Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Bergo

Σελίδες: 12
1
Το πώς τις όρισαν, ο Θεός και η ψυχή τους. Πάντως οι οργανικές είναι σχεδόν όσες και οι μόνιμοι (έχουν μείνει κάτι λίγες κενές από μετατάξεις σε πανεπιστήμια π.χ., αλλά κάποιες από αυτές καλύφτηκαν από άλλες μετατάξεις, από τη δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια). Ένα ενδεικτικό παράδειγμα, ότι στη Β' Θεσσαλονίκης υπάρχουν 84 ομάδες σχολείων και μόλις 55 οργανικές. Οι υπόλοιπες 29, καλύπτονται εν μέρει (ή και στο σύνολο τους) από εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας που συμπληρώνουν το ωράριο τους. Στη Λέσβο ας πούμε (Α' Λέσβου), που παίρνει αρκετούς αναπληρωτές, δεν υπάρχει ούτε μία οργανική. Στη Λευκάδα που μπορούν να καλύψουν όλο το νησί 3-4 πληροφορικοί, έχει 2 οργανικές. Υπουργείο Παιδείας είναι αυτό, ελάχιστα πράγματα γίνονται καθαρά με τη λογική...

Αυτό ακριβώς θέλω να πω, ότι στην ουσία δεν υπάρχει λογική. Ουσιαστικά δημιούργησαν τις οργανικές με βάση τις μετατάξεις που έκαναν από την Β/Βάθμια και κάποιους λίγους διορισμούς που χρωστούσαν από τον τελευταίο γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και από κει και πέρα τίποτα. Δεν υπάρχει ξεκάθαρη εικόνα για την Α/Βάθμια και εφόσον δεν υπάρξει ξεκαθάρισμα είναι πολύ πιθανό η εφαρμογή του νέου συστήματος να οδηγήσει σε μηδενικές προσλήψεις στον κλάδο. Ορίζεται κάποιο ελάχιστο όριο ωρών που πρέπει να υπάρχουν σε ένα σχολείο, πχ 11 ή 12; Πώς μπορούμε να έχουμε εικόνα αν δύνανται να δημιουργηθούν νέες οργανικές με βάση τα όποια στοιχεία έχουμε στη διάθεσή μας σε αυτήν τη φάση;

2
Υπάρχουν οργανικές και σε κάτω από 12/θέσια σχολεία

Πώς ορίζονται ακριβώς; Μπορεί να δημιουργηθεί καινούργια οργανική σε μικρότερο από 12/θεσιο σχολείο ή πρόκειται για σχολεία που υποβιβάστηκαν; Δεν μπόρεσα να βρω την ακριβή νομοθεσία για να καταλάβω τι γίνεται. Πώς γίνεται ένας κλάδος να έχει 450 λειτουργικά κενά και μόνο 40 οργανικά πχ;

