εχουν τουλαχιστον δεκα λαθη οι τυποι :) (δεν τις ειδα ολες)
6,7,14,15,32,41 (καποιες απο μνημης)
πιστευεις οτι ειναι σωστες?
6-α,7-γ,14-α,15-β,32-β,41-α7:ειμαι μαζι σου!!!!!!!!
(το καλο με τη φυσικη ειναι οτι δεν εχουμε αυθεντιες. περιμενω τις διαφωνιες σας! [φτανει στο τελος μη βγω να τις εχω ολες λαθος εγω])
;D
52. Ποια από τις παρακάτω διασπάσεις του στοιχειώδους σωματιδίου μιονίου μ − είναι δυνατή;
α) e μ− →e+ +ν
β) e μ− →e−+ν
γ) e vμ μ− → −+
δ) e e μ μ− → −+ν +ν
ποια είναι η σωστή?
Ο Κολλιντζας έβγαλε νέες απαντήσεις από αυτές που είχε μέχρι πριν λίγο. ΟΥΣΤ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ....!!!!!
το δ ειναι (στο γ δε διατηρειται ο λεπτονικος αριθμος)Αυτο λεω και εγω.
το β!και εγω αλλα...ειναι σωστο γιατι ο αλλος λεει α???????????????????
απο τα λιγα ενδιαφεροντα θεματακια το 32
στην 32 τι έχετε βάλει? Νομίζω το β είναι σωστό.
Εγώ έβαλα 7γ και 41 α
7γ.Έχω την εντύπωση πως όλα τα ρεύματα επηρεάζονται αφού θα αλλάξει η Rολ
Αφου η πηγη ειναι ιδανικη, εχουμε δυο ανεξαρτητους κλαδους που εχουν ταση ιση με την πηγη. Η αυξηση της R4 μειωνει το Ι4 χωρις να επηρεασει το Ι1.
Το Ι1 δεν αλλάζει με τίποτα,αφού το V είναι σταθερό.
Το Ρ3 δεν παίζει να αυξηθεί,αφού η ίδια τάση θα μοιραστεί σε κλάδο με μεγαλύτερες αντιστάσεις.
Το Ι2 δεν παίζει να αυξηθεί.
Η πηγή θα δώσει στον κλάδο με τις 3 αντιστάσεις μικρότερο ρεύμα.
Κι εγώ γ έβαλα
Αλλαζει το ρευμα στον R4 και στην πηγη. Οχι ομως το ρευμα στην R1. Εχει σημασια που η πηγη δεν εχει αντισταση.7γ.Έχω την εντύπωση πως όλα τα ρεύματα επηρεάζονται αφού θα αλλάξει η Rολ
Αφου η πηγη ειναι ιδανικη, εχουμε δυο ανεξαρτητους κλαδους που εχουν ταση ιση με την πηγη. Η αυξηση της R4 μειωνει το Ι4 χωρις να επηρεασει το Ι1.
Και ποιος είναι ο Κολλιτζάς?
Και ποιος είναι ο Κολλιτζάς?εχετε δίκιο,μπερδεύτηκα.Τώρα το βλέπω με ξεκάθαρο μυαλό.Η ουσία βέβαια είναι πως όλοι βάλαμε το γ
Μα ρε παιδιά.......... Ι1=V/R1 .........αυτό δεν αλλάζει. ΤΕΛΟΣ
P3=V3*I3, το V3 δεν παίζει να αυξηθεί,το I3 για να αυξηθεί θα πρέπει ο κλάδος να έχει μικρότερη αντίσταση. ΤΕΛΟΣ
Το Ι2 για να αυξηθεί θα πρέπει ο κλάδος που περνάει να έχει μικρότερη αντίσταση,όχι μεγαλύτερη.
Το ρεύμα που δίνει η πηγή αλλάζει,γιατί αλλάζει ο αντίσταση του κλάδου,το ρεύμα που περνάει που περνάει από την R1 είναι το ίδιο.
συνεξεταζόμενα.........57γ,58γ,60β,61δ,65α,66α,68β,69γ,71β,72γ,73α,74γ,75γ,76δ,77γ,78β,79βΣε όλα τα ίδια εκτός από 68δ, 73γ
Εσείς τι έχετε βάλει?
συνεξεταζόμενα.........57γ,58γ,60β,61δ,65α,66α,68β,69γ,71β,72γ,73α,74γ,75γ,76δ,77γ,78β,79β
Εσείς τι έχετε βάλει?
