Θα πρότεινα να'στελνε κάποιος στον υπουργό μας, ένα dvd της εκπομπής αυτής! >:(Και τί θα γινόταν ; Νομίζεις ότι δεν τα ξέρουν ; Η εκπαίδευση δεν τους ενδιαφέρει. Καθόλου. Αλλιώς δε θα μείωναν κάθε χρόνο τα κονδύλια για την εκπαίδευση. Κάπου στην εκπομπή έλεγε ότι ο βασικός μισθός ενός πρωτοδιοριζόμενου εκπαιδευτικού στη Φινλανδία είναι 2200
ΝΕΑ ΠΡΟΤΑΣΗ για την επικείμενη αλλαγή στο εξεταστικό κατέθεσε χθες ο πρώην πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Γ. Μπαμπινιώτης, που συναντήθηκε με τον νέο υπουργό Παιδείας.Δε λύνεται το πρόβλημα με τέτοια ημίμετρα. Έχουμε βαρεθεί να ακούμε προτάσεις και αλλαγές. Θα πρέπει να αλλάξει η φιλοσοφία και η νοοτροπία από τα νηπιαγωγεία. Και κυρίως να δοθούν χρήματα για κτίρια, εργαστήρια, γυμναστήρια,εποπτικά μέσα, επιμόρφωση καθηγητών και δασκάλων ,προσλήψεις κτλ ,κτλ...
Η πρόταση Μπαμπινιώτη περιλαμβάνει τη δημιουργία ανεξάρτητου Εθνικού Εξεταστικού Κέντρου, στο οποίο κάθε υποψήφιος θα απευθύνεται όποτε θέλει και όσες φορές επιθυμεί να δώσει εξετάσεις για τα ΑΕΙ και ΤΕΙ, ενώ κάθε πανεπιστημιακή σχολή θα καθορίζει τα κριτήρια που θεωρεί ότι ανταποκρίνονται στα προγράμματά της. Για την εισαγωγή θα συνυπολογίζεται και η βαθμολογία σε όλες τις τάξεις του λυκείου.
TA NEA
Θέλει τεράστια πολιτική βούληση για να έρθεις σε αντίπαράθεση με το κατεστημένο στην Ελλάδα.
Θέλει τεράστια πολιτική βούληση για να έρθεις σε αντίπαράθεση με το κατεστημένο στην Ελλάδα.
Εσύ δηλαδή τι προτείνεις;Τι λογική είναι? Είναι η λογική που σου επιβάλλεται όταν είσαι στο εξωτερικό σε μια ξένη χώρα και βρίσκεσαι σε μια παρέα ατόμων από άλλες χώρες. Αλήθεια τις θα τους έλεγες εσύ? ότι το σύστημα μας είναι μπουρδέλο? Μπράβο ρε ωραίος έλληνας εσύ. Το θέμα ξαναλέω δεν είναι να το λες αλλά να το αλλάξεις. Δεν μπορείς να καταλάβεις γιατί όπως το λες, εσύ ζεις στην Ψαροκώσταινα. Όταν όμως κάποια στιγμή βρεθείς στο εξωτερικό θα καταλαβεις ότι δεν είναι δυνατόν να κατηγορείς τη χώρα σε ξένους όσο χάλια και να είναι
Να μην μιλάμε για την αθλιότητα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος επειδή είναι ελληνικό; Τι λογική είναι αυτή;
Αλλά βέβαια είναι ακριβώς αυτού του είδους η στείρα αντιδραστικότητα χωρίς προτάσεις και η μίζερη αμφισβήτησησοβαρά ? αφού λοιπόν εσύ από ότι φαίνεται δεν διακατέχεσαι από στείρα αντιδραστικότητα και μίζερη αμφισβήτηση για πες μας τις προτάσεις σου.Διότι η μόνη πρόταση που έχεις από ότι φαίνεται είναι το ατέλειωτο κλαψούρισμα σε ξένους για να πετύχεις τι ακριβώς? Να έρθουν αυτοί να φτιάξουν τη δική μας παιδεία? Πρόσεξε όμως γιατί αν οι προτάσεις σου δεν είναι σοβαρές τότε είσαι αυτό που κατηγορείς.
