*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 1049198 φορές)

0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος xariklia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1190 στις: Μαΐου 13, 2011, 10:15:27 am »
αν συνεχίσει η ευκολία και στα υπόλοιπα θέματα αυτό σημαίνει ότι οι βάσεις θα εκτοξευθουν στα ύψη.....ούτως ή άλλως θέλουν να μειώσουν τις θέσεις εισαγωγής....θα δούμε....τα θέματα ήταν εύκολα αλλά μερικοί μαθητές δεν τα πρόσεξαν όσο έπρεπε.Στην άσκηση με την αιτιολόγηση των εισαγωγικών πολλοι ήταν αυτοι που δεν πρόσεξαν....προτιμώ και εγώ τα δύσκολα θέματα συμφωνω μαζί σου μαρκο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:56:29 »

Αποσυνδεδεμένος chryssoulaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 206
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1191 στις: Μαΐου 13, 2011, 11:05:43 am »
Ήταν υποχρεωτική η αναφορά στο διαδίκτυο στην ανάπτυξη περιόδου ; Επίσης αν κάποιος ξαναέγραφε το νόημα της πρότασης με δικά του λόγια ήταν λάθος; Καλημέρα σας κιόλας (μην είμαστε και αγενείς :))!

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1192 στις: Μαΐου 13, 2011, 11:13:17 am »
ετσι ειναι xariklia. χαιρομαι που συμφωνεις ;)

Προσωπικα, οταν αναλαμβανω υποψηφιο για το μαθημα της εκθεσης- νεοελληνικης γλωσσας (το εχω πει αλλα ας το επαναλαβω) το 30% σε καθε μαθημα αφορα υλη Α &
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 13, 2011, 11:20:25 am από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος pierre

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 115
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1193 στις: Μαΐου 13, 2011, 11:14:47 am »
Σχετικά εύκολα τα θέματα! Αυτό βέβαια είναι και λίγο παγίδα, γιατί μπορεί ένας μαθητής να μη δώσει τη δέουσα προσοχή και εύκολα να κάνει λάθος.

Η παράδοση πάντως καλά κρατεί. Όπως συμβαίνει κάθε χρόνο μετά την Έκθεση, έτσι και φέτος οι απόψεις είναι πολλές και το θέμα είναι τι θα αποδεχτούν ως σωστό οι βαθμολογητές. Άλλοι λένε ότι, εκτός από Διαίρεση και Παραδείγματα, η παράγραφος αναπτύσσεται και με σύγκριση-αντίθεση ή αίτιο-αποτέλεσμα. Θα γίνει δεκτό; Στην άσκηση με την αιτιολόγηση εισαγωγικών πολλοί είναι αυτοί που βάλαν, αντί για ορολογία (που μερικοί δε δέχονται καν ότι υφίσταται ως αιτιολόγηση  ??? ) μεταφορική χρήση λόγου. Κατά την προσωπική μου άποψη, ναι μεν υπάρχει μεταφορική χρήση, αλλά ο συγγραφέας ξεκάθαρα τοποθετεί εισαγωγικά για να δώσει τον ειδικό όρο της επιστήμης της Ψυχολογίας. Τι θα γίνει δεκτό; Όσον αφορά την ύπαρξη ή μη της κατακλείδας και αν υπάρχει ποια είναι αυτη, εκεί οι φιλόλογοι έχουν βγάλει τα μαχαίρια. Τι θα γίνει δεκτό; Όταν διαφωνούν μέχρι και φιλόλογοι, τι μπορείς να περιμένεις από τους μαθητές;

"εύφρων πόνον ευ τελέσασιν" Αισχύλου Αγαμέμνων (στιχ. 806)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:56:29 »

Αποσυνδεδεμένος chryssoulaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 206
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1194 στις: Μαΐου 13, 2011, 11:22:59 am »
Π.χ. στην ανάπτυξη της πρότασης. Άκουσα καθηγητές να λένε σε μαθητές ότι δεν την ανέπτυξαν σωστά γιατί δεν αναφέρθηκαν στο διαδίκτυο και αυτοί απογοητεύτηκαν. Είναι όμως υποχρεωτικό αυτό, εφόσον στην προς ανάπτυξη πρόταση δεν υπήρχε αναφορά στο διαδίκτυο; Εγώ που είπα πως όχι με "έκραξαν" οι συνάδελφοι :-X(συγγνώμη αν ξαναθέτω το ερώτημα, απλώς με τις νέες απαντήσεις φοβάμαι μήπως δεν το προσέξει κανείς και θα ήθελα τη γνώμη σας)

Αποσυνδεδεμένος pierre

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 115
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1195 στις: Μαΐου 13, 2011, 11:26:31 am »
chryssoulaki καλημέρα!

