*

Αποστολέας Θέμα: Βαθμολογία Τετραμήνου  (Αναγνώστηκε 53136 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #14 στις: Ιανουάριος 23, 2010, 04:24:26 μμ »
Και εγώ μια φορά που έχω δουλέψει σε ΕΠΑΛ τη βαθμολογία την ξεκίνησα από 7!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:03:18 »

Αποσυνδεδεμένος marita

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 278
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #15 στις: Ιανουάριος 23, 2010, 11:04:09 μμ »
Και στην Γ λυκείου στα μαθήματα κατεύθυνσης τι γίνεται;;; Εκεί θεωρώ ότι είναι το πρόβλημα, γιατί ο προφορικός βαθμός μετράει στο βαθμό πρόσβασης. Οι συνάδελφοί μου είναι της άποψης να βάζουμε όσο παραπάνω γίνεται γιατί όύτως ή άλλως ο βαθμός θα προσαρμοστεί στο τέλος στο γραπτό του παιδιού και καλύτερα να είναι μεγαλύτερος παρά μικρότερος. Χαρακτηριστικά μού έλεγε μια συνάδελφος ότι πέρισυ μία γνωστή της έβαλε 19 σε ένα κορίτσι κι εκείνο πήγε κι έγραψε 19,2. Την κυνηγούσε μετα γιατί αν της έβαζε 20 θα έβγαζε μεγαλύτερο μέσο όρο.
Εγώ έχω αρχαία κατεύθυνσης. Εκανα το εξής: στα παιδιά πυ έγραψαν κατω από τη βάση και δεν είναι καλοί, έβαλα 14! Στους άριστους φυσικά 20 και στα υπόλοιπα το ανέβασα αρκετα ( σχεδόν 4 μονάδες πάνω από το γραπτό τους). δεν παρέδωσα ακόμα βαθμολογία. Πείτε μου τα σχόλιά σας και βοηθήστε με κι εσείς όσο μπορείτε. Κάθε γνώμη είναι σεβαστή. Μήπως το παράκανα; Βασικά, δεν θέλω να βρεθώ στη θέση να κάνει κάποιο την έκπληξη κι εκεί που θα του έχω εγώ 15 γράψει πχ 18 ! Προτιμώ να του έχω 17 και να γράψει 10 παρά το αντίθετο. Τι λέτε;;

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #16 στις: Ιανουάριος 24, 2010, 12:17:33 πμ »
Και στην Γ λυκείου στα μαθήματα κατεύθυνσης τι γίνεται;;; Εκεί θεωρώ ότι είναι το πρόβλημα, γιατί ο προφορικός βαθμός μετράει στο βαθμό πρόσβασης. Οι συνάδελφοί μου είναι της άποψης να βάζουμε όσο παραπάνω γίνεται γιατί όύτως ή άλλως ο βαθμός θα προσαρμοστεί στο τέλος στο γραπτό του παιδιού και καλύτερα να είναι μεγαλύτερος παρά μικρότερος. Χαρακτηριστικά μού έλεγε μια συνάδελφος ότι πέρισυ μία γνωστή της έβαλε 19 σε ένα κορίτσι κι εκείνο πήγε κι έγραψε 19,2. Την κυνηγούσε μετα γιατί αν της έβαζε 20 θα έβγαζε μεγαλύτερο μέσο όρο.
Εγώ έχω αρχαία κατεύθυνσης. Εκανα το εξής: στα παιδιά πυ έγραψαν κατω από τη βάση και δεν είναι καλοί, έβαλα 14! Στους άριστους φυσικά 20 και στα υπόλοιπα το ανέβασα αρκετα ( σχεδόν 4 μονάδες πάνω από το γραπτό τους). δεν παρέδωσα ακόμα βαθμολογία. Πείτε μου τα σχόλιά σας και βοηθήστε με κι εσείς όσο μπορείτε. Κάθε γνώμη είναι σεβαστή. Μήπως το παράκανα; Βασικά, δεν θέλω να βρεθώ στη θέση να κάνει κάποιο την έκπληξη κι εκεί που θα του έχω εγώ 15 γράψει πχ 18 ! Προτιμώ να του έχω 17 και να γράψει 10 παρά το αντίθετο. Τι λέτε;;

