Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: skiron στις Αυγούστου 21, 2008, 04:17:49 pm
-
Καλησπέρα σε όλους κ καλή σταδιοδρομία σε όσους διορίστηκαν φέτος!
Καταρχάς να ζητήσω συγνώμη για την γενικότητα κ το εύρος του post μου αλλά πραγματικά δεν ξέρω πού κ πώς να απευθυνθώ...
Η ιστορία-απορεία μου λοιπόν έχει ως εξής:
Το εν λόγω όνειρο αφορά μια θέση στην εκπαίδευση... όνειρο-επιθυμία που γίνεται όλο κ πιο έντονο με την πάροδο του χρόνου, κ αυτό όχι για την μονιμότητα που προσφέρει αλλά για την φύση του επαγγέλματος σε συνδιασμό με τα "θέλω" κ τον χαρακτήρα μου. Δυστυχώς, όπως κ οι περισσότεροι, άργησα να καταλάβω τι θέλω να κάνω στη ζωή μου... Όταν τελείωσα λοιπόν το λύκειο, έδωσα πανελλήνιες κ χωρίς να ασχοληθώ ιδιαίτερα (καθώς το μυαλό ήταν ακόμα πάνω απ το κεφάλι μου..) πέρασα ΤΕΙ Μηχανολογίας. Ήταν απλά μια επιλογή απ τις πολλές του μηχανογραφικού, κάτι που ποτέ δεν αγάπησα αλλά απλά ακολούθησα. Έτσι, κ όσο το μυαλό άρχισε να ωριμάζει, κατάφερα να τελειώσω γρήγορα τις σπουδές μου κ να πάρω το πτυχίο μου πριν 3 χρόνια. Η αλήθεια δεν άργησε να φανεί κ απ τις πρώτες κιόλας επαγγελματικές εμπειρίες ως Μηχανολόγος κατάλαβα πως είναι απλά κάτι που δε μου ταιριάζει, κάτι που δε θα θελα να κάνω στη ζωή μου. Δούλεψα για κάποιο σύντομο διάστημα κ μετά έφυγα φαντάρος. Όταν επέστρεψα η μηχανολογία ήταν το μόνο που δεν έψαχνα για απασχόληση κ με τα πολλά κατέληξα να δουλεύω σε μια ιδ. τράπεζα, σε άσχετο αντικείμενο απ αυτό του πτυχίου μου φυσικά. Στην τράπεζα είμαι σχεδόν ένα χρόνο...είναι κάτι που με καλύπτει προς το παρόν αλλά όχι κάτι που θα θελα να κάνω για πάντα... μπορεί να είμαι νέος στον κλάδο των τραπεζών αλλά ήδη έχω βιώσει την αναξιοπρέπεια, το γλύψιμο για τα επιθυμητά νούμερα, την ανασφάλεια κ το άγχος για να ικανοποιήσω τα συμφέροντα του μεγαλοεργοδότη που το μόνο που θέλει είναι να δουλέψει τον κοσμάκι κ να τον γεμίσει δάνεια κ κάρτες...ξέρω πως σύντομα θα με κουράσει..
Έχω μπει λοιπόν σε μια δυσβάσταχτη κ επίπονη ρουτίνα βιώνοντας τη δουλεία του ιδιωτικού τομέα, μόνο που το όνειρο ακόμα υπάρχει... το όνειρο του να ξεφύγω απ όλ αυτά...κ όσο πάει δυναμώνει....Κ πραγματικά, τώρα πλέον που ολοκλήρωσα τις σπουδές μου,ολοκλήρωσα κ τις στρατιωτικές υποχρεώσεις μου,μπήκα στην αγορά εγασιάς κ έχω εμπειρία, κάθομαι κ αναρωτιέμαι πιο ώριμα από ποτέ αν αυτά ήθελα εγώ απ τη ζωή μου..
Για να μην σας κουράζω άλλο, αποφάσισα να μην αφήσω τις επιθυμίες μου στην τύχη τους κ να κυνηγήσω αυτά που με γεμίζουν. Είμαι 28 ετών κ θεωρώ πως έχω ακόμα το χρόνο να αλλάξω αυτά που με χαλάνε.... Κ εδώ είναι που χρειάζομαι τη βοήθειά σας. Η μηχανολογία δε μου δίνει επιλογή για να γίνω εκπαιδευτικός καθώς οι θέσεις αφορούν μόνο τεχνικά λύκεια κτλ κ είναι ελάχιστες, οι θέσεις στην ΑΣΠΑΙΤΕ για επάρκεια μηδαμηνές,ενώ δεν μου αρέσει κ σαν επιστήμη γιοα να την διδάξω.. με λίγα λόγια σχεδόν αδύνατο.Έτσι, οπλισμένος με πείσμα κ θέληση αποφάσισα να διαβάσω κ να ξαναδώσω πανελλήνιες εξετάσεις το επομενο καλοκαίρι ,καθώς οι διαδικασίες των κατατακτηρίων απλά δε μου δίνουν ελπίδες ενώ το μεταπτυχιακό δε μου δίνει από μόνο του δυνατότητα για εκπαίδευση κ το κόστος είναι μεγάλο.. Στόχος παραμένει τι άλλο, μια μελλοντική θέση στην εκπαίδευση.
Σκοπός μου είναι να ακολουθήσω ένα προπτυχιακό πρόγραμμα που να με οδηγήσει στην απόκτηση ενός 2ου πτυχίου (ΑΕΙ πλέον) που να μου δίνει την δυνατότητα για καριέρα στην δημόσια εκπαίδευση, (κυρίως 2βάθμια) όντας παράλληλα χρήσιμο κ στον ιδιωτικό τομέα σε περίπτωση που η εκπαίδευση μείνει δυστυχώς απλά ένα όνειρο...Η πρώτη σκέψη ήταν Πληροφορική, μιας κ μου αρέσει ενώ συνδιάζεται κ με όλα όσα έχω κάνει (ακαδημαϊκά κ επαγγελματικά).Δε θα πάει χαμένο με άλλα λόγια σε καμία περίπτωση... Διαβάζοντας όμως εδω κ μέρες τα αντίστοιχα topics των πληροφορικών-ΠΕ19 καταλαβαίνω το πόσο δύσκολο είναι να καταφέρω να διοριστώ στη εκπαίδευση στον εν λόγω κλάδο..κρίμα γιατί ήταν αυτό που ταίριαζε περισσότερο με την εως τώρα πορεία μου κ μου έδινε κ την ασφάλεια να μην μείνει απλά στον τοίχο αν συνέχιζα στον ιδιωτικό τομέα. Με βάση τα παραπάνω καλούμαι να πάρω μια απόφαση κ πραγματικά δυσκολεύομαι. Δε ξέρω ποια σχολή να βάλω στόχο... θα μπορούσα να βάλω παιδαγωγικό αλλά σκέφτομαι πως αν κάτι πάει στραβά κ δε διοριστώ ποτέ, τότε πάει εντελώς χαμένο..σαν πτυχίο δε με βοηθάει σε τίποτα πέραν της εκπαίδευσης...ή μήπως όχι? κ όσο να ναι είμαι ήδη 28 ετών κ δε με παίρνει για αλχημίες...πρέπει να πάρω μια σωστή απόφαση. Όταν φαντάζομαι τον εαυτό μου εκπαιδευτικό τα χαμόγελα "φτάνουν μέχρι τα αυτιά"...αλλά πρέπει να διαλάξω κάτι που να διατηρεί μεν το όνειρό μου κ να μπορεί να με οδηγήσει σ αυτό σε σύντομο διάστημα, να είναι όμως χρήσιμο κ σε περίπτωση που δεν τα καταφέρω..
Πραγματικά συγνώμη αν κούρασα κ σας μπέρδεψα... είμαι κ εγώ αρκετά μπερδεμένος γι αυτό κ ζητάω τις γνώμες σας μιας κ έχετε αρκετή εμπειρία στα περί εκπαίδευσης κ διορισμών... έχω μια χρονιά να διαβάσω κ να πετύχω. μόνο που χρειάζομαι ξεκάθαρο στόχο. Ποιά σχολή με οδηγεί με τις περισσότερες πιθανότητες στην εκπαίδευση κ σε σύντομο διάστημα? (δε με παίρνει να περιμένω μια 10ετια αφού πάρω το πτυχίο..) ενώ είναι χρήσιμη κ στην υπόλοιπη αγορά εργασίας? Να το παλέψω γα πληροφορική ή κάτι άλλο που θεωρείτε καλύτερο κ "βολικότερο" ?
Ευχαριστώ προκαταβολικά
-
Eίσαι ήδη 28 χρονών και αν ξεκινήσεις τώρα καλώς εχόντων των πραγμάτων θα πάρεις πτυχίο στα 33!Δε νομίζεις πως είναι μεγάλο ρίσκο να επενδύσεις σε έναν κλάδο που δε προσφέρει άμεση αποκατάσταση όπως η πληροφορική;
Γνώμη μου είναι ότι ένας κλάδος που μελλοντικά θα απορροφήσει περισσότερους πτυχιούχους είναι αυτός των νηπιαγωγών!Σχετικά με τον κλάδο των δασκάλων πιστεύω ότι έχει αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση για κορεσμό!
Γιατί δεν κάνεις μια ψηφοφορία για να συγκρίνεις στατιστικά ποιός κλάδος προβλέπεται να έχει την αμεσότερη επαγγελματική αποκατάσταση;
Σου εύχομαι καλή επιτυχία σε ότι επιλέξεις να κάνεις!
