Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - vivi06

Σελίδες: 123 ... 8
1
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-D101/693/4597,21605/

http://ebooks.edu.gr/new/classcoursespdf.php?classcode=DSDIM-D

ολα τα βιβλια του σχολειου υπαρχουν σε ψηφιακη μορφη στο ψηφιακο σχολειο απο την μερα εκδοσης τους

2
Σε μικρους κ μεγαλους κανω συνολο 3 ωρες την εβδομαδα - αν χρειαστει καποια στιγμη μπορει να προσθεσουμε καποιο εξτρα μαθημα, αλλα σε γενικες γραμμες βγαινει φυσιολογικα με 3 ωρες. Αν δινουν στον εναμιση χρονο - που ειναι κ το καλυτερο κ το λιγοτερο κουραστικο - προλαβαινουμε να κανουμε κορσμπουκ κ μετα 2-3 βιβλια τεστ. Αν δινουν σε μια σχολικη χρονια (που τεινει αν γινει της μοδας κ ειναι ακρως καταπιεστικο) καλυπτουμε ενα σεβαστο μερος του κορσμπουκ κ μετα 1-1,5 βιβλιο τεστ κ ελπιζουμε για το καλυτερο. Σε ενηλικα δεν νομιζω να χρειαζονται πανω απο 3 ωρες. Τα περισσοτερα πραγματα εξαλλου ειναι προσωπικο διαβασμα του μαθητη. Στο μαθημα αναλυουμε εκθεσεις κ βελτιωνουμε την εκφραση, λυνουμε τις αποριες σε λεξιλογιο κ γραμματικη κ εξηγουμε τα κειμενα. Εννοειται δεν αναλωνουμε χρονο σε ορθογραφιες κ λοιπα περιττα.

3
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Βιβλία για ιδιαίτερα Αγγλικών
« στις: Σεπτέμβριος 14, 2014, 05:10:33 μμ »
Είχα ασχοληθεί με το θέμα προ 15ετίας ως φοιτήτρια, οπότε προφανώς από τότε έχει εξελιχθεί κ άλλο η βιβλιογραφία, κ σαφώς δεν είναι η μόνη τεχνική, απλά την συγκεκριμένη την έζησα ως μπειμπισίτερ των κοριτσιών από κοντά. Από εκεί κ πέρα, υπάρχει αρνητική πλευρά της διγλωσσίας? Μου φαίνεται περίεργο, διότι όλοι γνωρίζουμε πόσο σημαντική είναι η ομιλία γλωσσών, πόσο μάλλον σε επίπεδο Λ1! Πέρα από το γεγονός ότι αυτά τα παιδιά αργούν να μιλήσουν κ τη δυσκολία εφαρμογής των τεχνικών, δεν μπορώ να φανταστώ γιατί να μην επιλέξουμε τα παιδιά μας να είναι δίγλωσσα.

4
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Βιβλία για ιδιαίτερα Αγγλικών
« στις: Σεπτέμβριος 14, 2014, 03:56:32 μμ »
Η διγλωσσία είναι επιτυχημένη - κ μάλιστα πολύ, καθώς το παιδί έχει δύο L1 κ όχι μια L1 κ μια L2- όταν ακολουθούνται πολύ συγκεκριμένα κ αυστηρά οι κανόνες από τους γονείς (κ αυτό είναι παρα πάρα πολύ δύσκολο να συμβεί καθημερινά). Προσωπικά το έχω βιώσει με γνωστό μου ζευγάρι, αλλά ήταν πολύ αυστηροί όσον αφορά τη γλώσσα. Πρέπει ο κάθε γονιός να μιλάει μόνο κ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στο παιδί στην γλώσσα που έχει επιλέξει κ να περιμένει απάντηση μόνο σε αυτή τη γλώσσα. Παράδειγμα - δίδυμα κορίτσια (τότε) 10 χρόνων. Χώρα - αγγλία. Ο μπαμπάς άγγλος, μιλάει με τα κορίτσια μόνο στα αγγλικά. Η μαμά ιταλίδα, μιλάει στα κορίτσια μόνο στα ιταλικά. Τα κορίτσια ήδη όταν τα γνώρισα ήξεραν καλά ότι αν απαντήσουν στο μπαμπά τους στα ιταλικά, ΔΕΝ θα τους απαντήσει κ θα αγνοήσει τα λόγια τους. Το ίδιο κ η μαμά. Αποτέλεσμα - τα κορίτσια είχα δύο Λ1 που εναλλάσσονταν, οι γονείς μεταξύ τους μιλούσαν κ τις δύο γλώσσες, τα κορίτσια μεταξύ τους μιλούσαν επίσης κ τις δύο γλώσσες, αρκετές φορές παράλληλα, αλλα στους γονείς τους απευθύνονταν με συγκεκριμένο τρόπο. Μετά από 2 χρόνια μετακόμισαν στην ιταλία, οπότε ισχυρή L1 δεν υπήρχε από το περιβάλλον - αρχικά ήταν η αγγλική μετά η ιταλική. ΥΓ Οι γονείς ακολουθούσαν γλωσσολογικό πείραμα με τα παιδιά τους (προφανώς με μεγάλη επιτυχία). Αλλά στην πραγματικότητα, ποια μαμά (ελληνίδα) θα μιλήσει στο παιδί της ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ αγγλικά, ώστε το μωρό ακόμα να συσχετίσει τη γλώσσα με την έννοια της μαμάς του? Πολύ δύσκολο να γίνει στην πράξη, τουλάχιστον στην ελληνική πραγματικότητα.