νομιζω οτι με την βαθμολογια σου και την ευνοια σε καποια παιδια αδικεις καποια αλλα που αξιζουν να επιτυχουν σε καποια συγκεκριμενη σχολη και θα την χασουν εξαιτιας αυτης της ενεργειας σου...σκεψου λιγο σφαιρικοτερα ..νομιζω οτι εχεις καλες προθεσεις πρεπει να εισαι ομως  πιο αντικειμενικη..π.χ νομιζω οτι για παιδια ποθ γραφουν κατω απο την βαση το 14 ειναι υπερβολικο..εγω θα εβαζα ενα 11 το πολυ...

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #17 στις: Ιανουάριος 24, 2010, 10:14:44 πμ »
Στο ερώτημα γιατί να μην μείνει ο μαθητής στην ίδια τάξη, δεν είναι εύκολο να απαντήσουμε ότι θα του έκανε οπωσδήποτε καλό. Οι διάφορες έρευνες που έχουν γίνει αποδεικνύουν ότι μόνο ένα ελάχιστο ποσοστό αυτών καταφέρνει να καλύψει τα κενά που έχουν συσσωρευθεί από το δημοτικό και να προχωρήσει πάνω σε καλύτερες βάσεις. Η αντισταθμιστική αγωγή απουσιάζει στην πραγματικότητα.
Τα παιδιά δε που δεν καταφένουν να ολοκληρώσουν το σχολείο προέρχονται κυρίως από χαμηλά κοινωνικά και κυρίως μορφωτικά στρώματα, που δεν μπορούν να υπολογίζουν σε καμιά είδους βοήθεια από το σπίτι.
Άρα το ερώτημα που τίθεται σε αυτήν την περίπτωση είναι το αν θα πρέπει να τιμωρηθούν για την καταγωγή τους. Κι αν αφήνοντάς τους στην ίδια τάξη (και πολλές φορές οδηγώντας τους να παρατήσουν το σχολείο) είναι προτιμότερο από το να τους επιτρέψουμε να είναι σε μια σχολική αίθουσα και να προσπαθούμε να τους διευρύνουμε, έστω και λίγο, τους ορίζοντές τους.
Οι ίδιοι το ξέρουν πολύ καλύτερα από εμάς κι από πολύ νωρίς ότι η επαγγελματική τους διαδρομή είναι προδιαγεγραμμένη.
Γι ' αυτό εγώ πιστεύω ότι πρέπει να τους βοηθήσουμε έστω και με έναν βαθμό που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Αντιθέτως θα πρέπει να είμαστε πολύ πιο απαιτητικοί και πιο αυστηροί στο "ρετιρέ" της βαθμολογίας κι ενισχυτικοί παροτρύνοντάς τους μεσαίους μαθητές για μεγαλύτερη προσπάθεια.
Τέλος η βαθμολογία/αξιολόγηση των μαθητών θα πρέπει να επιστρέφει και σε εμάς, προβληματίζοντάς μας για τον τρόπο που εμείς προσπαθήσαμε να φέρουμε σε επαφή τους μαθητές με το γνωστικό αντικείμενο ώστε κι εμείς να βελτιωνόμαστε.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 24, 2010, 11:31:21 πμ από rozy4 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:03:18 »

