Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Σχολικά μαθήματα => Δημοτικό => Μήνυμα ξεκίνησε από: patsy στις Σεπτεμβρίου 14, 2009, 03:53:16 pm
-
Συνάδελφοι καλή αρχή κ καλή δύναμη σε ολους μας!!!
Ποιές είναι οι πρώτες σας εντυπώσεις από τα νέα βιβλία? Με μια πρώτη ματια το επίπεδο εχει ανέβει αρκετά κ όπως ακουγόταν εδώ κ καιρό είναι προσαρμοσμένα στη νέα σχολική πραγματικότητα (διαθεματικότητα, πολυπολιτισμικοτητα κλπ) αλλά φαντάζομαι στην πράξη θα δούμε τα υπέρ κ τα κατά.
Εχει παρει κανείς από σας βιβλίο δασκάλου? Εγω οχι, κ στα 2 σχολεία που είμαι δεν έχουν στείλει τίποτα εκτος από τα βιβλια των μαθητών κ τα εργασιών. κ τέλος έχει ακουστεί κατι για επιμορφωτικά σεμινάρια για τα βιβλία?
-
Καλή χρονιά!
Τα νέα βιβλία μου φαίνονται σαφώς καλύτερα αλλά συμφωνώ ότι το επίπεδο είναι ανεβασμένο! Μου αρέσει πολύ που είναι προσαρμοσμένα στη νέα σχολική πραγματικότητα και νομίζω ότι διευκολύνουν το έργο του εκπαιδευτικού της Αγγλικής. Δεν ξέρω για σας, αλλά με τα παλιά βιβλία είχα δυσκολευτεί πολύ γιατί οι ασκήσεις δεν είχαν άμεση συνάφεια με το θέμα του κάθε κεφαλαίου, πολλές φορές δεν ήταν ξεκάθαρες και γενικότερα δεν άρεσαν στα παιδιά.
-
Γεια σας!! Μπορείτε να μου δώσετε το link από όπου θα κατεβάσω τα βιβλία των αγγλικών????
-
androniki συμφωνώ απολυτως μαζί σου είναι σαφως καλύτερα από τα παλιά....κ εγω τελικά τα βιβλία του δασκάλου τα κατεβάζω μονη μου από το Π.Ι. κ ελπίζω τα cd να έρθουν κάποτε.....οσο για τα βιβλία της Δ' εγώ ευτυχώς τα έχω κανονικά αλλά απ'οτι γνωρίζω μια συνάδελφος στη
-
Απ'ό,τι άκουσα, δεν έχουν καταγραφεί ακόμη τα βιβλία που λείπουν, οπότε καταλαβαίνετε πότε θα έρθουν! Πώς θα δουλεύω με φωτοτυπίες μέχρι τότε?! Έλεος... τα βιβλία είναι έτοιμα τόσο καιρό, δεν μπορούσαν να είναι στα σχολεία από τον Ιούνιο? This is Greece!
-
Δ' δημοτικού- pupil's book p.13, grammar section....
Πείτε μου ότι δεν γράφει There're εκεί....είναι δυνατόν να διδάξω στα παιδιά να το γράφουν αυτό??
-
Δ' δημοτικού- pupil's book p.13, grammar section....
Πείτε μου ότι δεν γράφει There're εκεί....είναι δυνατόν να διδάξω στα παιδιά να το γράφουν αυτό??
εγώ είπα στα δικά μου να χρησιμοποιούν ολόκληρο τον τύπο στον πληθυντικό!! :P
πάντως απ'οτι βλέπω κ σε αλλο θέμα κ οι συνάδελφοι του γυμνασιου δεν εχουν ακόμα CD γιατί δεν είναι ακόμα ετοιμα από το υπουργείο... (έλεος) οπότε κ για μας μαλλον κάπως έτσι θα είναι τα πράγματα.... >:(
-
Κι εγώ το ίδιο θα κάνω!
Έλεος δεν λες τίποτε! :-X
-
Ακριβώς το ίδιο θέμα υπάρχει και στο Μόνιμοι ! Μήπως μπορεί κάποιος να το μεταφέρει εδώ ??
-
Έψαξα αλλά δεν το βρήκα ??? Αν το δει κάποιος συντονιστής, θα το μεταφέρει λογικά.
-
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=14697.0
-
Ηρθαν τελικα και τα βιβλια για την Δ',του καθηγητη φυσικα οχι και οσον αφορα τα cd,οταν ρωτησα τον υπευθυνο γελασε...Μας εκαναν και ενημερωση για τα καινουργια βιβλια-αν βεβαια μπορει να θεωρηθει ενημερωση το γεγονος οτι μεσα σε 1 1/2 ωρα περασαμε "ενα χερι" τα βιβλια και των 3 ταξεων...
-
Ηρθαν τελικα και τα βιβλια για την Δ',του καθηγητη φυσικα οχι και οσον αφορα τα cd,οταν ρωτησα τον υπευθυνο γελασε...Μας εκαναν και ενημερωση για τα καινουργια βιβλια-αν βεβαια μπορει να θεωρηθει ενημερωση το γεγονος οτι μεσα σε 1 1/2 ωρα περασαμε "ενα χερι" τα βιβλια και των 3 ταξεων...
Πάλι καλά! Εσύ τουλάχιστον έχεις βιβλία!!!
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :P :P :P :P :P :P :P :P
-
Εμείς ακόμη περιμένουμε πάντως. Τα έχω μπερδέψει δεν ξέρω τι φωτοτυπίες τους έχω βγάλει. Ένας χαμός!
-
Είμαι ωρομίσθια και πήρα πρωινό Δημοτικό. Αύριο θα πάω πρώτη φορά και θα πάρω και τα βιβλία. Αφού δεν υπάρχουν Cds (όπως είπατε) πιστεύετε ότι θα προλάβω να κάνω κανένα reader με κασσέτα για να κάνουν και λίγο listening; Ως τώρα ήμουν σε ολοήμερα και γυμνάσιο και δεν ξέρω τίποτα από πρωινό δημοτικό. Κανένα tip για ο,τιδήποτε πιστεύετε ότι θα μου είναι χρήσιμο (σαν "πρωτάρα" που είμαι); Ευχαριστώ εκ των προτέρων! :)
-
panickos είναι πολύ καλή η ιδέα σου για τα reader, τωρα αν θα προλάβεις να βγάλεις την ύλη είναι αλλο θέμα. Τα βιβλία είναι αρκετά πυκνογραμμενα ειναι αλήθεια κ εμένα μου πήρε μιαμιση βδομαδα για το lesson 1 του unit 1!!!! Πάντως εγώ θα προτιμούσα να κανω κατι διαφορετικό κ επικοδομητικο (οπως τα reader) παρά να εστιάσω την προσοχή μου ντε κ καλά στο να τελειώσω το βιβλίο. Μπορείς να καθιερώσεις μια ώρα την εβδομάδα γι αυτό ή αν είναι μικρά τα reader ακόμα κ μια ώρα κάθε 15. αν το εφαρμώσεις τελικά θα ήθελα να μας ποστάρεις πως πήγε. καλή αρχή με τα μικρούλια ;D
-
Στα ΠΕΚ η σύμβουλος μας είχε πει ότι μπορούμε να χρησιμοποιούμε κι άλλα μέσα για να επιτεύξουμε τους στόχους (κοινώς την "ύλη") της κάθε τάξης και ότι δεν χρειάζετε να εμμένουμε στο "βιβλίο" "γραμμικά" και κάνοντας όλες τις δραστηριότητες.
-
αχ τι να πω βρε παιδί μου!? ???
