Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: daniel στις Φεβρουαρίου 21, 2010, 12:32:31 am
-
Από το allfavita:
Οι πραγματικοί υπεράριθμοι
Κώστας Θεριανός
Παραμονές της απεργίας της 24/2 αλλά και του νομοσχεδίου που ετοιμάζει το ΥΠΕΠΘ για την «ορθολογική» διαχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού βγήκαν πάλι στη δημοσιότητα τα περί «υπεράριθμων» εκπαιδευτικών.
Για άλλη μια φορά, εμφανίζεται μια εικόνα εκπαιδευτικών που κάθονται και παίζουν τάβλι ή κομπολόι σε κάποιο σχολείο στο οποίο απασχολούνται 3 με 4 ώρες την εβδομάδα.
Δεν χρειάζεται μεγάλη επιχειρηματολογία για να αποδείξουμε ότι τέτοια εικόνα δεν υπάρχει σε κανένα σχολείο.
Δυστυχώς για τους θεράποντες της εξουσίας υπάρχει η πραγματικότητα των αριθμών (κάτι σαν την ισχυρή Ελλάδα που μας διαφήμιζαν πριν 10 χρόνια) και η πραγματικότητα της…πραγματικότητας.
Οι πραγματικοί άνθρωποι που εργάζονται στα σχολεία, οι μαθητές και οι γονείς τους βιώνουν την πραγματική πραγματικότητα. Σε εποχές νηνεμίας, είναι αλήθεια ότι οι προπαγανδιστές της εξουσίας που θέλουν να απαξιώσουν τον κλάδο των εκπαιδευτικών είναι στα πάνω τους. Μόνο που όταν οι πραγματικοί άνθρωποι πιεστούν πολύ – όπως πιέζονται σήμερα – οι πένες της προπαγάνδας της εξουσίας δεν μπορούν να τους πείσουν. Η εικονική πραγματικότητα διαλύεται μπροστά στην πραγματική.
Η εφημερίδα το
-
μαζί σου φίλε/φίλη, συμφωνώ στα περισσότερα...αλλά..μπορείς με το χέρι στην καρδιά να υποστηρίξεις ότι η δημόσιοι εκπαιδευτικοί, όχι όλοι, μερίδα τους, βάζουν οι ίδιοι τα χεράκια τους και βγάζουν τα ματάκια τους? απλά τώρα ο κόσμος μαθαίνει αυτά που παλιά ήταν κοινό μυστικό..δημοσιοποιούνται καποια πράγματα και τους παίρνει η μπαλα όλους..
για το ωράριο στα σχολεία δεν έχω να προσθέσω τίποτα, οι εκπαιδευτικοί δουλεύουν και με πολύ δύσκολες συνθήκες και όλοι ξέρουν ότι η μία ώρα σε τάξη ισοδυναμεί με 3 σε γραφείο..αλλά..
τι έχεις να πεις για τους εκατοντάδες αποσπασμένους στα γραφεία, των οποίων το ωράριο είναι το πλέον "ευέλικτο" να το χαρακτηρίσω? δεν λέω λόγια του αέρα, έχω προσωπική πείρα..η αδελφή μου ήταν σε γραφείο δευτεροβάθμιας και την πρώτη μέρα πήγε στις εφτάμιση και της είπε ο διευθυντής έτσι? θα έρχεσαι εννιά, δεν θα μας χαλάσεις εσύ την πιάτσα..οι εκπαιδευτικοί πήγαιναν λαϊκη, σούπερ μάρκετ, για ψώνια στα τοπικά καταστήματα, μια άλλη που παντρευόταν έκανε και πρόβες νυφικού.. :)
το πάγιο σύστημα της τοποθέτησης μέσω βύσματος σε κάποιο γραφείο και της συλλογής μορίων από το δυσπρόσιτο όπου κανονικά θα έπρεπε να βρίσκεσαι πώς το βρίσκεις, δεν είναι σκανδαλώδες?
την πάγια τακτική της επαπειλούμενης κύησης, ενός συνδρόμου που 'χτυπά' κυρίως τις γυναίκες εκπαιδευτικούς οι οποίες από τον τρίτο μήνα της εγκυμοσύνης και χωρίς πραγματικά προβλήματα κάθονται σπίτι τους πώς το βλέπεις? το έλεγε η Γιαννάκου και πέσανε να τη φάνε..φαίνεται πως οι γυναίκες που εργάζονται σε άλλους τομείς ειναι πιο ανθεκτικές τι να πω..