32 β αφού στροφορμή διατηρείται σταθερή και η κινητική ενέργεια είναι αντιστρόφως ανάλογη της ροπής αδράνειας (με σταθερή στροφορμή)
εχεις δικιο οτι υπαρχει διαστατικο προβλημα στο 6αδεν νομιζω οτι εχει λαθος παντως.... τι i στον εκθετη δεν εχει διαστασεις αρα βγαινει αδιαστατος οπως πρεπει. Οι κυματοσυναρτησεις δεν εχουν διαστασεις.
ισως την ακυρωσουν (αλλα μπορουμε να το "εννοησουμε" με λιγη καλη θεληση :) )
(αν το ψειρισουμε τοσο θα βρουμε πολλα λαθη. αλλα δε μπορω να διαφωνησω και με σενα.
ειναι το θεμα μεχρι πού "εννοουμε". αν ηταν στο χερι μου δε θα την ακυρωνα παντως [ανεξαρτητα απο οποιαδηποτε συμφεροντα].)
ναι..
αλλα αυτες οι κυματοσυναρτησεις δεν ειναι λυσεις του προβληματος μας!! (δεν αρκει οι διαστασεις να στεκουν)
πρεπει η συναρτηση να πεφτει εκθετικα!
οι β,γ,δ ειναι ελευθερα κυματα (ημιτονα) με σταθερη μεση πυκνοτητα πιθανοτητας
(να πω κι εγω τον πονο μου.. το 65 το κανα λαθος.. β εβαλα [δεν ειχα διαβασει το κουτακι που το ελεγε])
Το κουτακι στο βιβλιο της
συνεξεταζόμενα.........57γ,58γ,60β,61δ,65α,66α,68β,69γ,71β,72γ,73α,74γ,75γ,76δ,77γ,78β,79β
Εσείς τι έχετε βάλει?
Στη διδακτική για πείραμα σύνθεσης πρόσθεσα ένα δεύτερο ίδιο πρίσμα (αναποδογυριμένο 2εκατοστα) δίπλα στο πρώτο που έβαλα στην ανάλυση του λευκού φωτόςΚι εγώ ακριβώς αυτό έκανα μαζί με το δίσκο του Νεύτωνα.Για το σπίτι έβαλα γενικά να γράψουν ό,τι είδαν στα πειράματα και να βρούν φωτογραφίες από εγκυκλοπαίδειες ή διαδίκτυο
65β,66δ,68δ,69γ,70β,72γ
(που τη θυμήθηκες αυτή!!!)
θα κατσω να το ξαναλυσω αμεσως!! :)
η κινητική ενέργεια της m2 είναι μέγιστη όταν η m1 ακινητοποείται μετά τη κρούση. αυτό συμβαίνει για m1=m2
παλι το ιδιο βρισκω (?)ρωτά πότε σε μια κρούση μια ακίνητη αρχικά μάζα αποκτά μετά την κρούση τη μέγιστη δυνατή κινητική ενέργεια. δεν θέτει κανένα περιορισμό ως προς ταχύτητα. αρχη διατηρηση της μηχανικής ενέργειας και της ορμής σε ελαστικη κεντρική κρούση. σε όλες τις άλλες περιπτώσεις η m1 μετά την κρούση έχει ταχύτητα (λόγω ορμής) οπότε σωστή είναι η γ.
απο την εκφωνηση "καταλαβαινω" οτι την ταχυτητα της πρωτης την κραταμε σταθερη και αλλαζουμε μονο τη μαζα της.
Οσο πιο μεγαλη η μαζα της πρωτης τοσο μεγαλυτερη ταχυτητα θα αποκτησει η δευτερη αρα και κινητικη ενεργεια (?)
δεν θέτει κανένα περιορισμό ως προς ταχύτητα
μία κρούση έχεις, κατά τη γνώμη μου.Παράθεσηδεν θέτει κανένα περιορισμό ως προς ταχύτητα
εχεις 4 διαφορετικες κρουσεις (ελαστικες, κεντρικες) και στο τελος συγκρινεις τις κινητικες ενεργειες της m2
τι κοινο εχουν οι κρουσεις εκτος απο ιδια m2??
