Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Εξετάσεις => Πανελλήνιες => Μήνυμα ξεκίνησε από: arvila στις Μαΐου 12, 2013, 11:12:23 am
-
Γιατί η γνώση της ημερομηνίας των εξετάσεων ευνοεί τους παπαγάλους!
Το πρόχειρο-ξαφνικό διαγώνισμα εφ' όλης της ύλης φανερώνει τον μαθητή που έχει πραγματικά αφομοιώσει και κατανοήσει το μάθημα.
Γιαυτό άλλωστε δεν ξέρουμε και την ημερομηνία του θανάτου μας, για να μην γίνουμε καλοί άνθρωποι λίγο πριν πεθάνουμε. Πρέπει την καλοσύνη να την έχουμε αφομοιώσει, και όχι να την παπαγαλίζουμε.
-
Εσυ ομως, να υποθεσω, θελεις να ξερεις ποτε θα γινει ΑΣΕΠ ετσι?
-
Σε παρακαλώ πες μου ότι κάνεις πλάκα.
-
Εσυ ομως, να υποθεσω, θελεις να ξερεις ποτε θα γινει ΑΣΕΠ ετσι?
Εγώ σαν υποψήφιος θέλω όχι μόνο να ξέρω πότε θα γίνει ο ΑΣΕΠ, αλλά και τα θέματα από πριν.
Το θέμα δεν είναι τι θέλω σαν υποψήφιος, το θέμα είναι ο σωστότερος τρόπος με τον οποίο διαλέγονται οι καλύτεροι.
Και ο τυχαίος και αιφνιδιαστικός τρόπος εξετάσεων είναι ο σωστότερος για να επιλεχθούν οι ικανότεροι.
Γιατί σε αυτή την περίπτωση λειτουργεί πολύ λιγότερο η παπαγαλία, και πολύ περισσότερο η πραγματική γνώση του αντικειμένου.
Γιαυτό και το να κάνουμε απεργία, και το να μην ξέρουν οι μαθητές πότε θα δώσουν, ως ένα βαθμό ευνοεί την αξιοκρατία και την σωστή επιλογή των πραγματικά ικανών.
-
Μα και με αυτόν τον τρόπο με τον οποίο γίνονται, δεν επιλέγονται οι καλύτεροι;
-
Πες μου ότι δεν μπαίνεισ σε τάξη???? ... σε παρακαλω πες μου
-
Μα και με αυτόν τον τρόπο με τον οποίο γίνονται, δεν επιλέγονται οι καλύτεροι;
όχι επιλέγονται οι παπαγάλοι.
Κατά την γνώμη μου θα έπρεπε οι πανελλήνιες να είναι μέσα σε περίοδο δύο ως τεσσάρων μηνών, αλλά οι μαθητές να μην ξέρουν ούτε πότε θα τους καλέσουν ούτε τι μάθημα θα γράψουν εκείνη την μέρα.
έτσι επιλέγονται οι καλύτεροι.
-
Πες μου ότι δεν μπαίνεισ σε τάξη???? ... σε παρακαλω πες μου
φυσικά και μπαίνω, και συχνά βάζω αιφνιδιαστικά διαγωνίσματα εφ΄όλης της ύλης.
Έτσι καταστρέφω την παπαγαλία και οικοδομώ την μετα-γνώση, που είναι το απόσταγμα της γνώσης.
-
Δηλαδή θεωρείς ότι ένας καλός παπαγάλος γράφει 20 σε μαθηματικά και φυσική;
-
τα ρέστα μου...τίποτα άλλο
-
Δηλαδή θεωρείς ότι ένας καλός παπαγάλος γράφει 20 σε μαθηματικά και φυσική;
Σε μαθηματικά και φυσική δεν υπάρχει παπαγαλία, υπάρχει όμως κάτι αντίστοιχο, η φροντιστηριακού τύπου μηχανιστική προσέγγιση λύσης των προβλημάτων. Οι μαθητές μαθαίνουν να λύνουν τα προβλήματα χωρίς να τα καταλαβαίνουν. Και για να λύσεις ένα προβλημα χωρίς να το καταλάβεις, αρκεί να παπαγαλίσεις την μέθοδο επίλυσης.
Οι αιφνιδιαστικές εξετάσεις εφ΄όλης της ύλης χωρίς να ξέρεις καν πότε και τι μάθημα θα δώσεις, χτυπάνε και τους φροντιστηριάκηδες, αφού δυσκολεύονται να παπαγαλίσουν τις μεθόδους επίλυσης.
-
οικοδομώ την μετα-γνώση, που είναι το απόσταγμα της γνώσης.
Καλά, η μεταγνώση δεν είναι "το απόσταγμα της γνώσης", αλλά πραγματικά αυτό είναι το λιγότερο σε σχέση μ' αυτά που προτείνεις...
-
Μα βρε παιδιά τα τελευταία χρόνια το επίπεδο των θεμάτων ειδικά στη φυσική έχει εκτοξευθεί! Δεν είναι τόσο εύκολο να γράψει κάποιος 20 μόνο με παπαγαλία!
-
οικοδομώ την μετα-γνώση, που είναι το απόσταγμα της γνώσης.
Καλά, η μεταγνώση δεν είναι "το απόσταγμα της γνώσης", αλλά πραγματικά αυτό είναι το λιγότερο σε σχέση μ' αυτά που προτείνεις...
ναι σε αυτό έχεις δίκιο. Η μεταγνώση είναι σωκρατική έννοια , οπότε πες το απόσταγμα γνώσης για να συνεννοούμαστε.
-
arvila,
πολύ προχωρημένη η σκέψη σου..., παραείναι..., δεν μπορούμε με τίποτα να συμβαδίσουμε. Άστο..., μην επιμένεις... ::)
-
Μα βρε παιδιά τα τελευταία χρόνια το επίπεδο των θεμάτων ειδικά στη φυσική έχει εκτοξευθεί! Δεν είναι τόσο εύκολο να γράψει κάποιος 20 μόνο με παπαγαλία!
Μην παίρνεις την εξαίρεση των μαθηματικών και της φυσικής.
Εκεί αυτό που λέω φυσικά και ισχύει, παπαγαλίζοντας μεθόδους επίλυσης, αλλά βεβαίως ισχύει λιγότερο σε σχέση με άλλα μαθήματα. Στα υπόλοιπα όμως μαθήματα που απαιτούν περισσότερο παπαγαλία, αυτό που λέω ισχύει ακόμα περισσότερο.
-
Αν αναφέρεσαι στην ιστορία, έχεις δίκιο!
-
arvila,
πολύ προχωρημένη η σκέψη σου..., παραείναι..., δεν μπορούμε με τίποτα να συμβαδίσουμε. Άστο..., μην επιμένεις... ::)
Ο σκοπός των εξετάσεων πρέπει να είναι να επιλεχθούν οι καλύτεροι, και όχι οι παπαγάλοι.
-
Πες μου ότι δεν μπαίνεισ σε τάξη???? ... σε παρακαλω πες μου
φυσικά και μπαίνω, και συχνά βάζω αιφνιδιαστικά διαγωνίσματα εφ΄όλης της ύλης.
Έτσι καταστρέφω την παπαγαλία και οικοδομώ την μετα-γνώση, που είναι το απόσταγμα της γνώσης.
Αν δε μας δουλευεις, μηπως να σκεφτουμε λιγο καλυτερα το ενδεχομενο της αξιολογησης των καθηγητων?
-
Πες μου ότι δεν μπαίνεισ σε τάξη???? ... σε παρακαλω πες μου
φυσικά και μπαίνω, και συχνά βάζω αιφνιδιαστικά διαγωνίσματα εφ΄όλης της ύλης.
Έτσι καταστρέφω την παπαγαλία και οικοδομώ την μετα-γνώση, που είναι το απόσταγμα της γνώσης.
Αν δε μας δουλευεις, μηπως να σκεφτουμε λιγο καλυτερα το ενδεχομενο της αξιολογησης των καθηγητων?
Εκτός από το να εκτοξεύεις απειλές σε έναν άνθρωπο που πέρασε από τους πρώτους με εξετάσεις μέσω ΑΣΕΠ χωρίς καν να έχω προετοιμαστεί (τα κατάφερα μόνο με το απόσταγμα της γνώσης μου), έχεις κανένα άλλο ουσιαστικό αντ-επιχείρημα να μας πεις;
Μην μου αρχίσεις μόνο τα μαμαδίστικα επιχειρήματα για την ψυχολογία των εξεταζομένων, για συγνώμη, δεν θα πάρω!