και πριν ξεσηκωθεί θύελλα αντιδράσεων..είμαι και η ίδια φιλόλογος , έχω εργαστεί σε σχολείο ιδιωτικό, τώρα η δουλειά μου αφορά μουσειακή εκπαίδευση και έχω άμεση επικοινωνία με τους εκπαιδευτικούς, αγαπώ τα παιδιά και τη διδασκαλία και αν είχα χρόνο να διαβάσω σοβαρά θα ήθελα πολύ να πάω σε δημόσιο σχολείο μέσω ασεπ..αλλά καμιά φορά καλό ειναι να κάνουμε πρώτα την αυτοκριτική μας, έτσι ώστε να έχουμε και σοβαρά επιχειρήματα για να αντιμετωπίσουμε τις κακοήθεις επιθέσεις προς τον κλάδο που είναι πάρα πολλές..αυτά, με κάθε συμπάθεια.
-
Δε μπορεί πάντως μαζί με τα ξερά να καίγονται και τα χλωρά.
Ας βρουν τους κοπανατζήδες (υπαλλήλους και διευθυντές) και να τους κάνουν περικοπή μισθού.
-
αυτο ακριβως .....
χρησιμοποιουν τα μεσα τους για να στρεβλωσουν κ να παρασύρουν την κοινη γνωμη για τους δήθεν τεμπεληδες εκπαιδευτικους,και το κανουν μια χαρα εδω εχουμε αρχισει να τους πιστευουμε εμεις δεν θα τους πιστεψει ο εργατης που νοιωθει οτι αυτου του πεινουν το αιμα στη δουλεια και καποιοι πανε να περασουν την ώρα τους σ αυτη.
η διαμαντω θα μας την φέρει ασχημα κ θα το κανει οταν κλεισουν τα σχολεια βεβαια το κακο εινια οτι οτι κ να κανει η πραγματικότητα δεν αλλαζει ,οι ελλειψεις στην παιδεια υπαρχουν κ ας χτυπιεται για το αντιθετο.
πριν λιγο καιρο παραδεχθηκε το λαθος της οτι ζητησε πιστωσεις για δασκαλους που δεν τις χρειαζοταν κ απο τοτε εχει καλεσει 3 φασεις ακομη αναπληρωτες ειναι που δεν υπαρχουν κενα.κ τι υσχιριζεται οτι θα κοψει αδειες για επιμορφωση κ εκπαιδευτικες ή γονικες ή κυησεως ή για ψυχολογικα θέματα κτλ κ ετσι θα συμπληρωσει τα κενα? ας κουνησει το κεφαλι της κ ας ξυπνησει επιτελους απο το πουπουλενιο κρεβατι της κ ας ερθει να δει την ωμη πραγματικότητα ας μπει σε δεκα δημοσια σχολεια οχι σε περισσοτερα κ μετα ας κανει οσες αλλαγες της κατεβουν
-
Πραγματικά οφείλει το υπουργείο να επιβάλει τη συμπλήρωση ωραρίου σε όλους,τη μείωση των αποσπάσεων κτλ.Σε αυτά συμφωνώ με την υπουργό και δυστυχώς της έχουμε δώσει και εμείς οι εκπ/κοί το δικαίωμα να τα λέει...
Όμως θα ήθελα να προσθέσω και κάτι που ίσως φανεί λίγο ¨άσχετο¨σε ορισμένους:
Δεν μπορούν οι ομοσπονδίες των εκπ/κών να αρθρώσουν κάποτε και έναν λόγο που να ξεφεύγει λίγο από τα στενά εργασιακά;
Δηλαδή,δεν θα μπορούσαμε επιτέλους κάποτε να διαμαρτυρηθούμε και για το επίπεδο του τηλεοπτικού προϊόντος στη χώρα μας;
Εάν θέλουν να εξοικονομήσουν χρήματα,ας επιβάλει επιτέλους το ΕΣΡ βαρύτατα πρόστιμα στα κανάλια.
Αλλά εδώ δεν καταβάλλονται ¨οι καμπάνες¨που έχουν ήδη επιβληθεί και από πάνω μας προτρέπουν τα παπαγαλάκια να συνεισφέρουμε στον κοινό αγώνα.
Θα πρέπει να προβάλουμε ψηλά στα αιτήματά μας και την βελτίωση του παρεχόμενου προϊόντος.Αλλωστε οι συχνότητες μας ανήκουν.
Είναι πλέον και ζήτημα εκπαίδευσης και όχι μόνο πολιτικό (έκπτωση από το δημοκρατικό πολίτευμα).
