*

Ψηφοφορία

ποιο συστημα διορισμων ειναι σωστο ?

το τωρινο οπως ειναι
110 (23.3%)
το τωρινο με προσαυξηση για ολες τις επιτυχιες
119 (25.2%)
σταδιακη αυξηση ποσοστου ΑΣΕΠ
38 (8.1%)
100% μεσω ΑΣΕΠ
150 (31.8%)
100% μεσω ΑΣΕΠ χωρις προσαυξησεις
55 (11.7%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 465

Αποστολέας Θέμα: τροπος διορισμων  (Αναγνώστηκε 166264 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #434 στις: Οκτώβριος 20, 2009, 09:02:34 πμ »
Προγραμματικές Δηλώσεις της Κυβέρνησης.
Ομιλία Άννας Διαμαντοπούλου ( απόσπασμα )

Καλώς ή κακώς είμαστε υποχρεωμένοι να ξεκινήσουμε από τα αυτονόητα.

    Τις λίγες αυτές μέρες στην Κυβέρνηση, δώσαμε πρώτα δείγματα μιας νέας αντίληψης που υπερασπίζεται τη διαφάνεια και την αξιοκρατία στο εκπαιδευτικό σύστημα, στο οποίο θέλουμε να πρωταγωνιστεί η ποιότητα προς όφελος του μαθητή.

    Με ολιγοήμερη αναστολή, ανατρέψαμε την απολύτως υποκειμενική χωρίς άλλα κριτήρια επιλογή των καθηγητών πρόσθετης διδακτικής στήριξης, επιβάλλοντας την ημερομηνία απόκτησης πτυχίου και τον βαθμό ως κριτήρια κατάταξης.

    Αύριο 19 Οκτωβρίου αρχίζουν τα μαθήματα, αλλά και η αναζήτηση ενός νέου διαφανούς, δίκαιου και αξιοκρατικού πλαισίου για την επόμενη χρονιά.

Πλήρες κείμενο
http://www.pde.gr/forum/index.php?page=1043

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: τροπος διορισμων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:27:24 »

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #435 στις: Οκτώβριος 20, 2009, 04:40:03 μμ »
Διαμαντοπούλου
Θεωρώ πολύ σημαντικό ότι έχουμε τη στήριξη και της ΟΛΜΕ, στην ανάγκη να επέλθει αξιοκρατία στον τρόπο της διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού, και να σταματήσει αυτό το χάος των αποσπάσεων και των κενών που κάνουν αδύνατη τη λειτουργία των σχολείων.
http://www.pde.gr/forum/index.php?page=1047

Σε κάθε δήλωση υπάρχει η λέξη αξιοκρατία .
Για να δούμε τι θα δούμε ...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 20, 2009, 04:42:51 μμ από knkn »

Αποσυνδεδεμένος sartr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 264
  • hesta la vista
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #436 στις: Οκτώβριος 20, 2009, 04:42:51 μμ »
Πότε θα γίνει πράξη η εξαγγελθείσα πρόθεση, άραγε; Με ποιον τρόπο;


Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #437 στις: Οκτώβριος 20, 2009, 04:55:00 μμ »
Πότε θα γίνει πράξη η εξαγγελθείσα πρόθεση, άραγε; Με ποιον τρόπο;

τόσο που το λέει δεν είναι δυνατόν να μην κάνει βήματα προς τη θετική κατεύθυνση  ( θέλω να πιστεύω .. )
καλά κάνεις και με προσγειώνεις πάντως  ...
καλά κάνεις και κρατάς μικρό καλάθι ...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: τροπος διορισμων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:27:24 »

