Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων => Μήνυμα ξεκίνησε από: olgalia στις Φεβρουαρίου 01, 2009, 11:10:53 pm
-
Σκέφτηκα να φτιαχτεί ένα ξεχωριστό τόπικ για το θέμα αυτό για να μη μπερδεύεται με το γνωστικό.
Τα παιδαγωγικά θα τα έλεγα περίεργα. Για όποιον είχε διαβάσει και αποστηθίσει θεωρίες ήταν άδικος κόπος. Δεν ξέρω για σας, αλλά εμένα οι περισσότερες απαντήσεις μου φάνηκαν λάθος κι ότι εμείς έπρεπε να επιλέξουμε τη λιγότερο λάθος απ' όλες! πχ η 1η ερώτηση. Μην κοιτάτε τις απαντήσεις των φροντιστηρίων, δεν ξέρουν περισσότερα από μας. Περιμένετε τις επίσημες από τον ΑΣΕΠ.
Τώρα για τη διδακτική, εγώ έγραψα διδακτική αρχαίων, το 1ο ερώτημα πιστεύω το απάντησα σχεδόν τέλεια (λέω εγώ, δεν ξέρω τι θα πουν οι διορθωτές), το 2ο έτσι κι έτσι γιατί δεν είχα χρόνο να οργανώσω τις σκέψεις μου.
Δε συμφωνώ με όσους ισχυρίζονται για το απόσπασμα του Πλάτωνα πως ήταν εκτός ύλης. Ναι, η Νέκυια δεν ήταν στην ύλη μας, αλλά ήταν η αλληγορία του σπηλαίου και το συγκεκριμένο αποτελούσε σχόλιο.
-
Εκτός από ελάχιστες ερωτήσεις τα θέματα ήταν πρακτικά και μοντέρνα.Ευτυχώς που δεν έμαθα απέξω θεωρίες και εκπροσώπους.
Μόνο μερικές εκφωνήσεις ήταν ολόκληρα κείμενα αλλά γενικά κάνανε μια θετική αλλαγή
-
Μου έκανε εντύπωση που ασχολήθηκαν με σύγχρονα κοινωνικά φαινόμενα (π.χ αλλοδαπους).Σε γενικες γραμμές νομίζω χρειαζόταν διπλωματία και όποιος είχε καταλάβει τη "γραμμή" τους έγραφε...
-
Προωθούν τη διαπολιτισμική εκπαίδευση και καλά κάνουν γιατί η ειδική αγωγή έχει γίνει το επίκεντρο
-
κατά τη γνώμη μου ουσία υπήρχε μόνο στα σημερινά θέματα...
τα χτεσινά ήταν αποστήθιση, λεπτομέρεια της λεπτομέρειας κ διφορούμενες εκφωνήσεις..
μου άρεσαν οι ερωτήσεις στα παιδαγωγικα..
-
Για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών από γονείς και μαθητές τι απαντήσατε;
Επίσης δεν ήταν γελοίο το γεγονός ότι απ' όλες τις παιδαγωγικές θεωρίες βρήκαν να πουν για τον Έβαρτο και τον Κομένιο;
Αμ, για το ιδεώδες; Τι απαντήσατε εκεί; Εγώ το άφησα ανπάντητο.
-
Και να μη τους ήξερες αυτούς ήξερες για τον Αριστοτέλη οπότε :D
ποιό ιδεώδες;το ανθρωπιστικό;Πολύ λογικό και πιθανό να είναι αυτό.Η παιδαγωγική επιστήμη στηρίζεται σ ανθρωπιστικές αξίες οι οποίες έκαναν πάταγο στο διαφωτισμό
-
Πράγματι έτσι απάντησα, δια της ατόπου...
Στην ερώτηση με τον Mager τι βάλατε; Μ' αρέσει που στη βιβλιογραφία για τη διδακτική τον είχα προτείνει ως ειδικό στη στοχοθεσία! Που να το 'ξερα...
-
Δεν τον έχω δει πουθενά τον κυριούλη να κυκλοφορεί στα βιβλία μου οπότε τον αγνόησα και τον άφησα αναπάντητο
-
το ανθρωπιστικο ιδεωδες δεν ταιριαζει περισσοτερο στην αναγεννηση και οχι στο διαφωτισμο?
-
η απάντηση νομίζω πως έλεγε ότι κυριαρχεί στην εποχή του διαφωτισμού
-
το ανθρωπιστικο ιδεωδες δεν ταιριαζει περισσοτερο στην αναγεννηση και οχι στο διαφωτισμο?