-
Συμφωνώ μαζί σου maryk. Αν και δασκάλα...δε νομίζω πως ο κλάδος θα παραμείνει ανοιχτός για πολλά χρόνια ακόμη. Ήδη με τον καιρό αρχίζουμε και αποτελούμε ηλικιακή πλειοψηφία στα μικρά μέρη, όπου κάποτε..συναντούσες και κανένα μεγαλύτερο δάσκαλο.
-
Συμφωνώ μαζί σου maryk. Αν και δασκάλα...δε νομίζω πως ο κλάδος θα παραμείνει ανοιχτός για πολλά χρόνια ακόμη. Ήδη με τον καιρό αρχίζουμε και αποτελούμε ηλικιακή πλειοψηφία στα μικρά μέρη, όπου κάποτε..συναντούσες και κανένα μεγαλύτερο δάσκαλο.
Κατ αρχήν χαίρομαι ιδιαίτερα να συναντώ στο δρόμο νέες συναδέλφισσες και όχι πουρά της εκπ/σης!!!! ;D ;D
Όσον αφορά το θέμα του Σκίρωνα θα έλεγα να κυνηγήσει το όνειρό του...Αυτό είναι που αξίζει. Πάντα στη ζωή αγωνίζεσαι για τη βελτίωσή σου είτε πνευματική είτε υλική. Αν μέναμε σε ένα διορισμούλι ζήτω που καήκαμε. Εγω φίλε είμαι μαζί σου κι εγώ θα το έκανα κι ότι έβγαινε!!! ;)
-
;)Δε διαφωνώ μαζί σου mimis...Είναι ωραίο να έχεις συνομήλικους ανθρώπους γύρω σου. Αλλά και η πείρα όταν υπάρχει και είναι πρόθυμη βέβαια να σε βοηθήσει..καλή είναι...
Η αλήθεια ειναι πως τα όνειρά μας πρέπει να τα κυνηγάμε. Τουλαχιστον έτσι δε θα λέμε πως μείναμε άπραγοι.... ;D
-
Eίσαι ήδη 28 χρονών και αν ξεκινήσεις τώρα καλώς εχόντων των πραγμάτων θα πάρεις πτυχίο στα 33!Δε νομίζεις πως είναι μεγάλο ρίσκο να επενδύσεις σε έναν κλάδο που δε προσφέρει άμεση αποκατάσταση όπως η πληροφορική;
Παιδιά thanks για αυτές τις πρώτες απαντήσεις! με βοηθάτε όσο δε φαντάζεστε με το να το συζητάμε..
Maryk θεωρείς λοιπόν πως η πληροφορική δεν προσφέρει άμεση αποκατάσταση οπότε δε θα το επέλεγες στη θέση μου.... το καλό όμως με την πληροφορική είναι πως θα μου δώσει πολλές διεξόδους και εκτώς εκπαίδευσης αν αυτή δε κάτσει....Τώρα για το περι νηπιαγωγών δεν θα το έκανα εκ των πραγμάτων οπότε πάμε για άλλη λύση....περιμένω κ άλλες προτάσεις κ το συζητάμε...το όνειρο θα το κυνηγήσω σίγουρα...απλά ψάχνω να βρω τον "περιβάλλοντα χώρο" του!
Όσον αφορά το θέμα του Σκίρωνα θα έλεγα να κυνηγήσει το όνειρό του...Αυτό είναι που αξίζει. Πάντα στη ζωή αγωνίζεσαι για τη βελτίωσή σου είτε πνευματική είτε υλική. Αν μέναμε σε ένα διορισμούλι ζήτω που καήκαμε. Εγω φίλε είμαι μαζί σου κι εγώ θα το έκανα κι ότι έβγαινε!!! ;)
Σ'ευχαριστώ φίλε μου! Αυτό ακριβώς έχω σκοπό να κάνω..... απλά ψάχνω την καλύτερη επιλογή..... Help!!!!
-
το καλό όμως με την πληροφορική είναι πως θα μου δώσει πολλές διεξόδους και εκτώς εκπαίδευσης αν αυτή δε κάτσει....
Το παρόν πτυχίο σου μπορεί φαντάζομαι να σου προσφέρει διεξόδους εκτός εκπαίδευσης...
Νόμιζα ότι το όνειρό σου έχει να κάνει με την εκπαίδευση αυτή καθ'εαυτή!
-
Ναι όπως το λες είναι, μόνο που πρέπει να σκεφτώ κ την πιθανότητα να μη καταφέρω να διοριστώ ποτέ...... γι αυτό με νοιάζει κ η εφαρμογή του 2ου πτυχίου κ εκτώς εκπαίδευσης. δε θέλω να πάει χαμένος τόσος κόπος... Αν ήξερα πως θα πάρω κάποιο πτυχίο που θα με έκανε σίγουρα εκπαιδευτικό τότε όλα τα άλλα δε θα με ένοιαζαν... ο πρώτος στόχος είναι κ θα είναι η εκπαίδευση αλλά μιας κ θα μπω σε τέτοια διαδικασία ας διαλέξω κάτι που να μην το κορνιζάρω στον τοίχο αν κάτι πάει στραβά..δεν είναι εύκολο πράγμα ο διορισμός όσο κ αν το θέλω.. είναι σαφές νομίζω αυτό που λέω!
-
Με σεβασμό στο όνειρο που κυνηγάς, θα σου πω την (ταπεινή) άποψη μου.
Δεν γίνεται να έχεις και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο. ¨Η θα επιλέξεις μια καθηγητική σχολή, όπου οι δυνατότητες έργασίας περιορίζονται σε εκπαιδευτικό περιβάλλον (δημόσιο ή ιδιωτικό), αλλά υπάρχει καλύτερη πιθανότητα απορρόφησης (στο δημόσιο), ή θα επιλέξεις πολυτεχνικές σχολές, οπου θα έχεις περισσότερες επιλογές στην εξωεκπαιδευτική αγορά εργασίας, αλλά μικρότερη απορροφητικότητα στην δημόσια εκπαίδευση.
Αν επιλέξεις το 1ο, πρέπει να ξεκαθαρίσεις τι είδους εκπαιδευτικός θέλεις (και όχι μπορείς) να γίνεις. φαντάσου, πχ. να γίνεις δάσκαλος, να διοριστείς να διαπιστώσεις οτι δεν σε ¨γεμίζει" ή οτι δεν τα βγάζεις πέρα με τα πιτσιρίκια. Ανάλογα με το αν έχεις έφεση στις θετικές ή στις θεωρητικές επιστήμες θα κάνεις την επιλογή σου. Και μη θεωρείς οτι είσαι μεγάλος. Ολα εξαρτώνται από τις επιδόσεις σου στον ΑΣΕΠ. Αυτή είναι ίσως η μοναδική παράμετρος στο όλο σύστημα της εκπαίδευσης που την ελέγχεις απόλυτα (αν θα διαβάσεις λίγο, πολύ ή καθόλου).
Αυτά και καλή τύχη!
-
Φιλε σκιρωνα εγω δεν πιστευω πως θα μπορουσες να κανεις τετοια δραματικη αλλαγη χωρις πολλη σκεψη και μπραβο που παιρνεις αποψεις αλλα ετοιμη απαντηση δεν υπαρχει.
Καταρχην, το ονειρο σου ειναι η εκπαιδευση ή ο διορισμός?
Αυτο να μας εξηγησεις αλλα και στον εαυτό σου.
Υπαρχουν φροντιστηρια, ΙΕΚ, ΚΕΚ, ΚΕΕ, σχολες ΟΑΕΔ, σχολεια Δευτερης ευκαιριας, ιδιωτικα σχολεια, δημοσια, ιδιαιτερα μαθηματα. Σε ολα αυτα συμμετεχει ενας εκπαιδευτικος κι εχει ευκαιριες για απασχοληση.
Εσυ δεν εχεις μπει στη διαδικασια να διδαξεις ποτε;
Εστω να κανεις φοιτητικα μαθηματα στο αντικειμενο σου;
Γιατι μου δινεις την εντυπωση (δεν ειμαι και απολυτη, μην προσβληθεις) οτι σου αρεσει το σιγουρο και φιλε στην εκπαιδευση δεν υπαρχει τπτ σιγουρο. Πολλα ειναι ρευστα και εκει ειναι το σασπενς. Το επιπεδο των μαθητων, οι ηλικιες, το διδακτικο υλικο, οι αμετρητες βιβλιογραφιες, οι επιμορφωσεις και η ενημερωση.
Εγω μπορει να ειμαι πιο μικρη απο σενα 3-4 χρονακια αλλα εβαλα ως στοχο να ειμαι εκπαιδευτικος γιατι οντως ειναι προκληση και κυνηγησα και αλλα πτυχια εκτος του πανεπιστημιακου για να το κανω αυτο. (διδασκω φιλολογικα, αγγλικα και μουσικη)
Χρειαζεται κινητικοτητα και επενδυση χρηματων. Μεχρι το διορισμο που ολοι μας επιδιωκουμε δωσε ευκαιριες στον εαυτο σου.