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #438 στις: Οκτώβριος 25, 2009, 08:44:08 πμ »
100% ΑΣΕΠ σημαίνει ότι αντί να πάρουν ένα ποσοστό των διοριστέων από ΑΣΕΠ θα παίρνουν το 100% από ΑΣΕΠ. Οι υπόλοιπες ανάγκες (που αν το σύστημα ήταν σωστό οι ανάγκες αυτές θα ήταν πολύ μικρές και πραγματικά έκτακτες και όχι δεδομένες όπως είναι σήμερα) θα έπρεπε να καλύπτονται με τους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ των οποίων η προϋπηρεσία θα μετράει στον επόμενο διαγωνισμό. Δε νομίζω ότι υπάρχουν τέτοια προβλήματα.  Άρα είμαι κι εγώ υπέρ του 100% ΑΣΕΠ. Στο κάτω-κάτω μπορεί να μην είναι το τέλειο σύστημα και σίγουρα έχει προβλήματα αλλά μέχρι τώρα είναι το πιο αξιοκρατικό.

Έχω στο μυαλό μου 2 βασικές σκέψεις για την υλοποίηση ενός αξιοκρατικού και δίκαιου συστήματος διορισμών στην εκπαίδευση .

1) Κλείσιμο όλων των παραθύρων ρουσφετιού ( όπως αυτό της Π.Δ.Σ. ) και διατήρηση των σημερινών ποσοστών ( 60% - 40% ) στους διορισμούς .  Σε αυτή την περίπτωση τα ποσοστά ( 60 - 40 ) θα είναι πραγματικά και όχι πλασματικά όπως τώρα . Επιπλέον από εδώ και πέρα ( αν εφαρμοστεί το κλείσιμο παραθύρων ) για να πάρει κάποιος τα πρώτα μόρια προϋπηρεσίας ( και να διεκδικεί διορισμό από τον πίνακα του 40% ) θα πρέπει να επιτύχει στον ΑΣΕΠ . Οπότε μακροπρόθεσμα θα υπάρχει αξιοκρατία 100%  αφού όλοι ( και του 60% και του 40% ) θα έχουν κερδίσει δίκαια ( και όχι με βύσμα ) τον διορισμό τους .

2) Διορισμοί 100% μέσω ΑΣΕΠ  με την απαραίτητη μεταβατική περίοδο ( π.χ. 3 χρόνια ) ώστε να διοριστούν όλοι όσοι έχουν κερδίσει δίκαια την προϋπηρεσία τους .  Ταυτόχρονα βέβαια ( και στο διάστημα της μεταβατικής αυτής περιόδου ) θα πρέπει να κλείσουν όλα τα παράθυρα .

Όποια από τις παραπάνω επιλογές και αν εφαρμοστεί ( ή τρίτη επιλογή που θα κινείται προς την ίδια ακριβώς κατεύθυνση )  θα είχαμε δίκαιο και αξιοκρατικό σύστημα διορισμών .  Δύο πλεονεκτήματα της επιλογής 2) είναι τα εξής .  Πρώτον δεν αδικεί συναδέλφους που δουλεύουν χρόνια σε φροντιστήρια και δεν κερδίζουν μόρια προϋπηρεσίας . Αλλά το πιο σοβαρό πλεονέκτημα της επιλογής 2) είναι ότι δεν αφήνει περιθώρια για άνοιγμα νέων παραθύρων στο μέλλον .
Και στις δύο παραπάνω προτάσεις ο στόχος είναι να υπάρξει αξιοκρατία και δικαιοσύνη .

Υ.Γ.1.  καλό είναι να διεκδικούμε πολλούς διορισμούς αλλά από τι στιγμή που δεν μπορούν να διοριστούν όλοι είναι αναγκαίο να υπάρξει διαφάνεια και αξιοκρατία . 
Υ.Γ.2  μπορεί ο ΑΣΕΠ να έχει αδυναμίες αλλά είναι ο μόνος τρόπος για να υπάρξει αξιοκρατία .
Υ.Γ.3  ο μπάρμπας από την Κορώνη είναι στα τελευταία του ...  με το ένα πόδι στον τάφο .. τρέμουν τα ανίψια του τώρα ..  ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 25, 2009, 09:11:16 πμ από knkn »