συνδυσμένη με εθνικιστικές φανφάρες που δεν μας αφήνει ούτε να πλησιάσουμε τα καλά των άλλων. Ψωροπερηφάνια στην ψωροκώσταινα.οκ, εσύ που δεν είσαι εθνικιστής μπορείς άνετα όταν είσαι στο εξωτερικό να κατηγορείς τη χώρα σου το σύστημα κλπ, και να δηλώνεις κινέζος. Είναι δικαίωμά σου να αυτοπροσδιορίζεσαι. Δεν είναι όμως δικαιώμά σου να βάζεις ετικέτες σε άλλους (βλέπε εθνικιστής) έτσι αόριστα χωρίς συγκεκριμένο επιχείρημα. Αν δεν κάνω λάθος αυτή η τακτική θυμίζει ολίγον Γκέμπελς και φασισμό έτσι?
Μάλλον ζούμε σε άλλη χώρα, φαίνεται.. ::) Όλα είναι τέλεια, γιατί γκρινιάζουμε?
αλήθεια, αφού τα ξέρουμε, γιατί δεν συζητάμε πάνω στο ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ να βοηθήσουμε έμπρακτα, αντί να διαφωνούμε πάνω σε μια βάση που περισσότερη σχέση έχει με το αν ο αρης βελουχιώτης ήταν αγωνιστής ή δολοφόνος παρά με την παιδεία;Νομίζω ότι απάντησα σε αυτό και είπα ότι κανείς δεν θέλει να ξεβολευτεί. Για να βελτιωθεί η παιδεία εκτός από την αλλαγή πολιτικής (χρηματοδότηση, αλλαγή του αναλυτικού προγράμματος κλπ) πρέπει να δεχτούμε και κάποια πράγματα εμείς. Για πες μου λοιπόν πόσοι καθηγητές θα δεχτούν να ελέγχονται για το εκπαιδευτικό τους έργο? Γιατί η ΟΛΜΕ δεν συζητά καν το θέμα της αξιολόγησης? Πόσοι θα δεχτούν να αλλάξουν τη διδασκαλία τους από απλές ερωτήσεις του στυλ "τι λέει στη σελ. 89" σε συνδιαστικές ερωτήσεις κρίσεως που θα οξύνουν την κριτική ικανότητα των παιδιών? Ελάχιστοιι φαντάζομαι γιατί αυτό θέλει δουλειά.
καΙ αφού τελικά επιλέγεις να απαντάς στον para5 κι όχι σε daffyfuvk ή yotar ώστε να γίνει πιο γόνιμος διάλογος, τουλάχιστον άκου άλλη μια φορά αυτό:οκ να απαντήσω και σε αυτό, για πείτε μου εσείς μερικά φινλανδικά ονόματα που διαπρέπουν στην έρευνα στις θετικές επιστήμες? Ας πάρουμε για παράδειγμα την πληροφορική μια και μιλήσατε για Σουηδία. Ρίξτε μια ματιά σε σοβαρά περιοδικά και συνέδρια (ΙΕΕΕ, ACM) πόσα φινλανδικά ονόματα και πόσα ελληνικά θα συναντήσετε. Και το ότι είμαστε διπλάσιοι δεν είναι σοβαρό επιχείρημα, είμαστε στην ίδια τάξη μεγέθους, έχουμε αναλογία 2:1 και όχι 10:1 η 100:1 όπως με άλλες χώρες. Δεν είναι λοιπόν αυτό σοβαρό επιχείρημα.
οι Φινλανδοί δεν εξάγουν μυαλά:
α) τα έχουν λίγα (είναι οι μισοί από εμάς) και τα κρατούν για την πάρτη τους μάλλον....Όσα τυχόν περισσεύουν, εξάγονται, αλλά κυρίως προς τη Σουηδία, με την οποία υπάρχει ιδιαίτερη σχέση, κι όχι παραέξω.
β) τα φινλανδικά μυαλά ΕΧΟΥΝ ΤΡΟΠΟ και ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ να διαπρέψουν στη Φινλανδία και δε χρειάζεται να ξενιτευτούν! Ο λόγος που εμείς έχουμε τόσα λαμπρά μυαλά έξω σε όλους τους τομείς είναι ότι δεν είχαν την ευκαιρία τους στην Ελλάδα και πήραν των ομματιών τους!
