1
Νησιά / Απ: Δωδεκάνησα
« στις: Σήμερα στις 07:11:02 μμ »
Βγαίνει κάθε φορά δήμαρχος, αφού είναι η μοναδική που βάζει υποψηφιότητα!
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση. 1
Νησιά / Απ: Δωδεκάνησα« στις: Σήμερα στις 07:11:02 μμ »
Βγαίνει κάθε φορά δήμαρχος, αφού είναι η μοναδική που βάζει υποψηφιότητα!
2
Νησιά / Απ: Δωδεκάνησα« στις: Σήμερα στις 09:13:29 πμ »Εσπερινό Τήλου: https://blogs.sch.gr/gymtilou/ Ή να έχεις φυσιολατρικά ενδιαφέροντα, όπως βόλτα στο βουνό, ποδήλατο ή μπάνιο. Ιδανικός τόπος και για διάβασμα (το σχολείο διαθέτει πολύ καλή βιβλιοθήκη), μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως κλπ. 3
Νησιά / Απ: Δωδεκάνησα« στις: Σήμερα στις 09:10:52 πμ »
Μπορώ να πω ότι στο Λακκί, το κλίμα συνεργασίας, είναι αρκετά καλύτερο.
4
Νησιά / Απ: Δωδεκάνησα« στις: Μάιος 18, 2024, 06:41:17 μμ »
Είναι δύο. Ένα μεγαλύτερο με 150 περίπου παιδιά στην Αγία Μαρίνα και ένα μικρότερο με 100 περίπου παιδιά στο Λακκί. Πολλοί εκπαιδευτικοί συμπληρώνουν ώρες και σε άλλα σχολεία (ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, Εσπερινό, δημοτικά), τα οποία μπορεί να βρίσκονται αλλού και να πρέπει να τρέχεις (ευτυχώς οι αποστάσεις είναι μικρές). Στην Αγία Μαρίνα υπάρχουν αρκετοί ντόπιοι ή "ντοπιοποιημένοι" στον Σύλλογο που είναι χρόνια εκεί και λίγοι αναπληρωτές/νεοδιόριστοι, αντίθετα στο Λακκί βρίσκονται ελάχιστοι ντόπιοι και αρκετοί νεοδιόριστοι. Στο Λακκί αν και το σχολείο είναι μικρότερο με λίγα παιδιά στο κάθε τμήμα, έχει ΤΕ, αλλά και ενισχυτική (όπου έρχονται και λίγοι μαθητές και από το άλλο σχολείο). Και τα δύο είναι σχολεία που συμμετέχουν σε πολλές, μα πάρα πολλές δραστηριότητες, προγράμματα, εκδρομές κλπ.
Δεν ξέρω αν κάτι έχει αλλάξει τώρα.. 5
Προαγωγικές / Απ: Ενδοσχολικες Εξετασεις« στις: Μάιος 16, 2024, 06:58:43 μμ »
Σε περίπτωση που είσαι σε γυμνάσιο συστεγαζόμενο με ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ και είναι ημέρα που δίνουν πανελλήνιες, δεν επιτρέπεται.