Π.χ. αφου σου αρεσει η Πληροφορικη δωσε για εκει αλλα ενω θα εισαι φοιτητης μη μεινεις εκει. Κανε ταυτοχρονα μαθηματα π.χ. για ECDL expert και αφου το παρεις ψαξε ευκαιριες να διδαξεις σε φροντιστηρια κλπ. Και φυσικα να εισαι καλος φοιτητης να κανεις εργασιες και να εισαι κοντα στους καθηγητες για να σε στειλουν σε κανα μερος της προκοπης για πρακτικη στο τελος η να μπεις στα προγραμματα του ΕΠΕΑΕΚ.
Παντως εκπαιδευση χωρις προσπαθεια δεν υπαρχει. Επισης, πες μας τι τοσο πολυ σ'αρεσει στην εκπαιδευση (την οποια μαλλον οριζεις ως αποκλειστικα δημοσια);
(dimstella συμφωνω:Δεν γίνεται να έχεις και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο)
-
Με σεβασμό στο όνειρο που κυνηγάς, θα σου πω την (ταπεινή) άποψη μου.
Δεν γίνεται να έχεις και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο. ¨Η θα επιλέξεις μια καθηγητική σχολή, όπου οι δυνατότητες έργασίας περιορίζονται σε εκπαιδευτικό περιβάλλον (δημόσιο ή ιδιωτικό), αλλά υπάρχει καλύτερη πιθανότητα απορρόφησης (στο δημόσιο), ή θα επιλέξεις πολυτεχνικές σχολές, οπου θα έχεις περισσότερες επιλογές στην εξωεκπαιδευτική αγορά εργασίας, αλλά μικρότερη απορροφητικότητα στην δημόσια εκπαίδευση.
Αν επιλέξεις το 1ο, πρέπει να ξεκαθαρίσεις τι είδους εκπαιδευτικός θέλεις (και όχι μπορείς) να γίνεις. φαντάσου, πχ. να γίνεις δάσκαλος, να διοριστείς να διαπιστώσεις οτι δεν σε ¨γεμίζει" ή οτι δεν τα βγάζεις πέρα με τα πιτσιρίκια. Ανάλογα με το αν έχεις έφεση στις θετικές ή στις θεωρητικές επιστήμες θα κάνεις την επιλογή σου. Και μη θεωρείς οτι είσαι μεγάλος. Ολα εξαρτώνται από τις επιδόσεις σου στον ΑΣΕΠ. Αυτή είναι ίσως η μοναδική παράμετρος στο όλο σύστημα της εκπαίδευσης που την ελέγχεις απόλυτα (αν θα διαβάσεις λίγο, πολύ ή καθόλου).
Αυτά και καλή τύχη!
Έχεις απόλυτο δίκιο σ αυτό που λες.... ξέρω πως δε μπορώ να τα χω όλα...αν κ θέλω πολύ να γίνω εκπαιδευτικός ωστόσο με φοβίζει το ενδεχόμενο να μην τα καταφέρω...ακούω όλους εσάς που το παλεύετε κ ο φόβος του να μην πραγματοποιηθεί ποτέ με αναγκάζει να σκέφτομαι πτυχία που "παίζουν" σε διπλό ταμπλό..με άλλα λόγια, θα γινόμουν άνετα φυσικός γιατί λατρεύω την φυσική από παιδί..όταν όμως βλέπω να διορίζονται μετά από τόσα χρόνια μου κόβεται ο αέρας στο να μπω σε καθηγητική σχολή..αυτός είναι ο μόνος παράγοντας που με προβληματίζει στο να διαλέξω καθηγητική σχολή..να μου πεις υπάρχει κ ο ιδιωτικός τομέας στην εκπαίδευση αλλά εκεί κυριαρχεί εκμετάλευση που θα θελα να αποφύγω...Η θέση σου πάντως είναι ή σωστότερη μέχρι στιγμής απο όσες διάβασα κ σίγουρα θα με απασχολήσει...Thanks!
Φιλε σκιρωνα εγω δεν πιστευω πως θα μπορουσες να κανεις τετοια δραματικη αλλαγη χωρις πολλη σκεψη και μπραβο που παιρνεις αποψεις αλλα ετοιμη απαντηση δεν υπαρχει.
Καταρχην, το ονειρο σου ειναι η εκπαιδευση ή ο διορισμός?
Αυτο να μας εξηγησεις αλλα και στον εαυτό σου.
Υπαρχουν φροντιστηρια, ΙΕΚ, ΚΕΚ, ΚΕΕ, σχολες ΟΑΕΔ, σχολεια Δευτερης ευκαιριας, ιδιωτικα σχολεια, δημοσια, ιδιαιτερα μαθηματα. Σε ολα αυτα συμμετεχει ενας εκπαιδευτικος κι εχει ευκαιριες για απασχοληση.
Εσυ δεν εχεις μπει στη διαδικασια να διδαξεις ποτε;
Εστω να κανεις φοιτητικα μαθηματα στο αντικειμενο σου;
Γιατι μου δινεις την εντυπωση (δεν ειμαι και απολυτη, μην προσβληθεις) οτι σου αρεσει το σιγουρο και φιλε στην εκπαιδευση δεν υπαρχει τπτ σιγουρο. Πολλα ειναι ρευστα και εκει ειναι το σασπενς. Το επιπεδο των μαθητων, οι ηλικιες, το διδακτικο υλικο, οι αμετρητες βιβλιογραφιες, οι επιμορφωσεις και η ενημερωση.
Εγω μπορει να ειμαι πιο μικρη απο σενα 3-4 χρονακια αλλα εβαλα ως στοχο να ειμαι εκπαιδευτικος γιατι οντως ειναι προκληση και κυνηγησα και αλλα πτυχια εκτος του πανεπιστημιακου για να το κανω αυτο. (διδασκω φιλολογικα, αγγλικα και μουσικη)
Χρειαζεται κινητικοτητα και επενδυση χρηματων. Μεχρι το διορισμο που ολοι μας επιδιωκουμε δωσε ευκαιριες στον εαυτο σου.
Π.χ. αφου σου αρεσει η Πληροφορικη δωσε για εκει αλλα ενω θα εισαι φοιτητης μη μεινεις εκει. Κανε ταυτοχρονα μαθηματα π.χ. για ECDL expert και αφου το παρεις ψαξε ευκαιριες να διδαξεις σε φροντιστηρια κλπ. Και φυσικα να εισαι καλος φοιτητης να κανεις εργασιες και να εισαι κοντα στους καθηγητες για να σε στειλουν σε κανα μερος της προκοπης για πρακτικη στο τελος η να μπεις στα προγραμματα του ΕΠΕΑΕΚ.
Παντως εκπαιδευση χωρις προσπαθεια δεν υπαρχει. Επισης, πες μας τι τοσο πολυ σ'αρεσει στην εκπαιδευση (την οποια μαλλον οριζεις ως αποκλειστικα δημοσια);
(dimstella συμφωνω:Δεν γίνεται να έχεις και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο)
Καταλαβαίνω απόλυτα τις επιφυλάξεις σου ως προς αυτό που ζητάω... θα προσπαθήσω να σου απαντήσω..
Ναι, το όνειρό μου είναι η εκπαίδευση, όχι ο διορισμός με την σημασία που το λες... ωστόσο δε ξέρω κάποιον εκπαιδευτικό που τελικός του στόχος να μην είναι ο διορισμός...τον ιδιωτικό τομέα τον βιώνω καθημερινά κ έχω διαβάσει αρκετά πράγματα εδώ μέσα για την εκμετάλευση που δέχεστε σαν εκπαιδευτικοί σε φροντιστήρια κτλ..Να το θέσω πιο απλά? Αν όνειρό μου ήταν "ο διορισμός", θα πάλευα για τόσες άλλες θέσεις στο δημόσιο κ θα φρόντιζα να αποκτήσω πτυχία κ εφόδεια για κάτι τέτοιο...γιατί να κυνηγούσα εκπαίδευση? μπορεί να ήταν κ λιγότερο δύσκολο-χρονοβόρο στο κάτω-κάτω....τόσες θέσειις υπάρχουν..τι πιο λογικό να έψαχνα μια θέση σε δημόσια τράπεζα αφού είμαι ήδη τραπεζικός..προσωπικά θα μου ήταν ευκολότερο με αυτά που ήδη έχω..διαλέγω όμως εκπαίδευση κ αυτό κάτι λέει, κ ας ξέρω πως είναι δυσκολότερο..
Μου γράφεις πιο πάνω οτι σου δίνω την εντύπωση πως μου αρέσει το σίγουρο... Σ όλους αρέσει η επαγγελματική ασφάλεια, δε ξέρω κάποιον που να δηλώνει το αντίθετο αλλά το θέμα δεν είναι εκεί...κ παρακάτω που λες "φιλε στην εκπαιδευση δεν υπαρχει τπτ σιγουρο. Πολλα ειναι ρευστα και εκει ειναι το σασπενς. Το επιπεδο των μαθητων, οι ηλικιες, το διδακτικο υλικο, οι αμετρητες βιβλιογραφιες, οι επιμορφωσεις και η ενημερωση".