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #439 στις: Οκτώβριος 25, 2009, 09:42:35 πμ »
Λαθος νημα...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 25, 2009, 09:45:58 πμ από Damien »
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #440 στις: Οκτώβριος 27, 2009, 09:37:13 πμ »
Η άποψή μου είναι ότι τα σχολεία πρέπει να επανδρώνονται από διοριστέους ενός ΑΣΕΠ που θ' αξιολογεί πραγματικά και όχι, κυρίως , θα "εξευτελίζει", όπως δυστυχώς έως σήμερα, και από έχοντες προϋπηρεσία που απέκτησαν με μόρια μέσω του ΑΣΕΠ.

Συμφωνώ μαζί σου στα 2 θέματα που θέτεις .
1) αξιοκρατικοί διορισμοί μέσω ΑΣΕΠ  
2) βελτίωση του διαγωνισμού ΑΣΕΠ

Διαφωνώ (όχι με σένα) με όσους στην ερώτηση ''είσαι υπέρ της αξιοκρατίας του διαγωνισμού ?'' απαντάνε ''ο διαγωνισμός δεν είναι τέλειος'' .
Αυτό που λένε είναι σωστό αλλά δεν είναι η απάντηση στην ερώτηση ...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 27, 2009, 09:39:17 πμ από knkn »

Αποσυνδεδεμένος beboulini

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 33
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #441 στις: Οκτώβριος 27, 2009, 10:05:46 πμ »
 Και για μένα ο πιο αντικειμενικός και αξιοκρατικός τρόπος πρόσληψης είναι ο Ασεπ. Αρκεί βέβαια να ενισχυθεί ως θεσμός, οι θέσεις των διοριστέων  να αυξηθούν και να μειωθούν αντίστοιχα οι προσλήψεις (αναξιοκρατικές πολλάκις λόγω του αδιαφανούς τρόπου απόκτησης μορίων) απο τον ενιαίο πίνακα.
Dum spiro spero ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1867
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #442 στις: Οκτώβριος 27, 2009, 04:50:02 μμ »
Η άποψή μου είναι ότι τα σχολεία πρέπει να επανδρώνονται από διοριστέους ενός ΑΣΕΠ που θ' αξιολογεί πραγματικά και όχι, κυρίως , θα "εξευτελίζει", όπως δυστυχώς έως σήμερα, και από έχοντες προϋπηρεσία που απέκτησαν με μόρια μέσω του ΑΣΕΠ.

Συμφωνώ μαζί σου στα 2 θέματα που θέτεις .
1) αξιοκρατικοί διορισμοί μέσω ΑΣΕΠ  
2) βελτίωση του διαγωνισμού ΑΣΕΠ

Διαφωνώ (όχι με σένα) με όσους στην ερώτηση ''είσαι υπέρ της αξιοκρατίας του διαγωνισμού ?'' απαντάνε ''ο διαγωνισμός δεν είναι τέλειος'' .
Αυτό που λένε είναι σωστό αλλά δεν είναι η απάντηση στην ερώτηση ...


Knkn, συμφωνώ με όλα όσα λες.
Απλά, να συμπληρώσω ότι κάποτε θα έπρεπε να απαιτηθεί από όλους να μη χάνονται τα μόρια που αποκτά κανείς μέσω του διαγωνισμού, όπως δε χάνονται και τα μόρια της πραγματικής προϋπηρεσίας. Νομίζω ότι είναι ώρα να το διεκδικήσουμε.
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #443 στις: Οκτώβριος 27, 2009, 05:19:42 μμ »
Knkn, συμφωνώ με όλα όσα λες.
Απλά, να συμπληρώσω ότι κάποτε θα έπρεπε να απαιτηθεί από όλους να μη χάνονται τα μόρια που αποκτά κανείς μέσω του διαγωνισμού, όπως δε χάνονται και τα μόρια της πραγματικής προϋπηρεσίας. Νομίζω ότι είναι ώρα να το διεκδικήσουμε.

