Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Εργασιακά => Αναθέσεις/Ωράριο => Μήνυμα ξεκίνησε από: Demek στις Ιουνίου 22, 2016, 06:49:16 pm
-
Νατα μας. Καλως τα δεχτηκαμε Ο Τσιρυζα επαναφερει την Γ αναθεση Τι σημαίνει αυτό Πολυ απλα με ακρως εοιστημονικα και παιδαγωγικα κριτηρια οποιος περισευει θα μπορει να διδασκει οτι απομενει απο ωρες στα σχολεια της πολης του Α ρε ............. που μας κυβερναται
http://www.esos.gr/arthra/44739/polytropologia-gia-themata-paideias-sti-voyli
-
Τι είναι τούτο πάλι με τη Γ ανάθεση, θα τρελαθούμε;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; :o
-
Πάγιο αίτημα της πλειοψηφείας των μονίμων και μερικών ακομα και φυσικά ανακούφιση για την ΟΛΜΕ. Δεν είναι ειρωνικό, απλώς δεν τολμάνε να βγουν ανοικτά και να το πούνε
-
δεν ειναι και τελειως παράλογο π.χ, καποιος με proficiency να διδαξει Αγγλικά δημοτικού και γυμνασίου
-
δεν ειναι και τελειως παράλογο π.χ, καποιος με proficiency να διδαξει Αγγλικά δημοτικού και γυμνασίου
Προφανώς αστειεύεσαι....
-
στα φροντιστηρια που δουλεύουν συναδελφοι με Proficiency Cambridge είναι κατώτερης ποιότητας δηλαδή;
-
Προφανώς αστειεύεσαι....
καθόλου δεν αστειεύεται. το επιχειρημα να εχουν και ένα σχετικό χαρτι δεν ειναι το πιο συχνο. Συνηθως λένε ότι εξυπηρετουν τους μαθητες και το μαθημα και αρα τους χρωστας και απο πανω.
-
Συνάδελφοι, θα τα κάνουμε όλοι όλα!!! Ξεχνάνε όμως ότι η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας!
-
ολα τα καταλαβαινουν δεν ξεχνανε τιποτα. Αλλά τι να κάνουνε ειναι η ρημαδα η αναγκη. Για την φουκαριαρα τη μανα τους θα τα κανουν. Παλι δεν αστειευομαι. θα τα δειτε και θα τα ακουσετε (οσοι δεν θα το κανετε, γιατι σας ειπα και πριν η πλειοψηφεια το θελει)
-
στα φροντιστηρια που δουλεύουν συναδελφοι με Proficiency Cambridge είναι κατώτερης ποιότητας δηλαδή;
Καλή ιδέα...να φύγουν όλοι οι πτυχιούχοι Ξένων Γλωσσών από Δημοτικά Γυμνάσια, Λύκεια και να προσλάβουν διάφορους άλλους με επάρκεια....αυτό σημαίνει αναβάθμιση σπουδών...
-
Όλα ειναι θέμα εκπαιδευτικου guys.... εχω δει συνάδελφους με διδακτορικά στο αντικείμενο τους να τους παίρνουν με τις ντομάτες οι μαθητές και να τους στέλνουν κακείν κακώς στα γραφεία...για 2 -3 ωρες δεν ειναι κακή η β ανάθεση και ειδικά σε μικρά απομακρυσμένα σχολεία που δεν προκειται να στειλουν π.χ καθηγητή Οικιακής Οικονομίας ή καλλιτεχνικών
-
Εσυ ο,τι πεις...αλλά μην χαραμίζεσαι εδώ...πετάξου μέχρι το Μαρούσι να εισηγηθείς....αναλόγως..
-
Όλα ειναι θέμα εκπαιδευτικου guys.... εχω δει συνάδελφους με διδακτορικά στο αντικείμενο τους να τους παίρνουν με τις ντομάτες οι μαθητές και να τους στέλνουν κακείν κακώς στα γραφεία...για 2 -3 ωρες δεν ειναι κακή η β ανάθεση και ειδικά σε μικρά απομακρυσμένα σχολεία που δεν προκειται να στειλουν π.χ καθηγητή Οικιακής Οικονομίας ή καλλιτεχνικών
πρωτον μιλαμε για γ αναθεση
Δευτερον ξερεις οτι δεν ειναι για 2-3 ώρες το πρόβλημα
και τριτον ξέρεις φατάζομαι οτι ο πραγματικος λογος και το προβλημα ειναι στα μεγαλα σχολεια των αστικών κεντρων. Παντα εκει ήταν. Παντα έλεγαν ψέμματα οτι το κανουν για τα μικρα δυσπροσιτα σχολεια. Μην με αναγκασετε να αρχισω να κυνηγώ τα νούμερα και για αυτό.
Δεν θα ειναι ωραιο
κατ καταλαβαινει η ΟΛΜΕ και δε πολυμιλα
-
στα φροντιστηρια που δουλεύουν συναδελφοι με Proficiency Cambridge είναι κατώτερης ποιότητας δηλαδή;
;D ;D Είσαι αστείος!
-
Όλα ειναι θέμα εκπαιδευτικου guys.... εχω δει συνάδελφους με διδακτορικά στο αντικείμενο τους να τους παίρνουν με τις ντομάτες οι μαθητές και να τους στέλνουν κακείν κακώς στα γραφεία...για 2 -3 ωρες δεν ειναι κακή η β ανάθεση και ειδικά σε μικρά απομακρυσμένα σχολεία που δεν προκειται να στειλουν π.χ καθηγητή Οικιακής Οικονομίας ή καλλιτεχνικών
Όμοιος ομοίω αεί πελάζει. Οι μαθητές αγαπούν τους καθηγητές που ανήκουν στην ίδια συνομοταξία με την αγωγή τους. Όταν μπαίνει ένας καθηγητής να διδάξει οφείλουν να τηρήσουν τη θέση τους ως μαθητές! Άκου τους πετάνε ντομάτες και χρησιμοποιείς και ως κριτηριο το ότι έχουν διδακτορικό.
Προσοχή μην παραμορφωθείς και εσύ και οι μαθητές!
-
Αφού όλα είναι θέμα εκπαιδευτικού dude εγώ προτείνω να μην απαιτείται κανένα ιδιαίτερο προσόν για να μπει κάποιος σε τάξη. Να κάνει αίτηση πχ και η θεία μου η φουρνάρισσα και άμα δεν της πετάξουν ντομάτες να την μονιμοποιήσουν. Αντί να απαιτούμε να στέλνουν όλες τις ειδικότητες ακόμα και στα μικρά απομακρυσμένα σχολεία, το βρίσκουμε και φοβερή ιδέα να καλύπτονται οι ώρες όπως όπως... Ήμαρτον!
-
Ε μα ναι!
Και εγώ προτείνω να έχει ελεύθερο πρόγραμμα το σχολείο. Γιατί να δεσμευόμαστε τόσες ώρες Αρχαία και τόσες Θρησκευτικά.. Να είναι ελεύθερο το πρόγραμμα και να διαμορφώνεται ανάλογα με την επικαιρότητα:
π.χ. Η ομιλία του Ντράγκι εχθές - γράφουμε έκθεση και ακολουθεί συζήτηση
Είναι ο Ερμής ανάδρομος - συζητάμε περί αστρολογίας-αστρονομίας και άλλα συναφή!
-
πρωτον μιλαμε για γ αναθεση
Δευτερον ξερεις οτι δεν ειναι για 2-3 ώρες το πρόβλημα
και τριτον ξέρεις φατάζομαι οτι ο πραγματικος λογος και το προβλημα ειναι στα μεγαλα σχολεια των αστικών κεντρων. Παντα εκει ήταν. Παντα έλεγαν ψέμματα οτι το κανουν για τα μικρα δυσπροσιτα σχολεια. Μην με αναγκασετε να αρχισω να κυνηγώ τα νούμερα και για αυτό.
Δεν θα ειναι ωραιο
κατ καταλαβαινει η ΟΛΜΕ και δε πολυμιλα
Σίγουρα τα δυπρόσιτα αποτελούν πρόφαση αν και ανεπίσημα σε κάποια από αυτά η ανάθεση πασπαρτού γινόταν από παλιά για εξοικονόμηση θέσεων. Μισή ντροπή της διεύθυνσης και μισή του εκπαιδευτικού που το δεχόταν. Η αποθέωση του αρπα-κόλλα. Γνωρίζω περίπτωση φυσικού που πέρισυ δίδασκε καλλιτεχνικά. Τους έλεγε "ανοίξτε το βιβλίο και αντιγράψτε μία εικόνα". Το μάθημα γινόταν η ώρα του παιδιού και όλοι έπαιρναν 20. Τώρα η προχειρότητα νομιμοποιείται. Ποιός θα την πληρώσει; Πρώτα απ όλα ο μαθητής! >:(
-
Ε μα ναι!
Και εγώ προτείνω να έχει ελεύθερο πρόγραμμα το σχολείο. Γιατί να δεσμευόμαστε τόσες ώρες Αρχαία και τόσες Θρησκευτικά.. Να είναι ελεύθερο το πρόγραμμα και να διαμορφώνεται ανάλογα με την επικαιρότητα:
π.χ. Η ομιλία του Ντράγκι εχθές - γράφουμε έκθεση και ακολουθεί συζήτηση
Είναι ο Ερμής ανάδρομος - συζητάμε περί αστρολογίας-αστρονομίας και άλλα συναφή!
Εξαιρετική ιδέα η τελευταία. να ξαναμπει η αστρονομία στη
-
Συνάδελφοι νομίζω ότι έχουμε ξεφύγει... λίγο...
