εξαλου προεδρος της ΟΛΜΕ ειναι τι τον νοιαζουν οι αναπληρωτες που σημερα ειναι αυριο δεν ειναι
ειναι απασχολημενος με τις δημοτικες εκλογες αυτη την περιοδο μεχρι τα χριστουγενναδηλαδή από την επιτυχή θητεία του στην ΟΛΜΕ θέλει να μεγαλουργήσει και στο δήμο; ;D ;D ;D
Είναι παράδοση να κλείνει το "μαγαζί" κάθε καλοκαίρι... "Ραντεβού το Σεπτέμβρη" -κι ας γίνεται χαμός Ιούλιο-Αύγουστο...
Παιδιά έχετε δίκιο και εγώ το πρόσεξα. Αμέσως έτρεξε ο Μπράτης και αμέσως τον δέχτηκε η Διαμαντοπούλου. Επίσης, τον είχα δει και στην εκπομπή των Καμπουρίδη-Οικονομέα. Ο Μπράτης συνεχώς μιλούσε με δυναμισμό και διεκδικούσε τα δικαιώματα των δασκάλων και ο δικός μας ζήτημα είναι αν ψέλλισε 2-3 κουβέντες και αυτές χωρίς ιδιαίτερο νόημα. Τον σκέπασε ο Μπράτης. Απορώ τι κάνουν στην ΟΛΜΕ!Ο Μπράτης είναι φιλοκυβερνητικός και για αυτό τον δέχεται κατευθείαν η υπουργός.Εδώ του είπε ότι θα κάνει προσλήψεις αναπληρωτών και πέταξε από τη χαρά του και βγήκε περιχαρής να μας ανακοινώσει τα νέα!!!Στη συγκέντρωση σήμερα όλοι ήταν έξω φρενών μαζί του...Και με την ευκαιρία να πω μπράβο σε όσους -ήμασταν δεν ήμασταν 200 άτομα- ήρθαν στο υπουργείο σήμερα και φάγαμε όλο τον ήλιο...Μας έστειλε και τα ματ η υπουργός.....
Ο Μπράτης είναι φιλοκυβερνητικός και για αυτό τον δέχεται κατευθείαν η υπουργός.Εδώ του είπε ότι θα κάνει προσλήψεις αναπληρωτών και πέταξε από τη χαρά του και βγήκε περιχαρής να μας ανακοινώσει τα νέα!!!Εμ πες το Lila_76 για να καταλάβουμε πώς οι δάσκαλοι και τα παιδαγωγικά τμήματα λυμαίνονται τα πάντα! Από μεταπτυχιακά μέχρι διορισμούς και ολοήμερα! Αλλά αυτός το συνδικαλιστικό του φορέα προασπίζεται. Ο δικός μας ποιος είναι τώρα; Δεν θα σχολιάσω το "πού" είναι. Αυτό φαίνεται!
η μονη ελπιδα μας ειναι να τον τραβηξει σαν συμβουλο του παναθηναϊκου ο κωνσταντοπουλος (ο αλλος προεδρος)
Δηλαδή, συγγνώμη ρε παιδιά, αλλά φταίει το γαϊδούρι και χτυπάμε το σαμάρι ??? Φταίνε οι δάσκαλοι και ο πρόεδρός τους που διεκδικούν και πετυχαίνουν ή η ανικανότητα η δική μας και ο ... σιδηρόστοκος που έχουμε για πρόεδρο;
Δηλαδή, συγγνώμη ρε παιδιά, αλλά φταίει το γαϊδούρι και χτυπάμε το σαμάρι ??? Φταίνε οι δάσκαλοι και ο πρόεδρός τους που διεκδικούν και πετυχαίνουν ή η ανικανότητα η δική μας και ο ... σιδηρόστοκος που έχουμε για πρόεδρο;
Κανείς δε θεοποιείται ή ηρωοποιείται, απλώς αναφέρουμε ότι στους τυφλούς βασιλεύει ο μονόφθαλμος και επισημαίνουμε ότι ο δικός μας είναι ανεκδιήγητος.