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #18 στις: Ιανουάριος 24, 2010, 11:19:44 πμ »
Καλημέρα και από μένα. Ανάμεσα στα μαθήματα που κάνω είναι και η ιστορία γενικής παιδείας του Λυκείου. Οι φιλόλογοι ξέρουν ότι είναι το μάθημα που κανείς δεν τολμάει να κάνει. Επίσης, όλοι ξέρουμε ότι είναι το πλέον μισητό μάθημα στα παιδιά, αφού πολλοί συνάδελφοι αναγκάζουν τα παιδιά ν' αποστηθίζουν τις σελίδες του σχολικού βιβλίου. Κάνω σε τρία τμήματα το συγκεκριμένο μάθημα. Κατάφερα μετά από κόπο να τους αλλάξω γνώμη. Απ' όσο μου λένε, είναι πλέον το μάθημα που τους ξεκουράζει, αφού κάνουμε το μάθημα μέσω υπολογιστή, μαρτυριών, βίντεο κτλ. Έβλεπα, λοιπόν, σταδιακά να κερδίζω όλο και περισσότερους μαθητές. Βέβαια, υπάρχουν και εξαιρέσεις. Σ' ένα τμήμα τρία άτομα επιμένουν να κάνουν ασκήσεις του φροντιστηρίου και σ' ένα άλλο δύο άτομα είναι σαν να μην υπάρχουν, απλώς έρχονται για να μην πάρουν απουσία. Αυτά τα τρία άτομα, που προανέφερα, δεν είναι καθόλου καλοί μαθητές. Είναι και οι χειρότεροι στην κατεύθυνση. Προφανώς, στο σπίτι τεμπελιάζουν και έρχονται στο σχολείο για να διαβάσουν για το φροντιστήριο. Μάλιστα, στην αυτοαξιολόγηση έγραψαν ότι περιμένουν 17!!!!!! Εγώ έβαλα σε αυτά τ' άτομα 11 και 10 και δεν κάνω πίσω. Σημειώνω ότι όλα τα υπόλοιπα παιδιά πήραν πάνω από 15 και, μάλιστα, το 1/3 της τάξης (με την πιο δυναμική παρουσία) πήρε 20. Εξακολουθώ, όμως, να έχω λίγες τύψεις. Από την άλλη, όμως, και εγώ αισθάνομαι ότι κοπιάζω, όταν για μια παρουσίαση στο power-point στην ιστορία ξοδεύω 3 ώρες! Δεν ξέρω, εσείς πώς το βλέπετε;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 24, 2010, 11:33:54 πμ από LK »

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1410
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #19 στις: Ιανουάριος 24, 2010, 11:24:00 πμ »
Καλημέρα και από μένα. Ανάμεσα στα μαθήματα που κάνω είναι και η ιστορία γενικής παιδείας του Λυκείου. Οι φιλόλογοι ξέρουν ότι είναι το μάθημα που κανείς δεν τολμάει να κάνει. Επίσης, όλοι ξέρουμε ότι είναι το πλέον μισητό μάθημα στα παιδιά, αφού πολλοί συνάδελφοι αναγκάζουν τα παιδιά ν' αποστηθίζουν τις σελίδες του σχολικού βιβλίου. Κάνω σε τρία τμήματα το συγκεκριμένο μάθημα. Κατάφερα μετά από κόπο να τους αλλάξω γνώμη. Απ' όσο μου λένε, είναι πλέον το μάθημα που τους ξεκουράζει, αφού κάνουμε το μάθημα μέσω υπολογιστή, μαρτυριών, βίντεο κτλ. Έβλεπα, λοιπόν, σταδιακά να κερδίζω όλο και περισσότερους μαθητές. Βέβαια, υπάρχουν και εξαιρέσεις. Σ' ένα τμήμα τρία άτομα επιμαίνουν να κάνουν ασκήσεις του φροντιστηρίου και σ' ένα άλλο δύο άτομα είναι σαν να μην υπάρχουν, απλώς έρχονται για να μην πάρουν απουσία. Αυτά τα τρία άτομα που προανέφερα δεν είναι καθόλου καλοί μαθητές. Είναι και οι χειρότεροι στην κατεύθυνση. Προφανώς, στο σπίτι τεμπελιάζουν και έρχονται στο σχολείο για να διαβάσουν για το φροντιστήριο. Μάλιστα, στην αυτοαξιολόγηση έγραψαν ότι περιμένουν 17!!!!!! Εγώ έβαλα σε αυτά τ' άτομα 11 και 10 και δεν κάνω πίσω. Σημειώνω ότι όλα τα υπόλοιπα παιδιά πήραν πάνω από 15 και, μάλιστα, το 1/3 της τάξης (με την πιο δυναμική παρουσία) πήρε 20. Εξακολουθώ, όμως, να έχω λίγες τύψεις. Από την άλλη, όμως, και εγώ αισθάνομαι ότι κοπιάζω, όταν για μια παρουσίαση στο power-point στην ιστορία ξοδεύω 3 ώρες! Δεν ξέρω, εσείς πώς το βλέπετε;

