*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 963816 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1204 στις: Μάιος 13, 2011, 01:52:56 μμ »
Ενημέρωση από το βαθμολογικό κέντρο όπου μαζευτήκαμε εχθές για την προφορική εξέταση των φυσικώς αδυνάτων:

Β1 - Η δοθείσα πρόταση ΔΕΝ περιέχει τη λέξη διαδίκτυο, ως εκ τούτου καλο και αναμενόμενο θα ήταν να αναπτυχθεί γενικώς και όχι με προσανατολισμό προς την κοινότητα του διαδικτύου. Όμως, η πρόταση έχει αντληθεί από ένα κείμενο που αναφέρεται στο διαδίκτυο, άρα δεν μπορούμε να "κατηγορήσουμε" κανένα μαθητή που θα επικεντρωθεί εκεί. Οι περισσότεροι συνάδελφοι απ' ό,τι κατάλαβα θα κάνουν δεκτούς και τους δύο τρόπους.

Β2 α) Η επιτροπή έδωσε ως τρόπους ανάπτυξης: διαίρεση, παραδείγματα, σύγκριση-αντίθεση (που ακριβώς τη βλέπουν την τελευταία ακόμα αναρωτιόμαστε, αλλά τελικά αυτά έδωσαν). Κανέναν άλλον. Κάποιο συνάδελφοι θέλουν να γίνει δεκτή και η αιτιολόγηση, έστω και με 1 μόριο, αλλά δεν έχουμε καταλήξει ακόμα.

Β2β) Η παράγραφος ΔΕΝ έχει κατακλείδα.

Β3α) Απαντήσεις της επιτροπής:
"Πληροφοριακή βόμβα" - τίτλος βιβλίου
"Τι να το κάνω..." - μεταφορά αυτούσιων λόγων και λεπτή ειρωνεία (να θεωρηθεί σωστή οποιαδήποτε απάντηση)
"Πληροφοριακό άγχος" - επιστημονικός όρος

Σήμερα το απόγευμα είναι η γενική συνάντηση όλων των βαθμολογητών με πειραματική βαθμολόγηση γραπτών κλπ. Αν προκύψει κάποιο νέο δεδομένο,θα ενημερώσω.

Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:49:14 »

Αποσυνδεδεμένος ELEN LIA

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1106
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1205 στις: Μάιος 13, 2011, 03:07:45 μμ »
daffyduck σ΄ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση, ότι νεότερο δεκτό
Βάλε στόχο το φεγγάρι.Ακόμα και αν αποτύχεις θα βρεθείς ανάμεσα στ΄αστέρια.:)

Αποσυνδεδεμένος ntana

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 95
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1206 στις: Μάιος 13, 2011, 03:16:48 μμ »
Όντως ευχαριστούμε για την ενημέρωση! Αν υπάρξουν και πληροφορίες και ως προς τη διόρθωση της έκθεσης και αυτό θα ήταν ευχάριστο. Γνωρίζει κανείς να μου πει αν δίνοντας τέσσερεις και τέσσερεις τρόπους σε κάθε υποερώτημα της έκθεσης αν θεωρείται αρκετό; Ή θα έπρεπε να δοθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι με μικρότερη ανάπτυξη; Επιπλέον, το αντώνυμα: άλογο, διαμελισμός, κατάφαση στις λέξεις λογικό, κατακερματισμός, άρνηση είναι σωστα;

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1207 στις: Μάιος 13, 2011, 04:56:07 μμ »
daffyduck ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση !!!!

σχετικά με την παράγραφο προσωπικά συμβουλεύω να ξεκινούν με τη δοθείσα θεματική κάπως παραλλαγμένη και να επικεντρώνονται σε αυτή ως την πιο ασφαλής επιλογή ,σχετικά με τα συνώνυμα με βρίσκεις σύμφωνη αν και αντί για κατάφαση καλύτερη είναι η αποδοχή ,θέλω να πιστεύω ότι και τα 2 θα είναι σωστά

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:49:14 »

Αποσυνδεδεμένος ankas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 503
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1208 στις: Μάιος 13, 2011, 06:53:03 μμ »
Είδε κανείς τα θέματα έκθεσης των εσπερινών;στην ερώτηση Β4 με ποιον τρόπο αναπτύσσεται η 4η παράγραφος του κειμένου κάποια φροντιστήρια έδωσαν παραδείγματα και σύγκριση-αντίθεση.Εγώ όμως βλέπω και την αιτιολόγηση (ο συγγραφέας αιτιολογεί το γεγονός της υποχώρησης των ριάλιτι από την τηλεοραση και της μεταφοράς τους στην πραγματική ζωή. Το βλέπει κάποιος άλλος αυτό ή είναι λάθος το σκεπτικό μου;

Αποσυνδεδεμένος ypernouli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1209 στις: Μάιος 13, 2011, 08:54:05 μμ »
Ευχαριστούμε πολύ daffyduck που μας ενημερώνεις κάθε χρόνο!