3
Καλημέρα, επανέρχομαι μετά από πολύ καιρό στο θέμα μετά και την ανακοίνωση της κατανομής για τους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή. Δυστυχώς, ο κλάδος μας δεν πήρε ούτε μία θέση στην Α/Βάθμια εκπαίδευση καθώς δεν συστήθηκαν οργανικές παρά το γεγονός ότι προσλήφθηκαν αρκετοί αναπληρωτές. Όσον αφορά επικείμενους διορισμούς στη Γενική Αγωγή, με τα έως τώρα δεδομένα, οι κενές οργανικές θέσεις είναι ελάχιστες. Στην ουσία μιλάμε για καμιά 40ριά στην Α/Βάθμια και λιγότερες από 10 στην Β/Βάθμια (αν υπάρχουν κι αυτές). Αυτό σημαίνει ότι παρά το ότι από τον κλάδο μας προσλήφθηκαν περισσότεροι από 400 αναπληρωτές και στις δύο βαθμίδες (η σειρά έφτασε πολύ πιο κάτω αλλά πολλοί αρνήθηκαν, οπότε δεν γνωρίζω ακριβώς τον ακριβή αριθμό όσων προσλήφθηκαν και κάνω μια πρόχειρη εκτίμηση, μπορεί να είναι και πολλοί περισσότεροι όσοι προσλήφθηκαν σαν αναπληρωτές), σε περίπτωση διορισμών θα πάρουμε στην ουσία ψίχουλα, και το μέλλον μας στην εκπαίδευση θα είναι στην καλύτερη το να είμαστε αιώνιοι αναπληρωτές, αν δεν μας παρακάμψουν τελικά οι δάσκαλοι με επιμόρφωση Β επιπέδου. Αυτό που βλέπω είναι ότι η ΔΟΕ δεν έχει καμία διάθεση να βοηθήσει, προφανώς για να πάρουν όλες τις πιστώσεις για μόνιμους διορισμούς οι δάσκαλοι. Δεν ξέρω τι άποψη έχετε εσείς επί του θέματος και αν θα μπορούσαμε να ασκήσουμε κάποιου είδους πίεση. Το γεγονός δυστυχώς ότι το μάθημά μας είναι μονόωρο στερεί τη δυνατότητα δημιουργίας οργανικών θέσεων σε σχολεία που δεν είναι τουλάχιστον 12/θέσια, δεν γνωρίζω αν προβλέπονται οργανικές για ομάδες σχολείων, με αποτέλεσμα παρά τα πολλά λειτουργικά κενά να μη φαίνεται φως στον ορίζοντα όσον αφορά μόνιμους διορισμούς. Ασχολούμαστε όλοι με το σύστημα διορισμού, μόρια κτλ και δεν βλέπουμε ότι για μας πρακτικά δεν υπάρχουν θέσεις... Αυτό θεωρώ ότι είναι και το μεγαλύτερο πρόβλημα.

4
Μάλλον σε κάτι τέτοιο προσανατολίζονται. Δεν έχει λογική νε επιμένουν τόσο σε αυτή την τροπολογία με τόσες αντιδράσεις. Εκπαιδευτικούς πολυεργαλεία που θα μπορούν να καλύψουν πολλές θέσεις προκειμένου να μειωθούν οι προσλήψεις. Εχεις ΤΠΕ? Κάνε και λίγες ώρες πληροφορική. Εχεις μεταπτυχιακό ή σεμινάρια ΕΑΕ? Κάνε και λίγες ώρες ένταξη κλπ.

Κάποιοι hλi@ιoι δεν το καταλαβαίνουν όμως και βγάζουν μόνοι τους τα μάτια τους απαξιώνοντας εντελώς τη δουλειά τους και το ρόλο τους μέσα στο εκπαιδευτικό σύστημα. Τι να πει κανείς...

5

Μάλλον δεν είσαι απόφοιτος Διπλωματούχος με επιτυχία στον ΑΣΕΠ και υπεκφεύγεις να απαντήσεις. Δεν είναι ντροπή να πεις ότι δεν ξέρεις την απάντηση.


Παρακαλώ ένας Διπλωματούχος ΠΕ86 πρώην ΠΕ19 με επιτυχία στον ΑΣΕΠ να βοηθήσει συνάδελφοι. Μια μαθήτριά μου στην Α Δημοτικού, η Ελενίτσα, θέλει να φτιάξει ένα ουράνιο τόξο στο TUXPaint και δε ξέρω πως να τη βοηθήσω. Παρακαλώ μόνο Διπλωματούχοι να απαντήσουν με Επιτυχία στον ΑΣΕΠ.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Έχει δίκιο όσον αφορά το μυαλό που κουβαλάς, δεν καταλαβαίνεις τι σου γράφει. Όταν αύριο θα δώσει το μάθημά στους δασκάλους με επιμόρφωση στις ΤΠΕ και θα μείνεις άνεργος θα κλαις και θα λες ότι δεν είναι ικανοί να το διδάξουν, θα μπαίνεις στα φόρουμ και θα γκαρίζεις για την αδικία. Αλλά τι κάθομαι και γράφω κι εγώ... θα καταλάβεις μήπως;

6


Η ποσόστωση ισχύει από το 1992.