Ο σκοπός των εξετάσεων είναι να προκρίνονται οι άξιοι, και αυτό περιλαμβάνει και τους ψυχολογικά άξιους. Γιατί περισσότερο και από το απόσταγμα της γνώσης, αυτό που σε κάνει πραγματικά άξιο είναι η σωστή ψυχολογία στην αντιμετώπιση των δύσκολων καταστάσεων.
-
Πάντως οι εκπαιδευτικοί που έδωσαν στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ το 2009 δεν ήξεραν πότε θα δώσουν επειδή ο διαγωνισμός αναβλήθηκε λόγω των αγροτών που είχαν κλείσει τους δρόμους. Ειδικά οι τεχνικές ειδικότητες γράψαμε εντελώς απρόσμενα μετά από μήνες αναμονής στα μέσα Ιουνίου του 2009 και τα αποτελέσματά μας βγήκαν το Νοέμβριο του 2009, για αυτό οι διορισμοί της α΄ φουρνιάς έγιναν το Δεκέμβριο του 2009.
Νομίζω ότι πληρούμε τις προϋποθέσεις σου...ε arvila; Κι εγώ δεν προετοιμάστηκα, καθώς μου είχαν σπάσει τα νεύρα οι αναβολές...είχα και 21 ώρες στο σχολείο και πιστοποιούσα και τη γνώση υπολογιστών παράλληλα!
Δεν έχω δώσει ποτέ εξετάσεις σε πιο αντίξοες συνθήκες μέσα σε καύσωνα. Ήμουν καλεσμένος και σε γάμο εκείνο το Σαββατοκύριακο και δεν ήξερα τι να κάνω... Τελικά και στο γάμο πήγα και τις εξετάσεις έδωσα και διοριστέος είμαι. Μόνο διορισμένος δεν είμαι, αλλά θα φροντίσουμε και αυτό.
-
Αν δεν ξερουν το ποτε θα δωσουν αποφευγετε η παπαγαλια της μεθοδολογιας που δινουν τα φροντιστηρια. Γιατι τα παιδια μπορουν να παπαγαλιζουν μονο οταν ξερουν την ημερομηνια που θα δωσουν το μαθημα διαφορετικα δεν μπορουν; Δεν ξερω τι ειδικοτητα εισαι αλλα φυικη και μαθηματικα μονο παπαγαλιζοντας δεν γρ΄΄αφεις οσο και αν το θες. Γιατι η αξιλογηση των εκεπαιδευτικων που σου ανεφεραν ειναι απειλη. Εσυ δεν ειπες να παιρνουν τους καλυτερους; Το οτι εγραψες στον ΑΣΕΠ συμαινει οτι εχει γνωσεις φτανει ομως μονο αυτο για να μπεις σε μια ταξη και να διδαξεις;
-
Πάντως οι εκπαιδευτικοί που έδωσαν στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ το 2009 δεν ήξεραν πότε θα δώσουν επειδή ο διαγωνισμός αναβλήθηκε λόγω των αγροτών που είχαν κλείσει τους δρόμους. Ειδικά οι τεχνικές ειδικότητες γράψαμε εντελώς απρόσμενα μετά από μήνες αναμονής στα μέσα Ιουνίου του 2009 και τα αποτελέσματά μας βγήκαν το Νοέμβριο του 2009, για αυτό οι διορισμοί της α΄ φουρνιάς έγιναν το Δεκέμβριο του 2009.
Νομίζω ότι πληρούμε τις προϋποθέσεις σου...ε arvila; Κι εγώ δεν προετοιμάστηκα, καθώς μου είχαν σπάσει τα νεύρα οι αναβολές...είχα και 21 ώρες στο σχολείο και πιστοποιούσα και τη γνώση υπολογιστών παράλληλα!
Δεν έχω δώσει ποτέ εξετάσεις σε πιο αντίξοες συνθήκες μέσα σε καύσωνα. Ήμουν καλεσμένος και σε γάμο εκείνο το Σαββατοκύριακο και δεν ήξερα τι να κάνω... Τελικά και στο γάμο πήγα και τις εξετάσεις έδωσα και διοριστέος είμαι. Μόνο διορισμένος δεν είμαι, αλλά θα φροντίσουμε και αυτό.
-
Αν δεν ξερουν το ποτε θα δωσουν αποφευγετε η παπαγαλια της μεθοδολογιας που δινουν τα φροντιστηρια. Γιατι τα παιδια μπορουν να παπαγαλιζουν μονο οταν ξερουν την ημερομηνια που θα δωσουν το μαθημα διαφορετικα δεν μπορουν; Δεν ξερω τι ειδικοτητα εισαι αλλα φυικη και μαθηματικα μονο παπαγαλιζοντας δεν γρ΄΄αφεις οσο και αν το θες. Γιατι η αξιλογηση των εκεπαιδευτικων που σου ανεφεραν ειναι απειλη. Εσυ δεν ειπες να παιρνουν τους καλυτερους; Το οτι εγραψες στον ΑΣΕΠ συμαινει οτι εχει γνωσεις φτανει ομως μονο αυτο για να μπεις σε μια ταξη και να διδαξεις;
Όχι δεν φτάνει το ΑΣΕΠ και οι γνώσεις, για να μπορείς να διδάσκεις σε τάξη. Άσε που αν με ρωτήσεις θεωρώ ότι μάλλον δεν χρειάζεται και καθόλου το ΑΣΕΠ για να διδάξεις στις τάξεις, μιας και θεωρώ ότι τις γνώσεις σου τις πιστοποιεί επαρκώς το πτυχίο σου.
Όσον αφορά την αξιολόγηση, αυτή πρέπει να γίνεται από τους συναδέλφους μου (peer-2-peer) και από μαθητές μου μετά από 10 χρόνια που θα έχουν φύγει από την τάξη μου. Επίσης δέχομαι αξιολόγηση από τους γονείς. Σε καμιά περίπτωση όμως δεν δέχομαι να με αξιολογήσουν επιτροπές διορισμένες από τον υπουργό.
Μην αλλάζεις όμως θέμα. Δεν είναι το ΑΣΕΠ ούτε η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών το θέμα μας, αλλά οι πανελλήνιες.
-
Αυτο το καταλαβα. Αυτο που προσπαθω να καταλαβω ειναι πως θα γινουν εξετασεις χωρις να γνωριζουν ημερομηνιες και μαθηματα. Οσο για τον ΑΣΕΠ εσυ εκανες πρωτος αναφορα σε αυτο. Δεν ειδα να σχολιαζεις τα αλλα δυο θεματα που υπαρχουν. Γιατι ειναι απειλη η αξιολογηση και το τι ειδικοτητα εχεις
-
Γιατι ειναι απειλη η αξιολογηση
Μην ξεφεύγουμε από το θέμα. Η αξιολόγηση είναι απειλή γιατί οι αξιολογητές δεν έχουν περάσει εξετάσεις ισότιμα μεταξύ όλων (τύπου πανελληνίων) ή κρίση από την ίδια την εκπαιδευτική κοινότητα την οποία θα κληθούν στην συνέχεια να κρίνουν, αλλά είναι διορισμένα κομματόσκυλα του υπουργού.
Δεν θα δώσω συνέχεια σε άλλες ερωτήσεις εκτός θέματος, αν θες να συζητήσουμε περί ΑΣΕΠ και αξιολόγησης Εκπαιδευτικών πάμε σε άλλο θρεντ.
Για τις πανελλήνιες να πούμε, και για τον σωστό τρόπο με τον οποίο πρέπει να επιλέγονται τα αξιότερα παιδιά για το πανεπιστήμιο.
-
Η παπαγαλια δεν χτυπιεται με το να μη γνωριζεις ποτε θα γραψεις!! (Ειλικρινα θα ηθελα να μου εξηγησεις πως εφτασες σε αυτο το συμπερασμα). Χτυπιεται με καταλληλη επιλογη θεματων που αναδεικνυουν την κριτικη ικανοτητα. Αλλωστε προυποθετει και συγκεκριμενη δεξιοτητα το να πρεπει να προετοιμαστεις μεσα σε συγκεκριμενο χρονο. Μηπως να παιρνουμε και το γραπτο των μαθητων σε ανυποπτο χρονο? Μηπως δε πρεπει να ξερουν ποσο χρονο εχουν στη διαθεση τους? Χτυπαει κι αυτο την παπαγαλια? Ειναι κριμα που εισαι εκπαιδευτικος και σκεφτεσαι με αυτον τον τροπο...
-
Μηπως να παιρνουμε και το γραπτο των μαθητων σε ανυποπτο χρονο? Μηπως δε πρεπει να ξερουν ποσο χρονο εχουν στη διαθεση τους? Χτυπαει κι αυτο την παπαγαλια? Ειναι κριμα που ειστε εκπαιδευτικος και σκεφτεστε με αυτον τον τροπο...
