*

Ψηφοφορία

Ποια Διδακτική επιλέξατε;

Αρχαία
64 (41.8%)
Νέα
47 (30.7%)
Ιστορία
42 (27.5%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 153

Αποστολέας Θέμα: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων  (Αναγνώστηκε 60289 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2613
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #210 στις: Φεβρουάριος 05, 2009, 02:52:58 μμ »
ήταν απαρέδεκτο να μας βάλουν και κάτι τέτοιο μετά από δύο σχέδια. Συγγνώμη, αλλά εγώ στις εργασίες δεν πρόλαβα να γράψω και τους άξονες των απαντήσεων, αλλά είπα ότι θα πρέπει να στηριχθούν στη διδασκαλία και τα παραθέματα. Αν είχα χρόνο, θα το έγραφα, αλλά ο χρόνος τελείωνε. Ήταν απαράδεκτο! Και κάτι άλλο.
 
Έχεις δίκιο. Και εγώ είχα πρόβλημα χρόνου και δεν πρόλαβα να γράψω όσα ήθελα. Ευελπιστώ όμως ότι όλα θα πάνω καλυτέρα από την προηγούμενη φορά που έδωσα αρχαία. Τότε απάντησα σα γνωστικό (το οποίο ήξερα πολύ καλά) καθώς  δεν έλεγε ούτε καν "να αξιοποιήσετε διδακτικά" και  έχασα το διορισμό εξαιτίας της διδακτικής. Γι΄αυτό απογοητεύτηκα και αποφάσισα φέτος να δώσω ιστορία. Ελπίζω να έκανα καλά. 
Kαλή επιτυχία εύχομαι και φέτος να είναι το τυχερό σου! Αλήθεια, πόσο σου έβαλαν στην ειδική διδακτική αρχαίων πέρυσι; Ρωτάω γιατί έχω μια φίλη που δεν έχει διδακτική εμπειρία, ήξερε κάποια πολύ γενικά πράγματα και έκανε αυτό που λες και εσύ (δηλαδή γνωστικό καθαρά) και πήρε 75!

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:22:09 »

Αποσυνδεδεμένος PATIK

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 28
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #211 στις: Φεβρουάριος 05, 2009, 03:13:44 μμ »
Αφου σας ευχηθω καλα αποτελεσματα, ας καταθεσω και τη δικη μου αποψη για την Διδακτικη των Αρχαιων.
Εδωσα πρωτη φορα.Ειχα αποφασισει απο πριν να δωσω Αρχαια και μαλιστα ειχα διαβασει μονο Αρχαια και πιο συγκεκριμενα μονο Ομηρο.Το ξερω οτι ειναι ρισκο αλλα δεν προλαβαινα.Εμαθα καποια γενικα για την διδασκαλια των Ομηρικων επων και επικεντρωθηκα κυριως σε 3 αναλυσεις του Κακριδη: Μορφολογικη, Ιδεολογικη, Ανθρωπογνωστικη.Αυτο που δεν εχω κατανοησει πληρως ειναι αν στη διδακτικη πρεπει να κανεις και επιδειξη γνωσεων ή φευγαλεες αναφορες.Βασικα, για το πρωτο ερωτημα εγραψα 2,5 σελιδες. Οσο αφορα το δευτερο..... αφηστε το καλυτερα.

Αποσυνδεδεμένος e-labor

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #212 στις: Φεβρουάριος 05, 2009, 03:59:11 μμ »
Δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται όλη αυτή τη συζήτηση για το θέμα του Πλάτωνα. Από τη στιγμή που το χωρίο ήταν εντός της ύλης, αν κάποιος το είχε μελετήσει, σαφώς και θα έπρεπε να έχει αναζητήσει σε ποιο χωρίο του Ομήρου παραπέμπει. Στην τελική έχουμε στη διάθεσή μας τρία αντικείμενα για να επιλέξουμε. Κι εγώ προετοιμασμένη για διδακτική αρχαίων ήμουν, αλλά επειδή είχα διαβάσει μόνο τα αποσπάσματα του σχολικού βιβλίου, κατέληξα να γράψω νέα.
ΕΠΡΕΠΕ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΙΧΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥς 20000 ΣΤΙΧΟΥς ΤΟΥ ΟΜΗΡΟΥ;;;ΔΕ ΤΟ ΝΟΜΙΖΩ !