Θα χαρώ αν γίνει οποιοδήποτε βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση ( όπως αυτό που λες ) .
Διεκδικούμε εδώ και καιρό αξιοκρατία στους διορισμούς .
Ελπίζουμε να βρεθεί σύντομα η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΠΘ που θα τολμήσει !

http://panaretos.blogspot.com/2009/10/19.html#links

http://panaretos.blogspot.com/2009/10/blog.html#links

http://panaretos.blogspot.com/2009/10/blog-post_08.html#links

Υ.Γ. και εγώ συμφωνώ μαζί σου ( όπως εσύ με μένα ) . 
Όπως βλέπεις και στο αποτέλεσμα της ψηφοφορίας μόνο ένα 13% διαφωνεί
( το 13% φαντάζομαι έχει προσωπικό όφελος να υπάρχουν παράθυρα ) .

Αποσυνδεδεμένος dmath

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 622
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #444 στις: Οκτώβριος 27, 2009, 05:36:44 μμ »
100% ΑΣΕΠ σημαίνει ότι αντί να πάρουν ένα ποσοστό των διοριστέων από ΑΣΕΠ θα παίρνουν το 100% από ΑΣΕΠ. Οι υπόλοιπες ανάγκες (που αν το σύστημα ήταν σωστό οι ανάγκες αυτές θα ήταν πολύ μικρές και πραγματικά έκτακτες και όχι δεδομένες όπως είναι σήμερα) θα έπρεπε να καλύπτονται με τους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ των οποίων η προϋπηρεσία θα μετράει στον επόμενο διαγωνισμό. Δε νομίζω ότι υπάρχουν τέτοια προβλήματα.  Άρα είμαι κι εγώ υπέρ του 100% ΑΣΕΠ. Στο κάτω-κάτω μπορεί να μην είναι το τέλειο σύστημα και σίγουρα έχει προβλήματα αλλά μέχρι τώρα είναι το πιο αξιοκρατικό.

Έχω στο μυαλό μου 2 βασικές σκέψεις για την υλοποίηση ενός αξιοκρατικού και δίκαιου συστήματος διορισμών στην εκπαίδευση .

1) Κλείσιμο όλων των παραθύρων ρουσφετιού ( όπως αυτό της Π.Δ.Σ. ) και διατήρηση των σημερινών ποσοστών ( 60% - 40% ) στους διορισμούς .  Σε αυτή την περίπτωση τα ποσοστά ( 60 - 40 ) θα είναι πραγματικά και όχι πλασματικά όπως τώρα . Επιπλέον από εδώ και πέρα ( αν εφαρμοστεί το κλείσιμο παραθύρων ) για να πάρει κάποιος τα πρώτα μόρια προϋπηρεσίας ( και να διεκδικεί διορισμό από τον πίνακα του 40% ) θα πρέπει να επιτύχει στον ΑΣΕΠ . Οπότε μακροπρόθεσμα θα υπάρχει αξιοκρατία 100%  αφού όλοι ( και του 60% και του 40% ) θα έχουν κερδίσει δίκαια ( και όχι με βύσμα ) τον διορισμό τους .

2) Διορισμοί 100% μέσω ΑΣΕΠ  με την απαραίτητη μεταβατική περίοδο ( π.χ. 3 χρόνια ) ώστε να διοριστούν όλοι όσοι έχουν κερδίσει δίκαια την προϋπηρεσία τους .  Ταυτόχρονα βέβαια ( και στο διάστημα της μεταβατικής αυτής περιόδου ) θα πρέπει να κλείσουν όλα τα παράθυρα .