...ουσιαστικά έδωσες μόνη σου την απάντηση αντι εμού... στην τράπεζα που είμαι μέρα με τη μέρα "μουχλιάζω"..η δουλειά μου δε με κάνει ούτε καλύτερο άνθρωπο,ούτε νιώθω οτι προσφέρω κάτι, μια ρουτίνα είναι κ τίποτα αλλο που σε γερνάει πριν την ώρα σου. Οπότε ναι, ξέρω πολύ καλά γιατί επιλέγω εκπαίδευση κ όχι μια ευκολότερη θέση δημοσίου, ή μια αγχωτική κ δουλική θέση ιδιωτικού τομέα... δεν είμαι πλέον πιτσιρίκι για να μην έχω ξεκάθαρους στόχους.. κ κάτι τελευταίο για να μην παρεξηγούμαστε..δεν έχω σκοπό να αφήσω τη δουλειά μου, δεν έχω κανέναν μπάρμπα να με συντηρεί όσο θα σπουδάζω τον 2ο τίτλο μου, οπότε δε θα έχω την πολυτέλεια να ψαχτώ για όλα τα τελευταία που λες..μόνο το διάβασμα που θα χω σε συνδιασμό με τη δουλειά μου αρκεί!
ειλικρινά με βοηθάτε όλοι πάρα πολύ κ σας ευχαριστώ..πολλές φορές χρειαζόμαστε μια δεύτερη άποψη, να δούμε κάτι που ίσως δεν είχαμε δει μόνοι μας.. είναι όντως πολύ δύσκολο το να διαλέξω κάτι που να "πάει με όλα"... κ αυτό το δίλημα μεταξύ καθηγητικής-καθαρά για εκπαίδευση σχολής και κάποιας άλλης όπως η πληροφορική είναι μεγάλο..ίσως απλά με φοβίζουν τα παραπάνω που έγραψα κ διστάζω να διαλέξω κάτι που να οδηγεί μόνο στην εκπαίδευση..ο φόβος του να μην καταφέρω να το αξιοποιήσω..το σύστημα είναι πολύ χάλι δυστυχώς..μακάρι να ήταν αλλιώς, να έμπαινα πχ στο φυσικό/μαθηματικό, μετά από κανα 2 χρόνια να διοριζόμουνα κ να μην έτρωγα το χρόνο σας με το post μου...αλλά είπαμε..αν το κάνω κ μείνει στον τοίχο? χαμένος τόσος κόπος? Αν τα βλέπω πιο δύσκολα απ ότι είναι τότε μετα χαράς να με διαφωτίσει κάποιος..
-
Σε θαυμάζω!
-
Όταν βρω τρόπο να κυνηγήσω το δικό μου,θα σου πω.
-
skiron, σε ό,τι αφορά την Πληροφορική, θα ξέρεις ίσως ότι τυπικά, προς το παρόν τουλάχιστον, οι σχολές Πληροφορικής δεν θεωρούνται καθηγητικές, οπότε θα χρειάζεσαι πάλι πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ. Με την κατάσταση που υπάρχει αυτή τη στιγμή στον κλάδο αυτόν, χωρίς παιδαγωγική επάρκεια (και χωρίς προϋπηρεσία) οι πιθανότητες διορισμού στην εκπαίδευση είναι ελάχιστες. Ακόμα και να ανοίξουν θέσεις (π.χ. αν μπει στα δημοτικά η πληροφορική), μέχρι να πάρεις το πτυχίο σου θα υπάρχει μεγάλη "ουρά" μπροστά σου. Αν, λοιπόν, επιλέξεις πληροφορική, θα ελπίζεις κυρίως σε εργασία στον ιδιωτικό τομέα.
Θα μπορούσες να κάνεις το εξής: να πας παιδαγωγικό ή σε μια καθηγητική σχολή, που θα σου διασφαλίσει παιδαγωγική επάρκεια. Έτσι θα έχεις ένα πλεονέκτημα για να διοριστείς ως εκπαιδευτικός Μηχανολόγος. Είπες βέβαια ότι δε σε πολυενδιαφέρει το αντικείμενο, αλλά μετά από μια πενταετία μπορείς να ζητήσεις μετάταξη για τον κλάδο του δεύτερου πτυχίου. Ή μπορείς να δοκιμάσεις πρώτα να δώσεις ΑΣΕΠ με το δεύτερο πτυχίο.
Πιστεύω, πάντως, ότι η απορροφητικότητα των δασκάλων θα συνεχιστεί για μια τουλάχιστον πενταετία ακόμα. Πρέπει όμως, όπως ειπώθηκε παραπάνω, να σκεφτείς αν θα σου άρεσε (και αν θα μπορούσες) να διδάσκεις μικρά παιδιά. Σε κάθε άλλη περίπτωση (καθηγητικής σχολής), θα πρέπει να περάσεις από το φίλτρο του ΑΣΕΠ...
-
. Σε κάθε άλλη περίπτωση (καθηγητικής σχολής), θα πρέπει να περάσεις από το φίλτρο του ΑΣΕΠ...
Να ίσχυε κιολας καλα θα ταν...
skiron γιατί δεν κανεις ότι και o giotamike??
ρώτα τον τί έκανε
να σου δωσει τα φώτα του....
-
Θα μπορούσες να κάνεις το εξής: να πας παιδαγωγικό ή σε μια καθηγητική σχολή, που θα σου διασφαλίσει παιδαγωγική επάρκεια. Έτσι θα έχεις ένα πλεονέκτημα για να διοριστείς ως εκπαιδευτικός Μηχανολόγος. Είπες βέβαια ότι δε σε πολυενδιαφέρει το αντικείμενο, αλλά μετά από μια πενταετία μπορείς να ζητήσεις μετάταξη για τον κλάδο του δεύτερου πτυχίου. Ή μπορείς να δοκιμάσεις πρώτα να δώσεις ΑΣΕΠ με το δεύτερο πτυχίο.
Πολύ ενδιαφέρον αυτό...δεν ήξερα οτι γίνεται....
Για να σιγουρευτώ οτι κατάλαβα, μου λες πως όταν τελειώσω την καθηγητική σχολή (2ο πτυχίο) θα μπορώ να χρησιμοποιήσω την παιδαγωγική της επάρκεια για το άλλο μου πτυχίο,αυτό της Μηχανολογίας ωστε να προτάσομαι έναντι των άλλων στους πίνακες κ να έχω αυξημένες πιθανότητες διορισμού, κ αφού παραμείνω 5 χρόνια να ζητήσω μετάταξη για να διδάσκω με το καθηγητικό πτυχίο? Με τη μετάταξη αποφεύγω την ίδια διαδικασία του διορισμού δηλαδή αν είμαι ήδη διορισμένος σαν μηχανολόγος εκπαιδευτικός?
(έτσι κ αλλιώς ασεπ θα μπορώ να δίνω με το που πάρω το καθηγητικό μου ανεξάρτητα αν δουλευω ως εκπαιδευτικός μηχανολόγος,απλά αν έχω διοριστεί μηχανολόγος δεν θα χρειαστεί καν..λόγω μετάταξης...?)
κ κάτι τελευταίο..... η εκπαιδευτική εμπειρια που μπορεί να αποκτήσω ως Μηχανολόγος εκπαιδευτικός στο δημόσιο θα μου δίνει μόρια εμπειρίας στους πινακες όπου θα συμμετέχω με το άλλο πτυχίο όταν το πάρω ή τα μόρια θα πάνε χαμένα κ θα μετράνε μόνο στο Μηχανολογικό??? Λογικά θα υπολογίζονται..."διδακτική εμπειρία" λέει..όχι σε ποιο μάθημα αποκτήθηκε..σωστά?
Κ πάλι χίλια ευχαριστώ σε όσους ασχολείστε!
Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία..μέχρι τότε, έχω καιρό!
-
Δεν αναγνωριζονται σε αλλη ειδικοτητα
-
Πολύ ενδιαφέρον αυτό...δεν ήξερα οτι γίνεται....
Για να σιγουρευτώ οτι κατάλαβα, μου λες πως όταν τελειώσω την καθηγητική σχολή (2ο πτυχίο) θα μπορώ να χρησιμοποιήσω την παιδαγωγική της επάρκεια για το άλλο μου πτυχίο,αυτό της Μηχανολογίας ωστε να προτάσομαι έναντι των άλλων στους πίνακες κ να έχω αυξημένες πιθανότητες διορισμού, κ αφού παραμείνω 5 χρόνια να ζητήσω μετάταξη για να διδάσκω με το καθηγητικό πτυχίο? Με τη μετάταξη αποφεύγω την ίδια διαδικασία του διορισμού δηλαδή αν είμαι ήδη διορισμένος σαν μηχανολόγος εκπαιδευτικός?
(έτσι κ αλλιώς ασεπ θα μπορώ να δίνω με το που πάρω το καθηγητικό μου ανεξάρτητα αν δουλευω ως εκπαιδευτικός μηχανολόγος,απλά αν έχω διοριστεί μηχανολόγος δεν θα χρειαστεί καν..λόγω μετάταξης...?)
Ναι, αυτό λέω.
Όταν πάρεις το δεύτερο πτυχίο που θα σου δίνει παιδαγωγική επάρκεια, αρχικά θα είσαι στους πίνακες μηδενικής προϋπηρεσίας και των δύο κλάδων (στους μηχανολόγους θα προηγείσαι λόγω παιδιαγωγικής επάρκειας). Μπορείς να κάνεις ένα ή περισσότερα από τα εξής:
α)Να δώσεις ΑΣΕΠ ως μηχανολόγος. Αν περάσεις τη βάση, έχεις πάρα πολλές πιθανότητες να διοριστείς, γιατί θα έχεις παιδ. επάρκεια. Ακόμα κι αν δε διοριστείς, με τα μόρια που θα πάρεις θα μπεις στον πίνακα αναπληρωτών, σε καλή σειρά, κι έτσι θα διοριστείς λίγο αργότερα μέσω προϋπηρεσίας.