μήπως παίρνουμε κ καμιά κατευθυντήρια γραμμή από πουθενά? μας έχουν βάλει στον αυτόματο πιλότο!!! ούτε οι σύμβουλοι ασχολούνται μαζί μας γιατί οι περισσοτεροι (αν οχι όλοι) είναι της δευτεροβάθμιας >:(
τεσπα...εγώ θα το συνεχίσω ετσι λίγο ακόμα (μέχρι Δεκέμβρη ας πούμε) κ αργότερα βλέπω πως θα πορευτώ......
-
Πράγματι, παιδιά, προσπάθησα να βγάλω πρόγραμμα κ δεν τα κατάφερα. Ελπίζω από βδομάδα να καταφέρω κάτι γιατί περνάει ο καιρός, μπήκα και αργά στην τάξη.... Πήρα σήμερα στο Υπουργείο. Υπήρχε πρόβλημα με cds και teacher's books αλλά άρχισε η σταδιακή διανομή τους. Τώρα, εγώ που είμαι σ'ένα χωριουδάκι της Χαλκιδικής, να μην περιμένω φέτος, ε; :-\
-
Πήρα σήμερα στο Υπουργείο. Υπήρχε πρόβλημα με cds και teacher's books αλλά άρχισε η σταδιακή διανομή τους. Τώρα, εγώ που είμαι σ'ένα χωριουδάκι της Χαλκιδικής, να μην περιμένω φέτος, ε; :-\
αχ τέλεια...αφού ξεκίνησε η διανομή κάτι είναι κ αυτό....
για να δούμε σε ποιά θα έρθει πρώτα, σε σένα στο χωριό της Χαλκιδικής ή σε μένα στο χωριό της Μεσσηνίας? ;D
-
Κλεότσι μην μου πεις ότι είσαι Δώριο-Κοπανάκι! :D
-
όχι....Κορώνη-Χαρακοπιό είμαι...τέρμα κάτω ;)
-
Εγώ προ διετίας είχα διοριστεί Δώριο-Κοπανάκι και πέρασα τέλεια! ;D
-
είναι σιγουρο πως διανέμονται τα καινουρια βιβλία στο δημοτικό?γιατί εμας στην τετάρτη δημοτικού που πηγα για πρωινό ωρομίσθια μόνο τα fun way είχαν στην αποθήκη τους κ απ'οτι κατάλαβα αυτά θα διδάξουμε κ φετος
-
οχι βρε αφου αλλαξαν για ολη την Ελλαδα
-
Καλημερα!!Ειμαι ωρομισθια σε πρωινο σχολειο και θα ηθελα τη γνωμη σας σχετικα με την διδασκαλια του λεξιλογιου.Εσεις πως δινετε το λεξιλογιο στους μαθητες για να το μαθουν??Τους δινετε το λεξιλογιο καθε μαθηματος σε φωτοτυπια, γραφετε τις λεξεις στον πινακα και τα παιδια τις αντιγραφουν??Σκεφτομαι να κανω το πρωτο για να μην χανουμε και χρονο και για να μην γινονται και λαθη...Τι λετε??Υποθετω δεν διδασκουμε ΟΛΕΣ τις αγνωστες λεξεις που υπαρχουν στο κειμενο μονο αυτες που ειναι σχετικες με το θεμα του μαθηματος...?? και οσον αφορα στη γραμματικη σκεφτομαι να κανω το ιδιο ουτως ωστε να εχουμε χρονο στην ταξη για ασκησεις κατανοησης και παραδειγματα.Ολες οι συμβουλες δεκτες...Ευχαριστω εκ των προτερων!!!
-
Καλημερα!!Ειμαι ωρομισθια σε πρωινο σχολειο και θα ηθελα τη γνωμη σας σχετικα με την διδασκαλια του λεξιλογιου.Εσεις πως δινετε το λεξιλογιο στους μαθητες για να το μαθουν??Τους δινετε το λεξιλογιο καθε μαθηματος σε φωτοτυπια, γραφετε τις λεξεις στον πινακα και τα παιδια τις αντιγραφουν??Σκεφτομαι να κανω το πρωτο για να μην χανουμε και χρονο και για να μην γινονται και λαθη...Τι λετε??Υποθετω δεν διδασκουμε ΟΛΕΣ τις αγνωστες λεξεις που υπαρχουν στο κειμενο μονο αυτες που ειναι σχετικες με το θεμα του μαθηματος...?? και οσον αφορα στη γραμματικη σκεφτομαι να κανω το ιδιο ουτως ωστε να εχουμε χρονο στην ταξη για ασκησεις κατανοησης και παραδειγματα.Ολες οι συμβουλες δεκτες...Ευχαριστω εκ των προτερων!!!
Κι εγώ την ίδια απορία έχω. Πέρσυ στο Γυμνάσιο είχαμε Companion αλλά φέτος μόνο η 3η έχει. Εγώ προς το παρόν τις γράφω στον πίνακα και τις αντιγράφουν μιας και έτσι πιστεύω θα τις μάθουν πιο εύκολα. Τους βάζω να υπογραμμίζουν τις άγνωστες όταν διαβάζω το κείμενο πρώτη φορά. Αλλά σήμερα είδα ότι εκτός του ότι τρώμε πολύ χρόνο, κάποιοι μαθητές είναι αργοί με αποτέλεσμα να παίρνω τα τετράδιά τους και να τις γράφω εγώ. :P Μάλλον κι εγώ θα τις προετοιμάζω απ'το σπίτι αλλά το πρόβλημά μου είναι πόσες και ποιες λέξεις να διαλέξω. :-\ Κάποιος να βοηθήσει σ'αυτό; :(
-
Κορίτσια με τα Fun Way είχα κάνει δικό μου companion, δηλαδή είχα γράψει τις λέξεις όλων των κεφαλαίων και τους τις έδινα σε φωτοτυπίες γιατί έτσι δεν χάναμε χρόνο. Ωστόσο, τότε δούλευα σε μικρότερα σχολεία και άρα οι φωτοτυπίες δεν ήταν πολλές. Φέτος που είμαι σε 12θεσιο και έχω 2 τμήματα από είκοσι μαθητές σε κάθε τάξη καταλαβαίνετε ο όγκος των φωτοτυπιών θα ήταν πολύ μεγάλος. Έχουμε ξεκινήσει γράφοντάς τες στον πίνακα γιατί έτσι οι μαθητές ασχολούνται και περισσότερο, ωστόσο ναι ο χρόνος που χάνεται είναι πολύτιμος...
Όσο για το πόσες λέξεις...η σύμβουλος στα ΠΕΚ είπε 7-8 το πολύ. Στις μεγαλύτερες τάξεις (Ε-ΣΤ) βάζω 15-18 maximum, αλλά δεν ζητώ αντιγραφή πια. Τις μαθαίνουν μόνοι τους οι μαθητές. Στην Δ' πιστεύω φαίνεται ποιες λέξεις πρέπει να μάθουν κάθε φορά. Αυτές που ζητούν οι ασκήσεις κι είναι γύρω στις 7-8. Τώρα στις άλλες τάξεις, δεν επιμένω σε όλες τις λέξεις των κειμένων αλλά επιλέγω τις λέξεις που έχουν σχέση με το θέμα του κεφαλαίου που κάνουμε και που βλέπω να ανακυκλώνονται σε ασκήσεις και self-evaluation tests.
Όσο για τη γραμματική...πολύ απλοϊκά την παρουσιάζουν λες και δεν τρέχει και τίποτε, ή είναι ιδέα μου? Αλλά να μου πεις τουλάχιστον έχει Grammar section σε αντίθεση με τα Fun way...Οπότε ας μην παραπονιέμαι!