Είναι προφανές ότι επειδή δεν έχεις επιχειρήματα, προσπαθείς με ρητορείες να γελοιοποιήσεις την συζήτηση.
Η απάντηση στα "μήπως" σου , είναι ΟΧΙ.
-
Αλλωστε προυποθετει και συγκεκριμενη δεξιοτητα το να πρεπει να προετοιμαστεις μεσα σε συγκεκριμενο χρονο.
Μα στην πρότασή μου, μέσα σε συγκεκριμένο χρόνο θα δώσουν εξετάσεις. Μέσα σε 4 μήνες. Απλά δεν θα ξέρουν πότε θα δώσουν ακριβώς, και ποιο μάθημα.
-
Ρωτησα τα δικα σου επιχειρηματα αλλα δεν πηρα απαντηση. Αν νομιζεις πως ειναι επιχειρηματα τα περι θανατου που αναφερεις αρχικα, θα σου δωσω μια φιλικη συμβουλη κι αν θελεις τη δεχεσαι γιατι η συζητηση δεν εχει αξια και δε προκειται να την συνεχισω. Αν καποια μερα η αξιολογηση των εκπαιδευτικων (της οποιας δεν ειμαι υπερμαχος για πολλους λογους που δεν ειναι της παρουσης) γινει θεσμος και αξιολογηθεις μη τα πεις παραεξω ολα αυτα.
Εντελως φιλικα.
-
Αλλωστε προυποθετει και συγκεκριμενη δεξιοτητα το να πρεπει να προετοιμαστεις μεσα σε συγκεκριμενο χρονο.
Μα στην πρότασή μου, μέσα σε συγκεκριμένο χρόνο θα δώσουν εξετάσεις. Μέσα σε 4 μήνες. Απλά δεν θα ξέρουν πότε θα δώσουν ακριβώς, και ποιο μάθημα.
Δηλαδή αν κάποιος αρρωστήσει τη μέρα εκείνη, χρειαστεί να λείψει για προσωπικούς λόγους ή απλά αργήσει το λεωφορείο που τον πάει σχολείο την πάτησε.
-
Ρωτησα τα δικα σου επιχειρηματα αλλα δεν πηρα απαντηση. Αν νομιζεις πως ειναι επιχειρηματα τα περι θανατου που αναφερεις αρχικα, θα σου δωσω μια φιλικη συμβουλη κι αν θελεις τη δεχεσαι γιατι η συζητηση δεν εχει αξια και δε προκειται να την συνεχισω. Αν καποια μερα η αξιολογηση των εκπαιδευτικων (της οποιας δεν ειμαι υπερμαχος για πολλους λογους που δεν ειναι της παρουσης) γινει θεσμος και αξιολογηθεις μη τα πεις παραεξω ολα αυτα.
Εντελως φιλικα.
Πάλι το γυρνάς στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών , που δεν είναι το θέμα μας. Και πάλι υπονοείς ότι η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα γίνει με βάση την θρησκευτική τους πίστη. Σε παρακαλώ να αφήσεις το σχόλιο περί θανάτου που είπα, που είναι θέμα πίστης, και να κοιτάξεις να απαντήσεις σε όλα τα άλλα εκπαιδευτικά επιχειρήματα.
-
Αλλωστε προυποθετει και συγκεκριμενη δεξιοτητα το να πρεπει να προετοιμαστεις μεσα σε συγκεκριμενο χρονο.
Μα στην πρότασή μου, μέσα σε συγκεκριμένο χρόνο θα δώσουν εξετάσεις. Μέσα σε 4 μήνες. Απλά δεν θα ξέρουν πότε θα δώσουν ακριβώς, και ποιο μάθημα.
Δηλαδή αν κάποιος αρρωστήσει τη μέρα εκείνη, χρειαστεί να λείψει για προσωπικούς λόγους ή απλά αργήσει το λεωφορείο που τον πάει σχολείο την πάτησε.
Το ίδιο δεν συμβαίνει και όταν η ημερομηνία των εξετάσεων είναι ορισμένη επακριβώς; Ποια η διαφορά;
Και τότε δεν έχουμε κάποιον άρρωστο, ή απόντα για προσωπικούς λόγους, ή καθυστερημένο από λεωφορείο;
Τι είδους επιχείρημα είναι αυτό;
-
Ρωτησα τα δικα σου επιχειρηματα αλλα δεν πηρα απαντηση. Αν νομιζεις πως ειναι επιχειρηματα τα περι θανατου που αναφερεις αρχικα, θα σου δωσω μια φιλικη συμβουλη κι αν θελεις τη δεχεσαι γιατι η συζητηση δεν εχει αξια και δε προκειται να την συνεχισω. Αν καποια μερα η αξιολογηση των εκπαιδευτικων (της οποιας δεν ειμαι υπερμαχος για πολλους λογους που δεν ειναι της παρουσης) γινει θεσμος και αξιολογηθεις μη τα πεις παραεξω ολα αυτα.
Εντελως φιλικα.
Πάλι το γυρνάς στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών , που δεν είναι το θέμα μας. Και πάλι υπονοείς ότι η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα γίνει με βάση την θρησκευτική τους πίστη. Σε παρακαλώ να αφήσεις το σχόλιο περί θανάτου που είπα, που είναι θέμα πίστης, και να κοιτάξεις να απαντήσεις σε όλα τα άλλα εκπαιδευτικά επιχειρήματα.
Πολλοι προσπαθουμε να καταλαβουμε το εκπαιδευτικο σου επιχειρημα πως συνδιαζετε η παπαγαλια με την ημερομηνια αλλα δεν βρισκουμε ακρη. Το οτι δεν απαναντας για την ειδικοτητα μας βαζει σε σκεψεις οτι ολα τα γραφεις χωρις να εχεις σχεση με την εκπαιδευση.
Οσο για την αξιολογηση μαλλον πρεπει να μπει στο παιχνιδι οχι μονο η γνωση αλλα και η ψυχιατρικη.
-
Ρωτησα τα δικα σου επιχειρηματα αλλα δεν πηρα απαντηση. Αν νομιζεις πως ειναι επιχειρηματα τα περι θανατου που αναφερεις αρχικα, θα σου δωσω μια φιλικη συμβουλη κι αν θελεις τη δεχεσαι γιατι η συζητηση δεν εχει αξια και δε προκειται να την συνεχισω. Αν καποια μερα η αξιολογηση των εκπαιδευτικων (της οποιας δεν ειμαι υπερμαχος για πολλους λογους που δεν ειναι της παρουσης) γινει θεσμος και αξιολογηθεις μη τα πεις παραεξω ολα αυτα.
Εντελως φιλικα.
Πάλι το γυρνάς στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών , που δεν είναι το θέμα μας. Και πάλι υπονοείς ότι η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα γίνει με βάση την θρησκευτική τους πίστη. Σε παρακαλώ να αφήσεις το σχόλιο περί θανάτου που είπα, που είναι θέμα πίστης, και να κοιτάξεις να απαντήσεις σε όλα τα άλλα εκπαιδευτικά επιχειρήματα.
Πολλοι προσπαθουμε να καταλαβουμε το εκπαιδευτικο σου επιχειρημα πως συνδιαζετε η παπαγαλια με την ημερομηνια αλλα δεν βρισκουμε ακρη. Το οτι δεν απαναντας για την ειδικοτητα μας βαζει σε σκεψεις οτι ολα τα γραφεις χωρις να εχεις σχεση με την εκπαιδευση.
Οσο για την αξιολογηση μαλλον πρεπει να μπει στο παιχνιδι οχι μονο η γνωση αλλα και η ψυχιατρικη.
Και εκτός από την ψυχιατρική, πρέπει να μπει και ο δείκτης νοημοσύνης.
Γιατί δεν είναι δυνατόν να μην καταλαβαίνεις ότι είτε σου απαντήσω ότι είμαι ΠΕ02 ή ΠΕ13 η ΠΕ18, πάλι το ίδιο είναι, και η ίδια πιθανότητα υπάρχει να σε κοροϊδεύω ή όχι.
Δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση τι ειδικότητα είμαι.
Παρακαλώ στο θέμα μας, το οποίο δεν είμαι εγώ.
