*

Αποστολέας Θέμα: Βαθμολογία Τετραμήνου  (Αναγνώστηκε 52335 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Βαθμολογία Τετραμήνου
« στις: Ιανουάριος 19, 2010, 03:24:51 μμ »
Άνοιξα αυτό το θέμα γιατί πρώτη φορά εργάζομαι στο πρωινό πρόγραμμα κι έχω ένα μικρό άγχος για τη βαθμολογία που θα τους βάλω στο τετράμηνο.
Σκέφτομαι να μη βάλω σε κανέναν μαθητή κάτω από τη βάση, παρόλο που μερικοί "το αξίζουν" δηλ δεν μου έχουν γράψει καλά στο διαγώνισμα ούτε μου φέρνουν τις ασκήσεις που τους βάζω για το σπίτι. Τα μαθήματα που τους κάνω είναι Κείμενα και Έκθεση.
Εσείς τι λέτε; Κάνω καλά; ή μήπως λειτουργήσει για κάποιους αρνητικά και τεμπελιάσουν ακόμα περισσότερο;
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:16:54 »

Αποσυνδεδεμένος kyra_daskala

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 659
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #1 στις: Ιανουάριος 19, 2010, 03:53:05 μμ »
Είναι ανάλογα το παιδί και τον άνθρωπο.
Προσωπικά φροντίζω να έχω αρκετά στοιχεία για να βαθμολογήσω τους μαθητές μου (κυρίως για τους γονείς τους, διότι τα παιδιά ξέρουν τι κάνουν στην τάξη).

Σαν χαρακτήρας είμαι της θετικής ενίσχυσης, οπότε όταν ο μαθητής μου αξίζει 7 ή και παρακάτω (είμαι της πρωτοβάθμιας, όπως καταλαβαίνεις) βάζω στο πρώτο τρίμηνο ένα βαθμό παραπάνω, εξηγώ στο παιδί και το γονιό ότι δεν ήμουν πολύ ευχαριστημένη, δείχνω τα διαγωνίσματα αλλά τονίζω ότι θέλω να του δώσω την ευκαιρία να τον αξίζει αυτό το βαθμό στο άλλο τρίμηνο (βάζοντας του κάποιους συγκεκριμένους στόχους).
Είχα μαθητές, που ή εκτίμησαν τη στάση μου ή φοβήθηκαν ότι όντως θα τους κατεβάσω το βαθμό, που δούλεψαν σωστά και με την αξία τους πήραν τα άριστα.
Είχα πάλι και μαθητές, που από το ένα αυτί μπήκαν οι παραινέσεις και από το άλλο βγήκαν. Ανταπόκριση μηδέν! Είχα δε και μαθητή, που τα φόρτωσε εντελώς στον κόκορα!

Στη δευτεροβάθμια πρέπει να λειτουργούν λίγο διαφορετικά τα πράγματα. Το βλέπω από τους γονείς, που με άλλο ύφος έρχονται να ζητήσουν το λόγο γιατί δεν πήρε το βλαστάρι τους καλό βαθμό στο Δημοτικό, ενώ στο Γυμνάσιο στέκονται "κερί αναμμένο" σε ό,τι τους πει ο καθηγητής. Φαντάζομαι ότι οι πιο έμπειροι συνάδελφοι θα σε διαφωτίσουν.
https://www.youtube.com/watch?v=MwRNvpGydzw
Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα
που πρέπει το μεγάλο Ναι ή το μεγάλο το Οχι
να πούνε. Φανερώνεται αμέσως όποιος τόχει
έτοιμο μέσα του το Ναι, και λέγοντάς το πέρα
πηγαίνει στην τιμή και στην πεποίθησί του

Αποσυνδεδεμένος dina 94

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1403
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #2 στις: Ιανουάριος 19, 2010, 11:20:50 μμ »
Στο δικό μου σχολείο πάντώς αύριο οι συνάδελφοι θα κάνουν συνέλευση για αυτό το θέμα ( έγώ δεν έχω μάθημα, ούτε μπορώ να παραστώ λόγω απόστασης )και θα ακολουθήσω τη γραμμή του σχολείου ,βάζοντας πάντα και την προσωπική μου εκτίμηση πάνω από όλα .

