ο νόμος προβλέπει την παραμονή μας στο σχολείο 30 ώρες την εβδομάδα.
Μπορούμε να βρούμε ακριβώς την εγκύκλιο;Αυτό βρήκα με μια πρόχειρη αναζήτηση στο google
Όταν επικαλούμαι τα κεκτημένα με λένε νομολάγνο!Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον έλεγχο, αλλά με το μου είπαν, άκουσα, έγινε που μου μεταφέρουν καλόπιστοι και κακόπιστοι συνάδελφοι...
Μπορούμε να βρούμε ακριβώς την εγκύκλιο;
Καταγγείλτε τον.
Σωστά, κάντε επώνυμη καταγγελία για τον διευθυντή σας (καλύτερα όχι μεμονωμένα).Να κάνω καταγγελία στο διευθυντή που θα με αξιολογήσει μεθαύριο; Άσε που δε θα προλάβω καν να φτάσω μέχρι τη διαδικασία της αξιολόγησης, αφού αυτός, γνωστό κομματόσκυλο με άκρες, θα βρει τρόπο να καλυφθεί και μετά θα μου τραβήξει και μία ωραία μήνυση και θα βγω σε αυτοδίκαιη αργία...
Όσον αφορά, το τι ισχύει από το νόμο, ακόμα κι αν δεν ισχύει η υποχρεωτική παραμονή 8-2, καιρός να αλλάξει ο νόμος. Ο εργασιακός χώρος του εκπαιδευτικού είναι το σχολείο του, και πρέπει να βρίσκεται εκεί ολόκληρο το ωράριο, και όχι μόνο το διδακτικό, για πολλούς και διάφορους λόγους. Και οποιαδήποτε ολιγόωρη απουσία, για προσωπικούς ή επαγγελματικούς λόγους, θα πρέπει να γίνεται με έγγραφη άδεια του διευθυντή (υπηρεσιακό σημείωμα κλπ), ο οποίος επίσης πρέπει να ελέγχεται αν τηρεί τη νομοθεσία.
Εντάξει το καταλάβαμε το νόημα. Ηρθε η τρόικα χτες και κάνουν φιέστες....
Γιατί δεν μας βγάζουν όλους σε διαθεσιμότητα με το 75% του μισθού μας; Ετσι και αλλιώς ένας Νόμος είναι
Πλάκα θα είχε....
Να μην δουλεύει κανένας σε αυτή τη χώρα....να μην έχει να δώσει συντάξεις....
Ετσι ρε αδελφέ να νιώσω και εγώ μια χρονιά συνταξιούχος πότε ξανά θα έχω τέτοια τύχη;
Σωστά, κάντε επώνυμη καταγγελία για τον διευθυντή σας (καλύτερα όχι μεμονωμένα).Να κάνω καταγγελία στο διευθυντή που θα με αξιολογήσει μεθαύριο; Άσε που δε θα προλάβω καν να φτάσω μέχρι τη διαδικασία της αξιολόγησης, αφού αυτός, γνωστό κομματόσκυλο με άκρες, θα βρει τρόπο να καλυφθεί και μετά θα μου τραβήξει και μία ωραία μήνυση και θα βγω σε αυτοδίκαιη αργία...
Όσον αφορά, το τι ισχύει από το νόμο, ακόμα κι αν δεν ισχύει η υποχρεωτική παραμονή 8-2, καιρός να αλλάξει ο νόμος. Ο εργασιακός χώρος του εκπαιδευτικού είναι το σχολείο του, και πρέπει να βρίσκεται εκεί ολόκληρο το ωράριο, και όχι μόνο το διδακτικό, για πολλούς και διάφορους λόγους. Και οποιαδήποτε ολιγόωρη απουσία, για προσωπικούς ή επαγγελματικούς λόγους, θα πρέπει να γίνεται με έγγραφη άδεια του διευθυντή (υπηρεσιακό σημείωμα κλπ), ο οποίος επίσης πρέπει να ελέγχεται αν τηρεί τη νομοθεσία.
Να μείνω στο σχολείο 8-2 για να κάνω τι, όταν δεν έχω μάθημα ή άλλα καθήκοντα; Στο γραφείο δε χωράμε καλά καλά να καθήσουμε. Τι θα προσφέρει αυτό στην εκπαίδευση;
Θα σε αξιολογήσει το "κομματόσκυλο" που κάνει επίσκεψη guest star και σχολάει 12.25' .Αμφιβάλλεις ότι αυτός θα με αξιολογήσει;
Μάλιστα.Σιγά ...