Δυσχεραίνουν το έργο μας και αυτό το παρατηρούμε καθημερινά όλοι όσοι ερχόμαστε σε επαφή με τα παιδιά.
-
Για το οτι δεν υπαρχει σωστη κατανομη και διαχειριση του εκπ/τικου προσωπικου την ευθυνη εχει η κεντρικη εξουσια στο μεγαλυτερο μερος επειδη νομοθετει και συντηρει τοσα χρονια την κατασταση,παροτι ευθυνομαστε και οι εκπ/τικοι σε ενα βαθμο γιατι μας βολευει και την αποδεχομαστε(αποσπασειςκτλ).
Δεν πρεπει να ξεχναμε οτι η κεντρικη εξουσια βολευεται μια χαρα ετσι:με τις/τους αποσπασμενες/ους με τις/τους αναπληρωτριες/ες με τις/τους ωρομισθιες/ους.
Στο σχολειο που ειμαι ειμαστε 3 Νηπιαγωγοι και οι οργανικες ειναι 2.
Γιατι αραγε επι σειρα ετων η 3η Νηπιαγωγος ειναι αναπληρωτρια;
-
τι έχεις να πεις για τους εκατοντάδες αποσπασμένους στα γραφεία, των οποίων το ωράριο είναι το πλέον "ευέλικτο" να το χαρακτηρίσω? δεν λέω λόγια του αέρα, έχω προσωπική πείρα..η αδελφή μου ήταν σε γραφείο δευτεροβάθμιας και την πρώτη μέρα πήγε στις εφτάμιση και της είπε ο διευθυντής έτσι? θα έρχεσαι εννιά, δεν θα μας χαλάσεις εσύ την πιάτσα..οι εκπαιδευτικοί πήγαιναν λαϊκη, σούπερ μάρκετ, για ψώνια στα τοπικά καταστήματα, μια άλλη που παντρευόταν έκανε και πρόβες νυφικού.. :)
Το ωράριο στα γραφεία είναι 7.30-15.00 ή 9.00-16.30. Το αν τηρείται αυτό και το τι κάνει ο καθένας, μέσα στα πλαίσια του ωραρίου του, είναι θέμα ευσυνειδησίας του καθενός, αλλά και θέμα επάρκειας του προϊστάμενου της κάθε υπηρεσίας.
Ευσυνείδητοι και ασυνείδητοι, επαρκείς και ανεπαρκείς υπάρχουν παντού. Είναι πανεύκολο να χρησιμοποιεί κάποιος αόριστες ακραίες περιπτώσεις για να κατηγορήσει ένα κλάδο.
-
τι έχεις να πεις για τους εκατοντάδες αποσπασμένους στα γραφεία, των οποίων το ωράριο είναι το πλέον "ευέλικτο" να το χαρακτηρίσω? δεν λέω λόγια του αέρα, έχω προσωπική πείρα..η αδελφή μου ήταν σε γραφείο δευτεροβάθμιας και την πρώτη μέρα πήγε στις εφτάμιση και της είπε ο διευθυντής έτσι? θα έρχεσαι εννιά, δεν θα μας χαλάσεις εσύ την πιάτσα..οι εκπαιδευτικοί πήγαιναν λαϊκη, σούπερ μάρκετ, για ψώνια στα τοπικά καταστήματα, μια άλλη που παντρευόταν έκανε και πρόβες νυφικού.. :)
Το ωράριο στα γραφεία είναι 7.30-15.00 ή 9.00-16.30. Το αν τηρείται αυτό και το τι κάνει ο καθένας, μέσα στα πλαίσια του ωραρίου του, είναι θέμα ευσυνειδησίας του καθενός, αλλά και θέμα επάρκειας του προϊστάμενου της κάθε υπηρεσίας.
Ευσυνείδητοι και ασυνείδητοι, επαρκείς και ανεπαρκείς υπάρχουν παντού. Είναι πανεύκολο να χρησιμοποιεί κάποιος αόριστες ακραίες περιπτώσεις για να κατηγορήσει ένα κλάδο.
αν ήταν ακραία η περίπτωση δεν θα τη συζητούσα..ξεκαθάρισα εξαρχής ότι καμια κακεντρέχεια δεν έχω απέναντι στους εκπαιδευτικούς..
το ωράριο στην ελ λόγω υπηρεσία διαμορφώθηκε κατόπιν υποδείξεως της διεύθυνσης σε 9-2, δεν ξέρω αν σε καλύπτω..
