Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Νίκος

Σελίδες: 1234
1
Σ'ευχαριστώ για την διευκρίνηση.

Εχω μια ακόμη απορία.Οι αιτήσεις κατατίθονται φέτος μόνο στις διευθύνσεις και όχι και στα γραφεία α'βαθμιας ή β'βάθμιας εκπαίδευσης ;

2
Για όσους δεν εγγράφονται για πρώτη φορά στους πίνακες αναπληρωτών εκτός από επικυρωμένο αντίγραφο του τίτλου σπουδών απαιτείται να προσκομίσουν επιπλέον και απολυτήριο Ελληνικού εξαταξίου Γυμνασίου ή Λυκείου ;

3
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 06:28:05 μμ »
Αφού για ιστορία και νέα έλεγε ότι κάθε λάθος ισούται με 0,25 και στα αρχαία είναι όλες ισοδύναμες...Τι να πω εγώ αυτό κατάλαβα.
Δεν έχει αρνητική βαθμολογία στα αρχαία, το έλεγε στις οδηγίες.


εγώ, γιατί δεν το είδα πουθενά; Είσαι σίγουρη;

Η αρνητική βαθμολογία είναι το 1/4 των μοναδων κάθε απάντησης.
Δηλαδή στις ερωτησεις πολλαπλης επιλογής των αρχαιων για καθε σωστη απάντηση παίρνετε 2.5 μονάδες και για κάθε λαθος απάντηση αφαιρείτε 0,625.
Στα νέα και την ιστορία για καθε σωστή απάντηση παίρνετε 3,33 μονάδες και για κάθε λαθος απάντηση αφαιρείτε 0,83.
Στα παιδαγωγικά αντίστοιχα για να βρειτε τις μοναδες που θα συγκεντρώσετε συνολικά στην Β' Θεματική, πολλαπλασιάζετε κάθε σωστη απάντηση επι 1.25 και για καθε λαθος απαντηση πολλαπλασιάζετε επι 0,31 και την αφαιρείτε απο το σύνολο.


Νίκο επειδή εχω ξεχάσει τα μαθηματικά μου..δηλαδή κάθε σωστή απάντηση στα νέα κ στην ιστορία την πολλαπλασιάζουμε με 3,33 όχι με 3,1 εεεε;;; :-[

Ακριβώς.
100(το μεγιστο των μονάδων στο γνωστικό αντικείμενο) / 30(το σύνολο των ερωτήσεων) = 3,33 μονάδες για κάθε σωστή απάντηση.
Η αρνητική βαθμολογία είναι το 1/4 των μονάδων της σωστης απάντησης δηλαδή 3,33/4=0,83.

Στα αρχαια οι 10 ερωτήσεις βαθμολογούνται με 2.5 μονάδες έκαστη (σύνολο 25) και αφαιρούμε 0,62 (1/4) για κάθε λάθος.

4
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 06:00:49 μμ »
Αφού για ιστορία και νέα έλεγε ότι κάθε λάθος ισούται με 0,25 και στα αρχαία είναι όλες ισοδύναμες...Τι να πω εγώ αυτό κατάλαβα.
Δεν έχει αρνητική βαθμολογία στα αρχαία, το έλεγε στις οδηγίες.


εγώ, γιατί δεν το είδα πουθενά; Είσαι σίγουρη;

Η αρνητική βαθμολογία είναι το 1/4 των μοναδων κάθε απάντησης.
Δηλαδή στις ερωτησεις πολλαπλης επιλογής των αρχαιων για καθε σωστη απάντηση παίρνετε 2.5 μονάδες και για κάθε λαθος απάντηση αφαιρείτε 0,625.
Στα νέα και την ιστορία για καθε σωστή απάντηση παίρνετε 3,33 μονάδες και για κάθε λαθος απάντηση αφαιρείτε 0,83.
Στα παιδαγωγικά αντίστοιχα για να βρειτε τις μοναδες που θα συγκεντρώσετε συνολικά στην Β' Θεματική, πολλαπλασιάζετε κάθε σωστη απάντηση επι 1.25 και για καθε λαθος απαντηση πολλαπλασιάζετε επι 0,31 και την αφαιρείτε απο το σύνολο.


5
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 05:39:08 μμ »
Συνυπολογίζοντας την αρνητική βαθμολογία, στις πολλαπλής επιλογής στα αρχαία έχω 13/24, στα νέα 52/100, στην ιστορία 52/100 και στα παιδαγωγικά 80/100.