5
Μπορεις να βγαλεις αδεια απασχολησης στον ιδιωτικο τομεα (νομιζω μια αιτηση ειναι στην β'βαθμια, αλλα δεν την εχω κανει προσωπικα για να ξερω περισσοτερα) κ σου επιτρεπει να εργαστεις ιδιωτικα νομιμοτατα για μεχρι κ 10 ωρες. Πολλοι συναδελφοι το χρησιμοποιουν για να διδαξουν σε ιεκ η κ σε φροντιστηρια (αν κ πλεον δεν συμφερει καθολου το φροντιστηριο).

6
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Βιβλία για ιδιαίτερα Αγγλικών
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2014, 04:18:14 μμ »
συμφωνω κ εγω με την ευη - stars and stripes δαγκωτο με mastermind γραμματικη, ελλειψη καποιας πιο 'ζορικης' εναλλακτικης. Μονο το βιβλιο της hillside balance use of english που ειχα κανει μια φορα ειχε τρομερο υλικο για κεμπριτζ βεβαια αλλα καθε εξασκηση ειναι θετικη. Γενικως το σκιλς δεν το εχω χρησιμοποιησει ποτε γιατι το κομπανιον του ειναι σαν γλωσσαρι ( κ το κομπανιον του κορς επισης δεν ειναι κ το καλυτερο, αλλα το συμπληρωνω/διαφοροποιω κατα τη διαρκεια του μαθηματος με εξτρα εννοιες, easily confused words, idioms κλπ. Απλα το σκιλς ειναι καθαρα γλωσσαρι προσωπικα τα απορριπτω αμεσα - ενω εχει σαν βιβλιο ωραιο υλικο που μπορει να χρησιμοποιηθει σαν ενα crash course πριν τα τεστ. Κ μετα βεβαια πλακωνουμε την θεα συλβια κ μετα την θεα νταιαν κ παιρνουμε το προφ!(κ μετα απο 1 χρονο εχουν ξεχασει σχεδον τα παντα, αλλα αυτο ειναι το δειγμα των καιρων, δυστυχως...) Κανω σε ιδιαιτερο 2 μιαμισαωρα κ καπου προς το τελος - τελευταιο μηνα - ισως να προσθεσω κ μια ωρα προφορικα τη βδομαδα κ στο τελος εντατικα μονο προφορικα, αφου δωσουν το γραπτο. Αλλα, πολυ διαβασμα ριχνουν τα παιδακια, συν ολα τα νασιοναλ τζεογκραφικ κ τα φοκους που πηγαινω εξτρα προς τερψη τους.

7
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Βιβλία για ιδιαίτερα Αγγλικών
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 01:58:56 μμ »
Τα κονεκτ ειναι παρα πολυ ωραια σειρα κ υπερπληρης. Ισως να επελεγες μια λιγο πιο απαιτητικη γραμματικη, γιατι ειναι λιγο απλη αυτη που συνοδευει το βιβλιο. Για αδυναμους μαθητες κρατω την γραμματικη του βιβλιου κ συμπληρωνω απο αλλες - ειτε δικες μου σημειωσεις ειτε απο γκραμαργουει 4 που ειναι πολυ απαιτητικη. Αλλιως βαζω την γκραμαργουει 4 μονη της. Αλλα αυτο εξαρταται κ απο σενα κ απο τους μαθητες σου. Ωραια ειναι επισης τα real english αλλα φετος θα το χρησιμοποιησω πρωτη φορα. Φαινεται πιο ευκολο απο το κονεκτ, που γενικα ειναι ενα αρκετα βατο βιβλιο, με πολλες δραστηριοτητες κ εξαιρετικο γουορκμπουκ. Αλλη ωραια σειρα ειναι τα κοσμικ της λονγκμαν καθως κ το close up, αν κ πρεπει να ειναι πιο απαιτητικα. Φετος παντως μαθητη που του φανηκε ευκολο το our world του 'περναω' το Β1 κ θα του βαλω Β1+ real english με γραμματικη mastering for pre-fce burlington + grammarway οπου χρειαστει. Σε γενικες γραμμες η μπερλινγκτον εχει ευκολα κ ευχαριστα βιβλια που ομως δουλευουν σε αρκετο βαθμο ολα τα σκιλς. The choice is yours.