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #3 στις: Ιανουάριος 20, 2010, 12:00:15 πμ »
Άνοιξα αυτό το θέμα γιατί πρώτη φορά εργάζομαι στο πρωινό πρόγραμμα κι έχω ένα μικρό άγχος για τη βαθμολογία που θα τους βάλω στο τετράμηνο.
Σκέφτομαι να μη βάλω σε κανέναν μαθητή κάτω από τη βάση, παρόλο που μερικοί "το αξίζουν" δηλ δεν μου έχουν γράψει καλά στο διαγώνισμα ούτε μου φέρνουν τις ασκήσεις που τους βάζω για το σπίτι. Τα μαθήματα που τους κάνω είναι Κείμενα και Έκθεση.
Εσείς τι λέτε; Κάνω καλά; ή μήπως λειτουργήσει για κάποιους αρνητικά και τεμπελιάσουν ακόμα περισσότερο;

Τι τάξη έχεις; Αν είναι Γ, ίσως και να κάνεις τα στραβά μάτια και να βάλεις τη βάση. Αν είναι Β και Γ, μπορείς κάλλιστα να ξεκινήσεις από 9, το οποίο είναι προειδοποίηση, χωρίς να είναι καταδικαστικό. Άλλωστε στο Λύκειο, δεν είναι όπως στο Γυμνάσιο, που είναι πιο εύκολο να μείνουν. Στο Λύκειο για να μείνεις... πρέπει να το προσπαθήσεις πάρα πολύ! ::)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:16:54 »

Αποσυνδεδεμένος desperino

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 313
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #4 στις: Ιανουάριος 20, 2010, 11:52:53 πμ »
Άνοιξα αυτό το θέμα γιατί πρώτη φορά εργάζομαι στο πρωινό πρόγραμμα κι έχω ένα μικρό άγχος για τη βαθμολογία που θα τους βάλω στο τετράμηνο.
Σκέφτομαι να μη βάλω σε κανέναν μαθητή κάτω από τη βάση, παρόλο που μερικοί "το αξίζουν" δηλ δεν μου έχουν γράψει καλά στο διαγώνισμα ούτε μου φέρνουν τις ασκήσεις που τους βάζω για το σπίτι. Τα μαθήματα που τους κάνω είναι Κείμενα και Έκθεση.
Εσείς τι λέτε; Κάνω καλά; ή μήπως λειτουργήσει για κάποιους αρνητικά και τεμπελιάσουν ακόμα περισσότερο;

Τι τάξη έχεις; Αν είναι Γ, ίσως και να κάνεις τα στραβά μάτια και να βάλεις τη βάση. Αν είναι Β και Γ, μπορείς κάλλιστα να ξεκινήσεις από 9, το οποίο είναι προειδοποίηση, χωρίς να είναι καταδικαστικό. Άλλωστε στο Λύκειο, δεν είναι όπως στο Γυμνάσιο, που είναι πιο εύκολο να μείνουν. Στο Λύκειο για να μείνεις... πρέπει να το προσπαθήσεις πάρα πολύ! ::)
Στο λύκειο είναι ακριβώς όπως τα λέει η συνάδελφος.Επειδή υπάρχει ο μ.ο 9,5 συνολικά από όλα τα μαθήματα,πολύ εύκολα  ένα 14 π.χ. στα Θρησκευτικά καλύπτει  τέσσερα μαθήματα με 9.