Δηλαδή, συγγνώμη ρε παιδιά, αλλά φταίει το γαϊδούρι και χτυπάμε το σαμάρι ??? Φταίνε οι δάσκαλοι και ο πρόεδρός τους που διεκδικούν και πετυχαίνουν ή η ανικανότητα η δική μας και ο ... σιδηρόστοκος που έχουμε για πρόεδρο;
Πες τα γιατί τα λέω κι εγώ καιρό τώρα. Μας φταίνε οι δάσκαλοι που λόγω συγκυριών διορίζονται εύκολα, αν και σύντομα θα φρακάρουν κι αυτοί και όχι η δική μας αδιαφορία. Τώρα να μιλάμε και για άσχετους δασκάλους είναι λίγο στο σπίτι του κρεμασμένου......όταν μπαίνουν στη Φιλοσοφική και γίνονται φιλόλογοι άτομα που γράφουν 13 και 14. Η δική μου γενιά έβγαλε φιλόλογους με μέσους όρους 18 και 19 και τώρα στις παιδαγωγικές χρειάζονται τέτοιες βαθμολογίες. Ας προσέχουμε λοιπόν και τι λέμε και τι γράφουμε
Επομένως, καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι το όλο συνδικαλιστικό κίνημα κατάντησε (και μας κατάντησε) για πέταμα.
Απορία, επειδή είμαι ολίγον άσχετη :-[: ο πρόεδρός μας σε ποιο κόμμα ανήκει;
Δάσκαλοι από το δημοτικό δεν επέτρεψαν σε φιλολόγους να παρακολουθήσουν μάθημα λέγοντας "τι μας φέρνετε εδώ αυτούς τους ανίδεους";;Τώρα ποιος είναι ανίδεος και άσχετος και ποιος στέλνει από το δημοτικό στο Γυμνάσιο παιδάκια με απίστευτα κενά αυτό το ξέρουμε πολύ καλά!Gatopardaki έχω ακούσει και άλλα πολλά για το τσιφλίκι των δασκάλων. Αλλά αυτά κάνει το κόμπλεξ συνάδελφε, όταν στις ανώτερες παιδαγωγικές ακαδημίες οι βάσεις ήταν κάποια χρόνια πριν εκεί που είναι κάποια ΤΕΙ σήμερα. Μην σας πω ότι κάποια ΤΕΙ που έχουν ζήτηση ήταν και είναι ψηλότερα. Ενώ οι βάσεις των τμημάτων των φιλοσοφικών σχολών ήταν γύρω στο 18. Αυτή η ελιτίστικη νοοτροπία των νέων δασκάλων, που χωρίς απαραιτήτως να αγαπούν το επάγγελμα, αλλά για λόγους άμεσου διορισμού και βιοπορισμού επιλέγουν τα τμήματα αυτά, είναι τραγελαφική. Μαθαίνουν λίγο από όλα, τις στοιχειώδεις γνώσεις όλων των επιστημών, με σκοπό να τις διδάξουν στα δημοτικά και τολμάνε να αυτοαποκαλούνται "πανεπιστήμονες" και να αποκαλούν τους επιστήμονες "ανίδεους"! ;D ;D Αλλά από φέτος φάνηκε η αλήθεια: συμπληρώνονται οι θέσεις των δασκάλων πια και κλείνει η ψαλίδα και τα παιδαγωγικά τμήματα δημοτικής αρχίζουν και χάνουν έδαφος, φτάνοντας στο σημείο να χάσουν ακόμα έως και 600+ μόρια (αλλά και νηπιαγωγών - προσχολικής εκπαίδευσης όπως το ΤΕΠΑΕΣ Ρόδου που έχασε 1000 μόρια!). Σε λίγα χρόνια που θα κορεστεί πλήρως και ο κλάδος των δασκάλων οι βάσεις των τμημάτων αυτών θα επιστρέψουν εκεί που πραγματικά ανήκουν. Είναι τυχαίο που σε εποχή γενικότερης κρίσης οι μαθητές επέλεξαν καθηγητικές σχολές, όπως έκαναν παλιότερα, και τα τμήματα των φιλοσοφικών ανέβηκαν ακόμα και 300+ μόρια??? Δεν νομίζω...
λο αυτο τον καιρο δημιουργουσατε την εντυπωση οτι φετος οι δασκαλοι δεν προκειται να δουλεψουν στα σχολεια και ολο τους κατηγορουσατε..................ωστοσο οπως φαινεται ολοι θαν δουλεψουν ακομα και αυτοι που τελειωσαν φετος τα παιδαγωγικα...............Μαίρη567 και εσύ τώρα χάρηκες ε; Τη θεσούλα να εξασφαλίσετε ακόμα και εις βάρος των υπολοίπων κλάδων και όλα τέλεια?! Σαν δεν ντρεπόσαστε λέω εγώ. >:(
Ο Πεππές αν δεν κάνω λάθος ανήκει στη ΔΑΚΕ- δεν είμαι και σίγουρος...