Όποια από τις παραπάνω επιλογές και αν εφαρμοστεί ( ή τρίτη επιλογή που θα κινείται προς την ίδια ακριβώς κατεύθυνση )  θα είχαμε δίκαιο και αξιοκρατικό σύστημα διορισμών .  Δύο πλεονεκτήματα της επιλογής 2) είναι τα εξής .  Πρώτον δεν αδικεί συναδέλφους που δουλεύουν χρόνια σε φροντιστήρια και δεν κερδίζουν μόρια προϋπηρεσίας . Αλλά το πιο σοβαρό πλεονέκτημα της επιλογής 2) είναι ότι δεν αφήνει περιθώρια για άνοιγμα νέων παραθύρων στο μέλλον .
Και στις δύο παραπάνω προτάσεις ο στόχος είναι να υπάρξει αξιοκρατία και δικαιοσύνη .

Υ.Γ.1.  καλό είναι να διεκδικούμε πολλούς διορισμούς αλλά από τι στιγμή που δεν μπορούν να διοριστούν όλοι είναι αναγκαίο να υπάρξει διαφάνεια και αξιοκρατία . 
Υ.Γ.2  μπορεί ο ΑΣΕΠ να έχει αδυναμίες αλλά είναι ο μόνος τρόπος για να υπάρξει αξιοκρατία .
Υ.Γ.3  ο μπάρμπας από την Κορώνη είναι στα τελευταία του ...  με το ένα πόδι στον τάφο .. τρέμουν τα ανίψια του τώρα ..  ;)

Επειδή οι προτάσεις σου είναι αρκετά ενδιαφέρουσες ειδικά για την πρώτη περίπτωση συμπληρωματικά προτείνω:
1. O μόνος τρόπος να μπαίνει αρχικά στον πίνακα κάποιος να είναι ο ΑΣΕΠ και μόνο!
2. Αν η πολιτεία επιθυμεί να κάνει κοινωνική πολιτική να γίνεται με θέσεις εκτός πίνακα (ορισμός θέσεων για πολύτεκνους, τρίτεκνους κ.λ.π.)
3. Διατήρηση του βέβαιου διορισμού με 24μηνο  και ΑΣΕΠ ώστε να αποφεύγεται η ομηρεία των αναπληρωτών

Υ.Γ. Επειδή ο τρόπος που καλύπτονται τα κενά στα σχολεία είναι περιπετειώδης, δηλαδή :
Το Πυσδε συνεδριάζει 3 και 4 φορές το χρόνο για κενά που προκύπτουν στην πορεία από ασθένειες , λοχείες , εκπαιδευτικές άδειες κ.λ.π.
η ύπαρξη του πίνακα είναι απαραίτητη ώστε να καλύπτονται τα κενά αυτά !!
Αυτός ήταν και ο κύριος λόγος (εκτός από τα παραθυράκια στην πορεία) που δημιούργησε τον τωρινό πίνακα!!!
Συμπέρασμα : Θα σου πρότεινα να ενισχύσεις την πρώτη περίπτωση!
Το σύμπαν είναι άπειρο , η βλακεία των ανθρώπων είναι άπειρη ! Για το πρώτο δεν είμαι και τόσο σίγουρος !
                                              ''Αλμπερτ Αινστάιν''

Αποσυνδεδεμένος anantina

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #445 στις: Οκτώβριος 27, 2009, 08:12:29 μμ »
Εννοείται 100% μόνο από ΑΣΕΠ. Εγώ διαφορετικά δεν θα διοριζόμουνα ποτέ!!! :)
"Όσο ζω, ελπίζω!"