Πρόσεξε, ως παιδαγωγικό ιδανικό έλεγε η ερώτηση. Ας θυμηθούμε ότι τότε θεωρήθηκε το παιδί αυτόνομη προσωπικότητα, το Ρουσσώ επίσης. Νομίζω ότι οι απαντήσεις των νέων θα είναι κοντά σε αυτές που θα δώσει το ΑΣΕΠ
-
Στην ερωτηση για την αξιολογηση των καθηγητων απο μαθητες και γονεις απαντησα και στις δυο περιπτωσεις οτι πρεπει να γινεται, αν και προσωπικα δεν πιστευω κατι τετοιο.Αλλα απ΄οτι καταλαβα επρεπε να παω με τη δικη τους "γραμμη", οπως ειπε και ενας αλλος συναδελφος. Μαλιστα στις απαντησεις που δινουν τα Νεα αυτες εχει ως σωστες, τωρα βεβαια δε ξερω κατα ποσο ειναι αξιοπιστη η πηγη
-
την προηγουμενη φορα οι εφημεριδες ειχαν πεσει εξω ακομα και στο γνωστικο, στα παιδαγωγικα ομως ειχαν μεγαλη διαφορα.
-
παιδια μηπως ξερετε κατι γι αυτο?:η διαθεματικη προσεγγιση ειχα διαβασει ρητα οτι προβλεπει να μην υπαρχουν ξεχωριστα μαθηματα στο σχολειο.διαβαζω την απαντηση στα νεα,κ λεει αυτο με τις εννοιες που ισως ειναι κ αυτο σωστο.ξερετε κατι?καλα αποτελεσματα σε ολους!!
-
Συμφωνώ και εγώ με την άποψη σου.
-
παιδια μηπως ξερετε κατι γι αυτο?:η διαθεματικη προσεγγιση ειχα διαβασει ρητα οτι προβλεπει να μην υπαρχουν ξεχωριστα μαθηματα στο σχολειο.διαβαζω την απαντηση στα νεα,κ λεει αυτο με τις εννοιες που ισως ειναι κ αυτο σωστο.ξερετε κατι?καλα αποτελεσματα σε ολους!!
Όχι να μην υπάρχουν ξεχωριστά μαθήματα, απλά να συνδέονται τα μαθήματα.
-
εχω διαβασει σε βιβλιο κατηγορηματκια οτι τα μαθηματα ειναι ξεχωριστα...το ιδιο βιβλιο εγραφε οτι αυτο που λες ειναι η διεπιστημονικη προσεγγιση
-
Μαλλον η απαντηση βρισκεται στη λεξη παντελης καταργηση των διακριτων μαθηματων!
-
Σχετικά με τη διαθεματικότητα, πέρα από την παντελή κατάργηση των διακριτών γνωστικών αντικειμένων, που ακούγεται και είνα πολύ ακραίο, αυτό που με βοήθησε ήταν οι πίνακες με τα διαθεματικά προγράμματα σπουδών του γυμνασίου. Σε κάθε πίνακα, η τελευταία στήλη περιείχε κάποιες κυρίαρχες έννοιες που αποτελούν τον σύνδεσμο ανάμεσα σε κάποια μαθήματα: χρόνος, χώρος, εξέλιξη κλπ. Και από τα διαβασματα μου, κάπου είχα σημειώσει ότι σ' αυτό ακριβώς έγκειται η διαθεματικότητα, σ' αυτές τις "θεμελιώδεις έννοιες"...
-
Διαθεματικοτητα ειναι η προσεγγιση ενος αντικειμενου-μαθηματος απο διαφορες πλευρες, δηλαδη η θεωρηση του θεματος απο διαφορετικες οπτικες γωνιες, οχι απαραιτητα η ελλειψη διακριτων μαθηματων. Αλλα αυτα τα διακριτα μαθηματα να προσεγγιζονται απο πολλες οψεις και με βαση θεμελειωδεις εννοιες, ετσι ισως νοειται η συνδεση των μαθηματων κι οχι η παντελης ελλειψη διακριτων αντικειμενων.
-
και η απαγωγικη μεθοδος ρε παιδια ποια ειναι;
μηπως ειναι η ιδια με την επαγωγικη;
και που κολλαγε τετοια ερωτηση στα παιδαγωγικα;
ο.τι να ναι πραγματικα....
-
και η απαγωγικη μεθοδος ρε παιδια ποια ειναι;
μηπως ειναι η ιδια με την επαγωγικη;
και που κολλαγε τετοια ερωτηση στα παιδαγωγικα;
ο.τι να ναι πραγματικα....