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #5 στις: Ιανουάριος 22, 2010, 08:05:54 μμ »
Έχω και Α' και Β' και Γ' λυκείου! έβαλα τους βαθμούς κι ο Θεός βοηθός.
Βασικά δεν άφησα κανένα, μόνο σε έναν μαθητή έβαλα 10 κι αυτό γιατί μου δημιουργεί προβλήματα στην τάξη. Απ' ότι είδα γενικά στις καρτέλες τους οι άλλοι καθηγητές δεν τους  βάζουν κάτω από τη βάση στο τεράμηνο, πολύ σπάνια. Σκεφτείτε το επίπεδο των μαθητών (σε ΓΕΛ έτσι, όχι σε ΕΠΑΛ) που με 13άρια και 15άρια στα τετράμηνα και οι μισοί μαθητές περνούν στην επόμενη τάξη με Μ.Ο 10,6!!! Στο τέλος γράφουν 5άρια και 6άρια! Αν έβαζα ό,τι πραγματικά άξιζε ο καθένας θα ήμουν η κακιά, η στριμμένη του σχολείου, φοβάμαι ότι θα είχα πολλές αντιδράσεις και προβλήματα μετά μεσα στην τάξη.
Αλλά βασικά αυτό είναι και που με προβληματίζει. Μήπως με το 13 και 14 που βάζουμε σε μαθητές που κανονικά αξίζουν 8 κι 9, τους εφησυχάζουμε και χαλαρώνουν μετά ακόμη περισσότερο! Μήπως με αυτόν τον τρόπο αναπαραγουμε κι εμείς την ήδη προβληματική παιδεία, δηλ για τί να διαβάσουν όταν ξέρουν ότι όλοι θα τους βάλουμε το 13 οπότε θα περάσουν ό,τι και να γράψουν μετά;
Τελοσπάντων, η πρώτη μου φορά είναι, θα δείξει, θα μάθω τι είναι το καλύτερο κάθε φορά. :-\
Εσείς γενικά σε τι πλαίσια κινηθήκατε; Βάλατε υψηλούς βαθμούς ή δε διστάσατε να βάλετε σε πολλούς κάτω από τη βάση;
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος aeee

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1305
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #6 στις: Ιανουάριος 22, 2010, 08:19:11 μμ »
Έχω και Α' και Β' και Γ' λυκείου! έβαλα τους βαθμούς κι ο Θεός βοηθός.
Βασικά δεν άφησα κανένα, μόνο σε έναν μαθητή έβαλα 10 κι αυτό γιατί μου δημιουργεί προβλήματα στην τάξη. Απ' ότι είδα γενικά στις καρτέλες τους οι άλλοι καθηγητές δεν τους  βάζουν κάτω από τη βάση στο τεράμηνο, πολύ σπάνια. Σκεφτείτε το επίπεδο των μαθητών (σε ΓΕΛ έτσι, όχι σε ΕΠΑΛ) που με 13άρια και 15άρια στα τετράμηνα και οι μισοί μαθητές περνούν στην επόμενη τάξη με Μ.Ο 10,6!!! Στο τέλος γράφουν 5άρια και 6άρια! Αν έβαζα ό,τι πραγματικά άξιζε ο καθένας θα ήμουν η κακιά, η στριμμένη του σχολείου, φοβάμαι ότι θα είχα πολλές αντιδράσεις και προβλήματα μετά μεσα στην τάξη.
Αλλά βασικά αυτό είναι και που με προβληματίζει. Μήπως με το 13 και 14 που βάζουμε σε μαθητές που κανονικά αξίζουν 8 κι 9, τους εφησυχάζουμε και χαλαρώνουν μετά ακόμη περισσότερο! Μήπως με αυτόν τον τρόπο αναπαραγουμε κι εμείς την ήδη προβληματική παιδεία, δηλ για τί να διαβάσουν όταν ξέρουν ότι όλοι θα τους βάλουμε το 13 οπότε θα περάσουν ό,τι και να γράψουν μετά;
Τελοσπάντων, η πρώτη μου φορά είναι, θα δείξει, θα μάθω τι είναι το καλύτερο κάθε φορά. :-\
Εσείς γενικά σε τι πλαίσια κινηθήκατε; Βάλατε υψηλούς βαθμούς ή δε διστάσατε να βάλετε σε πολλούς κάτω από τη βάση;

το ίδιο πρόβλήμα έχω και εγώ , δεν μπορω να αφησω μαθητη στην ίδια τάξη και αναρρωτιέμαι εαν είναι αδυναμία μου
προσπαθώ να τους πιάσω στο φιλότιμο πριν βάλω τη βαθμολογία λέγοντάς τους να προσπαθήσουν κάπως για να με βοηθήσουν νατους βάλω βαθμό
με προβληματιζει το γεγονός ότι έτσι αδικώ τους καλούς μαθητές.