-
Πάντως επί της ουσίας, πρόκειται για ένα ακόμη "μέτρο" της κυβέρνησης ύστερα από πιέσεις των "δανειστών"!
Εύχομαι αύριο να έχουμε ψήφο υπέρ του Brexit ......(και μην πει κάποιος οτι ξέφυγα εντελώς από το θέμα, όλα αλληλένδετα είναι)
-
Τι ακριβώς είναι η Γ ανάθεση; Πότε καταργήθηκε και την επαναφέρουν τώρα; Γιατί δεν μας ενημερωνει καποιος για το τι ακριβώς σημαίνει;
-
εγω εχω ακουσει συναδελφους της γαλλικης στα νησια και σε πιο μεγαλα στεριανα σχολεια να διδασκουν θρησκευτικα, κοινωνιολογια, καλλιτεχνικα, γεωγραφια και οικιακη οικονομια... το διδακτορικο με τις ντοματες ειναι ασχετο, μπορει να υπαρχουν συναδελφοι που να πετανε στην ταξη στην ταξη εχοντας μονο ενα πτυχιο και διδακτορες με επικοινωνιακες δυσκολιες αλλα αυτο δεν αποτελει επιχειρημα για απαξιωση της θεσμοθετημενης επαγγελματικης καταρτισης και της δια βιου μαθησης.
Μη ριχνουμε την ευθυνη στους δανειστες, αυτα τα κολπα ειναι απλα αδιανοητα στις χωρες τους, εμεις κοιταμε διαχρονικα με τις τσαπατσουλιες και τις κουτοπονηριες ναβουλωνουμε τρυπες...
-
εγω εχω ακουσει συναδελφους της γαλλικης στα νησια και σε πιο μεγαλα στεριανα σχολεια να διδασκουν θρησκευτικα, κοινωνιολογια, καλλιτεχνικα, γεωγραφια και οικιακη οικονομια... το διδακτορικο με τις ντοματες ειναι ασχετο, μπορει να υπαρχουν συναδελφοι που να πετανε στην ταξη στην ταξη εχοντας μονο ενα πτυχιο και διδακτορες με επικοινωνιακες δυσκολιες αλλα αυτο δεν αποτελει επιχειρημα για απαξιωση της θεσμοθετημενης επαγγελματικης καταρτισης και της δια βιου μαθησης.
Μη ριχνουμε την ευθυνη στους δανειστες, αυτα τα κολπα ειναι απλα αδιανοητα στις χωρες τους, εμεις κοιταμε διαχρονικα με τις τσαπατσουλιες και τις κουτοπονηριες ναβουλωνουμε τρυπες...
Στις χώρες του εξωτερικού πάντως οι εκπαιδευτικοί έχουν τουλάχιστο 2 αναθέσεις. Είναι προφανές ότι το άνοιγμα των αναθέσεων είναι στις απαιτήσεις των δανειστών.
-
Τυπικό είναι το θέμα. Πάντα υπήρχαν οι αναθέσεις για εξοικονόμηση θέσεων και συμπλήρωση ωραρίου. Δεν είναι τυχαίο που γεωγραφία διδάσκει ο μαθηματικός και ο θεολόγος ιστορία και κ.τ.λ. Θυμάμαι στο σχολείο μου, ο μαθηματικός μας έβαζε να παπαγαλίζουμε στο μάθημα της γεωγραφίας. Αποτέλεσμα;Είχα 20 αλλά δεν ξέρω τίποτα. Σοβαρά. Για καιρό έψαχνα το Μεσολόγγι αλλά είχα 20 στο μάθημα.
-
Τυπικό είναι το θέμα. Πάντα υπήρχαν οι αναθέσεις για εξοικονόμηση θέσεων και συμπλήρωση ωραρίου. Δεν είναι τυχαίο που γεωγραφία διδάσκει ο μαθηματικός και ο θεολόγος ιστορία και κ.τ.λ. Θυμάμαι στο σχολείο μου, ο μαθηματικός μας έβαζε να παπαγαλίζουμε στο μάθημα της γεωγραφίας. Αποτέλεσμα;Είχα 20 αλλά δεν ξέρω τίποτα. Σοβαρά. Για καιρό έψαχνα το Μεσολόγγι αλλά είχα 20 στο μάθημα.
Σύμφωνα με αυτά που αναφέρεις δεν είναι καθόλου τυπικό το θέμα.....
-
Πάγιο αίτημα της πλειοψηφείας των μονίμων και μερικών ακομα και φυσικά ανακούφιση για την ΟΛΜΕ. Δεν είναι ειρωνικό, απλώς δεν τολμάνε να βγουν ανοικτά και να το πούνε
Θα συμφωνήσω απόλυτα συναδελφε, όλα είναι συμφωνημένα με την ΟΛΜΕ, καμία αντίδραση!!!!!θύματα μόνο οι αναπληρωτές , για να σωθούν οι θεσούλες των μονίμων με κάθε τρόπο!!!!!!!!!
-
Τυπικό είναι το θέμα. Πάντα υπήρχαν οι αναθέσεις για εξοικονόμηση θέσεων και συμπλήρωση ωραρίου. Δεν είναι τυχαίο που γεωγραφία διδάσκει ο μαθηματικός και ο θεολόγος ιστορία και κ.τ.λ. Θυμάμαι στο σχολείο μου, ο μαθηματικός μας έβαζε να παπαγαλίζουμε στο μάθημα της γεωγραφίας. Αποτέλεσμα;Είχα 20 αλλά δεν ξέρω τίποτα. Σοβαρά. Για καιρό έψαχνα το Μεσολόγγι αλλά είχα 20 στο μάθημα.
την ζημιά την έκανε ο δάσκαλο και όχι ο μαθηματικός!
-
Τυπικό είναι το θέμα. Πάντα υπήρχαν οι αναθέσεις για εξοικονόμηση θέσεων και συμπλήρωση ωραρίου. Δεν είναι τυχαίο που γεωγραφία διδάσκει ο μαθηματικός και ο θεολόγος ιστορία και κ.τ.λ. Θυμάμαι στο σχολείο μου, ο μαθηματικός μας έβαζε να παπαγαλίζουμε στο μάθημα της γεωγραφίας. Αποτέλεσμα;Είχα 20 αλλά δεν ξέρω τίποτα. Σοβαρά. Για καιρό έψαχνα το Μεσολόγγι αλλά είχα 20 στο μάθημα.
Όταν όμως διδάσκονται οι γεωγραφικές συντεταγμένες και οικλίμακες όλοι ρωτάν τους μαθηματικούς. Να τα λέμε όλα όχι αυτά που μας συμφέρουν.
-
Θα συμφωνήσω απόλυτα συναδελφε, όλα είναι συμφωνημένα με την ΟΛΜΕ, καμία αντίδραση!!!!!θύματα μόνο οι αναπληρωτές , για να σωθούν οι θεσούλες των μονίμων με κάθε τρόπο!!!!!!!!!
Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω τι είδους συμφωνίες εχουν κάνει η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ με το υπουργείο...αλλά δεν τολμώ να φανταστώ οτι εύχεσαι να αρχίσουν οι απολύσεις......μόνιμου προσωπικού...
-
εγω εχω ακουσει συναδελφους της γαλλικης στα νησια και σε πιο μεγαλα στεριανα σχολεια να διδασκουν θρησκευτικα, κοινωνιολογια, καλλιτεχνικα, γεωγραφια και οικιακη οικονομια... το διδακτορικο με τις ντοματες ειναι ασχετο, μπορει να υπαρχουν συναδελφοι που να πετανε στην ταξη στην ταξη εχοντας μονο ενα πτυχιο και διδακτορες με επικοινωνιακες δυσκολιες αλλα αυτο δεν αποτελει επιχειρημα για απαξιωση της θεσμοθετημενης επαγγελματικης καταρτισης και της δια βιου μαθησης.
Μη ριχνουμε την ευθυνη στους δανειστες, αυτα τα κολπα ειναι απλα αδιανοητα στις χωρες τους, εμεις κοιταμε διαχρονικα με τις τσαπατσουλιες και τις κουτοπονηριες ναβουλωνουμε τρυπες...
Οι "δανειστές" απλά υποδεικνύουν στην εκάστοτε κυβέρνηση να πάρει μέτρα x δις (ποσοτικά προσδιορισμένα). Οι κυβερνήσεις απαντούν άλλοτε με αυξήσεις φόρων ΦΠΑ κλπ, άλλοτε με αυξήσεις ωραρίου ή άλλα μέτρα για εξοικονόμιση προσωπικού, με μειώσεις σε έξοδα νοσοκομείων κ.α. Tις περισσότερες φορές τα μέτρα είναι πρόχειρα και εντελώς αποτυχημένα.
Δεν λέω κάποιες σπατάλες σε κάποιους τομείς (π.χ. φάρμακα), έπρεπε να έχουν γίνει από πιο παλιά, το θέμα είναι οτι οι προθέσεις των "δανειστών" δεν είναι αγαθές (i.m.o.) ούτε δείχνουν να ενοχλούνται από τα πρόχειρα και λανθασμένα μέτρα!
-
Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω τι είδους συμφωνίες εχουν κάνει η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ με το υπουργείο...αλλά δεν τολμώ να φανταστώ οτι εύχεσαι να αρχίσουν οι απολύσεις......μόνιμου προσωπικού...