κι εγώ θεώρησα 4 περιπτώσεις της κρούσης με μοναδική μεταβλητή τη m1, οπότε μου προέκυψε κι εμένα το δ
(11-20) γ δ α α β β γ β γ δ
μα ενεργειακα το αντιμετωπισα κι εγω!
εγραψα τη διατηρηση της κινητικης ενεργειας και ορμης.
αλλιώς η διατύπωση θε έπρεπε να είναι "σε ποια περίπτωση κρούσης ...."
τέλος πάντων
διαφωνω γιατι δε ρωταει σε ποια περιπτωση θα παρει το μεγαλυτερο ποσοστο της κινητικης ενεργειας.
απλα να επαναλάβω ότι είναι άσκηση του σχολικού βιβλίου της Γ λυκείου κατεύθυνσης με λύση m1=m2.
απλα να επαναλάβω ότι είναι άσκηση του σχολικού βιβλίου της Γ λυκείου κατεύθυνσης με λύση m1=m2.
Ε ναι, προφανως αυτη τη λυση ηθελαν, γι'αυτο και την εβαλαν σ' οσους την εδιναν ως Συνεξεταζομενο, αλλά ο ΑΣΕΠ δεν ειναι Πανελλαδικες, η υλη του δεν ειναι πεπερασμενη απο τα βιβλια της 3ης λυκειου. ΑΝ η διατυπωση επιτρεπει να λυθει κι αλλιως, τοτε κακως μπηκε η ερωτηση μ'αυτη τη διατυπωση.
μπορούμε να θεωρήσουμε κάθε φορά και άλλη κατάλληλη αρχική ταχύτητα οπότε όλες οι απαντήσεις είναι σωστές.
η ύλη της βιολογίας ήταν απλή- αν εξαιρέσουμε τον κύκλο του Calvin- όλα τα άλλα ήταν από τα σχολικά βιβλία και μάλιστα δύο πολύ ενδιαφέροντα (μοριακό οξυγόνο και πρόβατο).
για το θέμα με την κρούση. με την ίδια λογική που αμφισβητείται η διατύπωση, εφόσον δεν μιλάει ούτε για συγκεκριμένη αρχική ταχύτητα, μπορούμε να θεωρήσουμε κάθε φορά και άλλη κατάλληλη αρχική ταχύτητα οπότε όλες οι απαντήσεις είναι σωστές.
εγώ μιλάω για κάτι πιο απλό: 4 κρούσεις με σταθερή m2 και διαφορετικές m1 και u1 κάθε φορά. Ποιός μας περιορίζει να το δούμε και έτσι;
Ε ναι, προφανως αυτη τη λυση ηθελαν, γι'αυτο και την εβαλαν σ' οσους την εδιναν ως Συνεξεταζομενο, αλλά ο ΑΣΕΠ δεν ειναι Πανελλαδικες, η υλη του δεν ειναι πεπερασμενη απο τα βιβλια της 3ης λυκειου. ΑΝ η διατυπωση επιτρεπει να λυθει κι αλλιως, τοτε κακως μπηκε η ερωτηση μ'αυτη τη διατυπωση.
θα συμφωνούσα μαζί σου αν οι συνάδελφοι χημικοί, βιολόγοι, γεωλόγοι δεν καλούνταν να διδάξουν αυτή την πεπερασμένη σχολική ύλη.
δεν πήραν δικά μας για να σας τα βάλουν...
Ε ναι, προφανως αυτη τη λυση ηθελαν, γι'αυτο και την εβαλαν σ' οσους την εδιναν ως Συνεξεταζομενο, αλλά ο ΑΣΕΠ δεν ειναι Πανελλαδικες, η υλη του δεν ειναι πεπερασμενη απο τα βιβλια της 3ης λυκειου. ΑΝ η διατυπωση επιτρεπει να λυθει κι αλλιως, τοτε κακως μπηκε η ερωτηση μ'αυτη τη διατυπωση.
θα συμφωνούσα μαζί σου αν οι συνάδελφοι χημικοί, βιολόγοι, γεωλόγοι δεν καλούνταν να διδάξουν αυτή την πεπερασμένη σχολική ύλη.