6
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« στις: Φεβρουάριος 05, 2009, 06:36:58 μμ »
Σχετικά με το αν ήθελαν ή όχι project στην Ιστορία:
Με το που πρωτοδιάβασα τα θέματα, αμέσως σκέφτηκα κι εγώ " project!" και άρχισα κιόλας να σκέφτομαι πώς θα χωρίσω τις ομάδες, τί βιβλιογραφικές παραπομπές θα δώσω κτλ. Αφού όμως ολοκλήρωσα το πρώτο σχέδιο μαθήματος κατάλαβα ότι δεν προλάβαινα με τίποτα να οργανώσω όπως θα ήθελα και τα δεύτερα ερωτήματα, και απλά ενέταξα τις εργασίες στο στάδιο της εμπέδωσης/αξιολόγησης (Φίλη μου που είχε κάνει το ίδιο πέρσυ είχε γράψει 90!)
Σκέφτομαι λοιπόν μήπως δε ζητούσαν project,για δύο λόγους: 1) γιατί μου φαίνεται εντελώς άστοχο να υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά ανάμεσα στις 3 διδακτικές. Δηλ. στην Ιστορία θα ήταν περίπου σα να γράφουμε 4 θέματα, όταν οι υπόλοιποι έγραφαν 2!
και 2) ένα project δε θα έπρεπε να βασίζεται σε πολύ μεγαλύτερη ύλη; Εφόσον δηλ. ζητούσαν εργασίες με βάση το συγκεκριμένο μάθημα που κάλυπτε μια διδακτική ώρα μόνο, πόσο διαφορετικές εργασίες μπορούσες να βάλεις στην κάθε ομάδα και πόσες υποκατηγοριές να έχει κάθε θέμα ώστε να μη δουλέψουν όλα τα μέλη της ομάδας ακριβώς πάνω στο ίδιο  ???
Μου έφτιαξες το κέφι με αυτό που μου είπες. ;D ;D Έτσι, το έκανα και εγώ. Επειδή δεν προλάβαινα με τίποτα, έγραψα στο στάδιο της εμπέδωσης ότι θα αναθέσω εργασίες για το σπίτι, οι οποίες θα αναλυθούν στο δεύτερο ερώτημα. Μετά, πάλι επειδή δεν προλάβαινα, έδωσα θέματα, που στηρίζονταν στους διδακτικούς στόχους και έβγαινε η απάντηση μέσα από τη διδασκαλία και τους έγραψα ότι πρέπει να κινηθούν οι μαθητές σε αυτά τα πλαίσια και να βασιστούν στο απόσπασμα. Φυσικά, δεν ανέφερα πουθενά για Project, γιατί ήθελε μεγαλύτερη ανάλυση και δε μου το ζητούσαν. Πάντως, να ξέρετε ότι μεγάλο ποσοστό έχει αναφέρει τη λέξη Project. Συνεπώς, θέλω και εγώ 90!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D

Πλάκα κάνω. Με ένα 60 μια χαρά είμαι. Αν θελουν να μου δώσουν και κάτι παραπάνω, γιατί όχι


Με 60 στην διδακτική δεν διορίζεσαι ούτε ωρομίσθιος!

7
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« στις: Φεβρουάριος 05, 2009, 01:37:14 μμ »
Η μέθοδος project τυπικά θεωρείται μέθοδος διδασκαλίας.Στην ουσία είναι μαθησιακή μέθοδος.
Προυποθέσεις για την υλοποίηση του project είναι το ενδιαφέρον των μαθητών για το θέμα και η κοινοποίηση του ενδιαφέροντος στον εκπαιδευτικό απο την πλευρά των μαθητών.
Αρα στα πλαίσια της γραπτης εξέτασεις στην ειδική διδακτική δεν εφαρμόζεται η μέθοδος project αλλά εργασία ή έρευνα στην μορφή του project, από την στιγμή που ο εκπαιδευτικός επιλέγει τα θέματα προς συζήτηση.
Για να υλοποιηθεί μια τέτοια μέθοδος προαπαιτείται προετοιμασία (διαμόρφωση ομάδων έρευνας, ανάθεση ρόλων,άξονες εργασίας), ακολουθεί το στάδιο της υλοποίησης με βάση τον προγραμματισμό που έχει τεθει απο τον εκπαιδευτικό σε συνεργασία με τις ομάδες, η παρουσίαση του προιοντος της εργασίας και τέλος η αξιολογηση.
Σε μία διδακτική ώρα (45') πολύ δύσκολα πιστεύω οτι εφαρμόζεται στην πράξη εργασία στην μορφή του project, πάνω στα θέματα που καλούμαστε να απαντήσουμε στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
Αυτό βέβαια είναι άλλο ζήτημα...

 

8
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 10:48:01 μμ »

Εσάς στα νέα και τα αρχαία σας έβαλαν ένα σχέδιο διδασκαλίας; Στην ιστορία γιατί έπρεπε να κάνουμε δύο, μου το εξηγεί κάποιος;  ??? ??? ??? ???
...και μάλιστα δύο πανομοιότυπα!! μετά το deja vu με τα θέματα (περσινά και φετινά) στο γνωστικό Αρχαίων, deja vu και στη διδακτική: έγραφα το δεύτερο θέμα και νόμιζα ότι γράφω ακόμη το πρώτο ;D ;D

Γενικά δεν μου αρέσει να γκρινιάζω αλλά σχετικά με το δεύτερο ερώτημα της διδακτικής των αρχαίων τα έχω πάρει στο κρανίο.
Η εκφώνηση πουθενα δεν αναφέρει ή δεν υπονοεί τουλάχιστον οτι πρέπει να γίνει σχέδιο μαθήματος, κακώς βέβαια κατά την γνώμη μου γιατί εξεταζόμασταν στην ειδική διδακτικη και οχι στο γνωστικό.
Παρόλα αυτά δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ ένδειξη στην εκφωνηση που να ζητάει σχέδιο, project ή δεν ξέρω τι.
Είναι σαν να σε ρωτάει κάποιος τι ώρα είναι και εσύ να του εξηγείς πως λειτουργεί το ρολόι πριν του απαντήσεις.

