0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στις χωρες που οι εκπαιδευτικοι διδασκουν δυο διαφορετικα αντικειμενα ειναι γιατι ακριβως αυτα σπουδαζουν για το πτυχιο τους ως διπλη ειδικοτητα (π.χ. στον Καναδα ο εκπαιδευτικος σπουδαζει υποχρεωτικα δυο διαφορετικα γνωστικα αντικειμενα και χωρις γνωστικη συναφεια μεταξυ τους οπως μαθηματικα και γαλλικα, ´η φυςικη αγωγη και γαλλικα, και εχω την εντυπωση οτι κατι αντιστοιχο πρεπει να συμβαινει και στη Γερμανια, διορθωστε με αν κανω λαθος) Σε Γαλλια τα αντικειμενα ειναι σαφως διαχωρισμενα: οι πτυχιουχοι της Φιλολογιας και της Ιστοριας-Γεωγραφιας (ενιαιος κλαδος) εξεταζονται διαφορετικα στον διαγωνιςμο και δε νοειται επ'ουδενι ο μεν να διδαξει τα δε, πολλω δε μαλλον ο ξενογλωσσος την ιστορια ´η ο μαθηματικος τη γεωγραφια. Στην Ιταλια ο φιλολογος διδασκει και ιστορια και γεωγραφια, οχι ομως ο μαθηματικος ´η ο ξενογλωσσος. Ολοι με 18 ωρες ωραριο, χωρις διοικητικο εργο και β αναθεση, στη Γαλλια με διοριςμους μονιμων μεςω ετηςιου διαγωνιςμου και στην Ιταλια χωρις διαγωνισμο αλλα με παγια καλυψη των ετησιων αναγκων με προσληψεις αναπληρωτων στον τοπο των συμφεροντων τους Οι δανειστες ζητανε την επιτευξη οικονομικων στοχων, οι αποφασεις ομως για τον τροπο που αυτοι θα επιτευχθουν ανηκουν στις ελληνικες νυν και πρωην κοντοφθαλμες κυβερνησεις που προφανως διαλεγουν την πιο προχειρη λυση. Αντιστοιχες παρασπονδιες γινοντουσαν και πριν την κριση στο χωρο της ελληνικης εκπαιδευσης, δεν ειναι καινουριο φρουτο.
Κάποτε υπήρχε η γ ανάθεση. Μήπως κάποιος θυμάται ή μπορεί να βρει ποιές ειδικότητες και ποια αντικείμενα αφορούσε;Πριν λίγες μέρες είχαν βγει οι αναθέσεις οπότε πάμε για τροποποίηση λογικά. Πιθανότερο είναι να δώσουν κάτι στους οικιακής οικονομίας και ΠΕ04, όπως επίσης και στις τεχνικές ειδικότητες των επαλ
Πάντως επί της ουσίας, πρόκειται για ένα ακόμη "μέτρο" της κυβέρνησης ύστερα από πιέσεις των "δανειστών"!Εύχομαι αύριο να έχουμε ψήφο υπέρ του Brexit ......(και μην πει κάποιος οτι ξέφυγα εντελώς από το θέμα, όλα αλληλένδετα είναι)
Όταν όμως διδάσκονται οι γεωγραφικές συντεταγμένες και οικλίμακες όλοι ρωτάν τους μαθηματικούς. Να τα λέμε όλα όχι αυτά που μας συμφέρουν.
Μόνο οι μαθηματικοί γνωρίζουν τις γεωγραφικές συντεταγμένες και τις κλίμακες;
και οι φυσικοί
Οι πιέσεις των δανειστών υπήρχαν από τότε που τους φορτωθήκαμε και θα υπάρχουν μέχρι να τους ξεφορτωθούμε. Αυτοί δε νοιάζονται για τίποτε άλλο πέρα από την αύξηση των εσόδων και τη μείωση των δαπανών. Αυτή που θα πρέπει να ενδιαφέρεται αν τα μέτρα θα είναι αναπτυξιακά θα πρέπει να είναι η κυβέρνηση που αποφασίζει και τι μέτρα θα πάρει.Για το αλληλένδετο θέμα, δεν κατάλαβα πώς μπορεί να επηρεάσει θετικά την γ΄ανάθεση.
Παράθεση από: jak_13 στις Ιουνίου 25, 2016, 07:27:36 amΜόνο οι μαθηματικοί γνωρίζουν τις γεωγραφικές συντεταγμένες και τις κλίμακες;και οι φυσικοί
Mην αποκλείετε, αγαπητοί συνάδελφοι πασών των ειδικοτήτων, το γεγονός να γνωρίζουν και συνάδελφοι άααλλων ειδικοτήτων (περισσότερο ή λιγότερο σχετικών με τη δική σας) και περί εξειδεικευμένων και περί μη εξειδικευμένων ζητημάτων!
και οι φυσικοίΔεν αποκλείω και 1-2% των ΠΕ03 να μην "γνωρίζουν" περί τούτουκαι να το διαβάζουν από το βιβλίο για να το "διδάξουν" (αν και εφόσον το διδάξουν).Δεν αποκλείω 1-2% των ΠΕ02 να γνωρίζουν (πραγματικά) όλο το "αφήγημα" της Σύγχρονης Γενετικής αλλά και πως να το "διδάξουν".Το θέμα είναι ότι:1.> Δεν μπορούμε να γενικεύουμεκαι2.> Γνωρίζουμε πως εφαρμόζονται πρακτικά τέτοια θέματα στη χώρα μας (και όχι μόνο στο τυπικό εκπ/κό σύστημα).Γνωρίζουμε επίσης τον πραγματικό λόγο ύπαρξης αυτής της νομοθέτησης και το ποιά η διαφορά των λεγομένων ("ακραιφνώς...." ) με τα πρακταία, ειδικά στη χώρα μας.Και για να υπερθεματίσω την άποψη του greedo περί σχέσης......γνωρίζουμε το τί υψηλή τεχνογνωσία θέλει το know-how που μπορεί να προσφέρει ο δικός μας στον Άγγλο για "άλλα λέμε..άλλα κάνουμε".Αλλά δεν έχει και νόημα να επεκτεινόμαστε.Και όσο "τρελλό" κι αν σας φανεί.... : Ο ορθολογισμός δεν έχει "βάση στήριξης" (πάρτε το αυτό όπως θέλετε) στην Εποχή μας (του ΑρχαιοΕλληνικού Διαφωτισμού με τις δάφνες του προτεσταντισμού),παρά μόνο "αφορμή" επιβολής του δίκαιου του ισχυροτέρου και ως τυράκι κατάληψης αυτής της "θέσης".Και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.
Δεν αποκλείω και 1-2% των ΠΕ03 να μην "γνωρίζουν" περί τούτουκαι να το διαβάζουν από το βιβλίο για να το "διδάξουν" (αν και εφόσον το διδάξουν).Δεν αποκλείω 1-2% των ΠΕ02 να γνωρίζουν (πραγματικά) όλο το "αφήγημα" της Σύγχρονης Γενετικής αλλά και πως να το "διδάξουν".Το θέμα είναι ότι:1.> Δεν μπορούμε να γενικεύουμεκαι2.> Γνωρίζουμε πως εφαρμόζονται πρακτικά τέτοια θέματα στη χώρα μας (και όχι μόνο στο τυπικό εκπ/κό σύστημα).