Εκείνο που με ενοχλεί είναι να βλέπω καθηγήτρια ή καθηγητή να προκαλεί όχι μόνο με το ντύσιμο, αλλά και με χειρονομίες, λόγια, πράξεις... >:( >:(
Εκείνο που με ενοχλεί είναι να βλέπω καθηγήτρια ή καθηγητή να προκαλεί όχι μόνο με το ντύσιμο, αλλά και με χειρονομίες, λόγια, πράξεις... >:( >:(
σοβαρα ; γινονται τετοια πραγματα; ουτε που το φανταζομουνα ! δεν ντρεπονται πια λιγο.....που βαδιζουμε, βρε που παμε.....σοδομα και γομορα ( μακρια απο μενα. δυσκολο αλλα .....θα το αντεξω)
Ό,τι υποχρέωση έχουν οι μαθητές στο σχολείο να είναι ευπρεπείς άλλη τόση έχουν και οι εκπαιδευτικοί.
...... οι μαθητές στο σχολείο να είναι ευπρεπείς,....
Τωρα που ανοιγει ο καιρος το θεμα ειναι οντως επικαιρο... χαχα! Ουτε και γω πιστευω οτι ειναι θεμα dress code. Θεμα οικογενειας ειναι... αν καποιος θελει να ειναι προκλητικος θα ειναι και με το dress code. Δεν υπαρχουν πονηρα ρουχα.. υπαρχουν πονηρα μυαλα!
Όνομα και τηλέφωνο της καθηγήτριας; Ευχαριστώ!
Εκείνο που με ενοχλεί είναι να βλέπω καθηγήτρια ή καθηγητή να προκαλεί όχι μόνο με το ντύσιμο, αλλά και με χειρονομίες, λόγια, πράξεις... >:( >:(
σοβαρα ; γινονται τετοια πραγματα; ουτε που το φανταζομουνα ! δεν ντρεπονται πια λιγο.....που βαδιζουμε, βρε που παμε.....σοδομα και γομορα ( μακρια απο μενα. δυσκολο αλλα .....θα το αντεξω)
Να σου φέρω παραδείγματα;;;
Καθηγήτρια με άσπρο παντελόνι και κοντή μπλούζα. Πώς αλλιώς θα φαινόταν το εσώρουχο;;;
Καθηγήτρια με πολύ βαθύ ντεκολτέ... "Καλοκαίρι είναι, ζιβάγκο θα φορέσουμε;" απαντούσε...
Καθηγητής χρησιμοποιούσε λέξεις όλο υπονοούμενο, όταν παρέδιδε κι έγραφε στον πίνακα...
Και χίλια μύρια όσα ακόμη, που, αν τα πω, θα με διαγράψουν οι διαχειριστές από το forum... :-X :-X :-X
Μήπως θα έπρεπε να μιλάμε για " dress code " των καθηγητών;;; ??? ??? ??? ::) ::)
καλα το πηγαινες, στο τελος το ....χαλασες με τη ...σοφιστεια.
και βεβαια υπαρχουν πονηρα μυαλα εξαιτιας των ....πονηρων ρουχων. (διαβαστε του Παπανουτσου το δοκιμιο σχετικο με το ντυσιμο)
Dress code και ξερό ψωμί... Και ειδικά αν μπορούσαν να επαναφέρουν τις στολές (όπως αυτές τις ωραίες που έχουν στα Λονδίνα και τις τρέντυ στο Αμέρικα) θα ήταν ακόμα καλύτερο. Με τις στολές ξενοιάζουν όλοι:
1) οι μαμάδες από πλυντήρια (μαζεύουν τις 2-3 στολές του παιδιού,που συνήθως είναι και χρωματικά στην ίδια παλέτα, τις χώνουν στο πλυντήριο και τέρμα τα πράσινα, κοκκινα,κιτρινα,μπλε, πλυντήρια - τουλάχιστον για το σχολείο)
2) Τα παιδιά από το άγχος της ντουλάπας (παρόλο που η πιτσιρικάδα γκρινιάζει πάντα, καλά και ωραία θα ήταν στην τελική να φοράνε όλοι το ίδιο ρούχο...Ούτε κοροϊδία, ουτε άγχος για το τί φοράει ο δίπλα και τί εγώ...)