Νόμος 2009/1992
 Ιδρύονται νέοι κλάδοι εκπαιδευτικού προσωπικού της δευτεροβάθμιας  εκπαίδευσης ως εξής:
 α. Κλάδος ΠΕ 19 Πληροφορικής, Πτυχιούχων Α.Ε.Ι.
 β. Κλάδος ΠΕ 20 Πληροφορικής, Πτυχιούχων Τ.Ε.Ι.


  Οι θέσεις των κλάδων αυτών είναι ενιαίες και οι διορισμοί γίνονται  σε ποσοστό 60% από υποψηφίους του κλάδου ΠΕ 19 Πληροφορικής και σε  ποσοστό 40% από υποψηφίους του κλάδου ΠΕ 20 Πληροφορικής.


Είναι κάτι που σας ξεφεύγει μάλλον... Δεν εξηγείται αλλιώς... Πολλές εμμονές και πολύ φοβάμαι ότι κάποια στιγμή θα σας ακούσουμε στις ειδήσεις και θα την πληρώσουν τα παιδάκια στα οποία διδάσκετε.

Φυσικά και το γνωρίζουμε, σε κανέναν δεν διαφεύγει. Το θέμα είναι ότι εφόσον σας δόθηκε η δυνατότητα να διδάξετε σε δημόσια σχολεία πέραν της τεχνικής εκπαίδευσης (η μοναδική ειδικότητα ΤΕΙ με δυνατότητα διδασκαλίας σε Δημοτικό, Γυμνάσιο, Γενικό Λύκειο, δεν κατάλαβα ποτέ γιατί αυτή η ειδική μεταχείριση) αυτή η ποσόστωση δεν θα έπρεπε να υπάρχει. Μπορείς να το καταλάβεις αυτό; Και αν δεν υπήρχε η ποσόστωση εσύ και κάποιοι άλλοι σαν εσένα δεν θα δουλεύατε ποτέ στην εκπαίδευση γιατί θα έπρεπε να ανταγωνιστείτε τους ΠΕ19 επί ίσοις όροις, τα αποτελέσματα των διαγωνισμών νομίζω απεικονίζουν ξεκάθαρα την κατάσταση. Ποσόστωση δίνουν σε ανάπηρους, πολύτεκνους κτλ. Σε εσάς γιατί; Είστε ειδική κατηγορία; Μήπως γιατί σε αντίθετη περίπτωση δεν θα είχατε πιθανότητες επιτυχίας; Σου πέρασε ποτέ από το μυαλό αυτό; Δεν σε κατηγορώ προσωπικά. Κάποιες νομοθεσίες σε ευνόησαν με σκανδαλώδη τρόπο κι εσύ εκμεταλλεύτηκες τις ευκαιρίες που σου παρουσιάστηκαν. Μην προκαλείς όμως μιλώντας για αξιοκρατία, είσαι πολύ λίγος για αυτό. Καλές γιορτές!

7

Το ότι έχεις εμπάθεια με τους ΠΕ20 φαίνεται ξεκάθαρα. Τα υπόλοιπα μπορείς να κάνεις μια αναζήτηση και να τα βρεις. Πρώτη Πρώτη φορά έκανα τα χαρτιά μου για αναπληρωτής το 2006. Στη Θεσσαλονίκη που μπήκα εγώ δεν έμπενες χωρίς μεταπτυχιακό. Μπήκαμε μόλις 7 άτομα ΠΕ20.


Επειδή έχεις σοβαρές εμμονές καλό είναι να συμβουλευτείς κάποιον ειδικό. Αν διδάσκεις αυτήν την περίοδο καλό είναι να ενημερώσεις τον ψυχίατρο που σου έδωσε το χαρτί ότι είσαι εντάξει για να είναι και αυτός καλυμμένος και αν χρειάζεται να σου γράψει κάποια αγωγή.

