1
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Mήπως μάθαμε να γκρινιάζουμε για όλα;
« στις: Ιανουάριος 18, 2011, 02:07:20 μμ »
Με αφορμή το παρακάτω άρθρο αναρωτήθηκα αν κι οι εκπαιδευτικοί έχουν μάθει στην μόνιμη μίρλα και άσκοπη διαμαρτυρία...ακόμη κι εκεί που υπάρχει λογική βρίσκουν προβλήματα και μάλιστα για να ικανοποιήσουν τα μικροσυμφέροντά τους...! Αναρωτήθηκε ποτέ κανείς γιατί πολλά πράγματα δεν πήγαιναν σωστά σ'αυτή την χώρα...; Μήπως ένας απ'τους λόγους ήταν και το ότι σε καίριες θέσεις δεν μπαίναν άτομα με τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες;;
Εγώ θα έλεγα κατηγορηματικά ναι!! Και μάλιστα σε κάθε προσπάθεια να μπουν τα σωστά άτομα στη σωστή θέση υπήρχαν πάντα αντιδράσεις...και τώρα το βλέπω ακόμη και από εκπαιδευτικούς αυτό και με απογοητεύει...
Πού βρίσκουν το παράλογο στις διευθυντικές θέσεις να προτιμούνται άτομα με μεταπτυχιακό στη διοίκηση σχολικών μονάδων;;;
Κάποια στιγμή σ'αυτή την χώρα δεν πρέπει να κοιτάξουμε την πρόοδο πάνω απ'το μικροσυμφέρον..;;;
Βαρέθηκα τις άσκοπες διαμαρτυρίες και άνευ λογικής επεξεργασίας επειδή πλήττονται προσωπικά συμφέροντα!!!
Ιδού και το αλα ντ'άλλων κατ'εμέ άρθρο τους που δεν έχει ούτε ένα σοβαρό επιχείρημα:
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ: Το Υπουργείο Παιδείας δεν μοριοδοτεί μεταπτυχιακούς τίτλους και διδακτορικά που δεν έχουν αντικείμενο σχετικό με παιδαγωγικές σπουδές και διοίκηση σχολικών μονάδων
17/01/2011 - 22:11
.
Αγαπητή alfavita
Σας αποστέλλουμε το κείμενο που στείλαμε στο Υπουργείο Παιδείας και παρακαλούμε για τις ενέργειές σας και την αρθρογραφία σας σχετικά με το νέο νόμο για την επιλογή διευθ/ών σχολικ. μονάδων που ψηφίστηκε το καλοκαίρι του 2010.
Ο νόμος αυτός δεν αξιολογεί ούτε μοριοδοτεί μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών και διδακτορικά που δεν έχουν αντικείμενο σχετικό με παιδαγωγικές σπουδές και διοίκηση σχολ. μονάδων. Πρόκειται προφανώς για απολύτως αντιπαιδαγωγικό αλλά και οριακής συνταγματικότητας νομοσχέδιο εφόσον το Σ. ορίζει στο άρθρ. 16 παρ. 1, ότι, " Η τέχνη και η επιστήμη , η έρευνα και η διδασκαλία είναι ελεύθερες, η ανάπτυξη και η προαγωγή τους αποτελεί υποχρέωση του κράτους. ..." . Ακόμη στην παράγρ. 2 του ίδιου άρθρ. του Σ. ορίζεται ότι, "Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους ...". Με ποιό τρόπο επομένως το ΥΠΕΠΘ προάγει και προστατεύει την Παιδεία και την έρευνα όταν "τιμωρεί" τους εκπαιδευτικούς που αφιέρωσαν χρόνο για την απόκτηση μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων, πολλές φορές και με την αρωγή του υπουργείου, με τη χορήγηση εκπαιδευτικών αδειών για την εκπόνηση των εργασιών τους.
Ποιός εισήγήθηκε την ψήφιση αυτού του νομοσχεδίου? - μπορείτε να το βρείτε στην Εισηγητική Έκθεση του νόμου_. Παρακαλώ για τις ενέργειές σας για την επίλυση αυτού του πρωτοφανούς προβλήματος. Το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας δηλαδή να αμφισβητεί και να υποβαθμίζει τίτλους σπουδών που αποκτήθηκαν από τους υπαλλήλους του για την βελτίωση, προφανώς, του μορφωτικού τους επιπέδου και της εκπαιδευτικής τους επάρκειας.
