Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Εργασιακά => Αναθέσεις/Ωράριο => Μήνυμα ξεκίνησε από: animanim στις Οκτωβρίου 10, 2014, 03:44:27 pm
-
Πώς προέκυψε αυτό βρε παιδιά στο γυμνάσιο σε τέτοιες δύσκολες για όλους εποχές;
Δεν μειώθηκαν με τον "διακανονισμό" αυτό οι θέσεις για αναπληρωτές 03;
Δεν (πρέπει να) ισχύει τελικά το "ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του;" ::)
Και στην τελική αν οι πληροφορικοί δικαιούνται (χωρίς μεταπτυχιακό ή έστω επιμόρφωση) να διδάξουν μαθηματικά τι θα έπρεπε να ισχύσει για όσους μαθηματικούς έχουν επιμόρφωση ή και μάστερ σε πληροφορική; (και είναι άπειροι)
-
Γράφεις σε λάθος "σημείο" και θα σου απαντήσω αν και δεν είμαι μαθηματικός.
Τι ήθελες βρε να κάνει το υπουργείο. Κενά μαθηματικών έχει άπειρα, πιστώσεις για αναπληρωτές δεν έχει, τη τελευταία φορά που προσπάθησε να διορίσει μαθηματικούς είχε μόνο ειδικές κατηγορίες που στο τέλος δε πήγαν και όλοι. Όσοι πήγαν πήραν φυσικά την άδεια που δικαιούνταν. Αντίθετα "πληροφορικάριοι" κάπου περίσσευαν και αφού είμαστε σε κρίση αποφάσισαν στο υπουργείο να κάνουν και μαθηματικά στο γυμνάσιο. Εδώ ο υπουργός στη τηλεόραση περήφανα είπε ότι η φιλόλογος στο νησί θα κάνει και "οικονομικά" . Γιατί μπορεί; Οχι, γιατί πρέπει. Άσχετο το ότι δεν προλαβαίνει να κάνει τα δικά της μαθήματα.
Τί δε καταλαβαίνεις;
Ξέρω ότι το θέμα θα μεταφερθεί , ας με συγχωρήσει ο ΑΓΝΟΣ συνάδελφος για το ύφος της απάντησης, δηλώνει τη δική μου πίκρα για όσα συμβαίνουν και καμιά ειρωνεία στο άτομό του.
-
-
μα εδω διδασκουν χημικοι και βιολογοι αν δεν κανω λαθος μαθηματικα στο γυμνασιο ως β αναθεση
οι πληροφορικοι που εχουν ενα σωρο μαθηματικα κ αλγοριθμους στο προγραμμα δεν θα διδαξουν; :o
-
ΑΣ ΠΑΝΕ ΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΚΑ
-
Παρακαλω πολυ μην γραφετε με κεφαλαια ολο το μηνυμα. Τροποποιηστε το χωρις caps lock.
Ευχαριστω
-
μα εδω διδασκουν χημικοι και βιολογοι αν δεν κανω λαθος μαθηματικα στο γυμνασιο ως β αναθεση
οι πληροφορικοι που εχουν ενα σωρο μαθηματικα κ αλγοριθμους στο προγραμμα δεν θα διδαξουν; :o
Αν δίδασκαν οι χημικοί και οι βιολόγοι μαθηματικά στο γυμνάσιο (που έχουν αυτό το δικαίωμα νομίμως εδώ και δεκαετίες) αν λέω δεν σνομπάριζαν το να διδάξουν και μαθηματικά ακόμη προκειμένου να καβατζώσουν οργανική και να μη μετακινηθούν σε 2ο σχολείο, αν το έκαναν αυτό, τότε δε θα άνοιγαν την (κερκο)πόρτα σε παρείσακτους. Μην ξεχνάμε αγαπητέ: χ+φ+β+γ όλοι τους απόφοιτοι ΑΕΙ, ουδείς αγράμματος που "είδε φως και μπήκε" αναμεσά τους ;)
Δυστυχώς στην πράξη οι βιολόγοι απαξιούν να διδάξουν ακόμη και φ+χ οδηγώντας τον κλάδο στο περιθώριο. Για να δούμε αφού αυτές οι 2ες αναθέσεις δεν σας αφορούν συνάδελφοι βιολόγοι, θα βρεθούν αρπακτικά έτοιμα για όλα να εξευτελίσουν κάθε έννοια του τι είναι επιστήμη ή διδακτική της επιστήμης στο δημόσιο σχολείο;
-
Και στην τελική αν οι πληροφορικοί δικαιούνται (χωρίς μεταπτυχιακό ή έστω επιμόρφωση) να διδάξουν μαθηματικά τι θα έπρεπε να ισχύσει για όσους μαθηματικούς έχουν επιμόρφωση ή και μάστερ σε πληροφορική; (και είναι άπειροι)
Έχουν απαντήσει οι επίσημες οργανώσεις.
Των μαθηματικών ζητάει όσοι μαθηματικοί διδάσκουν πληροφορική, να συνεχίζουν να διδάσκουν πληροφορική (ά ανάθεση σε όλες τις βαθμίδες) αλλά οι πληροφορικοί να μη διδάσκουν μαθηματικά (
-
Είμαι με το στόμα ανοιχτό, έχω κυριολεκτικά θαμπωθεί από το μεγαλείο της επιστήμης της πληροφορικής... πόσο μικρός ειν ο άνθρωπος στ αλήθεια... 12.00μμ και ο Άδωνις διαφημίζει αρχαίους φολοσόφους σε διαδραστικά tablets!!!!!!! Πάω για ύπνο πολύ προβληματισμένος... που θα μασταν σήμερα χωρίς την επιστήμη; ε πού;;;
-
Απλή παράθεση προγραμμάτων σπουδών τμημάτων Φυσικής και Πληροφορικής:
1) Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Αθηνών (http://www.di.uoa.gr/sites/default/files/New%20PPSv5.9.pdf)
2) Φυσικής Αθηνών (http://www.phys.uoa.gr/fileadmin/phys.uoa.gr/uploads/odhgos_2012-2013.pdf)
3) Πληροφορικής Θεσσαλονίκης (http://www.csd.auth.gr/files/odigos-spoudwn-2014-2015.pdf)
4) Φυσικής Θεσσαλονίκης (http://www.physics.auth.gr/resources/bulletin_2009-10.pdf?1284122516) Με το νέο πρόγραμμα σπουδών (http://www.physics.auth.gr/resources/bulletin.pdf?1411041436) και τις συγχωνεύσεις μαθημάτων Μαθηματικών προβληματιίζομαι...
5) Ηλεκτρολόγων Μηχ. και Μηχ Υπολογιστών ΕΜΠ
(http://www.ece.ntua.gr/images/stuff/odigos%20proptyxiakwn%20spoydwn%20SHMMY-2013-2014_.pdf)6) Ηλεκτρολόγων Μηχ. και Μηχ Υπολογιστών Θεσσαλονίκης (http://ee.auth.gr/wp-content/uploads/2013/04/Courses_THMMY_2014-2015_vs2.pdf)
-
...................................
Και στην τελική αν οι πληροφορικοί δικαιούνται (χωρίς μεταπτυχιακό ή έστω επιμόρφωση) να διδάξουν μαθηματικά τι θα έπρεπε να ισχύσει για όσους μαθηματικούς έχουν επιμόρφωση ή και μάστερ σε πληροφορική; (και είναι άπειροι)
(Δεν χρειάζεται master. Ρίξε μια ματιά στα προπτυχιακά προγράμματα σπουδών:)
Προγράμματα σπουδών τμημάτων Μαθηματικών:
Ιωαννίνων:
http://www.math.uoi.gr/GR/docs/OdigosSpoudwnMathimatikou_2014_15.pdf (http://www.math.uoi.gr/GR/docs/OdigosSpoudwnMathimatikou_2014_15.pdf)
Αθηνών:
http://noether.math.uoa.gr/Undergraduate/programma-spoydn/propty3c7iaka-mathmata (http://noether.math.uoa.gr/Undergraduate/programma-spoydn/propty3c7iaka-mathmata)
Κρήτης:
http://www.math.uoc.gr/ep_spoud/ug-programme.html (http://www.math.uoc.gr/ep_spoud/ug-programme.html)
Πάτρας;
http://www.math.upatras.gr/Comp/index.php?option=com_content&task=view&id=56&Itemid=128 (http://www.math.upatras.gr/Comp/index.php?option=com_content&task=view&id=56&Itemid=128)
Θεσσαλονίκης;
http://www.math.auth.gr/el/studies/undergraduate/allcourses (http://www.math.auth.gr/el/studies/undergraduate/allcourses)
Αιγαίου:
http://www.math.aegean.gr/in/ (http://www.math.aegean.gr/in/)
(Η σειρά είναι τυχαία.)