σχετικά με την παράγραφο προσωπικά συμβουλεύω να ξεκινούν με τη δοθείσα θεματική κάπως παραλλαγμένη και να επικεντρώνονται σε αυτή ως την πιο ασφαλής επιλογή

Το ίδιο τους λέω και εγώ, η δοθείσα πρόταση παραλλαγμένη λίγο ή εντελώς (π.χ. αν είναι μεταφορικός λόγος να τον κάνουν κυριολεκτικό) και με το θεμα μέσα σε κάθε περίπτωση.

Είδε κανείς τα θέματα έκθεσης των εσπερινών;στην ερώτηση Β4 με ποιον τρόπο αναπτύσσεται η 4η παράγραφος του κειμένου κάποια φροντιστήρια έδωσαν παραδείγματα και σύγκριση-αντίθεση.Εγώ όμως βλέπω και την αιτιολόγηση (ο συγγραφέας αιτιολογεί το γεγονός της υποχώρησης των ριάλιτι από την τηλεοραση και της μεταφοράς τους στην πραγματική ζωή. Το βλέπει κάποιος άλλος αυτό ή είναι λάθος το σκεπτικό μου;

Και εγώ δεν θεωρώ ότι αιτιολογεί. Θα μπορούσε να αιτιολογεί στην πρόταση "μόνο που στα τηλ. ριάλιτι υπάρχει ένα είδος συλλογικότητας" αλλά μάλλον και εκεί διαφορά δίνει. Παραδείγματα και σύγκριση -  αντίθεση σίγουρα
(αν και προς στο τέλος μου κάνει και αναλογία αντί γα σύγκριση αντίθεση).

Αποσυνδεδεμένος Δημήτριος Τσαμαρδίνος

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1210 στις: Μάιος 14, 2011, 09:14:58 μμ »
Το κείμενο αποτελείται από μια και μόνο παράγραφο: Θεματική πρόταση της παραγράφου είναι "ότι οι αιτίες είναι τρεις, και αποδεικτικές προτάσεις οι τρεις περιπτώσεις που αναφέρονται για την καταστροφή του πλανήτη. // Αν η θεματική πρόταση μπορεί να θεωρηθεί ως αυταπόδεικτη αλήθεια, αν δηλαδή δεν υπάρχει άλλη αιτία που θα καταστρέψει τον πλανήτη, τότε ο συλλογισμός είναι παραγωγικός. Αν υπάρχει και κάποα άλλη αιτία, που εμείς δεν την ξέρουμε αλλά έρθει και μας την πει κάποιος, τότε ο συλλογισμός είναι επαγωγικός.// Στην προκείμενη περίπτωση μάλλον΄ο συλλογισμός είναι παραγωγικός// Υπάρχει είδος συλλογισμού που τον έχω ονομάσει "αριθμητικό τύπο" (όπως και την παράγραφο μέσα στην οποία περικλείεται). Πχ "η ποίηση μπορεί να χωριστεί αδρομερώς σε τρία μέρη: σε επική, λυρική και δραματική= από το βιβλίο του Νίκου Γρηγοριάδη 'η παράγραφος'. Αυτός ο συλλογισμός είναι επαγωγικός, γιατί μπορεί να έρθει και να πει κάποιος ότι υπάρχει και τέταρτο είδος, η σκωπτική ποίηση, ή και πέμπτο, η βουκολική ή και έκτο . . .// Όπως αναφέρει στη σελίδα του 8 ένα βιβλίο που διάβασα, "η φιλοσοφία της επιστήμης" που στη χώρα μας εκδόθηκε σε μετάφραση από τις Πανεπιστημιακές εκδόσεις Κρήτης, οι διαφορές μεταξύ επαγωγής και παραγωγής είναι τέσσερις, που ως κυριότερη θεωρώ αυτήν που λέει "όταν σε ένα συλλογισμό προσθέσουμε μια αποδεικτική πρότασαη και τα συμπέρασμα παραμείνει αλώβητο, τότε έχουμε παραγωγικό συλλλογισμό, ενώ όταν τρωθερί το συμπέρασμα  έχουμε επαγωγικό συλλογισμό.