και να συμπληρώσω κατι που σωστά ειπώθηκε παραπάνω..τόσα χρόνια , οι διεκδικήσεις, οι απεργίες επικεντρώνονται στην διατήρηση των κεκτημένων, όποια και αν ειναι αυτά..αιτήματα όπως βελτίωση του σχολείου εν γένει, βιβλιοθήκες, αξιολόγηση, κλπ κλπ ή δεν ακουγονται καθόλου ή περνάνε στο ντούκου όταν πάντοτε κυριαρχούν τα εργασιακά..έχεις συχνά την αίσθηση ότι οι φίλοι εκπαιδευτικοί καταναλώνουν χρόνο και φαιά ουσία για να λύσουν θέματα όπως το ωράριο, οι άδειες, οι διορισμοί..που θενα λόγος για αξιολόγηση εκπαιδευτικών και του σχολείου, για επιμορφωση κλπ..δεν υποστηρίζω ότι αυτη ειναι η μόνη αλήθεια, αυτό όμως περναει προς τα έξω.και ξαναλέω ΄εχω σχέση με την εκπαίδευση, δεν ειμαι η μέση κακεντρεχής ιδιωτική υπάλληλος που μου φταινε οι δημόσιοι γιατί έχουν καλύτερο ωράριο από μένα.
η αυτογνωσία και η αυτοκριτική δεν έβλαψε ποτέ κανέναν..
φυσικά ασυνείδητοι υπάρχουν παντού..απλά στην δημόσια εκπαίδευση -και στο δημόσιο γενικά- λείπει ο μηχανισμός που θα τους ελέγξει , κατάλαβες..?
αυτό εννοώ και επαναλαμβανω , με τις καλύτερες προθέσεις.
-
Το ωράριο στα γραφεία είναι 7.30-15.00 ή 9.00-16.30. Το αν τηρείται αυτό και το τι κάνει ο καθένας, μέσα στα πλαίσια του ωραρίου του, είναι θέμα ευσυνειδησίας του καθενός, αλλά και θέμα επάρκειας του προϊστάμενου της κάθε υπηρεσίας.
Ευσυνείδητοι και ασυνείδητοι, επαρκείς και ανεπαρκείς υπάρχουν παντού. Είναι πανεύκολο να χρησιμοποιεί κάποιος αόριστες ακραίες περιπτώσεις για να κατηγορήσει ένα κλάδο.
[/quote]
δηλαδή αν πάρεις σε γραφείο τηλέφωνο στις 4.25 θα βρεις άνθρωπο στη θέση του να σηκώσει το τηλέφωνο και να σε εξυπηρετήσει..οκ.
το έχεις προσπαθήσει ποτέ?
πέρασα πέρυσι από γραφείο δευτεροβάθμιας να κάνω τα χαρτιά μου για τον ασεπ..ένας ταλαίπωρος είχε φάει τρελλό χώσιμο με τις αιτήσεις και μη σου πω γύρω του τι γινόταν..άλλοι λιάζονταν έξω από τα γραφεία, άλλη εμπαινε με σακούλες λαΪκής ...κλασική εικόνα δημόσιας υπηρεσίας.
φυσικά;και δεν φταίνε οι άνθρωποι, αν δεν ε΄χουν έλεγχο ή αντικείμενο εργασίας τι θα κάνουν..αλλά μη λεμε πως αυταά ειναι ακραίες περιπτώσεις..
-
τι έχεις να πεις για τους εκατοντάδες αποσπασμένους στα γραφεία, των οποίων το ωράριο είναι το πλέον "ευέλικτο" να το χαρακτηρίσω? δεν λέω λόγια του αέρα, έχω προσωπική πείρα..η αδελφή μου ήταν σε γραφείο δευτεροβάθμιας και την πρώτη μέρα πήγε στις εφτάμιση και της είπε ο διευθυντής έτσι? θα έρχεσαι εννιά, δεν θα μας χαλάσεις εσύ την πιάτσα..οι εκπαιδευτικοί πήγαιναν λαϊκη, σούπερ μάρκετ, για ψώνια στα τοπικά καταστήματα, μια άλλη που παντρευόταν έκανε και πρόβες νυφικού.. :)
Το ωράριο στα γραφεία είναι 7.30-15.00 ή 9.00-16.30. Το αν τηρείται αυτό και το τι κάνει ο καθένας, μέσα στα πλαίσια του ωραρίου του, είναι θέμα ευσυνειδησίας του καθενός, αλλά και θέμα επάρκειας του προϊστάμενου της κάθε υπηρεσίας.
Ευσυνείδητοι και ασυνείδητοι, επαρκείς και ανεπαρκείς υπάρχουν παντού. Είναι πανεύκολο να χρησιμοποιεί κάποιος αόριστες ακραίες περιπτώσεις για να κατηγορήσει ένα κλάδο.