Και εμείς σήμερα στο σχολείο πήγαμε όλοι 8-2,για τα Γιάννενα μιλάω, γιατί μας πήρε τηλέφωνο χθες ένας αιρετός και μας είπε για τους ελέγχους...απλά θεωρούσα πως ήταν ράδιο αρβύλα...εγώ αυτό που θέλω να ρωτήσω μιας που δεν έχω ποτέ τις δύο πρώτες ώρες είμαι υποχρεωμένη να πάω στις 8 ή στις 8:15...όχι ότι το τέταρτο κάνει τη διαφορα,αλλά αν πάω την ώρα που χτυπάει το κουδούνι μπορούν να μου πουν γιατί άργησες;
Το τελευταίο παράδειγμα που αναφέρεις συνιστά παραβάση του διδακτικού μου ωραρίου. Δε θα ήθελα να κάνω σύγκριση με το εξωτερικό, γιατί γνωρίζω από πρώτο χέρι και τις αμοιβές και την υλικοτεχνική υποδομή των σχολείων. Όταν γίνουμε όπως στο εξωτερικό σε αυτούς τους τομείς, τότε ευχαρίστως να συζητήσουμε και για θέματα ωραρίου, αναπληρώσεων κτλ...Σωστά, κάντε επώνυμη καταγγελία για τον διευθυντή σας (καλύτερα όχι μεμονωμένα).Να κάνω καταγγελία στο διευθυντή που θα με αξιολογήσει μεθαύριο; Άσε που δε θα προλάβω καν να φτάσω μέχρι τη διαδικασία της αξιολόγησης, αφού αυτός, γνωστό κομματόσκυλο με άκρες, θα βρει τρόπο να καλυφθεί και μετά θα μου τραβήξει και μία ωραία μήνυση και θα βγω σε αυτοδίκαιη αργία...
Όσον αφορά, το τι ισχύει από το νόμο, ακόμα κι αν δεν ισχύει η υποχρεωτική παραμονή 8-2, καιρός να αλλάξει ο νόμος. Ο εργασιακός χώρος του εκπαιδευτικού είναι το σχολείο του, και πρέπει να βρίσκεται εκεί ολόκληρο το ωράριο, και όχι μόνο το διδακτικό, για πολλούς και διάφορους λόγους. Και οποιαδήποτε ολιγόωρη απουσία, για προσωπικούς ή επαγγελματικούς λόγους, θα πρέπει να γίνεται με έγγραφη άδεια του διευθυντή (υπηρεσιακό σημείωμα κλπ), ο οποίος επίσης πρέπει να ελέγχεται αν τηρεί τη νομοθεσία.
Να μείνω στο σχολείο 8-2 για να κάνω τι, όταν δεν έχω μάθημα ή άλλα καθήκοντα; Στο γραφείο δε χωράμε καλά καλά να καθήσουμε. Τι θα προσφέρει αυτό στην εκπαίδευση;
Ως προς το πρώτο, είναι ένα γενικότερο πρόβλημα της κρατικής δομής της χώρας μας, οπότε εν μέρει το καταλαβαίνω.
Ως προς το τελευταίο, πολύ απλά πρέπει να βρίσκεται κάποιος στο χώρο εργασίας του για ό,τι προκύψει. Π.χ. κάποιος συνάδελφός σου αρρώστησε, εσύ που έχεις 1-2 ώρες κενό, μπορεί - με εντολή διευθυντή - να απασχολήσεις την τάξη (όπως γίνεται σε αρκετές χώρες του εξωτερικού), αντί να αφήνουν τους μαθητές να κόβουν βόλτες στο προαύλιο (στην καλύτερη, συνήθως και εκτός σχολείου). Κι έφερα μόνο ένα παράδειγμα.
Εγώ θα προσθέσω, ότι το τελευταίο που θα πρέπει να ελεγχθεί είναι η συνεχής παρουσία 8-2. Ας διορθώσουν τόσα άλλα ακόμα (έλλειψη θέρμανσης τον χειμώνα, έλλειψη αξιοπρεπούς μισθού, έλλειψη βιβλίων, έλλειψη εκπαιδευτικών κ.ο.κ.). Αλλά κάποια στιγμή πρέπει να αλλάξουν νοοτροπία όλοι. Δυστυχώς κάποιοι μπήκαν στην εκπαίδευση με τη νοοτροπία του βολέματος και της λούφας. Δεν βοηθούν και οι γενικότερες συνθήκες, και φτάσαμε εδώ που φτάσαμε.Σωστός!