β) Να επιδιώξεις να πάρεις κάποιες ώρες ΠΔΣ ως μηχανολόγος (αυτό μπορείς να το κάνεις και από τώρα). Έτσι πάλι θα αλλάξεις πίνακα και θα έχεις αρκετά καλή σειρά.
γ) Να δώσεις ΑΣΕΠ με το δεύτερο πτυχίο (μπορείς να το κάνεις και όσο δουλεύεις ως αναπληρωτής ή ωρομίσθιος μηχανολόγος).
Αν διοριστείς με τον τρόπο α) ή τον τρόπο β) ως μηχανολόγος, μπορείς μετά από μια 5ετία να ζητήσεις μετάταξη για τον άλλο κλάδο.
κάτι τελευταίο..... η εκπαιδευτική εμπειρια που μπορεί να αποκτήσω ως Μηχανολόγος εκπαιδευτικός στο δημόσιο θα μου δίνει μόρια εμπειρίας στους πινακες όπου θα υμμετέχω με το άλλο πτυχίο όταν το πάρω ή τα μόρια θα πάνε χαμένα κ θα μετράνε μόνο στο Μηχανολογικό??? Λογικά θα υπολογίζονται..."διδακτική εμπειρία" λέει..όχι σε ποιο μάθημα αποκτήθηκε..σωστά?
Όχι, αυτό δε γίνεται πλέον. Δεν μπορείς να μεταφέρεις προϋπηρεσία από τον έναν κλάδο στον άλλο.
-
Ιωάννα σε υπερ ευχαριστώ... κάπως έτσι λέω να κινηθώ τώρα που έμαθα πώς γίνεται. Δεν είχα σκεφτεί το πλεονέκτημα της παιδαγωγικής που μου δίνει κάποιο καθηγητικό πτυχίο κ πώς μπορεί να βοηθήσει το διορισμό ώς μηχανολόγου.. (βέβαια παιδαγωγική επάρκεια έχουν κ οι απόφοιτοι εκπαιδευτικοί μηχανολόγοι της ΑΣΠΑΙΤΕ αλλά θα "παίζουμε στα ίσα" πλέον..κ μια μια καλή επίδοση ΑΣΕΠ θα έχω βάσιμες ελπίδες)
Πραγματικά μου ήταν πολύ χρήσιμο το post σου!!! Το μόνο που με στεναχώρησε είναι πως δε μετράει η διδακτική εμπειρία που θα μάζευα ως μηχανολόγος για να την χρησιμοποιήσω στον κλάδο του νέου μου πτυχίου κ να ανέβω στην κατάταξη... νόμιζα πως άσχετα με τον κλάδο που συμμετέχεις τα μόρια είναι μόρια....οπότε με το νέο πτυχίο πάλι θα ξεκινήσω απ'τον μηδενικής προυπηρεσίας πίνακα, κ ας έχω διδακτική εμπειρία ως μηχανολόγος..anyway! Δε γίνονται όλα!
Το θέμα είναι πώς θα καταφέρω να περάσω στον πίνακα β με το νέο πτυχίο ,αφού δε θα μετράει η τυχον διδακτική εμπειρία εκπ.μηχανολόγου που θα αποκτούσα ευκολότερα...κ όταν υπάρχουν τόσοι υποψήφιοι από καθηγητικές σχολές..όσο καλά κ αν γράψω ΑΣΕΠ, πάλι στον μηδενικής δε θα είμαι? πώς θα μπω στον πίνακα αναπληρωτών? ?
Θα ήθελα λοιπόν μια διευκρίνηση γιατί κάτι δε καταλαβαίνω..
Όταν πάρεις το δεύτερο πτυχίο που θα σου δίνει παιδαγωγική επάρκεια, αρχικά θα είσαι στους πίνακες μηδενικής προϋπηρεσίας και των δύο κλάδων (στους μηχανολόγους θα προηγείσαι λόγω παιδιαγωγικής επάρκειας). Μπορείς να κάνεις ένα ή περισσότερα από τα εξής:
α)Να δώσεις ΑΣΕΠ ως μηχανολόγος. Αν περάσεις τη βάση, έχεις πάρα πολλές πιθανότητες να διοριστείς, γιατί θα έχεις παιδ. επάρκεια. Ακόμα κι αν δε διοριστείς, με τα μόρια που θα πάρεις θα μπεις στον πίνακα αναπληρωτών, σε καλή σειρά, κι έτσι θα διοριστείς λίγο αργότερα μέσω προϋπηρεσίας.
Αυτό που γράφεις παραπάνω είναι που δεν καταλαβαίνω σ ότι αφορά τους πίνακες..πώς θα μπω στον πίνακα αναπληρωτών χωρίς προυπηρεσία? αν περάσω τη βάση ΑΣΕΠ τότε αυτόματα μπαίνω στον πίνακα β των αναπληρωτών κ ας μην έχω ούτε ώρα διδακτική εμπειρία???
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Αν λοιπόν ακολουθήσω καθηγητική σχολή, θα "παίξω" μεταξύ μαθηματικού/φυσικού. Ιστορία, φιλολογία δε μου ταιριάζουν.. Σαν επιστήμη θα διάλεγα εννοείται φυσική μιας κ την λατρεύω από μικρός... στην πράξη τι γίνεται όμως? Ποιό απ τα δύο θα έχει καλύτερες προοπτικές απορρόφησης σε 5 χρόνια κατά τη γνώμη σας? Νομίζω πως κ τα δύο είναι υπερ-κορεσμένα.. έβλεπα γράφημα του Pde σχετικά με τις ηλικίες διορισμού ανά κλάδο κ οι μαθηματικοί είναι πάνω-πάνω με τους φυσικούς να ακολουθούν από κοντά.... εδώ τι έχετε να προτείνετε? (αν τελικά αποφασίσω καθηγητική σχολή)
-
Αυτό που γράφεις παραπάνω είναι που δεν καταλαβαίνω σ ότι αφορά τους πίνακες..πώς θα μπω στον πίνακα αναπληρωτών χωρίς προυπηρεσία? αν περάσω τη βάση ΑΣΕΠ τότε αυτόματα μπαίνω στον πίνακα β των αναπληρωτών κ ας μην έχω ούτε ώρα διδακτική εμπειρία???
Ναι. Αν περάσεις τη βάση στο ΑΣΕΠ, μπαίνεις στον πίνακα αναπληρωτών. Παίρνεις 1 μόριο για κάθε βαθμό πάνω από τη βάση.
-
Κατατοπιστικότατη!
Thanks again!
Για το καθηγητικό πτυχίο τι λέτε οι υπόλοιποι? με βάση όλα τα παραπάνω που ειπώθηκαν με συμφέρει σαφέστατα να κυνηγήσω καθηγητική σχολή,κ όχι πληροφορική πχ, μιας κ η παιδαγωγική της επάρκεια θα "πριμοδοτήσει" κ το άλλο πτυχίο μου της Μηχανολογίας όπου θα έχω πλεονέκτημα έναντι όσων δεν έχουν παιδαγωγική..οπότε μπορεί να προχωρήσω κ σαν Μηχανολόγος εκπαιδευτικός. Είναι έξυπνη λύση για να μη πάει χαμένο κ το πρώτο μου πτυχίο... Αν επιλέξω πληροφορική δεν θα έχω αυτή τη δυνατότητα ενώ θα πρέπει να άποκτήσω κ παιδ.επάρκεια για να έχω ελπίδες..χώρια που οι θέσεις πληροφορικάριων είναι πλέον ελάχιστες κ τα τμήματα πολλά..
Ποιά καθηγητική σχολή όμως να επιλέξω κ με τι κριτήριο κατά τη γνώμη σας? Με βάση το ποια μου αρέσει ή με βάση το ποιά με οδηγεί πιο εύκολα στο στόχο μου-εκπαίδευση? Με βάση την κλίση μου, την εκπαιδευτική πορεία μου κ τις γνώσεις μου με συμφέρει Μαθηματικό ή Φυσικό. Ποιό όμως απ τα δύο θεωρείτε οτι οδηγεί ευκολότερα στην εκπαίδευση? Αν δε κάνω λάθος, με τους φυσικούς είναι πολύπλοκα τα πράγματα καθώς δίνουν στους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ αρκετά μαθήματα περισσότερα...νομίζω πως δεν είναι σαν τους υπόλοιπους που δίνουν ένα μόνο γνωστικό + τα παιδαγωγικά...
κάθε άποψη επι του θέματος ευπρόσδεκτη...ακόμα κ αν έχει να κάνει με πρόταση κάποιας άλλης σχολής.
χαίρομαι πάντως γιατί σιγά-σιγά με οδηγεί κάπου η όλη κουβέντα...ελπίζω σύντομα να καταλήξω σ'αυτό που θα με βοηθήσει περισσότερο να πετύχω!
-
Αμα σ'αρέσει καλύτερα η Φυσική να πας για Φυσικός, άμα σ'αρέσουν καλύτερα τα Μαθηματικά να πας για Μαθηματικός. Και στο Φυσικό να πας θα σε "στουμπώσουν" στα Μαθηματικά στα 2 πρώτα χρόνια. Η απορροφητικότητα τα ίδια σκ...τά είναι έτσι κι αλλιώς.
