PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
Γενικό Λύκειο
Φιλολογικά μαθήματα
(Συντονιστές:
para5
,
MARKOS
)
Έκθεση Γ' Λυκείου
Τελευταία νέα
Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Β'βάθμιας σε φορείς του ΥΠΑΙΘΑ και από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΠΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025
Προσλήψεις 31 εκπαιδευτικών Ββάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής έτους 2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
84
85
86
87
88
...
232
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου (Αναγνώστηκε 1049198 φορές)
0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
xariklia
Νέο μέλος
Μηνύματα: 62
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1190 στις:
Μαΐου 13, 2011, 10:15:27 am »
Tweet
αν συνεχίσει η ευκολία και στα υπόλοιπα θέματα αυτό σημαίνει ότι οι βάσεις θα εκτοξευθουν στα ύψη.....ούτως ή άλλως θέλουν να μειώσουν τις θέσεις εισαγωγής....θα δούμε....τα θέματα ήταν εύκολα αλλά μερικοί μαθητές δεν τα πρόσεξαν όσο έπρεπε.Στην άσκηση με την αιτιολόγηση των εισαγωγικών πολλοι ήταν αυτοι που δεν πρόσεξαν....προτιμώ και εγώ τα δύσκολα θέματα συμφωνω μαζί σου μαρκο
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 21:56:29 »
chryssoulaki
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 206
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1191 στις:
Μαΐου 13, 2011, 11:05:43 am »
Ήταν υποχρεωτική η αναφορά στο διαδίκτυο στην ανάπτυξη περιόδου ; Επίσης αν κάποιος ξαναέγραφε το νόημα της πρότασης με δικά του λόγια ήταν λάθος; Καλημέρα σας κιόλας (μην είμαστε και αγενείς
)!
Καταγράφηκε
MARKOS
Moderator
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 8048
Φύλο:
Ο ΡΟΜΠΕΝ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1192 στις:
Μαΐου 13, 2011, 11:13:17 am »
ετσι ειναι
xariklia
. χαιρομαι που συμφωνεις
Προσωπικα, οταν αναλαμβανω υποψηφιο για το μαθημα της εκθεσης- νεοελληνικης γλωσσας (το εχω πει αλλα ας το επαναλαβω) το 30% σε καθε μαθημα αφορα υλη Α &
«
Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 13, 2011, 11:20:25 am από MARKOS
»
Καταγράφηκε
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο
pierre
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 115
Φύλο:
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1193 στις:
Μαΐου 13, 2011, 11:14:47 am »
Σχετικά εύκολα τα θέματα! Αυτό βέβαια είναι και λίγο παγίδα, γιατί μπορεί ένας μαθητής να μη δώσει τη δέουσα προσοχή και εύκολα να κάνει λάθος.
Η παράδοση πάντως καλά κρατεί. Όπως συμβαίνει κάθε χρόνο μετά την Έκθεση, έτσι και φέτος οι απόψεις είναι πολλές και το θέμα είναι τι θα αποδεχτούν ως σωστό οι βαθμολογητές. Άλλοι λένε ότι, εκτός από Διαίρεση και Παραδείγματα, η παράγραφος αναπτύσσεται και με σύγκριση-αντίθεση ή αίτιο-αποτέλεσμα. Θα γίνει δεκτό; Στην άσκηση με την αιτιολόγηση εισαγωγικών πολλοί είναι αυτοί που βάλαν, αντί για ορολογία (που μερικοί δε δέχονται καν ότι υφίσταται ως αιτιολόγηση
) μεταφορική χρήση λόγου. Κατά την προσωπική μου άποψη, ναι μεν υπάρχει μεταφορική χρήση, αλλά ο συγγραφέας ξεκάθαρα τοποθετεί εισαγωγικά για να δώσει τον ειδικό όρο της επιστήμης της Ψυχολογίας. Τι θα γίνει δεκτό; Όσον αφορά την ύπαρξη ή μη της κατακλείδας και αν υπάρχει ποια είναι αυτη, εκεί οι φιλόλογοι έχουν βγάλει τα μαχαίρια. Τι θα γίνει δεκτό; Όταν διαφωνούν μέχρι και φιλόλογοι, τι μπορείς να περιμένεις από τους μαθητές;
Καταγράφηκε
"εύφρων πόνον ευ τελέσασιν" Αισχύλου Αγαμέμνων (στιχ. 806)
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 21:56:29 »
chryssoulaki
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 206
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1194 στις:
Μαΐου 13, 2011, 11:22:59 am »
Π.χ. στην ανάπτυξη της πρότασης. Άκουσα καθηγητές να λένε σε μαθητές ότι δεν την ανέπτυξαν σωστά γιατί δεν αναφέρθηκαν στο διαδίκτυο και αυτοί απογοητεύτηκαν. Είναι όμως υποχρεωτικό αυτό, εφόσον στην προς ανάπτυξη πρόταση δεν υπήρχε αναφορά στο διαδίκτυο; Εγώ που είπα πως όχι με "έκραξαν" οι συνάδελφοι
(συγγνώμη αν ξαναθέτω το ερώτημα, απλώς με τις νέες απαντήσεις φοβάμαι μήπως δεν το προσέξει κανείς και θα ήθελα τη γνώμη σας)
Καταγράφηκε
pierre
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 115
Φύλο:
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1195 στις:
Μαΐου 13, 2011, 11:26:31 am »
chryssoulaki καλημέρα!