Μην βγάζετε συμπεράσματα και μην βάζετε λόγια που δεν ειπώθηκαν στο στόμα των άλλων ή για να το πω και αγγλιστί 'speak for yourself" και μόνο για τον εαυτό σου!!!!!!!!!!οκ?
-
@pelargos
Μπορείς να μας εξηγήσεις με απλά ελληνικά τι ακριβώς εννοείς όταν γράφεις....
Θα συμφωνήσω απόλυτα συνάδελφε, όλα είναι συμφωνημένα με την ΟΛΜΕ, καμία αντίδραση!!!!!θύματα μόνο οι αναπληρωτές , για να σωθούν οι θεσούλες των μονίμων με κάθε τρόπο!!!!!!!!!
-
Κάποτε υπήρχε η γ ανάθεση. Μήπως κάποιος θυμάται ή μπορεί να βρει ποιές ειδικότητες και ποια αντικείμενα αφορούσε;
Πριν λίγες μέρες είχαν βγει οι αναθέσεις οπότε πάμε για τροποποίηση λογικά. Πιθανότερο είναι να δώσουν κάτι στους οικιακής οικονομίας και ΠΕ04, όπως επίσης και στις τεχνικές ειδικότητες των επαλ
-
Να σου απαντησω και εγω που συμφωνω και νομίζω πως ξέρω. Όταν λεμε να σωθει η θεσουλα του μόνιμου εννοούμε μόνο τη θέση στο συγκεκριμένο σχολείο. Οχι στην εκπαίδευση! Πολλες φορες δεν ειναι καν οργανική η τοποθετηση για να πεις οτι την πήρε δηθεν οταν ειχε περισσότερα τμηματα. Και ακόμη και αν ισχυριστει κάποιος οτι μειώθηκαν οι ώρες α ανάθεσης, δεν ειναι δυσκολο να δεις αν ειναι ψέμματα. Τις περισσότερες φορές είναι. Πρακτικά θα το δούμε. Αν προκειται για δυο τρεις ώρες γ ανάθεση η 10-11.
Μα αν υπήρχε το διλλημα γ ανάθεση ή απόλυση ( ψέμματα) τότε πως την έβγαλε μέχρι τώρα που δεν υπηρχε ταχα μου γ ανάθεση. Και άλλα πολλά πως εγιναν που δεν ειναι ωραίο να τα σκαλίζουμε.
Όλα μπορουν να φανούν όμως τώρα πια.
Θα παρότρυνα λοιπόν τους καλοθελητές να μην επιδιώξουν να πάρουν γ ανάθεση γιατι αυτο μπορει να χαθει τοσο εύκολα όσο εμφανιστηκε. Αν δεν υπάρχει επιλογή, δεν υπήρχε ούτε πέρσι ....
-
Εμένα το μυαλό μου τον τελευταίο καιρό κάνει πολλά σενάρια. Γιατί σκάνε οι αλλαγές η μία μετά την άλλη. Δεν μπορεί να είναι τυχαίο. Και όχι δεν πιστεύω ότι βάζουν γ ανάθεση επειδή τους το είπαν οι δανειστές. Συμφωνώ ότι προσπαθούν να τα μπαλώσουν όπως όπως.
Σκεφτείτε όμως και το άλλο. Μήπως ανοίγουν όλων των ειδών τα ενδεχόμενα περί αναθέσεων, ούτως ώστε να δημιουργηθούν για τους μόνιμους οργανικές θέσεις και μήπως τελικά όντως έχει βάλει πλώρη για να κάνει διορισμούς, με βάση τα κενά που θα έχουν προκύψει που θα είναι πάλι των ειδικοτήτων που "βολεύτηκαν".
Και όλα αυτά προσπαθεί να τα κάνει γρήγορα ώστε ο γέγονε γέγονε και τώρα τί τα ψάχνεις και πού και πώς να βρεις άκρη!
Εμένα κάτι τέτοιο μου μυρίζεται.
-
Ευχαριστώ gvasilis, ακριβώς αυτό εννοούσα και σε καμία περίπτωση την απόλυση των μονίμων.Ας μη θίγονται οι μόνιμοι συνάδελφοι πριν διαπιστώσουν τις προθέσεις των άλλων και ας κατανοούν την αγωνία των αναπληρωτών που αγωνιούν και δικαίως για το αν θα έχουν δουλειά την επόμενη χρονιά.
-
Στις χωρες που οι εκπαιδευτικοι διδασκουν δυο διαφορετικα αντικειμενα ειναι γιατι ακριβως αυτα σπουδαζουν για το πτυχιο τους ως διπλη ειδικοτητα (π.χ. στον Καναδα ο εκπαιδευτικος σπουδαζει υποχρεωτικα δυο διαφορετικα γνωστικα αντικειμενα και χωρις γνωστικη συναφεια μεταξυ τους οπως μαθηματικα και γαλλικα, ´η φυςικη αγωγη και γαλλικα, και εχω την εντυπωση οτι κατι αντιστοιχο πρεπει να συμβαινει και στη Γερμανια, διορθωστε με αν κανω λαθος) Σε Γαλλια τα αντικειμενα ειναι σαφως διαχωρισμενα: οι πτυχιουχοι της Φιλολογιας και της Ιστοριας-Γεωγραφιας (ενιαιος κλαδος) εξεταζονται διαφορετικα στον διαγωνιςμο και δε νοειται επ'ουδενι ο μεν να διδαξει τα δε, πολλω δε μαλλον ο ξενογλωσσος την ιστορια ´η ο μαθηματικος τη γεωγραφια. Στην Ιταλια ο φιλολογος διδασκει και ιστορια και γεωγραφια, οχι ομως ο μαθηματικος ´η ο ξενογλωσσος. Ολοι με 18 ωρες ωραριο, χωρις διοικητικο εργο και β αναθεση, στη Γαλλια με διοριςμους μονιμων μεςω ετηςιου διαγωνιςμου και στην Ιταλια χωρις διαγωνισμο αλλα με παγια καλυψη των ετησιων αναγκων με προσληψεις αναπληρωτων στον τοπο των συμφεροντων τους Οι δανειστες ζητανε την επιτευξη οικονομικων στοχων, οι αποφασεις ομως για τον τροπο που αυτοι θα επιτευχθουν ανηκουν στις ελληνικες νυν και πρωην κοντοφθαλμες κυβερνησεις που προφανως διαλεγουν την πιο προχειρη λυση. Αντιστοιχες παρασπονδιες γινοντουσαν και πριν την κριση στο χωρο της ελληνικης εκπαιδευσης, δεν ειναι καινουριο φρουτο.
-
Οι αλλαγές στις αναθέσεις α β και γ έχουν να κάνουν με τις φημολογούμενες επικείμενες ενοποιήσεις ειδικοτήτων σε γυμνάσιο (4 χρόνια)και λύκειο (2 χρόνια). Ο 3ψήφιος αριθμός ειδικοτήτων δευτεροβάθμιας θα πάψει να υφίσταται (προσωπικές απόψεις)
-
Πριν από 1 μήνα σε συνάντηση των συνδικαλιστών με τη σύμβουλο του υπουργού είχε υπάρξει ενημέρωση για επικείμενες αλλαγές (μέσα στο καλοκαίρι) των αναθέσεων, τότε έγινε λόγος κ για επαναφορά της γ ανάθεσης (όταν τα πύσδε αδυνατούν να καλύψουν τα κενά) με επιστημονικά κριτήρια (μελέτη των προγραμμάτων σπουδών των πτυχίων των εκπαιδευτικών)...
-
Έχω ακούσει για περιπτώσεις παλιότερα όπου στα απομονωμένα μέρη μία ειδικότητα μπορούσε να κάνει μάθημα χωρίς να ήταν β ανάθεση. Πχ μαθηματικός να κάνει θρησκευτικά, θέλω να πω ότι αυτό δε γίνονταν ήδη όταν δεν μπορούσε να καλυφθεί το ωράριο με β ανάθεση;
-
Πρέπει να διευκρινιστεί και ποιό ρόλο θα έχει η γ΄ανάθεση στην ύπαρξη οργανικών ή λειτουργικών κενών.
-
Στις χωρες που οι εκπαιδευτικοι διδασκουν δυο διαφορετικα αντικειμενα ειναι γιατι ακριβως αυτα σπουδαζουν για το πτυχιο τους ως διπλη ειδικοτητα (π.χ. στον Καναδα ο εκπαιδευτικος σπουδαζει υποχρεωτικα δυο διαφορετικα γνωστικα αντικειμενα και χωρις γνωστικη συναφεια μεταξυ τους οπως μαθηματικα και γαλλικα, ´η φυςικη αγωγη και γαλλικα, και εχω την εντυπωση οτι κατι αντιστοιχο πρεπει να συμβαινει και στη Γερμανια, διορθωστε με αν κανω λαθος) Σε Γαλλια τα αντικειμενα ειναι σαφως διαχωρισμενα: οι πτυχιουχοι της Φιλολογιας και της Ιστοριας-Γεωγραφιας (ενιαιος κλαδος) εξεταζονται διαφορετικα στον διαγωνιςμο και δε νοειται επ'ουδενι ο μεν να διδαξει τα δε, πολλω δε μαλλον ο ξενογλωσσος την ιστορια ´η ο μαθηματικος τη γεωγραφια. Στην Ιταλια ο φιλολογος διδασκει και ιστορια και γεωγραφια, οχι ομως ο μαθηματικος ´η ο ξενογλωσσος. Ολοι με 18 ωρες ωραριο, χωρις διοικητικο εργο και β αναθεση, στη Γαλλια με διοριςμους μονιμων μεςω ετηςιου διαγωνιςμου και στην Ιταλια χωρις διαγωνισμο αλλα με παγια καλυψη των ετησιων αναγκων με προσληψεις αναπληρωτων στον τοπο των συμφεροντων τους Οι δανειστες ζητανε την επιτευξη οικονομικων στοχων, οι αποφασεις ομως για τον τροπο που αυτοι θα επιτευχθουν ανηκουν στις ελληνικες νυν και πρωην κοντοφθαλμες κυβερνησεις που προφανως διαλεγουν την πιο προχειρη λυση. Αντιστοιχες παρασπονδιες γινοντουσαν και πριν την κριση στο χωρο της ελληνικης εκπαιδευσης, δεν ειναι καινουριο φρουτο.