Πάντως για Φυσική, μπορείς να την ψάξεις και στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο, να τσεκάρεις πρώτα αν το πτυχίο αναγνωρίζεται στον ΑΣΕΠ(πιστεύω πως αναγνωρίζεται). Είναι ότι πρέπει στην περίπτωση σου, αφού θα έχεις παράλληλα και την δουλειά σου στην τράπεζα
-
ναι το σκέφτηκα για το ανοιχτό πανεπιστήμιο...αλλά τα προπτυχιακά απαιτούν κανα 700αρι
-
Τόσο χάλι ε? τελικά απ όλες τις σχολές η μόνη που οδηγεί γρήγορα κ με μεγάλη απορροφητικότητα στην δημόσια εκπαίδευση είναι το Παιδαγωγικό ??? (προς το παρόν τουλάχιστον..)
Δυστυχώς έτσι είναι, skiron. Οι απόφοιτοι των καθηγητικών σχολών, "στρώνονται στο διάβασμα κι ελπίζουν", όπως λες (μιλάμε βέβαια για τους κοινούς θνητούς, γιατί υπάρχουν και τρόποι παράκαμψης του ΑΣΕΠ -κοινώς "παράθυρα").
Εκτός από τους δασκάλους (και μελλοντικά ίσως τους νηπιαγωγούς), η μοναδική ειδικότητα, για την οποία αυτή τη στιγμή (και τα τελευταία χρόνια) η ζήτηση είναι μεγαλύτερη της προσφοράς, είναι η Οικιακή Οικονομία. Όσοι περνάνε τη βάση στο ΑΣΕΠ διορίζονται και μένουν και κενές θέσεις. Νομίζω ότι υπάρχουν δύο τμήματα (και τα δύο στο Χαροκόπειο), ένα Οικιακής Οικονομίας και ένα Οικολογίας.
-
Να ρωτήσω κάτι που αναφέρθηκε κ παραπάνω...
ως γνωστόν, το παιδαγωγικό τα τελευταία χρόνια παρέχει άμεση σχετικά αποκατάσταση.
τι εικόνα έχουμε για την επόμενη 5ετία-10ετία? Η Ιωάννα παραπάνω έκανε την εκτίμηση πως για μια τουλάχιστον 5ετία ο κλάδος θα περέχει ταχεία απορρόφηση...τι λέτε γι αυτό οι υπόλοιποι?
Φαντάζομαι πως το "κλείσιμο" του κλάδου ακόμα κ όταν συμβεί, θα συμβεί σταδιακά...έτσι δεν είναι? μπορεί δηλάδή σε 5 χρόνια να αρχίσει να κλείνει αλλά αυτό δε θα γίνει μέσα σε μια χρονιά...απλά θα μειώνονται σταδιακά οι ήδη πολλές θέσεις..με άλλα λόγια, στην χειρώτερη περίπτωση να φτάσει στα επίπεδα των υπολοίπων καθηγητικών αλλά αυτό να γίνει σιγά-σιγά..έτσι δεν είναι??? Δε θα πάει από 2500 θέσεις πχ στις 100 ξαφνικά..
Μιας κ πλέον παίζω μεταξύ Παιδαγωγικού-καθηγητικής(Μαθηματικό/Φυσικό) θα με ενδιέφερε ιδιαίτερα το παραπάνω θέμα, μιας κ αν μπω παιδαγωγικό, θα τελειώσω πάνω-κάτω σε μια 5ετία...
-
skiron παιδί μου ετσι οπως διαβαζω το σκεπτικο σου μeσα από τα μηνυματα σου δε θα σου προτεινα να πας για Φυσικός...προσωπικη μου κριση και γνωμη....
-
Να φανταστω το λες επειδη ως φυσικός στα 50 μου θα περιμένω ακόμα διορισμό??? Δίνω την εντύπωση ότι το θέλω κάπως πιο σύντομα ε.. :)
Ή το λες για άλλο λόγο???
-
1ον θα δυσκολευτεις περισσοτερο να βγαλεις το φυσικο στην ηλικια που θα το ξεκινησεις
2ον αν και οταν το βγαλεις θα τα εχεις φτυσει και θα εισαι τεζα για ΑΣΕΠ
3ον απο την πολλη μελετη δε θα μπορεις να βγαλεις χρηματα για ναζησεις
4ον θα ξεχασεις οτι εισαι αντρας σε ολα αυτα τα χρονια της μελετης
-
Ωραία..Μια χαρά...άψογα!!! Θα κάνω κ μεταπτυχιακό μετά, κ διδακτορικό...
ξέρω πως τίποτα δεν είναι εύκολο φίλε μου..... δε περιμένω να είναι εύκολο, αλλά όχι κ τόσο ζόρι..αν είναι έτσι χαιρετίσματα..
όπως κ να χει, κάτι πρέπει να κάνω..κάποια σχολή να διαλέξω... είτε αυτή είναι Παιδαγωγικό,είτε Μαθηματικό,Φυσικό...κτλ
Αν αποκλείσω τα πάντα, αντίο!
-
Ο προβληματισμός σου…με προβλημάτισε θα έλεγα αρκετά και θα ήθελα να καταθέσω και τη δική μου άποψη.
Καταρχήν, αποκλείεις κάθετα την προοπτική να διδάξεις στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ως Μηχανολόγος;
Σε ρωτώ, γιατί πιστεύω ότι οι πιθανότητες, εφόσον το προσπαθήσεις με αποφασιστικότητα και με πείσμα (που από τα γραφόμενά σου προκύπτει ότι διαθέτεις) δεν είναι απίθανη προοπτική!!!
Και τώρα, ας μιλήσουμε με αριθμούς:
Πέρυσι συνολικά σε όλα τα Παραρτήματα της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. εισήχθησαν 11 άτομα (3 στην Αθήνα, 3 στη Θεσσαλονίκη, 2 στην Πάτρα, και από ένας στο
-
Φίλε Shark καταρχάς σ ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου.
Πριν ξεκινήσω να σκέφτομαι 2ο πτυχίο κ άλλες λύσεις για να μπω στην εκπαίδευση το πρώτο που εξέτασα ήταν το κατα πόσο μπορούσα να το κάνω με το πτυχίο που ήδη έχω.... αλλά απογοητεύτηκα γιατί το είδα σχεδόν αδύνατο.....μόνο με παιδαγωγική κατάρτηση θα είχα κάποιες ελπίδες αλλά....:
-Με βάση την φετινή προκύρηξη της ΑΣΠΑΙΤΕ στην Αθήνα θα πάρει μόνο 2 μηχανολόγους/ναυπηγούς..στις άλλες πόλεις δεν το εξετάζω καθώς δεν είμαι διατεθημένος κ δε μπορώ για οικονομικούς λόγους να αφήσω την δουλειά μου. (σύνολο πανελλαδικά μιλάμε για 12 εισακτέους από μηχανολογία ΤΕΙ)
-Ναι, έχω μια γλώσσα κ ecdl, αλλά τα μόρια που συγκεντρώνω είναι: πτυχίο 6,58*1,5=9,87. Lower=4. Η/Υ=5. Σύνολο μονάδων μόλις 18,87.
-Οι θέσεις μηχανολόγων που προκηρύσσονται για τα έτη 2009-10 κ 2010-11 είναι 63 ΑΣΕΠ + 42 40% = 105 μόλις θέσεις, απ τις οποίες μόνο 63 από ΑΣΕΠ.
Δεδομένου λοιπόν πως παλεύω για μόνο 2 θέσεις ΑΣΠΑΙΤΕ Αθήνας,κ τα μόριά μου είναι μόνο 18,87 , μου φαντάζει εξαιρετικά δύσκολη η εισαγωγή μου στην ΑΣΠΑΙΤΕ....κ χωρίς αυτή, χωρίς παιδαγωγική κατάρτηση δηλαδή, οι θέσεις στην εκπαίδευση είναι τόσο λίγες που χαιρετίσματα.. μόνο οι απόφοιτοι ΣΕΛΕΤΕ κ όσοι μπήκαν ΕΠΠΑΙΚ που θα έχω από πάνω μου είναι αρκετοί.. Αν είχα παιδαγωγική κατάρτηση, ή αν την αποκτήσω με κάποιο τρόπο πχ από το 2ο πτυχίο (καθηγητικό/παιδαγωγικό) τότε ναι, έχω πιθανότητες να εισαχθώ στην εκπαίδευση ως Μηχανολόγος, ειδικά αν γράψω καλά σε κάποιον ΑΣΕΠ του τότε..
Αν μπορούσα να μεταναστεύσω σε άλλη πόλη τότε με βάση τα μόρια που μου έχεις γράψει για τα παραρτήματα της ΑΣΠΑΙΤΕ (που φαντάζομαι αφορούν την ειδικότητά μου) δέν είναι πολλά,όντως...
Πού μπορώ να δω κ εγώ τα τελευταία μόρια εισαγωγής του κλάδου μου ανα παράρτημα?? Η αλήθεια είναι πως φανταζόμουν τα μόρια εισαγωγής αρκετά ψηλότερα...κ αυτό επειδή όσα topics έχω διαβάσει αναφέρουν το πόσο δύσκολο είναι.. αφού οι περισσότεροι έχουν μια γλώσσα κ Η/Υ, τότε γιατί δυσκολεύονται τόσο να μπουν??? οι περισσότεροι έχουν τουλάχιστον τα μόρια που έχω εγώ...πώς να συναγωνιστώ όλους αυτούς για μόνο 2 θέσεις της Αθήνας? Δεν αμφισβητώ τα γραφόμενα σου απλά μου κάνει εντύπωση..