Έχω μαθητή που έδωσε προφορικά και όταν έφτασαν στο
Καταγράφηκε
"εύφρων πόνον ευ τελέσασιν" Αισχύλου Αγαμέμνων (στιχ. 806)
chryssoulaki
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 206
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1196 στις:
Μαΐου 13, 2011, 11:40:16 am »
Ευχαριστώ pierre, πιο αξιόπιστη απάντηση δε θα μπορούσα να πάρω!
Καταγράφηκε
ankas
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 503
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1197 στις:
Μαΐου 13, 2011, 11:52:22 am »
Συνάδελφοι, να ρωτησω και εγω κάτι για την άσκηση της ανάπτυξης:στην απάντησή του ο μαθητής,αν γράψει ως θεματική πρόταση την περίοδο που του δίνεται ως ανάπτυξη,είναι λάθος;πρέπει να τη γράφει μόνο αν του το ζητάνε να τη βάλει ως θεματική;γιατί εγώ θεωρούσα ότι δεν είναι λάθος να ξεκινάς έτσι,αλλά κάποιοι συνάδελφοι μου είπαν πως ειναι λάθος.
Καταγράφηκε
chryssoulaki
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 206
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1198 στις:
Μαΐου 13, 2011, 11:57:21 am »
Εδώ αυτό δεν είναι απαραίτητο γιατί το προς ανάπτυξη χωρίο αποτελούταν μόνο από μία πρόταση(ανάπτυξη θεματικής πρότασης όπως στη Γ Λυκείου).
Καταγράφηκε
chryssoulaki
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 206
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1199 στις:
Μαΐου 13, 2011, 11:58:32 am »
όπως στη
Καταγράφηκε
ankas
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 503
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1200 στις:
Μαΐου 13, 2011, 12:00:02 pm »
Δηλαδή,δε θεωρείται λάθος αν τη γράψουν ως αρχή,κατάλαβα σωστά;
Καταγράφηκε
pierre
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 115
Φύλο:
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1201 στις:
Μαΐου 13, 2011, 12:00:50 pm »
Το ιδανικό είναι να γράψει ο μαθητής με δική του έκφραση μια θεματική πρόταση, η οποία θα περιέχει όλα τα νοήματα της δοθείσας πρότασης. Δεν απαγορεύεται, όμως, να χρησιμοποιήσει τη δοθείσα πρόταση ως θεματική. Ίσα ίσα αυτός είναι ο πιο ασφαλής δρόμος.
Καταγράφηκε
"εύφρων πόνον ευ τελέσασιν" Αισχύλου Αγαμέμνων (στιχ. 806)
ankas
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 503
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1202 στις:
Μαΐου 13, 2011, 12:02:24 pm »
Ωραία,ευχαριστώ πολύ!
Καταγράφηκε
zoek
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 146
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
«
Απάντηση #1203 στις:
Μαΐου 13, 2011, 01:19:43 pm »
Εμένα πάντως εξακολουθεί να με προβληματίζει ο τρόπος ανάπτυξης παραγράφου. Πιστεύω ότι εκτός από διαίρεση θα μπορούσε να είναι και σύκριση αντίθεση. Δηλαδή: παρά τον τη διάδοση της γνώσης υπάρχουν κίνδυνοι στο διαδίκτυο, παρά το εμβολιο του Αλτσχαιμερ τα παιδακια δεν εχουν ασπιρίνη και τέλος ψηφιακό χασμα Αφρικής τυπογραφικό χασμα δυτικου κόσμου και Αφρικής. Δεν ξέρω έτσι το σκέφτομαι.. εχω μπερδευτεί
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
84
85
86
87
88
...
232
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
Γενικό Λύκειο
Φιλολογικά μαθήματα
(Συντονιστές:
para5
,
MARKOS
)
Έκθεση Γ' Λυκείου