Τα μυνηματα υπηρχαν εδω και ενα χρονο...απο πολ.μηχανικους,γιατρους,κομμωτριες,πωλητριες,εργατες που ειτε δεν εχουν πια δουλεια ειτε απολυθηκαν,δεν εχουν να πληρωσουν τα στεγαστικα τους δανεια και να ζησουν αξιοπρεπως.Εμεις οι υποψηφιοι για το δημοσιο εκπαιδευτικοι νομιζαμε οτι η παιδεια θα εξαιρεθει οτι θα'ταν το χρυσωμενο χαπι αυτης της καταρεουσας κοινωνιας ,τελικα δεν ηταν,οπως και τα νοσοκομεια και ιατρεια του ΙΚΑ και τα ΕΣΥ!Στα σώματα ασφαλείας όμως οι προσλήψεις πάνε μια χαρά! Εξάλλου θα χρειαστεί προσωπικό (sic) για την αυξανόμενη οργή των ανέργων και υποαπασχολούμενων ή υπαμοιβώμενων πολιτών!
να κάνουμε ειρηνικές πορείες μετά το πέρας των μαθημάτων, ώστε να μην χάνονται οι διδακτικές ώρες, και κάθε μέρα αν χρειαστεί και να είναι και οι γονείς εκεί. Μαζί με τους γονείς τους! Ξέρετε πόσοι θα μαζευτούμε;
Δεν είμαι ενάντια στις απεργίες αλλά αν για παράδειγμα κόψουν τελείως τους μισθούς, μας κόψουν τα πάντα όλα τι θα κάνουμε; θα παμε σπίτι μας;
Γιατί δεν υπάρχει η επιλογή "Ενημέρωση της κοινωνίας κ λευκή απεργία";Προστέθηκε.
Θέλω να πηγαίνω στη δουλειά μου, να παρουσιάζομαι στο σχολείο μου, αλλά αρνούμαι να διδάξω για τους χ-ψ λόγους τους οποίους "εξηγώ" στην κοινωνία.
Όχι η κοινωνία να με πει κ τεμπέλα, επειδή θα απεργώ κ θα μένω σπίτι μου! :-\
Γιατί δεν υπάρχει η επιλογή "Ενημέρωση της κοινωνίας κ λευκή απεργία";
Θέλω να πηγαίνω στη δουλειά μου, να παρουσιάζομαι στο σχολείο μου, αλλά αρνούμαι να διδάξω για τους χ-ψ λόγους τους οποίους "εξηγώ" στην κοινωνία.
Όχι η κοινωνία να με πει κ τεμπέλα, επειδή θα απεργώ κ θα μένω σπίτι μου! :-\
Διαφωνώ εν μέρη με τον τίτλο του θέματος. Τα σχολεία δεν είναι υπό διάλυση απλά. Αλλάζει ο χαρακτήρας των σχολείων όπως τα ξέρουμε και γίνεται προσπάθεια να δημιουργηθεί κάτι διαφορετικό. Αυτό που προσπαθούν να κάνουν είναι σχολεία αποκεντρωμένα και διαφοροποιημένα. Την ευθύνη θα την έχουν οι δήμοι και η ποιότητα της εκπαίδευσης θα εξαρτάται από τη δυνατότητα των δήμων. Σε ένα τέτοιο σχολειο δεν ταιριάζει το πρότυπο του μόνιμου εκπαιδευτικού, το οποίο κολάει με εκπαίδευση κεντρικά χρηματοδοτούμενη. Με σχολεια ανα δήμο είναι προτιμότερο να έχεις συμβάσεις εργασίας και να επιλέγεις πόσους θα προσλάβεις, τι θα τους πληρώνεις, ποιούς μπορείς να προσλάβεις. Δεν θα έχεις ένα βιβλίο για όλα τα σχολεια. Θα έχεις λίστες με εγκεκριμένα βιβλία από τα οποία θα μπορει κάθε σχολείο ή δήμος πχ να διαλλέγει. Ο ρόλος του διευθυντή 'αναβαθμίστηκε' για να τιαρίάζει σε ένα τέτοιο σχολειο. Οι αλλαγές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση πατάνε σε ένα τέτοιο σχολείο.