ποσο δικιο εχεις Λωρα!Δεν επιθυμω ομως να εμπλακουμε σε μια ακομη διαμαχη με μια ακομη κατηγορια συναδελφων επειδη η ολμε ειναι αχρηστη και εμεις αβουλοι η τουλαχιστον εξοντωμενοι που δεν μπορουμε ακομη να σηκωσουμε κεφαλι.Οσο τουλαχιστον αφορα τους νεοσσους της Αθμιας θα πρεπει να μαθουν οτι η ευγενεια και η με γνωση ταπεινοτητα δε σημαινουν "παρακατιοσυνη",αλλα εμπειρια και δυναμη ψυχης.Θελω να πιστευω οτι μιλουν απλως με τη θρασυτητα των νιατων,διαφορετικα,ουαι!........
Maraki δεν είπα κάτι διαφορετικό....κι επειδή κι εγώ ως απόφοιτος του ΦΠ κάτι ξέρω από παιδαγωγικά και αντιμετώπιση της κάθε ηλικίας...είναι σωστό αυτό που λες...απλά ο μαθηματικός αυτός κι ο κάθε μαθηματικός τα λέει αυτά σε θεωρητικό επίπεδο....δυστυχώς όμως οι δάσκαλοι συνυπάρχουν στην πράξη με τους καθηγητές της
το μόνο σίγουρο ειναι οτι για να διδάξει καποιος στη α/θμια πρεπει να γνωρίζει πολυ καλα παιδαγωγικα και οχι αρχαια ελληνικα.Μαράκι28 διαφωνώ. Για να διδάξει κάποιος στην πρωτοβάθμια δεν χρειάζεται να γνωρίζει μόνο παιδαγωγικά, αλλά και ΝΕΑ ελληνικά (δεν διδάσκουμε μόνο αρχαία ελληνικά οι φιλόλογοι), ιστορία, μαθηματικά, φυσική, θρησκευτικά, αλλά και ψυχολογία, κοινωνιολογία και ΟΛΕΣ τις επιστήμες. Τα παιδαγωγικά μαθήματα δεν είναι τα μόνα που διδάσκονται οι δάσκαλοι. Αντιθέτως είναι λιγότερα σε σχέση με το σύνολο των επιστημών που διδάσκονται. Επίσης, αυτό που είπες για το παιδί ως διαφορετική μονάδα και για το διαφορετικό τρόπο και ρυθμό μάθησης, δεν συμβαίνει μόνο στα παιδιά των ηλικιών 6-12, αλλά και στις άλλες ηλικίες, μεγαλύτερες ή μικρότερες. Επομένως με συγχωρείς αλλά άκυρο το επιχείρημα. Και στην τελική συνάδελφοι η παιδαγωγική / επιστήμη της αγωγής δεν καλύπτει την εκπαίδευση μόνο των παιδιών του δημοτικού, αλλά από τη γέννηση μέχρι το τέλος του ΑΝΘΡΩΠΟΥ, κάτι που διδαχτήκαμε στα παιδαγωγικά μαθήματα του Τομέα Παιδαγωγικής Επιστήμης της φιλοσοφικής σχολής (βλ. Μαρκαντώνης, Ανθρωπαγωγική).
τα παιδαγωγικα τμήματα δίνουν πολλη μεγαλη βαρύτητα στα παιδαγωγικα γιατι το καθε παιδι ειναι διαφορετικη μοναδα και μαθαινει με το δικο του διαφορετικο τροπο και ρυθμο. δεν γινετε ολοι να κανουν για ολα ας το αποδεχθουμε
Πες τα Λώρα! Και από ό,τι διάβασα παραπάνω έχεις ειδικευτεί και στην Παιδαγωγική Επιστήμη ως απόφοιτη ΦΠ ΑΠΘ. Άρα είσαι και ειδική στο αντικείμενο. Δικαιωματικά ανήκεις στο χώρο της ειδικής αγωγής. Τους μόνους που θα δεχόμουν είναι τους απόφοιτους του τμήματος Ειδικής Αγωγής Θεσσαλίας και της κατεύθυνσης Ειδικής Αγωγής του τμήματος Εκπαιδευτικής Πολιτικής Μακεδονίας, οι οποίοι από όσο διάβασα αντιμετωπίζουν προβλήματα γιατί ΑΚΟΥΣΤΕ! δεν τους αναφέρουν στα ΠΕ!!! Μόνο για δασκάλους και νηπιαγωγούς (ΠΕ61, 71, 72) όπως σας έγραψα παραπάνω προβλέπεται. Τσιφλίκια θέλουν οι δάσκαλοι?? Ας θυμηθούν τις ακαδημίες τους διετούς φοίτησης, ας χαλαρώσουν λίγο και ας ξεκαβαλήσουν το καλάμι που το είδαν πανεπιστήμονες οι "λίγο από όλα!"!! >:( >:( >:(Κάθε χρόνο τα παιδιά του ειδικής αγωγής του
καλημερα!