Όσο για τους σημερινούς ελέγχους, προφανώς πρόκειται για show, ίσως και ευκαιρία να γεμίσουν τη λίστα "απολύσεων" που απαιτεί η τρόικα. Ποιος ξέρει..
Θα σε αξιολογήσει το "κομματόσκυλο" που κάνει επίσκεψη guest star και σχολάει 12.25' .Αμφιβάλλεις ότι αυτός θα με αξιολογήσει;
Μάλιστα.Σιγά ...
Στην πρωτοβάθμια ισχύει ότι και στην
Ν. 1566/1985Έτσι κι αλλιώς έχουμε κενά στο πρόγραμμα, στα οποία κάνουμε αυτά που έχουμε να κάνουμε. Σίγουρα δεν έχουμε κάθε μέρα πράγματα να κάνουμε και μάλιστα τόσα που να κάνουν απαραίτητη την παρουσία μας στο σχολείο για έξι ώρες την ημέρα. Οπότε οι έξι ώρες είναι το μάξιμουμ.
Άρ.13, Παρ.8
"8. Όλοι οι εκπαιδευτικοί των σχολείων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης παραμένουν υποχρεωτικά στο σχολείο τους στις εργάσιμες ημέρες, πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, για την προσφορά και άλλων υπηρεσιών που συνδέονται με το γενικότερο εκπαιδευτικό έργο, όπως συμμετοχή σε γιορταστικές, αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις, ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων, τήρηση βιβλίων του σχολείου και εκτέλεση διοικητικών εργασιών. Κάθε εκπαιδευτικός παραμένει υποχρεωτικά στο σχολείο, στις εργάσιμες ημέρες πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, για την εκτέλεση συγκεκριμένου έργου που του έχει ανατεθεί από τα όργανα διοίκησης του σχολείου όχι όμως πέρα από έξι (6) ώρες την ημέρα ή τριάντα (30) ώρες την εβδομάδα, με την επιφύλαξη της παραγράφου 2 της περίπτωσης ΣΤ΄ του άρθρου 11. Από τις πρόσθετες αυτές υπηρεσίες απαλλάσσονται οι μητέρες παιδιών μέχρι δύο ετών. Τα δύο τελευταία εδάφια της προηγούμενης παραγράφου εφαρμόζονται ανάλογα και για τους δασκάλους."
Άρ.14, Παρ.20
"20. Οι διατάξεις των παρ. 8 και 9 του άρθρου 13 που αφορούν την υποχρέωση παραμονής των εκπαιδευτικών στα σχολεία, καθώς και την απαγόρευση παράδοσης ιδιαίτερων μαθημάτων και τις κυρώσεις για την παράβασή της αντίστοιχα, εφαρμόζονται και για τους εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. "
Εγώ θα προσθέσω, ότι το τελευταίο που θα πρέπει να ελεγχθεί είναι η συνεχής παρουσία 8-2. Ας διορθώσουν τόσα άλλα ακόμα (έλλειψη θέρμανσης τον χειμώνα, έλλειψη αξιοπρεπούς μισθού, έλλειψη βιβλίων, έλλειψη εκπαιδευτικών κ.ο.κ.). Αλλά κάποια στιγμή πρέπει να αλλάξουν νοοτροπία όλοι. Δυστυχώς κάποιοι μπήκαν στην εκπαίδευση με τη νοοτροπία του βολέματος και της λούφας. Δεν βοηθούν και οι γενικότερες συνθήκες, και φτάσαμε εδώ που φτάσαμε.Μα κάτι πρέπει να ελέγξουν για να δικαιολογίσουν την παρουσία τους! Έτσι, λοιπόν, ελέγχουν αυτό που τους συμφέρει!
Όσο για τους σημερινούς ελέγχους, προφανώς πρόκειται για show, ίσως και ευκαιρία να γεμίσουν τη λίστα "απολύσεων" που απαιτεί η τρόικα. Ποιος ξέρει..
Κακά τα ψέματα πρέπει να αλλάξει η νοοτροπία από τις ρίζες της. Γιατί να μας ξενίζει το 8-2, από τη στιγμή που πληρωνόμαστε - σε σχέση με άλλους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα - καλύτερα;
προσωπικά θα προτιμούσα να είμαι 8 ώρες στο σχολείο με μία προϋπόθεση. Ερχόμενος στο σχολείο να κουβαλάω μόνο τα κλειδιά του σπιτιού μου και όταν φεύγω πάλι το ίδιο. Όλα τα υπόλοιπα να μου παρέχει το σχολείο τη δυνατότητα να τα υλοποιώ στο χώρο του σχολείου. Δεν θέλω πλέον το σπίτι μου να θυμίζει σπίτι φοιτητή με σημειώσεις, φωτοτυπίες κλπ παντού. Θέλω γυρνώντας στο σπίτι και μέχρι την άλλη μέρα το πρωί να μην κάνω τίποτα για το σχολείο. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που οι περισσότεροι Διευθυντές δεν θέλουν να καθόμαστε από τις 8 ως τις 2 στο σχολείο.μα πόσο δίκιο έχεις...