Η απαγωγική είναι το αντίθετο της επαγωγικής μεθόδου, δηλ. είναι η παραγωγική μέθοδος, από το γενικό στο ειδικό. Σίγουρα εντάσσεται μέσα στα παιδαγωγικά γιατί θεωρείται μέθοδος διδασκαλίας. :)
-
-
Είναι η κλασική περίπτωση που όλες οι απαντήσεις είναι λάθος κι απλώς επιλέγεις τη λιγότερο λάθος απ' όλες. Εγω απάντησα το α. Το εξεταστικό άγχος τι σχέση έχει με τη μετωπικη διδασκαλία;
-
Είναι η κλασική περίπτωση που όλες οι απαντήσεις είναι λάθος κι απλώς επιλέγεις τη λιγότερο λάθος απ' όλες. Εγω απάντησα το α. Το εξεταστικό άγχος τι σχέση έχει με τη μετωπικη διδασκαλία;
Συγγνώμη, το (δ) είχαν βάλει... για την αυτενέργεια...
-
-
εγώ το δ απάντησα..σκεπτόμενη πάντα τί θέλουν να ακούσουν
-
αν δεν κάνω λάθος, ο Ματσαγγούρας στο βιβλίο του "Στρατηγικές διδασκαλίας" ενώ την καταδικάζει σχεδόν ως μέθοδο, γιατί δε συμβάλλει τα μέγιστα στην αναπτυξη της κριτικής ικανότητας των μαθητών, πάραυτα της "εκχωρεί" κάποιο δίκιο, γιατί επισημαίνει ότι έχει δοκιμαστεί κατά το παρελθον κι έχει καταξιωθεί.. Τι να πω? οψόμεθα...
-
αν δεν κάνω λάθος, ο Ματσαγγούρας στο βιβλίο του "Στρατηγικές διδασκαλίας" ενώ την καταδικάζει σχεδόν ως μέθοδο, γιατί δε συμβάλλει τα μέγιστα στην αναπτυξη της κριτικής ικανότητας των μαθητών, πάραυτα της "εκχωρεί" κάποιο δίκιο, γιατί επισημαίνει ότι έχει δοκιμαστεί κατά το παρελθον κι έχει καταξιωθεί.. Τι να πω? οψόμεθα...
Kαι εγώ αυτό νομίζω. Δε συμβάλλει στην ανάπτυξη της κριτικής ικανότητας, απλώς χρησιμοποιείται για να διευκρινίσουμε σκοτεινά σημεία της ύλης και όταν μας πιέζει ο χρόνος. Ίσως, αυτό εννοούσαν με το καταξίωση
-
παιδια μηπως ξερετε κατι γι αυτο?:η διαθεματικη προσεγγιση ειχα διαβασει ρητα οτι προβλεπει να μην υπαρχουν ξεχωριστα μαθηματα στο σχολειο.διαβαζω την απαντηση στα νεα,κ λεει αυτο με τις εννοιες που ισως ειναι κ αυτο σωστο.ξερετε κατι?καλα αποτελεσματα σε ολους!!
Λοιπόν, υπήρχε ερώτηση σε παιδαγωγικά 2002
Η διαθεματικότητα ως τρόπος προσέγγισης της νέας ύλης από τους μαθητές:
α) παρέχει τη δυνατότητα επεξεργασίας ενός θέματος από την πλευρά διαφορετικών γνωστικών αντικειμένων και συσχέτισης της γνώσης που προκύπτει
β) δίνει την ευκαιρία αντιπαραβολής περιεχομένων, που ανήκουν σε διακριτά γνωστικά αντικείμενα
γ) επιτρέπει την αντιμετώπιση της γνώσης ως ενιαίας ολότητας με την κατάργηση των διαφορετικών γνωστικών αντικειμένων και τη δημιουργία μιας ολιστικής κυρίως αντίληψης για τη
δ) επιβάλλει τη διερεύνηση δυο ή περισσοτέρων θεμάτων με στόχο τον εντοπισμό ομοιοτήτων και διαφορών μεταξύ τους
Η επίσημη απάντηση που έδωσε το ΑΣΕΠ ήταν η γ, δηλ. κατάργηση των διαφορετικών γνωστικών,
οπότε σύμφωνα μαυτό η απάντηση που έπρεπε να δοθεί ήταν το α, η παντελής εξάλειψη των γνωστικών αντικειμένων.