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #7 στις: Ιανουάριος 23, 2010, 12:38:33 πμ »

Αλλά βασικά αυτό είναι και που με προβληματίζει. Μήπως με το 13 και 14 που βάζουμε σε μαθητές που κανονικά αξίζουν 8 κι 9, τους εφησυχάζουμε και χαλαρώνουν μετά ακόμη περισσότερο! Μήπως με αυτόν τον τρόπο αναπαραγουμε κι εμείς την ήδη προβληματική παιδεία, δηλ για τί να διαβάσουν όταν ξέρουν ότι όλοι θα τους βάλουμε το 13 οπότε θα περάσουν ό,τι και να γράψουν μετά;
Και τελικά τι τους μαθαίνουμε με το να επιβραβεύουμε τέτοιες συμπεριφορές! Ότι μπορούν χωρίς να καταβάλουν καμιά προσπάθεια να πετύχουν τους σκοπούς τους;

Έτσι, έβαλα βαθμούς και κάτω από τη βάση σε μαθητές που μεταξύ άλλων κυρίως δεν τήρησαν τον ένα βασικό κανόνα: να φέρνουν βιβλίο, τετράδιο και μολύβι στο μάθημα. Αντιθέτως επιβράβευσα με επιπλέον βαθμό, που θα τους εξασφαλίσει την προαγωγή, όσους προσπάθησαν, κόπιασαν έστω κι αν αποτελέσματα ως προς την κατάκτηση του γνωστικού δεν είχαν. Επειδή πρόκειται κυρίως για παιδιά που προέρχονται από οικογένειες με χαμηλό μορφωτικό επίπεδο, που αδυνατούν να βοηθήσουν και να στηρίξουν τα παιδιά το να "στείλω" τα παιδιά στο χωράφι από τα 15-16 τους, θεωρώ ότι περισσότερο κακό θα τους έκανα παρά καλό.
Στις υψηλότερες βαθμολογίες προσπάθησα να είμαι πιο αντικειμενική, λαμβάνοντας υπόψη και το οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον αλλά και τις δυνατότητες του κάθε παιδιού και του πόσο προσπαθούσε (έχω α @ β λυκείου). Δυσκολεύτηκα, όμως, πολύ και για να μην αδικήσω αλλά και να μην φουσκώσω βαθμούς και μάλλον ικανοποιητικό είναι το αποτέλεσμα. Στη δε αυτοαξιολόγηση που μου έδωσαν, αποκλίσεις στη βαθμολογία δεν υπήρχαν, εκτός από λίγες προς τα κάτω.

Αποσυνδεδεμένος desperino

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 313
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #8 στις: Ιανουάριος 23, 2010, 08:20:38 πμ »
Όσο και να το συζητήσουμε το θέμα ,η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί είναι ότι οι μαθητές έχουν μάθει πλέον στους μεγάλους βαθμούς και όσοι βάζουν αντικειμενικούς βαθμούς είναι οι κακοί. Φυσικά και δε βοηθάμε έτσι στην αυτογνωσία τους. Και αυτό συμβαίνει πολλές φορές και με καλούς μαθητές που έχουν στόχους. Ακόμα και αυτούς τους χαϊδεύουμε με αποτέλεσμα όταν έρχονται οι βαθμοί των πανελληνίων  να πέφτουν απ΄τα σύννεφα.Βέβαια να μου πείτε ότι στο σχολείο βαθμολογούμε και την προσπάθεια και πολλές φορές και τη διαγωγή και τη συνέπεια. Πάντως κι εγώ βάζω κάτω από τη βάση σε κάποιες περιπτώσεις.

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #9 στις: Ιανουάριος 23, 2010, 11:00:02 πμ »
Όσο και να το συζητήσουμε το θέμα ,η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί είναι ότι οι μαθητές έχουν μάθει πλέον στους μεγάλους βαθμούς και όσοι βάζουν αντικειμενικούς βαθμούς είναι οι κακοί. Φυσικά και δε βοηθάμε έτσι στην αυτογνωσία τους. Και αυτό συμβαίνει πολλές φορές και με καλούς μαθητές που έχουν στόχους. Ακόμα και αυτούς τους χαϊδεύουμε με αποτέλεσμα όταν έρχονται οι βαθμοί των πανελληνίων  να πέφτουν απ΄τα σύννεφα.Βέβαια να μου πείτε ότι στο σχολείο βαθμολογούμε και την προσπάθεια και πολλές φορές και τη διαγωγή και τη συνέπεια. Πάντως κι εγώ βάζω κάτω από τη βάση σε κάποιες περιπτώσεις.