Batman, εξακολουθώ να διαφωνώ με τη άποψή ότι δεν πρέπει να εκφράζουμε τα κακώς κείμενα της Ελλάδας όταν βρισκόμαστε στο εξωτερικό και ότι δεν πρέπει να παίρνουμε παράδειγμα από ξένα εκπαιδευτικά συστήματα.δεν λέμε να παρουσιάζεις την ελλάδα σαν κάποια ιδανική χωρα, αλλα πρέπει να σκέφτεσαι τις συνέπειες τον πράξεων σου πάντα. Αν δηλαδή κατηγορήσεις τι χωρα σου σε ξένους τι θα καταφέρεις? Θα κερδίσεις τίποτα? Θα έρθουν αυτοί να σου φτιάξουν την παιδεία? απλά τους δίνεις ένα ακόμα επιχείρημα στα χερια σου αν ποτε χρειαστεί να κρίνουν το επίπεδο εκπαίδευσης σου. Όσο χαλια και να είναι η χωρα σου, δεν την θάβεις σε άλλους, μονο να χάσεις έχεις με αυτή την τακτική και όχι να κερδίσεις.
Απλά να πω πως δεν πιστεύω πως είμαστε όλοι της ήσσονος προσπάθειας. Έχω την αίσθηση πως τέτοιοι είναι οι λιγότεροι, αλλά δυστυχώς εκείνοι που γι' αυτό το λόγο καταφέρνουν να αναρριχούνται και να αμαυρώνουν την εικόνα του συνόλου.Όχι φιλε μου δεν είναι λιγότεροι δυστυχώς, ίσος να υπερέβαλα όταν είπα ότι είναι η πλειοψηφία αλλα είναι παρα πολλοί πίστεψε με και τους βλέπεις παντού, στα σχολεια στις δημόσιες υπηρεσίες και θα σου δώσω ένα παράδειγμα όχι μονο σε σένα σε όλους. Για πείτε μου ρε παιδιά πόσους καθηγητές έχετε γνωρίσει στα σχολεια που είστε που εντελώς εθελοντικά και χωρίς καμια ανταμοιβή θα βοηθήσουν παιδιά η συναδέλφους? Πόσοι καθηγητές κοιτάνε με το παραμικρό να χάσουν μάθημα?
συμμετοχή των Πανεπιστημίων στην κατάρτιση των αναλυτικών προγραμμάτων και σταθερή αξιολόγηση από όλους τους εμπλεκόμενους (εκπαιδευτικούς, γονείς, συμβούλους), οι επιστημονικές έρευνες να λαμβάνονται υπόψιν και όχι να χάνονται στα συρτάρια
αυστηρή αξιολόγηση Προϊσταμένων και Συμβούλων όχι μόνο από τους ανώτερούς τους κάθε φορά, αλλά και από τους εκπαιδευτικούς, η οποία να συνδέεται με την εξέλιξή τους,
Gia peite mou re paidia posous kathigites exete gnorisei sta sxoleia pou eiste pou entelos ethelontika kai xoris kamia antamoivi tha voithisoun paidia i sinadelfous?Προς απάντηση και επειδή τους ευγνωμονώ για αυτά που με το παράδειγμά τους με δίδαξαν, να πω ότι είχα την τύχη να γνωρίσω αρκετούς και (ευτυχώς) συνεχίζω να γνωρίζω.
Συγνώμη Batman αλλα δεν νομίζω πως ο εκπαιδευτικός της"πραξης"εχει προβλημα με την αξιολόγηση!!!!!!!!!!Οι καρεκλοκένταυροι συνδικαλιστές μας μπορεί.....γιατι δεν εχουν μαθει ούτε να δουλέυουν ούτε να εξελλίσσονται....κοιτούν μόνο πως θα βολέψουν τα δικά τους παιδιά σε μία παρόμοια κατάσταση απραξίας!!!
Η εκπαιδευτική κοινότητα νομίζω θέλει την αξιολόγηση όχι όμως βεβιασμένα και με πρακτικές γνώστες αλλωστε στην Ελλάδα(βλέπε κομματικές ταυτότητες). Ο Τσίμας και πολλοί αλλοι δημοσιογράφοι είναι μέρος του συστήματος...αυτό ομως δεν πρέπει να μας κανει μονομερείς και καχύποπτους για την καλυτερη πλευρά των πραγμάτων που μπορεί να συμβαίνουν σε μία άλλη χώρα!!!
Ευχαριστώ για το χρόνο σας
Ειλικρινά θεωρείτε ότι η πλειοψηφία των Ελλήνων εκπαιδευτικών είναι εκπαιδευτικοί της πράξης;Η πλειοψηφία ίσως όχι, αλλά ένα σημαντικό ποσοστό ναι είναι.