Δυστυχώς όμως έτσι είναι!
δεν χρειαζοταν να αναζητησουμε στα ομηρικα επη. οποιαδηποτε ερμηνευτικη εκδοση τυπου γεωργουλης, σκουτεροπουλος, το ανεφερε. δεν λεω οτι ηταν καλο που το εβαλαν απλα οτι υπηρχε.

Με κάλυψε η swtia... Στο πανεπιστήμιο μας έμαθαν να αξιοποιούμε και τη βιβλιογραφία που έχουμε στη διάθεσή μας. Κι ας μην αδικούμε τους συναδέλφους μας που είχαν διαβάσει τόσο και έτσι που κατάφεραν να απαντήσουν στο θέμα (γιατί υπήρχαν άνθρωποι ποιυ γνώριζαν το θέμα). Φανταστείτε πως ακούγονται σε αυτούς τα σενάρια περί ακύρωσης του θέματος! Δεν έχω να πω κάτι άλλο, γιατί μάλλον για άλλα μια φορά απ' ότι καταλαβαίνω τα πνεύματα οξύνονται όταν δεν μας αρέσει αυτό που ακούμε...
Όσοι γράψανε σωστά στο δεύτερο και όχι στο πρώτο μάλλον θα έπρεπε να ανησυχούν για την παιδαγωγική και διδακτική τους κατάρτιση....

Αποσυνδεδεμένος nan

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 35
  • Odi et amo...
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #213 στις: Φεβρουάριος 05, 2009, 04:04:46 μμ »
 [/quote]Kαλή επιτυχία εύχομαι και φέτος να είναι το τυχερό σου! Αλήθεια, πόσο σου έβαλαν στην ειδική διδακτική αρχαίων πέρυσι; Ρωτάω γιατί έχω μια φίλη που δεν έχει διδακτική εμπειρία, ήξερε κάποια πολύ γενικά πράγματα και έκανε αυτό που λες και εσύ (δηλαδή γνωστικό καθαρά) και πήρε 75!
[/quote]
Διδακτική αρχαίων (2007): 50, αλλά εγώ δεν αναφέρθηκα ούτε γενικά στη διδακτική, (σκεπτόμενη ότι θα το ζητούσανε αλλιώς, ).Και πιστεύω ότι κατείχα το γνωστικό των αρχαίων(74 στο γνωστικό των αρχαίων). Άλλωστε η διδακτική είναι το μόνο μάθημα που δεν ξέρουμε πώς βαθμολογουν. Φιλη μου διορισμένη (ύστερα από τρεις φορές ασεπ) ισχυρίζεται  ότι ακόμα δεν μπορεί να καταλάβει γιατί τις δύο φορές την κόψανε και την τρίτη της βάλανε καλό βαθμό. Οψόμεθα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:22:09 »