(με βάση τα μόρια που έκανες τον κόπο να γράψεις και αν με 2η γλώσσα πάω στα 22,87...τότε σύμφωνα με τις βάσεις που έγραψες ίσως μπορώ να το κυνηγήσω...αν κ πάλι φαντάζομαι πως είναι αρκετοί που θα έχουν αυτά τα μόρια..)
-
Αναφορικά με τους Εισακτέους για το έτος 2007-2008 σε παραπέμπω στην ιστοσελίδα του geok_salonika (http://www.exetaseis-asep.com/aspaite.htm). Η Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. τα έχει πλέον κατεβάσει εν όψει προφανώς των νέων πινάκων που θα ανακοινωθούν προσεχώς.
Πράγματι, η εισαγωγή για ορισμένους κλάδους είναι αρκετά δύσκολη, όπως θα δεις και εσύ, αλλά τελικά όχι για τους περισσότερους. Θα παρατηρήσεις ότι σε ορισμένες ειδικότητες και ειδικά σε "αποκεντρωμένα" Παραρτήματα εισήχθησαν άτομα με...εντυπωσιακά χαμηλά μόρια. Και φυσικά αυτό έχει να κάνει με το λιγότερο ή περισσότερο ενδιαφέρον ανά ειδικότητα που υπάρχει για φοίτηση στην Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
Πάντως, σκληρό ανταγωνισμό στις εξετάσεις υφίσταται η πλειοψηφία των κλάδων αυτό είναι το μόνο σίγουρο.
Και σε καμία περίπτωση δε θα πρέπει να αποτρέπει ούτε εσένα ούτε εμένα...ούτε κανέναν!!!
Στοιχεία για τα παλαιότερα έτη μπορείς να βρεις στο topic: ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ για εισαγωγή στην ΑΣΠΑΙΤΕ (ΣΕΛΕΤΕ), σελ.63
-
Σ ευχαριστώ, βρήκα τις βάσεις που αναφέρεις. Δεν χάνω τίποτα να κάνω μια αίτηση για την επόμενη χρονιά, μιας κ την φετινή δεν την πρόλαβα, αλλά το βλέπω δύσκολο..
Αν καταφέρω να αυξήσω κ τα μόρια μου φέτος με κάποιο τρόπο ίσως κ να έχω ελπίδες..ωστόσο με το φετινό διάβασμα των πανελληνίων δε νομίζω να προλαβαίνω για 2η γλώσσα κτλ..
Κ το βλέπω αρκετά ριψοκίνδυνο να αφήσω το 2ο πτυχίο κ να κυνηγήσω μόνο την ΑΣΠΑΙΤΕ.. στο κάτω κάτω το 2ο πτυχίο θα μου δώσει κ αλλα εφόδια, ότι κ αν κάνω τελικά..ενώ την μηχανολογία την "φοβάμαι" στο κατα πόσο θα υπάρχουν θέσεις στην εκπαίδευση κ πόσες μελλοντικά..στον ΑΣΕΠ μια είμαστε,μια δεν είμαστε..
Όπως κ να χει, η αλήθεια είναι πως η παιδαγωγική επάρκεια θα με "έσπρωχνε" αρκετά κ ως μηχανολόγο εκπαιδευτικό....αλλά δεν ξέρω αν θα το καταφέρω μέσω ΑΣΠΑΙΤΕ αυτό..
Είμαι πλέον αποφασισμένος να "σκιστώ" ένα χρόνο αν θέλω να καταφέρω κάτι...να μπω σε μιά σχολή δηλαδή που να οδηγεί σε κλάδο εκπαίδευσης. Σχολή που να παίζει σε κάθε διαγωνισμό (η μηχανολογία είπαμε..μια παίζει, μια δε παίζει, κ για ελάχιστες θέσεις μάλιστα..δε μου εμπνέει ασφάλεια..) Κ όταν καταφέρω κ την βγάλω τότε θα έχω την παιδαγωγική κ ως μηχανολόγος...αν εν το μεταξύ μου δωθεί η ευκαιρία για ΑΣΠΑΙΤΕ, τότε οκ, μια ώρα αρχίτερα. Το δευτερο πτυχίο πάντως θα το κυνηγήσω... είναι αλλιώς στο κάτω κάτω να έχω διπλή ευκαιρία για εκπαίδευση στο μέλλον.. να μπορώ να το κυνηγήσω σε δύο κλάδους..
Στο δίλημα μεταξύ Παιδαγωγικού/Καθηγητικής σχολής (μαθηματικό,φυσικό κτλ) τι θα πρότεινες?? θα ήθελα κ οι υπόλοιποι να πουν την γνώμη τους σε αυτό μιας κ είναι η έπιλογή που επικρατεί αυτή τη στιγμή..
ΥΓ: απλά ενημερωτικά..Αν έμπαινα ΑΣΠΑΙΤΕ Μηχανολογία μέσω πανελληνιών/κατατακτηρίων, έχοντας ήδη πτυχίο Μηχανολόγου ΤΕ...τι γίνεται? Τα κάνω όλα απ την αρχή, τα ίδια πράγματα δυο φορές εκτώς των παιδαγωγικών? Κ βασικά τα εργαστήρια με ενδιαφέρουν... αν δεν γλιτώνω τα (αρκετά) εργαστήρια τότε δε θα μπορούσα λόγω εργασίας να την βγάλω έτσι κ αλλιώς.. δε με γεμίζει σαν λύση, απλά να ξέρω τι γίνεται κ σ αυτή την περίπτωση..
-
Φυσικά, μιλάμε για σχολές που οδηγούν σε δύο διαφορετικές βαθμίδες εκπαίδευσης.
Το θέμα είναι εσύ πού θέλεις/αντέχεις να απασχοληθείς…με το καλό!!!
Αν σου «ταιριάζει» και η πρωτοβάθμια εκπαίδευση, βρίσκω ότι ο κλάδος των δασκάλων είναι τα τελευταία χρόνια μακράν ο πιο ευνοημένος.
( λάβε υπ’ όψιν, ωστόσο, ότι ίσως αυτό δε θα ισχύει για πολύ ακόμη )
Έχε κατά νου ότι Παιδαγωγική Κατάρτιση μπορείς να αποκτήσεις και με Μεταπτυχιακό στις «Επιστήμες της Αγωγής». Υπάρχει σχετικό topic στον Πίνακα «Προκηρύξεις».
-
Στα περι ΑΣΠΑΙΤΕ που λέγαμε.... γνωρίζει κανείς αν παρακολουθήσω ΕΠΠΑΙΚ ως Μηχανολόγος, η βεβαίωση παιδαγωγικής κατάρτησης που θα πάρω θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί κ σε άλλο κλαδο-πτυχίο αργότερα (πχ πληροφορική που δε δίνη επάρκεια) ή θα κάνει μόνο για μηχανολογία?
-
Ναι, αυτό είναι απόλυτα σίγουρο. Άλλωστε, στο Πιστοποιητικό που λαμβάνουμε δεν αναγράφεται η ειδικότητα υπό την οποία παρακολουθούμε το πρόγραμμα.
-
Thanks!
Ανεξάρτητα το ποια σχολή θα επιλέξω για 2ο τίτλο, δεν με εμποδίζει κανείς να προσπαθήσω να πάρω ΕΠΠΑΙΚ στο ενδιάμεσο τα επόμενα χρόνια... ακόμα κ να μου δίνει επάρκεια το 2ο πτυχίο, μέχρι να βγει,όσο πιο σύντομα παιδαγωγική τόσο καλύτερα μήπως κ καταφέρω ως Μηχανολόγος εκπαιδευτικός κάτι (πριν καν πάρω το άλλο πτυχίο..)
Να θέσω κ ένα άλλο ερώτημα.. αν καταφέρω κ μπω στο παιδαγωγικό, δεδομένου πως θα δουλεύω τα πρωινά...θα καταφέρω να το βγάλω ή θα έχω πρόβλημα με υποχρεωτικές παρουσίες κ εργαστήρια..?
Το ίδιο ερώτημα κ για το μαθηματικό... άντε κ μπήκα, βγαίνει η σχολή δουλεύοντας παράλληλα ή θα μπω κ δε θα βγω ποτέ? έχω ακούσει πως είναι τμήμα με πολύ μεγάλο μέσο χρόνο λήψης πτυχίου..
-
Για το Μαθηματικό δε γνωρίζω να σου απαντήσω, αλλά με τη θέληση που σε διακρίνει θα τελειώσεις την παιδαγωγική σχολή σου σε dt!! Ακόμη και αν δεν παρακολουθείς λόγω εργασίας. Στο λέει άτομο που όταν "έπηξε" η φαιά ουσία πήρε 33 μαθήματα σε 2 εξάμηνα!
Καλή επιτυχία σε ό,τι και αν διαλέξεις τελικά να κάνεις!!!
-
ευχαριστώ πολύ όλους σας για τις απαντήσεις...!