Αγαπητή Ρωξάνη, προσωπικά θα προτιμούσα να είμαι 8 ώρες στο σχολείο με μία προϋπόθεση. Ερχόμενος στο σχολείο να κουβαλάω μόνο τα κλειδιά του σπιτιού μου και όταν φεύγω πάλι το ίδιο. Όλα τα υπόλοιπα να μου παρέχει το σχολείο τη δυνατότητα να τα υλοποιώ στο χώρο του σχολείου. Δεν θέλω πλέον το σπίτι μου να θυμίζει σπίτι φοιτητή με σημειώσεις, φωτοτυπίες κλπ παντού. Θέλω γυρνώντας στο σπίτι και μέχρι την άλλη μέρα το πρωί να μην κάνω τίποτα για το σχολείο. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που οι περισσότεροι Διευθυντές δεν θέλουν να καθόμαστε από τις 8 ως τις 2 στο σχολείο.
Κακά τα ψέματα πρέπει να αλλάξει η νοοτροπία από τις ρίζες της. Γιατί να μας ξενίζει το 8-2, από τη στιγμή που πληρωνόμαστε - σε σχέση με άλλους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα - καλύτερα;
Κακά τα ψέματα πρέπει να αλλάξει η νοοτροπία από τις ρίζες της. Γιατί να μας ξενίζει το 8-2, από τη στιγμή που πληρωνόμαστε - σε σχέση με άλλους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα - καλύτερα;
Και εγώ θα ήθελα να κάτσω 8-2 και παραπάνω μη σου πω, αρκεί να τελειώσω τη δουλειά που έχω για το σπίτι. 8-2 με 1-2-3 ώρες κενό, πολλές φορές δεν είναι αρκετό. Αν χτυπούσαμε κάρτα για να είμαστε εκεί θα έκανα τα πάντα για να έχω δικό μου γραφείο και να μην χάνω την ώρα μου ακόμα και αν χρειαζόταν να πάρω ένα θρανίο και να το βγάλω στον διάδρομο. Σίγουρα θα απαιτούσα πιο πολλά από την διοίκηση. Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχουν εγκύκλιοι ή νόμοι που καθορίζουν τις παροχές σε γραφεία, χώρους και εξοπλισμό στους εκπαιδευτικούς. Σιγά μην υπάρχουν!
Στις πανελλαδικές, που είμαστε για 10 μέρες μόνιμοι κάτοικοι του βαθμολογικού, γιατί διορθώνουμε γραπτά, θα πρέπει να πηγαίνουμε στο σχολείο μέχρι τις 2, και να πηγαίνουμε από τις 3 μέχρι τις 10 στο βαθμολογικό; το 6ωρο μετράει τότε;
Στις πανελλαδικές, που είμαστε για 10 μέρες μόνιμοι κάτοικοι του βαθμολογικού, γιατί διορθώνουμε γραπτά, θα πρέπει να πηγαίνουμε στο σχολείο μέχρι τις 2, και να πηγαίνουμε από τις 3 μέχρι τις 10 στο βαθμολογικό; το 6ωρο μετράει τότε;
Κακά τα ψέματα πρέπει να αλλάξει η νοοτροπία από τις ρίζες της. Γιατί να μας ξενίζει το 8-2, από τη στιγμή που πληρωνόμαστε - σε σχέση με άλλους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα - καλύτερα;
όχι δωρεάν, αλλά υποχρεωτικές! εγώ το μάιο κάθε χρόνο είμαι για 10 μέρες δύο ώρες μακριά από το σχολείο μου, να έχω το άγχος να μην αδικήσω κανένα παιδί, γιατί πέρασα και εγώ από αυτή τη θέση και το 1 μόριο είχε σημασία για τις σχολές μας που ήταν στις 18000 μονάδες.Στις πανελλαδικές, που είμαστε για 10 μέρες μόνιμοι κάτοικοι του βαθμολογικού, γιατί διορθώνουμε γραπτά, θα πρέπει να πηγαίνουμε στο σχολείο μέχρι τις 2, και να πηγαίνουμε από τις 3 μέχρι τις 10 στο βαθμολογικό; το 6ωρο μετράει τότε;
Δωρεάν υπηρεσίες παρέχεις στο βαθμολογικό;
Δηλαδή το να κάτσεις στο σχολείο αυτές τις δύο ώρες μέχρι τις 14:00 και να κάνεις τη δουλειά σου εκεί αντί να την κάνεις στο σπίτι, θεωρείται καταπάτηση δικαιωμάτων; Ποια η διαφορά;E τα είπαμε αυτά, για να κάνεις σωστά τη δουλειά σου στο σχολείο θα έπρεπε να υπήρχαν γραφεία για όλους (και ας αγνοήσω το θόρυβο). Επίσης ένας κονδυλοφόρος και ένα μελανοδοχείο ;D ;D ;D, αν νομίζεις ότι η δουλειά είναι τόσο απλή.