Μια μαθήτρια της Α' Λυκείου μου ανάφερε χαρακτηριστικά πρότινος, πως για να μείνει κάποιος στο Λύκειο πρέπει να κάνει αίτηση στο σχολείο...
Αυτό συμβαίνει επειδή η βάση είναι στο 9, 5 και εμείς ξεκινάμε την βαθμολογική κλίμακα από το 9 ή το 10!
Είναι πολυ πιο εύκολο να μείνει κάποιος από απουσίες, κάτι που και εμείς οι ίδιοι αποκλείουμε "σβήνοντας" στο τέλος της χρονιάς αρκετές από τις απουσίες.
Τα παιδιά τα γνωρίζουν αυτά και αντιδρούν ανάλογα...
Τα αποτελέσματα;
1. Μεγάλη υποβάθμιση του απολυτηρίου του   Λυκείου.
2. Το Λύκειο γίνεται απλά τόπος "φύλαξης" αρκετών εφήβων, που θα μπορούσαν σε άλλους εκπαιδευτικούς χώρους να αποκτήσουν γνώσεις ανάλογα με το μαθησιακό υπόβαθρό τους.

Λαμβάνοντας υπόψη, πως πρέπει να δίνονται συνεχώς ευκαιρίες σε μαθητές που προσπαθούν, πρέπει και εμείς να ξεκινάμε την βαθμολογική κλίμακα όχι από το 1 ή το 3, αλλά τουλάχιστον από το 6 ή 7, έτσι ώστε οι απόλυτα αδιάφοροι μαθητες να καταλαβαίνουν πως θα πρέπει να κάνουν μια ελάχιστη προσπάθεια, για
να αποκτήσουν το απολυτήριο.
Αυτό δεν μπορεί να το κάνει ένας καθηγητής από μόνος του, γιατί θα γίνει το κόκκινο πανί για τους μαθητές.
Πρέπει ο σύλλογος των διδασκόντων να αποφασίζει ποια συνολική γραμμή θα ακολουθηθεί.

Διαφορετικά θα μπορούσμε να καταργήσουμε εντελώς την αξιολόγηση...
Κάτι που θα ήταν τουλάχιστον πιο ξεκάθαρο... 

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #10 στις: Ιανουάριος 23, 2010, 11:15:49 πμ »
Συγγνώμη βρε παιδιά για την παρέμβαση, δεν έχω διδάξει ποτέ μου σε σχολείο, αλλά γιατί να μη μείνει ένα παιδί, αν αξίζει να μείνει?

Πέρυσι μου ζητήθηκε να κάνω 2 μαθήματα σε μία κοπέλα Β Λυκείου στην Ιστορία πριν από τις εξετάσεις. Της είπα να διαβάσει από πριν και να δούμε κάποια δύσκολα κομμάτια μαζί όταν πάω. Ε, λοιπόν, όταν πήγα στο σπίτι της, ανακάλυψα ότι δεν είχε διαβάσει ποτέ της Ιστορία, δεν ήξερε τί ύλη έχουν, δεν ήξερε καν τη γενική ιστορική περίοδο με την οπόία ασχολήθηκαν ολόκληρη τη χρονιά! Το βιβλίο της ήταν ολοκαίνουριο, δεν είχε ούτε μια σημείωση μέσα, ούτε ένα τσάκισμα, τίποτα. Όταν τη ρώτησα πόσο είχε στο τετράμηνο, μου είπε 14.

Αναρωτιέμαι τί άλλο πρέπει να κάνει δηλαδή ένας μαθητής για έχει κάτω από τη βάση. Και κάτι άλλο. Γιατί οι βαθμοί βρε παιδιά να ξκινάνε από το 9? και το 5 μια χαρά βαθμός είναι, αν ο μαθητής αξίζει για 5.