Στα γρήγορα ο εκπαιδευτής ενηλίκων είναι ο ΠΕ72 δηλαδή με άλλα λόγια ο απόφοιτος του Παν. Μακ. με πτυχίο Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής με κατεύθυνση «Συνεχής Εκπαίδευση» ή με κατεύθυνση «Εκπαιδευτική Πολιτική».
Επίσης ΠΕ έχουν πάρει όλοι πια και πλησιάζει ΑΣΕΠ για αυτούς.
Νο more mizery !
καλημερα!
Στα γρήγορα ο εκπαιδευτής ενηλίκων είναι ο ΠΕ72 δηλαδή με άλλα λόγια ο απόφοιτος του Παν. Μακ. με πτυχίο Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής με κατεύθυνση «Συνεχής Εκπαίδευση» ή με κατεύθυνση «Εκπαιδευτική Πολιτική».
Επίσης ΠΕ έχουν πάρει όλοι πια και πλησιάζει ΑΣΕΠ για αυτούς.
Νο more mizery !
επειδη ακουω πρωτη φορα για ΠΕ72 μπορειτε να δωσετε περισσοτερες πληροφοριες;;;
(δηλ που το διαβασατε, ποτε κτλ..)
ευχαριστω!
μην λέμε ότι να ναι
οι δάσκαλοι που παίρνουν απόσπαση ή και οργανική την παίρνουν γιατί έχουν τα προσόντα σύμφωνα με τον νόμο. Έχουν κάνει μεταπτυχιακό/διδακτορικό/διδασκαλείο κλπ κλπ όλα τα προσόντα που προβλέπονται και στην Δ/θμια. Το να λέμε ότι οι του βόλου ή της μακεδονίας δικαιωματικά τους ανήκουν θέσεις είναι το λιγότερο ΦΑΙΔΡΟ.
όσο αφορά τα περί ΕΕΕΕΚ και άλλα τέτοια καλό είναι να διαβάζουμε και τον νόμο της ειδικής αγωγής να ξεστραβωθούμε λίγο.
Στα γρήγορα ο εκπαιδευτής ενηλίκων είναι ο ΠΕ72 δηλαδή με άλλα λόγια ο απόφοιτος του Παν. Μακ. με πτυχίο Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής με κατεύθυνση «Συνεχής Εκπαίδευση» ή με κατεύθυνση «Εκπαιδευτική Πολιτική».
Επίσης ΠΕ έχουν πάρει όλοι πια και πλησιάζει ΑΣΕΠ για αυτούς.
Νο more mizery !
Φέτος τα είδα με τα μάτια μου..οι 8 στους 10 ΠΕ70 δεν έχουν ΚΑΜΙΑ ειδίκευση...ούτε σεμινάριο,ούτε μεταπτυχιακό ούτε Μαράσλειο!!
Τα είδα με τα μάτια μου και συζήτησα και με πολλές δασκάλες ειδικής αγωγής του
Τι σημαίνει mizery ?