3) Οι μπαμπάδες και οι καθηγητές από τα εγκεφαλικά που προκαλούν 16χρονα με φούστες άνω και ντεκολτέ κάτω του "ανεκτού".. (τι τραβάς βρε Μάρκο... ;D ;D ;D ;D)
Αυτά και η απαγόρευση του βαψίματος "πίστας" στο σχολείο θα ήταν εξαίρετα κατά τη γνώμη μου. :P
Λάθος. Ακόμα κι αν λήψουν τα επώνυμα τζιν, υπάρχουν πάντα ένα σωρό ζωνούλες, κονκάρδες, μαντηλάκια, σκατουλάκια που "κράζουν" επαρκώς το πόσο χρήμα έχει κάποιος. Ακόμα και στο φτιάξιμο των ίδιων των ποδιών (χαρακτηριστικό παράδειγμα οι "μαθήτριες" στις μαθητικές ταινίες της
Με τις στολές δεν φαίνεται ποιος έχει χρήμα και ποιος όχι.
Συμφωνώ. Επιπλέον υπάρχει κι ένας ακόμα λόγος. Με τις στολές δεν φαίνεται ποιος έχει χρήμα και ποιος όχι. Δεν μπορούν όλοι να φοράνε μάρκας παντελόνια και εσώρουχα και συχνά αυτό είναι αιτία περιθωριοποίησης για αυτά τα παιδιά. Συζήταγα με μια συνάδελφο μεγαλύτερης ηλικίας και μου είπε πως όταν ήταν στο σχολείο και έπαψαν οι ποδιές, έπαθε μεγάλο σοκ γιατί δεν είχε τι να φορέσει... Με την οικονομική κρίση δεν είμαστε κι εμείς κάπως έτσι σήμερα???
Όσο για τους εκπαιδευτικούς πρέπει να υπάρχει κι εκεί dress code. Αλλά αν δεν το καταλαβαίνει ο ίδιος ο εκπαιδευτικός πως με τη συμπεριφορά του και τους τρόπους πλάθει χαρακτήρες, τι να τον κάνεις??? Είναι σοβαρή η δουλειά μας και πρέπει να είμαστε σοβαροί κι εμείς. Γι'αυτό άλλωστε το λέμε και λειτούργημα. Γιατί όπως ο γιατρός έχει στα χέρια του ζωές ανθρώπων, έτσι κι εμείς έχουμε στα χέρια ψυχές ανθρώπων...Και πρέπει να έχουμε χειρουργική ακρίβεια για να μην τις πληγώσουμε....Αλλά είναι πολύ δύσκολο να βάλεις όρια στον εαυτό σου...
Και dress code να υπάρξει παιδιά δε θα αλλάξει και κάτι...Όλα είναι θέμα παιδείας όπως αρέσκεται να λέει και το υπουργείο μας στη διαφήμιση,αλλά από παιδεία σ' αυτή τη χώρα άλλο τίποτα...
........Αντί λοιπόν να καμουφλάρουμε αυτή την ανάγκη θεωρώ ότι είναι προτιμότερο να διδάξουμε στα παιδιά πώς να χρησιμοποιούν την κρίση τους για να συνδέουν το ένδυμα με την περίσταση.
Προσωπικά εννοώ οτι ακόμα και το πως θα ντυθείς είναι κάτι που είτε το θέλουμε είτε όχι είναι θέμα κάποιων στερεότυπων που όλοι ενδόμυχα κουβαλάμε...Αν τώρα φίλε Μάρκο έχουμε ξεχάσει πρώτ' απ' όλα να ασχοληθούμε με τους ίδιους μας τους εαυτούς, τότε ας μην απορούμε με όλα αυτά που βλέπουμε γύρω μας καθημερινά...Και dress code να υπάρξει παιδιά δε θα αλλάξει και κάτι...Όλα είναι θέμα παιδείας όπως αρέσκεται να λέει και το υπουργείο μας στη διαφήμιση,αλλά από παιδεία σ' αυτή τη χώρα άλλο τίποτα...