-
αν δεν κάνω λάθος, ο Ματσαγγούρας στο βιβλίο του "Στρατηγικές διδασκαλίας" ενώ την καταδικάζει σχεδόν ως μέθοδο, γιατί δε συμβάλλει τα μέγιστα στην αναπτυξη της κριτικής ικανότητας των μαθητών, πάραυτα της "εκχωρεί" κάποιο δίκιο, γιατί επισημαίνει ότι έχει δοκιμαστεί κατά το παρελθον κι έχει καταξιωθεί.. Τι να πω? οψόμεθα...
Kαι εγώ αυτό νομίζω. Δε συμβάλλει στην ανάπτυξη της κριτικής ικανότητας, απλώς χρησιμοποιείται για να διευκρινίσουμε σκοτεινά σημεία της ύλης και όταν μας πιέζει ο χρόνος. Ίσως, αυτό εννοούσαν με το καταξίωση
\
Συμφωνώ ότι η σωστή απάντηση μάλλον είναι η α.
Υποτίθεται ότι τον μονόλογο τον χρησιμοποιούμε όταν κάτι δεν είναι σαφές όπως ειπώθηκε ήδη.
Μία ερώτηση: Στις ερωτήσεις που αφορούσαν την στοχοθεσία και Magers, αν θυμάμαι καλά το όνομα!, και Vygotski τι βάλατε;
-
Είχαν βγάλει το 2002 επίσημες απαντήσεις στα παιδαγωγικά; ???
-
αν δεν κάνω λάθος, ο Ματσαγγούρας στο βιβλίο του "Στρατηγικές διδασκαλίας" ενώ την καταδικάζει σχεδόν ως μέθοδο, γιατί δε συμβάλλει τα μέγιστα στην αναπτυξη της κριτικής ικανότητας των μαθητών, πάραυτα της "εκχωρεί" κάποιο δίκιο, γιατί επισημαίνει ότι έχει δοκιμαστεί κατά το παρελθον κι έχει καταξιωθεί.. Τι να πω? οψόμεθα...
Kαι εγώ αυτό νομίζω. Δε συμβάλλει στην ανάπτυξη της κριτικής ικανότητας, απλώς χρησιμοποιείται για να διευκρινίσουμε σκοτεινά σημεία της ύλης και όταν μας πιέζει ο χρόνος. Ίσως, αυτό εννοούσαν με το καταξίωση
\
Συμφωνώ ότι η σωστή απάντηση μάλλον είναι η α.
Υποτίθεται ότι τον μονόλογο τον χρησιμοποιούμε όταν κάτι δεν είναι σαφές όπως ειπώθηκε ήδη.
Μία ερώτηση: Στις ερωτήσεις που αφορούσαν την στοχοθεσία και Magers, αν θυμάμαι καλά το όνομα!, και Vygotski τι βάλατε;
Αυτή με το
-
Είναι παραλλαγμένη εδώ η διατύπωση (επιβάλλει, παντελής). Άλλωστε, στην ειδική διδακτική, ειδικά στην ιστορία γίνεται λόγος για θεμελιώδεις διαθεματικές έννοιες. Θα δούμε! Πάντως, δεν είναι ίδια διατύπωση.
-
Είχαν βγάλει το 2002 επίσημες απαντήσεις στα παιδαγωγικά; ???
Ναι ειχαν βγαλει...εδω
http://www.asep.gr/asep/site/home/LC+Menu/downloads/oldSiteContest/Etos_2002.csp?tabId=0&lcmenuId=lc5 (http://www.asep.gr/asep/site/home/LC+Menu/downloads/oldSiteContest/Etos_2002.csp?tabId=0&lcmenuId=lc5)
Είναι σίγουρο ότι αυτές είναι οι απαντήσεις του 2002 γιατί εμένα μου βγάζει απαντήσεις του 2007 όταν το ανοίγω;;;;
-
αν δεν κάνω λάθος, ο Ματσαγγούρας στο βιβλίο του "Στρατηγικές διδασκαλίας" ενώ την καταδικάζει σχεδόν ως μέθοδο, γιατί δε συμβάλλει τα μέγιστα στην αναπτυξη της κριτικής ικανότητας των μαθητών, πάραυτα της "εκχωρεί" κάποιο δίκιο, γιατί επισημαίνει ότι έχει δοκιμαστεί κατά το παρελθον κι έχει καταξιωθεί.. Τι να πω? οψόμεθα...