Αλήθεια οι πανεπιστημιακοί και η ΠΟΣΔΕΠ τι έχουν να πουν για αυτή την υποβάθμιση των τίτλων που παρέχουν τα ελληνικά πανεπιστήμια, από το Υπ. Παιδείας;
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΝΟΤΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΤΙΤΛΟ
*ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Σας καλούμε να μην εφαρμόσετε τον τρόπο επιλογής διευθυντών σχολικών μονάδων με τον νέο νόμο που αδικαιολόγητα και αντιπαιδαγωγικά δεν λαμβάΝΕΙ ΥΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ τους μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς τίτλους σπουδών, παρά μόνο αν αφορούν παιδαγωγικές σπουδές και διοίκηση σχολικών μονάδων. Ό νόμος είναι οριακής Συνταγματικότητας και πρέπει μεχρι την αναθεώρησή του να μην εφαρμοστεί
Εγώ θα έλεγα κατηγορηματικά ναι!! Και μάλιστα σε κάθε προσπάθεια να μπουν τα σωστά άτομα στη σωστή θέση υπήρχαν πάντα αντιδράσεις...και τώρα το βλέπω ακόμη και από εκπαιδευτικούς αυτό και με απογοητεύει...
Πού βρίσκουν το παράλογο στις διευθυντικές θέσεις να προτιμούνται άτομα με μεταπτυχιακό στη διοίκηση σχολικών μονάδων;;;
Κάποια στιγμή σ'αυτή την χώρα δεν πρέπει να κοιτάξουμε την πρόοδο πάνω απ'το μικροσυμφέρον..;;;
Βαρέθηκα τις άσκοπες διαμαρτυρίες και άνευ λογικής επεξεργασίας επειδή πλήττονται προσωπικά συμφέροντα!!!
Ιδού και το αλα ντ'άλλων κατ'εμέ άρθρο τους που δεν έχει ούτε ένα σοβαρό επιχείρημα:
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ: Το Υπουργείο Παιδείας δεν μοριοδοτεί μεταπτυχιακούς τίτλους και διδακτορικά που δεν έχουν αντικείμενο σχετικό με παιδαγωγικές σπουδές και διοίκηση σχολικών μονάδων
17/01/2011 - 22:11
.
Αγαπητή alfavita
Σας αποστέλλουμε το κείμενο που στείλαμε στο Υπουργείο Παιδείας και παρακαλούμε για τις ενέργειές σας και την αρθρογραφία σας σχετικά με το νέο νόμο για την επιλογή διευθ/ών σχολικ. μονάδων που ψηφίστηκε το καλοκαίρι του 2010.
Ο νόμος αυτός δεν αξιολογεί ούτε μοριοδοτεί μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών και διδακτορικά που δεν έχουν αντικείμενο σχετικό με παιδαγωγικές σπουδές και διοίκηση σχολ. μονάδων. Πρόκειται προφανώς για απολύτως αντιπαιδαγωγικό αλλά και οριακής συνταγματικότητας νομοσχέδιο εφόσον το Σ. ορίζει στο άρθρ. 16 παρ. 1, ότι, " Η τέχνη και η επιστήμη , η έρευνα και η διδασκαλία είναι ελεύθερες, η ανάπτυξη και η προαγωγή τους αποτελεί υποχρέωση του κράτους. ..." . Ακόμη στην παράγρ. 2 του ίδιου άρθρ. του Σ. ορίζεται ότι, "Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους ...". Με ποιό τρόπο επομένως το ΥΠΕΠΘ προάγει και προστατεύει την Παιδεία και την έρευνα όταν "τιμωρεί" τους εκπαιδευτικούς που αφιέρωσαν χρόνο για την απόκτηση μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων, πολλές φορές και με την αρωγή του υπουργείου, με τη χορήγηση εκπαιδευτικών αδειών για την εκπόνηση των εργασιών τους.
Ποιός εισήγήθηκε την ψήφιση αυτού του νομοσχεδίου? - μπορείτε να το βρείτε στην Εισηγητική Έκθεση του νόμου_. Παρακαλώ για τις ενέργειές σας για την επίλυση αυτού του πρωτοφανούς προβλήματος. Το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας δηλαδή να αμφισβητεί και να υποβαθμίζει τίτλους σπουδών που αποκτήθηκαν από τους υπαλλήλους του για την βελτίωση, προφανώς, του μορφωτικού τους επιπέδου και της εκπαιδευτικής τους επάρκειας.
Αλήθεια οι πανεπιστημιακοί και η ΠΟΣΔΕΠ τι έχουν να πουν για αυτή την υποβάθμιση των τίτλων που παρέχουν τα ελληνικά πανεπιστήμια, από το Υπ. Παιδείας;
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΝΟΤΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΤΙΤΛΟ
*ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Σας καλούμε να μην εφαρμόσετε τον τρόπο επιλογής διευθυντών σχολικών μονάδων με τον νέο νόμο που αδικαιολόγητα και αντιπαιδαγωγικά δεν λαμβάΝΕΙ ΥΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ τους μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς τίτλους σπουδών, παρά μόνο αν αφορούν παιδαγωγικές σπουδές και διοίκηση σχολικών μονάδων. Ό νόμος είναι οριακής Συνταγματικότητας και πρέπει μεχρι την αναθεώρησή του να μην εφαρμοστεί