αυτο παλι το ολα ειναι θεμα παιδειας, συγγνωμη αλλα δεν μπορω να το καταλαβω.....(δεν λεω για σενα Μελια μου, αλλοι το λενε συνεχως και μου τη "σπαει")
τι παει να πει "θεμα παιδειας"? πρακτικα θελω να μου το εξηγησει καποιος αν μπορει.
τι εννοουμε δηλ "παιδεια" στο ντυσιμο, στην οδηγηση κλπ κλπ αυτα ειναι θεμα μιμησης και μιας εντελως κακως εννουμενης "ελευθεριας"
παραδειγμα: υπαρχει ο νομος, αν εφαρμοζεται μιλαω για καταπατηση ελευθεριας
αν δεν εφαρμοζεται αγανακτω γιατι υπαρχει ...dura lex sed lex
Φίλε Μάρκο, πιστεύω πως εμείς οι εκπαιδευτικοί πρέπει να βγάλουμε το φίδι από την τρύπα πάλι.
Αφού οι γονείς δεν είναι άξιοι να βάλλουν κανόνες στα παιδιά τους οφείλουμε εμείς να τα διδάξουμε.Και πώς θα γίνει αυτό; Πρώτον με το να είμαστε οι ίδιοι πρότυπο( γιατί αν εγώ ως εκπαιδευτικός ντύνομαι σαν.....πώς θα πω στο παιδί να ντύνεται ευπρεπώς;) και δεύτερον με το να βάλλουμε και να τηρήσουμε κανόνες.
Εγώ θυμάμαι (και δεν είμαι τοσο μεγάλη) πως, όταν πήγαινα σχολείο, η Δ/ντρια και οι καθηγητές μας έλεγαν ότι αν πάμε ντυμένες απρεπώς ή βαμμένες σχολείο, θα φύγουμε κατευθείαν απ'αυτό.Το έλεγαν και το τηρούσαν.Σήμερα έχεις δει κανένα σχολείο να ασχολείται;Το μόνο που μας νοιάζει (και δε λέω ότι δεν είναι δικαιολογημένο.το ίδιο κάνω και εγώ) είναι να βγάλουμε την ύλη.
Φίλε Μάρκο,Συγγνώμη που επεμβαίνω αν και απευθύνεσαι στο Μάρκο πιστεύω πως εμείς οι εκπαιδευτικοί πρέπει να βγάλουμε το φίδι από την τρύπα πάλι.Συμφωνώ μαζί σου αγαπητή!
Αφού οι γονείς δεν είναι άξιοι να βάλλουν κανόνες στα παιδιά τους οφείλουμε εμείς να τα διδάξουμε.Και πώς θα γίνει αυτό; Πρώτον με το να είμαστε οι ίδιοι πρότυπο( γιατί αν εγώ ως εκπαιδευτικός ντύνομαι σαν.....παρτσακλό!, πες το μην ντρέπεσαιπώς θα πω στο παιδί να ντύνεται ευπρεπώς;) και δεύτερον με το να βάλλουμε και να τηρήσουμε κανόνεςπονεμένη ιστορία!.
Εγώ θυμάμαι (και δεν είμαι τοσο μεγάλη) πως, όταν πήγαινα σχολείο, η Δ/ντρια και οι καθηγητές μας έλεγαν ότι αν πάμε ντυμένες απρεπώς ή βαμμένες σχολείο, θα φύγουμε κατευθείαν απ'αυτό.Το έλεγαν και το τηρούσαν.Σήμερα έχεις δει κανένα σχολείο να ασχολείται;Το μόνο που μας νοιάζει (και δε λέω ότι δεν είναι δικαιολογημένο.το ίδιο κάνω και εγώ) είναι να βγάλουμε την ύλη.
και πως τη διδασκουμε αυτη την ελευθερια εκφρασης,επιλογης και κρισης?
μηπως αν δεν τη διδαξουμε σωστα καταληγουμε στο ....ντυνομαι,κανω,ενεργω οπως μου γουσταρει?
bikini, εσυ που διδασκεις κιολας πες μας πως θα το εκανες πρακτικα αυτο? γιατι πολυ σωστα το εθεσες.