6
Σχολική ζώνη / Απ: Το τέλος του δάσκαλου στα δυσπρόσιτα σχολεία.« στις: Μάιος 16, 2024, 06:55:51 μμ »Θα μπορούσε να υπάρξει ένα υβριδικό μοντέλο με κάποια μαθήματα στα ζώσης και κάποια μαθήματα εξ αποστασεως Ίσως. Εκτιμώ,όμως, ότι θα λειτουργούσε καλύτερα σε Γυμνάσιο και Λύκειο. 7
Σχολική ζώνη / Απ: Το τέλος του δάσκαλου στα δυσπρόσιτα σχολεία.« στις: Μάιος 16, 2024, 07:59:26 πμ »Ειδικότερα μιλώ για τις περιπτώσεις μικρών νησιών που ζήτημα να έχουν 10 πσιδια συνολικά κι αυτά σε ένα φάσμα ηλικιών που κανένα δεν κάνει παρέα με συνομήλικα. Αυτό είναι αφύσικο και καταδίκη και δεν κατανοώ ποια συμφορά θα τους βρει αν θα μετακομίσουν σε ένα κοντινό μέρος με κάπως πιο φυσιολογική κοινωνική ζωή. Τα παιδιά δεν μπορούν να γίνονται όχημα για να εκπληρώνουν οι μεγάλοι τις ιδεοληψίες τους ούτε γίνεται οι εκπαιδευτικοί να επικροτούν οικογενειακές πρακτικές που μεγαλώνουν οικειοθελώς ή λόγω χαμηλού επιπέδου τα παιδιά μέσα σε στερητικά περιβαλλοντα. Δεν είναι η τηλεκπαίδευση το πρόβλημα αυτών των παιδιών. Ίσως μάλιστα η επαφή με τον έξω κόσμο, κε την επιστήμη και την πρόοδο τους ανοίξει και λίγο τα μάτια.Στα πολύ μικρά νησιά, όπως οι Αρκιοί και η Γαύδος έτσι κι αλλιώς και τώρα δεν υπάρχει Γυμνάσιο. Επομένως το νέο μέτρο αναφέρεται: 1. Πρωτοβάθμια. Αποκλειστικά σε δημοτικά και νηπιαγωγεία των πολύ μικρών νησιών με ελάχιστους μαθητές, μετρημένους στα δάκτυλα του ενός χεριού. Εντελώς εσφαλμένο παιδαγωγικά. ή 2. Σε μεγαλύτερα νησάκια όπως μικρές Κυκλάδες, μικρά νησιά Δ' Δωδεκανήσου κλπ που έχουν και Γυμνάσιο. Πάλι με ερωτηματικό. Από την άλλη, όμως, από εφέτος στην Τήλο και Αστυπάλαια άνοιξε Εσπερινό Γυμνάσιο! Μάλλον πρόκειται για κίνηση εντυπωσιασμού ώστε να δουν αντιδράσεις. 8
Σχολική ζώνη / Απ: Το τέλος του δάσκαλου στα δυσπρόσιτα σχολεία.« στις: Μάιος 15, 2024, 10:04:03 μμ »
+++ Δεν είναι λίγοι εκείνοι που επιλέγουν να ζήσουν, να εργαστούν και να προσφέρουν σε μικρά μέρη. Γιατί να τους διώξουμε; Αν τα παιδιά τους, αργότερα, μεγαλώσουν και θέλουν να ζήσουν σε πόλη, ας το κάνουν. 9
Σχολική ζώνη / Απ: Το τέλος του δάσκαλου στα δυσπρόσιτα σχολεία.« στις: Μάιος 15, 2024, 08:43:26 μμ »
Για την ενισχυτική, πες οκ. η τηλεκπαίδευση.
Για νηπιαγωγείο ή δημοτικό, είδαμε τα αποτελέσματα τότε, και στην καραντίνα. Τα παιδιά δεν είναι σε κατάλληλη ηλικία για να κάτσουν συγκεντρωμένα, με τις ώρες στον υπολογιστή, ακόμα και αν βοηθούν οι γονείς. Στο γυμνάσιο, ίσως ναι για κάποια μαθήματα, αλλά και πάλι δεν αρκεί. Για τα μεγαλύτερα παιδιά, λειτουργεί καλύτερα, αλλά ούτε τότε είναι αποκλειστική λύση. Πάντως, η τηλεκπαίδευση (μας το τονίζουν διαρκώς και καλά κάνουν στα διάφορα σεμινάρια) συμπληρώνει τη δια ζώσης διδασκαλία, δεν την υποκαθιστά. Θεωρώ ότι αυτό ισχύει παντού, ακόμα και για τα πιο μικρά δυσπρόσιτα. 10