Όπως καταλαβαίνετε, για τον απλό κόσμο ένα τέτοιο σύστημα εκπαίδευσης πολλών ταχυτήτων και μαλιστα σε εποχές ισχνών αγελάδων θα σημάνει την παραπέρα υποβάθμιση της εκπαίδευσης των παιδιών του. Για εμάς τους εκπαιδευτικούς, άστα να πάνε...
Οι ακραίες περιστάσεις απαιτούν ακραίες λύσεις..
Οπότε μια πιθανή αντίδραση θα ήταν η εξής: κατάληψη στο υπουργείο, κλείδωμα της υπουργού στο γραφείο μέχρι να λυθούν τα βασικά ζητήματα (και μετά "εθελοντική" παραίτησή της, ώστε να αναλάβει κάποιος πιο.. άνθρωπος.. α ναι, πρέπει να παραιτηθεί όλη η κυβέρνηση επίσης και να αναλάβει προσωρινά τη διακυβέρνηση μια λαϊκή μεταβατική κυβέρνηση ::) )
Στο γυμνάσιο που δούλεψα φέτος ( τώρα είμαι άνεργη) ήθελαν να αφήσουν μαθητή για 4 φορά στην Α γυμνασίου , έγραψε λέει στα γαλλικά 2 ..... ε πόσο θες να γράψει αφού δεν ξέρει ουτε ελληνικά ; κατα τα άλλα το έπιπεδο των Ελλήνων μαθητων γυμνασιου είναι πολύ ανεβασμένο αφου πια έχουμε πολλους μαθητές που βγάζουν 20καθαρό.Κοροιδία......
Εισαγωγή προγραμμάτων διαμόρφωσης φορολογικής συνείδησης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Στο γυμνάσιο που δούλεψα φέτος ( τώρα είμαι άνεργη) ήθελαν να αφήσουν μαθητή για 4 φορά στην Α γυμνασίου , έγραψε λέει στα γαλλικά 2 ..... ε πόσο θες να γράψει αφού δεν ξέρει ουτε ελληνικά ; κατα τα άλλα το έπιπεδο των Ελλήνων μαθητων γυμνασιου είναι πολύ ανεβασμένο αφου πια έχουμε πολλους μαθητές που βγάζουν 20καθαρό.Κοροιδία......
Τι νόημα έχει να πάει αυτός ο μαθητής στην
Φυσικά και πιστεύω οτι είναι σημαντική η συνεργασία εκπαιδευτικού και γονέα και αν έπεφτε στον ΑΣΕΠ ναι θα το έλεγα. Το έχω δει άλλωστε και στην πράξη. π.χ. για ένα παιδί που εγώ θα του έβαζα πολύ χαμηλό βαθμό μιας και έβλεπα οτι δεν κάνει τιποτα στην τάξη και συνεχώς μου δημιουργεί πρόβλημα μετά απο συζητηση με τους γονείς του έμαθα οτι είχε ελαφρά δυσλεξία και αποσπαση προσοχής οπότε με μια αλλαγή στο μπροστά θρανίο και λίγη παρότρυνση παραπάνω έγιναν θαύματα. Για κάτι τέτοιο είναι απαραίτητη η συνεργασία εκπαιδευτικού και γονέα. Τώρα θα μου πεις υπάρχουν και αυτοί που δεν ενδιαφέρονται.
Φέτος μίλησα π.χ. με μια μητέρα γιατί αν και εγώ δεν μπορούσα να διαγνώσω φυσικά τι είδους μαθησιακή δυσκολία αντιμετώπιζε το παιδί ήταν σίγουρο ότι κάτι το δυσκόλευε και το κρατούσε πίσω. Η μητέρα δεν ενδιαφέρθηκε και το πράγμα έμεινε εκει. Δεν μπορώ εγώ σαν καθηγητής να πάρω το παιδί και να το πάω σε έναν λογοθεραπευτή για διάγνωση αυτό μόνο ο γονέας μπορεί να το κάνει.