Ή ότι αν καθιερωνόταν κάποια μορφή αξιολόγησης τα αποτελέσματα θα ήταν ενθαρρυντικά; Εγώ πιστεύω ότι η αποτυχία θα ήταν παταγώδης!Κράτησε μια επιφύλαξη, γιατί για αρκετούς τα αποτελέσματα μπορεί να μην είναι καθόλου απογοητευτικά
Και ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα στην εκπαίδευση είναι εκπαιδευτικοί που ενδιαφέρονται μόνο για τη μονιμότητα τους και δεν θέλουν να κάνουν τη δουλειά τους!Αυτά τα λες γιατί προφανώς δεν είσαι μόνιμος εκπαιδευτικός.
...
Zitao eilikrina siggnomi apo tous diaxeiristes tou forum alla ston ypologisti poy eimai oso periergo kai an sas fainetai den exei ellinika. Ksero oti miseite ta greeklish alla den eixa alli lish
...
Zitao eilikrina siggnomi apo tous diaxeiristes tou forum alla ston ypologisti poy eimai oso periergo kai an sas fainetai den exei ellinika. Ksero oti miseite ta greeklish alla den eixa alli lish
batman χρησιμοποίησε αυτό (http://speech.ilsp.gr/greeklish/greeklishdemo.asp)για να μετατρέψεις το μήνυμά σου
...
Zitao eilikrina siggnomi apo tous diaxeiristes tou forum alla ston ypologisti poy eimai oso periergo kai an sas fainetai den exei ellinika. Ksero oti miseite ta greeklish alla den eixa alli lish
batman χρησιμοποίησε αυτό (http://speech.ilsp.gr/greeklish/greeklishdemo.asp)για να μετατρέψεις το μήνυμά σου
ευχαριστώ, αλλά μόνο 250 χαρακτήρες τη φορά?? κάτι καλύτερο δεν υπάρχει, τρελάθηκα στα copy&paste :(
Η ανωτερότητα μιας κοινωνίας και ενός πολιτισμού αγαπητέ μου, φαίνεται στο πως αντιμετωπίζεις τον αδύνατο, όχι τον δυνατό.ΛΑΘΟΣ Το επίπεδο μιας κοινωνίας φαίνεται από τη δικαιοσύνη, την ισονομία και τις προσωπικές ελευθερίες των πολιτών. Μια σωστή κοινωνία μεριμνά για τους αδύνατους, αλλά σε καμία περίπτωση δεν υποβιβάζει κανέναν πολίτη. Έχουν όλοι τα ίδια δικαιώματα. Αυτό που ζητάς εσύ είναι κατάργηση της ισότητας μεταξύ των πολιτών.
Παρά τις Πανεπιστημιακές σου σπουδές προφανώς δεν θα έτυχε να το ακούσεις.... Αυτή ίσως να είναι η αδυναμία του συστήματος, ότι κάποτε το πανεπιστήμιο έβγαζε ανθρώπους, τώρα βγάζει συνήθως απλά πτυχιούχους με ...άποψη επί παντός επιστητού! Κι ύστερα σου φταίνε οι πολιτικοί, οι συνδικαλιστές, δεν ξέρω κι εγώ ποιοι άλλοι... ΛυπάμαιΜη λυπάσαι όμως, αυτή ακριβώς η κοινωνική πολιτική είναι η αιτία που έχουν γεμίσει οι τάξεις με καθηγητές που έχουν ψυχολογικά και άλλα προβλήματα.
Η κουβέντα πήγαινε καλά. Γιατί την χαλάτε; Theologius και batman κάντε τον κόπο να σβήσετε μόνοι σας από τα μηνύματά σας τα σημεία που είναι προσωπικές αντιδικίες και επιστρέψτε στο θέμα (Η "Έρευνα" για την Εκπαίδευση του Π.Τσίμα)
ΥΓ: batman ευχαριστούμε για τον κόπο που έκανες να μετατρέψεις το μήνυμά σου σε ελληνικά.