Νομίζω πως κατέληξα... Πρώτος στόχος λοιπόν το παιδαγωγικό. Συγκεντρώνει τα περισσότερα πλεονεκτήματα (ευκολία ολοκλήρωσης, πιθανή αποκατάσταση σχετικά σύντομα κτλ)κ μου δίνει κ την επάρκεια που χρειάζομαι κ για το Μηχανολογικό μου πτυχίο, πράγμα ιδιαίτερα βασικό... μιας κ θα μου δίνεται η δυνατότητα να "παίξω σε διπλό ταμπλό", έχοντας συγκριτικό πλεονέκτημα στους Μηχανολογικούς πίνακες..
Φυσικά, δεν θα δηλώσω μόνο παιδαγωγικό σε ολόκληρο μηχανογραφικό...όσο να ναι, η βάση του παιδαγωγικού είναι υψηλότατη κ δεν είναι σίγουρο πως θα την πιάσω....
Μαθηματικό/Φυσικό ή άλλη καθηγητική σχολή μάλλον δε θα δηλώσω καθόλου.. όσα άτομα του χώρου ρώτησα μου τόνισαν πως θα δυσκολεύτώ αφάνταστα να ολοκληρώσω τις σπουδές μου σε μια εκ των δύο αυτών σχολών, ενώ άλλη καθηγητική σχολή δε θα σκεφτόμουν εκ των πραγμάτων μιας κ δε θα μου ταίριαζε καθόλου..υπό σκέψη λοιπόν η καθηγητική..
Αντ'αυτού, ως 2η/3η επιλογή θα δηλώσω την πρωταρχική μου σκέψη,την Πληροφορική. Αν δε καταφέρω παιδαγωγικό τουλαχιστον θα εισαχθώ σε μια σχολή της αρεσκείας μου κ των ενδιαφερόντων μου, κ στο ενδιάμεσο, θα προσπαθήσω να κάνω το ετήσιο της ΑΣΠΑΙΤΕ για να αποκτήσω κ την απαραίτητη παιδαγωγική επάρκεια που θα μου δινε το παιδαγωγικό/καθηγητική, ωστε να μπορώ κ πάλι να συμμετέχω με τα δύο μου πτυχία (Μηχανολογία/Πληροφορική)...με τα γνωστά πλεονεκτήματα... Σ αυτή την περίπτωση απλά θα ελπίζω να υπάρχουν θέσεις για πληροφορικάριους/μηχανολόγους στην εκπαίδευση...
Ξεκινάει επίσημα διάβασμα λοιπόν, κ ο Θεός..βοηθός!
θερμά ευχαριστώ σε όλους όσους ασχολήθηκαν (στο topic ή με π.μ.), ήσασταν ιδιαίτερα χρήσιμοι! Κ αν κάποιος έχει να προτείνει-σχολιάσει κάτι που μπορεί να μην έχω σκεφτεί. θα χαρώ να τον ακούσω!
-
Πληροφοριακά αναφέρω πως οι δάσκαλοι έχουν ακόμα μέλλον... μας έκαναν κάτι υπολογισμούς στα ΠΕΚ σχετικά με το πόσοι δάσκαλοι βγαίνουν, πόσα κενά υπάρχουν και αυτοί που βγαίνουν σε σύνταξη και σχεδόν όλοι μας είπαν πως για ακόμα ''15'' :o χρόνια θα εξακολουθεί το επάγγελμα των δασκάλων να έχει ζήτηση! Απλά σας λέω τι μας είπαν άτομα που ασχολούνται!
-
Συμφωνώ μα την Ναταλί. Μια ψιλοερευνούλα που κάναμε στην μετεκπαίδευση είδαμε πως όντως η απορρόφηση θα είναι μεγάλη για πάνω απο 10 χρόνια.Ένα παράδειγμα....συνάδελφοι που σήμερα έχουν 31-32 χρόνια υπήρεσίας τη χρονιά που διορίστηκαν προσέλαβαν περίπου....6.500 ατομα.!!!!
-
Συμφωνώ μα την Ναταλί. Μια ψιλοερευνούλα που κάναμε στην μετεκπαίδευση είδαμε πως όντως η απορρόφηση θα είναι μεγάλη για πάνω απο 10 χρόνια.Ένα παράδειγμα....συνάδελφοι που σήμερα έχουν 31-32 χρόνια υπήρεσίας τη χρονιά που διορίστηκαν προσέλαβαν περίπου....6.500 ατομα.!!!!
-
Υπεραισιόδοξοι είναι με αυτούς τους υπολογισμούς ???
Ότι υπάρχει μέλλον είναι σίγουρο αλλά για καμιά εξαετία ακόμη θα είναι έτσι αθρόοι οι διορισμοί, μετά θα λιγοστέψουν οι θέσεις.
-
Κι εγώ...το ίδιο πιστεύω Κυρά-δασκάλα... ;) Μακάρι να έχουμε άδικο εμείς,αλλά μου φαίνεται λίγο τρελό να παραμείνει ανοιχτός ο κλάδος για 15 χρόνια..
-
Κι εμένα μου φάνηκε υπερβολικό αλλά έτσι όπως μας τα εξήγησαν ίσως να έχουν και δίκιο! Τι να πω; ??? ??? ???
-
Δε φαίνεταί; ;) Μέχρι το κόκαλο!
[/quote]
Κόκαλο...κόκαλο...............ψαροκόκαλο ;) :P
-
καλησπέρα συνάδελφοι...στελνω το μηνυμα αυτο προκειμενου να με βοηθησετε να βοηθησω μια φιλη που προσπαθει να καλυτερευσει τη ζωή της. Είναι 32 χρονων και εχει τελειωσει Γενικό Λύκειο και ΙΕΚ (τεχνικός επεξεργασίας γάλακτος). Θα ήθελε να ξαναδώσει πανελλήνιες, αλλά καταλαβαίνετε οτι ειναι λιγο δυσκολο...Τ ί πρέπει να κάνει? Τι μαθηματα θα δώσει? Θα προλάβει μεχρι τον Μάιο? Πρέπει να ξαναπάει λύκειο??
ευχαριστω για τον χρόνο σας παιδιά.
-
ΔΕ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΑΠΛΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ.
ΔΙΑΛΕΓΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΔΩΣΕΙ.
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
-
Ευχαριστω βρε Vag fys που ανταποκρίθηκες. :-*...Θα τα καταφέρει λες? να το τολμήσει? απέχει για χρόνια απο το διάβασμα...
-
Όταν μεγαλώσει ένας άνθρωπος και ωριμάσει αν έχει όρεξη και χρόνο για διάβασμα τα βλέπει αλλιώς τα πράγματα.
Είχα πριν 4 χρόνια μαθήτρια 28χρονη στην Π.Δ.Σ. που πέρασε σε Πανεπιστήμιο με καλούς βαθμούς.
Συγκεκριμένα στο τμήμα Πολιτικών Επιστημών.
-
ευχαριστώωωωω!!μακαρι να τα καταφέρει..άρα πρέπει άμεσα να ξεκινήσει διάβασμα....αχ, ελπίζω να προλάβει....ευχαριστώ vag fys..μπορεί να χρειαστεί να με ξαναδιαφωτίσεις ;) ;)
-
ΟΚ.
-
---
-
Φυσικά και μπορείς να ξαναδώσεις...κανονικοτατα...μάλιστα το κανουν πολλοί πτυχιούχοι ΑΕΙ για τους λόγους που ανέφερες....αντε, καλή επιτυχία! ;)
-
Skiron να σου πω κι εγώ τη γνώμη μου..Οι Πληροφορικάριοι έχουν αυξηθεί κατά πολύ τα τελευταία 2-3 χρόνια και νομίζω ότι σε 4-5 χρόνια που θα τελιώσεις εσύ θα είναι πολύ δύσκολο να μπεις στην εκπαίδευση..Μια άλλη λύση θα ήταν δάσκαλος..Το επάγγελμα αυτό απορροφάει ακόμα κόσμο αλλά δεν ξέρουμε τι θα γίνει και εκεί σε μερικά χρόνια..Καλά για Φυσικός, Μαθηματικός κ.τ.λ. το αποκλείουμε..Εγώ θα σου πρότεινα να αποκτήσεις εφόδεια να μπεις στην ΑΣΠΑΙΤΕ με το πτυχίο που έχεις ήδη (δες τι ζητάει η προκήρυξη για ΑΣΠΑΙΤΕ και κάνε πράγματα για επιπλέον μόρια για εκεί).Αν τελιώσεις αυτή τη σχολή θα έχεις πολύ περισσότερες πιθανότητες νομίζω για εκπαιδευτικός παρά σαν Πληροφορικάριος χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ ή ίσως και σαν δάσκαλος μετά από 5 χρόνια..
-
skiron συμφωνω και γω με σολερο.επιμορφωτικα σεμιναρια απο κρατικους φορεις στο αντικειμενο σου (ή και παρεμφερες) και απο κει και περα μπορεις να ξαναδωσεις παννελληνιες και να περασεις σε μια σχολη που μπορει να σε βγαλει εκπαιδευτικο αφου το θελεις τοσο και εχεις το κουραγιο,χωρις ομως πολλα εργαστηρια και υποχρεωτικα μαθηματα που να σε περιοριζουν απο το να κανεις κατι παραλληλα οπως δουλεια,παρακολουθηση σεμιναριων κτλ.εχε υποψιν σου οτι υπαρχουν πολλες τετοιες σχολες!και ποτε δε ξερεις τι μπορει να σου προκυψει στη πορεια.καλη επιτυχια σε οτι κανεις και εδω ειμαστε για οτιδηποτε αλλο και αν χρειαστεις!!!! :)