Συμφωνώ, αλλά την πρώτη φορά που χρειάστηκα κάτι από το γραφείο, πήγα στις 8μιση το πρωί. Ήταν μία υπάλληλος και έφτιαχνε καφέ. Με ρώτησε τι θέλω και της είπα. Η απάντηση της ήταν αααααα όσι τώρα. τέτοια ώρα εμείς πίνουμε καφέ. Η αρμόδια υπάλληλος για τη δουλειά που ήθελα ήρθε στις 10.30... Η δουλειά μου δεν έγινε (βασικά ήταν τότε που κάναμε τα χαρτιά για διορισμό), γιατί δεν μπορούσαν να βρουν την εγκύκλιο από το υπουργείο γιατί καταλάθος αντί να ανοίξουν το mail το έσβησαν! Αυτό έγινε και την επόμενη μέρα και από τη στιγμή που η προθεσμάι ήταν για 3 μέρες πήγα σε γειτονικό νομί να κάνω τα χαρτιά μου! Στον πρώτο νομό κανένας δεν έκανε αίτηση εκέινη τη χρονιά γιατί δεν έιχαν το mail!!!!!!!!!!!
Δεύτερο περιστατικό. Διορίστηκα σε δυσπρόσιτο. Λόγω μεταπτυχιακού, μου ζήτησαν να αναλάβω το τμήμα ένταξης, πράγμα που το έκανα και για τη θέση μου έστειλαν άλλη κοπέλα. Όταν πήρα τηλέφωνο μετά από κανένα 6μηνο γιατο επίδομα ειδικής αγωγής, μου έλεγαν ότι δεν έχουν ιδέα για το ΤΕ!!!! Μετά από πολύ καυγά, παραδέχτηκαν ότι πρέπει να το πάρω. Περναέι η χρονιά, χωρίς το επίδομα. Την επόμενη, πάλι εγώ το ΤΕ. Πάλι χωρίς επίδομα. Πάλι καυγάς. Στο μεταξύ, μου κόβεται για 3 μήνες το παραμεθωρίου και μου κόβεται και ένα ολόκληρο 15μερο!!!! Τηλέφωνο στην διεύθυσνη. Ο αρμόδιος υπάλληλος πάντα ήταν σε άδεια γιατί είχε ελιές! Όταν τόλμησα να ρωτήσω πότε θα επιστρέψει, η απάντησ που πήρα ήταν ότι δεν θα κανονίζω εγώ τις άδειες των υπλλήλων! Μιλάμε για διάστημα μεγαλύτερο του μήνα, όπου κάθε μέρα έπαιρνα τηλέφωνο και ήταν πάντα αδειούχος. Σημειοτέον, ο υπάλληλος είχε και 2 βοηθούς που δεν ήξεραν τι να κάνουν, γιατί δεν ήξεραν τη δουλειά (λόγια τους). Όταν μια μέρα επιτέλους βρέθηκε ο υπάλληλος, η απάντησ του ήταν κατά λέξη "Κοπελιά, μην με παιδεύεις και συ τώρα." και μου έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα. σε επικοινωνία μου με τον προϊστάμενο η απάντηση που πήρα ήταν "Ο κύριος Χ έχει νέυρα σήμερα, μην του μιλάς καλύτερα!!!!". Υπενθυμίζω ότι από τον κύριο Χ, και μια εντολή που θα έδινε, εγώ θα έπαιρνα 3000 ευρώ που μου παρακρατήθηκαν κατά λάθος και από δική του ανικανότητα. Για την ιστορία τα χρήματα τα πήρα με 2 τηλεφωνήματα από δικηγόρο και με ένα εξώδικο.
Τρίτο περιστατικό. πριν διοριστώ, την ίδια χρονιά, έκανα τα χαρτια μου για αναπληρώτρια ειδικήσ αγωγής. Πήγα τα χαρτια μου σε μια πρωτοβάθμια, και μου λένε "Α, μην κάνεις αίτηση. Τη θέση θα την πάρει άλλη κυρία!" όταν τους είπα να πάρουν τα χαρτιά μου και ας την πάρει α΄΄λη κυρία τη θέση, η υπάλληλος έλεγξε τα δικαιολογητικά μου και έπεσε από τα σύννεφα όταν είδε ότι υπάρχει μεταπτυχιακό. Στη συνέχεια δεν ήθελε ναμου δώσει αριθμό πρωτοκόλλου....