Τα επιβεβαιώνω και εγώ αυτά.
-
Κι ενώ, μετά το κόψιμο ωρών μαθημάτων και εργαστηρίων για την ικανοποίηση των απαιτήσεων των δανειστών και για κανένα παιδαγωγικό λόγο, στα σχολεία γίνεται μάχη για τις β' αναθέσεις (για τις οποίες ακόμη δεν έχουν διασαφηνίσει προτεραιότητες), έρχονται με τη γ' ανάθεση, και πάλι χωρίς διευκρινίσεις και ξεκάθαρες οδηγίες, να μας τινάξουν στον αέρα.
Κι άντε, δε σκέφτονται εμάς που ζούμε μέσα στην ανασφάλεια για το αν θα έχουμε ώρες, σε ποια σχολεία θα είμαστε κτλ... Νοείται, μια εβδομάδα πριν το κλείσιμο των σχολείων, να μην ξέρουν οι μισοί εκπαιδευτικοί ποια μαθήματα θα διδάξουν το Σεπτέμβρη ώστε να προετοιμαστούν μέσα στο καλοκαίρι; Σου ανακοινώνουν 5 Σεπτέμβρη ότι φέτος θα κάνεις πχ φυσική. Πώς θα μπεις στην τάξη 11 Σεπτέμβρη να διδάξεις κάτι που και δεν γνωρίζεις εις βάθος αλλά και δεν έχεις χρόνο να μελετήσεις; Αστεία πράγματα.
-
Κάποτε υπήρχε η γ ανάθεση. Μήπως κάποιος θυμάται ή μπορεί να βρει ποιές ειδικότητες και ποια αντικείμενα αφορούσε;
Πριν λίγες μέρες είχαν βγει οι αναθέσεις οπότε πάμε για τροποποίηση λογικά. Πιθανότερο είναι να δώσουν κάτι στους οικιακής οικονομίας και ΠΕ04, όπως επίσης και στις τεχνικές ειδικότητες των επαλ
Με τη συλλογιστική της οικονομίας αναπληρωτών μάλλον ήρθε, μετά τους ΠΕ02 και ΠΕ04, η σειρά των ΠΕ03...
Τι πιο απλό, οι μηχανικοί πολυτεχνείων των ΕΠΑΛ θα έχουν ως Γ ανάθεση τα μαθηματικά...
Οι ΠΕ15 θα πάρουν αμπάριζα όλες τις Γεωγραφίες...
-
Πάντως επί της ουσίας, πρόκειται για ένα ακόμη "μέτρο" της κυβέρνησης ύστερα από πιέσεις των "δανειστών"!
Εύχομαι αύριο να έχουμε ψήφο υπέρ του Brexit ......(και μην πει κάποιος οτι ξέφυγα εντελώς από το θέμα, όλα αλληλένδετα είναι)
Οι πιέσεις των δανειστών υπήρχαν από τότε που τους φορτωθήκαμε και θα υπάρχουν μέχρι να τους ξεφορτωθούμε. Αυτοί δε νοιάζονται για τίποτε άλλο πέρα από την αύξηση των εσόδων και τη μείωση των δαπανών. Αυτή που θα πρέπει να ενδιαφέρεται αν τα μέτρα θα είναι αναπτυξιακά θα πρέπει να είναι η κυβέρνηση που αποφασίζει και τι μέτρα θα πάρει.
Για το αλληλένδετο θέμα, δεν κατάλαβα πώς μπορεί να επηρεάσει θετικά την γ΄ανάθεση.
-
Όταν όμως διδάσκονται οι γεωγραφικές συντεταγμένες και οικλίμακες όλοι ρωτάν τους μαθηματικούς. Να τα λέμε όλα όχι αυτά που μας συμφέρουν.
Μόνο οι μαθηματικοί γνωρίζουν τις γεωγραφικές συντεταγμένες και τις κλίμακες;
-
Μόνο οι μαθηματικοί γνωρίζουν τις γεωγραφικές συντεταγμένες και τις κλίμακες;
και οι φυσικοί
-
και οι φυσικοί
Δε νομίζω να είναι τόσο εξειδικευμένα θέματα ώστε να τα γνωρίζουν μόνο συνάδελφοι συγκεκριμένων ειδικοτήτων.
-
Mην αποκλείετε, αγαπητοί συνάδελφοι πασών των ειδικοτήτων, το γεγονός να γνωρίζουν και συνάδελφοι άααλλων ειδικοτήτων (περισσότερο ή λιγότερο σχετικών με τη δική σας) και περί εξειδεικευμένων και περί μη εξειδικευμένων ζητημάτων! :)
-
Οι πιέσεις των δανειστών υπήρχαν από τότε που τους φορτωθήκαμε και θα υπάρχουν μέχρι να τους ξεφορτωθούμε. Αυτοί δε νοιάζονται για τίποτε άλλο πέρα από την αύξηση των εσόδων και τη μείωση των δαπανών. Αυτή που θα πρέπει να ενδιαφέρεται αν τα μέτρα θα είναι αναπτυξιακά θα πρέπει να είναι η κυβέρνηση που αποφασίζει και τι μέτρα θα πάρει.
Για το αλληλένδετο θέμα, δεν κατάλαβα πώς μπορεί να επηρεάσει θετικά την γ΄ανάθεση.
Αλληλένδετα είναι: οι πιέσεις των δανειστών με τα όποια μέτρα παίρνουν (σπασμωδικά ή όχι) οι δικοί μας κυβερνώντες.
Δεν υπάρχει κάτι που να μπορεί να επηρεάσει το θέμα της γ' ανάθεσης, ούτε και έχω να προτείνω κάποια λύση, απλά διαπίστωση κάνω.
-
τελικα ομως, μ´αυτα και με τ´αλλα, περα απο εικαςιες, εχουμε καταφερει να διευκρινισουμε επιςημα τι ακριβως ειναι αυτη η περιβοητη γ´αναθεση και ποτε ξαναειχε εφαρμοστει; θυμαται κανενας παλιος;
-
Μόνο οι μαθηματικοί γνωρίζουν τις γεωγραφικές συντεταγμένες και τις κλίμακες;
και οι φυσικοί
Mην αποκλείετε, αγαπητοί συνάδελφοι πασών των ειδικοτήτων, το γεγονός να γνωρίζουν και συνάδελφοι άααλλων ειδικοτήτων (περισσότερο ή λιγότερο σχετικών με τη δική σας) και περί εξειδεικευμένων και περί μη εξειδικευμένων ζητημάτων! :)
Δεν αποκλείω και 1-2% των ΠΕ03 να μην "γνωρίζουν" περί τούτου
και να το διαβάζουν από το βιβλίο για να το "διδάξουν" (αν και εφόσον το διδάξουν).
Δεν αποκλείω 1-2% των ΠΕ02 να γνωρίζουν (πραγματικά) όλο το "αφήγημα" της Σύγχρονης Γενετικής
αλλά και πως να το "διδάξουν".
Το θέμα είναι ότι:
1.> Δεν μπορούμε να γενικεύουμε
και
2.> Γνωρίζουμε πως εφαρμόζονται πρακτικά τέτοια θέματα στη χώρα μας (και όχι μόνο στο τυπικό εκπ/κό σύστημα).
Γνωρίζουμε επίσης τον πραγματικό λόγο ύπαρξης αυτής της νομοθέτησης και το ποιά η διαφορά των λεγομένων ("ακραιφνώς...." ;D) με τα πρακταία, ειδικά στη χώρα μας.
Και για να υπερθεματίσω την άποψη του greedo περί σχέσης......γνωρίζουμε το τί υψηλή τεχνογνωσία θέλει το know-how που μπορεί να προσφέρει ο δικός μας στον Άγγλο για "άλλα λέμε..άλλα κάνουμε".
Αλλά δεν έχει και νόημα να επεκτεινόμαστε.
Και όσο "τρελλό" κι αν σας φανεί.... : Ο ορθολογισμός δεν έχει "βάση στήριξης" (πάρτε το αυτό όπως θέλετε) στην Εποχή μας (του ΑρχαιοΕλληνικού Διαφωτισμού με τις δάφνες του προτεσταντισμού),
παρά μόνο "αφορμή" επιβολής του δίκαιου του ισχυροτέρου και ως τυράκι κατάληψης αυτής της "θέσης".
Και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.
-
και οι φυσικοί
Δεν αποκλείω και 1-2% των ΠΕ03 να μην "γνωρίζουν" περί τούτου
και να το διαβάζουν από το βιβλίο για να το "διδάξουν" (αν και εφόσον το διδάξουν).
Δεν αποκλείω 1-2% των ΠΕ02 να γνωρίζουν (πραγματικά) όλο το "αφήγημα" της Σύγχρονης Γενετικής
αλλά και πως να το "διδάξουν".