Οποιαδήποτε αντίθετη γνώμη είναι δεκτή, εξάλλου new on the block είμαι κι εγώ. ;D
-
Δε θα'πρεπε και μας τους ωρομίσθιους να μας κάνουν μια ενημέρωση-επιμόρφωση πριν μας στείλουν στον πρωινό κύκλο; Γιατί πρέπει να ρωτάμε δεξιά κι αριστερά; :( >:(
Ανδρονίκη, σας είπαν 7-8 λέξεις. Δεν είναι υπερβολικά λίγες; Τουλάχιστον 10 να'ναι. Εγώ βάζω καμιά 15-20αριά λέξεις αλλά επιλέγω 10 για να γράψουν. Είμαι λάθος; ??? :-[ :-\ :P
Μια συνάδελφος μου'πε σήμερα ότι βάζει αντιγραφή ακόμα και στην 5η! :-\ Παρατραβηγμένο δεν είναι;
Μπράβο σου πάντως, Ανδρονίκη, για την δουλειά με το Fun Way! :) Να σε ρωτήσω κάτι: τι πειράζει ο μεγάλος όγκος φωτοτυπιών; ??? Δεν επιτρέπεται;
-
Εγώ κάνω τα εξής: στην Γ' λιγες λέξεις (γύρω στις 5 στην αρχή κ γύρω στις 10 μετά το δεύτερο τρίμηνο) ορθογραφία κ αντιγραφή, για να εξοικειωθούν με το λατινικό αλφάβητο κλπ κλπ. στις επόμενες τάξεις δε βάζω πια αντιγραφή (δεν το θεωρώ απαραίτητο) αλλά πιο παραγωγικές ασκήσεις. ωστόσο λεξιλογιο δίνω σε φωτοτυπία γυρω στις 15-20 λέξεις πριν από Σ/Κ για να τις διαβάσουν (λέμε τώρα)κ αφού τις έχουμε κάνει κ μέσα στην τάξη. τα καινούρια βιβλία σε βοηθουν ωστε να δεις ποιες είναι οι πιο σημαντικές αλλά απο κει κ πέρα μπορεί ο καθένας από μας να επιλεξει αναλογως κ με το τμήμα τι λέξεις να βάλει. μετά τους βαζω ενα quiz (π.χ. να συμπληρώσουν την πρόταση με τη σωστή λέξη) για να δω πιο πολύ αν έχουν καταλάβει τη σημασία τους παρά την μορφή των λέξεων. βέβαια εννοείται οτι ο καθένας βάζει την πινελιά του στον τρόπο διδασκαλίας κ πάντα πρέπει να λαμβάνουμε υπ'οψιν τις ανάγκες των μαθητών, κάι πυ για μένα δουλεύει για κάποιον αλλον μπορεί να είναι ανεφάρμοστο. ;)
Όσο για τη γραμματική...πολύ απλοϊκά την παρουσιάζουν λες και δεν τρέχει και τίποτε, ή είναι ιδέα μου? Αλλά να μου πεις τουλάχιστον έχει Grammar section σε αντίθεση με τα Fun way...Οπότε ας μην παραπονιέμαι!
συμφωνώ απολύτως κ στα δύο!!! εγώ τους δίνω κ κάποια εξτρα πράγματα στη γραμματική αλλά τουλάχιστον δεν ειναι κ το χάλι του fun way >:(
-
Panickos, σαφώς και θα έπρεπε να γίνεται επιμόρφωση και στους ωρομισθίους, η οποία γίνεται μόνο σε αναπληρωτές και νεοδιόριστους, δυστυχώς. Εγώ προσωπικά τον σύμβουλο της περιοχής μου δεν τον έχω δει ποτέ. Η σύμβουλος στα ΠΕΚ ήταν από άλλη περιφέρεια αλλά πάρα πολύ καλή.
Όσο για τον αριθμό 7-8 λέξεις, ήμουν κι εγώ της άποψης ότι είναι λίγες, αλλά έβλεπα ότι και τα παιδιά δεν τα κατάφερναν καλά με περισσότερες στις μικρές τάξεις. Προσωπικά στη Γ' κάνω το Fairyland 2 το οποίο έχει λεξιλόγιο που δεν έχουν συναντήσει στο φροντιστήριο ακόμη, οπότε είναι σχεδόν όλες καινούριες, ακόμη και για τους πιο προχωρημένους μαθητές. Σωστό ή λάθος νομίζω δεν υπάρχει στην προσέγγιση του κάθε εκπαιδευτικού και φυσικά εξαρτάται κι από το επίπεδο των μαθητών το πόσες λέξεις θα δώσεις. Όσο για την αντιγραφή στην Ε', αν κρίνει η συνάδελφος ότι έτσι τα παιδιά μαθαίνουν καλύτερα, τότε καλά κάνει και τους βάζει. Θεωρώ ότι είναι περισσότερο "χάσιμο χρόνου" και για την ίδια αλλά και για τα παιδιά.
Τώρα σχετικά με τον όγκο των φωτοτυπιών, γενικά οι διευθυντές είναι αρκετά φειδωλοί με το χαρτί στα περισσότερα σχολεία και οι σύμβουλοι των δασκάλων τους αποτρέπουν να βγάζουν πολλές φωτοτυπίες. Φυσικά αυτό δεν ισχύει για μας, αλλά όταν σε βλέπουν συνέχεια στο φωτοτυπικό, τους κακοφαίνεται λες και το χαρτί το πληρώνουν αυτοί. Άσε πολλοί "συνάδελφοι" που βγάζουν τις φωτοτυπίες όταν έχουν κενό για να δίνουν την εντύπωση ότι δεν χαλάνε χαρτί ή δεν δίνουν έξτρα δουλειά στα παιδιά. Αλλά τώρα μπαίνω σε λεπτομέρειες που δεν είναι απαραίτητες, απλώς ήθελα να σου δώσω το γενικό κλίμα....!
Kleotsi, πολύ καλό το σύστημά σου ομολογουμένως!
Στη γραμματική σκέφτομαι κι εγώ να τους δίνω κάτι εξτρά, όπως έκανα πέρσι!
-
Ανδρονίκη, σ'ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Ευτυχώς στο σχολείο μου δε μου έχουν πει κάτι για τις φωτοτυπίες (και να μου πουν... ;D).
Kleotsi, κι εμένα μ'αρεσε η ιδέα των κουίζ αλλά έχω αμφιβολίες. Εσύ που το δοκίμασες μπορείς να μου πεις: ορθογραφία μαθαίνουν; Είμαι λίγο της παλιάς σχολής (καθαρή και στυγνή ορθογραφία). Ξέρω για τα διάφορα είδη ασκήσεων που μπορούμε να βάλουμε για να τσεκάρουμε αν κάποιος μαθητής ξέρει τις λέξεις, αλλά ακόμα κι όταν τα διάβαζα για τον ΑΣΕΠ είχα τις αμφιβολίες μου για το αν τελικά μαθαίνουν spelling. Όσα χρόνια ασχολήθηκα με τα ιδιαίτερα δεν είχα κανένα πρόβλημα με τον τρόπο μου (αλλά άλλο τα ιδιαίτερα, θα μου πεις). Απλά δε θέλω να φτάσουν Γυμνάσιο και να μην ξέρουν πώς γράφονται οι λέξεις, όπως βλέπω στα ελληνικά τους και εκνευρίζομαι.