Τέταρτο περιστατικό. Πέρυσι, όπως και φέτος βρίσκομαι σε εκπαιδευτική άδεια. Το καλοκαίρι, γύρω στα μέσα Ιουλίου, πάιρνω τηλέφωνο στην περιφερειακή (καθώς από εκεί πλη΄ρωνομαι λόγω ΚΕΔΔΥ) να ρωτήσω τι γίνεται με το επιμίσθιο. Η απάντηση της υπέυθυνης ήταν "Τα λεφτά τα έχουμε, αλλά τα χαρτιά θα τα κάνω μετά το Σεπτέμβρη, γιατί κάποτε πρέπει να κάνω και εγώ διακοπές!" Ενάμιση μήνα η κυρία θα έκανε διακοπές.
Για να κλέινω, όλοι αυτοί οι "αρμόδιοι" υπάλληλοι, σε 4 διαφορετικά γραφεία, με 4 διαφορετικούς προϊσταμένους, ήταν αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί. Κανένας δεν έκανε τη δουλειά του. Κανένας δεν τον έλεγχε αν έκανε τη δουλειά του.
-
΄εχω σχέση με την εκπαίδευση, δεν ειμαι η μέση κακεντρεχής ιδιωτική υπάλληλος που μου φταινε οι δημόσιοι γιατί έχουν καλύτερο ωράριο από μένα.
η αυτογνωσία και η αυτοκριτική δεν έβλαψε ποτέ κανέναν..
Δεν το δείχνεις πάντως. Για αυτογνωσία και αυτοκριτική θα μου μιλήσεις όταν με γνωρίσεις.
αν ήταν ακραία η περίπτωση δεν θα τη συζητούσα..ξεκαθάρισα εξαρχής ότι καμια κακεντρέχεια δεν έχω απέναντι στους εκπαιδευτικούς..
το ωράριο στην ελ λόγω υπηρεσία διαμορφώθηκε κατόπιν υποδείξεως της διεύθυνσης σε 9-2, δεν ξέρω αν σε καλύπτω..
Όχι δε με κάλυψες γιατί στηρίζεσαι σε συγκεκριμένη περίπτωση. Από την άλλη υπάρχει και προϊστάμενη αρχή και από τη διεύθυνση. Όλοι στο κόλπο είναι;
φυσικά ασυνείδητοι υπάρχουν παντού..απλά στην δημόσια εκπαίδευση -και στο δημόσιο γενικά- λείπει ο μηχανισμός που θα τους ελέγξει , κατάλαβες..?
αυτό εννοώ και επαναλαμβανω , με τις καλύτερες προθέσεις.
Εσύ κατάλαβες ότι αυτό έγραψα κι εγώ; Και στον ιδιωτικό τομέα ακόμα, όπου λείπει ο ελεγκτικός μηχανισμός αυτό συμβαίνει.
Επαναλαμβάνω, όταν θέλουμε να θίξουμε κάποιους είναι το ευκολότερο, με τις καλύτερες προθέσεις.
-
Δεν το δείχνεις πάντως. Για αυτογνωσία και αυτοκριτική θα μου μιλήσεις όταν με γνωρίσεις.
δεν κατάλαβα τι εννοείς , να σου πω την αμαρτία μου...αν μπορείς να μου το διευκρινίσεις..
Όχι δε με κάλυψες γιατί στηρίζεσαι σε συγκεκριμένη περίπτωση. Από την άλλη υπάρχει και προϊστάμενη αρχή και από τη διεύθυνση. Όλοι στο κόλπο είναι;
δεν είναι κόλπο, είναι μια ευρύτερη νοοτροπία πολλών εργαζομένων στον δημόσιο τομέα..δηλ. εσύ πέφτεις από τα σύννεφα, αυτά τα άκουσες μόνο από μένα, δεν τα έχεις ξανακούσει ποτέ και δεν ισχύουν, αυτό θέλεις να μου πεις..
φυσικά ασυνείδητοι υπάρχουν παντού..απλά στην δημόσια εκπαίδευση -και στο δημόσιο γενικά- λείπει ο μηχανισμός που θα τους ελέγξει , κατάλαβες..?
αυτό εννοώ και επαναλαμβανω , με τις καλύτερες προθέσεις.
Εσύ κατάλαβες ότι αυτό έγραψα κι εγώ; Και στον ιδιωτικό τομέα ακόμα, όπου λείπει ο ελεγκτικός μηχανισμός αυτό συμβαίνει.
Επαναλαμβάνω, όταν θέλουμε να θίξουμε κάποιους είναι το ευκολότερο, με τις καλύτερες προθέσεις.