Έχω μαθητή που έδωσε προφορικά και όταν έφτασαν στο
"εύφρων πόνον ευ τελέσασιν" Αισχύλου Αγαμέμνων (στιχ. 806)

Αποσυνδεδεμένος chryssoulaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 206
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1196 στις: Μαΐου 13, 2011, 11:40:16 am »
Ευχαριστώ pierre, πιο αξιόπιστη απάντηση δε θα μπορούσα να πάρω!

Αποσυνδεδεμένος ankas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 503
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1197 στις: Μαΐου 13, 2011, 11:52:22 am »
Συνάδελφοι, να ρωτησω και εγω κάτι για την άσκηση της ανάπτυξης:στην απάντησή του ο μαθητής,αν γράψει ως θεματική πρόταση την περίοδο που του δίνεται ως ανάπτυξη,είναι λάθος;πρέπει να τη γράφει μόνο αν του το ζητάνε να τη βάλει ως θεματική;γιατί εγώ θεωρούσα ότι δεν είναι λάθος να ξεκινάς έτσι,αλλά κάποιοι συνάδελφοι μου είπαν πως ειναι λάθος.

Αποσυνδεδεμένος chryssoulaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 206
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1198 στις: Μαΐου 13, 2011, 11:57:21 am »
Εδώ αυτό δεν είναι απαραίτητο γιατί το προς ανάπτυξη χωρίο αποτελούταν μόνο από μία πρόταση(ανάπτυξη θεματικής πρότασης όπως στη Γ Λυκείου).

Αποσυνδεδεμένος chryssoulaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 206
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1199 στις: Μαΐου 13, 2011, 11:58:32 am »
όπως στη

Αποσυνδεδεμένος ankas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 503
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1200 στις: Μαΐου 13, 2011, 12:00:02 pm »
Δηλαδή,δε θεωρείται λάθος αν τη γράψουν ως αρχή,κατάλαβα σωστά;

Αποσυνδεδεμένος pierre

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 115
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1201 στις: Μαΐου 13, 2011, 12:00:50 pm »
Το ιδανικό είναι να γράψει ο μαθητής με δική του έκφραση μια θεματική πρόταση, η οποία θα περιέχει όλα τα νοήματα της δοθείσας πρότασης. Δεν απαγορεύεται, όμως, να χρησιμοποιήσει τη δοθείσα πρόταση ως θεματική. Ίσα ίσα αυτός είναι ο πιο ασφαλής δρόμος.
"εύφρων πόνον ευ τελέσασιν" Αισχύλου Αγαμέμνων (στιχ. 806)

Αποσυνδεδεμένος ankas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 503
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1202 στις: Μαΐου 13, 2011, 12:02:24 pm »
Ωραία,ευχαριστώ πολύ!

Αποσυνδεδεμένος zoek

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1203 στις: Μαΐου 13, 2011, 01:19:43 pm »
Εμένα πάντως εξακολουθεί να με προβληματίζει ο τρόπος ανάπτυξης παραγράφου. Πιστεύω ότι εκτός από διαίρεση θα μπορούσε να είναι και σύκριση αντίθεση. Δηλαδή: παρά τον τη διάδοση της γνώσης υπάρχουν κίνδυνοι στο διαδίκτυο, παρά το εμβολιο του Αλτσχαιμερ τα παιδακια δεν εχουν ασπιρίνη και τέλος ψηφιακό χασμα Αφρικής τυπογραφικό χασμα δυτικου κόσμου και Αφρικής. Δεν ξέρω έτσι το σκέφτομαι.. εχω μπερδευτεί  :-\

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182683
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 681
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 646
Σύνολο: 659

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.