-
Για να σοβαρευτώ λίγο το προηγούμενο σχόλιο ήταν μια ατυχής όπως φάινεται απόπειρα να θίξω το πρακτικό κομμάτι του ζητήματος. Ξεκαθαρίζω ότι σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ το ισχύον σύστημα ιδανικό και η παπαγαλία είναι ό,τι απεχθάνομαι περισσότερο ειδικά στην ιστορία που είναι και το μάθημά μου. Το ζήτημα θα αντιμετωπιστεί κατά τη γνώμη μου μόνο αν υπάρξει ριζική αλλαγή της νοοτροπίας στην εκπαιδεύση και σίγουρα δεν λύνεται με τις αιφνιδιαστικές εξετάσεις. Προφανώς δεν συμφωνούμε στην ουσία του θέματος όποτε ας περάσουμε στο πρακτικό. Γιατί καλές είναι οι ιδέες αλλά πρέπει να είναι και εφαρμόσιμες και επειδή φαίνεται να το έχεις σκεφτεί το θέμα και είναι η πρώτη φορά που ακούω μια τέτοια άποψη επέτρεψε μου να θέσω ορισμένα ερωτήματα.
Οι αιφνιδιαστικές αυτές εξετάσεις θα γίνονται ταυτόχρονα για όλους τους μαθητές και με κοινά θέματα πάνω σε συγκεκριμένη (έστω στοιχειωδώς) ύλη και απλά το θέμα της μέρας και της σειράς των μαθημάτων θα είναι αδιευκρίνιστο; Είναι τελικά αυτό εφικτό σε επίπεδο προετοιμασίας να υλοποιηθεί ή έστω να διατηρηθεί η μυστικότητα του προγράμματος;
-
Για να σοβαρευτώ λίγο το προηγούμενο σχόλιο ήταν μια ατυχής όπως φάινεται απόπειρα να θίξω το πρακτικό κομμάτι του ζητήματος. Ξεκαθαρίζω ότι σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ το ισχύον σύστημα ιδανικό και η παπαγαλία είναι ό,τι απεχθάνομαι περισσότερο ειδικά στην ιστορία που είναι και το μάθημά μου. Το ζήτημα θα αντιμετωπιστεί κατά τη γνώμη μου μόνο αν υπάρξει ριζική αλλαγή της νοοτροπίας στην εκπαιδεύση και σίγουρα δεν λύνεται με τις αιφνιδιαστικές εξετάσεις. Προφανώς δεν συμφωνούμε στην ουσία του θέματος όποτε ας περάσουμε στο πρακτικό. Γιατί καλές είναι οι ιδέες αλλά πρέπει να είναι και εφαρμόσιμες και επειδή φαίνεται να το έχεις σκεφτεί το θέμα και είναι η πρώτη φορά που ακούω μια τέτοια άποψη επέτρεψε μου να θέσω ορισμένα ερωτήματα.
Οι αιφνιδιαστικές αυτές εξετάσεις θα γίνονται ταυτόχρονα για όλους τους μαθητές και με κοινά θέματα πάνω σε συγκεκριμένη (έστω στοιχειωδώς) ύλη και απλά το θέμα της μέρας και της σειράς των μαθημάτων θα είναι αδιευκρίνιστο; Είναι τελικά αυτό εφικτό σε επίπεδο προετοιμασίας να υλοποιηθεί ή έστω να διατηρηθεί η μυστικότητα του προγράμματος;
Απολύτως εφικτό, αν συνδεθεί η ημερομηνία των εξετάσεων με τον λήγοντα του κρατικού λαχείου.
Αν ο λήγοντας του λαχείου, περνώντας από μια συνάρτηση, δείχνει την επόμενη μέρα, η επιτροπή συνεδριάζει αιφνιδιαστικά από βραδύς, βγάζει θέματα και την άλλη μέρα οι μαθητές δίνουν εξετάσεις.
-
χαχαχαχα ε τωρα σιγουρευτηκα! Μας κανεις πλακα! Κι εγω που το πηρα σοβαρα...
Προς τους διαχειριστες: Αν θελετε κανετε διαθεσιμο στα emoticons και τη φατσουλα με το οπλο που αυτοπυροβολειται... Ευχαριστω..
-
χαχαχαχα ε τωρα σιγουρευτηκα! Μας κανεις πλακα! Κι εγω που το πηρα σοβαρα...
Προς τους διαχειρηστες: Αν θελετε κανετε διαθεσιμο στα emoticons και τη φατσουλα με το οπλο που αυτοπυροβολειται... Ευχαριστω..
Ο λήγοντας του κρατικού λαχείου μπαίνει γιατί χρειάζεται μια αξιόπιστη και αδιάβλητη μέθοδος τυχαιότητας που θα ορίζει την ημερομηνία των εξετάσεων.
-
Για να σοβαρευτώ λίγο το προηγούμενο σχόλιο ήταν μια ατυχής όπως φάινεται απόπειρα να θίξω το πρακτικό κομμάτι του ζητήματος. Ξεκαθαρίζω ότι σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ το ισχύον σύστημα ιδανικό και η παπαγαλία είναι ό,τι απεχθάνομαι περισσότερο ειδικά στην ιστορία που είναι και το μάθημά μου. Το ζήτημα θα αντιμετωπιστεί κατά τη γνώμη μου μόνο αν υπάρξει ριζική αλλαγή της νοοτροπίας στην εκπαιδεύση και σίγουρα δεν λύνεται με τις αιφνιδιαστικές εξετάσεις. Προφανώς δεν συμφωνούμε στην ουσία του θέματος όποτε ας περάσουμε στο πρακτικό. Γιατί καλές είναι οι ιδέες αλλά πρέπει να είναι και εφαρμόσιμες και επειδή φαίνεται να το έχεις σκεφτεί το θέμα και είναι η πρώτη φορά που ακούω μια τέτοια άποψη επέτρεψε μου να θέσω ορισμένα ερωτήματα.
Οι αιφνιδιαστικές αυτές εξετάσεις θα γίνονται ταυτόχρονα για όλους τους μαθητές και με κοινά θέματα πάνω σε συγκεκριμένη (έστω στοιχειωδώς) ύλη και απλά το θέμα της μέρας και της σειράς των μαθημάτων θα είναι αδιευκρίνιστο; Είναι τελικά αυτό εφικτό σε επίπεδο προετοιμασίας να υλοποιηθεί ή έστω να διατηρηθεί η μυστικότητα του προγράμματος;
Απολύτως εφικτό, αν συνδεθεί η ημερομηνία των εξετάσεων με τον λήγοντα του κρατικού λαχείου.
Αν ο λήγοντας του λαχείου, περνώντας από μια συνάρτηση, δείχνει την επόμενη μέρα, η επιτροπή συνεδριάζει αιφνιδιαστικά από βραδύς, βγάζει θέματα και την άλλη μέρα οι μαθητές δίνουν εξετάσεις.
Μια εξεταστική διαδικασία στην οποία μετέχουν 100000 υποψήφιοι και ούτε εγώ ξέρω πόσοι καθηγητές ως επιτηρητές και μέλη λυκειακών επιτροπών θα διεξαχθεί και θα λειτουργήσει στην εντέλεια μέσα σε λίγες ώρες;
Συνήθως δεν ξεμένω από λόγια αλλά θα αναγκαστώ να κλείσω τη δική μου συμβολή σε αυτό το θέμα επαναλαμβάνοντας το αρχικό μου σχόλιο:
Σε παρακαλώ πολύ πες μου ότι κάνεις πλάκα.
ΥΓ και εκείνο το emoticon που ανέφερε ο Giorgos-Effie το θέλω κι εγώ.
-
Είναι τελικά αυτό εφικτό σε επίπεδο προετοιμασίας να υλοποιηθεί ή έστω να διατηρηθεί η μυστικότητα του προγράμματος;
Απολύτως εφικτό, αν συνδεθεί η ημερομηνία των εξετάσεων με τον λήγοντα του κρατικού λαχείου.
Αν ο λήγοντας του λαχείου, περνώντας από μια συνάρτηση, δείχνει την επόμενη μέρα, η επιτροπή συνεδριάζει αιφνιδιαστικά από βραδύς, βγάζει θέματα και την άλλη μέρα οι μαθητές δίνουν εξετάσεις.
Μια εξεταστική διαδικασία στην οποία μετέχουν 100000 υποψήφιοι και ούτε εγώ ξέρω πόσοι καθηγητές ως επιτηρητές και μέλη λυκειακών επιτροπών θα διεξαχθεί και θα λειτουργήσει στην εντέλεια μέσα σε λίγες ώρες;
Συνήθως δεν ξεμένω από λόγια αλλά θα αναγκαστώ να κλείσω τη δική μου συμβολή σε αυτό το θέμα επαναλαμβάνοντας το αρχικό μου σχόλιο:
Σε παρακαλώ πολύ πες μου ότι κάνεις πλάκα.