-
γι αυτο μας αξίζει που μας αντιμετωπιζουν σαν εργαζομενους δευτερας κατηγορίας, σαν είλωτες που παρακαλαμε για τα δεδουλευμενα μας !! γιατι "φαγωνομαστε" μεταξυ μας... μετραμε τα πτυχια μας, τα μεταπτυχιακα μας και τις επιμορφώσεις μας............... ποιανου αραγε ειναι καλυτερη η επιστημη?????????? αντι να ειμαστε ενωμενοι για να μας αντιμετωπισουν πλεον οι πολιτικες ηγεσιες σαν ισους και οχι σαν εξοριστους ανα την Ελλαδα με πενιχρους μισθους που μας κανουν και την χάρη να μας τους καταβαλουν 10 και 20 μερες μετά....
Ειλικρινα λυπαμαι πολυ!!
-
ΑΣ ΠΑΝΕ ΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΚΑ
-
ολες οι σχολες εχουν καποια μαθηματικα και φυσικη στο πρωτο ετος τουλαχιστον διοτι ειναι βασικα μαθηματα
αυτο δεν σημαινει πως αποφοιτοι αυτων των σχολων θα πρεπει να διδασκουν φυσικη και μαθηματικα στα σχολεια
με αυτο το σκεπτικο δεν ειναι σωστο ο μαθηματικος να διδασκει πληροφορικη στα σχολεια,να υπαρχουν ακομα καθηγητες που δεν εχουν βγαλει πληροφορικη και διδασκουν μαθημα πληροφορικης ως Α αναθεση!
θα πρεπει να μετακινηθουν στην διδασκαλια του σχετικου μαθηματος με το αντικειμενο σπουδων τους.
λογικο ειναι οι πληροφορικοι να διαμαρτυρονται!
απο εκει και περα τι συζηταμε εδω; αν η πληροφορικη ειναι ή οχι σπουδαια επιστημη! ;D υπαρχουν αμφιβολιες γι αυτο;
αν δεν υπηρχε η πληροφορικη παρεμπιπτοντως αυτο το νημα δεν θα ανοιγοταν ποτε ;D θα μας τα στελνατε με ταχυδρομικα περιστερια :D
-
Συμπερασμα... Ολοι μπορουν ολα....ΚΑΛΟ!!!
-
τώρα αυτό με τις αναθέσεις είναι για τα γέλια γιατί δε ξέρεις αυτός που θα διδάξει ανάθεση πόσο καλός ήταν στα σχετικά της ανάθεσης μαθήματα όταν σπούδαζε και τι σόι μαθήματα ήταν αυτά. αλλά όπως φαίνεται όλο το οικοδόμημα είναι σαθρό μια και με μερικά παιδαγωγικά μαθήματα η τάδε σχολή βαφτίζεται καθηγητική ή με ένα σεμινάριο ο άλλος αποκτά τραβεστί ειδικότητα. αφόρμηση παίρνω μόνο από το παρόν νήμα, μια και τα φαινόμενα της εμπλοκής του ενός στα μπούτια του άλλου είναι η συνήθεια στο εκπαιδευτικό μας σύστημα παρά η εξαίρεση.
-
τώρα αυτό με τις αναθέσεις είναι για τα γέλια γιατί δε ξέρεις αυτός που θα διδάξει ανάθεση πόσο καλός ήταν στα σχετικά της ανάθεσης μαθήματα όταν σπούδαζε και τι σόι μαθήματα ήταν αυτά. αλλά όπως φαίνεται όλο το οικοδόμημα είναι σαθρό μια και με μερικά παιδαγωγικά μαθήματα η τάδε σχολή βαφτίζεται καθηγητική ή με ένα σεμινάριο ο άλλος αποκτά τραβεστί ειδικότητα. αφόρμηση παίρνω μόνο από το παρόν νήμα, μια και τα φαινόμενα της εμπλοκής του ενός στα μπούτια του άλλου είναι η συνήθεια στο εκπαιδευτικό μας σύστημα παρά η εξαίρεση.
Αν για παράδειγμα ο Πληροφορικός που παίρνει ανάθεση έχει πτυχίο Μαθηματικού και Μεταπτυχιακό ή εξειδίκευση στην Πληροφορική πράγμα καθόλου σπάνιο για τα παλιά χρόνια,δεν υπάρχει πρόβλημα.
Αλλά πως μπορείς να διδάξεις π.χ Γεωμετρία,Άλγεβρα,Ανάλυση όταν δεν έχεις διδαχθεί κανένα μάθημα από αυτά;
Με τα γενικά μαθηματικά του 1ου έτους;
Προφανώς και ο νομοθέτης έκρινε πως αυτές οι γνώσεις (του 1ου&2ου έτους σπουδών) αρκούν για να διδάξεις το αντικείμενο αυτό.
-
Το θέμα της β' ανάθεσης των μαθηματικών σε πληροφορικούς έχει να κάνει με την επιστημονική συνάφεια των δύο επιστημών. Ένα τέτοιο ζήτημα οφείλει να αντιμετωπίζεται αυστηρά με επιστημονικούς όρους. Δυστυχώς, η υπάρχουσα βιβλιογραφία είναι φτωχή σε σχέση μ' αυτό το ζήτημα. Επιχειρώ μια προσέγγιση του ζητήματος με τέτοιους όρους, προσπαθώντας ταυτόχρονα να μην είναι απρόσιτη ακόμα και για κάποιον ο οποίος δεν διαθέτει το απαραίτητο "τεχνικό" υπόβαθρο στα πλαίσια ενός άρθρου σε blog:
Τεκμηριώνεται επιστημονικά η (https://gbougioukas.wordpress.com/2017/04/13/anathesi/)
-
Το θέμα της β' ανάθεσης των μαθηματικών σε πληροφορικούς έχει να κάνει με την επιστημονική συνάφεια των δύο επιστημών. Ένα τέτοιο ζήτημα οφείλει να αντιμετωπίζεται αυστηρά με επιστημονικούς όρους. Δυστυχώς, η υπάρχουσα βιβλιογραφία είναι φτωχή σε σχέση μ' αυτό το ζήτημα. Επιχειρώ μια προσέγγιση του ζητήματος με τέτοιους όρους, προσπαθώντας ταυτόχρονα να μην είναι απρόσιτη ακόμα και για κάποιον ο οποίος δεν διαθέτει το απαραίτητο "τεχνικό" υπόβαθρο στα πλαίσια ενός άρθρου σε blog:
Τεκμηριώνεται επιστημονικά η (https://gbougioukas.wordpress.com/2017/04/13/anathesi/)
-
Συνάφεια;
Πόσα Μαθήματα Μαθηματικών διδάσκονται;
Αν η πρωτοβάθμια αριθμητική Peano θεωρείται μαθηματικά, τότε όλα τα μαθήματα των προγραμμάτων σπουδών πληροφορικής είναι αυστηρά μαθηματικά, εφόσον οι μ-Αναδρομικές συναρτήσεις αναπαριστάνονται μέσα στην πρώτη. Για παράδειγμα, κάθε συνάρτηση στην γλώσσα προγραμματισμού πες C, αντιστοιχίζεται σε μια μ-Αναδρομική συνάρτηση, η οποία αναπαριστάνεται στην πρωτοβάθμια αριθμητική Peano.
Τα Διακριτά Μαθηματικά τι σχέση έχουν με Γεωμετρία.
Και μην μου πεις για Υπολογιστική Γεωμετρία και εφαρμογές στην Πληροφορική γιατί το 2ο πτυχίο μου είναι Πληροφορικός...
Όχι, δεν θα σου πω για υπολογιστική γεωμετρία και εφαρμογές... Θα σου πω, όμως, ότι ο Tarski απέδειξε ότι η στοιχειώδης ευκλείδεια γεωμετρία είναι αλγοριθμικά αποφασίσιμη (έπεσες στην περίπτωση). Δηλαδή, υπάρχει (κατασκευαστικά) αλγόριθμος ο οποίος αποφασίζει την αποδειξιμότητα κάθε πρότασης της στοιχειώδους ευκλείδειας γεωμετρίας.
-
Η συζήτηση έχει ξαναγίνει σε εκτεταμένο βαθμό (και σε) αυτό το φόρουμ.