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #446 στις: Οκτώβριος 28, 2009, 07:13:09 πμ »
Ανοίγεις μεγάλη κουβέντα...
Η έννοια πολιτικού κόστος δεν υπάρχει πια. Είδατε και τα stage.
Και ρωτάω: Τί διαφέρει ένας stager από έναν ωρομίσθιο ΠΔΣ; Ε;
Σε τι διαφέρει ως προς την προϋηρεσία ένας ωρομίσθιος δημοσίου από τον αντίστοιχο ιδιωτικού ή φροντιστηρίου; Ε;
Και στο κάτω, κάτω ποιος υποσχέθηκε σε ποιον ότι θα διοριστεί;
Μπορώ να γράφω και άλλα ωραία, αλλά επιτρέψτε μου να απέχω διότι σύντομα θα παρεξηγηθώ...και δεν υπάρχει λόγος.
Εξάλλου πριν 3 χρόνια και για πολύ συγκεκριμένους λόγους,  έδωσα όρκο στον εαυτό μου να μη ξαναμετάσχω σε forum με εκπαιδευτικά θέματα(το forum των ΚΕΠ για όσους θυμούνται...).

Καλή τύχη σε όλους, ειλικρινά μέσα από την καρδιά μου.

Forum των ΚΕΠ και άλλο ένα πιο παλιά αλλά δεν θυμάμαι πως το έλεγαν ( που έπεφτε και βρίσιμο ) και pathfinder και pde ....
Για χρόνια συζητάμε για θέματα δικαιοσύνης , διαφάνειας , αξιοκρατίας , πιο πολλών διορισμών , καλύτερου ΑΣΕΠ κλπ .  
Και πολλές φορές μπλέκουμε τα διάφορα θέματα .  Ποιος δεν θέλει πολλούς διορισμούς εκπαιδευτικών ?  Ποιος δεν θέλει καλύτερο ΑΣΕΠ ?
Όλοι τα θέλουμε αυτά .  Στο σύστημα διορισμών διαφωνούμε και φοβάμαι ότι ο λόγος είναι το προσωπικό συμφέρον διαφόρων ομάδων .
Εκεί κολλάει το πράγμα και δεν έχουν υπάρξει γενναίες αποφάσεις από τις κατά καιρούς ηγεσίες του ΥΠΕΠΘ .
Ίσως όμως να ωρίμασαν πλέον οι συνθήκες . Ίσως να είμαστε κοντά σε αλλαγές . Ο χρόνος θα δείξει .
Καλή τύχη και σε σένα !!!

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: τροπος διορισμων
« Απάντηση #447 στις: Νοέμβριος 01, 2009, 03:08:45 μμ »
Έχω στο μυαλό μου 2 βασικές σκέψεις για την υλοποίηση ενός αξιοκρατικού και δίκαιου συστήματος διορισμών στην εκπαίδευση .

1) Κλείσιμο όλων των παραθύρων ρουσφετιού ( όπως αυτό της Π.Δ.Σ. ) και διατήρηση των σημερινών ποσοστών ( 60% - 40% ) στους διορισμούς .  Σε αυτή την περίπτωση τα ποσοστά ( 60 - 40 ) θα είναι πραγματικά και όχι πλασματικά όπως τώρα . Επιπλέον από εδώ και πέρα ( αν εφαρμοστεί το κλείσιμο παραθύρων ) για να πάρει κάποιος τα πρώτα μόρια προϋπηρεσίας ( και να διεκδικεί διορισμό από τον πίνακα του 40% ) θα πρέπει να επιτύχει στον ΑΣΕΠ . Οπότε μακροπρόθεσμα θα υπάρχει αξιοκρατία 100%  αφού όλοι ( και του 60% και του 40% ) θα έχουν κερδίσει δίκαια ( και όχι με βύσμα ) τον διορισμό τους .

2) Διορισμοί 100% μέσω ΑΣΕΠ  με την απαραίτητη μεταβατική περίοδο ( π.χ. 3 χρόνια ) ώστε να διοριστούν όλοι όσοι έχουν κερδίσει δίκαια την προϋπηρεσία τους .  Ταυτόχρονα βέβαια ( και στο διάστημα της μεταβατικής αυτής περιόδου ) θα πρέπει να κλείσουν όλα τα παράθυρα .