Προσωπικά έσβησα ένα κομμάτι το οποίο μπορεί να θεωρηθεί προσβλητικό από το μήνυμα μου. Το υπόλοιπο δεν το σβήνω γιατί είναι οι απόψεις μου και μάλιστα τεκμηριωμένες.++++++++++++++++
Επίσης happines να σου κάνω μια ερώτηση αν κάποιος σε ρώταγε ειρωνικά αν ζουν και οι δυο γονείς σου και σε έλεγε ουσιαστικά πνευματικά ανάπηρο εσύ τι θα έκανες? Δεν θα απαντούσες? Εγώ απλά απάντησα στην επίθεση που μου έγινε, εκτός και αν εσύ θεωρείς ότι αυτοί που ανήκουν σε ειδική κατηγορία προηγούνται στο διάλογο, μπορούν να προσβάλλουν και οι υπόλοιποι δεν έχουν δικαίωμα απάντησηςΗ κουβέντα πήγαινε καλά. Γιατί την χαλάτε; Theologius και batman κάντε τον κόπο να σβήσετε μόνοι σας από τα μηνύματά σας τα σημεία που είναι προσωπικές αντιδικίες και επιστρέψτε στο θέμα (Η "Έρευνα" για την Εκπαίδευση του Π.Τσίμα)
ΥΓ: batman ευχαριστούμε για τον κόπο που έκανες να μετατρέψεις το μήνυμά σου σε ελληνικά.
Προσωπικά έσβησα ένα κομμάτι το οποίο μπορεί να θεωρηθεί προσβλητικό από το μήνυμα μου. Το υπόλοιπο δεν το σβήνω γιατί είναι οι απόψεις μου και μάλιστα τεκμηριωμένες.batman ρίξε μια ματιά εδώ (http://www.pde.gr/forum/index.php?page=507). ειδικά στο τέλος. προσπάθησε να ακολουθείς τους κανόνες και θα σε βοηθήσουν.
Επίσης happines να σου κάνω μια ερώτηση αν κάποιος σε ρώταγε ειρωνικά αν ζουν και οι δυο γονείς σου και σε έλεγε ουσιαστικά πνευματικά ανάπηρο εσύ τι θα έκανες? Δεν θα απαντούσες? Εγώ απλά απάντησα στην επίθεση που μου έγινε, εκτός και αν εσύ θεωρείς ότι αυτοί που ανήκουν σε ειδική κατηγορία προηγούνται στο διάλογο, μπορούν να προσβάλλουν και οι υπόλοιποι δεν έχουν δικαίωμα απάντησης
Δεν παρακολούθησα όλα τα μηνύματα από την αρχή και ίσως αυτό που θα πω να είναι επανάληψη.+1
Σκοπός της μέσης εκπαίδευσης στη Φιλανδία απ' ότι κατάλαβα είναι να βγάλει μαθητές που όλοι τους (ή οι περισσότεροι τουλάχιστον) να έχουν τις γνώσεις που πιστοποιεί το απολυτήριο που δίνουν. Όχι να βγάλουν στους 100 μαθητές τους 85 αγράμματους, τους 13 μέτριους και 2 φωστήρες, όπως συμβαίνει στην Ελλάδα.
Σκοπός του Λυκείου δεν είναι να βγάζει επιστήμονες, αυτό είναι σκοπός του πανεπιστημίου. Επιπλέον σκοπός ενός κράτους, για μένα, είναι να καταστήσει τους πολίτες του όσο το δυνατόν πιο ευτυχισμενους και ικανοποιημένους στην καθημερινότητά τους, κι όχι να τους κάνει Αϊνστάιν που θα μεταναστεύσουν σε άλλες χώρες για να δουν μια άσπρη μέρα.
batman ρίξε μια ματιά εδώ (http://www.pde.gr/forum/index.php?page=507). ειδικά στο τέλος. προσπάθησε να ακολουθείς τους κανόνες και θα σε βοηθήσουν.
Επιπλέον σκοπός ενός κράτους, για μένα, είναι να καταστήσει τους πολίτες του όσο το δυνατόν πιο ευτυχισμενους και ικανοποιημένους στην καθημερινότητά τους, κι όχι να τους κάνει Αϊνστάιν που θα μεταναστεύσουν σε άλλες χώρες για να δουν μια άσπρη μέρα.
Η εκπομπη με εντυπωσιασε και κυριως το γεγονος οτι η χωρα δεν εχει ουτε ενα ιδιωτικο σχολειο ( για φροντιστηρια ουτε λογος να γινεται). Για μενα αυτο ειναι κριτηριο επιτυχημενου εκπαιδευτικου συστηματος, καθως το παιδι του πρωθυπουργου, του εφοπλιστη, του μαναβη ή του εργατη... μπορει να "καλυφθει" πληρως απο το ιδιο σχολειο. Για το θεμα της αμεσης απορροφησης των εκπαιδευτικων ας μη μιλησω καλυτερα...