Και ναι, είναι ηθικά σωστό για σένα τον ίδιο να είσαι τυπικός στα εργασιακά σου και ύστερα να διεκδικήσεις παραπάνω.
Ν. 1566/1985
Άρ.13, Παρ.8
"8. Όλοι οι εκπαιδευτικοί των σχολείων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης παραμένουν υποχρεωτικά στο σχολείο τους στις εργάσιμες ημέρες, πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, για την προσφορά και άλλων υπηρεσιών που συνδέονται με το γενικότερο εκπαιδευτικό έργο, όπως συμμετοχή σε γιορταστικές, αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις, ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων, τήρηση βιβλίων του σχολείου και εκτέλεση διοικητικών εργασιών. Κάθε εκπαιδευτικός παραμένει υποχρεωτικά στο σχολείο, στις εργάσιμες ημέρες πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, για την εκτέλεση συγκεκριμένου έργου που του έχει ανατεθεί από τα όργανα διοίκησης του σχολείου όχι όμως πέρα από έξι (6) ώρες την ημέρα ή τριάντα (30) ώρες την εβδομάδα, με την επιφύλαξη της παραγράφου 2 της περίπτωσης ΣΤ΄ του άρθρου 11. Από τις πρόσθετες αυτές υπηρεσίες απαλλάσσονται οι μητέρες παιδιών μέχρι δύο ετών. Τα δύο τελευταία εδάφια της προηγούμενης παραγράφου εφαρμόζονται ανάλογα και για τους δασκάλους."
Άρ.14, Παρ.20
"20. Οι διατάξεις των παρ. 8 και 9 του άρθρου 13 που αφορούν την υποχρέωση παραμονής των εκπαιδευτικών στα σχολεία, καθώς και την απαγόρευση παράδοσης ιδιαίτερων μαθημάτων και τις κυρώσεις για την παράβασή της αντίστοιχα, εφαρμόζονται και για τους εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. "
Θέλω να ρωτήσω καποιον που δεν εχει δουλεια και περιμένει τι σκεπτεται οταν διαβάζει αυτά (?)
Θέλω να ρωτήσω καποιον που δεν εχει δουλεια και περιμένει τι σκεπτεται οταν διαβάζει αυτά (?)
Εχω φτασει στο σημειο να λεω οτι θα το χαρω απιστευτα να εφαρμοστει επιτελους αυτο το 8-2, οταν βλεπω συναδελφους να φευγουν οχι μονο οταν σχολανε απο τις 10:00, αλλα να φευγουν στα κενα τους για να πανε λαικη, σουπερ κλπ, και να πεταγονται στα διαλειμματα τους να αγορασουν ψωμι, γαλα κλπ.Εσύ τι ζόρι τραβάς;Όταν οι βουλευτές δεν πατάνε στη βουλή και παίρνουν 10 φορές περισσότερα από σένα.εσύ ασχολήσου με το που θα πάει ο μπατιράκος συνάδελφός σου. Ρουφιάνεψέ τον κιόλας.
όχι δωρεάν, αλλά υποχρεωτικές! εγώ το μάιο κάθε χρόνο είμαι για 10 μέρες δύο ώρες μακριά από το σχολείο μου, να έχω το άγχος να μην αδικήσω κανένα παιδί, γιατί πέρασα και εγώ από αυτή τη θέση και το 1 μόριο είχε σημασία για τις σχολές μας που ήταν στις 18000 μονάδες.
και ναι, τραβαω ζορι, οταν εχω δυο μωρα κατω των δυο και εχω πρωτοκολλο και πρακτικο στο σχολειο (ενω τυπικα ειμαι απαλλαγμενη απο εξωδιδακτικες), και ειμαι καθε μερα 2η εως 7η ωρα στο σχολειο, για να βολευονται στο προγραμμα οι παλιοι.
