Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - ΛΩΡΑ

Σελίδες: 1
1
Με αφορμή το παρακάτω άρθρο αναρωτήθηκα αν κι οι εκπαιδευτικοί έχουν μάθει στην μόνιμη μίρλα και άσκοπη διαμαρτυρία...ακόμη κι εκεί που υπάρχει λογική βρίσκουν προβλήματα και μάλιστα για να ικανοποιήσουν τα μικροσυμφέροντά τους...! Αναρωτήθηκε ποτέ κανείς γιατί πολλά πράγματα δεν  πήγαιναν σωστά σ'αυτή την χώρα...; Μήπως ένας απ'τους λόγους ήταν και το ότι σε καίριες θέσεις δεν μπαίναν άτομα με τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες;;
Εγώ θα έλεγα κατηγορηματικά ναι!! Και μάλιστα σε κάθε προσπάθεια να μπουν τα σωστά άτομα στη σωστή θέση υπήρχαν πάντα αντιδράσεις...και τώρα το βλέπω ακόμη και από εκπαιδευτικούς αυτό και με απογοητεύει... :-X

Πού βρίσκουν το παράλογο στις διευθυντικές θέσεις να προτιμούνται άτομα με μεταπτυχιακό στη διοίκηση σχολικών μονάδων;;; :o :o
Κάποια στιγμή σ'αυτή την χώρα δεν πρέπει να κοιτάξουμε την πρόοδο πάνω απ'το μικροσυμφέρον..;;;  >:( >:(

Βαρέθηκα τις άσκοπες διαμαρτυρίες και άνευ λογικής επεξεργασίας επειδή πλήττονται προσωπικά συμφέροντα!!!  >:(

Ιδού και το αλα ντ'άλλων κατ'εμέ άρθρο τους που δεν έχει ούτε ένα σοβαρό επιχείρημα:


ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ: Το Υπουργείο Παιδείας δεν μοριοδοτεί μεταπτυχιακούς τίτλους και διδακτορικά που δεν έχουν αντικείμενο σχετικό με παιδαγωγικές σπουδές και διοίκηση σχολικών μονάδων

17/01/2011 - 22:11




.

 

Αγαπητή alfavita

Σας αποστέλλουμε το κείμενο που στείλαμε στο Υπουργείο Παιδείας και παρακαλούμε για τις ενέργειές σας και την αρθρογραφία σας σχετικά με το νέο νόμο για την επιλογή διευθ/ών σχολικ. μονάδων που ψηφίστηκε το καλοκαίρι του 2010.

Ο νόμος αυτός δεν αξιολογεί ούτε μοριοδοτεί μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών και διδακτορικά που δεν έχουν αντικείμενο σχετικό με παιδαγωγικές σπουδές και διοίκηση σχολ. μονάδων. Πρόκειται προφανώς για απολύτως αντιπαιδαγωγικό αλλά και οριακής συνταγματικότητας νομοσχέδιο εφόσον το Σ. ορίζει στο άρθρ. 16 παρ. 1, ότι, " Η τέχνη και η επιστήμη , η έρευνα και η διδασκαλία είναι ελεύθερες, η ανάπτυξη και η προαγωγή τους αποτελεί υποχρέωση του κράτους. ..." . Ακόμη στην παράγρ. 2 του ίδιου άρθρ. του Σ. ορίζεται ότι, "Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους ...". Με ποιό τρόπο επομένως το ΥΠΕΠΘ προάγει και προστατεύει την Παιδεία και την έρευνα όταν "τιμωρεί" τους εκπαιδευτικούς που αφιέρωσαν χρόνο για την απόκτηση μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων, πολλές φορές και με την αρωγή του υπουργείου, με τη χορήγηση εκπαιδευτικών αδειών για την εκπόνηση των εργασιών τους.

Ποιός εισήγήθηκε την ψήφιση αυτού του νομοσχεδίου? - μπορείτε να το βρείτε στην Εισηγητική Έκθεση του νόμου_. Παρακαλώ για τις ενέργειές σας για την επίλυση αυτού του πρωτοφανούς προβλήματος. Το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας δηλαδή να αμφισβητεί και να υποβαθμίζει τίτλους σπουδών που αποκτήθηκαν από τους υπαλλήλους του για την βελτίωση, προφανώς, του μορφωτικού τους επιπέδου και της εκπαιδευτικής τους επάρκειας.

Αλήθεια οι πανεπιστημιακοί και η ΠΟΣΔΕΠ τι έχουν να πουν για αυτή την υποβάθμιση των τίτλων που παρέχουν τα ελληνικά πανεπιστήμια, από το Υπ. Παιδείας;

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΝΟΤΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΤΙΤΛΟ

 

 

 

*ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Σας καλούμε να μην εφαρμόσετε τον τρόπο επιλογής διευθυντών σχολικών μονάδων με τον νέο νόμο που αδικαιολόγητα και αντιπαιδαγωγικά δεν λαμβάΝΕΙ ΥΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ τους μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς τίτλους σπουδών, παρά μόνο αν αφορούν παιδαγωγικές σπουδές και διοίκηση σχολικών μονάδων. Ό νόμος είναι οριακής Συνταγματικότητας και πρέπει μεχρι την αναθεώρησή του να μην εφαρμοστεί

