1
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« στις: Δεκέμβριος 20, 2019, 11:35:42 πμ »Το πώς τις όρισαν, ο Θεός και η ψυχή τους. Πάντως οι οργανικές είναι σχεδόν όσες και οι μόνιμοι (έχουν μείνει κάτι λίγες κενές από μετατάξεις σε πανεπιστήμια π.χ., αλλά κάποιες από αυτές καλύφτηκαν από άλλες μετατάξεις, από τη δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια). Ένα ενδεικτικό παράδειγμα, ότι στη Β' Θεσσαλονίκης υπάρχουν 84 ομάδες σχολείων και μόλις 55 οργανικές. Οι υπόλοιπες 29, καλύπτονται εν μέρει (ή και στο σύνολο τους) από εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας που συμπληρώνουν το ωράριο τους. Στη Λέσβο ας πούμε (Α' Λέσβου), που παίρνει αρκετούς αναπληρωτές, δεν υπάρχει ούτε μία οργανική. Στη Λευκάδα που μπορούν να καλύψουν όλο το νησί 3-4 πληροφορικοί, έχει 2 οργανικές. Υπουργείο Παιδείας είναι αυτό, ελάχιστα πράγματα γίνονται καθαρά με τη λογική...
Αυτό ακριβώς θέλω να πω, ότι στην ουσία δεν υπάρχει λογική. Ουσιαστικά δημιούργησαν τις οργανικές με βάση τις μετατάξεις που έκαναν από την Β/Βάθμια και κάποιους λίγους διορισμούς που χρωστούσαν από τον τελευταίο γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και από κει και πέρα τίποτα. Δεν υπάρχει ξεκάθαρη εικόνα για την Α/Βάθμια και εφόσον δεν υπάρξει ξεκαθάρισμα είναι πολύ πιθανό η εφαρμογή του νέου συστήματος να οδηγήσει σε μηδενικές προσλήψεις στον κλάδο. Ορίζεται κάποιο ελάχιστο όριο ωρών που πρέπει να υπάρχουν σε ένα σχολείο, πχ 11 ή 12; Πώς μπορούμε να έχουμε εικόνα αν δύνανται να δημιουργηθούν νέες οργανικές με βάση τα όποια στοιχεία έχουμε στη διάθεσή μας σε αυτήν τη φάση;