Έχεις δίκιο, νομίζω θα ήταν πιο σωστό ακόμα να διαγραφούν από τους πίνακες όσοι έδωσαν ΑΣΕΠ και είχαν επιτυχία! Όσο για το μεταπτυχιακό σου, αν δεν υπήρχε η ποσόστωση δε θα έβλεπες ούτε ΑΣΠΑΙΤΕ και το ξέρεις πολύ καλά. Για την ανικανότητα του συναφιού σου στο διαγωνισμό τα έχουμε πει χίλιες φορές. Καμιά εμπάθεια δεν υπάρχει ενάντια στους ΠΕ20, απλώς το γεγονός ότι σας αντιμετώπισαν σαν ανάπηρους δίνοντάς σας 40% σε έναν διαγωνισμό με κοινά θέματα και κοινές θέσεις με αποτέλεσμα η βάση στη μία κατηγορία να είναι 78 και στην άλλη 55 δεν θα έστεκε σε κανένα ευνομούμενο κράτος και προκαλεί ένα αίσθημα αδικίας στους επιτυχόντες ΠΕ19. Είναι παράλογο αυτό το αίσθημα κατά τη γνώμη σου; Χρήζει ψυχιατρικής παρακολούθησης; Πάρε μια σημαία του ΣΥΡΙΖΑ λοιπόν και βγες να πανηγυρίσεις το δίκαιο που επιτέλους έγινε(??) πράξη και άσε τις φλυαρίες.

8

Θα γελάνε και οι πέτρες, και αν τους πεις κιόλας ότι έγραψες 75 στον ΑΣΕΠ του 2006 εκεί να δεις τι έχει να γίνει. ;D ;D ;D ;D ;D . Πρώτο μισθό 2000 ευρώ. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D .

Μη γελοιοποιείστε άδικα. Ήθελαν ένα  τρόπο για να εφαρμόσουν το διαίρει και βασίλευε. Βρήκαν τον γραπτό του ΑΣΕΠ. Σαν την εμπείρία δεν υπάρχει και δε θα υπάρξει ποτέ. ΠΟΤΕ.

Δε μπορεί σε καμιά περίπτωση το ψωρό 75 που έγραψε κάποιος να συναγωνιστεί τους 90+ μήνες που έχω εμπειρία σε δημοτικά, γυμνάσια , λύκεια. Είναι πολύ λίγος/λίγη για να συγκριθούμε. Απλά τα πράγματα και δεν είχα ούτε θείους ούτε μπαμπάδες ούτε κουμπάρους. Με την αξία μου!!! 8)

Θείους δεν είχες, μπαμπάδες δεν είχες, κουμπάρους δεν είχες. Τι είχες τελικά  και έγινες τόσο ασυναγώνιστος; Αξία να υποθέσω; Μήπως την εποχή που έδωσες ΑΣΕΠ παραπλήσια ειδικότητα, με την οποία έχετε ενοποιηθεί πλέον, είχε 500+ επιτυχόντες; Στα ιδια θέματα, στον ίδιο διαγωνισμό, για τις ίδιες θέσεις; Μήπως αν δε προστάτευε η ποσόστωση (ποσόστωση σαν αυτήν που έχουν οι τρίτεκνοι, οι πολύτεκνοι, οι ανάπηροι σε κάποιους άλλους διαγωνισμούς) και ήταν ενιαίος ο κλάδος ΠΕ86 και όχι ΠΕ19 και ΠΕ20 δε θα είχες περάσει ούτε έξω από σχολικό ίδρυμα; Μήπως δεν θα είχες μπει ούτε στην ΑΣΠΑΙΤΕ; Από όσο θυμάμαι εκείνη την εποχή η βάση ήταν πολύ υψηλότερη για τους ΠΕ19 από ότι για τους ΠΕ20 σε όλες τις πόλεις. Μήπως τελικά είσαι πολύ λίγος για να μιλάς για συγκρίσεις και να προκαλείς;

9
Καλημέρα συνάδελφοι. Επικοινώνησα προ ολίγου με το ΥΠΕΠΘ και μου επιβεβαίωσαν το γεγονός ότι η σειρά στον "κλειδωμένο" πίνακα διορισμών ενδέχεται να αλλάξει εφόσον κάποιος αποκτήσει Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Επάρκειας. Το γεγονός αυτό σημαίνει ότι κάποιος ο οποίος θα βρισκόταν σε θέση διορισμού φέτος, απ'τη στιγμή που δε θα πραγματοποιηθούν όλοι οι προβλεπόμενοι διορισμοί, του χρόνου να χάσει αυτό το δικαίωμα. Αυτή είναι η δικαιοσύνη που εξασφαλίζει η μεταβατική περίοδος και η ομαλή μετάβαση στο νέο σύστημα;