9
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 10:37:33 μμ »
Εσάς στα νέα και τα αρχαία σας έβαλαν ένα σχέδιο διδασκαλίας; Στην ιστορία γιατί έπρεπε να κάνουμε δύο, μου το εξηγεί κάποιος;  ??? ??? ??? ???

Εκτος και αν ήθελαν στο βάθος του μυαλού τους αυτοί που έβαλαν τα θεματα να μαντεψουμε οτι έπρεπε να κάνουμε και στο δεύτερο ερώτημα σχέδιο μαθήματος.
Τι να πω ;
Απογοήτευση και με τις επιλογές και τον τρόπο εκφώνησης των ερωτημάτων γενικότερα.
Πέρα απο τις γνώσεις δηλαδή απαιτουνται και μαντικές ικανότητες απο τους υποψηφίους (βλ. ερώτηση για Βαλαωρίτη).
Η ουσια βέβαια ειναι οτι 480 θα διοριστούν ούτως η άλλως.
Η δαρβινική θεωρία περί φυσικής επιλογής θα θριαμβεύσει πάλι!

10
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 10:04:18 μμ »
Είναι και θέμα χρόνου συνάδελφοι.
Προσωπικά ασχολήθηκα 3 ώρες με την διδακτική αρχαίων δεν σταμάτησα στιγμή να γράφω, το δεύτερο ερώτημα το απάντησα σαν γνωστικό και προλαβα οριακά να τελειώσω.
Για την  ανάλυση που κανουν τα φρ.Καρφή μόνο στο πρώτο ερώτημα δεν σου φτάνουν ούτε 4 ώρες.
Αφήστε που πουθενα δεν φαίνεται η ομασυνεργατικη μέθοδος που δηλώνουν στους τίτλους οτι θα εφαρμόσουν.

11
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 09:54:48 μμ »
Και ακόμα αν έτσι έπρεπε να γίνει πως θα προλαβαίναμε να τα γράψουμε όλα αυτά, από την στιγμή που το ίδιο το φροντιστήριο για να απαντήσει άρχισε να γράφει την Δευτέρα τις απαντήσεις και ολοκλήρωσε την Tετάρτη το βράδυ ;

12
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 09:49:57 μμ »
Στο πρώτο ερώτημα της διδακτικης των αρχαίων τα φροντιστήρια Καρφή έχουν γράψει ολοκληρο σχολικό βοήθημα για το συγκεκριμένο επεισοδιο της ραψωδίας Ζ.
Αν δεν κάνω λάθος το ερωτημα μιλούσε για χωρισμο παραγράφων, τίτλους και πλαγιοτιτλους και συνταξη περίληψης, οχι να κάνουμε γλωσσικη εξομάλυνση όλου του επεισοδίου και να αναλύσουμε ολα τα πραγματολογικά στοιχεία.
Μονο ασκήσεις για το σπίτι δεν τους έβαλε.
Οσον αφορά το δεύτερο ερώτημα ζητούσε κάπου η εκφώνηση να κάνουμε σχέδιο μαθήματος ή θα έπρεπε να το φανταστούμε και αυτό απο μόνοι μας ;
Αν αυτές είναι οι σωστές απαντήσεις τότε δεν νομίζω να υπαρχει άνθρωπος να έχει γράψει πάνω απο 60/100 στην διδακτική.


13
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 11:00:36 μμ »
Δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται όλη αυτή τη συζήτηση για το θέμα του Πλάτωνα. Από τη στιγμή που το χωρίο ήταν εντός της ύλης, αν κάποιος το είχε μελετήσει, σαφώς και θα έπρεπε να έχει αναζητήσει σε ποιο χωρίο του Ομήρου παραπέμπει. Στην τελική έχουμε στη διάθεσή μας τρία αντικείμενα για να επιλέξουμε. Κι εγώ προετοιμασμένη για διδακτική αρχαίων ήμουν, αλλά επειδή είχα διαβάσει μόνο τα αποσπάσματα του σχολικού βιβλίου, κατέληξα να γράψω νέα.
ΕΠΡΕΠΕ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΙΧΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥς 20000 ΣΤΙΧΟΥς ΤΟΥ ΟΜΗΡΟΥ;;;ΔΕ ΤΟ ΝΟΜΙΖΩ !

Δυστυχώς όμως έτσι είναι!

14
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Βάση φιλολόγων
« στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 04:07:30 μμ »
Συνάδελφοι πως υπολογιζονται τα μόρια για την αναπλήρωση ;

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160986
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 660
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 500
Σύνολο: 502

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.056 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.