Το θέμα είναι ότι:
1.> Δεν μπορούμε να γενικεύουμε
και
2.> Γνωρίζουμε πως εφαρμόζονται πρακτικά τέτοια θέματα στη χώρα μας (και όχι μόνο στο τυπικό εκπ/κό σύστημα).
Γνωρίζουμε επίσης τον πραγματικό λόγο ύπαρξης αυτής της νομοθέτησης και το ποιά η διαφορά των λεγομένων ("ακραιφνώς...." ;D) με τα πρακταία, ειδικά στη χώρα μας.
Και για να υπερθεματίσω την άποψη του greedo περί σχέσης......γνωρίζουμε το τί υψηλή τεχνογνωσία θέλει το know-how που μπορεί να προσφέρει ο δικός μας στον Άγγλο για "άλλα λέμε..άλλα κάνουμε".
Αλλά δεν έχει και νόημα να επεκτεινόμαστε.
Και όσο "τρελλό" κι αν σας φανεί.... : Ο ορθολογισμός δεν έχει "βάση στήριξης" (πάρτε το αυτό όπως θέλετε) στην Εποχή μας (του ΑρχαιοΕλληνικού Διαφωτισμού με τις δάφνες του προτεσταντισμού),
παρά μόνο "αφορμή" επιβολής του δίκαιου του ισχυροτέρου και ως τυράκι κατάληψης αυτής της "θέσης".
Και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.
Θα συμφωνήσω με όσα λες. Σχεδόν με όλα.
Απλά δεν ξέρω αν μπορούμε να χαρακτηρίσουμε τη δική μας εποχή με τέτοιους όρους. Θα έλεγα ότι δεν έχει καμία σχέση με οποιουδήποτε είδους διαφωτισμό. Μάλλον σε Σκοτεινούς Αιώνες παραπέμπει... Από τους οποίους μόνο η διαμαρτυρία (παύλα προτεσταντισμός) θα μπορούσε ίσως να μας βγάλει... (Εννοώ πάντα το "διαμαρτυρία" με τη σημασία της λέξης.) :)
-
και οι φυσικοί
Και οι μαθητές της επόμενης τάξης....
-
Δεν αποκλείω και 1-2% των ΠΕ03 να μην "γνωρίζουν" περί τούτου
και να το διαβάζουν από το βιβλίο για να το "διδάξουν" (αν και εφόσον το διδάξουν).
Δεν αποκλείω 1-2% των ΠΕ02 να γνωρίζουν (πραγματικά) όλο το "αφήγημα" της Σύγχρονης Γενετικής
αλλά και πως να το "διδάξουν".
Το θέμα είναι ότι:
1.> Δεν μπορούμε να γενικεύουμε
και
2.> Γνωρίζουμε πως εφαρμόζονται πρακτικά τέτοια θέματα στη χώρα μας (και όχι μόνο στο τυπικό εκπ/κό σύστημα).
Αυτά τα 2 εννοούσα κι εγώ, αποφεύγοντας τα ποσοστά που ίσως να μη βοηθούν στο να αποφεύγουμε τις γενικεύσεις.
-
Μόνο οι μαθηματικοί γνωρίζουν τις γεωγραφικές συντεταγμένες και τις κλίμακες;
Οι συντεταγμένες είναι πολύ εύκολο να τις μάθει κανείς. Όσο για τη Γεωγραφία, δεν είναι μόνο συντεταγμένες και κλίμακες. Είναι (ή θα έπρεπε να είναι) και γνώσεις για την κάθε χώρα, για τον πληθυσμό, την έκταση, το ανάγλυφο, τις πρωτεύουσες, τα πολιτιστικά στοιχεία όπως η θρησκεία και η γλώσσα σε κάθε χώρα και περιοχή ... όλα αυτά είναι άσχετα με του μαθηματικούς και τους φυσικούς. Πιο σχετικοί είναι μάλλον οι ξενόγλωσσοι.
-
Οι συντεταγμένες είναι πολύ εύκολο να τις μάθει κανείς. Όσο για τη Γεωγραφία, δεν είναι μόνο συντεταγμένες και κλίμακες. Είναι (ή θα έπρεπε να είναι) και γνώσεις για την κάθε χώρα, για τον πληθυσμό, την έκταση, το ανάγλυφο, τις πρωτεύουσες, τα πολιτιστικά στοιχεία όπως η θρησκεία και η γλώσσα σε κάθε χώρα και περιοχή ... όλα αυτά είναι άσχετα με του μαθηματικούς και τους φυσικούς. Πιο σχετικοί είναι μάλλον οι ξενόγλωσσοι.
Σίγουρα όλα αυτά είναι πράγματα που λίγο-πολύ όλοι μπορούμε να μάθουμε. Είτε ξενόγλωσσοι είτε άλλων ειδικοτήτων, το θέμα είναι αν το έχεις μεράκι το καθετί. Τότε το μαθαίνεις άριστα, είτε είναι (τυπικά) αντικείμενό σου είτε όχι.
-
Επειδή έχει και το πρακτικό κομμάτι το θέμα,
Ας θέσω 1 θέμα:
εκτός από τις προϋποθέσεις συμμετοχής: "ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΚΑΙ ΚΛΙΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ ΓΕΝΕΤΙΚΗ" (http://www.medical-genetics-uoi.net/uploads/3/0/5/6/30564095/genetics_info.pdf)
αν κάποιος παρακολουθήσει αυτό το Πρόγραμμα, κάνοντας την
Αίτηση Συμμετοχής
Εξ αποστάσεως Πρόγραμμα Εξειδικευμένης Επιμόρφωσης
"ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΚΑΙ ΚΛΙΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ ΓΕΝΕΤΙΚΗ"
(Κέντρο Δια (https://docs.google.com/forms/d/13nbpVrLaUp5CatvkxknWR525Gq5QRNqJYO18Kt_LjSE/viewform)
-
Με Χ ευρώ οργανική 8)
Ποιός σκοτίστηκε για το μάθημα! Μεράκι να χεις (και κάποιον να σε χώσει)
Μετά έχεις δίκαιο επειδή λες ότι όλοι είναι σαν και σένα
Πιάτσα
-
Με Χ ευρώ οργανική 8)
Ποιός σκοτίστηκε για το μάθημα! Μεράκι να χεις (και κάποιον να σε χώσει)
Μετά έχεις δίκαιο επειδή λες ότι όλοι είναι σαν και σένα
Πιάτσα
Αυτό σημαίνει "άριστη" κατανόηση της επιγενετικής (https://en.wikipedia.org/wiki/Epigenetics) επί του "πρακτέου".
Οι Ελληνες των κλασικών χρόνων δεν συνέλαβαν την ανθρώπινη ταυτότητα ως ένα Είναι ορθολογικά λογοκρατούμενο, που το βέλος του χρόνου το οδηγεί σε αναπόφευκτη εξύψωση, πρόοδο, αλλά ως ένα Είναι τραγικό και γι’ αυτό ενέταξαν το τραγικό στον λόγο. (http://www.efsyn.gr/arthro/orthologikotita-kai-synaisthima)
-
Οι αρχαίοι Έλληνες, εκτός από έμφαση στο στοιχείο του τραγικού (πράγμα το οποίο δεν αποτελεί γι'αυτούς αυτοσκοπό), πρωτίστως έδιναν έμφαση στην ομορφιά, την καθαρότητα, την τελειότητα, την αυτονομία του πνεύματος, τη διασύνδεση θεωρίας και πράξης, τη διαρκή αγάπη για τη ζωή και την έρευνα (χωρίς περιορισμούς συγκεκριμένων αντικειμένων) και την επιδίωξη της ευτυχίας μέσω της κατάκτησης της αρετής. Ουδεμία σχέση με την εποχή μας δηλαδή... Αυτό ήθελα να τονίσω και γι'αυτό στάθηκα στο σχόλιο περί του αιώνα μας και του "αρχαίου ελληνικού διαφωτισμού" (ή καλύτερα της κλασικής εποχής)... Μακράν απέχει.
-
Οι πιέσεις των δανειστών υπήρχαν από τότε που τους φορτωθήκαμε και θα υπάρχουν μέχρι να τους ξεφορτωθούμε. Αυτοί δε νοιάζονται για τίποτε άλλο πέρα από την αύξηση των εσόδων και τη μείωση των δαπανών. Αυτή που θα πρέπει να ενδιαφέρεται αν τα μέτρα θα είναι αναπτυξιακά θα πρέπει να είναι η κυβέρνηση που αποφασίζει και τι μέτρα θα πάρει.
Για το αλληλένδετο θέμα, δεν κατάλαβα πώς μπορεί να επηρεάσει θετικά την γ΄ανάθεση.
Αλληλένδετα είναι: οι πιέσεις των δανειστών με τα όποια μέτρα παίρνουν (σπασμωδικά ή όχι) οι δικοί μας κυβερνώντες.
Δεν υπάρχει κάτι που να μπορεί να επηρεάσει το θέμα της γ' ανάθεσης, ούτε και έχω να προτείνω κάποια λύση, απλά διαπίστωση κάνω.
Κάθε διαπίστωση και κάθε τοποθέτηση είναι σεβαστή. Εγώ ζήτησα μια διευκρίνιση για να καταλάβω πώς πέρα από τις οικονομικές επιπτώσεις του Brexit, μια επιπλέον τρύπα 6-7 δις ευρώ στον ετήσιο προϋπολογισμό της ΕΕ θα λειτουργήσει με κάποιο τρόπο θετικά για μας στις πιέσεις των δανειστών.