Η άποψή μου , από την προσωπική εμπειρία , είναι οτι ένας πληροφορικός μπορεί άνετα να διδάξει μαθηματικά γυμνασίου. Μια επικουρική επιμόρφωση , σε διδακτικά θέματα θα βοηθούσε. Είναι ξαναλέω η προσωπική μου άποψη, χωρίς να κάθομαι να μετράω πανεπιστηνιακά μαθήματα μαθηματικών ή αν η γεωμετρία είναι αλγοριθμική.
Θα ήταν καλύτερα να τα δίδασκε μαθηματικός ; Πιθανόν , δεν έχω μπεί σε τάξη την ώρα που διδάσκει μαθηματικός για να δω τι κάνει (τόσο) καλύτερα.
Θα ήταν (θεωρητικώς) πιο δίκαιο να τα διδάσκει μαθηματικός ; Και αυτό μπορώ να το δεχτώ.
Θα ήθελα αν μου επιτρέπεται να προσγειώσω λίγο τη συζήτηση.
Ας δεχτώ για χάρη της συζήτησης οτι πρέπει αποκλειστικά να διδάσκουν τα μαθηματικά γυμνασίου οι μαθηματικοί.θεωρώ δεδομένο τότε οτι θα πρέπει να διδάσκουν αποκλειστικά πληροφορική και προγραμματισμό οι πληροφορικοί.
Θα ήθελα από όσους το υποστηρίζουν αυτό να μου πουν ειλικρινά τι προτείνουν επί του πρακτέου (γιατί υποτίθεται οτι είμεθα όλοι των θετικών επιστημών και δεν πρέπει να θεωρητικολογούμε ανευ συμπεράσματος) , με δεδομένο οτι θα προέκυπταν σε μια τέτοια περίπτωση πολλές υπεραριθμίες πληροφορικών (και ίσως άλλων)
1α ) Να απολυθούν οι υπεράριθμοι
2β ) Να παραμείνουν και να διδάσκουν αποκλειστικά πρώτη ανάθεση , με μειωμένο ωράριο και πλήρη μισθό
( ή/και , σε περιπτώσεις μικρών επαρχιακών σχολείων , να πηγαίνουν σε 5 σχολεία, με απόσταση αρκετών χλμ, με τα δέοντα οδοιπορικά )
και όσον αφορά τους μαθηματικούς που διδάσκουν πληροφορική
2α ) Να μεταταγούν στον κλάδο ΠΕ3
2β ) Να απολυθούν
-
Αν η πρωτοβάθμια αριθμητική Peano θεωρείται μαθηματικά, τότε όλα τα μαθήματα των προγραμμάτων σπουδών πληροφορικής είναι αυστηρά μαθηματικά, εφόσον οι μ-Αναδρομικές συναρτήσεις αναπαριστάνονται μέσα στην πρώτη. Για παράδειγμα, κάθε συνάρτηση στην γλώσσα προγραμματισμού πες C, αντιστοιχίζεται σε μια μ-Αναδρομική συνάρτηση, η οποία αναπαριστάνεται στην πρωτοβάθμια αριθμητική Peano.
Όχι, δεν θα σου πω για υπολογιστική γεωμετρία και εφαρμογές... Θα σου πω, όμως, ότι ο Tarski απέδειξε ότι η στοιχειώδης ευκλείδεια γεωμετρία είναι αλγοριθμικά αποφασίσιμη (έπεσες στην περίπτωση). Δηλαδή, υπάρχει (κατασκευαστικά) αλγόριθμος ο οποίος αποφασίζει την αποδειξιμότητα κάθε πρότασης της στοιχειώδους ευκλείδειας γεωμετρίας.
https://gbougioukas.wordpress.com/2017/03/13/miden_sti_mideniki_1/
Αυτά..............
-
Επι του πρακτέου καλώς διδάσκονται συναφή μαθήματα από διαφορετικές ειδικότητες γιατί λύνονται προβλήματα, κυρίως σε μικρά επαρχιακά σχολεία και ιδιαίτερα σε νησιά.
-
https://gbougioukas.wordpress.com/2017/03/13/miden_sti_mideniki_1/
Αυτά..............
14 KByte αυστηρά μαθηματικών επιχειρημάτων δεν καταρρίπτονται με ένα "Αυτά.......", δεν νομίζεις;
-
Συριζα! οτανεγινε φετος αναθεσεις σε ολο το δημοτικο(δασκαλοι εκανα γυμναστικη ,θεατρολογια ακομα και αγγλικα) και η ΔΟΕ και οι συνδικαλισταραδες το εκαναν τουμπεκκι τι περιμενες?
-
μαλλον δεν εχεις καταλαβει troktiko και αλλοι οτι η χωρα ειναι (ξανα) χρεωκοπημενη τα τελευταια 7 χρονια με οοοοοοο,τι συνεπαγεται αυτο...
-
Συριζα! οτανεγινε φετος αναθεσεις σε ολο το δημοτικο(δασκαλοι εκανα γυμναστικη ,θεατρολογια ακομα και αγγλικα) και η ΔΟΕ και οι συνδικαλισταραδες το εκαναν τουμπεκκι τι περιμενες?
Η
-
14 KByte αυστηρά μαθηματικών επιχειρημάτων δεν καταρρίπτονται με ένα "Αυτά.......", δεν νομίζεις;
-
@gbougioukas
Όλη η επιχειρηματολογία σου είναι εσφαλμένη. Το ότι η πληροφορική χρησιμοποιεί τη γλώσσα των μαθηματικών δε σημαίνει ότι οι μαθηματικοί μπορούν να διδάξουν πληροφορική. Αλήθεια πόσοι μαθηματικοί έχουν διδαχθεί τα μαθηματικά στα οποία αναφέρεσαι?
Επίσης η πληροφορική δεν είναι μόνο αλγόριθμοι αλλά έχει και αναπαράσταση/κωδικοποίηση πληροφορίας, μεταγλωττιστές, θεωρία γλωσσών προγραμματισμού, βάσεις δεδομένων και άλλες περιοχές τις οποίες φαίνεται να αγνοείς!!! Μάλλον επειδή δεν είσαι πληροφορικός?
Η δική μου θέση είναι ότι :
Ούτε οι μαθηματικοί πρέπει να διδάσκουν πληροφορική, ούτε οι πληροφορικοί μαθηματικά.
Επιτέλους, ο καθένας ας διδάξει αυτό που έχει σπουδάσει και στο οποίο έχει γνώσεις σε βάθος και όχι πασαλείμματα. Δεν λυπάστε τα παιδάκια?
-
-
Εγώ πάλι δεν μπορώ να καταλάβω τι σχέση έχουν οι μηχανές Τιούρινγκ και το θεώρημα μη πληρότητας Γκέντελ και η μη αποφασισιμότητα με τα μαθηματικά Γυμνασίου και Λυκείου. Υπάρχει ένα πρακτικό πρόβλημα πολλοί πληροφορικοί είναι ξεχασμένοι στις εσχατιές, ενώ πολλοί μαθηματικοί και φυσικοί είναι διορισμένοι ως πληροφορικοί. Είτε θα φύγουν οι της πληροφορικής σε άλλες θέσεις του δημοσίου, είτε θα πρέπει να γυρίσουν αυτοί που δεν έχουν βασικό πτυχίο πληροφορικής στον κλάδο του πτυχίο τους, είτε θα γίνει κάποια άγρια ενοποίηση στις αναθέσεις.
-
Εγώ πάλι δεν μπορώ να καταλάβω τι σχέση έχουν οι μηχανές Τιούρινγκ και το θεώρημα μη πληρότητας Γκέντελ και η μη αποφασισιμότητα με τα μαθηματικά Γυμνασίου και Λυκείου. Υπάρχει ένα πρακτικό πρόβλημα πολλοί πληροφορικοί είναι ξεχασμένοι στις εσχατιές, ενώ πολλοί μαθηματικοί και φυσικοί είναι διορισμένοι ως πληροφορικοί. Είτε θα φύγουν οι της πληροφορικής σε άλλες θέσεις του δημοσίου, είτε θα πρέπει να γυρίσουν αυτοί που δεν έχουν βασικό πτυχίο πληροφορικής στον κλάδο του πτυχίο τους, είτε θα γίνει κάποια άγρια ενοποίηση στις αναθέσεις.