Kαι εγώ αυτό νομίζω. Δε συμβάλλει στην ανάπτυξη της κριτικής ικανότητας, απλώς χρησιμοποιείται για να διευκρινίσουμε σκοτεινά σημεία της ύλης και όταν μας πιέζει ο χρόνος. Ίσως, αυτό εννοούσαν με το καταξίωση
\
Συμφωνώ ότι η σωστή απάντηση μάλλον είναι η α.
Υποτίθεται ότι τον μονόλογο τον χρησιμοποιούμε όταν κάτι δεν είναι σαφές όπως ειπώθηκε ήδη.
Μία ερώτηση: Στις ερωτήσεις που αφορούσαν την στοχοθεσία και Magers, αν θυμάμαι καλά το όνομα!, και Vygotski τι βάλατε;
Συμφώνώ κι εγώ... είχα διαβάσει ότι βεβαίως δεν βοηθά στην κριτική σκέψη και ότι επιλέγεται σε συνδυασμό με άλλες μεθόδους.
-
Καλησπερα συναδελφοι ευχομαι σ' ολους μας καλα αποτελεσματα !!!
Οι απαντησεις των θεματων υπαρχουν καπου εδω στο φορουμ; Που μπορω να τις βρω;
-
Μία ερώτηση: Στις ερωτήσεις που αφορούσαν την στοχοθεσία και Magers, αν θυμάμαι καλά το όνομα!, και Vygotski τι βάλατε;
Magers έβαλα το α τις συνθήκες στις οποίες πρέπει να επιτευχθούν οι στόχοι
Vygotski έβαλα το β, αυτό με την ανάπτυξη και ωρίμανση.
-
Magers έβαλα το α τις συνθήκες στις οποίες πρέπει να επιτευχθούν οι στόχοι
Vygotski έβαλα το β, αυτό με την ανάπτυξη και ωρίμανση.
κι εγω τα ιδια εβαλα αλλα το α μου φαινεται πιο πιθανο για τον Vygotski
εβαλα επισης οτι οι γονεις πρεπει να αξιολογουν (αν και δε μ αρεσει οπως το συνεχιζει με το κινητρο) ???
-
Δεν είναι δυνατόν να αξιολογούν και οι γονείς.Τότε να φύγουμε εμείς από τα σχολεία και να μη δίνουμε ΑΣΕΠ.Αφού μπορούν και αυτοί...
-
εμεις πριν διοριστούμε πρέπει να ξέρουμε τι θα κάναμε, αν ήμασταν διευθυντες..απαράδεκτοι..σα δε ντρέπονται!!!!
-
εμεις πριν διοριστούμε πρέπει να ξέρουμε τι θα κάναμε, αν ήμασταν διευθυντες..απαράδεκτοι..σα δε ντρέπονται!!!!
άντε ντε... και εμένα μου έκανε πολύ εντύπωση αυτό. Ε άμα είναι έτσι, άντε να προσθέσουμε και μάνατζμεντ στα παιδαγωγικά..
-
Αυτή η ερώτηση με τον διευθυντή σαν ειρωνεία μου ακούστηκε.. Σαν να λένε: ΣΙΓΑ ΜΗ ΓΙΝΕΤΕ ΠΟΤΕ... Δεν πάμε καλά.. Επίτηδες σας λέω βάζουν τέτοια θέματαααα..........
-
Εγώ πάλι βρε παιδιά, αντίφαση και οξύμωρο βλέπω για τη συμμετοχή στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών από γονείς και μαθητές: αφού στην εκφώνηση αναφέρεται ότι γίνεται έντονη συζήτηση για το θέμα, πώς ζητούν από εμάς τη μία και σωστή απάντηση; Έχει καταλήξει δηλαδή η συζήτηση από τους ειδήμονες σε συμπέρασμα και μάλιστα ορθό και έγκυρο;
-
μπορει μονο μια απο τις 4 επιλογες να ειναι απο τις αποψεις που συζητιουνται (οι αλλες δηλαδη να εχουν απορριφθει απο τους ειδημονες)
-
Έστω και έτσι: γιατί εμείς είμαστε υποχρεωμένοι να γνωρίζουμε ποιες απόψεις έχουν απορρίψει και ποια συζητούν ακόμα; και από πού να το γνωρίζουμε;
Άποψη μου είναι ότι αυτή τη φορά και στα παιδαγωγικά (στο γνωστικό έτσι ήταν το 2007 και έτσι ήταν και τώρα) οι ερωτήσεις επιδέχονται απαντήσεις σαν τους χρησμούς της Πυθίας!