Σχολική ζώνη / Απ: Πρωτόκολλα πρόληψης και διαχείρισης ενδοσχολικής βίας (2024)« στις: Μάιος 09, 2024, 11:27:40 μμ »[...] Γιατί απαιτούμε από τον εκπαιδευτικό να είναι θηριοδαμαστής και όχι από τα παιδιά και τους γονείς να είναι όπως πρέπει;Σωστά. Αυτή είναι η πιο σημαντική πρόταση από όλες. Ας μη γίνεται μετατόπιση ευθυνών, ούτε να τοποθετούμε το πρόβλημα σε λανθασμένη βάση. Δεν είμαστε γεννημένοι θηριοδαμαστές, ούτε αυτός είναι ο ρόλος μας. 12
Σχολική ζώνη / Απ: Πρωτόκολλα πρόληψης και διαχείρισης ενδοσχολικής βίας (2024)« στις: Μάιος 05, 2024, 11:36:54 μμ »[...] Χρόνια πολλά σε όλους με υγεία και ευτυχία! 1. Δεν είμαστε σε μειονεκτική θέση, ούτε προνομιούχοι. Έχουμε όλοι ίσα δικαιώματα στην εκπαιδευτική διαδικασία, είτε κάνουμε σε ένα τμήμα μία ώρα είτε περισσότερες. Τώρα, αν μερικοί εκπαιδευτικοί ή μαθητές ισχυρίζονται με κάποια δόση προκατάληψης ότι όσοι έχουν λιγότερες ώρες είναι εξ ορισμού σε μειονεκτική θέση, μπορούμε να τους αποδείξουμε με τη στάση μας ότι δεν ισχύει, εκτός ίσως ότι είναι λίγο πιο δύσκολο να προλάβουμε να βγει η ύλη μας μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς, επειδή χάνονται πολλές ώρες λόγω εκδηλώσεων, επισκέψεων κλπ. Και αυτό όμως τακτοποιείται με τον κατάλληλο προγραμματισμό. Και ναι, διάφορα περίεργα περιστατικά μπορούν και έχουν συμβεί σε όλους και σε όλες τις ώρες. Έχουμε να κάνουμε με έμψυχο υλικό, με ρέουσα εκπαιδευτική διαδικασία, επομένως και με απρόβλεπτες αντιδράσεις. Το μόνο που έχω παρατηρήσει είναι ότι ναι, τα παιδιά κουράζονται ευκολότερα τις τελευταίες ώρες και δεν συγκεντρώνονται εύκολα. 2. Εδώ συμφωνώ. Απαραίτητο είναι το κοινό μέτωπο και η κοινή στάση των εκπαιδευτικών ενός σχολείου σε θέματα σχολικής ζωής/παραβατικότητας κλπ. Όταν ακούω και εγώ από συναδέλφους το "σε εμένα δεν κάνουν τίποτα, τους ρίχνω μια κεραυνοβόλα ματιά και κάθονται σούζα!" ψυλλιάζομαι ή αμετροέπεια ή απλώς υπεκφυγή για μη ανάληψη ευθυνών. 13
Σχολική ζώνη / Απ: Πρωτόκολλα πρόληψης και διαχείρισης ενδοσχολικής βίας (2024)« στις: Μάιος 02, 2024, 09:51:33 μμ »
Αυτό που έχω παρατηρήσει από τη δική μου εμπειρία, είναι ότι συχνά τα παιδιά που παρουσιάζουν θέματα συμπεριφοράς (σχολικός εκφοβισμός, παραβατικότητα κλπ) δεν διαφέρουν επιφανειακά σε κάτι ιδιαίτερο από τα υπόλοιπα, με τη διαφορά ότι έχουν επιλέξει για διάφορους λόγους να έχουν αυτή τη χ συμπεριφορά. Θέλω να πω ότι δεν τους λείπει κάτι, ούτε είναι υποχρεωτικά από μη προνομιούχο περιβάλλον, ή από διαλυμένες οικογένειες, ή εντελώς αδιάφοροι σε όλα τα μαθήματα ή τους έχουν τύχει όλα τα κακά της μοίρας τους, αλλά ούτε και το αντίθετο.
Τέλος, δεν μπορούμε να γενικεύσουμε, εκτός αν έχουμε δεδομένα από αντίστοιχη έρευνα. 14
Σχολική ζώνη / Απ: Πρωτόκολλα πρόληψης και διαχείρισης ενδοσχολικής βίας (2024)« στις: Απρίλιος 30, 2024, 10:54:29 μμ »
Συμφωνώ. Πρέπει να μπαίνουν όρια από το δημοτικό.
|