Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - asepito

Σελίδες: 123
15
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« στις: Ιούνιος 26, 2013, 02:18:45 μμ »

Παντως, αν δεν υπαρχει αλλος σε διαθεση (ειδικοτητας που εχει τα μαθηματα σε Α'αναθεση) που να θελει τη θεση στο συγκεκριμενο γυμνασιο, δεν εγινε και τιποτα, επειδη το ΠΥΣΔΕ δε θα σε μετακινησει απο μονο του. Αν υπαρχει αλλος σε διαθεση που δικαιουται την οργανικη και κανει ενσταση, αλλαζει εντελως το πραγμα.
[/quote]

Aυτό  τι  είδους  φρούτο  είναι  πάλι ;
Από  τη  στιγμή  που  είσαι  υπεράριθμος  μένεις  στο  σχολείο  σου , παίρνεις  όλες  τις  τυχόν  ώρες  α΄ και  β΄ ανάθεσης  που
περισσεύουν  και  συμπληρώνεις  το  υποχρεωτικό  σου  ωράριο  σε  άλλο  σχολείο.
Κανείς  και  με  τίποτα  δεν  έρχεται  από  άλλο  σχολείο  να  σου  πάρει  ώρες.

Η  ρύθμιση  των  ΠΕ04  γίνεται  στα  γυμνάσια  ενιαία  στον  κλάδο  ενώ  οι  τοποθετήσεις  (  ρύθμιση  υπεραριθμίας  γίνεται  κατά  ειδικότητα  )
Αυτό  σημαίνει  ότι  για  να  χάσεις  οργανική  λαμβάνονται  όλα  ενώ  για  να  πάρεις  οργανική  μετρά  μόνο  α΄ ανάθεση. 
Όποιος  υποστηρίζει  κάτι  άλλο  ας  κοιτάξει  τις  υπεραριθμίες  που  έβγαλαν  τα  ΠΥΣΔΕ.
Αν  δεν  συνέβαινε  αυτό  οι  υπεράριθμοι  πε04  θα  ήταν  τουλάχιστον  τριπλάσιοι.
Ισως  τα  ΠΥΣΔΕ  προσπαθούν  να  περισώσουν  κάπως  την  τραγική  κατάστασην (  οι  υπεράριθμοι  πε04  είναι  περισσότεροι  και  από  τους  γυμναστές  και  πληροφορικάριους ) .           

16
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« στις: Ιούνιος 26, 2013, 07:12:12 πμ »
Προφανώς  και  στα  γυμνάσια  οι  ώρες  των  Π04  λαμβάνονται  ενιαία.
Αλλιώς  δεν  βγαίνει  σε  γυμνάσιο  με  δύο  τμήματα  οργανική  σε  κανέναν.

17
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« στις: Ιούνιος 26, 2013, 12:08:33 πμ »
Μα  ακριβώς  έτσι  ήταν  από  δύο  οργανικές  πε04  στο  κάθε  γυμνάσιο  και  λογικά  έτσι  έπρεπε  να  μείνει.
Γιατί  στο  ένα  όμως  βγάζουν  υπεραριθμία  και  στο  άλλο  όχι ;
Αύριο  πηγαίνω  στη  διεύθυνση  για  τα  περαιτέρω  αλλά  θέλω  πρώτα  να  ξέρω  που  πατάω.
Σημειωτέον  ότι  ευχαριστώ  πολύ  για  την  ενασχόληση με  το  θέμα  μου  παρόλο  που  παλιότερα  είχαμε  ψιλοαρπαχθεί.   

18
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« στις: Ιούνιος 25, 2013, 11:47:31 μμ »
Στο  δικό  μου  σχολείο  ο  πρώτος  τοποθετηθείς  έχει  21  και  εγώ  23.(  η  οδηγία  νομίζω  λαμβάνει  τις  20  ώρες  )
Άρα  από  το  σύνολο  των  33  ωρών  μένουν  12  για  τον  δεύτερο  (  που  είναι  η  οργανική  οέο ;; )
Στο  άλλο  ο  ένας  είναι  αρκετά  παλιός  πιθανόν  18  και  ο  άλλος  με  10  χρόνια  υπηρεσίας.
Μάλλον  φταίει  ότι  οι  άλλοι  είναι  ντόπιοι.     