Αποσυνδεδεμένος yotar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #214 στις: Φεβρουάριος 05, 2009, 05:34:08 μμ »
Σχετικά με το αν ήθελαν ή όχι project στην Ιστορία:
Με το που πρωτοδιάβασα τα θέματα, αμέσως σκέφτηκα κι εγώ " project!" και άρχισα κιόλας να σκέφτομαι πώς θα χωρίσω τις ομάδες, τί βιβλιογραφικές παραπομπές θα δώσω κτλ. Αφού όμως ολοκλήρωσα το πρώτο σχέδιο μαθήματος κατάλαβα ότι δεν προλάβαινα με τίποτα να οργανώσω όπως θα ήθελα και τα δεύτερα ερωτήματα, και απλά ενέταξα τις εργασίες στο στάδιο της εμπέδωσης/αξιολόγησης (Φίλη μου που είχε κάνει το ίδιο πέρσυ είχε γράψει 90!)
Σκέφτομαι λοιπόν μήπως δε ζητούσαν project,για δύο λόγους: 1) γιατί μου φαίνεται εντελώς άστοχο να υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά ανάμεσα στις 3 διδακτικές. Δηλ. στην Ιστορία θα ήταν περίπου σα να γράφουμε 4 θέματα, όταν οι υπόλοιποι έγραφαν 2!
και 2) ένα project δε θα έπρεπε να βασίζεται σε πολύ μεγαλύτερη ύλη; Εφόσον δηλ. ζητούσαν εργασίες με βάση το συγκεκριμένο μάθημα που κάλυπτε μια διδακτική ώρα μόνο, πόσο διαφορετικές εργασίες μπορούσες να βάλεις στην κάθε ομάδα και πόσες υποκατηγοριές να έχει κάθε θέμα ώστε να μη δουλέψουν όλα τα μέλη της ομάδας ακριβώς πάνω στο ίδιο  ???

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2613
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #215 στις: Φεβρουάριος 05, 2009, 05:36:32 μμ »
Ε, βέβαια και ήξερες το γνωστικό των αρχαίων με 74 που έγραψες. Άντε, καλή τύχη φέτος! Σχετικα με τη διόρθωση της ειδικής διδακτικής το ίδιο μου έχουν πει όλοι. Δηλαδή, ότι δεν μπορείς να υπολογίσεις. Εγώ όλα τα περιμένω σε αυτό το αντικείμενο, συνεπώς, δεν κάνω προβλέψεις

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2613
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #216 στις: Φεβρουάριος 05, 2009, 05:43:50 μμ »
Σχετικά με το αν ήθελαν ή όχι project στην Ιστορία:
Με το που πρωτοδιάβασα τα θέματα, αμέσως σκέφτηκα κι εγώ " project!" και άρχισα κιόλας να σκέφτομαι πώς θα χωρίσω τις ομάδες, τί βιβλιογραφικές παραπομπές θα δώσω κτλ. Αφού όμως ολοκλήρωσα το πρώτο σχέδιο μαθήματος κατάλαβα ότι δεν προλάβαινα με τίποτα να οργανώσω όπως θα ήθελα και τα δεύτερα ερωτήματα, και απλά ενέταξα τις εργασίες στο στάδιο της εμπέδωσης/αξιολόγησης (Φίλη μου που είχε κάνει το ίδιο πέρσυ είχε γράψει 90!)
Σκέφτομαι λοιπόν μήπως δε ζητούσαν project,για δύο λόγους: 1) γιατί μου φαίνεται εντελώς άστοχο να υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά ανάμεσα στις 3 διδακτικές. Δηλ. στην Ιστορία θα ήταν περίπου σα να γράφουμε 4 θέματα, όταν οι υπόλοιποι έγραφαν 2!
και 2) ένα project δε θα έπρεπε να βασίζεται σε πολύ μεγαλύτερη ύλη; Εφόσον δηλ. ζητούσαν εργασίες με βάση το συγκεκριμένο μάθημα που κάλυπτε μια διδακτική ώρα μόνο, πόσο διαφορετικές εργασίες μπορούσες να βάλεις στην κάθε ομάδα και πόσες υποκατηγοριές να έχει κάθε θέμα ώστε να μη δουλέψουν όλα τα μέλη της ομάδας ακριβώς πάνω στο ίδιο  ???
Μου έφτιαξες το κέφι με αυτό που μου είπες. ;D ;D Έτσι, το έκανα και εγώ. Επειδή δεν προλάβαινα με τίποτα, έγραψα στο στάδιο της εμπέδωσης ότι θα αναθέσω εργασίες για το σπίτι, οι οποίες θα αναλυθούν στο δεύτερο ερώτημα. Μετά, πάλι επειδή δεν προλάβαινα, έδωσα θέματα, που στηρίζονταν στους διδακτικούς στόχους και έβγαινε η απάντηση μέσα από τη διδασκαλία και τους έγραψα ότι πρέπει να κινηθούν οι μαθητές σε αυτά τα πλαίσια και να βασιστούν στο απόσπασμα. Φυσικά, δεν ανέφερα πουθενά για Project, γιατί ήθελε μεγαλύτερη ανάλυση και δε μου το ζητούσαν. Πάντως, να ξέρετε ότι μεγάλο ποσοστό έχει αναφέρει τη λέξη Project. Συνεπώς, θέλω και εγώ 90!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D