Αποσυνδεδεμένος pelazi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 470
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1211 στις: Ιούνιος 17, 2011, 11:35:25 μμ »
Σε λίγες μέρες ξεκινώ προετοιμασία γ' λυκείου με μια νέα μαθήτρια. Είναι η πρώτη φορά που αναλαμβάνω γ' λυκείου και έχω αγχωθεί. Από ότι υπολογίζω θα κάνουμε 8 ώρες έκφραση-έκθεση το καλοκαίρι. Το πλάνο που έχω στο μυαλό μου είναι να ελέγξω αν έχει κάποια κενά από τις προηγούμενες τάξεις και μετά να προχωρήσω θεωρία με ασκήσεις και να αναπτύξουμε λίγα θέματα. Θα με βοηθούσατε πολύ αν μου λέγατε πως οργανώνετε στο περίπου το μάθημα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 18, 2011, 11:47:34 πμ από pelazi »
Ο χρόνος είναι /πολύ αργός για όσους περιμένουν
                     /πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται
                     /πολύ σύντομος για όσους χαίρονται
                     /πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν
                     /και αιώνιος για όσους αγαπούν

Αποσυνδεδεμένος marikaki

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 169
  • Φύλο: Γυναίκα
  • χάος
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1212 στις: Ιούνιος 28, 2011, 09:29:30 πμ »
καλημέρα σας, μπορείτε να μου προτείνετε κάποιο βιβλίο για ασκήσεις λεξιλογίου;

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1213 στις: Ιούνιος 28, 2011, 09:58:19 πμ »
Γυμνασίου ή Λυκειου?

Yπάρχει ενα απο τις εκδοσεις Σαββαλα. Νομιζω  "Τραπεζα γλωσσικων ασκήσεων"(καπως ετσι λεγεται). Προσωπικα το βρηκα πολυ καλο. Κανω επιλογη αναλογα με τις αναγκες του μαθητη.

Σιγουρα θα κυκλοφορουν παρα πολλα άλλα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 28, 2011, 10:01:30 πμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος μαρία25

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1214 στις: Ιούλιος 05, 2011, 10:30:12 πμ »
Καλημέρα!Ήθελα να ρωτήσω.... όταν έχουμε επίκληση στη αυθεντία ταυτόχρονα έχουμε και επίκληση στη λογική? Μέσα στο σχολικό γράφει ότι η επίκληση στην αυθεντία ενισχύει την αξιοπιστία ενός επιχειρήματος αρα αφου εχουμε επιχείρημα έχουμε και επίκληση στη λογική? Συγγνώμη αν είναι λίγο χαζη η ερώτησή μου όμως είναι η πρώτη φορά που θα κάνω έκθεση γ.. ευχαριστώ!!

Αποσυνδεδεμένος thanphis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 47
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1215 στις: Ιούλιος 05, 2011, 11:16:07 πμ »
Ουσιαστικά η αυθεντία - και πάντα κατά την υποκειμενική μου γνώμη - είναι μέσο πειθούς και όχι τρόπος. Προσπαθώντας, δηλαδή, να επιχειρηματολογήσω, ενισχύω τη συλλογιστική μου πορεία με τη γνώμη, θέση, άποψη ενός ειδικού, ενός αξιόπιστου προσώπου, μιας προσωπικότητας, μιας αυθεντίας. Ακόμη και όταν οι απόψεις της αυθεντίας αναπτύσσονται σε ολόκληρη παράγραφο, θεωρούνται τεκμήριο σε μια συλλογιστική πορεία που καλύπτει ολόκληρο το κείμενο.

Παρ' όλα αυτά, σε θέματα πανελλαδικών εξετάσεων ζητήθηκε από τους μαθητές να εντοπίσουν τον τρόπο πειθούς, που ήταν η αυθεντία (θεωρήθηκε δεδομένο), π.χ. Ντοστογιέφσκι, Ελύτης, αν και χρησιμοποιήθηκαν από το συγγραφέα για να ενισχύσει τη δική του επιχειρηματολογία.

Οπότε, αν ζητούν γενικά και αόριστα τον τρόπο και τα μέσα πειθούς, τότε αναφερόμαστε στη λογική, και την αυθεντία τη "βαφτίζουμε" μέσο. Αν διατυπωθεί με τη λογική "τι κάνει νιαου νιαου στα κεραμίδια", τότε τα πράγματα απλοποιούνται. Η παραπάνω άποψη, βέβαια, δε βασίζεται σε κάποια επίσημη, παγιωμένη οδηγία, αλλά είναι αυθαίρετη, δική μου προσέγγιση του, ούτως ή άλλως, προβληματικού σημείου της σχολικής θεωρίας...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 05, 2011, 11:23:15 πμ από thanphis »

Αποσυνδεδεμένος μαρία25

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1216 στις: Ιούλιος 05, 2011, 01:10:20 μμ »
ευχαριστώ πολύ thanphis.. κι εγω πραγματικά μπερδευτικά... αν και εδώ που διαβάζω βλέπω  ότι είναι τρόπος πειθους οπότε δεν πρέπει κι εγω να το πω ετσι στα παιδια; ουφφ.... αμαν αυτή η εκθεση!!

Αποσυνδεδεμένος thanphis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 47
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1217 στις: Ιούλιος 05, 2011, 01:23:56 μμ »
Σωστά, αν και στον ορισμό των τεκμηρίων το σχολικό βιβλίο εντάσσει και την αυθεντία, άρα τη θεωρεί και μέσο πειθούς...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160754
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 460
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 390
Σύνολο: 401

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.