Το μια μέρα το είπα στην τύχη. Μπορεί να είναι και σε δυο ή τρεις μέρες, από την στιγμή που θα συμβεί το τυχαίο γεγονός.
Σε κάθε περίπτωση, δεν το θέτω τυχαία αυτό το ζήτημα, είναι και αυτό μια απάντηση στην επιχειρηματολογία της κυβέρνησης ότι τα παιδάκια κάτι θα πάθουν αν δεν δώσουν στην ώρα τους εξετάσεις.
Ενώ το σωστό θα ήταν ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΝΟΥΝ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ.
-
Είναι τελικά αυτό εφικτό σε επίπεδο προετοιμασίας να υλοποιηθεί ή έστω να διατηρηθεί η μυστικότητα του προγράμματος;
Απολύτως εφικτό, αν συνδεθεί η ημερομηνία των εξετάσεων με τον λήγοντα του κρατικού λαχείου.
Αν ο λήγοντας του λαχείου, περνώντας από μια συνάρτηση, δείχνει την επόμενη μέρα, η επιτροπή συνεδριάζει αιφνιδιαστικά από βραδύς, βγάζει θέματα και την άλλη μέρα οι μαθητές δίνουν εξετάσεις.
Μια εξεταστική διαδικασία στην οποία μετέχουν 100000 υποψήφιοι και ούτε εγώ ξέρω πόσοι καθηγητές ως επιτηρητές και μέλη λυκειακών επιτροπών θα διεξαχθεί και θα λειτουργήσει στην εντέλεια μέσα σε λίγες ώρες;
Συνήθως δεν ξεμένω από λόγια αλλά θα αναγκαστώ να κλείσω τη δική μου συμβολή σε αυτό το θέμα επαναλαμβάνοντας το αρχικό μου σχόλιο:
Σε παρακαλώ πολύ πες μου ότι κάνεις πλάκα.
Το μια μέρα το είπα στην τύχη. Μπορεί να είναι και σε δυο ή τρεις μέρες, από την στιγμή που θα συμβεί το τυχαίο γεγονός.
Σε κάθε περίπτωση, δεν το θέτω τυχαία αυτό το ζήτημα, είναι και αυτό μια απάντηση στην επιχειρηματολογία της κυβέρνησης ότι τα παιδάκια κάτι θα πάθουν αν δεν δώσουν στην ώρα τους εξετάσεις.
Ενώ το σωστό θα ήταν ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΝΟΥΝ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ.
Επιτρέψτε μου να παρέμβω, διότι διαβάζοντας όλες τις αναρτήσεις του θρεντ έχω την αίσθηση ότι οι εξετάσεις θεωρούνται ως άλλο στρατιωτικό καψόνι!! Όποτε και όπου τακτικές, αιφνιδιασμοί, ανθεκτικοί και άριστοι.... Τελικά τι προσπαθούμε να κάνουμε;; Ως άλλοι λοχίες να τους ζητάμε να βαράνε προσοχές προκειμένου να διασφαλίσουμε τι ακριβώς;;;Την ουσιαστική γνώση ποιου πράγματος???? Και η δαμόκλειος σπάθη μονίμως θα επικρεμάται πάνω από κεφάλια τους;;
-
Το να μην υπαρχει τοσο συγκεκριμενη υλη η τα θεματα να θελουν συνδιαστικη και κριση ναι μπορει να σταματησει την παπαγαλια. Πως η τυχαια ημερομηνια θα σταματησει την παπαγαλια αν καποιος εχει καταλαβει ας βοηθησει και εμενα γιατι εγω ακομη δεν καταλαβα
-
@ arvila, συμφωνώ με τα περισσότερα από όσα γράφεις, αλλά σε σοβαρά θέματα, όπως οι εισαγωγικές για το Πανεπιστήμιο, η ημερομηνία πρέπει να είναι συγκεκριμένη και γνωστή!
-
χα χα!!! Κάτι σαν "ξαφνικός θάνατος", "ρώσικη ρουλέτα" κλπ.
(Δεν μπορώ να πιστέψω ότι η arvila σοβαρολογεί, μάλλον trollάρει. Μακράν η πιο γελοία πρόταση μέσα σ' αυτό το forum που έχω ακούσει...)
-
μπορεί να μην υπάρχει συγκεκριμένη ημερομηνία διεξαγωγής πανελληνίων arvila,αλλά θα υπάρχει συγκεκριμένη περίοδος πανελληνίων,αυτό δηλαδή το τετράμηνο που περιγράφεις
αρα όσα παιδιά βασίζονται στην αποστήθιση και παπαγαλία θα το κάνουν έτσι κι αλλιώς,απλά θα ξεκινήσουν νωρίτερα την προετοιμασία τους.
το μόνο που θα καταφέρεις με μια τέτοια αλλαγή είναι να κάνεις ψυχολογικό πόλεμο στους μαθητές
κι απ'ό,τι καταλαβαίνω από τον τρόπο που γράφεις μάλλον θέλεις να τιμωρήσεις τα παιδιά παρά να τα βοηθήσεις να σκέφτονται κριτικά
γιατί η ανάπτυξη της κριτικής ικανότητας πρέπει να είναι ενας στόχος που διατρέχει όλο το πρόγραμμα και τις μεθόδους μας σε όλες τις βαθμίδες.
πρέπει δηλαδη με τον τρόπο που κανεις μάθημα στο παιδί να αποβλέπεις στην σκέψη και την ανάπτυξη της κρίτ.ικανοτ. και όχι να παίζεις κρυφτούλι με τις Πανελλήνιες
επίσης αν αυτά που γράφεις για θανάτους δεν ειναι επιχειρηματα να τα διαγράψεις από το ποστ αλλιώς να αφήσεις
τους υπόλοιπους να τα σχολιάζουν.ειδικά οταν απαιτείς από όλους να σου απαντούν με επιχειρήματα
και τέλος η μεταγνώση δεν είναι καθόλου αυτό που περιγράφεις.η μεταγνώση είναι η γνώση του πώς μπορώ να μάθω,να αποκτήσω γνώση
αυτά και σορι για το μεγάλο ποστ,ξεπέρασα τον εαυτό μου
-
Για μένα αυτή η πρόταση χαρακτηρίζεται μονολεκτικά: "ΣΑΔΙΣΜΟΣ". Καλό σας βράδυ και εύχομαι να έχουμε όλοι και να μοιραζόμαστε πρωτοπόρες ιδέες για τη βελτίωση της εκπαίδευσης και το καλό αυτού του τόπου με γνώμονα μόνο την αγάπη προς τα παιδιά και όχι τον ψυχολογικό αφανισμό τους.
-
Φοβερή ιδέα,πως και δεν το ειχε σκεφτεί νωρίτερα το υπουργείο παιδείας που ούτως ή άλλως να αφανίσει καθηγητές και μαθητές θέλει? ;D ;D
-
Για μένα αυτή η πρόταση χαρακτηρίζεται μονολεκτικά: "ΣΑΔΙΣΜΟΣ". Καλό σας βράδυ και εύχομαι να έχουμε όλοι και να μοιραζόμαστε πρωτοπόρες ιδέες για τη βελτίωση της εκπαίδευσης και το καλό αυτού του τόπου με γνώμονα μόνο την αγάπη προς τα παιδιά και όχι τον ψυχολογικό αφανισμό τους.
Σαδισμός είναι αυτό που γίνεται τώρα, που προάγει την παπαγαλία στα παιδιά. Αντίθετα αν δεν ξέρουν την ημερομηνία των εξετάσεων, θα φροντίζουν να οικοδομούν καλύτερα την σκέψη τους.
Συναδελφοι, διαγώνισμα ξαφνικό και εφ΄ όλης της ύλης δεν βάζετε ποτέ;
-
Για μένα αυτή η πρόταση χαρακτηρίζεται μονολεκτικά: "ΣΑΔΙΣΜΟΣ". Καλό σας βράδυ και εύχομαι να έχουμε όλοι και να μοιραζόμαστε πρωτοπόρες ιδέες για τη βελτίωση της εκπαίδευσης και το καλό αυτού του τόπου με γνώμονα μόνο την αγάπη προς τα παιδιά και όχι τον ψυχολογικό αφανισμό τους.
Σαδισμός είναι αυτό που γίνεται τώρα, που προάγει την παπαγαλία στα παιδιά. Αντίθετα αν δεν ξέρουν την ημερομηνία των εξετάσεων, θα φροντίζουν να οικοδομούν καλύτερα την σκέψη τους.