Εννοείται ότι ο αυτοπεριορισμός και η αυτοπειθαρχία είναι η καλύτερη επιλογή τόσο για τους μαθητές, όσο και για τους ενήλικους πολίτες. Φοβάμαι όμως ότι δεν ζούμε σε μια ιδανική κοινωνία όπου όλα λύνονται αυτομάτως με το διάλογο.
Το ερώτημα είναι: Τι γίνεται, όταν κάποιος δεν αυτοπεριορίζεται και δεν αυτοπειθαρχεί και το άμεσο οικογενειακό, κοινωνικό κλπ περιβάλλον δεν ασχολείται ή ακόμα χειρότερα, είναι παρόμοιας νοοτροπίας και στηρίζει αυτήν την επιλογή του; Ευελπιστούμε ότι με τον διάλογο θα τον πείσουμε; Μακάρι, γιατί αυτό θα ήταν το καλύτερο. Αν όμως δεν πείθεται; Νίπτουμε τας χείρας μας;
Κάποιος που δεν έχει μάθει στοιχειώδεις κανόνες κοινωνικής συμπεριφοράς δεν θα έχει πρόβλημα αργότερα, όταν βγει στην κοινωνία; Δεν πρέπει να μάθει, όσο είναι καιρός, ότι υπάρχουν και κάποιοι περιορισμοί στην ελευθερία, για να διατηρείται ένα πολιτισμένο επίπεδο ζωής; Και δεν εννοώ να πάμε στο άλλο άκρο της καταδυνάστευσης των μαθητών. Πιστεύω όμως ακράδαντα ότι πάντα κάπου πρέπει να τραβάμε μια γραμμή. Και εννοείται ότι η γραμμή αυτή θα αφορά και τους εκπαιδευτικούς που αποτελούν πρότυπα.
Και κάτι άλλο. Ο καλύτερος σεβασμός είναι όντως αυτός που κερδίζεται και όχι αυτός που επιβάλλεται. Θεωρώ ωστόσο ότι, όταν κάποιος εκπροσωπεί έναν θεσμό, πρέπει να αντιμετωπίζεται με έναν στοιχειώδη σεβασμό, για να διασφαλίζεται η ομαλή λειτουργία της κοινωνίας. Θέλω να πω ότι μπορεί να μην κερδίσει τον σεβασμό μου κάποιος που είναι στην κορυφή της εκάστοτε ιεραρχίας (π.χ ένας διευθυντής, ένας πρωθυπουργός, ένας επίσκοπος κλπ.), μπορεί να μην τον θαυμάζω, αλλά πάντα θα του φέρομαι με έναν στοιχειώδη σεβασμό πιστεύοντας στην αξία ύπαρξης του θεσμού. Η ισοπέδωση είναι πολύ πιο επικίνδυνη, γιατί δύσκολα αναστρέφεται, ακόμα και αν στο μέλλον βρεθούν άξιοι εκπρόσωποι.
Σε μία κοινωνία στην οποία η αξιοπρέπεια, η ευπρέπεια, ο σεβασμός έχουνε πάει περίπατο, και που τα κοριτσάκια βλέπουν ότι όσο πιο ξέκωλο είναι κάποια, τόσο πιο "επιτυχημένη" (σύμφωνα με τα πρότυπα της εποχής), σίγουρα δε φταίνε τα παιδάκια που τη βλέπουν γκομενίτσες από τα 10.
Η ύπαρξη στολής διευκολύνει λίγο σ' αυτό το σημείο και τον εκπαιδευτικό και τον γονιό, γιατί περιορίζει τουλάχιστον τις επιλογές του μαθητή, όπως περιορίζει και τις δυνατότητες επίδειξης του πλούτου. Φυσικά και δεν μπορεί να απαλείψει τις κοινωνικές διαφορές, γιατί δεν μπορεί να υπάρξει σε σχολείο τόσο αυστηρό σύστημα ένδυσης (όπως π.χ στο στρατό). Διασφαλίζει τουλάχιστον ένα επίπεδο αισθητικής, μαθαίνει στο παιδί (και μέσω των κανόνων ένδυσης) να σέβεται το χώρο στον οποίο κινείται.