[/quote]
στον ιδιωτικό τομέα συνήθως αυτό ειναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας. αν δεν το βλέπεις, εθελοτυφλείς...
επίσης στον ιδιωτικό τομέα, "χάνει" ο εργοδότης που τους πληρώνει και είναι δικό του πρόβλημα, ενώ στον δημοσιο εργοδότης ειναι το κράτος , δηλ. εσύ εγώ. και όλοι..γι αυτό και προκαλούν συχνά κάποιες παγιωμένες συμπεριφορές το δημόσιο αίσθημα , δεν ξέρω αν με εννοείς..
-
Ωραία. Υπάρχουν 2,3,5,10 τεμπέληδες σε κάθε υπηρεσία και όλοι το έχουμε βιώσει αυτό. Και επειδή δηλαδή δε λειτουργούν σωστά οι ελεγκτικοί τους μηχανισμοί, θα πρέπει να απαξιώνονται άκριτα όλοι; Ας απαιτήσουμε να υπάρχουν συνεχείς έλεγχοι και αυστηρές ποινές για τους παραβάτες, όχι να ρίχνουμε συλλήβδην.... στον Καιάδα όλο τον εκπαιδευτικό κλάδο!
-
Ωραία. Υπάρχουν 2,3,5,10 τεμπέληδες σε κάθε υπηρεσία και όλοι το έχουμε βιώσει αυτό. Και επειδή δηλαδή δε λειτουργούν σωστά οι ελεγκτικοί τους μηχανισμοί, θα πρέπει να απαξιώνονται άκριτα όλοι; Ας απαιτήσουμε να υπάρχουν συνεχείς έλεγχοι και αυστηρές ποινές για τους παραβάτες, όχι να ρίχνουμε συλλήβδην.... στον Καιάδα όλο τον εκπαιδευτικό κλάδο!
[/qu
\
πολύ σωστά και όλοι συμφωνούμε.το άκουσες αυτό να ακούγεται σαν αίτημα σε οποιαδήποτε κινητοποίηση εκπαιδευτικών? αυτό λέω τόση ώρα..ο δημόσιος λόγος του κάθε επαγγελματικού κλάδου, διαμορφώνει και την κοινή γνώμη..
-
Σε αυτό έχεις δίκιο. Ωστόσο, δε μου φαίνεται περίεργο, καθώς ο κάθε κλάδος θέλει τα εν οίκω μη εν δήμω. Εδώ σε θέλω, Υπουργείο μου, να δείξεις την πυγμή σου, όχι να μου κάνεις τον νταή στον εύκολο στόχο, τους "πεθαμένους" ωρομίσθιους και αναπληρωτές. Αλλά, να σου πω και κάτι με κίνδυνο να παρεξηγηθώ; Ακόμη και αυτό από τους εκπαιδευτικούς θα πρέπει να ξεκινήσει; Δηλαδή, στην υγεία, στην εφορία, στις πολεοδομίες δεν κουνιέται φύλλο και μας ενόχλησαν οι εκπαιδευτικοί; ... Για να γίνω και εγώ λίγο παρτάκιας, όπως το ... 109 ;)
-
Σε αυτό έχεις δίκιο. Ωστόσο, δε μου φαίνεται περίεργο, καθώς ο κάθε κλάδος θέλει τα εν οίκω μη εν δήμω. Εδώ σε θέλω, Υπουργείο μου, να δείξεις την πυγμή σου, όχι να μου κάνεις τον νταή στον εύκολο στόχο, τους "πεθαμένους" ωρομίσθιους και αναπληρωτές. Αλλά, να σου πω και κάτι με κίνδυνο να παρεξηγηθώ; Ακόμη και αυτό από τους εκπαιδευτικούς θα πρέπει να ξεκινήσει; Δηλαδή, στην υγεία, στην εφορία, στις πολεοδομίες δεν κουνιέται φύλλο και μας ενόχλησαν οι εκπαιδευτικοί; ... Για να γίνω και εγώ λίγο παρτάκιας, όπως το ... 109 ;)
φυσικά και όχι..απλά εδώ ειναι φόρουμ εκπαιδευτικών. ;)
-
δηλαδή αν πάρεις σε γραφείο τηλέφωνο στις 4.25 θα βρεις άνθρωπο στη θέση του να σηκώσει το τηλέφωνο και να σε εξυπηρετήσει..οκ.
το έχεις προσπαθήσει ποτέ?