Να σε ρωτήσω κάτι: Τους ζήτησες να αυτοαξιολογηθούν- σωστή κίνηση. Πως το ζήτησες αυτο; Να σου γράψουν σε ένα χαρτί το βαθμό που πιστεύουν οτι αξίζουν; Ενώπιον του τμήματος; Τους ζήτησες να σου πουν γιατί επιθυμούν το συγκεκριμένο βαθμό;
Επίσης, τι έγραψαν στο διαγωνισμά τετραμήνου οι συγκεκριμένοι μαθητές;

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #20 στις: Ιανουάριος 24, 2010, 11:30:47 πμ »
Καλημέρα και από μένα. Ανάμεσα στα μαθήματα που κάνω είναι και η ιστορία γενικής παιδείας του Λυκείου. Οι φιλόλογοι ξέρουν ότι είναι το μάθημα που κανείς δεν τολμάει να κάνει. Επίσης, όλοι ξέρουμε ότι είναι το πλέον μισητό μάθημα στα παιδιά, αφού πολλοί συνάδελφοι αναγκάζουν τα παιδιά ν' αποστηθίζουν τις σελίδες του σχολικού βιβλίου. Κάνω σε τρία τμήματα το συγκεκριμένο μάθημα. Κατάφερα μετά από κόπο να τους αλλάξω γνώμη. Απ' όσο μου λένε, είναι πλέον το μάθημα που τους ξεκουράζει, αφού κάνουμε το μάθημα μέσω υπολογιστή, μαρτυριών, βίντεο κτλ. Έβλεπα, λοιπόν, σταδιακά να κερδίζω όλο και περισσότερους μαθητές. Βέβαια, υπάρχουν και εξαιρέσεις. Σ' ένα τμήμα τρία άτομα επιμαίνουν να κάνουν ασκήσεις του φροντιστηρίου και σ' ένα άλλο δύο άτομα είναι σαν να μην υπάρχουν, απλώς έρχονται για να μην πάρουν απουσία. Αυτά τα τρία άτομα που προανέφερα δεν είναι καθόλου καλοί μαθητές. Είναι και οι χειρότεροι στην κατεύθυνση. Προφανώς, στο σπίτι τεμπελιάζουν και έρχονται στο σχολείο για να διαβάσουν για το φροντιστήριο. Μάλιστα, στην αυτοαξιολόγηση έγραψαν ότι περιμένουν 17!!!!!! Εγώ έβαλα σε αυτά τ' άτομα 11 και 10 και δεν κάνω πίσω. Σημειώνω ότι όλα τα υπόλοιπα παιδιά πήραν πάνω από 15 και, μάλιστα, το 1/3 της τάξης (με την πιο δυναμική παρουσία) πήρε 20. Εξακολουθώ, όμως, να έχω λίγες τύψεις. Από την άλλη, όμως, και εγώ αισθάνομαι ότι κοπιάζω, όταν για μια παρουσίαση στο power-point στην ιστορία ξοδεύω 3 ώρες! Δεν ξέρω, εσείς πώς το βλέπετε;


Να σε ρωτήσω κάτι: Τους ζήτησες να αυτοαξιολογηθούν- σωστή κίνηση. Πως το ζήτησες αυτο; Να σου γράψουν σε ένα χαρτί το βαθμό που πιστεύουν οτι αξίζουν; Ενώπιον του τμήματος; Τους ζήτησες να σου πουν γιατί επιθυμούν το συγκεκριμένο βαθμό;
Επίσης, τι έγραψαν στο διαγωνισμά τετραμήνου οι συγκεκριμένοι μαθητές;
Καθένας σ' ένα χαρτί, αφού τους εξήγησα με ποια κριτήρια πρέπει να το κάνουν ( συμμετοχή, ενδιαφέρον, προφορική επίδοση, γραπτή επίδοση, διαγωγή). Οι βαθμοί τους στα διαγωνίσματα ήταν κάτω από τη βάση. Προφανώς, ο βαθμός είναι αποτέλεσμα της εντύπωσης που τους δημιουργούν τα φροντιστήρια, ότι στα μαθήματα γενικής παιδείας οι βαθμοί ξεκινούν από 17. Μάλιστα, παιδιά μου είπαν ότι καθηγητές στα φροντιστήρια τους προτρέπουν να κάνουν τις ασκήσεις τους την ώρα των μαθημάτων γενικής παιδείας. Εννοείται ότι υπήρχαν και άλλα παιδιά που έγραψαν κάτω από τη βάση, αλλά αυτά έχουν άλλη στάση στην τάξη. Αυτά τα συγκεκριμένα παιδιά τα παροτρύνω να πουν κάτι και ούτε παίρνουν χαμπάρι ότι τα ρώτησα!!!!! Ο βαθμός δεν είναι τιμωρία, αλλά δεν είναι πρόκλητικό για τους υπόλοιπους να τους βάλλω 15; Τότε τι θα έπρεπε να βάλω στα παιδιά που προσπαθούν;