Αν και έκανα φιλότιμες προσπάθειες να το βοηθήσω πιστεύω οτι ήμουν ανεπαρκής σαν καθηγήτρια γιατί δεν ήξερα τι υλικό ακριβώς να του δώσω και σε τι να επιμείνω.
Επίσης, το να μείνει κάποιος στα γαλλικά σημαίνει οτι υπάρχει και προβληματική συμπεριφορά στην τάξη και όχι απλα έλλειψη γνώσεων. Γιατί υπολογίζονται και οι βαθμοί του τριμήνου, δεν είναι μόνο η τελική βαθμολογία στις εξετάσεις.
Και για το ότι ανέφερες οτι είναι απο ξένη χώρα και δεν ξέρει καλά ελληνικά μιλάμε για ξένη γλώσσα οπότε αυτο στις πρώτες τάξεις των γαλλικών δεν αποτελεί πρόβλημα αφού ο μαθητής μαθαίνει λεξλόγιο που μπορεί να αναπαρασταθεί με εικόνες.
Κατά τ' άλλα πρώτα ο μαθητής έλεγε η διαμάντω.Χρειάζονται αγώνες από Σεπτέμβριο,αλλιώς δε μας βλέπω καλά.Αγώνες με έργα ,γιατί τα λόγια τελείωσαν. Ας σταματήσουμε επιτέλους να λέμε ότι βρέχει, όταν μας φτύνουν !
Αγώνες με έργα Sun ,αυτό λέω .Τα γιαούρτια δεν είναι λύση και εμείς τουλάχιστον ως μορφωμένοι άνθρωποι έχουμε ένα επίπεδο.Τι θα κάνουμε όμως ;Με μια και δυο μέρες απεργία που θα προτείνει ως είθισται η ΟΛΜΕ δε λύνεται το πρόβλημα.Θέλει συντονισμένες κινήσεις με μαθητές ,γονείς και συλλόγους.Στο σχολείο που ήμουν πέρυσι απεργούσαμε πάντα 4 άτομα.Όλοι οι άλλοι στον κόσμο τους μη χάσουν 50 ευρώ.Συμφωνώ.
Αγώνες με έργα Sun ,αυτό λέω .Τα γιαούρτια δεν είναι λύση και εμείς τουλάχιστον ως μορφωμένοι άνθρωποι έχουμε ένα επίπεδο.Τι θα κάνουμε όμως ;Με μια και δυο μέρες απεργία που θα προτείνει ως είθισται η ΟΛΜΕ δε λύνεται το πρόβλημα.Θέλει συντονισμένες κινήσεις με μαθητές ,γονείς και συλλόγους.Στο σχολείο που ήμουν πέρυσι απεργούσαμε πάντα 4 άτομα.Όλοι οι άλλοι στον κόσμο τους μη χάσουν 50 ευρώ.
Για την ανιατη περιπτωση Χριστοφιλοπουλου συστηνεται γιαουρτοθεραπεια οπως:(http://2.bp.blogspot.com/-ymTK80ri3Cs/Tj_Y7s4522I/AAAAAAAAa2g/JlpoUXDp9-s/s400/2y2j5xxunkvqr.jpg)(http://3.bp.blogspot.com/-qnzMRvWkVNc/Tj_ZCUyysLI/AAAAAAAAa2k/S59ryp8JgQc/s400/1fhvjar9wmcyl.jpg)
Αγώνες με έργα Sun ,αυτό λέω .Τα γιαούρτια δεν είναι λύση και εμείς τουλάχιστον ως μορφωμένοι άνθρωποι έχουμε ένα επίπεδο.Τι θα κάνουμε όμως ;Με μια και δυο μέρες απεργία που θα προτείνει ως είθισται η ΟΛΜΕ δε λύνεται το πρόβλημα.Θέλει συντονισμένες κινήσεις με μαθητές ,γονείς και συλλόγους.Στο σχολείο που ήμουν πέρυσι απεργούσαμε πάντα 4 άτομα.Όλοι οι άλλοι στον κόσμο τους μη χάσουν 50 ευρώ.