Κανείς δεν μπορεί να καταλαβαίνει τα πάντα. Εσύ δεν καταλαβαίνεις την σχέση των μηχανών Τούρινγκ και των θεωρημάτων μη-πληρότητας και της μη-αποφασισιμότητας με τα μαθηματικά του Γυμνασίου και Λυκείου, εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί είναι "άγριο" για κάποιον που έχει διδαχτεί τα παραπάνω να διδάξει μαθηματικά Γυμνασίου και Λυκείου. Καταλαβαίνω, πάραυτα, γιατί είναι άγριο το data entry ή το refactoring σε κώδικα μακαρόνι (αυτό το τελευταίο είναι μια επιλογή που σου διέφυγε, εκ παραδρομής).
-
@gbougioukas
Όλη η επιχειρηματολογία σου είναι εσφαλμένη. Το ότι η πληροφορική χρησιμοποιεί τη γλώσσα των μαθηματικών δε σημαίνει ότι οι μαθηματικοί μπορούν να διδάξουν πληροφορική. Αλήθεια πόσοι μαθηματικοί έχουν διδαχθεί τα μαθηματικά στα οποία αναφέρεσαι?
Επίσης η πληροφορική δεν είναι μόνο αλγόριθμοι αλλά έχει και αναπαράσταση/κωδικοποίηση πληροφορίας, μεταγλωττιστές, θεωρία γλωσσών προγραμματισμού, βάσεις δεδομένων και άλλες περιοχές τις οποίες φαίνεται να αγνοείς!!! Μάλλον επειδή δεν είσαι πληροφορικός?
Η δική μου θέση είναι ότι :
Ούτε οι μαθηματικοί πρέπει να διδάσκουν πληροφορική, ούτε οι πληροφορικοί μαθηματικά.
Επιτέλους, ο καθένας ας διδάξει αυτό που έχει σπουδάσει και στο οποίο έχει γνώσεις σε βάθος και όχι πασαλείμματα. Δεν λυπάστε τα παιδάκια?
Ελάχιστοι μαθηματικοί έχουν διδαχτεί σε προπτυχιακό επίπεδο τα μαθηματικά στα οποία αναφέρομαι, έχουν διδαχτεί όμως άλλα μαθηματικά. Μην ξεχνάς ότι μιλάμε για β' ανάθεση. Ελάχιστοι πληροφορικοί από όσους διδάσκουν python στα ΕΠΑΛ έχουν διδαχτεί python στις σπουδές τους. Οι περισσότεροι έχουν διδαχτεί άλλες γλώσσες. Μήπως να προτείναμε να διδάσκουν την python μόνο αυτοί που την διδάχτηκαν ρητά, γιατί με βάση την (επιφανειακή )λογική σου "άλλο πράγμα η Java και άλλο η python".
Ένας πληροφορικός γνωρίζει ότι μια βάση δεδομένων είναι ένας αλγόριθμος. Ότι ένας μεταγλωτιστής είναι ένας αλγόριθμος . Ότι οι γλώσσες προγραμματισμού είναι γλώσσες αναπαράστασης αλγορίθμων. Ότι η αναπαράσταση/κωδικοποίηση πληροφορίας υλοποιείται με αλγορίθμους.
Σ' έναν ιδανικό κόσμο σίγουρα ούτε οι μαθηματικοί θα δίδασκαν πληροφορική, ούτε οι πληροφορικοί μαθηματικά. Ο κόσμος μας δεν είναι ιδανικός όμως, και το ζήτημα της β' ανάθεσης είναι υπαρκτό. Το θέμα είναι οι επιστημονικές συνάφειες να τεκμηριώνονται επιστημονικά. Θεωρώ ότι δεν υπάρχουν άλλες δύο επιστήμες με τόσο ισχυρή συνάφεια όσο τα μαθηματικά και η πληροφορική, και αυτό προσπαθώ να καταδείξω στο άρθρο (https://gbougioukas.wordpress.com/2017/04/13/anathesi/) μου.
Όποιος "λυπάται τα παιδάκια", σίγουρα προτιμάει όταν δεν υπάρχει διαθέσιμη η ακριβής ειδικότητα, από το να γυρίσουν τα "παιδάκια" σπίτι τους με μηδέν ώρες μαθήματος, να το διδαχτούν από μια ισχυρά συναφή ειδικότητα. Αυτό επιβάλλει ο οίκτος, η λογική και η επιστημονικότητα.
υγ
Για να μην έχεις την απορία, είμαι απόφοιτος σχολής "πληροφορικής" και όχι "μαθηματικών".
-
μαλλον δεν εχεις καταλαβει troktiko και αλλοι οτι η χωρα ειναι (ξανα) χρεωκοπημενη τα τελευταια 7 χρονια με οοοοοοο,τι συνεπαγεται αυτο...
Να απολυσει λοιπον ολους τους κοπριτες που εχουν μπαστακωθει και μας κουνανε και το δαχτυλο.Αυτο που σπουδασα οταν δεν μπορει να το διδαξει κανεις που δεν το εχει σπουδασει! Χρεωκοπημενοι η οχι οταν πονα η καρδια δεν πας στον οδοντογιατρο! Αυτα μπορει να υπηρχανε οπως λετε και σε αλλες κυβερνησεις αλλα μονο η γιαλαντζι αριστερα τα εφαρμοσε! να τα γραφουμε ολα!
-
Κανείς δεν μπορεί να καταλαβαίνει τα πάντα. Εσύ δεν καταλαβαίνεις την σχέση των μηχανών Τούρινγκ και των θεωρημάτων μη-πληρότητας και της μη-αποφασισιμότητας με τα μαθηματικά του Γυμνασίου και Λυκείου, εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί είναι "άγριο" για κάποιον που έχει διδαχτεί τα παραπάνω να διδάξει μαθηματικά Γυμνασίου και Λυκείου. Καταλαβαίνω, πάραυτα, γιατί είναι άγριο το data entry ή το refactoring σε κώδικα μακαρόνι (αυτό το τελευταίο είναι μια επιλογή που σου διέφυγε, εκ παραδρομής).
Η αλήθεια είναι πως κανείς δεν νοιάζεται για τις γνώσεις που έχει ο καθένας μας, λίγο όρεξη να έχεις και μπορείς να τα καταφέρεις, άλλωστε υπάρχουν εκατοντάδες άτομα που κάνουν ιδιαίτερα μαθηματικών χωρίς να έχουν πτυχίο μαθηματικού, φυσικού, πληροφορικής, ηλεκτρολόγου .
Το κακό είναι πως δεν καταλαβαίνεις ποιο είναι το άδικο…
Αρχικά είναι υποτιμητικό για όσους επέλεξαν να σπουδάσουν κάτι διαφορετικό να τους υποχρεώνεις να διδάσκουν μαθηματικά για να καλύψουν τα κενά και να συμπληρώνουν ωράριο. Το σημαντικότερο πρόβλημα που αρνείσαι να καταλάβεις έχει να κάνει με το ότι ο καθένας πρέπει να προσφέρει τις υπηρεσίες για το αντικείμενο που διορίστηκε. Δεν γίνεται να προσλαμβάνεσαι ως καθαρίστρια και να γίνεσαι γραμματέας… Για το 2018 υπάρχει διαθέσιμο προσωπικό από όλες τις ειδικότητες μπορούν να προσλαμβάνουν όσους χρειάζονται και για όσες ώρες θα τους αξιοποιήσουν. Σύντομα θα βγουν τα κενά –πλεονάσματα για να δούμε αν αξίζει η β ανάθεση, άλλωστε βλέπουμε και τις προσλήψεις αναπληρωτών που έχουν γίνει, δεν αφήνουν κανένα περιθώριο σε όσους θέλουν να κρυφτούν. Τελικά μόνο στα χαρτιά θα υπάρχει η β ανάθεση, τα κενά για όλους είναι τόσα πολλά που προφανώς δεν περισσεύουν πολλές ώρες για β-γ ανάθεση.
-
Το 1931 ο Γκέντελ δημοσίευσε τα περίφημα θεωρήματα μη-πληρότητας. Η απόδειξή του βασίστηκε πάνω στην επιμέρους απόδειξη ότι τα προγράμματα (“μ-αναδρομικές συναρτήσεις” συνήθιζαν να τα λένε τότε) αναπαριστάνονται στην πρωτοβάθμια αριθμητική Peano, με άλλα λόγια είναι αυστηρά ορισμένα μαθηματικά αντικείμενα σε μια τόσο θεμελιώδη μαθηματική θεωρία όπως η αριθμητική. Για τον ορισμό αυτό, μάλιστα, δεν είναι αναγκαίο καν το αξιωματικό σχήμα της επαγωγής, αρκούν οι δύο γνωστές πράξεις, της πρόσθεσης και του πολλαπλασιασμού!