Πλάκα κάνω. Με ένα 60 μια χαρά είμαι. Αν θελουν να μου δώσουν και κάτι παραπάνω, γιατί όχι

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος Νίκος

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #217 στις: Φεβρουάριος 05, 2009, 06:36:58 μμ »
Σχετικά με το αν ήθελαν ή όχι project στην Ιστορία:
Με το που πρωτοδιάβασα τα θέματα, αμέσως σκέφτηκα κι εγώ " project!" και άρχισα κιόλας να σκέφτομαι πώς θα χωρίσω τις ομάδες, τί βιβλιογραφικές παραπομπές θα δώσω κτλ. Αφού όμως ολοκλήρωσα το πρώτο σχέδιο μαθήματος κατάλαβα ότι δεν προλάβαινα με τίποτα να οργανώσω όπως θα ήθελα και τα δεύτερα ερωτήματα, και απλά ενέταξα τις εργασίες στο στάδιο της εμπέδωσης/αξιολόγησης (Φίλη μου που είχε κάνει το ίδιο πέρσυ είχε γράψει 90!)
Σκέφτομαι λοιπόν μήπως δε ζητούσαν project,για δύο λόγους: 1) γιατί μου φαίνεται εντελώς άστοχο να υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά ανάμεσα στις 3 διδακτικές. Δηλ. στην Ιστορία θα ήταν περίπου σα να γράφουμε 4 θέματα, όταν οι υπόλοιποι έγραφαν 2!
και 2) ένα project δε θα έπρεπε να βασίζεται σε πολύ μεγαλύτερη ύλη; Εφόσον δηλ. ζητούσαν εργασίες με βάση το συγκεκριμένο μάθημα που κάλυπτε μια διδακτική ώρα μόνο, πόσο διαφορετικές εργασίες μπορούσες να βάλεις στην κάθε ομάδα και πόσες υποκατηγοριές να έχει κάθε θέμα ώστε να μη δουλέψουν όλα τα μέλη της ομάδας ακριβώς πάνω στο ίδιο  ???
Μου έφτιαξες το κέφι με αυτό που μου είπες. ;D ;D Έτσι, το έκανα και εγώ. Επειδή δεν προλάβαινα με τίποτα, έγραψα στο στάδιο της εμπέδωσης ότι θα αναθέσω εργασίες για το σπίτι, οι οποίες θα αναλυθούν στο δεύτερο ερώτημα. Μετά, πάλι επειδή δεν προλάβαινα, έδωσα θέματα, που στηρίζονταν στους διδακτικούς στόχους και έβγαινε η απάντηση μέσα από τη διδασκαλία και τους έγραψα ότι πρέπει να κινηθούν οι μαθητές σε αυτά τα πλαίσια και να βασιστούν στο απόσπασμα. Φυσικά, δεν ανέφερα πουθενά για Project, γιατί ήθελε μεγαλύτερη ανάλυση και δε μου το ζητούσαν. Πάντως, να ξέρετε ότι μεγάλο ποσοστό έχει αναφέρει τη λέξη Project. Συνεπώς, θέλω και εγώ 90!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D

Πλάκα κάνω. Με ένα 60 μια χαρά είμαι. Αν θελουν να μου δώσουν και κάτι παραπάνω, γιατί όχι


Με 60 στην διδακτική δεν διορίζεσαι ούτε ωρομίσθιος!