19
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« στις: Ιούνιος 25, 2013, 11:31:55 μμ »
Στα  γυμνάσια  η  υπεραριθμία  κρίνεται  ενιαία  στον  κλάδο  πε04 και  οι  τοποθετήσεις  γίνονται  κατά  ειδικότητα  αν  δεν  κάνω  λάθος.Αυτό  σημαίνει  λογικά  ότι  μαθήματα  φυσικής , χημείας  , βιολογίας  και  γεωγραφίας  λαμβάνονται  σαν  α΄ ανάθεση  για  όλους  τους  πε04.
Στα  δύο  γυμνάσια  που  ανέφερα  δεν  υπάρχει  διευθυντής  που  να  έχει  ίδια  ειδικότητα  για  να  πάρει  ώρες  πρώτος.
Συγκεκριμένα  έχουν  τα  ίδια  ακριβώς  τμήματα  μαθητών  και  το  ίδιο  σπάσιμο  τμημάτων.
Υπάρχουν  33  πραγματικές  ώρες  στο  καθένα  και  από  δύο  πε04.Γιατί  στο  ένα  βγαίνει  υπεραριθμία  και  στο  άλλο  όχι ;           

20
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« στις: Ιούνιος 25, 2013, 10:49:08 μμ »
Ερώτηση  sos
Για  να  κριθεί  κάποιος  ως  υπεράριθμος  τι  λαμβάνεται  υπ' όψη   κατά  τις  συνεδριάσεις  των  ΠΥΣΔΕ ;
Οι  διαθέσιμες  3  ώρες  εργαστηρίου , οι  ώρες  που  προκύπτουν  από  σπάσιμο  τμημάτων , το  υποχρεωτικό  ωράριο  του  προηγούμενου  τοποθετημένου ( κάποιοι  μιλούν  για  20  ώρες ) , οι  β΄αναθέσεις  σε  ομαδοποιημένη  ειδικότητα;
Στην  ομαδοποιημένη  ΠΕ0401  πως  γίνεται  σε  δύο  γυμνάσια  με  τα  ίδια  ακριβώς  τμήματα  και  ωρολόγια  προγράμματα  να  έχουν  διαφορά  σε  οργανικές  θέσεις ( στο  ένα  βγάζουν  υπεραριθμία  και  στο  άλλο  όχι );;;;;;;;;
Ένσταση  γίνεται  πότε , πριν  ή  μετά  την  ονομαστικοποίηση ;       

21
Εργασιακά / Απ: Σύλλογος διορισμένων μέσω ΑΣΕΠ
« στις: Ιούνιος 15, 2013, 11:43:31 πμ »
Αυτά  που  έγραψα  επαναλαμβάνω  ότι  αποτελούν  προσωπικές  απόψεις  και  προτάσεις  προς  τον  υπό  σύσταση  σύλλογο.
Προφανώς  για  κάποιους  αποτελούν  ουτοπίες  για  άλλους  ίσως  όχι.
Οι  πλειοψηφίες  διαμορφώνονται  δεν  είναι  στατικές  για  πάντα.Το  ρουσφέτι  είναι  στο  DNA  του  Έλληνα  αλλά  είτε  το  θέλουμε  είτε  όχι  πρέπει  να  μειωθεί  αν  όχι  να  εξαφανιστεί.
Η  δικαιοσύνη  δεν  μπορεί  να  είναι  όμηρος  των  ρουσφετολογικών  πλειοψηφιών.
Αν  περιμένουμε  με  σταυρωμένα  χέρια  να  γίνουμε  πλειοψηφία  οι  διορισμένοι  με  ΑΣΕΠ  ίσως  χρειαστούμε  δύο  και  τρεις  ζωές.     
       