Όποια από τις παραπάνω επιλογές και αν εφαρμοστεί ( ή τρίτη επιλογή που θα κινείται προς την ίδια ακριβώς κατεύθυνση )  θα είχαμε δίκαιο και αξιοκρατικό σύστημα διορισμών .  Δύο πλεονεκτήματα της επιλογής 2) είναι τα εξής .  Πρώτον δεν αδικεί συναδέλφους που δουλεύουν χρόνια σε φροντιστήρια και δεν κερδίζουν μόρια προϋπηρεσίας . Αλλά το πιο σοβαρό πλεονέκτημα της επιλογής 2) είναι ότι δεν αφήνει περιθώρια για άνοιγμα νέων παραθύρων στο μέλλον .
Και στις δύο παραπάνω προτάσεις ο στόχος είναι να υπάρξει αξιοκρατία και δικαιοσύνη .

Υ.Γ.1.  καλό είναι να διεκδικούμε πολλούς διορισμούς αλλά από τι στιγμή που δεν μπορούν να διοριστούν όλοι είναι αναγκαίο να υπάρξει διαφάνεια και αξιοκρατία . 
Υ.Γ.2  μπορεί ο ΑΣΕΠ να έχει αδυναμίες αλλά είναι ο μόνος τρόπος για να υπάρξει αξιοκρατία .
Υ.Γ.3  ο μπάρμπας από την Κορώνη είναι στα τελευταία του ...  με το ένα πόδι στον τάφο .. τρέμουν τα ανίψια του τώρα ..  ;)

Επειδή οι προτάσεις σου είναι αρκετά ενδιαφέρουσες ειδικά για την πρώτη περίπτωση συμπληρωματικά προτείνω:
1. O μόνος τρόπος να μπαίνει αρχικά στον πίνακα κάποιος να είναι ο ΑΣΕΠ και μόνο!
2. Αν η πολιτεία επιθυμεί να κάνει κοινωνική πολιτική να γίνεται με θέσεις εκτός πίνακα (ορισμός θέσεων για πολύτεκνους, τρίτεκνους κ.λ.π.)
3. Διατήρηση του βέβαιου διορισμού με 24μηνο  και ΑΣΕΠ ώστε να αποφεύγεται η ομηρεία των αναπληρωτών

Υ.Γ. Επειδή ο τρόπος που καλύπτονται τα κενά στα σχολεία είναι περιπετειώδης, δηλαδή :
Το Πυσδε συνεδριάζει 3 και 4 φορές το χρόνο για κενά που προκύπτουν στην πορεία από ασθένειες , λοχείες , εκπαιδευτικές άδειες κ.λ.π.
η ύπαρξη του πίνακα είναι απαραίτητη ώστε να καλύπτονται τα κενά αυτά !!
Αυτός ήταν και ο κύριος λόγος (εκτός από τα παραθυράκια στην πορεία) που δημιούργησε τον τωρινό πίνακα!!!
Συμπέρασμα : Θα σου πρότεινα να ενισχύσεις την πρώτη περίπτωση!

1. κατάργηση των παραθύρων . σωστά .
2. κοινωνική πολιτική ας κάνει με επιδόματα ( γενναία οικονομική ενίσχυση των πολυτέκνων ) .
3. και στις 2 προτάσεις έχω πρόθεση να μην αδικήσω αυτούς που είναι σήμερα αναπληρωτές
 ( έστω και αν ξέρω ότι υπάρχουν παραδείγματα συναδέλφων που ξεκίνησαν π.χ. με ΠΔΣ σε δυσπρόσιτο και τώρα είναι κοντά σε διορισμό με το 40% ... διορισμό χωρίς ΑΣΕΠ από το παράθυρο...  ή κάνω λάθος ? )

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160805
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 441
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 377
Σύνολο: 385

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.064 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.