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1410
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #21 στις: Ιανουάριος 24, 2010, 11:34:29 πμ »
Καλημέρα και από μένα. Ανάμεσα στα μαθήματα που κάνω είναι και η ιστορία γενικής παιδείας του Λυκείου. Οι φιλόλογοι ξέρουν ότι είναι το μάθημα που κανείς δεν τολμάει να κάνει. Επίσης, όλοι ξέρουμε ότι είναι το πλέον μισητό μάθημα στα παιδιά, αφού πολλοί συνάδελφοι αναγκάζουν τα παιδιά ν' αποστηθίζουν τις σελίδες του σχολικού βιβλίου. Κάνω σε τρία τμήματα το συγκεκριμένο μάθημα. Κατάφερα μετά από κόπο να τους αλλάξω γνώμη. Απ' όσο μου λένε, είναι πλέον το μάθημα που τους ξεκουράζει, αφού κάνουμε το μάθημα μέσω υπολογιστή, μαρτυριών, βίντεο κτλ. Έβλεπα, λοιπόν, σταδιακά να κερδίζω όλο και περισσότερους μαθητές. Βέβαια, υπάρχουν και εξαιρέσεις. Σ' ένα τμήμα τρία άτομα επιμαίνουν να κάνουν ασκήσεις του φροντιστηρίου και σ' ένα άλλο δύο άτομα είναι σαν να μην υπάρχουν, απλώς έρχονται για να μην πάρουν απουσία. Αυτά τα τρία άτομα που προανέφερα δεν είναι καθόλου καλοί μαθητές. Είναι και οι χειρότεροι στην κατεύθυνση. Προφανώς, στο σπίτι τεμπελιάζουν και έρχονται στο σχολείο για να διαβάσουν για το φροντιστήριο. Μάλιστα, στην αυτοαξιολόγηση έγραψαν ότι περιμένουν 17!!!!!! Εγώ έβαλα σε αυτά τ' άτομα 11 και 10 και δεν κάνω πίσω. Σημειώνω ότι όλα τα υπόλοιπα παιδιά πήραν πάνω από 15 και, μάλιστα, το 1/3 της τάξης (με την πιο δυναμική παρουσία) πήρε 20. Εξακολουθώ, όμως, να έχω λίγες τύψεις. Από την άλλη, όμως, και εγώ αισθάνομαι ότι κοπιάζω, όταν για μια παρουσίαση στο power-point στην ιστορία ξοδεύω 3 ώρες! Δεν ξέρω, εσείς πώς το βλέπετε;


Να σε ρωτήσω κάτι: Τους ζήτησες να αυτοαξιολογηθούν- σωστή κίνηση. Πως το ζήτησες αυτο; Να σου γράψουν σε ένα χαρτί το βαθμό που πιστεύουν οτι αξίζουν; Ενώπιον του τμήματος; Τους ζήτησες να σου πουν γιατί επιθυμούν το συγκεκριμένο βαθμό;
Επίσης, τι έγραψαν στο διαγωνισμά τετραμήνου οι συγκεκριμένοι μαθητές;
Καθένας σ' ένα χαρτί, αφού τους εξήγησα με ποια κριτήρια πρέπει να το κάνουν ( συμμετοχή, ενδιαφέρον, προφορική επίδοση, γραπτή επίδοση, διαγωγή). Οι βαθμοί τους στα διαγωνίσματα ήταν κάτω από τη βάση. Προφανώς, ο βαθμός είναι αποτέλεσμα της εντύπωσης που τους δημιουργούν τα φροντιστήρια, ότι στα μαθήματα γενικής παιδείας οι βαθμοί ξεκινούν από 17. Μάλιστα, παιδιά μου είπαν ότι καθηγητές στα φροντιστήρια τους προτρέπουν να κάνουν τις ασκήσεις τους την ώρα των μαθημάτων γενικής παιδείας. Εννοείται ότι υπήρχαν και άλλα παιδιά που έγραψαν κάτω από τη βάση, αλλά αυτά έχουν άλλη στάση στην τάξη. Αυτά τα συγκεκριμένα παιδιά τα παροτρύνω να πουν κάτι και ούτε παίρνουν χαμπάρι ότι τα ρώτησα!!!!! Ο βαθμός δεν είναι τιμωρία, αλλά δεν είναι πρόκλητικό για τους υπόλοιπους να τους βάλλω 15; Τότε τι θα έπρεπε να βάλω στα παιδιά που προσπαθούν;