22
Εργασιακά / Απ: Σύλλογος διορισμένων μέσω ΑΣΕΠ
« στις: Ιούνιος 14, 2013, 07:26:57 μμ »
Να  κάποιοι  λόγοι  δημιουργίας  του  εν  λόγο  συλλόγου :
1)Κατοχύρωση  οργανικής  θέσης  (  αφού  στην  προκήρυξη  αναφέρεται  συγκεκριμένος  αριθμός  προσληφθέντων)

2)Προσμέτρηση  με  αρκετά  μόρια  στην  αξιολόγηση   (  ΑΣΕΠ = αξιολόγηση  εξ  ορισμού  )

3)Κατάργηση  μείωσης  διδακτικού  ωραρίου  λόγω  προυπηρεσίας   (  αν  υπάρχει  λόγος  μείωσης  είναι  μόνο  ηλικιακός  )

4)Αύξηση  μισθού  νεοδιόριστου  και  ξεπάγωμα  μισθολογικής  εξέλιξης.  (  ακόμα  και  σε  βάρος  των  εχόντων  Α , Β και  Γ βαθμού   .....  αλλιώς  είναι  να  είσαι  παγωμένος  στα  680 €  και  αλλιώς  στα  1700+ €  )

5)Κατάργηση  των  12  ετών  για  τις  υποχρεωτικές  μεταθέσεις  (  διορισμένος  με  ΑΣΕΠ  δεν  σημαίνει  απαραίτητα  νέος,  ηλικιακά  υπάρχουν  άνθρωποι  40  και  50  χρόνων  )

6)Αναγνώριση  προυπηρεσίας  από  τον  ιδιωτικό  τομέα  ( Δεν  μπορεί  να  αναγνωρίζεται  από  ιεροψαλτικά , κεπ , δήμους  κτλ  και  όχι  από  ιδιωτική  εκπαίδευση  εκτός  ιδιωτικών  σχολείων  )

7)Μη  συμμετοχή  σε  διαδικασίες  αξιολόγησης  για  εύλογο  χρονικό  διάστημα  ώστε  να  αποκτηθούν  μετρήσιμα  στοιχεία  σε  αξιολογικές  διαδικασίες  (  σεμινάρια,  α  και  β  επίπεδο  κτλ  )

8 )Άμεσος  διορισμός  των  διοριστέων  του  2008  (  αποκατάσταση  της  δικαιοσύνης  )

Τα  παραπάνω  αποτελούν  προσωπικές  και  μόνο  απόψεις.         

23
Μα  για  ποια  ψυχικά  τραύματα  των  μαθητών  μιλάμε; Οι  περισσότεροι  θα  χαρούν  γιατί  θα  έχουν  περισσότερες  μέρες  για
διάβασμα.Εγώ  έδωσα  πανελλήνιες  στις  3  Ιουλίου (υπήρχε  απεργία  και  τότε ) , δεν  έπαθα  τίποτα  απεναντίας  σε  καλό  μου
βγήκε.Η  κοινή  γνώμη  είναι  απασχολημένη  με  τα  δικά  της  προβλήματα , δεν  πρόκειται  να  μας  συμπαρασταθεί  όπως  δεν
το  έκανε  ποτέ.
Το  θέμα  αφορά  τους  εκπαιδευτικούς  και  την  αξιοπρέπεια  τους.Δεν  είναι  για  πρώτη  φορά  στην  ιστορία  οικονομικά  τα
αιτήματα  παρόλο  που  όλοι  βιώνουμε  δύσκολες  καταστάσεις.Στο  κάτω  κάτω  της  γραφής δεν  έχουμε  να  χάσουμε  και  τίποτα  αφού  είμαστε  σχεδόν  στον  πάτο  των  δημοσίων  υπαλλήλων  και  όχι  μόνο. 