Για την απόδειξη χρησιμοποιει αλγόριθμους, θεωρίες συνόλων κ.λ.π
Ένας μεγάλος μαθηματικό απέδειξε ένα σπουδαιο θεώρημα χρησιμοποιώντας και αλγόριθμους.
-Οι αλγόριθμοι είναι θεμέλιο των μαθηματικών.
Συνεπάγεται από την προηγούμενη διαπίστωση
Συνεπάγεται από την προηγούμενη διαπίστωση.
Εφόσον οι αλγόριθμοι είναι κομμάτι της πρωτοβάθμιας αριθμητικής Peano, η οποία για ευνόητους λόγους θεωρείται θεμέλιο των μαθηματικών, τότε και οι ίδιοι συνιστούν θεμελιώδες συστατικό των μαθηματικών.
Όχι βεβαια... Οι αλγόριθμοι είναι ένα χρήσιμο εργαλείο των μαθηματικών.
Παίρνεις έναν κοσμο που υπήρχε και θα υπάρχει και τον υποβιβάζεις σε μία συγκεκριμένη χρονική στιγμη π.χ ενός αιώνα. Όπως κατάλαβες ο κόσμος είναι τα μαθηματικά και η στενότητα με την οποία βλέπεις αυτόν τον κόσμο ίσως προέρχεται από την ημιμαθεια σου.
-
@ioanna2012
Προφανώς δεν αντιλαμβάνεσαι τι σημαίνει για μια συνάρτηση να είναι "αναπαραστίσιμη" σε μια μαθηματική θεωρία. Ούτε και το γιατί η πρωτοβάθμια αριθμητική Peano είναι θεμέλιο των μαθηματικών. Ίσως ούτε καν τι είναι η πρωτοβάθμια αριθμητική Peano. Όταν τα αντιληφθείς όλα αυτά, θα μπορέσουμε (ίσως) να κάνουμε αυτή τη συζήτηση.
Τώρα, τα μαθηματικά μπορεί να έχουν μεγάλη ιστορία, αλλά χωρίς τα μαθηματικά ενός αιώνα, του 20ου αιώνα, τι να κάνουμε, δεν θα μπορούσες να γράφεις σε φόρουμ και πολλά άλλα πράγματα (ubiquitous computing). Γι' αυτό η γεωμετρία είναι μια ασθενής θεωρία σε σχέση με την πολύ ισχυρότερη αριθμητική Peano. Η πρώτη εκφράζει ένα επίπεδο κοινωνικής εξέλιξης 2500 ετών, ενώ η δεύτερη την σύγχρονη κοινωνική πραγματικότητα. Τώρα, για το μέλλον του κόσμου των μαθηματικών, έχει να κάνει με το P versus NP, ένα πρόβλημα, μάντεψε, αλγορίθμων. Με άλλα λόγια η συνέχιση της ύπαρξης του κόσμου των μαθηματικών (τουλάχιστον όπως την εννοείς εσύ) εξαρτάται από ένα πρόβλημα αλγορίθμων: https://en.wikipedia.org/wiki/Millennium_Prize_Problems (https://en.wikipedia.org/wiki/Millennium_Prize_Problems)
-
@ioanna2012
Προφανώς δεν αντιλαμβάνεσαι τι σημαίνει για μια συνάρτηση να είναι "αναπαραστίσιμη" σε μια μαθηματική θεωρία. Ούτε και το γιατί η πρωτοβάθμια αριθμητική Peano είναι θεμέλιο των μαθηματικών. Ίσως ούτε καν τι είναι η πρωτοβάθμια αριθμητική Peano. Όταν τα αντιληφθείς όλα αυτά, θα μπορέσουμε (ίσως) να κάνουμε αυτή τη συζήτηση.
Τώρα, τα μαθηματικά μπορεί να έχουν μεγάλη ιστορία, αλλά χωρίς τα μαθηματικά ενός αιώνα, του 20ου αιώνα, τι να κάνουμε, δεν θα μπορούσες να γράφεις σε φόρουμ και πολλά άλλα πράγματα (ubiquitous computing). Γι' αυτό η γεωμετρία είναι μια ασθενής θεωρία σε σχέση με την πολύ ισχυρότερη αριθμητική Peano. Η πρώτη εκφράζει ένα επίπεδο κοινωνικής εξέλιξης 2500 ετών, ενώ η δεύτερη την σύγχρονη κοινωνική πραγματικότητα. Τώρα, για το μέλλον του κόσμου των μαθηματικών, έχει να κάνει με το P versus NP, ένα πρόβλημα, μάντεψε, αλγορίθμων. Με άλλα λόγια η συνέχιση της ύπαρξης του κόσμου των μαθηματικών (τουλάχιστον όπως την εννοείς εσύ) εξαρτάται από ένα πρόβλημα αλγορίθμων: https://en.wikipedia.org/wiki/Millennium_Prize_Problems (https://en.wikipedia.org/wiki/Millennium_Prize_Problems)
Έχεις ένα θέμα με την γενίκευση!!!!!!
Γενίκευση: τρόπος ανάπτυξης της γνώσης δια της νοητικής μετάβασης από
το μερικό στο γενικό. Στον τρόπο αυτό ανήκει και η μετάβαση σε ανώτερη
βαθμίδα αφηρημένης σκέψης.3
Γενίκευση μιας πρότασης: Μια άλλη πρόταση (μαθηματική ή λογική), η
οποία σαν ειδική περίπτωση περιέχει την αρχική πρόταση.
. Γενίκευση: αναγωγή κάποιου παραρτήματος σε ολόκληρο γένος ή τάξη,
(φιλοσ.) Καλείται γενίκευση η ενέργεια μέσω της οποίας η νόηση
σχηματίζει γενικές ιδέες.
Το Πρόβλημα P vs NP είναι ένα σημαντικό άλυτο πρόβλημα στην επιστήμη των υπολογιστών. Στην απλή διατύπωση του το ερώτημα που θέτει είναι, εάν κάθε πρόβλημα του οποίου η ύπαρξη λύσης μπορεί να επιβεβαιωθεί γρήγορα από έναν υπολογιστή μπορεί επίσης και να επιλυθεί γρήγορα από τον υπολογιστή.
Τι να μιλήσουμε τώρα!!!!
Έχω να σου δώσω κάποια πράγματα να διαβάσεις για την γενίκευση για να μπορέσουμε να μιλήσουμε. Πολλά τα κενά.
Μήπως νιώθεις ότι ζεις στον πύργο της
-
Συνοψίζοντας:
1)Η αριθμητική Peano εκφράζει τη σύγχρονη κοινωνική πραγματικότητα.
2)Χωρίς τα μαθηματικά του 20ου αιώνα δε θα μπορούσα να γράφω σε fora.
3)Το μέλλον του κόσμου των μαθηματικών έχει να κάνει με το P vs NP.
-
Δείτε την λίστα με τα 7 «επικηρυγμένα» προβλήματα του Ινστιτούτου Clay:
Πηγή: Oι επτά θρυλικοί γρίφοι των μαθηματικών που αξίζουν 1 εκατ. δολάρια
1. Η θεωρία των Yang - Mills και το χάσμα της μάζας
Η θεωρία των Yang-Mills, αν και αναπόδεικτη, αποτελεί θεμέλιο λίθο στην μελέτη των στοιχειωδών σωματιδίων. Ικανή να περιγράψει επιτυχώς τις ισχυρές αλληλεπιδράσεις των σωματιδίων, η θεωρία που επί περίπου μισό αιώνα παραμένει άλυτη μπορεί να έχει ελεγχθεί αμέτρητες φορές πειραματικά, όμως ακόμα δεν έχει θεμελιωθεί μαθηματικά. Το λεγόμενο «χάσμα της μάζας» που προκύπτει όταν τα σωματίδια αποκτούν την ταχύτητα του φωτός παραμένει άλυτος γρίφος για τους επιστήμονες, ενώ εικάζεται πως για την λύση του προβλήματος θα χρειαστούν... καινούργιες ιδέες τόσο στα μαθηματικά, όσο και στην φυσική.