και ναι, τραβαω ζορι, οταν εχω δυο μωρα κατω των δυο και εχω πρωτοκολλο και πρακτικο στο σχολειο (ενω τυπικα ειμαι απαλλαγμενη απο εξωδιδακτικες), και ειμαι καθε μερα 2η εως 7η ωρα στο σχολειο, για να βολευονται στο προγραμμα οι παλιοι.
μαλλον ερμηνευεις οπως θες τα λεγομενα μου. Δε με πληρωνει το κρατος για να πηγαινω στο κενο μου στα μωρα μου, αλλα για να βρισκομαι στη δουλεια μου. και δεν εκνευριζομαι επειδη δεν μπορω να το κανω κι εγω, αλλα επειδη εξαιτιας αυτων των λιγων (που παρεπιπτοντως μπατιρακους δεν τους λες για πολλους λογους) μας παιρνει η μπαλα και τους υπολοιπους. Αν τωρα το να εισαι τυπικος και να μην προκαλεις την κοινωνια και τον ανεργο με το να βρισκεσαι απο τις 10:30 στο καφενειο, εις υγειαν των κοροιδων, το θεωρεις υπερβολικο, πασο
Σταματω κι εγω ,δεν βγαινει ακρη
Σημερινό παράδειγμα: δεχτήκαμε επίσκεψη σχολικού συμβούλου (και παράλληλα "ακούστηκε" πολύ έντονα περί ελεγκτών ωραρίου κτλ), συνάδελφος, λοιπόν, που φεύγει κάθε μέρα στις 10:45 (ακριβώς όμως και όχι για να προετοιμαστεί ασφαλώς), έμεινε μέχρι τις 12:30 σήμερα (καθήμενος σε αναμμένα κάρβουνα). Δε λέω τπτ άλλο!!! :-X :-X :-XΜα πως φεύγει κάθε μέρα τέτοια ώρα; Πόσες ώρες έχει την εβδομάδα;
Σημερινό παράδειγμα: δεχτήκαμε επίσκεψη σχολικού συμβούλου (και παράλληλα "ακούστηκε" πολύ έντονα περί ελεγκτών ωραρίου κτλ), συνάδελφος, λοιπόν, που φεύγει κάθε μέρα στις 10:45 (ακριβώς όμως και όχι για να προετοιμαστεί ασφαλώς), έμεινε μέχρι τις 12:30 σήμερα (καθήμενος σε αναμμένα κάρβουνα). Δε λέω τπτ άλλο!!! :-X :-X :-XΜα πως φεύγει κάθε μέρα τέτοια ώρα; Πόσες ώρες έχει την εβδομάδα;
Να γίνει το 8 - 2 υποχρεωτικό για όλους για να υπάρχει και ζωή στο γραφείο των καθηγητών.
Να μην αυξηθεί ο αριθμός των υπολογιστών, όμως, γιατί έτσι πολλοί θα αρχίσουν τα παιχνίδια, αν και ίσως κάποιος ανταγωνισμός σε διάφορα ιντερνετικά παιχνίδια θα έδινε μεγαλύτερο ενδιαφέρον στην παραμονή στο χώρο. Θα μπορούσαν επιπλέον πολλοί γηραιότεροι να έκαναν και μερικές βολτίτσες στο αύλιο χώρο ή οι πιο νεότεροι θα μπορούσαν να οργανώσουν λίγο μπασκετάκι η βόλει. Θα μπορούσε κάποια αίθουσα να λειτουργεί και σαν χώρος για να αλλάζουμε ή ίσως να ήταν καλύτερα να ερχόμαστε με τις φόρμες στο σχολείο. Θα μπορούσε η μία τουαλέτα των καθηγητών να διαμορφωθεί εύκολα σε ντουζιέρα...
Αν και εμένα θα μου άρεσε να κάναμε 30 ή και 40 πραγματικές διδακτικές ώρες, όχι σαν κάτι ξενέρωτους γερμανούς εκπαιδευτικούς που μετράνε κάθε κενό τους σαν μισή διδακτική ώρα επειδή λένε είναι σε Bereitschaft ή μετράνε και εφημερίες σαν διδακτικές, ενώ τις υπόλοιπες την κοπανάνε οι ανεύθυνοι τεμπέληδες... Εμείς εδώ την αγαπάμε την δουλειά μας και θέλουμε να διδάσκουμε όσο το δυνατόν περισσότερο γίνεται...
ααα τώρα συγνώμη κιολας αλλά ....