-
παιδια οσοι εχετε γ δημοτιου που ειστε στην υλη? εγω ειμαι στην αλφαβητα ακομα στο γραμμα R
και λεξουλες ορθογραφια δεν βαζω πανω απο 3 την φορα ειναι λετε λιγες?
-
Στη Γ' έχω τελειώσει την αλφαβήτα αλλά δεν τους έβαζα λέξεις να μάθουν. Τώρα που τελειώσαμε τους έβαλα ένα τεστ για να δω αν μάθανε τα γράμματα και γενικά ικανοποιητικά τα είδα. Αλλά μερικά θέλουν άκομη δουλειά για να τα αφομοιώσουν.
-
Εγώ. αν και μπήκα αργά στην τάξη, μέσα σε δυο μέρες κάναμε τα γράμματα! Τα περισσότερα τα ήξεραν, βέβαια. Μπήκα στο βιβλίο (2 πρώτες σελίδες) και παράλληλα θα ξανακάνω τα γράμματα. Ευτυχώς, πάνε όλα φροντιστήριο. ;)
Το πρόβλημά μου είναι οι υπόλοιπες τάξεις. Τα βιβλία αρκετά δύσκολα τα βρίσκω με τυπογραφικά λάθη κλπ. Α, μήπως κανένας πρόσεξε ότι τα sites που προτείνει το βιβλίο της Ε για penplas είναι...άσχετα; Μάλλον μπήκαν οι συγγραφείς στο google, πάτησαν "penpals", τους βγήκε η σελίδα για το bbc (που απλά αναφέρει πόσο καλό είναι να έχεις φίλους δι'αλληλογραφίας) και το έβαλαν στο βιβλίο. Όσο για το iky.gr, είναι το ίδρυμα υποτροφιών. :P Χάρηκα κι εγώ που θα μπορέσω να τους βρω penpals ... :( Ξέρει κανείς που να ψάξω;
-
Ναι είναι όντως άκυρα τα sites για penpals του βιβλίου. Ένα καλό κι εύκολο στην χρήση είναι το
http://www.studentsoftheworld.info/
Πατάς αριστερά στο penpals και σου βγάζει παιδιά από όλες τις χώρες του κόσμου.
Εγώ αποφάσισα να τα πάω χαλαρά τις άλλες τάξεις. Εννοώ, ό,τι καταφέρνουν γιατί το επίπεδο είναι πολύ ανεβασμένο.
Πάντως οφείλω να ομολογήσω ότι με τα projects ξετρελάθηκαν και με παρακαλάνε να τους βάζω πιο συχνά.
-
Thanks! Θα το κοιτάξω. :)
-
Μόλις χτες πηρα τα teacher's books για ολες τις ταξεις.Τι γινεται μ'εσας?Κανενα νεο για τα cds....?
-
Μόλις χτες πηρα τα teacher's books για ολες τις ταξεις.Τι γινεται μ'εσας?Κανενα νεο για τα cds....?
:'( :'( :'( >:( Τίποτα ακόμα. Που είναι το σχολείο σου; (νομό)
-
Αχαϊα
-
Α, κοντά στην Αθήνα είσαι. Γι'αυτό. ;D ;D ;D Εμείς στην Χαλκιδική...κατά τον Μάη θα τα δούμε.
-
Κι εμείς τα πήραμε την προηγούμενη εβδομάδα κι είμαι στην Εύβοια...
Για τα cds ακόμη τίποτε, άκουσα ότι υπήρχε κάποιο πρόβλημα.
Btw, έμαθα ότι γονείς μαθητών μου πήγαν στο βιβλιοπωλείο να αγοράσουν βοηθήματα για τα Αγγλικά...δεν ήξερα ότι έχουν δημοσιευτεί τέτοια βιβλία. Και γενικώς είναι λίγο πανικόβλητοι καθώς όλοι βρίσκουν τα βιβλία δύσκολα. :-\
-
Οι συγγραφείς του βιβλίου Αγγλικής Γλώσσας της 6ης Δημοτικού δημιούργησαν BLOG με σκοπό την παρουσίαση του βιβλίου. Η ηλεκτρονική του διεύθυνση είναι: http://blogs.sch.gr/efraimid. Εκεί αναφέρεται οτι υπάρχει companion από τις εκδόσεις Σαββάλας !!! Ξέρει κανείς τίποτα ? Το έχει δει? Είναι νόμιμο να πούμε στα παιδιά να το αγοράσουν ?
-
Φαντάζομαι ότι δεν μπορούμε να τα υποχρεώσουμε να το αγοράσουν, να τους το προτείνουμε ίσως. ???
-
Kolbis,
υπάρχουν οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις των συγγρααφέων στη σελίδα αυτή: http://blogs.sch.gr/efraimid/about/
Μία από τις συγγραφείς είναι και σχολική σύμβουλος, οπότε πιστεύω ότι είναι η πλέον κατάλληλη να απαντήσει στο ερώτημά σου.
Αν μάθεις κάτι, δημοσίευσε το εδώ σε παρακαλώ!
-
Φαντάζομαι ότι δεν μπορούμε να τα υποχρεώσουμε να το αγοράσουν, να τους το προτείνουμε ίσως. ???
Καλα δεν πιστευω να σοβαρολογεις !!!
Δεν ειναι δυνατον να αγοραζουμε βιβλια και μεις και οι μαθητες μας στην ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ παιδεια.
Εξαλου το companion δεν ειναι και πολυ χρησιμο αφου υπαρχουν λεξικα σε κλασικη και -πολυ ευχρηστη- ηλεκτρονικη μορφη.
Αν θελουν στο κατω κατω, να δωσουν το Companion δωρεαν.
-
Δεν έκανα εγώ την ερώτηση, εγώ απλώς είπα τι μπορεί να κάνει κάποιος αν θέλει να έχουν οι μαθητές του το companion. (Κι εγώ δεν είμαι μέσα σε αυτούς). Εσύ δεν θα πρέπει να σοβαρολογείς λέγοντας "δημόσια δωρεάν παιδεία".
Τι να δώσουν δωρεάν, αφού αυτός είναι ο σκοπός. Γράφουμε ένα δύσκολο βιβλίο για να πουλήσουμε βοηθήματα.
Τι τρέχει σε αυτό το forum κι όλοι είναι έτοιμοι για προσωπική επίθεση δεν μπορώ να καταλάβω.
-
Με τα διαγωνίσματα τι γίνεται; Τέλειωσα το 1ο unit με την Ε και θα'θελα να βάλω ένα τεστάκι (και μάλλον ανά 2 units διαγώνισμα).
-
Panickos, εγώ ανέκαθεν έβαζα διαγώνισμα ανά δύο units και τους έδινα μία διδακτικη ώρα για να το κάνουν. Τώρα για τα ενδιάμεσα κεφάλαια έβαζα κανένα κουίζ στο λεξιλόγιο, αλλά φέτος δεν προλαβαίνω! Στο teacher's υπάρχουν progress tests αλλά νομίζω είναι ανά 3 κεφάλαια. Ίσως χρησιμοποιήσω κάποιες ασκήσεις από αυτά όταν φτιάχνω τα αντίστοιχα διαγωνίσματα.
-
Σ'ευχαριστώ Ανδρονίκη! Μάλλον θα βάλω τεστ μετά από κάθε κεφάλαιο και στα 3 το διαγώνισμα, αφού έτσι είναι το teacher's. Thanks again! :)
-
παιδιά μου ήρθαν τα cd's την Παρασκευή!! ;D ;D ;D
αλλά βιβλία δασκάλου τίποτα ακόμα :( :( :(
-
Δεν το πιστεύω! Καλά τι @νωμαλία είναι αυτή? Τα άκουσες καθόλου? Πώς σου φάνηκαν?