Μη παίρνεις και όρκο ότι θα καταλάβει Παπανούτσο.
Μήπως να της διάβαζες κάτι πιο εύκολο;Ας πούμε Super Κατερίνα;;;;
Το να είσαι όμορφη και περιποιημένη δε σχετίζεται την υπερβολή και το χυδαιο.Μπορει κάποιος με απλά ρούχα να κατορθώσει να είναι sexy.
έγω απο την άλλη συμφωνώ σχεδόν με όλους σας απλά έχω να προσθέσω κάτι ακόμη:
1) Αν μιλήσουμε για παιδιά μικρά (3-10 ετών) θα ρωτήσω άν έχετε δεί τί πουλάνε στα μαγαζιά με παιδικά ρούχα.... μίνι φουστάκια, μπουστάκια και.... και... και....... Αρα η λύση δεν είναι να τους βάλουμε ποδιά, αλλά να τους μάθουμε οτι υπάρχουν όρια και ντύνεσαι και συμπεριφέρεσαι ανάλογα με τον χώρο και τους ανθρώπους με τους οποίους είσαι..... Είτε θέλουμε είτε όχι το μπουστάκι και το μίνι θα το πάρει η μαμά και θα καμαρώνει το μικρομέγαλο κοριτσάκι της, μπορούμε όμως να την παροτρύνουμε να μην τα φοράει αυτά λέγοντας της να φοράει πιο εύχρηστα ρόυχα στο σχολείο που της επιτρέπουν την κίνηση και την συμμετοχή σε δραστηριότητες.
2) Αν μιλήσουμε για παιδιά γυμνασίου και λυκείου που είναι στην εφηβεία και τα έχουν ψιλοχαμένα γιατί ψάχνουν να βρουν μια ταυτότητα, τότε εκεί για μένα ταιριάζει η προσέγγιση της bikini, κατανοήση δηλαδή αλλά και οριοθέτηση συμπεριφορών.
Το θέμα δεν είναι ποιος φταίει, αλλα ποιος θα βάλει τα όρια. Για το σχολείο τα όρια τα βάζουμε εμείς : όποιος θέλει να προκαλέσει δεν νομίζω οτι θα το κάνει μόνο με τα ρούχα... θα κοιτάξει να απαξιώσει το μάθημα γενικώς......
Ωστόσο μπορούμε να προσπαθήσουμε, ως εκπαιδευτικοι να πλησιάσουμε τα παιδιά μας και να τα καταλάβουμε, αλλα και να τους δώσουμε να καταλάβουν και αυτά ότι το όμορφο δε συνάδει με το χυδαίο και το πρόστιχο.
Ωστόσο μπορούμε να προσπαθήσουμε, ως εκπαιδευτικοι να πλησιάσουμε τα παιδιά μας και να τα καταλάβουμε, αλλα και να τους δώσουμε να καταλάβουν και αυτά ότι το όμορφο δε συνάδει με το χυδαίο και το πρόστιχο.
Συμφωνώ!!
Χρειάζεται όμως κοινή στάση από το σχολείο
όχι άλλος καθηγητής να φωνάζει όταν βλέπει το πρόστυχο και άλλος να το επαινεί και μάλιστα μπροστά στο μαθητή
Ωστόσο μπορούμε να προσπαθήσουμε, ως εκπαιδευτικοι να πλησιάσουμε τα παιδιά μας και να τα καταλάβουμε, αλλα και να τους δώσουμε να καταλάβουν και αυτά ότι το όμορφο δε συνάδει με το χυδαίο και το πρόστιχο.
εμενα τωρα πως μου εχει κατσει οτι το ομορφο συναδει με το χυδαιο και το προστιχο ?!!! δεν μπορω να το εξηγεισω. μηπως φταιει η αισθητικη μου? μηπως αν διαβαζα την Αισθητικη του Παπανουτσου με βοηθουσε να τα ξεχωρισω?
τώρα εσύ ,φίλε Μάρκο, με ποιους είσαι, με εμας ή........με τα Θηρία;;;;;
κρύβει ένα θηρίο μέσα του καλά κλειδαμπαρωμένο