Συμφωνώ τότε. Είναι και θέμα δικαιοσύνης. Αδιαφορία + ενασχόληση με άλλες δραστηριότητες την ώρα του μαθήματος + τεμπελιά + διαγωνίσματα κάτω από την βάση= 10-11 επιεικώς (κι εμένα δε μου αρέσει να βάζω βαθμούς κάτω από τη βάση). Δε μπορεί ένα παιδί που προσέχει και προσπαθεί να παίρνει π.χ. 15 και αυτός που απλά κάνει τουρισμό να πάιρνει 13-14. Ας πάρει 10 ή 11. Στην τελική, κανείς δεν είναι υποχρεωμένος επειδή το μάθημα είναι γενικής παιδείας να βάλει υψηλούς βαθμούς.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #22 στις: Ιανουάριος 24, 2010, 11:40:31 πμ »
Το πλέον προκλητικό ήταν το εξής: ήρθε η μητέρα κάποιας από αυτές τις μαθήτριες να ρωτήσει για την επίδοσή της. 'Ερχεται και σ' εμένα. "Τι της κάνετε της κόρης μου;" με ρωτάει. "Ιστορία και Επιτάφιο" της λέω. "Α, δεν ενδιαφερόμαστε και πολύ γι αυτά τα μαθήματα", μου λέει και σηκώνεται να φύγει. "Πριν φύγετε", της λέω, "να ξέρετε ότι αυτή είναι η επίδοση της κόρης σας και εγώ δεν προτίθεμαι να βάλω έναν βαθμό που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, μόνο και μόνο γιατί είναι μάθημα γενικής παιδείας". Από την άλλη ήρθε η μητέρα της απουσιολόγου του ίδιου τμήματο και με ρωτούσε με αγωνία για την επίδοση της κόρης της. Μάλιστα, γνώριζε το όνομά μου και μ' ευχαρίστησε γι αυτά που προσφέρω στο παιδί της. Τι να πει κανείς!!!!!!

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #23 στις: Ιανουάριος 24, 2010, 11:49:28 πμ »
Μια παρατήρηση: στο βαθμό δεν αξιολογούμε και τη διαγωγή (αν δλδ κάνει φασαρία στο μάθημα, για λεκτικούς χαρακτηρισμούς, κινητό στο μάθημα κοκ). Βέβαια στην πράξη είναι πολύ δύσκολο στον καθηγητή να μην λάβει και όλα τα παραπάνω στα υπόψη του.
Θα πρέπει όμως να αναρωτηθούμε γιατί ο μαθητής συμπεριφέρεται με αυτόν τον τρόπο. Και συνήθως η απάνηση είναι ότι δεν μπορεί να παρακολουθήσει το μάθημα λόγω κενών και ότι πολλές φορές τα μαθήματα του φαίνονται ανιαρά και άνευ ουσίας. Οι ανάγκες του δεν βρίσκουν επαφή στα αναλυτικά προγράμματα και στον τρόπο προσέγγισης της γνώσης. Αισθάνεται αρκετές φορές ότι το σχολικό περιβάλλον του ασκεί βία και ως γνωστόν εύκολα το θύμα μετατρέπεται σε θύτη.