Δε ξέρω αν θα σκεφτώ διαφορετικά τα πράγματα όταν (και αν) πάω σε σχολείο, ή αν θα γίνω η σκύλα του σχολείου! ;)

Αποσυνδεδεμένος amdakos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #11 στις: Ιανουάριος 23, 2010, 01:26:21 μμ »
Σε καμία περίπτωση δε θα χαρίζεστε στους μαθητές , γιατί μπορεί να εκτεθείτε ανεπανόρθωτα ότι δεν κάνετε σωστά τη δουλεια σας.
Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που δείχνουν ότι είναι μεγάλο λάθος!!! να χαριζόμαστε απλόχερα στους μαθητές.
Ενδεικτικά μεταφέρω μόνο μερικές από την μικρή μου εμπειρία στο δημόσιο λύκειο.
1) Μαθήτρια σε ανώνυμο ερωτηματολόγιο για τα μαθηματικά έγραφε:
Ερώτηση : Τι Βαθμό έχετε στα Μαθηματικά Γενικής παιδείας;
Απάντηση: 19 , Υποκριτικό;;;; Τι καθόμαστε και κάνουμε εδω πέρα.
2) Συγγενής μου: Η κόρη μου είναι μαθήτρια του 19, θα γράψει άριστα στο τέλος.
Έγραψε 3 .
3) Μαθήτρια στις επαναληπτικές εξετάσεις του Ιουνίου, επειδή δεν περνούσε την τάξη, έστειλε το γραπτό της για αναβαθμολόγηση, και
είχε και το ύφος ότι θα μου δείξει εμένα. Πήρε λιγότερο από ότι της είχα βάλει.
Υπάρχουν και άλλα πολλά.
Ένα παιδί, επειδή δεν κόβει το μυαλό του, θα το βοηθήσετε, αρκεί να καταβάλει προσπάθεια και να είστε σίγουροι
ότι θα τα καταφέρει μέχρι ένα βαθμό, επειδή προσπάθησε.
Ένα παιδί αδιάφορο δε θα του χαριστείτε καθόλου.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 23, 2010, 01:29:31 μμ από amdakos »

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #12 στις: Ιανουάριος 23, 2010, 03:30:23 μμ »
Αυτό δεν μπορεί να το κάνει ένας καθηγητής από μόνος του, γιατί θα γίνει το κόκκινο πανί για τους μαθητές.
Πρέπει ο σύλλογος των διδασκόντων να αποφασίζει ποια συνολική γραμμή θα ακολουθηθεί.


Συνάδελφε, δυστυχώς,
1. Ο σύλλογος συχνά γίνεται, ΑΦΟΥ έχει κατατεθεί η βαθμολογία, δηλαδή έτσι απλώς κουβέντα να γίνεται.
2. Ενώ υποτίθεται ότι θα ακουλουθήσουμε μια κοινή γραμμή, κάνει ο καθένας τα δικά του.
3. Ο διευθυντής δίνει γραμμή, πχ τσεκουρώστε, και μόλις το κάνεις, στο τέλος της χρονιάς σου ζητάει να τους περάσεις, για να μη μείνει το σχολείο χωρίς παιδιά! Με τον τρόπο αυτό και κακός βγαίνεις στην αρχή και καραγκιόζης στο τέλος! >:(
Γι' αυτό άσε, μην το ψάχνεις!

Αποσυνδεδεμένος alexcat

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« Απάντηση #13 στις: Ιανουάριος 23, 2010, 04:23:05 μμ »
Σεβαστές όλες οι απόψεις.
Είναι η πρώτη μου χρονιά στη Β/θμια Εκπαίδευση και μάλιστα σε ΕΠΑΛ. Προσωπικά θα τηρήσω αυτό που είχα ξεκαθαρίσει από την αρχή: τα παιδιά που δεν φέρνουν βιβλίο,τετράδιο, δεν προσέχουν, δεν συμμετέχουν, στα διαγωνίσματα δεν έχουν γράψει τίποτα θα είναι κάτω από τη βάση και σκέφτομαι η βαθμολογία μου να ξεκινάει από το 7. Και εννοείται ότι θα επιβραβεύσω τα παιδιά που δεν έχουν δυνατότητες αλλά έχουν δείξει κάποια προσπάθεια...και πάντα υπάρχει η ελπίδα στο Β' Τετράμηνο να προσπαθήσουν και κατά συνέπεια να βελτιωθεί και η βαθμολογία τους.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159732
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 376
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 320
Σύνολο: 337

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.