Το οικονομικό είναι σεβαστό. Τι γίνεται για τις περιπτώσεις που επειδή είχαν την ημέρα της απεργίας 3ωρο ΔΕΝ έκαναν, αλλά επέλεγαν εκείνη την ημέρα που μπορεί να είχαν 5ωρο;
Ή εάν η απεργία αντί για Τετάρτη προγραμματιζόταν για Πεμπτη, κόλλαγαν μια αιμοδοτική και έφευγαν για καλό 3ήμερο;
Και φυσικά η παρανομία να μεταβάλλεται το πρόγραμμα την ημέρα της απεργίας για να μην κάνουν κενά τα παιδιά, είχε σαν συνέπεια από την προηγούμενη κιόλας να κλείνονται τα ραντεβού για καφεδάκια στην πλατεία του χωριού.
Αυτό όμως το λύσαμε. Από το Φλεβάρη και μετά, με αυστηρό έγγραφο ζητήσαμε από τη δ/νση του σχολείου να μην προβαίνει σε τροποποίηση του προγράμματος, αλλά το σχολείο να λειτουργεί με προσωπικό ασφαλείας, δηλαδή με τους εκπ/κους που δεν απεργούν, είναι όμως παράλληλα υποχρεωμένοι να είναι στις θέσεις τους από τις 08 το πρωί έως και τη λήξη του ωραρίου, με αυξημένη την ευθύνη εφημερίας.
Ό,τι είναι νόμιμο δεν είναι σίγουρα και ηθικό.
Το συγκεκριμένο ζήτημα είναι καθαρά θέμα δεοντολογίας.
να με συγχωρείς συνάδελφε έχω κουραστεί τον τελευταίο καιρό να ακούω το συγκεκριμένο "επιχείρημα" (περί μη ηθικού) το έχω ταυτίσει με αδυναμία επιχειρημάτων.
να με συγχωρείς συνάδελφε έχω κουραστεί τον τελευταίο καιρό να ακούω το συγκεκριμένο "επιχείρημα" (περί μη ηθικού) το έχω ταυτίσει με αδυναμία επιχειρημάτων.
Να καταδικασετε τα φροντιστηρια, ειναι αφαιμαξη και το μεγαλυτερο προβλημα του γονιου.
Να καταδικασετε τα φροντιστηρια, ειναι αφαιμαξη και το μεγαλυτερο προβλημα του γονιου.
......και να στειλετε τους υπευθυνους τους στην Σπιναλογκα.. >:(
ας σοβαρευτουμε λιγακι...ας καταδικασουμε καλυτερα τις αιτιες που ωθουν τα παιδια εκει..αυτο φτανει...
Nickitol πολύ κατατοπιστική η παρέμβασή σου. Πιστεύω πάντως πως αφού καταστήσουμε στην κοινωνία σαφείς τους λόγους για τους οποίους κάνουμε απεργία και πάρουμε τους γονείς και τους λοιπούς εμπλεκομένους με το μέρος μας, τότε όλοι μαζί οφείλουμε να προβούμε σε δυναμικότερες κινητοποιήσεις και παρεμβάσεις ενάντια όσων βρίσκονται πίσω από αυτό το οργανωμένο σχέδιο υποβάθμισης της Εκπαίδευσης, σύμφωνα με τις υποδείξεις του Ο.Ο.Σ.Α. και των "νεοφιλελεύθερων" δυνάμεων. Μόνο με ανυπακοή και αντίδραση στα επιβαλλόμενα μέτρα μπορούμε να ελπίζουμε σε ένα καλύτερο αύριο- αρκεί αυτό τον πόλεμο να τον δώσουμε ενωμένοι...