LK, ένας παράγοντας που θα πρέπει να λάβεις υπόψη σου είναι ότι και τα παιδιά δεν έχουν μάθει σε τέτοιου είδους διδασκαλίες και ταυτόχρονα το όλο σύστημα τους οδηγεί σε μια πιο "παραδοσιακή" δράση (αποστήθιση) άρα αμφισβητούν το αποτέλεσμα της προσπάθειάς σου. Σε ένα τμήμα Γ Λυκείου που έχω ξεκίνησα τη βαθμολογία από 13 κι έβαλα μόνο ένα 20. Το μάθημα δεν θα εξεταστεί πανελλαδικά, με βοήθησε το περιβάλλον (ΕΠΑΛ) και δεν είχα να αντιμετωπίσω δίλημμα λόγω πανελληνίων.
Αν δεν αποδεσμευθεί η εισαγωγή στην τριτοβάθμια από τον προφορικό βαθμό η κατάσταση αυτή θα διαιωνίζεται επ' αόριστον.

υγ πέρσι στήθηκε από Λυκειάρχη καθηγητής ενώπιον μαθητών και γονέων σε αίθουσα τελετών και απολογείτο για τη χαμηλή βαθμολογία που έβαλε...

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1410
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #24 στις: Ιανουάριος 24, 2010, 11:54:46 πμ »
Μια παρατήρηση: στο βαθμό δεν αξιολογούμε και τη διαγωγή (αν δλδ κάνει φασαρία στο μάθημα, για λεκτικούς χαρακτηρισμούς, κινητό στο μάθημα κοκ). Βέβαια στην πράξη είναι πολύ δύσκολο στον καθηγητή να μην λάβει και όλα τα παραπάνω στα υπόψη του.
Θα πρέπει όμως να αναρωτηθούμε γιατί ο μαθητής συμπεριφέρεται με αυτόν τον τρόπο. Και συνήθως η απάνηση είναι ότι δεν μπορεί να παρακολουθήσει το μάθημα λόγω κενών και ότι πολλές φορές τα μαθήματα του φαίνονται ανιαρά και άνευ ουσίας. Οι ανάγκες του δεν βρίσκουν επαφή στα αναλυτικά προγράμματα και στον τρόπο προσέγγισης της γνώσης. Αισθάνεται αρκετές φορές ότι το σχολικό περιβάλλον του ασκεί βία και ως γνωστόν εύκολα το θύμα μετατρέπεται σε θύτη.

LK, ένας παράγοντας που θα πρέπει να λάβεις υπόψη σου είναι ότι και τα παιδιά δεν έχουν μάθει σε τέτοιου είδους διδασκαλίες και ταυτόχρονα το όλο σύστημα τους οδηγεί σε μια πιο "παραδοσιακή" δράση (αποστήθιση) άρα αμφισβητούν το αποτέλεσμα της προσπάθειάς σου. Σε ένα τμήμα Γ Λυκείου που έχω ξεκίνησα τη βαθμολογία από 13 κι έβαλα μόνο ένα 20. Το μάθημα δεν θα εξεταστεί πανελλαδικά, με βοήθησε το περιβάλλον (ΕΠΑΛ) και δεν είχα να αντιμετωπίσω δίλημμα λόγω πανελληνίων.
Αν δεν αποδεσμευθεί η εισαγωγή στην τριτοβάθμια από τον προφορικό βαθμό η κατάσταση αυτή θα διαιωνίζεται επ' αόριστον.

υγ πέρσι στήθηκε από Λυκειάρχη καθηγητής ενώπιον μαθητών και γονέων σε αίθουσα τελετών και απολογείτο για τη χαμηλή βαθμολογία που έβαλε...

Πάντως Ρόζυ, παίζει ένα ρόλο και η διαγωγή. Ο μαθητής δεν πρέπει να κρίνεται μόνο από τη γραπτή και την προφορική εξέταση. Αν είναι αδιάφορος, αν είναι αυθάδης, αν είναι "καπετάν-φασαρίας", είναι λογικό να κριθεί και γι' αυτό. ΄'Ενα παιδί που προσπαθεί, εγώ είμαι πρόθυμος να το ανταμείψω, κι ας έχει χαμηλούς βαθμούς στα διαγωνίσματα ή στην συμμετοχή στην τάξη. Αλλά έναν αδιάφορο μαθητή, δε μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να τον ανταμείψω έστω και στο ελάχιστο.