Εκτός αν είναι το αγγλικό misery σε καμιά γερμανική διάλεκτο :D
Μόνο με αφορμή ότι πρόσφατα παρακολούθησα μια ημερίδα για την Ειδική Αγωγή,κατά τη διάρκεια της οποίας έγινε ένα σχετικό κουτούπωμα, και αυτή που κουτούπωσαν ήταν φιλόλογος ,λέγοντάς της τι σχέση μπορεί να έχει π.χ. η δυσλεξία ,για την οποία μπορεί να ξέρει κάτι παραπάνω ένας απόφοιτος του ΦΠΨ ή του ΦΠ ΑΠΘ-με τις περιπτώσεις του αυτισμού,του asperger κλπ,
να θέσω κι εγώ την ίδια ερώτηση;
Γιατί και οι δικοί μας της
Στα γρήγορα ο εκπαιδευτής ενηλίκων είναι ο ΠΕ72 δηλαδή με άλλα λόγια ο απόφοιτος του Παν. Μακ. με πτυχίο Εκ παιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής με κατεύθυνση «Συνεχής Εκπαίδευση» ή με κατεύθυνση «Εκπαιδευτική Πολιτική».Kinegiros, αυτό που γράφεις σε ποιο νόμο το είδες γραμμένο εσύ; Γιατί πολύ τους νόμους επικαλείσαι, αλλά εκφράσεις όπως "στα γρήγορα" εμένα δεν με καλύπτουν. Πες μας ΦΕΚ ή εγκύκλιο και σελίδα και τότε μπορείς να υιοθετείς το ύφος του γνώστη της νομοθεσίας. Γιατί σε άλλο topic του φόρουμ παιδιά που διάβασαν τη νομοθεσία έγραψαν ότι οι Ειδικοί Παιδαγωγοί του
ΠαράθεσηΣτα γρήγορα ο εκπαιδευτής ενηλίκων είναι ο ΠΕ72 δηλαδή με άλλα λόγια ο απόφοιτος του Παν. Μακ. με πτυχίο Εκ παιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής με κατεύθυνση «Συνεχής Εκπαίδευση» ή με κατεύθυνση «Εκπαιδευτική Πολιτική».Kinegiros, αυτό που γράφεις σε ποιο νόμο το είδες γραμμένο εσύ; Γιατί πολύ τους νόμους επικαλείσαι, αλλά εκφράσεις όπως "στα γρήγορα" εμένα δεν με καλύπτουν. Πες μας ΦΕΚ ή εγκύκλιο και σελίδα και τότε μπορείς να υιοθετείς το ύφος του γνώστη της νομοθεσίας. Γιατί σε άλλο topic του φόρουμ παιδιά που διάβασαν τη νομοθεσία έγραψαν ότι οι Ειδικοί Παιδαγωγοί του
Είπα στα γρήγορα ότι είπα το λέω άλλωστε. Να κάτσουν να διαβάσουν όσοι ενδιαφέρονται τον νομο της ειδικής. Επειδή όμως βαριέσε δεν είναι τρόπος αυτός να αμφισβητείς αυτά που γράφω. Θα μπορούσες να έχεις το τακτ να με ρωτήσεις απλά. Όσο αφορά το ύφος μου ως γνώστης της νομοθεσίας, δεν φταίω εγώ αν την γνωρίζω και εσύ όχι. Αυτό το σύμπλεγμα δεν είναι δικό μου πρόβλημα. Αντιπαρέρχομαι και θεωρώ ότι είναι η παρεξήγηση της στιγμής και απαντάω σε κάθε τι που με "ρωτάς".
παράληψη μου και ζητώ συγνώμη αν σε μπέρδεψα.Kinegiros, είσαι μαθηματικός και θα έπρεπε να γνωρίζεις ότι όταν αποφασίζεις να γράψεις σε ένα δημόσιο και δη εκπαιδευτικό forum, οφείλεις να γράφεις επακριβώς και με στοιχεία. Αυτό επιβάλλει η κοινή λογική αλλά και η επιστημονική δεοντολογία. Μπορεί για κάποιους αυτό το forum να αποτελεί παιδική χαρά ή χώρος εκτόνωσης, για κάποιους άλλους όμως είναι χώρος επιθυμητής έγκυρης ενημέρωσης σε πολύ σημαντικά επαγγελματικά τους θέματα. Σου ζήτησα στοιχεία όχι γιατί "βαριόμουν" να τα αναζητήσω εγώ ο ίδιος και δεν έχεις δικαίωμα να μου το καταλογίζεις, αλλά για να σου δείξω ότι οι πληροφορίες που έγραψες -και με επιβεβαιώνεις, μιας και το παραδέχεσαι- ήταν μπερδεμένες. Δεν αμφισβήτησα εσένα, αμφισβήτησα τις ανακρίβειες και έχω κάθε δικαίωμα. Γνωρίζω ό,τι με αφορά, όπως και εσύ εξάλλου, και απαιτώ από το συνομιλητή μου να με ενημερώνει υπεύθυνα για θέματα άλλα, με παραθέσεις και παραπομπές. Έτσι έμαθα. Και άσε τα συμπλέγματα κατά μέρους. Άλλοι συνάδελφοι εδώ μέσα παραθέτουν παραγράφους ολόκληρες για να ενημερώσουν υπεύθυνα, δεν αρκούνται σε τίτλους και... αυθεντίες.
Οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ 72 τοποθετούνται με διορισμό, μετάθεση ή απόσπαση στα ΕΕΕΕΚ και απα σχολούνται στην υλοποίηση προγραμμάτων εκπαίδευ σης και επιμόρφωσης ενηλίκων πολιτών με ή χωρίς αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκεςΕπομένως, το ΠΕ72 δεν λέγεται "Δασκάλων Ειδικής Αγωγής για ενήλικες" αλλά "Εκπαιδευτικών Ενηλίκων". Προσοχή συνάδελφοι (δεν αναφέρομαι σε εσένα kinegiros) στις ονομασίες που χρησιμοποιείτε. Επομένως, ο καινούριος κλάδος ΠΕ72 δεν έχει άμεση σχέση με την ΕΑΕ αλλά μόνο κατόπιν μεταπτυχιακών ή διδακτορικών σπουδών και τα συναφή στην ΕΑΕ, όπως και οι άλλοι κλάδοι (κατά το νόμο). Πάει αυτό. Πάντως κλάδο συγκεκριμένο ΠΕ για τους αποφοίτους Ειδικής Αγωγής δεν είδα, κακώς.
Όσο αφορά αυτό που λες για το ότι ο καθένας πρέπει να κινήται στο χώρο συνοδευμένο από τον τίτλο "ειδικός παιδαγωγός" που είναι ένας ελιτίστικος τίτλος που αυτόαποδίδουν κάτι δάσκαλοι από τον βόλο να μου επιτρέψεις να σου πω ότι είσαι προφανώς έξω από τον χορό και είναι λογικό να επαναλαμβάνεις αυτά που σου λέει η παρέα σου.
Η διαστρέβλωση της λογικής που επιχειρούν κάποια παιδιά του βόλου δεν περνάει. Η οργή τους και η πίκρα τους γιατί τους έχουν στο περιθώριο (κακός) τόσο καιρό δεν είναι δικαιολογία για αντιλήψεις "εμείς ήμαστε και οι άλλοι είναι για τα μπάζα".Πρώτα δεν μου λέει τίποτα η.... παρέα μου και δεν έχω μάθει να επαναλαμβάνω. Τώρα εσένα τι λέει η δική σου "παρέα" είναι άλλο, μεγάλο θέμα. Επειδή όμως φαίνεται ότι είσαι ένας απλώς καταρτισμένος εκπαιδευτικός σε θέματα ΕΑΕ (αλήθεια γιατί δεν μας είπες πώς έγινες ΠΕ03.50 και το έκλεισες έτσι απότομα? Το ότι είσαι .50 το ξέρω, το είδα κάτω από το όνομά σου) σου έγραψα και το προσπέρασες ότι η Ειδική Παιδαγωγική -και ας με διορθώσουν οι φίλοι παιδαγωγοί- είναι επιστημονικός κλάδος της Παιδαγωγικής και ανήκει στις Επιστήμες της Αγωγής. Ο όρος "ειδικός παιδαγωγός" δεν είναι ελιτίστικος όπως νομίζεις ή θέλεις να νομίζεις για να μην απειλούνται τα επαγγελματικά σου δικαιώματα. Ούτε τον εφηύραν τα παιδάκια από το
"Οι στάσεις εργασίας σε «υποχρεωτική» υπερωρία, αφού δεν εντάσσονται ούτε στο υποχρεωτικό διδακτικό ωράριο ούτε και στο εργασιακό ωράριο, δεν περικόπτονται από το μισθό του εκπαιδευτικού.
Ο μόνος υπεύθυνος για την ανάθεση υπερωριών (σε εκπαιδευτικούς του ίδιου σχολείου) είναι ο Σύλλογος Διδασκόντων. Σε άλλη περίπτωση μόνο με σύμφωνη γνώμη του ΠΥΣΠΕ μπορούν να ανατεθούν υπερωρίες εγγράφως και οριζόμενες συγκεκριμένα.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. είναι αντίθετο με την ανάθεση υποχρεωτικών υπερωριών και καλεί τους Συλλόγους Διδασκόντων να μην αναθέτουν υποχρεωτικές υπερωρίες σε συναδέλφους. Καλούμε, επίσης, και τους αιρετούς των ΠΥΣΠΕ να μη συνηγορούν, σε καμιά περίπτωση, σε ανάθεση υποχρεωτικών υπερωριών.