πέρασα πέρυσι από γραφείο δευτεροβάθμιας να κάνω τα χαρτιά μου για τον ασεπ..ένας ταλαίπωρος είχε φάει τρελλό χώσιμο με τις αιτήσεις και μη σου πω γύρω του τι γινόταν..άλλοι λιάζονταν έξω από τα γραφεία, άλλη εμπαινε με σακούλες λαΪκής ...κλασική εικόνα δημόσιας υπηρεσίας.
φυσικά;και δεν φταίνε οι άνθρωποι, αν δεν ε΄χουν έλεγχο ή αντικείμενο εργασίας τι θα κάνουν..αλλά μη λεμε πως αυταά ειναι ακραίες περιπτώσεις..
Το ωράριο 9.00- 16.30 δεν είναι υποχρεωτικό για κανέναν. Άρα δεν είναι απαραίτητο ότι αν δε βρεις κάποιον στις 16.25 σημαίνει ότι έχει διαλυθεί η υπηρεσία.
Χρησιμοποιείς συγκεκριμένα περιστατικά και τις αναγάγεις σε κλασική εικόνα. Ποτέ δεν θα γραφτεί κάτι καλό και αυτό οφείλεται στην προκατάληψη.
-
πολύ σωστά και όλοι συμφωνούμε.το άκουσες αυτό να ακούγεται σαν αίτημα σε οποιαδήποτε κινητοποίηση εκπαιδευτικών? αυτό λέω τόση ώρα..ο δημόσιος λόγος του κάθε επαγγελματικού κλάδου, διαμορφώνει και την κοινή γνώμη..
Ποια αιτήματα θέλεις να βάλουν οι εκπαιδευτικοί; Αιτήματα προς το υπουργείο να μας ελέγχουν; Το κάνουν και άλλοι κλάδοι αυτό;
-
Κανένας. Αλλά, ξέρεις, επειδή τώρα τελευταία έχουμε βομβαρδιστεί από όλα αυτά που θα θα θα ζητάνε από τον εκπαιδευτικό... μάλλον απο κεκτημένη ταχύτητα, ζητάμε και εμείς. Νομίζω ότι το επόμενο στάδιο είναι να ζητήσουμε οι ίδιοι... να αυτομαστιγωθούμε στο Σύνταγμα! ;D
-
στον ιδιωτικό τομέα συνήθως αυτό ειναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας. αν δεν το βλέπεις, εθελοτυφλείς...
επίσης στον ιδιωτικό τομέα, "χάνει" ο εργοδότης που τους πληρώνει και είναι δικό του πρόβλημα, ενώ στον δημοσιο εργοδότης ειναι το κράτος , δηλ. εσύ εγώ. και όλοι..γι αυτό και προκαλούν συχνά κάποιες παγιωμένες συμπεριφορές το δημόσιο αίσθημα , δεν ξέρω αν με εννοείς..
Από την αρχή έγραψα ότι είναι θέμα ευσυνειδησίας του κάθε ατόμου. Έχω δουλέψει και στον ιδιωτικό τομέα και στο δημόσιο και είμαι ακριβώς ο ίδιος.
Έγραψα επίσης ότι ευθύνεται κυρίως ο ελεγκτικός μηχανισμός. Ας βελτιωθεί λοιπόν το κράτος, εκεί που χρειάζεται και τα ξαναλέμε. Όχι να τα ρίχνουμε στους εκπαιδευτικούς που δεν το ζητάνε αυτό.
Όπως ο εργαζόμενος έχει καθήκον να δουλεύει έτσι και ο εργοδότης έχει καθήκον να ελέγχει και να μην περιμένει να του το ζητήσω εγώ κι εσύ.
-
Κανένας. Αλλά, ξέρεις, επειδή τώρα τελευταία έχουμε βομβαρδιστεί από όλα αυτά που θα θα θα ζητάνε από τον εκπαιδευτικό... μάλλον απο κεκτημένη ταχύτητα, ζητάμε και εμείς. Νομίζω ότι το επόμενο στάδιο είναι να ζητήσουμε οι ίδιοι... να αυτομαστιγωθούμε στο Σύνταγμα! ;D
Θα βγούνε κάποιοι πάλι να πούνε ότι δεν το κάνουμε σωστά. ;D
-
Χμμμ, τότε να αυτοπυρποληθούμε ίσως, για να τη βοηθήσουμε και στον αριθμό τον προσλήψεων; Αλλά, τότε θα μας την πει ο Κακλαμάνης ότι ρυπαίνουμε το κλεινόν άστυ. Ή, μη σου πω, ότι θα κατηγορηθούμε ως εμπρηστές. ;D