Συναδελφοι, διαγώνισμα ξαφνικό και εφ΄ όλης της ύλης δεν βάζετε ποτέ;
-
μπορεί να μην υπάρχει συγκεκριμένη ημερομηνία διεξαγωγής πανελληνίων arvila,αλλά θα υπάρχει συγκεκριμένη περίοδος πανελληνίων,αυτό δηλαδή το τετράμηνο που περιγράφεις
αρα όσα παιδιά βασίζονται στην αποστήθιση και παπαγαλία θα το κάνουν έτσι κι αλλιώς,απλά θα ξεκινήσουν νωρίτερα την προετοιμασία τους.
το μόνο που θα καταφέρεις με μια τέτοια αλλαγή είναι να κάνεις ψυχολογικό πόλεμο στους μαθητές
Η παπαγαλία έχει το εξής χαρακτηριστικό. Δεν μπορεί να μείνει στην μνήμη κάποιου για αρκετό καιρό. Οπότε το να κάνεις "πόλεμο" στους παπαγάλους, αυτό είναι καλό από διδακτικής σκοπιάς.
-
Για μένα αυτή η πρόταση χαρακτηρίζεται μονολεκτικά: "ΣΑΔΙΣΜΟΣ". Καλό σας βράδυ και εύχομαι να έχουμε όλοι και να μοιραζόμαστε πρωτοπόρες ιδέες για τη βελτίωση της εκπαίδευσης και το καλό αυτού του τόπου με γνώμονα μόνο την αγάπη προς τα παιδιά και όχι τον ψυχολογικό αφανισμό τους.
Σαδισμός είναι αυτό που γίνεται τώρα, που προάγει την παπαγαλία στα παιδιά. Αντίθετα αν δεν ξέρουν την ημερομηνία των εξετάσεων, θα φροντίζουν να οικοδομούν καλύτερα την σκέψη τους.
Συναδελφοι, διαγώνισμα ξαφνικό και εφ΄ όλης της ύλης δεν βάζετε ποτέ;
-
Είμαι σίγουρη πως, αν κάνεις αυτή τη συγκεκριμένη σου πρόταση στο συγκεκριμένο Υπουργείο της συγκεκριμένης χώρας, θα την αποδεχτούν με πανηγυρισμούς και θα την υιοθετήσουν χωρίς δεύτερη σκέψη! Αν υπάρξει αντίρρηση, τα φύλλα πορείας τυπώνονται αμέσως! Τώρα που το μάθανε...
Άντε...ες αύριον τα σπουδαία! Ελπίζω να σας δω στις 7..ξέρετε πού! 8)
-
Συναδελφοι, διαγώνισμα ξαφνικό και εφ΄ όλης της ύλης δεν βάζετε ποτέ;
Ξαφνικό διαγώνισμα έτσι στο... ξεκούδουνο,πάνω σε όλα τα προηγουμενα; Είναι σύννομο αυτο;Ή εννοούμε το γνωστό: Μία των ημερών θα γράψετε διαγώνισμα στο τάδε κεφάλαιο;
-
μπορεί να μην υπάρχει συγκεκριμένη ημερομηνία διεξαγωγής πανελληνίων arvila,αλλά θα υπάρχει συγκεκριμένη περίοδος πανελληνίων,αυτό δηλαδή το τετράμηνο που περιγράφεις
αρα όσα παιδιά βασίζονται στην αποστήθιση και παπαγαλία θα το κάνουν έτσι κι αλλιώς,απλά θα ξεκινήσουν νωρίτερα την προετοιμασία τους.
το μόνο που θα καταφέρεις με μια τέτοια αλλαγή είναι να κάνεις ψυχολογικό πόλεμο στους μαθητές
Η παπαγαλία έχει το εξής χαρακτηριστικό. Δεν μπορεί να μείνει στην μνήμη κάποιου για αρκετό καιρό. Οπότε το να κάνεις "πόλεμο" στους παπαγάλους, αυτό είναι καλό από διδακτικής σκοπιάς.
είναι τόσο αδύναμη η διδασκαλία μας και δεν μπορεί να πολεμήσει την παπαγαλία ένα ολόκληρο διδακτικό έτος??
-
Συναδελφοι, διαγώνισμα ξαφνικό και εφ΄ όλης της ύλης δεν βάζετε ποτέ;
-
Συναδελφοι, διαγώνισμα ξαφνικό και εφ΄ όλης της ύλης δεν βάζετε ποτέ;
-
δεν μιλάς καθόλου για την ουσία,αν δεν το έχεις καταλάβει.η ουσία δεν βρίσκεται καν στις Πανελλήνιες
αν μιλάμε βεβαια για την ανάπτυξη της κριτικής ικανότητας των μαθητών
-
Συνάδελφε ο καλός μαθητής κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες θα γράψει καλά!
-
δεν μιλάς καθόλου για την ουσία,αν δεν το έχεις καταλάβει.η ουσία δεν βρίσκεται καν στις Πανελλήνιες
Η ουσία των πανελληνίων είναι να εισαχθούν οι καλύτεροι, και να αποκλειστούν οι χειρότεροι ή οι παπαγάλοι.
-
Συνάδελφε ο καλός μαθητής κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες θα γράψει καλά!
Ο καλός ναι, ο παπαγάλος όμως όχι.
Με το ξαφνικό τεστ εφ' όλης της ύλης ξεχωρίζεις τον παπαγάλο από τον καλό μαθητή.
Και εφόσον τον ξεχωρίζεις στην τάξη, με τον ίδιο τρόπο θα ξεχωρίζει και στις πανελλήνιες.
-
Μα υπάρχουν παπαγάλοι στις θετικά μαθήματα;
-
Μα υπάρχουν παπαγάλοι στις θετικά μαθήματα;
Ναι υπάρχουν, αποστηθίζουν τις μεθόδους επίλυσης χωρίς να τις κατανοούν. Αλλά σίγουρα βρίσκεις λιγότερους παπαγάλους στα θετικά από ότι στα "αρνητικά" μαθήματα.
-
δεν μιλάς καθόλου για την ουσία,αν δεν το έχεις καταλάβει.η ουσία δεν βρίσκεται καν στις Πανελλήνιες
Η ουσία των πανελληνίων είναι να εισαχθούν οι καλύτεροι, και να αποκλειστούν οι χειρότεροι ή οι παπαγάλοι.
τότε θα πρέπει να αλλάξουν τα θέματα των πανελληνίων, να μπαίνουν τέτοια που να αναδεικνύουν τους μαθητές που σκέφτονται κριτικά.δεν το σκέφτηκες καθόλου?????
-
Μα αφού στις πανελλαδικές πέφτουν και κρίσεως! Εκεί τι κάνουν;
-
δεν μιλάς καθόλου για την ουσία,αν δεν το έχεις καταλάβει.η ουσία δεν βρίσκεται καν στις Πανελλήνιες
Η ουσία των πανελληνίων είναι να εισαχθούν οι καλύτεροι, και να αποκλειστούν οι χειρότεροι ή οι παπαγάλοι.
τότε θα πρέπει να αλλάξουν τα θέματα των πανελληνίων, να μπαίνουν τέτοια που να αναδεικνύουν τους μαθητές που σκέφτονται κριτικά.δεν το σκέφτηκες καθόλου?????
Κανείς δεν λέει όχι σε αυτό. Αυτό που λες είναι ένας τρόπος να δυσκολέψεις τους παπαγάλους. Αυτό που λέω εγώ είναι ένας άλλος τρόπος. Και οι δύο τρόποι χρήσιμοι είναι. Αλλά ενώ η μέθοδος των θεμάτων που απαιτούν κρίση είναι υποκειμενικό κατά πόσο αυτά είναι πράγματι τέτοια, η δικιά μου μέθοδος είναι αντικειμενική.
Έτσι έχουμε μια αντικειμενική μέθοδο πάταξης των παπαγάλων, που ισχύει σε κάθε εξεταστική περίοδο. Και δεν είναι κάποια παιδιά περισσότερο τυχερά από κάποια άλλα, επειδή έτυχε τα θέματα κρίσης που έπεσαν να μην ήταν τελικά τόσο κρίσης όσο θα έπρεπε.
-
Συναδελφοι, διαγώνισμα ξαφνικό και εφ΄ όλης της ύλης δεν βάζετε ποτέ;
-
τέλος πάντων,η γνώμη μου είναι οτι δεν πολεμάς έτσι την αποστήθιση και παπαγαλία,ίσα ίσα το επιπλέον άγχος μπορεί να οδηγήσει τα παιδιά σε περισσότερη παπαγαλία.κι αν ξεχωρίσεις ένα δυο που δεν θα παπαγαλίσουν,δεν πρεπει απλά να νιωσεις ικανοποίηση,αλλά να σκεφτείς τί θα κάνεις με τους υπόλοιπους μαθητές σου.