αν το κράτος πληρώνει καλά ή όχι ( όχι ) δε σημαίνει πως δικαιούμαστε να δουλεύουμε λιγότερο.
Η φιλοσοφία "όταν αυτοί κάνουν πως μας πληρώνουν εμείς θα κάνουμε πως δουλεύουμε" θα μας φέρει σε χειρότερη κατάντια από αυτή που τώρα βιώνουμε.
Στην τελική, σε όποιον δεν αρέσει μπορεί απλά να αποχωρήσει απο το Δημόσιο ( ή να αγωνιστεί με αξιοπρέπεια για κάτι καλύτερο).
Πάνο, αυτό που όταν πρόκειται να περαστούν στοιχεία στον υπολογιστή και κανένας "δεν ξέρει υπολογιστές" αλλά αν ειναι να παραμείνουμε στο σχολείο λίγο παραπάνω τότε " δεν φτάνουν οι υπολογιστές για όλους - άσε που όλοι ξέρουμε να παίζουμε και diablo " με ξεπερνά!!Εγώ θα αναφερθώ και στις αδικίες του μισθού στους εκπαιδευτικούς με τους τελωνειακούς και τους υπαλλήλους του υπουργείου οικονομικών!
Στη Γερμανία τι ώρα είπαμε αρχίζουν και σχολάνε κάθε μέρα τα σχολεία; Τι ώρα πηγαίνει και τι ώρα φεύγει ο κάθε Γερμανός εκπαιδευτικός; :-X :-X
Στη Γερμανία τι ώρα είπαμε αρχίζουν και σχολάνε κάθε μέρα τα σχολεία; Τι ώρα πηγαίνει και τι ώρα φεύγει ο κάθε Γερμανός εκπαιδευτικός; :-X :-X
όχι, δεν ζητάω καμία απαλλαγή από τη διόρθωση των γραπτών. προσωπικά με βοήθησε πάρα πολύ στη διδασκαλία του μαθήματος την επόμενη χρονιά. Ζητάω το 6ωρο που λένε όλοι ότι πρέπει να κάνουμε την ημέρα. Μη με βάζουν όμως να διορθώσω δύο πανελλαδικά μαθήματα μέσα σε 10-12 μέρες, με 10 ώρες την ημέρα +τη δουλειά του σχολείου. Δεν είμαι μηχανή που απλά τη λαδώνεις.όχι δωρεάν, αλλά υποχρεωτικές! εγώ το μάιο κάθε χρόνο είμαι για 10 μέρες δύο ώρες μακριά από το σχολείο μου, να έχω το άγχος να μην αδικήσω κανένα παιδί, γιατί πέρασα και εγώ από αυτή τη θέση και το 1 μόριο είχε σημασία για τις σχολές μας που ήταν στις 18000 μονάδες.
Θέλεις δλδ αυτό το άγχος να το έχει κάποιος άλλος συνάδελφος;
Όλοι περάσαμε από εξετάσεις, πρέπει λοιπόν να ζητήσουμε "απαλλαγή" από διαδικασίες αξιολόγησης γραπτών;
Και πως θα γίνεται η εισαγωγή στα εκπαιδευτικά ιδρύματα;
Μήπως τελικά δεν είναι επαρκής ο λόγος που αναφέρεις ώστε να μην πας στο βαθμολογικό;
Για να σε φτιάξω. Σε Gesamtschule στην Γερμανία (κάτι σαν ενιαίο σχολείο φιλανδικού τύπου) φίλη με παιδί κάτω από 12 !! ετών κάνει 13 ώρες (πραγματικές διδακτικές 8, αλλά κανείς τους δεν το λέει εκεί δυνατά...) και πληρώνεται δυστυχώς γι' αυτή με τον μισό μισθό. Έτσι η δύστυχη παίρνει 2100 καθαρά μόνο στο χέρι και μαζί με το επίδομα τέκνων (πληρώνεται ξεχωριστά για τα 2 παιδιά) φτάνει περίπου στα 2500..., μόνο...
Ναι. Είναι υποχρεωμένη να είναι 13 ώρες στο σχολείο... :o :o
ΜΗΧΜΗΧ
δεν έχει αλλάξει κάτι ακόμα ούτε σε σχέση με τον μισθουλάκο ούτε σε σχέση με τη μονιμότητα.
Και αν 15 χρόνια πίσω, οι μισθοί ήταν καλύτεροι , δεν είδα κάπου ότι 15 χρόνια πριν τηρούταν το 8-2 ενώ τώρα ως αντιδραση - και καλά - καταστρατηγείται....