εγω πιστευω οτι οσο και αν προσπαθησουμε οι γονεις και γενικοτερα η κοινωνια δεν ερχονται με το μερος μας..για την πλειοψηφια ειμαστε οι ιδιαιτερακηδες που τα κονομαμε απο τα απογευματινα μαθηματα , οι δεν δουλευω τρεις μηνες το καλοκαιρι και ζητω και αυξηση , οι τεμπεληδες των 3 ωρων την ημερα που ωθουμε τα παιδια στα φροντιστηρια κτλ κτλ...ειδατε στην απεργια των ταξι ποσες κοινωνικες ταξεις επεσαν στα ποδια τους και τους εκλιπαρουσαν να συνεχισουν...σε μας οι αμεσα θιγομενοι και επηρεαζομενοι δηλαδη οι μαθητες μας παρακαλουν να συνεχισουμε τις απεργιες μας για να μην ερχονται στο σχολειο..αρρωσταινουμε μια μερα και γινεται παρτυ που λειπουμε απο την ταξη ...ποιος λοιπον θα διαμαρτυρηθει και θα πιεσει την κυβερνηση ;
Άσε την πλειοψηφία της κοινωνίας και τα αρνητικά στερεότυπα που έχουν διαμορφωθεί σ' αυτή από λίγους μόνιμους συμαδέλφους και κυρίως από αυτούς που ζουν από αυτά τα στερεότυπα και είναι οι απανταχού φροντιστές στην χώρα μας και πες μας τι πιστεύεις εσύ και κυρίως πως θα ανατρέψουμε αυτή την εικόνα.
Πολλά έχουν προταθεί στο Forum. Ποια η γνώμη σου;
Έχω την αίσθηση πως στην πλειοψηφία των μηνυμάτων σου επιχειρηματολογείς σαν φροντιστής -και μάλιστα σαν επιχειρηματίας φροντιστής- δεν έχω καταλάβει μέχρι τώρα αν είσαι μόνιμος ή αναπληρωτής...
Μπορεί να κάνω και λάθος...
Συνέχεια σου φταίνε οι παράνομοι ιδιαιτεράκηδες μόνιμοι, που στο κάτω - κάτω παίρνουν τα ρίσκα τους και παρ' όλα αυτά μπορεί να είναι και άψογοι στην πρωινή δουλειά τους.
Πιστεύεις πως ακόμη και οι εκπαιδευτικοί που τα τελευταία τουλάχιστον 10 χρόνια έχουν τραβήξει μια ατελείωτη ταλαιπωρία μέχρι να διοριστούν με πολλούς ΑΣΕΠ και πολύ κόπο, μπαίνουν στις τάξεις με στόχο να λουφάρουν...
Άσε την πλειοψηφία της κοινωνίας και τα αρνητικά στερεότυπα που έχουν διαμορφωθεί σ' αυτή από λίγους μόνιμους συμαδέλφους και κυρίως από αυτούς που ζουν από αυτά τα στερεότυπα και είναι οι απανταχού φροντιστές στην χώρα μας και πες μας τι πιστεύεις εσύ και κυρίως πως θα ανατρέψουμε αυτή την εικόνα.
Πολλά έχουν προταθεί στο Forum. Ποια η γνώμη σου;
Έχω την αίσθηση πως στην πλειοψηφία των μηνυμάτων σου επιχειρηματολογείς σαν φροντιστής -και μάλιστα σαν επιχειρηματίας φροντιστής- δεν έχω καταλάβει μέχρι τώρα αν είσαι μόνιμος ή αναπληρωτής...
Μπορεί να κάνω και λάθος...
Συνέχεια σου φταίνε οι παράνομοι ιδιαιτεράκηδες μόνιμοι, που στο κάτω - κάτω παίρνουν τα ρίσκα τους και παρ' όλα αυτά μπορεί να είναι και άψογοι στην πρωινή δουλειά τους.