8
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Βιβλία για ιδιαίτερα Αγγλικών
« στις: Σεπτέμβριος 01, 2014, 01:43:13 μμ »
Έχω δουλέψει φουλ μπλαστ 4 κ έχω τις χειρότερες εντυπώσεις - πέρα από κάποια αρκετά ενδιαφέροντα κείμενα το βιβλίο χώλαινε σε όλα τα σκιλς, η γραμματική ήταν ελλειπέστατη κ κατανεμημένη με έναν ανεξήγητα ανακατεμένο τρόπο που μπέρδευε το μαθητή (εγώ την παράβλεψα τελείως κ χρησιμοποίησα δικό μου πλάνο διδασκαλίας, με επιλεκτικά κομμάτια του βιβλίου μόνο). Ο μόνος λόγος που το δούλεψα είναι γιατί η μαθπήτρια το είχε μόλις αγοράσει για το φροντιστήριο κ στην ίδια δεν άρεσε, προτιμούσε τις φωτοτυπίες που της έδινα από άλλες πηγές. Για σούπερκορς, είμαι τελείως ενάντια στην φιλοσοφία της κ βρίσκω την πληθώρα των βιβλίων ανεπαρκή - ας πούμε ότι τα γνωρίζω πολύ πολύ καλά. Εξαίρεση τα πράκτις τεστ που είναι αρκετά δυνατά κ το βιβλίο για έκθεση εσσε που δούλεψα φέτος που μου άρεσε αρκετά. Αλλά γενικά είναι πολύ εύκολα κορσμπουκ, καθόλου απαιτητικά.

9
Συμφωνώ βίκτορι, αυτή που μας έκανε ειδική διδακτική ήταν χάλια στο γνωστικό. Συνεχώς της διορθώναμε τα αγγλικά! Αλλά παρόλα αυτά, σε 'καθοδηγεί' στο τι θέλουν να ακούσουν από σένα. Δεν σε βοηθάει στο διάβασμα, ένα μπούσουλα σου δίνει. Όποιος σταθεί μόνο σε ό,τι έκανε στο φροντιστήριο έχει χάσει το παιχνίδι. Βέβαια, όλα αυτά είναι θεωρητικά, γιατί ακόμα ούτε τους άμοιρους διορισθέντες του 09 δεν έχει προσλάβει...

10
Συμφωνώ με την σουπερνόβα ότι ο διορισμός δεν είναι πανάκεια - εκτός κ αν η δεκαετής + διαμονή στις ακριτικές περιοχές της ελλάδας με 580 ευρώ (τόσα θέλει να δίνει πλέον το υπουργείο στους νεοδιοριζόμενους!) σας ακούγεται ωραίο. Από την άλλη, έχοντας δώσει δυο φορές (2005 κ 2007 - την πρώτη δεν διορίστηκα για 10 άτομα κ την δεύτερη ήμουν στους 30 πρώτους διορισθέντες) έχω να προτείνω το αλεξάντερ στη θεσσαλονίκη - έκανα μάθημα μόνο ειδική διδακτική κ με βοήθησε πάρα πολύ, όσον αφορά το 'σκεπτικό' του διαγωνισμού. Όσον αφορά το γνωστικό, σόρι αλλά δεν μπορώ να διανοηθώ απόφοιτο φιλολογίας που να 'ζορίζεται' να γράψει μια έκθεση ή να απαντήσει σε αρκετά ξεκάθαρες ερωτήσεις κατανόησης κειμένου. Την πρώτη φορά έγραψα 89 γνωστικό, κ είχα διαβάσει τυχαία το κείμενο στο bbc μερικούς μήνες πριν το διαγωνισμό ενώ την δεύτερη έγραψα 92 (αν δεν κάνω λάθος πάνε κ χρόνια από τότε) χωρίς κανένα φροντιστήριο. Είχα κάνει μόνο ειδική διδακτική 6 'βαρβάτα' μαθήματα στο φροντιστήριο κ διάβασα μόνη μου παιδαγωγικά. Το θέμα με το βαθμό πτυχ ίου σαφώς μετράει. Την πρώτη φορά που έδωσα θα είχα διοριστεί αν μου είχε έρθει η ισοβαθμία από το δικατσα του πτυχίου μου κ το μεταπτυχιακό (τα παρέλαβα 2 βδομάδες μετά την προθεσμία κατάθεσης της αίτησης!!!). Στον β διαγωνισμό προσμετρήθηκαν κ είχα πολύ καλή σειρά (νο 30)