2. Η υπόθεση του Riemann
Αποτελεί ένα από τα πολλά παραδείγματα που αποδεικνύουν πως το «απλό» δεν είναι πάντα εύκολο. Μάλιστα, μπορεί να είναι και εξαιρετικά δύσκολο. Η υπόθεση του Riemman είναι η εικασία, πως οι μη τετριμμένες ρίζες της συνάρτησης «ζήτα», που ο ίδιος έχει δημιουργήσει, έχουν όλες πραγματικό μέρος 1/2. Το πρόβλημα παραμένει άλυτο για παραπάνω από 150 χρόνια και αποτελεί πλέον έναν από τους μεγαλύτερους μαθηματικούς «εφιάλτες».
3. Το πρόβλημα «P versus NP»
Ενα μαθηματικό πρόβλημα με τεράστιο αντίκτυπο στην τεχνολογία και πιο συγκεκριμένα στην ασφάλεια των υπολογιστών. Εχουν περάσει 46 χρόνια από την στιγμή που ο Stephen Cook και ο Leonid Levin το επινόησαν, αλλά ακόμα δεν έχει βρεθεί ο κατάλληλος τρόπος να λυθεί. Πόσοι τρόποι υπάρχουν για να επιλεχθούν 100 άτομα, ανάμεσα σε 400, βάσει δεδομένων κριτηρίων; Οι αριθμοί που προκύπτουν σε αυτό το πρόβλημα, που θα μπορούσε να ανήκει στην οικογένεια των NP, είναι τόσο μεγάλοι που ούτε ο πιο «δυνατός» υπολογιστής δεν μπορεί να υπολογίσει.
4. Οι εξισώσεις Navier – Stokes
Αυτή η μοναδική οικογένεια διαφορικών εξισώσεων, δημιουργήθηκε από τους μαθηματικούς Navier και Stokes κατά την διάρκεια του 19ου αιώνα. Οι εξισώσεις περιγράφουν τις κινήσεις των ρευστών σωμάτων και δεν έχουν αποδειχτεί ακόμα μαθηματικά. Μια ενδεχόμενη απόδειξη των εξισώσεων, θα «ξεκλείδωνε» τα μυστικά της κίνησης των υγρών και των αέριων σωμάτων. Ωστόσο, παρόλο που κοντεύουν να κλείσουν 200 χρόνια ως αναπόδεικτες, δεν έχει προκύψει μεγάλη πρόοδος στην θεμελίωση τους.
5. Η εικασία του Hodge
Ενας γρίφος που ανήκει στον κλάδο της αλγεβρικής τοπολογίας. Μπορούν άραγε τα σχήματα να εξηγηθούν γεωμετρικά; Ο Σκοτσέζος μαθηματικός αναρωτήθηκε αν μπορούμε να προσεγγίσουμε τα σχήμα ενός συγκεκριμένου αντικειμένου, χρησιμοποιώντας απλά γεωμετρικά δομικά στοιχεία. Η υπόθεση του Hodge έβαλε μια τάξη στο χάος που δημιούργησαν οι απορίες του, δημιουργώντας μια γέφυρα μεταξύ των αλγεβρικών δομών και της γεωμετρίας τους. Ωστόσο, η εικασία του παραμένει εδώ και 80 χρόνια αναπόδεικτη.
6. Η υπόθεση των Birch και Swinnerton-Dyer
Η εύρεση των ακέραιων λύσεων κάθε εξίσωσης αποτελεί ένα από τα αγαπημένα προβλήματα των μαθηματικών. Ο Ευκλείδης, πριν από περίπου 2.500 χρόνια, βρήκε ένα γενικό τύπο που δίνει όλες τις πιθανές ακέραιες λύσεις για την x2 + y2 = z2. Οταν όμως οι εξισώσεις περιπλέκονται, τότε γίνεται πολύ πιο δύσκολος ο εντοπισμός των ακέραιων λύσεων. Η υπόθεση των δύο μαθηματικών δίνει λύση σε αρκετές εξισώσεις, όμως ακόμα δεν έχει αποδειχθεί.
7. Η εικασία του Poincare – Το μόνο αποδεδειγμένο «θρυλικό» πρόβλημα
Η ερώτηση που έκανε το 1904 ο Poinare, βασάνιζε τους μαθηματικούς για σχεδόν έναν αιώνα. Η εικασία που ανήκει στον χώρο της τοπολογίας, ισχυριζόταν πως όλα τα στερεά σώματα (ή «πολλαπλότητες» σε αφηρημένους μαθηματικούς χώρους άνω των τριών διαστάσεων) είναι τοπολογικά ισοδύναμα με μια σφαίρα.
Πρόσεχε τη γενίκευση!
-
Εγώ θα πρότεινα για να διδάξει κάποιος είτε μαθηματικά είτε πληροφορική σε γυμνάσιο/λύκειο να μπορεί να αποδείξει γιατί το Halting problem είναι μη επιλύσιμο και να εξηγήσει τη θέση Church-Turing.
Εννοείται, και την απόδειξη του θεωρήματος Cook-Levin γιατί το SAT είναι ΝΡ-πλήρες.
Διαφορετικά, απόλυση.
Ωραίες συζητήσεις, αλλά θα πρότεινα να ανοίξει ξεχωριστό θέμα ειδικά για αυτές.
Αλλιώς, έχω την εντύπωση ότι καταντά επίδειξη "γνώσης" ή "ημιμάθειας".
-
Συνοψίζοντας:
Η Πληροφορική είναι τόσο ανεξάρτητο και αυτόνομο πεδίο που οι Πληροφορικοί δεν μπορούν και δεν πρέπει να διδάσκουν τίποτα άλλο ούτε ως β' ανάθεση σε Γυμνάσιο/Λύκειο.
Αυτό φαίνεται και από το πρόγραμμα σπουδών των αντίστοιχων τμημάτων. Αυτή η επιστήμη ήρθε ουρανοκατέβατη, από το πουθενά.
-
Τώρα, για το μέλλον του κόσμου των μαθηματικών, έχει να κάνει με το P versus NP, ένα πρόβλημα, μάντεψε, αλγορίθμων.
Και αυτό δικό σου αυθαίρετο συμπέρασμα.
-
Εγω θα γραψω αυτο που πρεπει! εκαστος του ειδους του και ο Λουμιδης τους καφεδες του ! ο καθενας μας εχει ειδικοτητα σε κατι. Εαν θελουμε να λεμε σαν κρατος οτι εχουμε παιδεια οχι για ναβρουμε δουλεια εμεις πρεπει να υπαρχει εξιδικευση! οτιδηποτε αλλο ειναι εφευρηματα ανικανων συμβουλων που εχουν παχυλοτατους μισθους!
-
Εγω θα γραψω αυτο που πρεπει! εκαστος του ειδους του και ο Λουμιδης τους καφεδες του ! ο καθενας μας εχει ειδικοτητα σε κατι. Εαν θελουμε να λεμε σαν κρατος οτι εχουμε παιδεια οχι για ναβρουμε δουλεια εμεις πρεπει να υπαρχει εξιδικευση! οτιδηποτε αλλο ειναι εφευρηματα ανικανων συμβουλων που εχουν παχυλοτατους μισθους!
Η διαρκής εξειδίκευση κάνει ολοένα και πιο μικρό το αντικείμενο της ειδίκευσης, με αποτέλεσμα το τελευταίο να τείνει στο μηδέν. Η εφαρμογή της "λογικής" σου της εξειδίκευσης για τους πληροφορικούς στο ΕΠΑΛ οι οποίοι διδάσκουν python, σημαίνει ότι πρέπει να απολυθούν εκείνοι οι οποίοι δεν διδάχτηκαν python στην σχολή τους (και είναι πολλοί αυτοί), και να πάρουν την θέση τους εκείνοι οι οποίοι διδάχτηκαν python στην σχολή τους. Αυτές οι λογικές οδηγούν σε ακραίες καταστάσεις.
Το ζήτημα της β' ανάθεσης είναι διαχρονικό και ανέξαρτητο κυβέρνησης, πολιτικής, ή κοινωνικής κατάστασης. Η ισχυρή επιστημονική συνάφεια πληροφορικής και μαθηματικών η οποία είναι σχεδόν αυτονόητη και αυταπόδεικτη, τείνει μέσα σ' ένα καθεστώς μικρο-συντεχνιακής συμφεροντολογίας να μας κάνει να επικαλούμαστε τον Γκέντελ και τον Τούρινγκ για να αποδείξουμε το αυτονόητο. Αρκετά.