Πιστεύεις πως ακόμη και οι εκπαιδευτικοί που τα τελευταία τουλάχιστον 10 χρόνια έχουν τραβήξει μια ατελείωτη ταλαιπωρία μέχρι να διοριστούν με πολλούς ΑΣΕΠ και πολύ κόπο, μπαίνουν στις τάξεις με στόχο να λουφάρουν...
panos2....1)κατα τη γνωμη μου η κατασταση ειναι μη ιασιμη με τα τωρινα δεδομενα....οχι μονο στον κλαδο μας αλλα γενικα στο δημοσιο...ποτε ο κοσμος δεν θα αποκτησει θετικη γνωμη για τους γιατρους του ΕΣΥ , τους εκπαιδευτικους , τους υπαλληλους στις πολεοδομιες , στους δημους κτλ...τουλαχιστον εγω αυτο εισπραττω στις κοινωνικες μου συναναστροφες...αν εσυ εχεις αλλη εικονα ευχαριστως να την ακουσω...οι λογοι πολλοι και πολλες φορες αναφερθεντες εδω...κυριοτερα θεωρω την κακη αξιοποιηση της μονιμοτητας στον κλαδο απο συναδελφους(δεν ξερω αν ειναι λιγοι η πολλοι..την ζημια την εχουν κανει για ολους....) και την υποχρηματοδοτηση της δημοσιας εκπαιδευσης
2) λες οτι απο τα αρνητικα στερεοτυπα τις κοινωνιας ωφελουνται οι απανταχου φροντιστες ...στον ορο απανταχου θα προσθεσω και το ''απαντες'' συμπεριλαμβανομενου και των παρανομονων ιδιαιτερακηδων που δικαιολογεις στο μηνυμα σου...την εισροη στην ιδιωτικη εκπαιδευση δεν την προκαλει ο φροντιστης...δεν εχει την δυναμη αλλωστε...αν τα σχολεια ηταν οπως επρεπε με σωστη λειτουργια(οργανωση, ωρολογιο προγραμμα κτλ) απο το υπουργειο και τους συναδελφους τα φροντιστηρια θα ειχαν εξαφανισθει.. ο φροντιστης δεν προκαλει καταληψεις ουτε κανει 30αρια τμηματα , ουτε καθιερωνει πανελλαδικες εξετασεις με εκτος κλιματος σχολικων τακξεων θεματα...οποτε αυτο το ἑχουν διαμορφωθει"απο τους φροντιστες τα στερεοτυπα το θεωρω ατυχη σκεψη
3) οσο για το οτι εγω θεωρω τους επιτυχοντες του ΑΣΕΠ λουφαδορους κανεις λαθος ...ακριβως το αντιθετο...ειναι οι μονοι που μπορουν να βελτιωσουν λιγο την βαλτωμενη κατασταση
ΥΓ. Νέε sta8oukos, μάλλον το παράκανες με την απαισιοδοξία... Πάρτο λίγο αλλιώς... :D
ΥΓ. Νέε sta8oukos, μάλλον το παράκανες με την απαισιοδοξία... Πάρτο λίγο αλλιώς... :D
Μήπως στον αντίποδα των λεγόμενών του είμαστε εμείς οι υπεραισιόδοξοι παρότι φανερά βαδίζουμε από το κακό στο χειρότερο και κανείς δεν μας διαβεβαίωσε (στα σοβαρά) για το αντίθετο; 8)
Πριν από το ολοκαύτωμα των Εβραίων στη Γερμανία κανείς δεν μπορούσε να διανοηθεί το τι θα ακολουθήσει... τους φόρτωναν στα τραίνα σαν τα ζώα προς τα στρατόπεδα συγκέντρωσης και οι Εβραίοι είχαν την πεποίθηση ότι οι Γερμανοί ήταν φίλοι τους και δεν θα τους έβλαπταν! Κανείς δεν είχε προβλέψει τότε το μέγεθος και το είδος της καταστροφής που ακολούθησε!