Αν παρ' όλα αυτά ο Δ/ντής Εκπαίδευσης, ύστερα από πρόταση του ΠΥΣΠΕ, αναθέσει υποχρεωτικές υπερωρίες το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. κηρύσσει συνεχείς στάσεις εργασίας για τη συνδικαλιστική κάλυψη των συναδέλφων."
Αρ. Πρωτ:71- 31/08/2009
και
"Το Δ.Σ. της ΔΟΕ καλεί τους συλλόγους διδασκόντων και τους εκπαιδευτικούς να αρνούνται τη δημιουργία τμημάτων άνω των 25 μαθητών και καλύπτει συνδικαλιστικά την άρνησή τους να αναλάβουν τμήμα άνω των 25 μαθητών." Αρ.πρωτ:1211- 2/9/2010
Δεν χρειάζονται πολλά λόγια, λίγα και μεστά. Τουλάχιστον ως προς αυτό η ΔΟΕ είναι ένα (τεράστιο) βήμα μπροστά.
μπλα μπλα μπλα
πράσινες κόκκινες και μπλε κορδέλες
από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα ....κλπ κλπ
βγάζω νόημα; δεν νομίζω, το ίδιο και εσύ
δεν έχουμε να πούμε κάτι, δεν είχαμε να πούμε ποτέ τίποτα, μια φούσκα γεμάτη αέρα, άσχετη με το αντικείμενο. Καιρός για magnum.
εμείς συνάδελφε έχουμε σύμφωνα με τον νόμο 30 παιδιά οι δάσκαλοι 25. Το επιχείρημα των 25 δεν κολλάει και ότι και να λέει η ολμε δεν σε καλύπτει σε αυτό.Bασικά είναι εύκολο να παραθέτεις τους νόμους...αυτό έκανες συνέχεια και σ'εμάς...ξεχνάς την ουσία όμως....να σε δω με 30 μαθητές στην τάξη και μετά έλα να μου πεις αν θα παραθέτεις απλά τους νόμους...εκτός αν βρίσκεσαι σε καμιά Φολέγανδρο και το κάνεις εκ του ασφαλούς.....
Μόνο αν αλλάξει ο νόμος.
εμείς συνάδελφε έχουμε σύμφωνα με τον νόμο 30 παιδιά οι δάσκαλοι 25. Το επιχείρημα των 25 δεν κολλάει και ότι και να λέει η ολμε δεν σε καλύπτει σε αυτό.
Μόνο αν αλλάξει ο νόμος.
εμείς συνάδελφε έχουμε σύμφωνα με τον νόμο 30 παιδιά οι δάσκαλοι 25. Το επιχείρημα των 25 δεν κολλάει και ότι και να λέει η ολμε δεν σε καλύπτει σε αυτό.
Μόνο αν αλλάξει ο νόμος.
Μα βέβαια και το νόμο θέλουμε και παλεύουμε να αλλάξουμε. Από την άλλη όμως και αυτό αφορά την εφαρμογή του νόμου που παρεμπιπτόντως μιλάει για μέχρι 30 μαθητές, ξέρουμε πολύ καλά ότι όπου δεν υπήρχε κτιριακό πρόβλημα τα τμήματα δημιουργούνταν με βάση τον αριθμό 25 και μάλιστα με αποφάσεις ΠΥΣΔΕ. Συμπληρωματική αλλά και έμμεση αναγνώριση του δίκαιου αιτήματος ήταν η περσινή εγκύκλιος του Σπηλιωτόπουλου που έλεγε ότι όπου δεν τίθεται κτιριακό θέμα η δημιουργία των τμημάτων να γίνει με όριο τους 25 μαθητές. Θα μου πεις πέρσι ήταν και η γρίππη για αυτό. Ναι αλλά φέτος αναμένουμε το τσουνάμι...