2
Α/θμια / Δάσκαλοι και στα ΕΕΕΕΚ;
« στις: Ιούνιος 17, 2010, 11:00:47 πμ »
Καλήμέρα! Αυτή η ανακοίνωση υπάρχει στο alfavita και με εξόργισε πάρα πολύ!!! Δηλάδή επειδή έμαθαν ως τώρα οι δάσκαλοι να είναι βολεμένοι...ενόψει πιθανής μείωσης των θέσεων διορισμού τους θα εξαφανίσουν και τους υπόλοιπους;;!! Και η ΟΛΜΕ όντως κοιμάται....εκείνος ο πρόεδρος όταν μιλάει ο Μπράτης της ΔΟΕ δεν τολμάει και δεν προλαβαίνει να βγάλει λέξη...θυμάστε την πρόσφατη συνέντευξή τους στους Καμπουράκη-Οικονομέα με την Διαμάντω στο απέναντι παράθυρο...;!! Κουβέντα δεν προλάβαινε να πει!!
Ή

3
Παιδιά....απ'όσο έχω καταλάβει ό,τι ανακοινώθηκε για την μείωση των προσλήψεων και των αναπληρωτών ήταν από το στόμα της Διαμαντοπούλου και μόνο...! Το σκεφτήκαμε αυτό καθόλου....; Σε κανένα επίσημο έγγραφο δεν ανακοινώθηκε κάτι τέτοιο! Αντιθέτως ανακοινώθηκαν τα παρακάτω (η περίπτωση των αναπληρωτών είναι η σύμβαση ιδιωτικού δικαίου για ορισμένο χρόνο στην παράγραφο Β του κειμένου) : http://www.alfavita.gr/ank_b/ank13_5_10_1442.php

Στην παράγραφο αυτή αναφέρεται μείωση των συμβάσεων εργασίας όπως των αναπληρωτών κατά 30% σε σχέση με το 2009 και όχι φυσικά κατά 70%...........Μπορεί να είμαι υπεραισιόδοξη και να προσπαθώ να βρω μια ηλιαχτίδα μέσα σ'αυτήν την κατάσταση...αλλά σκέφτηκαμε ως τώρα πως αυτό που τους συμφέρει είναι να σπέρνουν τον πανικό και την αγωνία για να επιτυγχάνουν την δεκτικότητα και την υποταγή μας σε κάθε τους΄απόφαση...;;; Πάγια τακτική δηλαδή των επικοινωνιακών τρικ και των πολιτικών παιχνιδιών της κάθε ηγεσίας!! Δεν μπορώ να πιστεψω πως θα οδηγηθούμε σε τέτοια τραγική μείωση προσλήψεων στον τομέα της Παιδείας...δεν θα λειτουργήσει τίποτα.....ακόμη και με τις συγχωνεύσεις τμημάτων και τις υπερωρίες των μονίμων σε κλάδους με μεγάλες ανάγκες (και όχι στους κλάδους με τις υπεραριθμίες,βλέπε γυμναστές,ξενόγλωσσους και μουσικούς) είναι πολύ δύσκολο τα μέτρα που θα λέει ότι θα πάρει για την κάλυψη των κενών να αντισταθμίσουν μια πιθανή μείωση προσλήψεων κατά 50% στους μόνιμους και κατά 70% στους αναπληρωτές! 70% ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ! Τι πιστεύετε διαβάζοντας κι αυτό το έγγραφο που παρέθεσα....;;  ??? ???

4
Ειδική Αγωγή / Συνδιδασκαλία στην ειδική αγωγή;;;!!!
« στις: Μάρτιος 08, 2010, 03:16:39 μμ »
Εδώ και λίγο καιρό συμβαίνει κάτι στο ΕΕΕΕΚ που δουλεύω που μ'έχει κάνει πραγματικά να απορώ.....Πρόκειται για ένα ΕΕΕΕΚ με παιδιά με παραβατικές-επιθετικές συμπεριφορές και όχι με νοητικά προβλήματα και σύνδρομα! Το κάθε τμήμα είναι πολύ ζόρικο και προσπαθούμε πρώτα να συνεννοηθούμε κάπως με τα παιδιά,να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη τους και μετά να κάνουμε το όποιο μάθημα! Σε ένα τέτοιο σχολείο λοιπόν με αυτή την δυσκολία,που είναι βέβαια δουλειά μας να την αντιμετωπίσουμε...επειδή ένας αναπληρωτής πήρε ενάμιση μήνα άδεια για σοβαρούς οικογενειακούς λόγους...αντι να καλέσουν 2 ή έστω έναν ωρομίσθιο να καλύψει τα κενά του....βάλαν εμάς τους υπόλοιπους να παίρνουμε κάποιες φορές 2 τμήματα σε συνδιδασκαλία!!
 Πρόκειται για ειδική αγωγή που τα τμήματα πρέπει να είναι ολιγάριθμα. Δεν θυμάμαι άκριβώς πόσα άτομα ανα τμήμα ορίζει ο νόμος,αλλά σαφώς υπάρχει όριο! Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για παιδιά με επιθετικές συμπεριφορές που όταν βρεθούν με άλλα τμήματα απλά γίνεται χαμός! Ξέρει κανείς αν αυτό επιτρέπεται σε περίπτωση που το απαιτούν οι ανάγκες του σχολείου (πράγμα που μου φαίνεται λίγο άκυρο...) ή το κάνουν αυθαίρετα και παράνομα;;;

5
Απ'όσο ξέρω στην περιφέρεια Β. Αιγαίου φέτος κάλεσαν ωρομίσθιους φιλόλογους ακόμη και με 12,5 μόρια. Ξέρει κανείς τι έγινε στην περιφέρεια Κρήτης που με ενδιαφέρει;

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160913
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 758
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 713
Σύνολο: 723

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 23 ερωτήματα.