*

Αποστολέας Θέμα: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009  (Αναγνώστηκε 18141 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Iaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 301
  • Φύλο: Γυναίκα
  • docendo discimus
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #42 στις: Φεβρουαρίου 03, 2009, 01:18:39 am »
εμεις πριν διοριστούμε  πρέπει να ξέρουμε τι θα κάναμε,  αν ήμασταν διευθυντες..απαράδεκτοι..σα δε ντρέπονται!!!!

άντε ντε... και εμένα μου έκανε πολύ εντύπωση αυτό. Ε άμα είναι έτσι, άντε να προσθέσουμε και μάνατζμεντ στα παιδαγωγικά..
dum vita est, spes est ... ;)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:22:54 »

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #43 στις: Φεβρουαρίου 03, 2009, 01:21:01 am »
Αυτή η ερώτηση με τον διευθυντή σαν ειρωνεία μου ακούστηκε.. Σαν να λένε: ΣΙΓΑ ΜΗ ΓΙΝΕΤΕ ΠΟΤΕ... Δεν πάμε καλά.. Επίτηδες σας λέω βάζουν τέτοια θέματαααα..........

Αποσυνδεδεμένος tonik

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1332
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #44 στις: Φεβρουαρίου 03, 2009, 09:22:35 am »
Εγώ πάλι βρε παιδιά, αντίφαση και οξύμωρο βλέπω για τη συμμετοχή στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών από γονείς και μαθητές: αφού στην εκφώνηση αναφέρεται ότι γίνεται έντονη συζήτηση για το θέμα, πώς ζητούν από εμάς τη μία και σωστή απάντηση; Έχει καταλήξει δηλαδή η συζήτηση από τους ειδήμονες σε συμπέρασμα και μάλιστα ορθό και έγκυρο;
Η διαίρεση της αιωνιότητας σε δευτερόλεπτα, ώρες, μέρες και χρόνια, δεν έχει σημασία πλέον,
καθώς πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει η τελειότητα της κάθε στιγμής.

Αποσυνδεδεμένος amalfi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 228
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #45 στις: Φεβρουαρίου 03, 2009, 09:42:31 am »
μπορει μονο μια απο τις 4 επιλογες να ειναι απο τις αποψεις που συζητιουνται (οι αλλες δηλαδη να εχουν απορριφθει απο τους ειδημονες)


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:22:54 »

Αποσυνδεδεμένος tonik

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1332
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #46 στις: Φεβρουαρίου 03, 2009, 10:41:00 am »
Έστω και έτσι: γιατί εμείς είμαστε υποχρεωμένοι να γνωρίζουμε ποιες απόψεις έχουν απορρίψει και ποια συζητούν ακόμα; και από πού να το γνωρίζουμε;
Άποψη μου είναι ότι αυτή τη φορά και στα παιδαγωγικά (στο γνωστικό έτσι ήταν το 2007 και έτσι ήταν και τώρα) οι ερωτήσεις επιδέχονται απαντήσεις σαν τους χρησμούς της Πυθίας!
Η διαίρεση της αιωνιότητας σε δευτερόλεπτα, ώρες, μέρες και χρόνια, δεν έχει σημασία πλέον,
καθώς πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει η τελειότητα της κάθε στιγμής.

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #47 στις: Φεβρουαρίου 07, 2009, 09:20:03 am »
αν δεν κάνω λάθος, ο Ματσαγγούρας στο βιβλίο του "Στρατηγικές διδασκαλίας" ενώ την καταδικάζει σχεδόν ως μέθοδο, γιατί δε συμβάλλει τα μέγιστα στην αναπτυξη της κριτικής ικανότητας των μαθητών, πάραυτα της "εκχωρεί" κάποιο δίκιο, γιατί επισημαίνει ότι έχει δοκιμαστεί κατά το παρελθον κι έχει καταξιωθεί.. Τι να πω? οψόμεθα...
Kαι εγώ αυτό νομίζω. Δε συμβάλλει στην ανάπτυξη της κριτικής ικανότητας, απλώς χρησιμοποιείται για να διευκρινίσουμε σκοτεινά σημεία της ύλης και όταν μας πιέζει ο χρόνος. Ίσως, αυτό εννοούσαν με το καταξίωση
\
Συμφωνώ ότι η σωστή απάντηση μάλλον είναι η α.
Υποτίθεται ότι τον μονόλογο τον χρησιμοποιούμε όταν κάτι δεν είναι σαφές όπως ειπώθηκε ήδη.

Συμφωνω κι εγω με το (α). Και μαλιστα μου εκανε μεγαλη εντυπωση που καποια φροντιστηρια που εβγαλαν απαντησεις επελεξαν το (δ), το οποιο ειναι καταφωρο λαθος, μιας και "μονολογικη διδασκαλια" και "αυτενεργεια του μαθητη" ειναι αντιθετα!