-
αν δεν κάνω λάθος, ο Ματσαγγούρας στο βιβλίο του "Στρατηγικές διδασκαλίας" ενώ την καταδικάζει σχεδόν ως μέθοδο, γιατί δε συμβάλλει τα μέγιστα στην αναπτυξη της κριτικής ικανότητας των μαθητών, πάραυτα της "εκχωρεί" κάποιο δίκιο, γιατί επισημαίνει ότι έχει δοκιμαστεί κατά το παρελθον κι έχει καταξιωθεί.. Τι να πω? οψόμεθα...
Kαι εγώ αυτό νομίζω. Δε συμβάλλει στην ανάπτυξη της κριτικής ικανότητας, απλώς χρησιμοποιείται για να διευκρινίσουμε σκοτεινά σημεία της ύλης και όταν μας πιέζει ο χρόνος. Ίσως, αυτό εννοούσαν με το καταξίωση
\
Συμφωνώ ότι η σωστή απάντηση μάλλον είναι η α.
Υποτίθεται ότι τον μονόλογο τον χρησιμοποιούμε όταν κάτι δεν είναι σαφές όπως ειπώθηκε ήδη.
Συμφωνω κι εγω με το (α). Και μαλιστα μου εκανε μεγαλη εντυπωση που καποια φροντιστηρια που εβγαλαν απαντησεις επελεξαν το (δ), το οποιο ειναι καταφωρο λαθος, μιας και "μονολογικη διδασκαλια" και "αυτενεργεια του μαθητη" ειναι αντιθετα!
-
Θεωρώ ότι είναι από τα λίγα ερωτήματα που έχουν ξεκάθαρη απάντηση και είναι το α) καταξίωση. Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι δίνουν ως σωστή την αυτενέργεια. Αν το ΑΣΕΠ δώσει αυτό ως σωστό, τότε πια τι να πω... τότε κακώς αναλωνόμαστε να βρούμε τις σωστές απαντήσεις...
-
εξαιρετικό το κείμενο της ΠΕΑΕ για τα παιδαγωγικά που δημοσιεύει σήμερα το pde. Διαβάστε το!
-
εξαιρετικό το κείμενο της ΠΕΑΕ για τα παιδαγωγικά που δημοσιεύει σήμερα το pde. Διαβάστε το!
Συμφωνώ, το διάβασα χθες.
-
Αν σας ενδιαφέρει, έχει βγάλει απαντήσεις στα παιδαγωγικά και το φροντιστήριο Alexander. Τις απαντήσεις έχει επιμεληθεί. Είναι ίδιες με των "νέων", αλλά έχει διορθωθεί η μετωπική διδασκαλία (δίνει ως απάντηση ότι έχει καταξιωθεί).
-
έτσι όπως κατέληξαν να είναι τα πράγματα μάλλον καθοριστικός παράγοντας δε θα ναι ούτε τα παιδαγωγικά ουτε η διδακτική, αλλά οι φοβερές ερωτήσεις στο γνωστικό!!!
-
Αν σας ενδιαφέρει, έχει βγάλει απαντήσεις στα παιδαγωγικά και το φροντιστήριο Alexander. Τις απαντήσεις έχει επιμεληθεί. Είναι ίδιες με των "νέων", αλλά έχει διορθωθεί η μετωπική διδασκαλία (δίνει ως απάντηση ότι έχει καταξιωθεί).
Ναι, αλλά είναι απαράδεκτο να θεωρεί στο γνωστικό των αρχαίων στην ερώτηση 4 ότι ο Καλλίνος ήταν εκπρόσωπος της συμβουλευτικής Ελεγείας ,ενώ ήταν σαφέστατα της Πολεμικής ,σύμφωνα με όλα τα βιβλία όλων των εποχών. Και μόνο γι'αυτό ,η αξιοπιστία και αυτού ελέγχεται ,για να μην πω ,απορρίπτεται εντελώς !!!
-
Georgia s, συμφωνώ απόλυτα! Την προηγούμενη φορά ήμουν σε απόσταση αναπνοής από τον τελευταίο διοριστέο και αυτή τη φορά αμφιβάλλω αν θα περάσω το γνωστικό!!!
-
Georgia s, συμφωνώ απόλυτα! Την προηγούμενη φορά ήμουν σε απόσταση αναπνοής από τον τελευταίο διοριστέο και αυτή τη φορά αμφιβάλλω αν θα περάσω το γνωστικό!!!