11
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Ιούνιος 17, 2014, 09:49:27 μμ »
καλημερα σε ολους

ηθελα να ρωτησω αν εχει κανεις απο εσας εικονα για τους ΠΕ06 δευτεροβαθμιας οσον αφορα τις μεταθεσεις για θεσσαλονικη. το ρωταω διοτι με εναν προχειρο υπολογισμο αν δεν εχουμε συνταξιοδοτησεις ή παραιτησεις στον κλαδο μου δε τη βλεπουμε ποτε τη θεσσαλονικη ακομα κι αν εχουμε πανω απο 100 μορια που τα εχουμε καλως ή κακως!!!


Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις? Απ'όσο ξέρω με λιγότερο από 120 μόρια την θεσσαλονίκη την βλέπεις στον χάρτη κ στην τηλεόραση...

12
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: ECCE
« στις: Μάιος 06, 2014, 03:39:05 μμ »
Εγώ στη θέση σου έκανα ακριβώς αυτό. Είπα στους γονείς ότι αν θέλουν να πάει το μωρό τους έκτη δημοτικού να δώσει λόουερ να βρουν άλλη καθηγήτρια γιατί το θεωρώ εγκληματικό να βασανίζω ένα παιδί μόνο κ μόνο για να 'φαίνονται' οι γονείς κ να κοκορεύονται στους γύρω τους. Τελικά κ αφού καταλαβαν ότί το παιδί τους έτσι κ αλλιώς πιέζεται πολύ (άριστος κ προικισμένος) μαθητής έκαναν πίσω κ ίσα ίσα που μειώσαμε τις ώρες διδασκαλίας σε 1,5 για να ξεκουραστεί λίγο. Πάνω απόλα είμαστε παιδαγωγοί, όχι δημιουργοί παπαγάλων κ 'επιτυχόντων' σε 'πτυχία' (ο θεός να τα κάνει, γιου νοου γουοτ αι μιν). Οι γονείς συνήθως είναι ανίδεοι από διδακτική και παιδαγωγική, τους νοιάζει μόνο να κοκορεύονται στους γνωστούς τους για το καμάρι τους.

13
Ιδιωτική Εκπαίδευση / Απ: Βιβλία Αγγλικών για ECPE MICHIGAN
« στις: Φεβρουάριος 07, 2014, 11:39:38 πμ »
Ο συμψηφισμός αρχίζει τον Νοέμβριο 2014. Η απόφαση είναι δική σου...

14
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Διακοπές 4-7 Μαρτίου
« στις: Ιανουάριος 12, 2014, 09:34:13 μμ »
Τι σας λέει το γεγονός ότι αυτή η εβδομάδα συμπίπτει ουσιαστικά με την εβδομάδα που κανονίζονται κατεξοχήν οι πολυήμερες εκδρομές των σχολείων (πενταήμερες, εκπαιδευτικές κλπ)??? Έτσι οι εκπαιδευτικοί που συνοδεύουν μόνο 'διακοπές' δεν κάνουν, ενώ οι υπόλοιποι που θα είχαν πιο ελαφρύ πρόγραμμα εκείνες τις μέρες κάθονται. Κ φυσικά όλοι επωμίζονται την ωραιότατη επιμήκυνση του σχολικού έτους που έχει ουσιαστικά προαναγγελθεί με τον ορισμό των πανελληνίων φέτος... ασε που θα ακούσουομε για άλλη μια φορά το ευφάνταστο 'δεν κάνουμε δουλειά, δουλεύουμε 3 ώρες, 2 μήνες', τα γνωστά. Υπάρχει καλύτερος τρόπος για τον υπουργούλη κ τους φίλους του για να μας ακυρώσει πάλι??? Στις ευρωπαικές χώρες μπορεί να έχουν τις διάφορες διακοπές (με τις οποίες προσωπικά συμφωνώ), αλλά τελειώνουν το σχολείο τέλη ιουνίου! Κ το γνωρίζουν από την αρχή του έτους, όχι κάποια άσχετη στιγμή στη μέση της χρονιάς!!!

Σελίδες: 123 ... 8

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160926
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 726
Σύνολο: 745

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.