Αποσυνδεδεμένος tonik

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1332
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #48 στις: Φεβρουαρίου 07, 2009, 10:33:15 am »
Θεωρώ ότι είναι από τα λίγα ερωτήματα που έχουν ξεκάθαρη απάντηση και είναι το α) καταξίωση. Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι δίνουν ως σωστή την αυτενέργεια. Αν το ΑΣΕΠ δώσει αυτό ως σωστό, τότε πια τι να πω... τότε κακώς αναλωνόμαστε να βρούμε τις σωστές απαντήσεις... 
Η διαίρεση της αιωνιότητας σε δευτερόλεπτα, ώρες, μέρες και χρόνια, δεν έχει σημασία πλέον,
καθώς πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει η τελειότητα της κάθε στιγμής.

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #49 στις: Φεβρουαρίου 07, 2009, 11:37:56 am »
εξαιρετικό το κείμενο της ΠΕΑΕ για τα παιδαγωγικά που δημοσιεύει σήμερα το pde. Διαβάστε το!

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #50 στις: Φεβρουαρίου 07, 2009, 11:54:12 am »
εξαιρετικό το κείμενο της ΠΕΑΕ για τα παιδαγωγικά που δημοσιεύει σήμερα το pde. Διαβάστε το!
Συμφωνώ, το διάβασα χθες.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #51 στις: Φεβρουαρίου 07, 2009, 05:19:35 pm »
Αν σας ενδιαφέρει, έχει βγάλει απαντήσεις στα παιδαγωγικά και το φροντιστήριο Alexander. Τις απαντήσεις έχει επιμεληθεί. Είναι ίδιες με των "νέων", αλλά έχει διορθωθεί η μετωπική διδασκαλία (δίνει ως απάντηση ότι έχει καταξιωθεί).

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #52 στις: Φεβρουαρίου 07, 2009, 05:27:30 pm »
έτσι όπως  κατέληξαν να είναι τα πράγματα μάλλον καθοριστικός παράγοντας δε θα ναι ούτε τα παιδαγωγικά ουτε η διδακτική, αλλά οι φοβερές ερωτήσεις στο γνωστικό!!!

Αποσυνδεδεμένος Sun

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1433
  • Φύλο: Άντρας
  • αιτία ελομένου ' θεός αναίτιος
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #53 στις: Φεβρουαρίου 07, 2009, 05:34:14 pm »
Αν σας ενδιαφέρει, έχει βγάλει απαντήσεις στα παιδαγωγικά και το φροντιστήριο Alexander. Τις απαντήσεις έχει επιμεληθεί. Είναι ίδιες με των "νέων", αλλά έχει διορθωθεί η μετωπική διδασκαλία (δίνει ως απάντηση ότι έχει καταξιωθεί).
Ναι, αλλά είναι απαράδεκτο να θεωρεί στο γνωστικό των αρχαίων στην ερώτηση 4 ότι ο Καλλίνος ήταν εκπρόσωπος της συμβουλευτικής Ελεγείας ,ενώ ήταν σαφέστατα της Πολεμικής ,σύμφωνα με όλα τα βιβλία όλων των εποχών. Και μόνο γι'αυτό ,η αξιοπιστία και αυτού ελέγχεται ,για να μην πω ,απορρίπτεται εντελώς !!!

Αποσυνδεδεμένος tonik

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1332
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #54 στις: Φεβρουαρίου 07, 2009, 05:37:46 pm »
Georgia s, συμφωνώ απόλυτα! Την προηγούμενη φορά ήμουν σε απόσταση αναπνοής από τον τελευταίο διοριστέο και αυτή τη φορά αμφιβάλλω αν θα περάσω το γνωστικό!!!
Η διαίρεση της αιωνιότητας σε δευτερόλεπτα, ώρες, μέρες και χρόνια, δεν έχει σημασία πλέον,
καθώς πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει η τελειότητα της κάθε στιγμής.

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #55 στις: Φεβρουαρίου 07, 2009, 05:40:44 pm »
Georgia s, συμφωνώ απόλυτα! Την προηγούμενη φορά ήμουν σε απόσταση αναπνοής από τον τελευταίο διοριστέο και αυτή τη φορά αμφιβάλλω αν θα περάσω το γνωστικό!!!
το ίδιο ισχυει κ για μένα..και βασικά προσπαθώ να το καταπιώ... κ να το συνειδητοποιήσω...όσο ψύχραιμος κ να σαι, όση εμπειρία κ να έχεις αυτος ο διαγωνισμός καταφέρνει να σε εξουθενώνει σωματικά κ ψυχικά...

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182607
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 616
Σύνολο: 632

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.