-
Σε ποιο νομο εισαι kleotsi?
-
τα ξεκίνησα ήδη, ανάμεικτα συναισθήματα.....υπάρχουν κ native speakers στις μαγνητοφωνήσεις κ non-native. θα το δείτε κ σεις όταν τα πάρετε με το καλό ;)
ακόμα δεν μπορώ να πώ με σιγουριά βεβαια. τα παιδιά πάντως δυσκολευτηκαν λίγο αλλά είναι αρχή ακομη κ θα τ συνηθήσουν....πάντως δεν ενθουσιάστηκα για να πώ τη μαύρη μου αλήθεια (παρα μονο όταν τα πήρα στα χέρια μου....χοροπηδούσα απ'τη χαρά μου σα να χα κερδίσει το λόττο!!)
akrothalassia είμαι στο νομό μεσσηνίας
-
Καλησπέρα από Τήνο! Προσπαθώ από τον Οκτώβρη να εγγραφώ στο site αλλά δεν τα κατάφερνα. Anyway, τώρα πια,ήρθαν τα
-
Εμείς ακόμη δεν έχουμε CDs αλλά να πω την αμαρτία μου...όταν έρθουν θα τρέχω με το CD player από αίθουσα σε αίθουσα και κουβαλώντας τσάντες και φωτοτυπίες και όλα τα συναφή...την έχω βρει λίγο χωρίς αυτά... :-[
Φυσικά σιγά μην είχε κάθε αίθουσα δικό της cd player...οπότε το κουβαλάω μαζί μου, έχει γίνει προέκταση του χεριού μου...οι ομοιοπαθούντες καταλαβαίνουν...
-
Καλημέρα από Τήνο! Επιτέλους πήρα όλα τα CD... :)
-
Εμείς τίποτε ακόμη στην Εύβοια...
-
Κι εγώ πριν 2 βδομάδες τα πήρα. Στην Δ δεν κατάλαβαν τίποτα. Ούτε στην Ε. Τα λένε γρήγορα, μπουκωμένος ήχος και πολύ απαιτητικά. Είναι δυνατόν στην Ε να ξέρουν την λέξη test tubes για να καταλάβουν ότι είναι το chemistry lab; ??? :P Και κανένα άλλο key word. Απογοητεύτηκα. :(
-
Συνάδελφοι, πού είστε στην ύλη σας σε όλες τις τάξεις του δημοτικού?
-
Αποτίμηση των νέων βιβλίων Αγγλικής των τάξεων Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ του Δημοτικού, της Ελένης Φυτιλή
03/12/2010 - 08:09
Διανύοντας την δεύτερη σχολική χρονιά με τα νέα βιβλία του Δημοτικού, είναι καιρός νομίζω να σχολιαστούν. Η επιθυμία αυτή είναι ευθέως ανάλογη της απογοήτευσης που αισθάνθηκα καθ΄ όλη την διάρκεια της περασμένης σχολικής χρονιάς από το περιεχόμενο των βιβλίων. Τίποτα δεν έχει αλλάξει και φέτος φυσικά.
Οι παρατηρήσεις έχουν ως εξής:
Προκάλεσε εντύπωση αρχικά το ότι τα βιβλία δεν φέρουν τίτλο. Αυτό μπορεί κανείς να το αντιπαρέλθει όμως, θεωρώντας το επουσιώδες. Φυλλομετρώντας ωστόσο το βιβλίο του μαθητή της Δ΄ τάξης είναι φανερό ότι το χαρτί του βιβλίου είναι κακής ποιότητας. Μέσα δε στη χρονιά φάνηκε ότι ο μαθητής δύσκολα μπορεί να γράψει με μολύβι και αν σβήσει, τότε το χαρτί σκίζεται ευθύς.
Προχωρούμε στην εικονογράφηση, η οποία είναι θαμπή, άχρωμη και σε καμμία περίπτωση ελκυστική. Υπάρχει απλώς γιατί έτσι είθισται σε βιβλία αυτής της βαθμίδας. Αυτά ως προς την μορφή. Το περιεχόμενο ξένισε ακόμη περισσότερο. Τα περισσότερα κείμενα είναι ανούσια, ανέμπνευστα, άχαρα και συνεπώς δεν δημιουργούν χαρά στους μαθητές μας. Ούτε στοιχειώδες χιούμορ περιέχουν, ούτε συνέχεια κάποιας ιστορίας αποτελούν. Είναι διεκπεραιωτικά, για να διδαχθεί η γραμματική και να επισημανθεί το λεξιλόγιο. Οι μαθητές τα ακούν, τα προσπερνούν και αδιαφορούν. Η γραμματική, στο πίσω μέρος του βιβλίου και μόνο, λειτουργεί διασπαστικά και προβάλλει απομονωμένη και επίφοβη- ένα κατεβατό που πρέπει να μαθευτεί. Ο μαθητής δεν μπορεί να εποπτεύσει την γραμματική που διδάσκεται αφού δεν υπάρχει κάποιος αναλυτικός πίνακας δίπλα στα κείμενα.
Ένα άλλο μεγάλο ζήτημα είναι τα τραγούδια του βιβλίου. Δε μπορούσα να φανταστώ κάτι πιο κακόγουστο, άρρυθμο και παράφωνο! Η αντίδραση των μαθητών αρχικά είναι η αμήχανη απορία ως προς το τι ακούν και στην συνέχεια ο χλευασμός αυτού που άκουσαν. Τα καταφέρνουμε να συμμετάσχουν μόνο με την παρότρυνση-ιαχή ‘Εμπρός, παιδιά, εμείς θα το πούμε καλύτερα!’ Άλλο τραγελαφικό μειονέκτημα του βιβλίου είναι η προφορά των πρωταγωνιστών στα περισσότερα κείμενα. Η Ελληνίδα της πολυπολιτισμικής τάξης είναι η Sophia τελικά; Και αν ναι, τότε γιατί μιλά τα Αγγλικά με άπταιστο ρωσικό ή τέλος πάντων σλαβικό αξάν; Τι κερδίζουν οι μαθητές από αυτόν τον κυκεώνα; Επίφαση ‘πολυπολιτισμικότητας’- κοινώς ξύλα-πέτρες.
Προχωρούμε στα βιβλία της Ε΄τάξης. Θεωρώ ότι οι συγγραφείς των βιβλίων της Ε΄τάξης θέλησαν να εμπνεύσουν σοκ και δέος σε διδασκόμενους και διδάσκοντες ! Το βιβλίο αυτό γεννά επιεικώς αμηχανία αρχικά στις τρείς πρώτες ενότητες που είναι κάπως υποφερτές, εκνευρισμό αργότερα και απελπισία στο τελικό στάδιο. Η γραμματοσειρά που επιλέχθηκε είναι απαράδεκτη για παιδιά, η εικονογράφηση είναι ανύπαρκτη, τα κείμενα είναι δυσνόητα και τεχνοκρατικά και δεν υπάρχει ένα τραγουδάκι, ένα παιχνιδάκι, κάτι τέλος πάντων που να ΄σπάει΄ την αφόρητη πλήξη που αναδίδουν. Θαρρεί κανείς ότι τα παιδάκια έγιναν ενήλικες ξαφνικά και πρέπει να τους φορτώσει όλη την σωτηρία του πλανήτη στις πλάτες.