(υγ: όχι, δεν είμαι εβραία, απλώς μεταφέρω τον προβληματισμό μου)
Τώρα εσύ ξέφυγες εντελώς... Πάντως μην ανησυχείς για το άτομό σου. Αποκλείεται να είσαι εφησυχασμένη. Μάλλον θα γκρινιάζεις σε κάθε περίπτωση... είναι μόνο μια διαίσθηση και όχι βεβαιότητα...8)
Τώρα εσύ ξέφυγες εντελώς... Πάντως μην ανησυχείς για το άτομό σου. Αποκλείεται να είσαι εφησυχασμένη. Μάλλον θα γκρινιάζεις σε κάθε περίπτωση... είναι μόνο μια διαίσθηση και όχι βεβαιότητα...8)
μακάρι ναναι δικές μου γκρίνιες όλα αυτά και τπτ περισσότερο... ίσως και να ταχω χάσει από τα 40βάλε μου ;D Πάιζει γεροντική άννοια στα 40; ;D
Μετά τα 40 παίζουν πολλά.... ;D :P
Αυτό που πρέπει κάποια στιγμή να συνειδητοποιήσουμε όλοι (όχι μόνο οι εκπαιδευτικοί, ενεργεία ή δυνάμει) αλλά η κοινωνία ολόκληρη, όλοι οι εργαζόμενοι, είναι πως δεν υπάρχει όριο στην αθλιότητα. Δεν υπάρχει πάτος, θα το τραβήξουν μέχρι εκεί που δεν πάει, και μετά θα το τραβήξουν ακόμα παραπέρα, ακόμα χαμηλότερα.
ΥΓ. Νέε sta8oukos, μάλλον το παράκανες με την απαισιοδοξία... Πάρτο λίγο αλλιώς... :D
Μήπως στον αντίποδα των λεγόμενών του είμαστε εμείς οι υπεραισιόδοξοι παρότι φανερά βαδίζουμε από το κακό στο χειρότερο και κανείς δεν μας διαβεβαίωσε (στα σοβαρά) για το αντίθετο; 8)
Πριν από το ολοκαύτωμα των Εβραίων στη Γερμανία κανείς δεν μπορούσε να διανοηθεί το τι θα ακολουθήσει... τους φόρτωναν στα τραίνα σαν τα ζώα προς τα στρατόπεδα συγκέντρωσης και οι Εβραίοι είχαν την πεποίθηση ότι οι Γερμανοί ήταν φίλοι τους και δεν θα τους έβλαπταν! Κανείς δεν είχε προβλέψει τότε το μέγεθος και το είδος της καταστροφής που ακολούθησε!
(υγ: όχι, δεν είμαι εβραία, απλώς μεταφέρω τον προβληματισμό μου)
Τώρα εσύ ξέφυγες εντελώς... Πάντως μην ανησυχείς για το άτομό σου. Αποκλείεται να είσαι εφησυχασμένη. Μάλλον θα γκρινιάζεις σε κάθε περίπτωση... είναι μόνο μια διαίσθηση και όχι βεβαιότητα...8)
Περνα μια βολτα απο εδω: http://www.diorismos.gr/Dpages/news/viewnews.php?nid=10713&spec=job&type=1 να δεις τι ξυλο εχεις να φας και τα λεμε
Αυτό που πρέπει κάποια στιγμή να συνειδητοποιήσουμε όλοι (όχι μόνο οι εκπαιδευτικοί, ενεργεία ή δυνάμει) αλλά η κοινωνία ολόκληρη, όλοι οι εργαζόμενοι, είναι πως δεν υπάρχει όριο στην αθλιότητα. Δεν υπάρχει πάτος, θα το τραβήξουν μέχρι εκεί που δεν πάει, και μετά θα το τραβήξουν ακόμα παραπέρα, ακόμα χαμηλότερα.
Απλα δεν εχουν καταλαβει καποιοι οτι μας δοκιμαζουν. Σκεφτονται: Κοψτους λιγο απο εδω...για να δουμε...αντιδρουν?? Οχι. Κοψτους κι αλλο.
Χτυπα τους πιο πολυ-πιο βιαια...για να δουμε αντιδρουν?? Μπα..Ωραια μπορουμε κι αλλο. Κ.ο.κ
Γι΄αυτο και δεν εχουν και δεν θα εχουν σταματημο τα μετρα. Κι αλλο, κι αλλο, κι αλλο. Το πολυ πολυ να ξεθυμανει ο λαος με εκλογες...τριχες δηλαδη τα ιδια.
Αν στην αρχη ειχαν βγει 2-3 εκατομμυρια ανθρωποι στον δρομο τιποτα απο ολα αυτα δεν θα ειχαν γινει ή εστω τα μισα.