-
Οι αρχαίοι Έλληνες, εκτός από έμφαση στο στοιχείο του τραγικού (πράγμα το οποίο δεν αποτελεί γι'αυτούς αυτοσκοπό), πρωτίστως έδιναν έμφαση στην ομορφιά, την καθαρότητα, την τελειότητα, την αυτονομία του πνεύματος, τη διασύνδεση θεωρίας και πράξης, τη διαρκή αγάπη για τη ζωή και την έρευνα (χωρίς περιορισμούς συγκεκριμένων αντικειμένων) και την επιδίωξη της ευτυχίας μέσω της κατάκτησης της αρετής. Ουδεμία σχέση με την εποχή μας δηλαδή... Αυτό ήθελα να τονίσω και γι'αυτό στάθηκα στο σχόλιο περί του αιώνα μας και του "αρχαίου ελληνικού διαφωτισμού" (ή καλύτερα της κλασικής εποχής)... Μακράν απέχει.
Οι Αρχαίοι Έλληνες "οδήγησαν" το Homo Sapiens που μόλις είχε αναπτύξει την ικανότητα αυτοσυνειδησίας από το 1000 π.Χ. περίπου στην ατραπό της πρωτοκαθεδρίας του "είμαι/είσαι/είναι/είμαστε/είστε/είναι.....{χαρακτηρισμός}" έναντι της (υποτιθέμενης) "αντικειμενικότητας" του "έξω από το είμαι"
που "επιστημονικοποίησε" ο Διαφωτισμός (με όλα τα θαυμαστά καλούδια αυτοεπιβεβαίωσης και διατήρησης της πρωτοκαθεδρίας του "είμαι" - πχ τύπου smartphone - έναντι των "αντιπάλων/διαφορετικών")
και βάφτισε σε "καλόν κ αγαθόν" η υπερισχύουσα σήμερα ηθική του προτεσταντισμού.
Αν δε διαφωνείς σε αυτά:
Τότε:
α) Κατανοείς πως φτάσαμε "εδώ" (μονόδρομος παγκοσμίως)
β) Γιατί ονομάζω έτσι τα 3000 τελευταία χρόνια (με την εξέλιξή τους-φυσιολογικότατη συνέπεια)
γ) Γιατί δεν μπορεί να "λυθεί" το πρόβλημα (από όσους δεν έχουν λαμβάνειν εννοείται, γιατί οι άλλοι τύπου ΣΚΑγια ΣκατοΣάλτε δεν έχουν κανένα πρόβλημα προς το παρόν- όσο μας έχουν πείσει για το τι εστί "ορθολογικό")
και
δ) Ποιός οφείλει να το "λύσει" (έστω θυσιαζόμενος προσωρινά): Οι απόγονοί τους.
Αδύνατο;
Μάλλον.
Θέλει άλλα 1000 χρόνια τουλάχιστον: Νομίζω, αποψή μου.
-
Οι συντεταγμένες είναι πολύ εύκολο να τις μάθει κανείς. Όσο για τη Γεωγραφία, δεν είναι μόνο συντεταγμένες και κλίμακες. Είναι (ή θα έπρεπε να είναι) και γνώσεις για την κάθε χώρα, για τον πληθυσμό, την έκταση, το ανάγλυφο, τις πρωτεύουσες, τα πολιτιστικά στοιχεία όπως η θρησκεία και η γλώσσα σε κάθε χώρα και περιοχή ... όλα αυτά είναι άσχετα με του μαθηματικούς και τους φυσικούς. Πιο σχετικοί είναι μάλλον οι ξενόγλωσσοι.
Είναι και πολλά άλλα! Πριν από λίγα χρόνια διδάσκαμε στα τεχνικά λύκεια το μάθημα "Οικονομική Γεωγραφία" που δε νομίζω να είναι γνωστό σε πολλούς. Α΄ανάθεση!
-
Αλληλένδετα είναι: οι πιέσεις των δανειστών με τα όποια μέτρα παίρνουν (σπασμωδικά ή όχι) οι δικοί μας κυβερνώντες.
Δεν υπάρχει κάτι που να μπορεί να επηρεάσει το θέμα της γ' ανάθεσης, ούτε και έχω να προτείνω κάποια λύση, απλά διαπίστωση κάνω.
Κάθε διαπίστωση και κάθε τοποθέτηση είναι σεβαστή. Εγώ ζήτησα μια διευκρίνιση για να καταλάβω πώς πέρα από τις οικονομικές επιπτώσεις του Brexit, μια επιπλέον τρύπα 6-7 δις ευρώ στον ετήσιο προϋπολογισμό της ΕΕ θα λειτουργήσει με κάποιο τρόπο θετικά για μας στις πιέσεις των δανειστών.
Μέσω της δημιουργίας φαινομένου ντόμινο, αποδυναμώνοντας τη Γερμανία...
-
Οι αρχαίοι Έλληνες, εκτός από έμφαση στο στοιχείο του τραγικού (πράγμα το οποίο δεν αποτελεί γι'αυτούς αυτοσκοπό), πρωτίστως έδιναν έμφαση στην ομορφιά, την καθαρότητα, την τελειότητα, την αυτονομία του πνεύματος, τη διασύνδεση θεωρίας και πράξης, τη διαρκή αγάπη για τη ζωή και την έρευνα (χωρίς περιορισμούς συγκεκριμένων αντικειμένων) και την επιδίωξη της ευτυχίας μέσω της κατάκτησης της αρετής. Ουδεμία σχέση με την εποχή μας δηλαδή... Αυτό ήθελα να τονίσω και γι'αυτό στάθηκα στο σχόλιο περί του αιώνα μας και του "αρχαίου ελληνικού διαφωτισμού" (ή καλύτερα της κλασικής εποχής)... Μακράν απέχει.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
-
Η "αλήθεια" (http://www.dogma.gr/dialogos/to-minyma-tis-agias-kai-megalis-synodou/32444/) της γ΄ ανάθεσης...
χα χα!!
φρέσκια-φρέσκια απ'το "φούρνο"...
Μόνο σίγουρο ότι αυτοκοροϊδευόμαστε στην Εποχή του ΑΕΔΠ.
Και δεν υπάρχει "λύση" για τα επόμενα , τουλάχιστον, 1000 χρόνια.
Σε όποια μορφή "Διαφωτισμού" (Μαρξικής, θρησκευτικής, φιλελλε κλπ).
Όσο το "είναι" υπερκερά το "κάνω".
Μόνο όποιος βιώνει αυτή την Εποχή και αποστασιοποιείται από αυτήτο καταλαβαίνει.
Οι υπόλοιποι βαυκαλίζουν τα καλούδια του ΑρχαιοΕλληνισμού που μας οδήγησε εδώ και ευαγγελίζονται σαν πανάκεια την επιστροφή στις ρίζες...Καλάααααα.!
"Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι"....Ορθό.
-
Οι αρχαίοι Έλληνες, εκτός από έμφαση στο στοιχείο του τραγικού (πράγμα το οποίο δεν αποτελεί γι'αυτούς αυτοσκοπό), πρωτίστως έδιναν έμφαση στην ομορφιά, την καθαρότητα, την τελειότητα, την αυτονομία του πνεύματος, τη διασύνδεση θεωρίας και πράξης, τη διαρκή αγάπη για τη ζωή και την έρευνα (χωρίς περιορισμούς συγκεκριμένων αντικειμένων) και την επιδίωξη της ευτυχίας μέσω της κατάκτησης της αρετής. Ουδεμία σχέση με την εποχή μας δηλαδή... Αυτό ήθελα να τονίσω και γι'αυτό στάθηκα στο σχόλιο περί του αιώνα μας και του "αρχαίου ελληνικού διαφωτισμού" (ή καλύτερα της κλασικής εποχής)... Μακράν απέχει.
Για να είμαστε πιο ακριβείς, η πλειοψηφία των αρχαίων Ελλήνων, όσους έκαναν όλα τα πιο πάνω, τους έστελναν στην εξορία ή τους έδιναν λίγο κωνειάκι. Ειδικά όσους παραμιλούσαν για την Αρετή. Αλλά αρκετά ξεφύγαμε...
-
Μέσω της δημιουργίας φαινομένου ντόμινο, αποδυναμώνοντας τη Γερμανία...
Το χρέος της Ελλάδας βέβαια, προς τις χώρες της Ευρωζώνης, την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και άλλους πιστωτές θα εξακολουθήσει να υφίσταται.
-
Η "αλήθεια" (http://www.dogma.gr/dialogos/to-minyma-tis-agias-kai-megalis-synodou/32444/) της γ΄ ανάθεσης...
χα χα!!
φρέσκια-φρέσκια απ'το "φούρνο"...
Μόνο σίγουρο ότι αυτοκοροϊδευόμαστε στην Εποχή του ΑΕΔΠ.
Και δεν υπάρχει "λύση" για τα επόμενα , τουλάχιστον, 1000 χρόνια.
Σε όποια μορφή "Διαφωτισμού" (Μαρξικής, θρησκευτικής, φιλελλε κλπ).
Όσο το "είναι" υπερκερά το "κάνω".
Μόνο όποιος βιώνει αυτή την Εποχή και αποστασιοποιείται από αυτήτο καταλαβαίνει.
Οι υπόλοιποι βαυκαλίζουν τα καλούδια του ΑρχαιοΕλληνισμού που μας οδήγησε εδώ και ευαγγελίζονται σαν πανάκεια την επιστροφή στις ρίζες...Καλάααααα.!
"Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι"....Ορθό.