Όσο για το λεξιλόγιο: o κακόμοιρος ο μαθητής φορτώνεται σαν υποζύγιο με λεξιλόγιο απίστευτου όγκου, το οποίο αναβλύζει από την παραμικρή προτασούλα των κειμένων και από κάθε εκφώνηση και από κάθε γωνιά του βιβλίου ασκήσεων. Και τελικά τον πνίγει.
Φαινόμενο αποτελούν οι εκφωνήσεις των 4-5 σειρών η κάθε μία, με πολλαπλές ερωτήσεις και με αναφορικές προτάσεις σχεδόν σε κάθε ερώτημα. Θεωρείται αυτό φιλικό προς τον αναγνώστη αυτής της ηλικίας; Δεν είναι δυνατόν να κυλήσει ευχάριστα το μάθημα αν ο μαθητής και ο δάσκαλος μαζί υποφέρουν και ιδρώνουν για να κατορθώσουν να καλύψουν μία υποπαράγραφο της εκάστοτε ενότητας. Το βιβλίο ορθώνει εμπόδια αντί να λειαίνει το έδαφος και γεννά αποστροφή αντί να ελκύει. Αυτό που λέμε τριβή με το γνωστικό αντικείμενο που θα φέρει την γνώση, εδώ μετατρέπεται κυριολεκτικά σε μυλόπετρες τόνων που θα συνθλίψουν και θα βγάλουν το λάδι του μαθητή. Δυστυχής και εξοντωμένος ο μικρός μας μαθητής θα προχωρήσει με ό,τι κουράγιο του απέμεινε.
Για τους μαθητές που είναι αδύναμοι νομίζουμε ότι δεν υπάρχει σωτηρία. Αυτοί καταθέτουν τα όπλα νωρίς και όσο κι αν αγωνίζεται ο δάσκαλος, αυτοί δε βγαίνουν από το οχυρό της αυτοάμυνας. Έξω τους περιμένουν τα θηρία της « γνώσης». Μπορεί κάποιος να μας εξηγήσει πώς θα διδαχθούν αυτά τα βιβλία σε Τσιγγανόπαιδες και Μουσουλμανόπαιδες της περιοχής μας; Μιλάω για τον Νομό Ξάνθης. Αποτελούν λύση τα differentiated activities με τους μαθητές να πλοηγούνται μπρος-πίσω στο βιβλίο, χάνοντας τελικά το νήμα του τι ακριβώς κάνουν ;
Ποιο είναι τελικά το σκεπτικό του βιβλίου; Πού θέλει να οδηγήσει ; Σε τι περίπλοκα, δαιδαλώδη και αδιάβατα γνωστικά μονοπάτια σέρνει τους μαθητές; Με δεδομένο ότι δεν περιέχει κάτι που στο ελάχιστο να ανταποκρίνεται στα ενδιαφέροντά τους.
Υπάρχει επίσης μία εμμονή στο να στραφούν οι μαθητές προς το διαδίκτυο σώνει και καλά και δεν αναφέρεται πουθενά το βιβλίο ως πηγή γνώσης, έμπνευσης, αλλά και ξεκούρασης. Η τεχνολογία ως μόνη πηγή επικοινωνίας και άντλησης ιδεών.
Ως γνωστόν, το άγχος δεν προάγει την μάθηση. Τα βιβλία αυτά προκαλούν κρίσεις άγχους σε όλους. Ασθμαίνουμε για να τα διδάξουμε και απεγνωσμένα παρακινούμε τους μαθητές να τα συμπαθήσουν. Ανεπιτυχώς όμως. Δεν τους συγκινούν στο ελάχιστο. Τα listenings είναι άλλη πληγή του βιβλίου. Η άρθρωση των πρωταγωνιστών είναι κάκιστη και τα κέιμενα είναι εξόχως ανούσια και πάλι. Αυτό προσδοκούσαμε όλοι με την αλλαγή των βιβλίων; Ασφαλώς όχι. Το 2010 περιμέναμε κάτι καλύτερο. Κοντεύουμε να νοσταλγήσουμε τα FunWay !
Τα βιβλία της ΣΤ’ πάσχουν από την ίδια υπερπληθώρα πανδύσκολου λεξιλογίου, νυσταλέων κειμένων και ακόμα πιο απαράδεκτης προφοράς των κειμένων. Η γραμματική παρουσιάζεται με τον πιο μπερδεμένο δυνατό τρόπο και με προτάσεις –παραδείματα που φαντάζουν εξώκοσμες. Γενικά το βιβλίο το διατρέχει ένας μεγαλοϊδεατισμός της λογικής του ‘ όσο πιο πολλά και δύσκολα, τόσο το καλύτερο’. Χάθηκε ακόμη μία φορά το μέτρο, όπου από την απλοϊκότητα των Fun Way περάσαμε στην χαοτική πολυπλοκότητα του γνωστικού λαβύρινθου των νέων βιβλίων. Μεγάλοι χαμένοι είναι και πάλι οι μαθητές και το δημόσιο σχολείο, του οποίου το οποιοδήποτε κύρος μπορεί ακόμη να διαθέτει καταρρακώνεται με αυτές τις επιλογές, και εξηγώ τους προφανείς λόγους :
Ως γνωστόν, το 95% περίπου των μαθητών διδάσκεται Αγγλικά και εκτός σχολείου. Το σχολείο δυστυχώς δεν εμπνέει εμπιστοσύνη στους γονείς τους ως προς την εκμάθηση και πιστοποίηση της γλώσσας. Όσοι οραματίζονται κρατικά πιστοποιητικά γλωσσομάθειας με αυτά τα βιβλία, είναι μακρυά νυχτωμένοι!
Καμμία, μα καμμία διδακτική σειρά που διδάσκεται στα φροντιστήρια δε λειτουργεί χωρίς companion με λεξιλόγιο, παραδείγματα, επισημάνσεις και εκ νέου αναφορές στην γραμματική. Προκάλεσε λοιπόν αλγεινή εντύπωση η κυκλοφορία στο εμπόριο του companion για την ΣΤ’ τάξη από τις τρείς συγγραφείς των βιβλίων(εκδόσεις Σαββάλας, τιμή 15 Ευρώ). Χάθηκε ο κόσμος να εκδοθεί από τον ΟΕΔ
-
παιδια αρχισα αγγλικα 15 Νοεμβρη περιπου σε δημοτικο, εχω ολες τις ταξεις. Η προηγουμενη καθηγητρια ειχε κανει βεβαι καποια υλη και τωρα ειμαστε στα εξης σημεια....
Γ δημοτικου ξανακανω μια συντομη επαναληψη Α
-
Catwoman,
στην Γ Δημοτικού κάνουμε το Fairyland 3 κι ολοκληρώνουμε το Unit 2 (ABC, numbers, colours, school items)
στην ΣΤ είμαι στο Unit 3.
-
Εγώ στην Γ κάνω το Red Submarine και μόλις γράψαμε το revision test units 1-3 (ξεκίνησα Δεκέμβριο).
Στην ΣΤ (ξεκίνησα Οκτώβριο) τελειώσαμε το Unit 5.
Θέλω το cd της ΣΤ. Ως τώρα δεν χρησιμοποιώ το βιβλίο για τα listenings (κάνω άλλο υλικό) αλλά είπα να κάνω κάτι από κει και δεν υπάρχει το cd στο σχολείο. Πρέπει να το πήρε η περσινή καθηγήτρια. Πού μπορώ να το βρω; Στο site το Παιδαγωγικού έχει μόνο το cd-rom.