το ίδιο ισχυει κ για μένα..και βασικά προσπαθώ να το καταπιώ... κ να το συνειδητοποιήσω...όσο ψύχραιμος κ να σαι, όση εμπειρία κ να έχεις αυτος ο διαγωνισμός καταφέρνει να σε εξουθενώνει σωματικά κ ψυχικά...
-
Αυτό ξαναπέστο... εγώ ήμουν αυτή που δήλωνα ότι από την επομένη του διαγωνισμού θα άρχιζα πάλι να ζω σαν φυσιολογικός άνθρωπος και θα άφηνα πίσω μου τον ασέπ και θα μου αρκούσε ότι έκανα ό,τι μπορούσα και ότι δε θα κοιτούσα απαντήσεις παρά μόνο του ασέπ (μόνο αυτό έχω τηρήσει!) κλπ, κλπ! Τζίφος! Ξυπνάω τη νύχτα και αναρωτιέμαι αν η συνθήκη είναι των Σεβρών ή του
-
Και να σου πω και κάτι που μου ήρθε τώρα στο μυαλό: κοιτάζοντας τα κουκλιά γατάκια σου (που μου θυμίζουν τα δικά μου αληθινά γατιά!) έκανα την εξής ερμηνευτική παρατήρηση: τα γατιά συμβολίζουν εμένα και κοιτάζουν το αερόστατο=διορισμό που φεύγει... φεύγει ψηλά στον ουρανό!
-
Και να σου πω και κάτι που μου ήρθε τώρα στο μυαλό: κοιτάζοντας τα κουκλιά γατάκια σου (που μου θυμίζουν τα δικά μου αληθινά γατιά!) έκανα την εξής ερμηνευτική παρατήρηση: τα γατιά συμβολίζουν εμένα και κοιτάζουν το αερόστατο=διορισμό που φεύγει... φεύγει ψηλά στον ουρανό!
μην απογοητεύεσαι..δε νομίζω να είναι τόσο άσχημα τα πράγματα.. στη χειρότερη να είσαι πάλι αναπληρώτρια..
τι να πω κ εγω που έχασα το διορισμο το 2000 για 10 άτομα κ δεν πήρα ούτε ένα μόριο στον πινακα ,ουτε ωρομισθία κ ούτε φαίνεται να την δω κ ποτέ..αλλά εντάξει, το έχω αποδεχτεί πως θα γεράσω στον ιδιωτικό τομέα.. ;D
-
Αν σας ενδιαφέρει, έχει βγάλει απαντήσεις στα παιδαγωγικά και το φροντιστήριο Alexander. Τις απαντήσεις έχει επιμεληθεί. Είναι ίδιες με των "νέων", αλλά έχει διορθωθεί η μετωπική διδασκαλία (δίνει ως απάντηση ότι έχει καταξιωθεί).
Ναι, αλλά είναι απαράδεκτο να θεωρεί στο γνωστικό των αρχαίων στην ερώτηση 4 ότι ο Καλλίνος ήταν εκπρόσωπος της συμβουλευτικής Ελεγείας ,ενώ ήταν σαφέστατα της Πολεμικής ,σύμφωνα με όλα τα βιβλία όλων των εποχών. Και μόνο γι'αυτό ,η αξιοπιστία και αυτού ελέγχεται ,για να μην πω ,απορρίπτεται εντελώς !!!
Συμφωνώ για το γνωστικό. Αυτή όμως που έχει επιμεληθεί τις απαντήσεις στα παιδαγωγικά είναι η Λαρεντζάκη, μία εκ των συγγραφέων του βιβλίου "τα ερωτήματα του σύγχρονου εκπαιδευτικού". Όταν πήρα αυτό το βιβλίο, ανησυχούσα αν είναι αξιόπιστο. Έκανα μία έρευνα να δω ποιες είναι αυτές που το είχαν γράψει. Η Λαρεντζάκη που δίνει τις απαντήσεις διδάσκει στην ΑΣΠΑΙΤΕ, αφορά την παιδαγωγική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. ;) Θεωρώ ότι είναι αξιόπιστες οι απαντήσεις της.
-
Αχ, Georgia s, δεν είμαι αναπληρώτρια! Αν και έφτασα κοντά στην πηγή το 2007, νερό δεν ήπια! Πέρσι κλήθηκα ωρομίσθια γιατί εκτός από τα ασεπικά δεν είχα άλλα μόρια (αργά κατάλαβα ότι τα μόρια ενός ασέπ δε φτάνουν για να πάει κανείς κατευθείαν αναπληρωτής) και φέτος (με 18 μόρια) ενώ περίμενα αναπλήρωση, είμαι πάλι ωρομίσθια! Αυτό σημαίνει ότι την επόμενη χρονιά, αν δεν πάρω πίσω (με τον φετινό ασέπ) ,τα μισά ασεπικά μόρια που θα χάσω, δεν θα πάω ούτε ωρομίσθια (θα έχω περίπου 13 μόρια)! Άρα τα πράγματα για μένα είναι μάλλον τραγικά!