Από πού κατάλαβες, αγαπητέ, κάτι τέτοιο; Καμία σχέση όμως! Όσο για τους πτωχούς τω πνεύματι, νομίζω ότι δεν γνωρίζεις επακριβώς σε τι αναφέρεται.
Ζω την Ελλάδα τού σήμερα. Και συγκρίνω με την Ελλάδα τού χτες. Τίποτε περισσότερο, τίποτε λιγότερο.
Μου αρέσει η απλή σκέψη, η απλή έκφραση. Στην απλότητα κρύβεται η ομορφιά, η αυθεντικότητα και η αλήθεια. Όλα τα άλλα...
-
Για να είμαστε πιο ακριβείς, η πλειοψηφία των αρχαίων Ελλήνων, όσους έκαναν όλα τα πιο πάνω, τους έστελναν στην εξορία ή τους έδιναν λίγο κωνειάκι. Ειδικά όσους παραμιλούσαν για την Αρετή. Αλλά αρκετά ξεφύγαμε...
Καταρχάς γέλασα μ'αυτό που γράφεις! Γιατί πρόκειται για διαχρονική τακτική και φυσικά όχι μόνο των αρχαίων Ελλήνων. Οποιοσδήποτε πάει κόντρα στο ρεύμα, ΕΝΟΧΛΕΙ, ειδικά όσους έχουν συμφέροντα ή έχουν κάτι να χάσουν, μπαίνει στο στόχαστρο επειδή διαταράσσει τα νερά, χαλάει την πιάτσα, βρε αδερφέ.
Εντάξει όμως, δεν τα έκανε όλα αυτά η πλειοψηφία των αρχαίων Ελλήνων.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση τού Σωκράτη, μπορεί να μην αντιδρούσαν σε όσα επέβαλλαν κάποιοι ιθύνοντες, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αν ήταν στο χέρι τους και μόνο, θα τον κερνούσαν ...κωνειάκι.
-
Κρίμα,
δεν αξίζει καμιά απάντηση.
έεεερχεται και θα ειναι ό,τι αξίζει σε αυτό τον πολιτισμό.
-
Ο καθείς, ό,τι δύναται.
Εγώ πάλι δεν απαξιώνω κανέναν.
Επειδή θεωρώ μέγιστο δείγμα πολιτισμού (αρχαίου ή μη), τον αλληλοσεβασμό.
Να'σαι πάντα καλά!
-
Άλλα λόγια ν'αγαπιόμαστε,
Από λόγια έτσι
Κι από πράξεις γιουβέτσι.
Κι από μένα την αγάπη μου.
Εκ του αποτελέσματος κρίνεται.
Κρίμα που δε θα ζούμε τότε.
Φάτε ως τότε.
-
"Αλαμπουρνέζικα, η γλώσσα των κουλτουριάρηδων"
https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwif2OaHl8nNAhXKJcAKHYUmCkYQFggwMAI&url=http%3A%2F%2Fwww.thessalonikiartsandculture.gr%2Fblog%2Fepilegmena-arthra%2Falampournezika-i-glossa-ton-koultouriaridon&usg=AFQjCNG4V2nr-S2KzNnHuKKAw4jOND9Q-w
-
Σίγουρα:
Tractatus Logico-Philosophicus (http://people.umass.edu/phil335-klement-2/tlp/tlp.pdf)
-
Αναθέσεις:
π.χ. για απόφοιτο τμήματος Φ (ιλοσοφίας) Π (αιδαγωγικής) Ψ(υχολογίας):
1η) Φιλοσοφία και σχετικά μαθήματα (π.χ. Φιλοσοφικός Λόγος, κλπ.), Ψυχολογία και Σ.Ε.Π. (πιο ειδικοί απ΄τους αποφοίτους των ΦΠΨ δεν υπάρχουν (;)!). Για τους αποφοίτους του τμήματος "Φ.Κ.Σ." (Ρεθύμνου) 1η ανάθεση και η Κοινωνιολογία
2η) Κοινωνιολογία, Ιστορία (με την προϋπόθεση ότι ανάλογα με το Τμήμα αποφοίτησης έχει διδαχθεί σχετικά ιστορικά μαθήματα), Θρησκευτικά (Γ΄ Λυκείου / "Ηθική")
3η) Αρχαία Ελληνικά Γυμνασίου, Νέα Ελληνικά Γυμνασίου (εξαιρουμένων των αποφοίτων Φ.Κ.Σ. που δεν διδάσκονται συναφή μαθήματα)
Ολα μπορούν να γίνουν (στη βάση επιστημονικών και παιδαγωγικών κριτηρίων), ασκεί ο ορθολογισμός να υπερισχύει του μεσαιωνισμού και η πολιτική βούληση (να υπερισχύει) του λαϊκιστικού συντεχνιασμού....
-
στα φροντιστηρια που δουλεύουν συναδελφοι με Proficiency Cambridge είναι κατώτερης ποιότητας δηλαδή;
Συγγνώμη, αλλά δεν είναι συνάδελφοι με Proficiency. Άλλο καθηγητής με ανάλογες σπουδές και πτυχίο Παν/μίου κι άλλο ο καθένας που πήρε μια γλωσσική επάρκεια...μπορεί να δηλώνει καθηγητής, αλλά δεν είναι.
Αυτή η ιστορία με τη Γ' ανάθεση...δε θα βγει σε κάλο. Αλίμονο ο καθένας από εμάς να κάνει επιπλέον οποίες ώρες και σε όποια μαθήματα περισσεύουν, για να γλυτώσει το (αν)ικανότατο υπουργείο μερικούς αναπληρωτές...Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας...Άλλά φυσικά, μόνο τα νούμερα του προυπολογισμου έχουν σημασία, τίποτα άλλο.
-
Συγγνώμη αν έχει ήδη απαντηθεί (δε διάβασα όλες τις σελίδες), αλλά ποια μαθήματα θεωρούνται γ' ανάθεση για τους φιλολόγους;
-
Δεν έχει ψηφιστεί η Γ ανάθεση ακόμα. Το θέμα ανοίχτηκε εξαιτίας του δημοσιεύματος ότι θα εφαρμοστεί και η Γ ανάθεση.
Μέχρι τώρα συζητούνται τα μειονεκτήματα και οι παιδαγωγικές επιπτώσεις καθώς και εικασίες για το τι θα μπορούσε να δοθεί
ως Γ ανάθεση σε κάποια ειδικότητα. Όταν θα ψηφιστεί, σαφώς θα έχουμε να συζητήσουμε πολλά!
-
A, κατάλαβα. Εντάσσεται στο πλαίσιο του "είπα να πω μια ...κία" να δω τι θα γίνει", ε; Έλεος! ::)
Ευχαριστώ πολύ, Lasid.
-
https://www.google.gr/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.esos.gr/arthra/44872/oi-tropologies-me-tis-diorthoseis-opos-psifistikan-apo-ti-voyli&ved=0ahUKEwi88t2ioNXOAhXD7RQKHbniAIEQFggdMAE&usg=AFQjCNG344qEoKBm9vwjCoZXuiHtqmbBzQ
Η γ ανάθεση έχει ψηφιστεί από τέλη Ιουνίου (για την ακρίβεια έχει ψηφιστεί η δυνατότητα γ ανάθεσης σε εκπ/κους χωρίς τις λεπτομέρειες εφαρμογής που έχουν ενδιαφέρον κ σημασία δλδ ποιος θα παίρνει τι...)..
-
Καθώς πλησιάζει ο καιρός νομίζω γίνεται όλο και πιο πιθανό ότι δεν θα υπάρχουν συγκεκριμένες γ αναθέσεις. Αλλά θα δωθεί η δυνατότητα στο σύλλογο να αποφασίζει αόριστα με βάση τις σπουδές των ενδιαφερόμενων.
-
Καθώς πλησιάζει ο καιρός νομίζω γίνεται όλο και πιο πιθανό ότι δεν θα υπάρχουν συγκεκριμένες γ αναθέσεις. Αλλά θα δωθεί η δυνατότητα στο σύλλογο να αποφασίζει αόριστα με βάση τις σπουδές των ενδιαφερόμενων.
όχι αν δεν το γράφει κάπου αυτό που λες....
αλήθεια τα τετράμηνα στο γυμνάσιο ψηφίστηκαν; όπως και το ποια μαθήματα θα είναι γραπτώς εξεταζόμενα;
το μόνο που έχω δει είναι το νέο ωρολόγιο....τα άλλα;
-
όχι αν δεν το γράφει κάπου αυτό που λες....
Εννοείται. Αυτό νομίζω οτι θα γίνει.
-
αλήθεια τα τετράμηνα στο γυμνάσιο ψηφίστηκαν; όπως και το ποια μαθήματα θα είναι γραπτώς εξεταζόμενα;
το μόνο που έχω δει είναι το νέο ωρολόγιο....τα άλλα;
τα τετράμηνα ψηφίστηκαν.Ήδη οι καρτέλες που ήρθαν για τη φετινή α γυμνασίου είναι καινούριες,με τετράμηνα.Τα μαθήματα που θα δίνονται γραπτώς όμως δεν έχουν καθοριστεί ακόμα
-
τα τετράμηνα ψηφίστηκαν.Ήδη οι καρτέλες που ήρθαν για τη φετινή α γυμνασίου είναι καινούριες,με τετράμηνα.Τα μαθήματα που θα δίνονται γραπτώς όμως δεν έχουν καθοριστεί ακόμα
μήπως μπορείς να μου δώσεις λινκ για τα τετράμηνα ?