Απ' ότι μου είπαν αυτό ισχύει μόνο για τις τεχνικές ειδικότητες οι οποίες απαιτούσαν μέχρι σήμερα πτυχίο της ΑΣΠΑΙΤΕ. Γνωρίζει κανείς κάτι παραπάνω επί του θέματος και αν μπορεί κάποιος να κινηθεί έστω και νομικά για να εξασφαλίσει και να κατοχυρώσει δικαίωμα διορισμού;

10
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 05:26:23 μμ »
Ευχαριστώ για την προσοχή σας! Καλή επιτυχία!!!

11
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 04:48:32 μμ »
Καλησπέρα κι από μένα συνάδελφοι.. Συμμετείχα κι εγώ στο διαγωνισμό και ανήκω στην κατηγορία αυτών που διάβασαν και τώρα κρέμονται από μία σωστή ή όχι απάντηση για να δουν αν τελικά έχουν πιάσει το όριο της βάσης ή όχι. Συγχαρητήρια για την προσπάθεια που κάνετε, αλλά ελπίζω να δημοσιεύσουν τις απαντήσεις και να μην επαναληφθούν οι ομορφιές του προηγούμενου διαγωνισμού στον οποίο πολλές ήταν υπό αμφισβήτηση και όσοι κόπηκαν οριακά δεν έμαθαν ποτέ ποια ήταν τα λάθη τους.
Από κει και πέρα θα ήθελα να σχολιάσω την κατάσταση στην οποία έχουμε περιέλθει λίγο πολύ όλοι μας και μου φέρνει συνειρμικά βουκολικές εικόνες στο φτωχό μυαλουδάκι μου, αν και δεν έχω καταφέρει ακόμα να προσδιορίσω αν είμαστε τα γίδια ή τα πρόβατα.Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός αποτελεί την ενσάρκωση της κοροϊδίας του ελληνικού κράτους απέναντι στον κλάδο μας. Οι μισοί καθηγητές που έχουν προσλάβει οι αγαπημένοι μας φωστήρες του Υπουργείου Παιδείας έχουν κριθεί άξιοι έχοντας στην κατοχή τους ένα πτυχίο Θεολογίας, Γυμναστικής και δεν ξέρω τι άλλο και μια επιμόρφωση 400 ωρών στην Πληροφορική. Εμείς αντίθετα, για να κριθούμε άξιοι πρέπει να συμμετέχουμε σ'ένα διαγωνισμό που ο μόνος λόγος για τον οποίο διεξάγεται είναι η απόρριψη των συμμετεχόντων.Προσωπικά αισθάνομαι ικανός (και φαντάζομαι όλοι σας) να συντάξω ένα ερωτηματολόγιο με 60 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και κανένας από τα μέλη της επιτροπής να μην μπορέσει να πιάσει το όριο της βάσης.Το λέω αυτό γιατί στην προσπάθειά μου να συνδέσω το συγκεκριμένο διαγωνισμό με την διδασκαλία της Πληροφορικής στη Β/Βάθμια Εκπαίδευση κάπου χάνομαι.Όσο όμως θα παραμένουμε αδρανείς και θα δεχόμαστε τα ψίχουλα που μας ταΐζουν στο ολοήμερο με την ελπίδα ότι το μάθημα θα περάσει στην πρωινή ζώνη του Δημοτικού Σχολείου δίνοντας βάση σε αόριστες πληροφορίες θα μπαίνουμε σ'αυτή τη διαδικασία κάθε 2 (???) χρόνια με την ελπίδα να είμαστε οι τυχεροί και όλοι οι υπόλοιποι άτυχοι.Αν δεν δράσουμε μαζικά σαν κλάδος και δεν διεκδικήσουμε δυναμικά τα δικαιώματά μας, δε θα μας δώσει κανένας τίποτα, παρά μόνο τέτοιους όμορφους διαγωνισμούς με ερωτήσεις και απαντήσεις που αμφισβητούνται.Καλή επιτυχία σε όλους!