-
Καλημέρα σας. Γνωρίζετε αν για το σχολικό έτος 2011 - 2012 τα βιβλία αγγλικών για την τρίτη Δημοτικού θα δίδονται με τον ίδιο τρόπο ή αν το υπουργείο θα εκδόσει δικά του;
-
με τον ιδιο τροπο, δεν εχει ακουστει κατι διαφορετικο. καλυτερα ετσι...δε χρειαζεται τα παιδακια να μισησουν τ'αγγλικα απο την πρωτη τους επαφη με τη γλωσσα ;)
-
και του γυμνασιου χαλια μαυρα ειναι, τουλαχιστον το βιβλιο για προχωρημενους της α και για αρχαριους της β που εχω δει
-
Καλημέρα σας. Γνωρίζετε αν για το σχολικό έτος 2011 - 2012 τα βιβλία αγγλικών για την τρίτη Δημοτικού θα δίδονται με τον ίδιο τρόπο ή αν το υπουργείο θα εκδόσει δικά του;
Ετοιμάζεται ένα νέο βιβλίο που θα δοκιμαστεί από Σεπτέμβριο. Λέγεται ότι κάνουν ότι καλύτερο μπορούν γιατί τους ανατέθηκε τελευταία στιγμή. Έχουν μόνο δύο μήνες στην διάθεση τους (μέχρι τέλη Ιουλίου) για να το ετοιμάσουν με περιορισμένο budget. Για οικονομία οι εικόνες του θα είναι ασπρόμαυρα σκιτσάκια. Παρόλα αυτά, λένε ότι το αποτέλεσμα είναι όμορφο. Θα δούμε!
-
αν κρινουμε απο τα υπολοιπα που ειχαν καιρο στη διαθεση τους να τα ετοιμασουν...καταλαβα!!!
-
αυτο το "τελευταια στιγμη-περιορισμενο budget" θα ειναι η δικαιολογια για την επομενη πατατα που θα δουμε.απο οταν ξεκινησα εγω αγγλικα στο σχολειο ως μαθητρια μεχρι σημερα δεν εχω δει βιβλιο της προκοπης.
-
παιδια με την στ δημοτικου τι κανατε φετος?
εμενα οι δικοι μου συνεχως βαριοταν και τελειωσα το μισο βιβλιο περιπου με πολυ κοπο και αδιαφορια απο την πλυερα τους.... :-\
πως θα τα βρουν στο γυμνασιο απορω!!! :-[
-
παιδια με την στ δημοτικου τι κανατε φετος?
εμενα οι δικοι μου συνεχως βαριοταν και τελειωσα το μισο βιβλιο περιπου με πολυ κοπο και αδιαφορια απο την πλυερα τους.... :-\
πως θα τα βρουν στο γυμνασιο απορω!!! :-[
σχεδον το τελειωσα, παραλειποντας ομως πολλα απο μεσα. εχει μεσα αρκετες σελιδες που για το μονο που αξιζουν ειναι για να γινουν σαΐτες!
περσι στο γυμνασιο εκανα τα βιβλια κανονικα και προσπαθουσα να κανω οτι εχει μεσα το βιβλιο και ειπα "ποτε ξανα"!
-
Και γω είμαι της γνώμης πως πρέπει να παραλείπονται όσα δεν ταιριάζουν στην τάξη μας ή σε έμας ως καθηγητές γιατί δεν θα μπορέσουμε να τα στηρίξουμε όπως πρέπει. Αυτά που παρέλειψες ήταν μόνο κάποιες ασκήσεις που τις έκρινες δύσκολες ή καποια listening που ήταν βαρετά ή δύσκολα; άφησες καθόλου κείμενα που σαν θέματα δεν ήταν τόσο ενδιαφέροντα ή καθόλου μαθησιακούς στόχους που δεν ταίριαζαν στην πορεία διδασκαλίας που επέλεξες ή θεώρησες οτι είναι δευτερεύουσας σημασίας σε σχέση με άλλους του βιβλίου; εγώ απο το βιβλίο της Δ' δημοτικού αναγκαστικά έκανα επιλογή στην αρχή της χρονιάς ποια κεφάλαια, ποια lessons και ποιούς μαθησιακούς στόχους δεν θα με πειράξει να παραλείψω γιατί ήξερα οτι δεν θα προλάβω να τα κάνω όλα. Ποιός είμαι, ο Chuck Norris? ;D Όσο για τα βιβλία της Ε' και Στ' ετσι όπως τα είδα (γιατί τα έκανα μόνο σε ολοήμερο) τα πράγματα είναι ακόμη πιο ζόρικα.
-
να παραλειπονται αλλα απο οτι μου ειχε πει η συμβουλος μας κανονικα πρεπει να γινονται ολα και οπου φθασουμε διοτι - λεει - στην επομενη ταξη η καθηγητρια ειναι υποχρωμενη να ξεκινησει απο κει που σταματησε ο προηγουμενος
-
Αυτό που λες μου αρέσει μεν αλλά δεν νομίζω οτι επιτρέπεται. Δηλ. δεν νομίζω οτι επιτρέπεται να συνεχίσω το βιβλίο π.χ. της πέμπτης δημοτικού με τα παιδιά της έκτης επειδή η προηγούμενη τους καθηγήτρια δεν τους δίδαξε κάποια κεφάλαια. Κάνω λάθος; (μακάρι να κάνω λάθος :D ). Και π.χ. οι αναπληρωτές όπως εγώ ξεκινάμε πιο αργά και είναι σίγουρο ότι δεν θα προλάβουμε να τα κάνουμε όλα όπως ίσως θέλει η σύμβουλος, άσε που πρέπει να βλέπεις και τον ρυθμό μάθησης της τάξης σου γιατί εγώ και κάθε καθηγήτρια μπορούμε να κάνουμε μια ωραιότατη διάλεξη στους μαθητές και να πούμε μετά οτι 'Ναι εγώ τους τα είπα όλα, και μετάφραση τις λέξεις και για τους χρόνους, τα modals κτλ.' αυτό όμως δεν σημαίνει οτι τα έμαθαν κιόλας.
Όσο για την δική μου περίπτωση έκανα στους μαθητές portfolios που κάθε σελίδα του είχε ως θέμα έναν μαθησιακό στόχο (ουσιαστικά τους στόχους των μαθημάτων που δίδαξα μέσα στην χρονιά) π.χ. μπορώ να περιγράψω το σπίτι μου. Οι μαθητές έγραφαν ό,τι μπορούσαν (και ζωγραφιές και φωτογραφίες αν ήθελαν) για να δείξουν οτι μπορούν να το κάνουν (δυστυχώς στο σπίτι τους λόγω έλλειψης χρόνου). Έχοντας αυτά τα portfolios η επόμενη καθηγήτρια του χρόνου θα ξέρει τι διδάχτηκαν τα παιδιά απο μένα και πάνω κάτω τι μπορούν να κάνουν. Της άφησα παντως και ένα σημείωμα που λέει αναλυτικά ποια κεφάλαια και lessons κάναμε και ποια όχι. Αφού, όπως νομίζω, δεν μπορει να συνεχίσει με το βιβλίο της τάξης, τι νόημα έχει να κάνω το βιβλίο γραμμικά και όχι όπως βολεύει; τους μαθησιακούς στόχους που δίδαξα θα τους έχει και με ένα τέστ θα ξέρει αμέσως και κατα πόσο τους πέτυχαν μαθητές. Οπότε ας συνεχίσει απο εκεί.
-
Γνωρίζει κανείς αν εχει βγει η λίστα με τα εγκεκριμένα βιβλία για τη γ' δημοτικού?Γενικώς,θα υπάρξει λίστα ή θα τη βγάλουμε με φωτοτυπίες φέτος?