-
Δυστυχώς όχι.Νόμιζα ότι ήταν στο φεκ 1640/9-6-2016,αλλά τώρα που το ξαναείδα το συγκεκριμένο φεκ έχει μόνο τις αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα.Δοκίμασα να μπω και στο myscool,όμως δεν με αφήνει να δω αν έχουν καταχωρίσει τρίμηνα ή τετράμηνα.Οι καρτέλες ωστόσο ήρθαν με τις αλλαγές
-
Με τη συλλογιστική της οικονομίας αναπληρωτών μάλλον ήρθε, μετά τους ΠΕ02 και ΠΕ04, η σειρά των ΠΕ03...
Τι πιο απλό, οι μηχανικοί πολυτεχνείων των ΕΠΑΛ θα έχουν ως Γ ανάθεση τα μαθηματικά...
Οι ΠΕ15 θα πάρουν αμπάριζα όλες τις Γεωγραφίες...
Γ ανάθεση τα Μαθηματικά (Άλγεβρα / Γεωμετρία) A ΕΠΑΛ :
στους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ04.01,
ΠΕ19, ΠΕ20 ( με πτυχίο πληροφορικής ή μαθηματικών),
ΠΕ12 (01,03,04,05,06,07,08,10),
και ΠΕ17 (01,02,03,04).
http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2016/%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%98%CE%95%CE%A3%CE%95%CE%99%CE%A3_%CE%95%CE%A0%CE%91%CE%9B_8-16.pdf
-
Μαθηματικά λυκείου κ από φυσικούς , πληροφορικής κ τεχνικές ειδικότητες δλδ μ άλλα λόγια ν αξιοποιήσουμε στο έπακρο το μόνιμο προσωπικό καλύπτοντας τ ωράρια τους με κάθε τρόπο.
-
Αναμενόμενο στους μαθηματικούς... ξεκάρφωμα η φυσική και χωρίς νόημα....
υπάρχουν όροι όμως...διαβάστε
επίσης παραθυράκι για υπέρβαση των 11 ωρών
(http://image.prntscr.com/image/acb887bca412466bb2d314927ea38078.png)
Θ. Η Τρίτη (Γ΄) Ανάθεση αφορά στη βασική ειδικότητα
και ενεργοποιείται μετά την 30η Σεπτεμβρίου, με απόφα-
ση του ΠΥΣΔΕ, για τυχόν κενά που δεν έχουν καλυφθεί,
με την ίδια σειρά που ακολουθείται στην περίπτωση της
πρώτης και δεύτερης ανάθεσης. Επίσης, μετά την 30η
Σεπτεμβρίου, εφόσον υπάρχουν διδακτικές ώρες που δεν
έχουν καλυφθεί στο σχολείο ή στο σχολικό συγκρότημα
ή στα όμορα σχολεία ή σε άλλα σχολεία της Διεύθυν-
σης Εκπαίδευσης, τότε οι διδακτικές ώρες της δεύτερης
ανάθεσης ή της δεύτερης ειδικότητας μπορούν να
υπερβούν τις έντεκα (11), μετά από σχετική απόφαση
του ΠΥΣΔΕ.
-
αααα και προσοχή η τελευταία απόφαση για αναθέσεις στα ΕΠΑΛ ήταν 10 Ιουνίου...ναι αυτού του Ιουνίου...και άλλαξε σε 2 μήνες....
και να θυμίσω ότι και οι αναθέσεις Γυμνασίου Λυκείου ήταν την ίδια μέρα 10 Ιουνίου 2016.... οπότε... δεν αποκλείεται να σκάσουν και εκεί νέες αναθέσεις....λέτε;
-
Να ρωτήσω; έχει διδάξει κάποιος ΠΕ 02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ το μάθημα ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ως δεύτερη ανάθεση; Κάποιος φιλόλογος με οργανική προηγείται σε ανάθεση σε σχέση με τον αποσπασμένο οικονομολόγο ή όχι;
-
ακόμα μια προσθήκη Γ ανάθεσης στην
-
Πρόσφατη...
Ενδιαφέρον... :(
-
και ΝΑΙ έσκασε η Γ ενισχυμένη και στο γυμνάσιο λύκειο !!!!
Ε ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ!
(https://i.imgur.com/pVCmfrv.png)
(https://i.imgur.com/MJJSaK5.png)
(https://i.imgur.com/b4rN4jH.png)
(https://i.imgur.com/lk6Wlx7.png)
(https://i.imgur.com/wp2D4Ez.png)
Περαστικά
-
συνάδελφε μήπως είναι εύκολο το λινκ
-
συνάδελφε μήπως είναι εύκολο το λινκ
https://www.docdroid.net/qSEAiyo/-ya-2.pdf.html (https://www.docdroid.net/qSEAiyo/-ya-2.pdf.html)
-
https://www.docdroid.net/qSEAiyo/-ya-2.pdf.html (https://www.docdroid.net/qSEAiyo/-ya-2.pdf.html)
ευχαριστώ πολύ
-
Δηλαδή οι απόφοιτοι του τμήματος ΤΕΙ οινολογίας και τεχνολογίας ποτών θα μπορούν να διδάξουν Χημεία στα Γυμνάσια;
ΜΠΟΥ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ !!!!!!!!
-
Δηλαδή οι απόφοιτοι του τμήματος ΤΕΙ οινολογίας και τεχνολογίας ποτών θα μπορούν να διδάξουν Χημεία στα Γυμνάσια;
ΜΠΟΥ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ !!!!!!!!
δεν σε κατάλαβα... χικ... :-[
-
Τρελή φάση λέμε.....τι σχέση έχει το συγκεκριμένο ΤΕΙ με την διδασκαλία της Χημείας στο Γυμνάσιο; Ας βάλουν και αποφοίτους ΤΕΙ Μηχανολογίας να διδάξουν και Φυσική .....
-
Δηλαδή οι απόφοιτοι του τμήματος ΤΕΙ οινολογίας και τεχνολογίας ποτών θα μπορούν να διδάξουν Χημεία στα Γυμνάσια;
ΜΠΟΥ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ !!!!!!!!
Cheers! Στην υγειά μας! ;)
-
Υγεία ....cheers επίσης και όλα καλά......
-
Η Κ.Π.Α σε ποιους δινεται β αναθεση στο γυμνάσιο;;;;
-
Μάλλον άσχετη η ερωτηση μου, αλλα οκ το βρήκα!
-
Οι μαθηματικοί πάμε για κατάργηση αφού τα μαθηματικά γυμνασίου έχουν σπάσει τα κοντέρ στις
-
Ααα γιατί το λες αυτό? Η Γ ανάθεση είναι πάγιο αίτημα των συναδέλφων.
-
https://www.docdroid.net/qSEAiyo/-ya-2.pdf.html (https://www.docdroid.net/qSEAiyo/-ya-2.pdf.html)
[/quote]
Αυτό το λινκ παραπεμπει σε κάτι εγκυρο ; Το έγγραφο φέρνει ημερομηνία 25/8 και πουθενά στο υπουργείο , στην ιστοσελίδα δεν βρήκα κατι . Ούτε στο ψαξιμο . Το αντιστοιχο φεκ εχει ημερομηνία 24/8 και έχει διαφορές από αυτό που ανεβασατε εδω στη γ ανάθεση .
-
https://www.docdroid.net/qSEAiyo/-ya-2.pdf.html (https://www.docdroid.net/qSEAiyo/-ya-2.pdf.html)
Αυτό το λινκ παραπεμπει σε κάτι εγκυρο ; Το έγγραφο φέρνει ημερομηνία 25/8 και πουθενά στο υπουργείο , στην ιστοσελίδα δεν βρήκα κατι . Ούτε στο ψαξιμο . Το αντιστοιχο φεκ εχει ημερομηνία 24/8 και έχει διαφορές από αυτό που ανεβασατε εδω στη γ ανάθεση .
είναι δυνατόν να μην είναι έγκυρο ? πλάκα νομίζεις κάνουμε εδώ ? πάρε και το διαβιβαστικό
https://www.docdroid.net/TN8wnYa/-y.doc.html
σήμερα το έστειλαν στα σχολεία! 1-9-16
το ότι δεν το βλέπεις στο υπουργείο είναι για να μην τους κράξουν
τα εκπαιδευτικά σαιτ κοιμούνται
ΥΓ αν θες σου δίνω και το πότε ακριβώς έφυγε το email από το υπουργείο
-
Πάρτε και το ΦΕΚ για να είναι εύπεπτο
https://www.docdroid.net/qMF8Wuy/fek2758-1-9-16.pdf.html (https://www.docdroid.net/qMF8Wuy/fek2758-1-9-16.pdf.html)
ξαναλέω έχει πάει από το πρωί παντού.... δεν ακούστηκε ούτε κιχ... όνειρο ζω ? που είναι η ΟΛΜΕ ακόμα στα μπάνια ? οι επιστημονικές ενώσεις ? σσσσσσ
-
Γιατί να αντιδράσει η ΟΛΜΕ!
Η απόφαση αυτή εκφράζει την πλειοψηφία της καθώς και του εκπαιδευτικού κόσμου που εκπροσωπεί.
Επιδιώκει μάλιστα πολύ περισσότερο άνοιγμα των αναθέσεων....
-
http://www.ipaideia.gr/eidhseis/e-esi-giati-den-eisai-stin-taksi-na-didaskeis-kai-kanoun-keno-ta-paidia-ma-sfouggarizo-i.htm (http://www.ipaideia.gr/eidhseis/e-esi-giati-den-eisai-stin-taksi-na-didaskeis-kai-kanoun-keno-ta-paidia-ma-sfouggarizo-i.htm)