12
Kalispera sas kyries kai kyrioi! Logw piesis xronou den exw ti dynatotita na parakolouthw syxna ti sizitisi pou ginetai edw mesa. Etyxe na kanw ki egw fetos aitisi gia eisagwgi stin aspaite alla me tis nomimes diadikasies atyxisa kathws sto lotto tis epilogis polews den epeleksa ti swsti, kathws an kai ta moria pou eixa mou arkousan gia alles poleis den itan arketa gi'aftin tis epilogis mou.Meta lypis mou pliroforithika prin liges imeres gia atomo eidikotitas pe20 to opoio einai eggegrammeno kai parakolouthei to tmima tis aspaite stin poli tou volou kanonika. Poio einai to periergo? Ta typika prosonta ta opoia diathetei de fainetai na eparkoun gia na eisaxthei ekei. Epipleon? De fainetai pouthena!!!! Oute sti lista epityxontwn, oute epilaxontwn, profanws den exei kanei aitisi kan!!!! Par'ola afta,an kai den katagetai ap'ti sygekrimeni poli itan i monadiki perifereia tis opoias dilwse ta sxoleia kanontas tin aitisi persi, lete na iksere oti tha tin paroun ekei? Parakolouthei kanonika kai tou xronou tha exei mia omorfi thesi psila psila stous pinakes, panw apo pollous synadelfous pou trexoun oloi mera sta sxoleia san wromisthioi kai prospathoun na apoktisoun epipleon ksenoglwssa ptyxia i metaptyxiaka gia na kataferoun na eisaxthoun sto  sygekrimeno tmima!!Vevaiws, emena to ftwxo myaloudaki mou paei kai analogizetai poses arage paromoies periptwseis yparxoun i ypirksan sto parelthon kai den tis pire xampari kanenas mas synexizontas me nomima mesa ton agwna tou.. Yparxoun omws panta kai oi afeleis pou ,anti na kryftoun otan leitourgoun me ypogeious tropous, vgazoun ta katorthwmata tous stin epifaneia san timi tous kai kamari tous (magia tous an protimate, kata ti diki tous krisi panta...) Exontas aftes tis plirofories kai gnwrizontas fysika kai ta stoixeia tou sygekrimenou proswpou... Ti proteinete eseis san synadelfoi oti tha mporousame na kanoume??? Mipws ena agalma stous ypefthynous tis sxolis??? Perimenw ta sxolia kai tis apantiseis sas, efxaristw 

13
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Καταγγελία εναντίον ΙΔΕΚΕ
« στις: Αύγουστος 21, 2008, 05:00:27 μμ »
Μου το είπαν αυτό, ότι ισχύει από φέτος. Παρ' όλα αυτά, τα ένσημα που έχω από άλλους φορείς με καλύπτουν, δεν χρειάζονται αυτά του ΙΔΕΚΕ. Το πρόβλημα το δημιουργεί η ημερομηνία λήξης της σύμβασης έργου που είναι πιο αργά απ'τις υπόλοιπες και ουσιαστικά μηδενίζει τα πάντα. Αν δήλωνα παραίτηση απ'το ΙΔΕΚΕ 19 Ιουνίου δε θα είχα κανένα απολύτως πρόβλημα!!!! Αυτό μου λένε

14
Επιδόματα ΟΑΕΔ / Απ: Σύμβαση έργου και επίδομα ανεργίας
« στις: Αύγουστος 21, 2008, 04:34:12 μμ »
Δε χρειάζεται να πάω σε άλλη πόλη. Βρήκα συνάδελφο στην πόλη μου που κατέθεσε τα ίδια χαρτιά και το πήρε. Πώς; Ούτε κι αυτός γνωρίζει, ήταν πάντως μειωμένο το ποσό σε σχέση με αυτό που περίμενε.... Φυσικά δεν μπορώ να πάω εκεί και να δώσω τ' όνομά του δημιουργώντας του πρόβλημα.. Περιμένω να δω μήπως έχει και άλλος το ίδιο πρόβλημα ή αν είμαι ο μοναδικός στην Ελλάδα που απολαμβάνω το συγκεκριμένο προνόμιο!!!

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161200
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 685
Σύνολο: 696

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.06 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.