-
tonik, ειμαι στην ιδια ακριβως κατασταση με 18,5 μορια ( 16,5) απο τον προηγουμενο ασεπ.
-
Zizoulis, τότε με νιώθεις! Στα παιδαγωγικά και στη διδακτική νομίζω ότι ίσως θα έπαιρνα τα μόρια που χρειάζομαι (μπορεί και να παρασύρομαι όμως από τις υψηλές βαθμολογίες του 2007, γι΄αυτό το λέω με επιφύλαξη), φοβάμαι όμως ότι στο γνωστικό θα είμαι οριακά στη βάση! Αν τελικά πέσω κάτω από το 50 στο γνωστικό, τότε θα επαληθευτούν οι φόβοι μου και δε θα δω ούτε ωρομισθία, δεδομένου ότι η περιφέρειά μου (κεντρική Μακεδονία) είναι δύσκολη. Εξάλλου τα 13 μόρια ούτε για τα νησιά δε φτάνουν!
-
Zizoulis, τότε με νιώθεις! Στα παιδαγωγικά και στη διδακτική νομίζω ότι ίσως θα έπαιρνα τα μόρια που χρειάζομαι (μπορεί και να παρασύρομαι όμως από τις υψηλές βαθμολογίες του 2007, γι΄αυτό το λέω με επιφύλαξη), φοβάμαι όμως ότι στο γνωστικό θα είμαι οριακά στη βάση! Αν τελικά πέσω κάτω από το 50 στο γνωστικό, τότε θα επαληθευτούν οι φόβοι μου και δε θα δω ούτε ωρομισθία, δεδομένου ότι η περιφέρειά μου (κεντρική Μακεδονία) είναι δύσκολη. Εξάλλου τα 13 μόρια ούτε για τα νησιά δε φτάνουν!
μηπως ξερεις για νησια οχι μεγαλα δλδ κατι β δωδεκανησων ή κυκλαδες ποσα μορια χρειαζονται για ωρομισθια?
-
Όχι, δε γνωρίζω ακριβώς. Ξέρω ότι πέρσι φίλη μου με 13 μόρια κλήθηκε Φεβρουάριο στη Σαντορίνη, ενώ φέτος κάποιο μέλος του φόρουμ έχει αναφέρει ότι με 14 μόρια περιμένει ακόμα ωρομισθία στο νότιο Αιγαίο!
-
εγω παλι που γεμισα 1 τετραδιο και ζητησα και δευτερο?!!!!
που τα βρηκα τοσα που εγραψα?!!! απορω και γω.
μου εδωσαν κολλες.
δεν με εδιαφερει, στο τελος -τελος να μαθουν να ζητουν λιγοτερα, δεν φταιω εγω.
για να τα προλαβω εγραφα σαν ....printer
-
Ρε συ Μάρκο, καλά τι έγραψες!;! Δεν έκανες σχέδιο διδασκαλίας, αλλά ολοκληρο βιβλίο έγραψες!
-
Όχι, δε γνωρίζω ακριβώς. Ξέρω ότι πέρσι φίλη μου με 13 μόρια κλήθηκε Φεβρουάριο στη Σαντορίνη, ενώ φέτος κάποιο μέλος του φόρουμ έχει αναφέρει ότι με 14 μόρια περιμένει ακόμα ωρομισθία στο νότιο Αιγαίο!
Κάθε χρονιά μετά τον ΑΣΕΠ έχει χαμηλότερες βάσεις από την επόμενη. Πέρυσι, η Κρήτη καλεσε με 13 και κάτι μόρια τον Απρίλιο. Φέτος, είναι πιο ψηλά, αν και δεν ξέρω πού ακριβώς. Γενικά, η Κρήτη είναι από τις χαμηλές περιφέρειες πάντως.
Κι εγώ στην ίδια μοίρα είμαι, παίδες (18,6 με 15,7 από τον προηγούμενο ΑΣΕΠ...). Θα πεθάνω μέχρι να βγουν τα αποτελέσματα...
-
Ποιά ωρομισθία;Σιγά ......Δε κάθεστε να διαβάσετε στο χαλαρό; πού θα τρέχετε για ψύλου άχυρα;