-
Ετοιμάζουν ή έχουν ήδη ετοιμάσει ένα βιβλίο με ασπρόμαυρα σκιτσάκια που θα χρησιμοποιηθεί πιλοτικά.
-
ασπρόμαυρα;!! θα κατενθουσιαστούν παλι τα μικρά....
-
Μάλλον για λόγους οικονομίας γίνεται ότι γίνεται. Η ομάδα που το ετοιμάζει είχε επιφυλάξεις για το ασπρόμαυρο αλλά τελικά λένε ότι αισθητικά το αποτελέσμα είναι πιο καλό απ'ότι περίμεναν.
-
δλδ για να καταλαβω οσοι εχετε παει ηδη στα σχολεια , τα βιβλια δεν εχουν ερθει και στα δημοτικα και στα γυμνασια? :-[
-
Τα καινουρια βιβλια αγγλικων του δημοτικου για μενα ειναι απογοητευτικα .
Της Δ' Δημοτικου καπως τσουλαει .Για την Ε' και Στ' ειναι χαλια .
Δεν ειναι ελκυστικα για τα παιδια .Οσο και να προσπαθω να τα παρουσιασω ευχαριστα ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ !
Δουλευω 14 χρονια -ιδιαιτερα ,φροντιστηριο ,δημοσιο σχολειο -αυτα τα βιβλια μου χαλανε τη διαθεση για διδασκαλια.
Προσπαθω να το παλεψω και να κανω μαθημα ,να μαθουν κατι ,γιατι τα παιδακια δε φταινε ....
αλλα δεν ειναι υλικο αυτο ..Συνηθως βγαζω τα 8 απο τα 10 κεφαλαια αλλα και παλι αυτο δε λεει τιποτα .
Τα παιδια σε καθε καινουρια σελιδα κοιτανε με απορια .Δεν ειναι αυτο που εχουν συνηθισει στα βιβλια αγγλικων .
Τους ξενιζει το στυλ των βιβλιων αυτων .Κανουμε και πραγματα εκτος βιβλιου αλλα αν δεν υπαρχει ενας καλος σκελετος δε μπαινει σε σειρα η γνωση ....μονο στην Γ' Δημοτικου ηταν καλα ,τωρα παει κι αυτο ...οσο μπορουμε μονοι μας,τα βιβλια αυτα δε βοηθανε ...
-
Τα καινουρια βιβλια αγγλικων του δημοτικου για μενα ειναι απογοητευτικα .
Της Δ' Δημοτικου καπως τσουλαει .Για την Ε' και Στ' ειναι χαλια .
Δεν ειναι ελκυστικα για τα παιδια .Οσο και να προσπαθω να τα παρουσιασω ευχαριστα ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ !
Δουλευω 14 χρονια -ιδιαιτερα ,φροντιστηριο ,δημοσιο σχολειο -αυτα τα βιβλια μου χαλανε τη διαθεση για διδασκαλια.
Προσπαθω να το παλεψω και να κανω μαθημα ,να μαθουν κατι ,γιατι τα παιδακια δε φταινε ....
αλλα δεν ειναι υλικο αυτο ..Συνηθως βγαζω τα 8 απο τα 10 κεφαλαια αλλα και παλι αυτο δε λεει τιποτα .
Τα παιδια σε καθε καινουρια σελιδα κοιτανε με απορια .Δεν ειναι αυτο που εχουν συνηθισει στα βιβλια αγγλικων .
Τους ξενιζει το στυλ των βιβλιων αυτων .Κανουμε και πραγματα εκτος βιβλιου αλλα αν δεν υπαρχει ενας καλος σκελετος δε μπαινει σε σειρα η γνωση ....μονο στην Γ' Δημοτικου ηταν καλα ,τωρα παει κι αυτο ...οσο μπορουμε μονοι μας,τα βιβλια αυτα δε βοηθανε ...
Δεν νομίζεις οτι ο σκελετός που υπάρχει είναι οι μαθησιακοί στόχοι που βρίσκονται στο τέλος κάθε κεφαλαίου;Αν ό,τι υλικό προσθέτεις ταιριάζει με αυτό τον στόχο ακολουθείς τον σκελετό! Αυτοί οι στόχοι είναι πιο επιτεύξιμοι στις ανομοιογενείς τάξεις του δημόσιου σχολείου (άλλος είναι στην A junior και άλλος δίνει Lower του χρόνου) απ ότι οι στόχοι ενός φροντιστηριακού βιβλίου. Αφού έχουμε τέτοιες τάξεις δεν μπορούμε να διδάσκουμε όπως διδάσκαμε στα φροντιστήρια (σκελετός εκεί ήταν η γραμματική). Πρέπει να αλλάξει η οπτική. Τα βιβλία είναι χάλια αλλά η κατεύθυνση είναι σωστή. Πάμε σε πιο task-based learning.
-
<< Σας ενημερώνουμε ότι αναφορικά με τη διαδικασία προμήθειας των βιβλίων για τη διδασκαλία της Αγγλικής στην Γ΄ τάξη του δημοτικού σχολείου, δε θα πραγματοποιηθεί καμία ενέργεια από τους Δ/ντές των σχολείων >> ........... αυτό το έγγραφο ήρθε σήμερα στο σχολείο !!!
-
δλδ? :o
-
.
-
ωχ αμαν! τουλαχιστον οι υπολοιπες ταξεις....απο περυσι υπαρχουν βιβλια? :-[
-
.
-
Συνάδελφοι, πού είστε στην ύλη σε όλες τις τάξεις; Όσα χρόνια εργάζομαι, δεν καταφέρνω να ολοκληρώσω την ύλη εκτός από τη Γ' Δημοτικού. Φέτος βέβαια που το βιβλίο καθυστέρησε τόσο ούτε αυτό θα συμβεί.
-
μην αγχώνεσαι τα βιβλία των αγγλικών είναι ατελείωτα...μάλλον τα έχουν κάνει για δύο τάξεις και όχι για μία...μην πω κ κάποια για τρεις..π.χ.β γυμνασίου προχωρημένων.anyway επειδή άργησα να πάω στο σχολείο αν κ γενικά τρέχουμε τετάρτη κ πέμπτη μπήκαμε στο έξι ,με την έκτη δεν τσουλάει καθόλου κμε μεγάλο κόπο μπήκαμε στο πέντε ενώ με τη τρίτη επειδή υπάρχουν πολλά παιδιά που δεν πάνε φροντιστήριο μέχρι μέσα ιανουαρίου κάναμε την αλφ οπότε τώρα είμαστε στο τρία..κ με άλλους συναδέλφους που έχω μιλήσει κάπου εκεί βρισκονται με την τρίτη.πάντως θα συμφωνήσω ότι το μόνο που τσουλάει είναι της τετάρτης.
-
Ομάδα στο facebook: https://www.facebook.com/groups/212484332104984/ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
-
Καλησπέρα και καλό καλοκαίρι!! Επίσης, καλό κουράγιο για τις τοποθετήσεις της νέας σχολικής χρονιάς!! 8)
Μιας που τελειώσαμε, ποια είναι η ολοκληρωμένη άποψη για το νέο βιβλίο; Παρατηρήσεις, σχόλια, επισημάνσεις για το καινούριο αλλά και για τα υπόλοιπα του Δημοτικού. Προσωπικά, δεν έλαβα ποτέ στο σχολείο το βιβλίο της Γ κι έτσι έβγαλα όλη τη χρονιά με ένα δικό μου medley. (Ελπίζω ο-η συνάδελφος του χρόνου να βρει μια "σωστή" Δ!) Όσοι δεν είχατε το βιβλίο, πώς δουλέψατε;