αυτά και καληνύχτα
-
Συνάδελφε, πέρα από τις υποδείξεις σου, απάντησε μου σ`αυτό που σε ρώτησα.
Εσύ βάζεις απροειδοποίητο διαγώνισμα (που το βαφτίζεις τεστ) εφ`όλης της ύλης; Αν μπαίνεις σε τάξη βέβαια...
Ναι βάζω. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα σε αυτό;
-
Μα βρε συνάδελφε τους μαθητές θα πρέπει να τους βοηθάμε και όχι να τους πολεμάμε!
-
τέλος πάντων,η γνώμη μου είναι οτι δεν πολεμάς έτσι την αποστήθιση και παπαγαλία,ίσα ίσα το επιπλέον άγχος μπορεί να οδηγήσει τα παιδιά σε περισσότερη παπαγαλία.κι αν ξεχωρίσεις ένα δυο που δεν θα παπαγαλίσουν,δεν πρεπει απλά να νιωσεις ικανοποίηση,αλλά να σκεφτείς τί θα κάνεις με τους υπόλοιπους μαθητές σου.
αυτά και καληνύχτα
Το άγχος προκαλείται από την βαθμολόγηση. Αν δεν βαθμολογείς τα τεστ, δεν προκαλείς άγχος στους μαθητές σου, αλλά κάνεις διάγνωση των αδυναμιών τους.
Φυσικά στις πανελλήνιες, εκεί ο πρώτος σκοπός πρέπει να είναι η επιλογή των άξιων και τα επιχειρήματα περί άγχους των μαθητών θα πρέπει να περνάνε σε δεύτερη μοίρα.
-
Συνάδελφε, πέρα από τις υποδείξεις σου, απάντησε μου σ`αυτό που σε ρώτησα.
Εσύ βάζεις απροειδοποίητο διαγώνισμα (που το βαφτίζεις τεστ) εφ`όλης της ύλης; Αν μπαίνεις σε τάξη βέβαια...
Ναι βάζω. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα σε αυτό;
Ναι συνάδελφε, υπάρχει. Και αν δεν το ξέρεις εσύ το ξέρουν όλοι οι άλλοι, ακόμα και οι μαθητές. Και προσπαθείς να πείσεις να εφαρμοστεί κάτι παράνομο στις πανελλήνιες εξετάσεις. Γίνεται;
-
Το πρόβλημα είναι ότι είναι παράνομο;
Μα εδώ δεν εξετάζουμε αν είναι ή όχι παράνομο, αλλά αν είναι από παιδαγωγικής αλλά και αξιοκρατικής πλευράς σωστό ή όχι.
Αν υπάρχει πρόβλημα, σε παρακαλώ να το εξηγήσεις με επιχειρήματα παιδαγωγού ή επιχειρήματα κριτή, και όχι με επιχειρήματα αστυνόμου.
-
Προσπάθησα να σου εξηγήσω ότι δεν μπορείς να εφαρμόσεις κάτι παράνομο στις πανελλήνιες εξετάσεις, όπου μια λέξη να μπει εκτός ύλης γίνεται χαμός και με αποκαλείς αστυνόμο! Ομολογουμένως σοβαρό επιχείρημα!
Με την ίδια λογική, θα μπορούσα να σου γράψω ότι το να συνεχίζεις να υποστηρίζεις κάτι ανεφάρμοστο με λήγοντες κρατικών λαχείων, με παπαγάλους κτλ, είναι μια πολύ καλή προσπάθεια τρολλαρίσματος και να λήξει εκεί το θέμα.
Επειδή όμως με παρακάλεσες, θα σου γράψω ότι και ο (σωστός) καθηγητής για να διδάξει το μάθημα της ημέρας που έχει σπουδάσει, θα πρέπει να προετοιμαστεί. Πόσο παιδαγωγικό μπορεί να είναι άραγε να απαιτούμε από τους μαθητές να γνωρίζουν και να θυμούνται ανά πάσα στιγμή όλη την ύλη της χρονιάς;
Αλίμονο στον εκπαιδευτικό που δεν έχει άλλο τρόπο να διακρίνει τους "παπαγάλους"!
-
Νομίζω άκυρη η ερώτηση. Γνωρίζουν δηλαδή άλλοι το πότε θα γίνουν οι πανελλήνιες και το κρατουν μυστικο από τους μαθητες;
Ως εκ τουτου το θέμα δεν "στέκει" λογικά
-
Το να πιστεύει κανείς ότι θα καταπολεμήσει την παπαγαλία αν οι μαθητές μάθουν ότι δίνουν πανελλήνιες στις 15 Ιουνίου από την αρχή της χρονιάς ή να το μάθουν στις 1 Ιουνίου είναι το λιγότερο γελοίο. Το ποιοι παπαγαλίζουν ή όχι δεν το κρίνεις από το πως βάζεις τα διαγωνίσματα αλλά από τις ερωτήσεις που βάζεις. π.χ. αν βάλεις στους μαθητές να γράψουν το νόμο της αδράνειας στην
-
Το να πιστεύει κανείς ότι θα καταπολεμήσει την παπαγαλία αν οι μαθητές μάθουν ότι δίνουν πανελλήνιες στις 15 Ιουνίου από την αρχή της χρονιάς ή να το μάθουν στις 1 Ιουνίου είναι το λιγότερο γελοίο. Το ποιοι παπαγαλίζουν ή όχι δεν το κρίνεις από το πως βάζεις τα διαγωνίσματα αλλά από τις ερωτήσεις που βάζεις. π.χ. αν βάλεις στους μαθητές να γράψουν το νόμο της αδράνειας στην
-
Πόσο παιδαγωγικό μπορεί να είναι άραγε να απαιτούμε από τους μαθητές να γνωρίζουν και να θυμούνται ανά πάσα στιγμή όλη την ύλη της χρονιάς;
Αλίμονο στον εκπαιδευτικό που δεν έχει άλλο τρόπο να διακρίνει τους "παπαγάλους"!
Δεν είναι παιδαγωγικό, είναι μέθοδος αξιοκρατίας. Η οποία όμως πρέπει να ισχύσει στις πανελλήνιες, γιατί εκεί δεν μας ενδιαφέρει η παιδαγωγική αλλά η αξιοκρατία.
Πρόσεξες τι είπα παραπάνω;
Επειδή όντως είναι αντιπαιδαγωγικό (αλλά από την άλλη μια σωστή μέθοδος για να διαχωρίζουμε τους παπαγάλους και να βοηθάμε να δομεί ο μαθητής σωστά τη σκέψη του) αν τελικά οι πανελλήνιες γίνονται σε τυχαίο χρόνο, και θέλουμε να προετοιμάσουμε τους μαθητές μας για αυτές, τότε πρέπει να βάζουμε τέτοιου τύπου τεστ καθ΄όλη την διάρκεια της χρονιάς, χωρίς όμως να τα βαθμολογούμε επίσημα. Έτσι ο μαθητής θα βλέπει την επίδοσή του, θα ενημερώνεται για τα λάθη του και για τον λάθος τρόπο που διαβάζει, αλλά δεν θα φοβάται ένα κακό βαθμό στο τρίμηνο.
Ακολουθεί μεταφυσική εξήγηση:
Για τον ίδιο λόγο όταν κάνουμε κακές πράξεις στην ζωή δεν τιμωρούμαστε άμεσα, μόνο η συνείδησή μας μας ενημερώνει για αυτές. Στο μεγάλο αυτό σχολείο της ζωής, όπου διδασκόμαστε την καλοσύνη, θα ήταν αντιπαιδαγωγικό να τιμωρούμαστε για κάθε μας κακή πράξη. Ο φόβος δεν θα μας βοηθούσε στο να εμπεδώσουμε την καλοσύνη σωστά. Η κρίση για τις πράξεις μας θα γίνει μια φορά, κατά την ξαφνική ημερομηνία του θανάτου μας. Και δεν ξέρουμε την ημερομηνία του θανάτου μας, για να μην γίνουμε καλοί άνθρωποι λίγο πριν πεθάνουμε. Πρέπει την καλοσύνη να την έχουμε αφομοιώσει, και όχι να την παπαγαλίζουμε.
-
arvila, επαναλαμβάνεσαι λέγοντας τα ίδια και τα ίδια! Παπαγαλίζεις...
-
Οκ, τα εμπεδώσαμε. Όχι άλλο!!!. Όπως σου είπα και χθες, κατευθείαν στο υπουργείο με τις προτάσεις σου...