Αποσυνδεδεμένος Tertia

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 222
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #218 στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 12:25:36 πμ »
Δε σχολιάσαμε καθόλου την ψηφοφορία, πρώτη φορά σχεδόν μοιράζονται οι υποψήφιοι στις Διδακτικές...και πρώτη φορά τέτοια προτίμηση στην Ιστορία, ε;

Λέτε να παιζει κάποιο ρόλο η μειωμένη προτίμηση στην Διδακτική της Ιστορίας ,όσον αφορα τη βαθμολόγηση;

Αποσυνδεδεμένος stratos91

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1319
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #219 στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 12:45:08 πμ »
Σχετικά με το αν ήθελαν ή όχι project στην Ιστορία:
Με το που πρωτοδιάβασα τα θέματα, αμέσως σκέφτηκα κι εγώ " project!" και άρχισα κιόλας να σκέφτομαι πώς θα χωρίσω τις ομάδες, τί βιβλιογραφικές παραπομπές θα δώσω κτλ. Αφού όμως ολοκλήρωσα το πρώτο σχέδιο μαθήματος κατάλαβα ότι δεν προλάβαινα με τίποτα να οργανώσω όπως θα ήθελα και τα δεύτερα ερωτήματα, και απλά ενέταξα τις εργασίες στο στάδιο της εμπέδωσης/αξιολόγησης (Φίλη μου που είχε κάνει το ίδιο πέρσυ είχε γράψει 90!)
Σκέφτομαι λοιπόν μήπως δε ζητούσαν project,για δύο λόγους: 1) γιατί μου φαίνεται εντελώς άστοχο να υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά ανάμεσα στις 3 διδακτικές. Δηλ. στην Ιστορία θα ήταν περίπου σα να γράφουμε 4 θέματα, όταν οι υπόλοιποι έγραφαν 2!
και 2) ένα project δε θα έπρεπε να βασίζεται σε πολύ μεγαλύτερη ύλη; Εφόσον δηλ. ζητούσαν εργασίες με βάση το συγκεκριμένο μάθημα που κάλυπτε μια διδακτική ώρα μόνο, πόσο διαφορετικές εργασίες μπορούσες να βάλεις στην κάθε ομάδα και πόσες υποκατηγοριές να έχει κάθε θέμα ώστε να μη δουλέψουν όλα τα μέλη της ομάδας ακριβώς πάνω στο ίδιο  ???
Μου έφτιαξες το κέφι με αυτό που μου είπες. ;D ;D Έτσι, το έκανα και εγώ. Επειδή δεν προλάβαινα με τίποτα, έγραψα στο στάδιο της εμπέδωσης ότι θα αναθέσω εργασίες για το σπίτι, οι οποίες θα αναλυθούν στο δεύτερο ερώτημα. Μετά, πάλι επειδή δεν προλάβαινα, έδωσα θέματα, που στηρίζονταν στους διδακτικούς στόχους και έβγαινε η απάντηση μέσα από τη διδασκαλία και τους έγραψα ότι πρέπει να κινηθούν οι μαθητές σε αυτά τα πλαίσια και να βασιστούν στο απόσπασμα. Φυσικά, δεν ανέφερα πουθενά για Project, γιατί ήθελε μεγαλύτερη ανάλυση και δε μου το ζητούσαν. Πάντως, να ξέρετε ότι μεγάλο ποσοστό έχει αναφέρει τη λέξη Project. Συνεπώς, θέλω και εγώ 90!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D

Πλάκα κάνω. Με ένα 60 μια χαρά είμαι. Αν θελουν να μου δώσουν και κάτι παραπάνω, γιατί όχι


Με 60 στην διδακτική δεν διορίζεσαι ούτε ωρομίσθιος!