υγ η ηγεσία του υπδβμθ προσπαθεί να εξαφανίσει κυριολεκτικά τα κενά των συνταξιοδοτήσεων δημιουργώντας μεγάλα τμήματα (πολλές υπεραριθμίες θα παίξουν φέτος και του χρόνου) και καταργώντας ή συγχωνεύοντας (προς το παρόν στην α/θμια) μικρές σχολικές μονάδες. Είναι πραγματικά ανατριχιαστικό πόσα σχολεία έκλεισαν με το καλημέρα της φετινής χρονιάς και μάλιστα προτού ολοκληρωθούν οι εγγραφές και οι μετεγγραφές.
Τα σχολεία που έκλεισαν ήταν κάτι μονοθέσια δεν ήταν νομίζω τόσο τραγικά τα πράγματα. Μπορείς να μας πεις αριθμούς από δευτεροβάθμια ?
OΛΜΕ : ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Σχετικά με τον ανώτατο αριθμό των μαθητών ανά τμήμα ανέφερε πως ο στόχος του Υπουργείου Παιδείας είναι 25 και μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις κτιριακών προβλημάτων θα είναι +10%. Επειδή αυτό είναι διαφορετικό από που στην πράξη προωθεί η διοίκηση, ζητήσαμε από την Υπουργό να στείλει μια εγκύκλιο στα σχολεία με αυτή ακριβώς τη διατύπωση.
Για τις υπερωρίες ανέφερε πως αυτές θα αποφασίζονται με παιδαγωγική λογική* από το σύλλογο διδασκόντων και όχι υποχρεωτικά.
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=8837
Για να δούμε, θα πάει ποτέ αυτή η εγκύκλιος στα σχολεία;
*Τι σημαίνει παιδαγωγική λογική; Δεν μπορώ να το καταλάβω.
Τα σχολεία που έκλεισαν ήταν κάτι μονοθέσια δεν ήταν νομίζω τόσο τραγικά τα πράγματα. Μπορείς να μας πεις αριθμούς από δευτεροβάθμια ?
Ναι, είναι τραγικό να κλείνει ένα σχολείο ακόμη κι αν πρόκειται για μονοθέσιο ή αν θες πολύ περισσότερο όταν πρόκειται για μονοθέσιο.
Είναι σημείο αναφοράς, κέντρο πολιτισμού και δίνει μια αίγλη στην περιοχή (έχουμε και σχολείο!) αλλά και μια υπόσχεση ότι το χωριό δεν θα ερημωθεί.
Στη δευτεροβάθμια δεν έχουμε κλείσιμο σχολείων ακόμη. Όμως για κάθε ένα τμήμα που χάνεται λόγω σύμπτυξης σχεδόν έχουμε μια θέση φιλολόγου να εξαφανίζεται κοκ. Αν παγιωθεί αυτή η κατάσταση θα έχουμε του χρόνου να χάνονται θέσεις μαθηματικών, φυσικών-χημικών-βιολόγων και θα ακολουθήσει πτωτική πορεία και στις υπόλοιπες ειδικότητες.
Τα σχολεία που έκλεισαν ήταν κάτι μονοθέσια δεν ήταν νομίζω τόσο τραγικά τα πράγματα. Μπορείς να μας πεις αριθμούς από δευτεροβάθμια ?
Ναι, είναι τραγικό να κλείνει ένα σχολείο ακόμη κι αν πρόκειται για μονοθέσιο ή αν θες πολύ περισσότερο όταν πρόκειται για μονοθέσιο.
Είναι σημείο αναφοράς, κέντρο πολιτισμού και δίνει μια αίγλη στην περιοχή (έχουμε και σχολείο!) αλλά και μια υπόσχεση ότι το χωριό δεν θα ερημωθεί.
Στη δευτεροβάθμια δεν έχουμε κλείσιμο σχολείων ακόμη. Όμως για κάθε ένα τμήμα που χάνεται λόγω σύμπτυξης σχεδόν έχουμε μια θέση φιλολόγου να εξαφανίζεται κοκ. Αν παγιωθεί αυτή η κατάσταση θα έχουμε του χρόνου να χάνονται θέσεις μαθηματικών, φυσικών-χημικών-βιολόγων και θα ακολουθήσει πτωτική πορεία και στις υπόλοιπες ειδικότητες.
Να κάνω κάτι : οι απόφοιτοι του Μακεδονίας με κατεύθυνση "Ειδική Αγωγή" θεωρούνται δάσκαλοι όπως οι απόφοιτοι του τμήματος Ειδικής Αγωγής του