-
Εαν ειχες επιχειρηση που επρεπε να λειτουργησει πανω σε αυτο ποιον θα προσλαμβανες? Εγω προσωπικα το Δημοσιο θελω να το βλεπω σαν μια επιχειρηση που εξελισσεται. Αλλιως δεν παμε πουθενα! φυσικα για αυτο φτασαμε εδω που φτασαμε καθως συγκεκριμενη κυβερνηση εβαλα τη μιση Ελλαδα στο Δημοσιο χωρις να εξεταζει τα προσοντα του εκαστοτε υπαλληλου! Αξιολογηση και διαρκης! Αυτη ειναι η αποψη μου εστω και ακραια.
-
Εαν ειχες επιχειρηση που επρεπε να λειτουργησει πανω σε αυτο ποιον θα προσλαμβανες? Εγω προσωπικα το Δημοσιο θελω να το βλεπω σαν μια επιχειρηση που εξελισσεται. Αλλιως δεν παμε πουθενα! φυσικα για αυτο φτασαμε εδω που φτασαμε καθως συγκεκριμενη κυβερνηση εβαλα τη μιση Ελλαδα στο Δημοσιο χωρις να εξεταζει τα προσοντα του εκαστοτε υπαλληλου! Αξιολογηση και διαρκης! Αυτη ειναι η αποψη μου εστω και ακραια.
Αν ειχα επιχείρηση και έκανα προσλήψεις θα προσλάμβανα απόφοιτο πληροφορικής για θέση πληροφορικής και απόφοιτο μαθηματικού για θέση μαθηματικών. Αν δεν μπορούσα να κάνω προσλήψεις και ο πληροφορικός είχε δύο ώρες κενό, ενώ η δουλειά του μαθηματικού χρειαζόταν δύο επιπλέον ώρες, θα τις έδινα στον πληροφορικό. Είναι φυσική επιλογή, εφόσον τεκμηριώνεται επιστημονικά (https://gbougioukas.wordpress.com/2017/04/13/anathesi/). Μιλάμε πάντα για
-
Αν ειχα επιχείρηση και έκανα προσλήψεις θα προσλάμβανα απόφοιτο πληροφορικής για θέση πληροφορικής και απόφοιτο μαθηματικού για θέση μαθηματικών. Αν δεν μπορούσα να κάνω προσλήψεις και ο πληροφορικός είχε δύο ώρες κενό, ενώ η δουλειά του μαθηματικού χρειαζόταν δύο επιπλέον ώρες, θα τις έδινα στον πληροφορικό. Είναι φυσική επιλογή, εφόσον τεκμηριώνεται επιστημονικά (https://gbougioukas.wordpress.com/2017/04/13/anathesi/). Μιλάμε πάντα για
-
Άρα το συμπέρασμα σου είναι ότι οι πληροφορικαριοι πρέπει να προηγούνται έναντι των πε04 για παράδειγμα στην β ανάθεση των μαθηματικών, για αυτό και τα κατέβατα και οι αποδειξεις. Και φαντάζομαι ότι θα μας πεις ότι δε χρειάζονται μαθηματικοι για να εξοικονόμησει λεφτά η επιχειρηση αφού κάνουν πολύ καλά τη δουλεια οι πληροφορικαριοι. Ας βολευονται αυτοί σε θέσεις φιλέτο και όλοι οι άλλοι που σπουδασαν στο πηγάδι γιατί έτσι βολεύει...
-
Μαθηματικά => Μαθηματικός
Πληροφορική => Πληροφορικός, ΟΧΙ Πληροφορικάριος
Εκτός αν υπάρχουν και μαθηματικάριοι, φιλολογικάριοι κλπ
Πολύ εύστοχη και ουσιαστική η παρέμβαση σου όπως παντα. Ευτυχώς που μας άνοιξες τα μάτια άλλη μια φορά.
-
Ή ο καθένας στην ειδικότητά του και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ το υπουργείο ας κάνει σωστό προγραμματισμο ή ας καταργήσουν ΑΥΡΙΟ όλα τα καθηγητικά τμήματα και να αντικατασταθούν με 2 : καθηγητής θεωρητικών επιστημών που διδάσκει : αρχαία, έκθεση, ιστορία, λατινικά, ξενόγλωσσα και καθηγητής θετικών επιστημών που διδάσκει : μαθηματικα, φυσική, χημεία, βιολογία, γεωγραφία,πληροφορική κτλ... Τι είπατε; Δε γίνονται αυτά; Τότε γιατί ΑΝΕΧΕΣΤΕ αυτό το ΑΙΣΧΟΣ να ανακατέυονται οι ειδικότητες επειδή ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ (για άλλους λόγους έχουν) και να ξεκατινιαζόμαστε μεταξύ μας (άκουσον άκουσον) για το αν εχει κάνει και τι είδους μαθηματικά ο πληροφορικός στο πανεπιστήμιο ενώ το πραγματικό θεμα είναι :
ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΔΑΠΑΝΑΣ ΤΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΕΛΛΕΨΕΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ;
ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΔΙΟΡΙΖΕΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΥΣ ΣΕ ΜΙΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΝΩ ΗΞΕΡΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΙΧΕΣ ΑΝΑΓΚΗ; ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΚΑΝΑΤΕ ΤΟΥΜΠΕΚΙ ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΥΤΟ;
ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ;
Υ.Γ. ΘΑ ΑΦΗΝΑΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΧΕΙΡΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΗ ΣΚΩΛΙΚΟΕΙΔΗΤΙΔΑ ΕΝΑΣ ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΟΣ; ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ; ΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ
-
ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΔΙΟΡΙΖΕΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΥΣ ΣΕ ΜΙΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΝΩ ΗΞΕΡΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΙΧΕΣ ΑΝΑΓΚΗ; ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΚΑΝΑΤΕ ΤΟΥΜΠΕΚΙ ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΥΤΟ;
Ξέρεις ότι για κάποιες ειδικότητες ο κύριος κράτος δεν διόρισε υπεράριθμους, αλλά εκ των υστέρων δημιούργησε υπεράριθμους με μείωση ωρών μαθημάτων, αύξηση ωραρίου καθηγητών και άλλα τέτοια κόλπα;
-
ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΔΙΟΡΙΖΕΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΥΣ ΣΕ ΜΙΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΝΩ ΗΞΕΡΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΙΧΕΣ ΑΝΑΓΚΗ; ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΚΑΝΑΤΕ ΤΟΥΜΠΕΚΙ ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΥΤΟ;
ο ΚΥΡΙΟΣ λογος για τον οποιο υπαρχουν ωρες που περισσευουν ειναι επειδη ο καθε Υπουργος Παιδειας εφαρμοζει και απο ενα καινουργιο Προγραμμα Σπουδων για Δημοτικο-Γυμνασιο-Λυκειο το οποιο κοβει ωρες μαθηματων απο την μια ειδικοτητα και δινει ωρες μαθηματων σε αλλη ειδικοτητα.
Ωσπου να ερθει ο επομενος Υπουργος Παιδειας και να κανει το ιδιο κ.ο.κ....
Οσοι εχουν αρκετα χρονια στην εκπαιδευση ξερουν για την κατασταση που περιγραφω οποτε αφορισμοι του στυλ απολυστε-αυτους-για-να-προσλαβετε-εμας να ξερετε οτι θα εφαρμοστει και σε εσας οταν θα μεινετε υπεραριθμοι επειδη καποιος Υπουργος Παιδειας αποφασισε να αλλαξει το προγραμμα σπουδων.
Υ.Γ. συγκρισεις με γιατρους θεωρω οτι ειναι γελοιες γιατι απλα συγκρινετε ανομοια πραγματα.
-
Ελπίζω να καταλαβαίνετε ότι μπορεί να βρεθεί Και σε ποιές ειδικότητες έγινε αυτό Και κατα πόσο είναι ο κύριος λόγος. Δεν χρειάζονται γενικεύσεις ούτε στις καταγγελίες πλεονασμάτων ούτε στην υπεράσπιση αυτών. Πάντως αν το ψάξετε δεν θα σας αρέσουν αυτά που θα βρείτε (για αυτό και όσοι ξέρουν προσπαθούν να τα κρύψουν!). Οι Γενικεύσεις βολεύουν ενίοτε και προς το παρόν και τις δυό πλευρές.
-
Κάποιον , ανεξαρτήτως πτυχίου , που παρομοιάζει / συγκρίνει τη διδασκαλία μαθηματικών ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ από πτυχιούχους πληροφορικής , με καθαρίστριες - γραμματείς και εγχειρίσεις εγώ θα ανησυχούσα αν δίδασκε τα παιδιά μου , ακόμα και μαθήματα της ειδικότητός του.