Μην το λες αυτό. Εξαρτάται πόσο έχεις στα παιδαγωγικά και το γνωστικό συν τα μόρια από τον προηγούμενο. Πάντως με λίγα σχετικά μόρια πας ωρομίσθιος σε απόμακρες περιοχές.

Αποσυνδεδεμένος swtia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 905
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #220 στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 01:17:42 πμ »
τι εννοεις λιγα γιατι ακομα και οι κυκλαδες και τα δωδεκανησα φετος ειναι ακομη στα 13-14. δεν ειναι λιγα..

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #221 στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 08:47:24 πμ »
Καμια σχεση δεν εχει η προτιμηση σε ενα μαθημα ως προς τη βαθμολογηση . ..  ολα εξισου   βαθμολογουνται απο την ιδια αφετηρια . ..αν αυτος η' αυτοι που τα διορθωνουν συμφωνουν με οσα διαβαζουν ... ποιος εχει προηγηθει  κ.λ.π..τα εχουμε ξαναπει εδω πολλες φορες  .....  η  ιστορια [ την εχω ειδικοτητα]  ειναι πιο  ελευθερο μαθημα ως προς τη διδακτικη του.. δηλ. εφαρμοζεται πιο ευκολα ενα σχεδιο μαθηματος στυλ project , εχει να κανει παντα με πηγες γι' αυτο και δωσαν τετοια θεματα
ο τροπος τωρα που ο καθενας αντιμετωπιζει το μαθημα της ιστοριας εχει να κανει με το ευρυτερο γνωστικο αντικειμενο και τις γνωσεις του με αυτο  .. την ιστορια πρεπει να την αγαπας για να την διδαξεις ..οπως και ολα τα μαθηματα πιστευω.. 

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2613
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #222 στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 09:09:45 πμ »
Εγώ πιστεύω ότι αυτοί που βάζουν τα θέματα στην ειδική διδακτική είναι εκτός τόπου και χρόνου. Εξηγώ.

1. Ποιος ο λογος να βάλουν πανομοιότυπα θέματα στο 1ο και 2ο ερώτημα της ιστορίας;
2. Με αυτή την ύλη που έχουν να καλύψουν οι εκπαιδευτικοί στο σχολείο, θεωρούν ότι έχουν την πολυτέλεια να ασχοληθούν μία διδακτική ώρα με το σχέδιο του Περικλή ή με το ειδικό καθεστώς σύνδεσης της χώρας μας με την ΕΟΚ;
3. Παράλληλα, τα θέματα στο γνωστικό της ιστορίας ήταν επιεικώς απαράδεκτα. Από τη μια μας θεωρούσαν ηλίθιους (βλέπε "από ποια πόλη καταγόταν ο Θρασύβουλος") και από την άλλη θεωρούσαν ότι ισχύει η μετεμψύχωση και είχαμε ζήσει σε προγενέστερες εποχές για να ξέρουμε τόσες  λεπτομέρειες

Και μια ερώτηση, αν γνωρίζει κάποιος: τα γραπτά στην ειδική διδακτική διορθώνονται από άτομα που έχουν ειδίκευση στο γνωστικό ή στην παιδαγωγική επιστήμη;

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« Απάντηση #223 στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 09:16:54 πμ »
Λ.Κ. συμφωνω απολυτα με οσα λες. ετσι ειναι.
διορθωνονται απο καθηγητες με διδακτικη εμπειρια και καταρτιση στα παιδαγωγικα (αν και γι'αυτο δεν ειμαι απολυτα βεβαιος).
ακουγονται πολλα.αλλοι λενε απο καθηγητες πανεπιστημιου,αλλοι απο μεταπτυχιακους κλπ
πραγματικα δεν ξερω.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162198
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 655
Σύνολο: 669

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.118 δευτερόλεπτα. 39 ερωτήματα.