επιπλέον, αν θεωρείς αναξιοπρεπές να δουλεύεις όλη μέρα για 600 ευρώ, εγώ θεωρώ πολύ περισσότερο αναξιοπρεπές να μην δουλεύεις - ως αντίδραση - αλλά να αξιώνεις αυτά τα 600 !!!
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ
αυτές οι αδικίες όμως υπήρχαν ανέκαθεν - δεν προέκυψαν τώρα !!
Ξέρεις ότι τα Gesamtschule ειναι ειδικου τύπου σχολεία και εργαζόμενες με μικρά παιδιά ( κάτω των 12 ) έχουν άλλο ωράριο από τους υπόλοιπους. Μη μου παρουσιάζεις λοιπόν μια ειδική διάταξη ως γενική γιατί δεν ειναι.
Πες μου λοιπόν, αυτό που σε ρώτησα :
σε ένα Realschule τι ώρα πηγαινει και τι ώρα σχολάει ο γερμανος εκπαιδευτικός;
Πότε πραγματοποιούνται οι παιδαγωγικές συγκεντρώσεις ;
πότε γίνεται η επίδοση βαθμολογίας;
πότε δέχονται τους γονείς;
ποιές οι υποχρεώσεις του υπεύθυνου τμήματος ;
Ναι αλλά υποτιθεται τώρα ότι το ενιαίο μισθολόγιο φτιάχτηκε για να εξαφανίσει τέτοιου είδους αδικίες!
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ
αυτές οι αδικίες όμως υπήρχαν ανέκαθεν - δεν προέκυψαν τώρα !!
Ας μας πουν όσοι ξέρουν τα γερμανικά σχολεία, όχι μόνο για το πλήθος μαθητών/τάξη, αλλα και για την πειθαρχία των μαθητών και καθώς και για το ποσοστό των παιδιών που περνάνε την τάξη (Γερμανίδα γειτόνισσα μου είπε για τα 2/3 στην Δ' δημοτικού! δεν ξέρω σε ποιο κρατίδιο). Επίσης οι εκ/κοι εκεί έχουν καρέκλες όλοι για να κάθονται στο γραφείο?Να ξεκινήσω από το βασικό: μισθός εκπαιδευτικού με πλήρες ωράριο σε "φτωχό" κρατίδιο της Γερμανίας: 2500 ευρώ. Το ωράριο δεν είναι αμιγώς διδακτικό - συνυπολογίζονται ώρες συνεργασίας με συναδέλφους κτλ. Ο εκπαιδευτικός έχει βοηθητικό προσωπικό στην τάξη, δε χρειάζεται να κάνει μόνος τον ζογκλέρ για να κουμαντάρει 25 και 30 παιδιά. Τα σχολεία έχουν πολύ καλύτερη υλικοτεχνική υποδομή και άνετα γραφεία για τους εκπαιδευτικούς. Και ναι, το γερμανικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι τρομερά ταξικό και απάνθρωπο, στιγματίζοντας τα παιδιά από την τετάρτη δημοτικού - και ο τρόπος που λειτουργούν οι γερμανοί συνάδελφοι πολύ πιο αποστασιοποιημένος...
(δεν έχω διάθεση αντιπαράθεσης, από ενδιαφέρον ρωτώ, για να δούμε σφαιρικά κάποια πράγματα και όχι μόνο μισθολογικά)
και μένα με ρώτησαν κάτι ξανθοί τύποι που φορούσαν κοστούμι, γραβάτα, και πέδιλα.
Εμένα ένας μαθητής μου είπε ότι το πρωί ένα ζευγάρι ρώταγε να μάθει που είναι τα Λύκεια της πόλης...ότι να ναι....
Αν εχουν παντως σκοπο να κανουν το 8-2 υποχρεωτικο, να φροντισουν να προσθεσουν πρωτα στα σχολεια αιθουσες που θα χρησιμοποιηθουν ως γραφεια, ετσι ωστε να μπορει ο καθενας μας να εχει το γραφειο του για να διορθωνει τα γραπτα των μαθητων, να προετοιμαζει τα επομενα μαθηματα, κλπ. (πραγματα που οι περισσοτεροι απο εμας κανουμε σπιτι επειδη τα κενα στο σχολειο γεμιζουν με άλλες δουλειες, οπως οι φωτοτυπιες κι η προετοιμασια πειραματων - για να μην αναφερω οτι οταν πας να διορθωσεις γραπτα στο σχολειο, καθε λιγο και λιγακι σε διακοπτουν κι εχει περασει ολο το κενο χωρις να εχεις καταφερει να διορθωσεις ουτε τα μισα απο οσα σκοπευες...)