-
Πολύ εύστοχη και ουσιαστική η παρέμβαση σου όπως παντα. Ευτυχώς που μας άνοιξες τα μάτια άλλη μια φορά.
Να'σαι καλά
-
ο ΚΥΡΙΟΣ λογος για τον οποιο υπαρχουν ωρες που περισσευουν ειναι επειδη ο καθε Υπουργος Παιδειας εφαρμοζει και απο ενα καινουργιο Προγραμμα Σπουδων για Δημοτικο-Γυμνασιο-Λυκειο το οποιο κοβει ωρες μαθηματων απο την μια ειδικοτητα και δινει ωρες μαθηματων σε αλλη ειδικοτητα.
Ωσπου να ερθει ο επομενος Υπουργος Παιδειας και να κανει το ιδιο κ.ο.κ....
Οσοι εχουν αρκετα χρονια στην εκπαιδευση ξερουν για την κατασταση που περιγραφω οποτε αφορισμοι του στυλ απολυστε-αυτους-για-να-προσλαβετε-εμας να ξερετε οτι θα εφαρμοστει και σε εσας οταν θα μεινετε υπεραριθμοι επειδη καποιος Υπουργος Παιδειας αποφασισε να αλλαξει το προγραμμα σπουδων.
Υ.Γ. συγκρισεις με γιατρους θεωρω οτι ειναι γελοιες γιατι απλα συγκρινετε ανομοια πραγματα.
Γελοίο είναι να ξεκατινιαζόμαστε για το ποιος έχει κάνει ή όχι περισσότερα μαθηματικά στο παν/μιο. Ανόμοια πράγματα είναι να συγκρίνεις τη διδασκαλία ενός πληροφορικού και ενός μαθηματικού σε μάθημα μαθηματικών : δε θα έπρεπε καν να τίθεται ως θέμα!
Κάποτε το κράτος διόριζε ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ βάσει ποσόστωσης διάφορες ειδικότητες ΧΩΡΙΣ να υπάρχουν πραγματικές ανάγκες... Τώρα να τα αποτελέσματα....
-
Γελοίο είναι να ξεκατινιαζόμαστε για το ποιος έχει κάνει ή όχι περισσότερα μαθηματικά στο παν/μιο. Ανόμοια πράγματα είναι να συγκρίνεις τη διδασκαλία ενός πληροφορικού και ενός μαθηματικού σε μάθημα μαθηματικών : δε θα έπρεπε καν να τίθεται ως θέμα!
Κάποτε το κράτος διόριζε ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ βάσει ποσόστωσης διάφορες ειδικότητες ΧΩΡΙΣ να υπάρχουν πραγματικές ανάγκες... Τώρα να τα αποτελέσματα....
Γελοίο είναι να συγκρίνεις όταν έχει να κάνει με Πληροφορικούς ή με οποιαδήποτε άλλη ειδικότητα ?
Ας καταργηθούν όλες οι β' αναθέσεις λοιπόν...όπως πολλοί προτείνουν.
ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ και οι Πληροφορικοί θα πρέπει να έχουν β' ανάθεση. Δεν ήρθε ουρανοκατέβατη αυτή η επιστήμη.
-
αλήθεια ρε παιδιά, ξέρει κανείς , στα προηγμένα εξωτερικά υπάρχει (κάτι αντίστοιχο με ) β ανάθεση;
Όλοι αυτοί που είναι χουβαρντάδες με τα λεφτά των άλλων ( αυτών που πληρώνουν 24% φπα για ένα σουβλάκι ας πούμε ή 13 % για το γάλα των παιδιών τους* ) τι προτείνουν΄(εκτός από απολύσεις όπως είναι προφανές ) ; ωρομίσθιους ; κατάργηση μαθημάτων ; ημι-αργόμισθους με 10 ώρες και πλήρη μισθό; Κλείσιμο των μικρών σχολείων; Μήπως να έχουμε και ξεχωριστα κλασσικούς φιλολόγους και ιστορικούς , να κάνουν από 5-6 ώρες ο καθένας ;
ΥΓ και όπου πληροφορική βάλτε όποια άλλη ειδικότητα με λίγες ώρες α ανάθεσης
* ναι , ξέχασα να τα πάρουμε από τους πλούσιους , καλά καλά....
-
για να τελειωνει το πανηγυρι, αν καποιος μαθηματικος απαιτει
να σταματησει η
-
Συμφωνα με γνωστό μου και με κάθε επιφύλαξη. Στη Γερμανία διδάσκεις μαθήματα με βάση αυτά που έκανες για να πάρεις πτυχίο. Πχ έστω ότι ως πληροφορικός έχεις κάνει και μαθηματικά και κάποια οικονομικά. Σε ρωτάνε λοιπόν αν μπορείς να διδάξεις μαθηματικά και οικονομικά πέρα από την πληροφορική. Τελικά αυτός που αναφέρθηκα έκανε μόνο μαθηματικά, του είχαν προτείνει και οικονομικά αλλά ο ίδιος θεώρησε ότι δεν είχε τις απαιτούμενες γνώσεις.
-
@ioanna2012
Για να μπορέσεις να αντιληφθείς την εξέχουσα θέση του P vs NP ανάμεσα στα υπόλοιπα millenium problems, και συνεπώς να αντιληφθείς ότι δεν υπάρχει καμιά παράλογη "γενίκευση", θα πρέπεις να γνωρίζεις την σημασία του προβλήματος της k-αποδειξιμότητας (k-provability) για την πρωτοβάθμια λογική (μια εισαγωγή σ' αυτό το ζήτημα είναι η περίφημη επιστολή του Γκέντελ στον φον Νόιμαν (http://www.cs.cmu.edu/~./15251/notes/godel-letter.pdf)), την σημασία του κρυπτογραφικού αλγορίθμου RSA, την σημασία του προβλήματος της αναδίπλωσης πρωτεϊνών και των μαθηματικών μοντέλων που την προσομοιώνουν, και γενικότερα τη σημασία της NP-πληρότητας. Σε κάθε περίπτωση, το να μην διαθέτει κανείς το τεχνικό υπόβαθρο για να κάνει μια συζήτηση δεν είναι κατακριτέο, κάθε άλλο, κατακριτέο είναι να θέλει ντε και καλά να μιλάει για πράγματα που δεν κατέχει και μάλιστα με ύφος γνώστη. Να υπενθυμίσω ακόμα ότι το να διαβάσει κανείς το logicomix των Δοξιάδη, Παπαδημητρίου δεν είναι ακριβώς ταυτόσημο με το να μπορεί να αντιληφθεί γραμμή προς γραμμή την απόδειξη των θεωρημάτων μη-πληρότητας του Γκέντελ.
-
@ioanna2012
Για να μπορέσεις να αντιληφθείς την εξέχουσα θέση του P vs NP ανάμεσα στα υπόλοιπα millenium problems, και συνεπώς να αντιληφθείς ότι δεν υπάρχει καμιά παράλογη "γενίκευση", θα πρέπεις να γνωρίζεις την σημασία του προβλήματος της k-αποδειξιμότητας (k-provability) για την πρωτοβάθμια λογική (μια εισαγωγή σ' αυτό το ζήτημα είναι η περίφημη επιστολή του Γκέντελ στον φον Νόιμαν (http://www.cs.cmu.edu/~./15251/notes/godel-letter.pdf)), την σημασία του κρυπτογραφικού αλγορίθμου RSA, την σημασία του προβλήματος της αναδίπλωσης πρωτεϊνών και των μαθηματικών μοντέλων που την προσομοιώνουν, και γενικότερα τη σημασία της NP-πληρότητας. Σε κάθε περίπτωση, το να μην διαθέτει κανείς το τεχνικό υπόβαθρο για να κάνει μια συζήτηση δεν είναι κατακριτέο, κάθε άλλο, κατακριτέο είναι να θέλει ντε και καλά να μιλάει για πράγματα που δεν κατέχει και μάλιστα με ύφος γνώστη. Να υπενθυμίσω ακόμα ότι το να διαβάσει κανείς το logicomix των Δοξιάδη, Παπαδημητρίου δεν είναι ακριβώς ταυτόσημο με το να μπορεί να αντιληφθεί γραμμή προς γραμμή την απόδειξη των θεωρημάτων μη-πληρότητας του Γκέντελ.
Θα περίμενα να δώσεις βιβλιογραφία που να υποστηρίζει την άποψη σου. Αλλιώς ολα είναι ακροβατισμοι και αυθαίρετα συμπερασμα δικά σου.
Υ.Γ ΝΑ ΤΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