Αυτο δεν εχει καμια σχεση (ασε που δεν ισχυει καν, γιατι τη Φυσικη Κατευθυνσης μονο σε εξαιρετικες περιπτωσεις καλουνται να τη διδαξουν αλλες ειδικοτητες), αναφερθηκα στη διατυπωση της ερωτησης που επισυρει διαφορετικη απαντηση, οχι στο ποιοι θα διδαξουν τι κι απο ποιο βιβλιο. Τα θεματα του ΑΣΕΠ δεν ειναι εξεταση στα βιβλια της 3ης λυκειου, καθε απαντηση επιστημονικα αποδεδειγμενη ειναι σωστη.
Με τον καταλύτη στο συνεξεταζόμενο Χημείας τι απαντήσατε;
θα συμφωνούσα μαζί σου αν οι συνάδελφοι χημικοί, βιολόγοι, γεωλόγοι δεν καλούνταν να διδάξουν αυτή την πεπερασμένη σχολική ύλη.
Αυτο δεν εχει καμια σχεση (ασε που δεν ισχυει καν, γιατι τη Φυσικη Κατευθυνσης μονο σε εξαιρετικες περιπτωσεις καλουνται να τη διδαξουν αλλες ειδικοτητες), αναφερθηκα στη διατυπωση της ερωτησης που επισυρει διαφορετικη απαντηση, οχι στο ποιοι θα διδαξουν τι κι απο ποιο βιβλιο. Τα θεματα του ΑΣΕΠ δεν ειναι εξεταση στα βιβλια της 3ης λυκειου, καθε απαντηση επιστημονικα αποδεδειγμενη ειναι σωστη.
κατ΄αρχήν κι εγώ για αυτές τις εξαιρετικές περιπτώσεις μιλάω, που όμως δεν είναι λίγες και αφορούν μαθητές που διαγωνίζονται πανελλαδικά σε αυτό το μάθημα.
(Ισως φταίει οτι εχω κανει ενα κεφαλι μαρμελαδα απο τον πολυ ασεπ!!!!
Νομιζω πως του Κασσετα οι απαντησεις ειναι γενικα σωστες,εκτος απο τις 17 που νομιζω ειναι το γ σωστο και την 48 που νομιζω ειναι το δ σωστο. Εσεις εχετε αλλες ενστασεις για τις απαντησεις, για 17 και 48 ποια η γνωμη σας? Μπραβο στον κυριο Κασσετα για το θάρρος του να βγάλει τις απαντήσεις κατα τη γνώμη του όταν όλοι κανουν τους Κινέζους! Και ας εχει και καπιοια λαθη...
H σωστή απάντηση στο πρωτο ερώτημα είναι το γ.
Απόδειξη:
V=2m_1 v_1 /(m_1+m_2)
K=m_2 V^2 /2 Για να βρώ τη μέγιστη ενέργεια παραγωγίζω ως προς m_2 Αρα
dK/dm_2=0 (παράγωγος πηλίκου για όσους δεν θυμούνται) [ 4m_1^2 v_1^2 (m_1+m_2)^2-2(m_1+m_2) m_2 4 m_1^2v^2]/2(m_1+m_2)^4=0
m_1+m_2 θετικά άρα 4m_1^2 v_1^2 (m_1+m_2)^2-2(m_1+m_2) m_2 4 m_1^2v^2=0 Τελικα
m_1+m_2 = 2 m_2 που οδηγεί στην m_1=m_2
K2' = 1/2 m2 (4m1^2/(m1+m2)^2) u1^2
Αν γνωρίζουν ΚΑΙ Φυσική ΚΑΙ Ελληνικά θα θέσουν σωστές και τις 2 απαντήσεις γ και δ (έχει ξαναγίνει στο παρελθόν άλλωστε)
Αν γνωρίζουν ΚΑΙ Φυσική ΚΑΙ Ελληνικά θα θέσουν σωστές και τις 2 απαντήσεις γ και δ (έχει ξαναγίνει στο παρελθόν άλλωστε)
Εχει ξαναγινει να θεσουν 2 σωστες, αντι ν'ακυρωθει η ερωτηση?
Ρε παιδια παρασχολειστε με το θεμα με τις μαζες.
ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ η ΕΕΦ?????
Εδωσε στο 39 το γ?????
H ΣΩΣΤΗ ΕΙΝΑΙ δ!!!! ΤΕΛΟΣ
ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ η ΕΕΦ?????
Εδωσε στο 39 το γ?????
H ΣΩΣΤΗ ΕΙΝΑΙ δ!!!! ΤΕΛΟΣ
kai akoma na to diorthosei.....!!!! e re vremeni sanida....