-
Νομίζω άκυρη η ερώτηση. Γνωρίζουν δηλαδή άλλοι το πότε θα γίνουν οι πανελλήνιες και το κρατουν μυστικο από τους μαθητες;
Ως εκ τουτου το θέμα δεν "στέκει" λογικά
Δεν γνωρίζουν πότε θα γίνουν οι πανελλήνιες, γιατί η ημερομηνία των εξετάσεων εξαρτάται από ένα αντικειμενικά τυχαίο γεγονός (π.χ. κλήρωση κρατικού λαχείου, διαστημικός θόρυβος ή κάτι άλλο)
-
arvila, επαναλαμβάνεσαι λέγοντας τα ίδια και τα ίδια! Παπαγαλίζεις...
Δεν παπαγαλίζω, αλλά διαφορετικά άτομα με ρωτάνε παραθέτοντας τα ίδια επιχειρήματα.
Οπότε στα ίδια επιχειρήματα απαντάω με τον ίδιο τρόπο.
-
Τώρα, στραβός είναι ο γυαλός ή στραβά αρμενίζουμε; Ιδού το ερώτημα arvila.
-
Υπάρχει μεγαλύτερη παπαγαλία απ'το ότι πρέπει πριν πεθάνουμε να είμαστε "καλοί άνθρωποι";
Ή πως το ΑΣΕΠ δε χρειάζεται γιατί τις γνώσεις μας τις πιστοποιεί το πτυχίο;
Όποια μέρα και να ερωτηθεί η αρβίλα ,ακόμη και βάσει του λήγοντα, τα ίδια θα απαντήσει.
-
Υπάρχει μεγαλύτερη παπαγαλία απ'το ότι πρέπει πριν πεθάνουμε να είμαστε "καλοί άνθρωποι";
Ή πως το ΑΣΕΠ δε χρειάζεται γιατί τις γνώσεις μας τις πιστοποιεί το πτυχίο;
Όποια μέρα και να ερωτηθεί η αρβίλα ,ακόμη και βάσει του λήγοντα, τα ίδια θα απαντήσει.
Γιαυτό δεν ξέρουμε πότε θα πεθάνουμε, για να μην παπαγαλίζουμε την καλοσύνη αλλά να την αφομοιώνουμε. Το ΑΣΕΠ δεν χρειάζεται γιατί αυτά που καλούμαστε να διδάξουμε στα παιδιά είναι σε γνωσιακό επίπεδο πολύ κατώτερα από αυτά που το πτυχίο μας πιστοποιεί. Ο έλεγχος δηλαδή πρέπει να γίνεται στα πανεπιστήμια, και όχι να εφευρίσκουμε τον ΑΣΕΠ επειδή καταστρέψαμε τον τρόπο που τα πανεπιστήμια θα έπρεπε να λειτουργούν. Και για τον ΑΣΕΠ, κατάργησή του και αντικατάσταση του με διαδικασία κλήρωσης προτείνω. Ταυτόχρονα με αξιολόγηση-κρίση του καθηγητή από γονείς, συναδέλφους και παλιούς μαθητές , κρίση που θα αφορά αποκλειστικά και μόνο το παιδαγωγικό κομμάτι της δουλειάς του και όχι την γνώση του καθηγητή πάνω στο αντικείμενο ή την αριθμητική επίδοση των μαθητών του.
Για τις μεταφυσικές προεκτάσεις αυτού του θέματος, για το ΑΣΕΠ ή την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, αν θες ανοίγουμε άλλο θρεντ.
Εδώ ας μείνουμε στις πανελλήνιες.
-
"Παπαγαλίζουμε την καλοσύνη"; :o
Ό,τι πεις...
Το ΑΣΕΠ επιλέγει προσωπικό,δεν πιστοποιεί γνώσεις.Η συμμετοχή στο διαγωνισμό σου επιτρέπεται λόγω του πτυχίου σου που πιστοποιεί τις γνώσεις σου.
-
Το ΑΣΕΠ επιλέγει προσωπικό,δεν πιστοποιεί γνώσεις.Η συμμετοχή στο διαγωνισμό σου επιτρέπεται λόγω του πτυχίου σου που πιστοποιεί τις γνώσεις σου.
Ναι αλλά ο διαγωνισμός απαιτεί γνώσεις που δεν διδάσκονται σε μαθητές, και άρα είναι μια εξέταση άσχετη με το αντικείμενο. Δεν είναι δυνατόν να εξετάζεις κάποιους που προορίζονται να οδηγήσουν ποδήλατο, σε οδήγηση αεροπλάνου f16.
τέλος πάντων, για τις πανελλήνιες έχεις κάτι να πεις;
-
Επιστημονικά, μπορεί να γίνει ένα πρόγραμμα με γεννήτρια τυχαίων αριθμών, η οποία με κατάλληλο αλγόριθμο να βγάζει μία τυχαία ημερομηνία διεξαγωγής εξετάσεων.
Εναλλακτικά, ένας πιο.. παραδοσιακός τρόπος είναι να προσληφθούν καφετζούδες και να βγάζουν την ημερομηνία από το φλυτζάνι του καφέ του υπουργού.
Επίσης, μπορούν να προσληφθούν αστρολόγοι, οι οποίοι θα βγάζουν την ημερομηνία με βάση τους αστερισμούς και τα ζώδια των μελών της κυβέρνησης.
Τέλος, μπορούμε απλά να ρίχνουμε κέρμα και ό,τι βγει.
Μα γιατί ασχολείστε με το τρολ; Και γιατί επιτρέπεται στο φόρουμ τόσο τρολάρισμα επί τόσες μέρες από άτομο που έχει φτιάξει θέματα κατά το "ό,τι του φανεί το λωλοστεφανή";
Ignore and don't feed the trol!
-
Επιστημονικά, μπορεί να γίνει ένα πρόγραμμα με γεννήτρια τυχαίων αριθμών, η οποία με κατάλληλο αλγόριθμο να βγάζει μία τυχαία ημερομηνία διεξαγωγής εξετάσεων.
Oι γεννήτριες τυχαίων αριθμών σε υπολογιστή δεν είναι τυχαίες αλλά ψευδοτυχαίες. Άρα δεν μπορείς να βασιστείς σε πρόγραμμα υπολογιστών. Και υπάρχουν και άλλα προβλήματα, αφού αυτός που έφτιαξε τον κώδικα της κλήρωσης δεν γνωρίζουμε τι ακριβώς έκανε.
Γιαυτό λέω ότι σωστότερος τρόπος είναι η σύνδεση της τυχαιότητας με τα αποτελέσματα του λαχείου που κληρώνεται με τον παραδοσιακό τρόπο, λαχείο που τόσα χρόνια κληρώνει εκατομμύρια χρημάτων και κανείς δεν το έχει αμφισβητήσει στα σοβαρά.
-
Μα γιατί ασχολείστε με το τρολ; Και γιατί επιτρέπεται στο φόρουμ τόσο τρολάρισμα επί τόσες μέρες από άτομο που έχει φτιάξει θέματα κατά το "ό,τι του φανεί το λωλοστεφανή";
Ignore and don't feed the trol!
[/quote]
+1
Ο ανθρωπος ή δεν παταει καλα ή σπαει πλακα με το φορουμ. Πιθανοτερο το πρωτο.
-
Παρακαλώ όσοι δεν ενδιαφέρονται να παραθέσουν επιχειρήματα στην συζήτηση, να σταματήσουν να επαναλαμβάνουν το γελοίο επιχείρημα του τρολλινγκ, γιατί αυτοί είναι που τρολλάρουν.
Το να μην ξέρουν οι μαθητές πότε θα γίνουν οι πανελλήνιες είναι προσωπική μου άποψη, και καλούμαστε εδώ να συζητήσουμε με επιχειρήματα την άποψη αυτή.
-
Αν δεν έχουμε προτάσεις/επιχειρήματα ή αναπαράγουμε τα ίδια, το θέμα θα κλειδωθεί.
-
κ αργησες Μαρκο μου...εχει δικιο ο φυσικος..troll απ τα λιγα!
-
Ειδικά αυτή την περίοδο, θα έπρεπε να ακούσετε την πρότασή μου προσεκτικά.
Γιατί ακριβώς στο γεγονός αυτό, ότι οι πανελλήνιες πρέπει να γίνονται συγκεκριμένη ημερομηνία, βασίζει η κυβέρνηση την επιστράτευσή μας.
-
Ειδικά αυτή την περίοδο, θα έπρεπε να ακούσετε την πρότασή μου προσεκτικά.
Γιατί ακριβώς στο γεγονός αυτό, ότι οι πανελλήνιες πρέπει να γίνονται συγκεκριμένη ημερομηνία, βασίζει η κυβέρνηση την επιστράτευσή μας.
χαχαχαχαχαχαχα!!η καλυτερη προσεγγιση που εχω ακουσει!!