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #25 στις: Ιανουάριος 24, 2010, 11:57:37 πμ »
jiimy100, αναφέρομαι στις οδηγίες του υπεπθ και του παιδαγωγικού ινστιτούτου στις οποίες πρέπει να στηριχθούμε για να βαθμολογήσουμε και σαφώς δεν αναφέρομαι στην αδιαφορία αλλά στη φασαρία.
Κάποτε υπήρχε και ο βαθμός της διαγωγής, σήμερα αυτό γίνεται προφορικά στην ενημέρωση γονέων και καθημερινά κατ' ιδίαν στους μαθητές και συνολικά προβάλοντας τη θετική στάση.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 24, 2010, 12:01:42 μμ από rozy4 »

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1410
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #26 στις: Ιανουάριος 24, 2010, 12:07:44 μμ »
jiimy100, αναφέρομαι στις οδηγίες του υπεπθ και του παιδαγωγικού ινστιτούτου στις οποίες πρέπει να στηριχθούμε για να βαθμολογήσουμε.
Κάποτε υπήρχε και ο βαθμός της διαγωγής, σήμερα αυτό γίνεται προφορικά στην ενημέρωση γονέων και καθημερινά κατ' ιδίαν στους μαθητές και συνολικά προβάλοντας τη θετική στάση.

Κοίτα, απέχω πολύ από το να χαρακτηριστώ αυστηρός εκπαιδευτικός, μάλλον είμαι και πιο χαλαρός απ' όσο χρειάζεται! Δε φωνάζω, δεν εκνευρίζομαι, δε χρησιμοποιώ προσβλητικές εκφράσεις, συζητάω με τους μαθητές μου, τους ρωτάω αν θέλουν να αλλάξουμε κάτι στο μάθημα κτλ. Αλλά πέραν των οδηγιών του υπουργείου, υπάρχει και η κρίση του εκπαιδευτικού. Η LK για παράδειγμα προσπαθεί να δώσει μια άλλη μορφή στο μάθημά της, πέραν της κλασικής μετωπικής διδασκαλίας. Εγώ όταν κάνω ιστορία προσπαθώ να συζητάω για τα θέματα που πραγματεύεται το σχολικό εγχειρίδιο, χωρίς να μένω προσκολλημένος σε αυτό. Λέω τη γνώμη μου, ζητάω και από τους μαθητές τη δική τους. Το ίδιο ισχύει και στην αξιολόγηση του μαθητή. Αξιολογείς συνολικά την προσωπικότητα του μαθητή. Έτσι το βλέπω εγώ. Αλλιώς, ποιος είναι ο ρόλος μας εκεί μέσα; Αν ακολουθούσαμε κατά γράμμα τη λογική των υπουργείων θα έπρεπε απλά να βάζουμε τους μαθητές να παπαγαλίζουν το μάθημα και εμείς να κάνουμε μια στείρα παράθεση των στοιχείων του βιβλίου.

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #27 στις: Ιανουάριος 24, 2010, 12:19:08 μμ »
Μάλλον δεν κατάλαβες ή δεν ήμουν εγώ ξεκάθαρη στο τι ήθελα να πω.
Με λίγα λόγια, το θέμα βαθμός έχει πολλές προσεγγίσεις και δεν θα στηριχτείς σε ένα ή δύο ή τέσσερα διαγωνίσματα.
Το αν θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη η διαγωγή στη βαθμολογία, σύμφωνα με το υπεπθ όχι. Στην πράξη αυτό είναι πολύ δύσκολο, αν όχι ακατόρθωτο, να συμβεί. Το αν πρέπει είναι άλλο θέμα.
Αυτό, που εγώ κατάλαβα, είναι ότι ο καθηγητής τραβιέται από χίλιες δυο μεριές και ότι αντικειμενική βαθμολογία δεν υπάρχει. Μια απεικόνιση στιγμιαία επειδή υπερίσχυσαν κάποια κριτήρια έναντι κάποιων άλλων. Μπορεί να είμαι τελείως λάθος αλλά στον ίδιο μαθητή θα μπορούσα να του βάλω και 11 και 12 και ίσως και 13.



 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160716
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 422
Σύνολο: 429

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.