24
Όχι  απλά  μια  ακόμη  απεργία  όπως  οι  άλλες  για  να  δικαιολογούν  την  ύπαρξη  τους  οι  συνδικαλιστές , αλλά  απεργία  διαρκείας  από  την  έναρξη  των  πανελλαδικών  εξετάσεων  μέχρι  τελικής  πτώσεως.
Η  αύξηση  του  ωραρίου  είναι  απλά  η  αφορμή , η  αιτία  είναι  οι  συνέπειες  αυτής  της  ενέργειας  από  πλευράς  υπουργείου.
Δεν  απεργήσαμε  όταν  μπήκαμε  στο  ενιαίο  μισθολόγιο , στην  αξιολόγηση , στις  λιγοστές  μεταθέσεις , στις  αλλαγές  μορίων
δυσμενών  συνθηκών , στις  υποχρεωτικές  τριετίες  και  τόσα  άλλα , αν  δεν  το  κάνουμε  και  τώρα  τότε  θα  είμαστε  άξιοι
της  τύχης  μας.
Η   κοινή  γνώμη  ήταν  και  θα  είναι  πάντα  εναντίον  μας (  καθηγητής = τεμπέλης  )  ας  κοιτάξουμε  επιτέλους  και  το  ζήτημα  της  δικής  μας  επιβίωσης.
Βαρέθηκα  να  μου  τη  λέει  ο  κάθε  άσχετος  τυχάρπαστος  για  το  ωράριο  μου , τα  πολλά  λεφτά  που  παίρνω  και  άλλα  πολλά.Ας  έρθει  η  ώρα  να  μην  έχει  που  να  πάει  το  κακομαθημένο  του  κανακάρη  και  τότε  θα  δει  την  γλύκα.
           

25
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« στις: Ιούλιος 09, 2012, 05:56:58 μμ »
Στο  γυμνάσιο  που  τοποθετήθηκα  οργανικά  (απόφαση  πυσδε  6-7-12) , τοποθετήθηκε  σήμερα  (συμπληρωματικές  οργανικές τοποθετήσεις)  ένας  μαθηματικός.Με  δεδομένο  ότι  είμαι  φυσικός  θέλω  να  ρωτήσω  ποιος  από  τους  δύο  προηγείται  στην  ανάθεση  της  γεωγραφίας;
Ευχαριστώ  εκ  των  προτέρων. 

26
Μεταθέσεις / Απ: Διπλασιασμός μορίων νεοδιόριστων
« στις: Φεβρουάριος 01, 2012, 08:46:28 μμ »
Το  να  έχει  κάποιος  λόγο  για  θέματα  που  δεν  τον  αγγίζουν  είναι  απορίας  άξιον.
Δεν  είναι  τυχαίο  που  όλες  μα  όλες  οι  εγκυμονούσες  έχουν  προβληματικές  εγκυμοσύνες  από  την  ημέρα  ανακάλυψης  της  εγκυμοσύνης  τους , ούτε  που  εξαφανίζονται  για  σχεδόν  μία  τριετία  από  το  συνήθως  δυσπρόσιτο
σχολείο  τους.Αν  τους  έκοβαν  τα  μόρια    (  που  στην  πραγματικότητα  είναι  πλασματικά  και  όχι  πραγματικά  )  ή  ακόμη  και  τον  μισθό  τους , να  έβλεπα  πόσες  θα  είχαν  προβληματικές  εγκυμοσύνες  και  πόσες  θα  έκοβαν  τις  άδειες
ανατροφής  το  καλοκαίρι  για  να  μην  τρέχει  τζάμπα.
Αυτό  δεν  είναι  ευεργετική  διάταξη  και  μάλιστα  σε  κατάχρηση;( περιπτώσεις  με  2 ή  και  3  συνεχόμενα  παιδιά  δηλαδή  7-8  χρόνια  καθηγητές  φαντάσματα  ) 
Αλλά  για  όλα  φταίνε  τα  διπλά  μόρια  των  νεοδιόριστων  αυτό  είναι  το  βασικό  πρόβλημα. 

27
Μεταθέσεις / Απ: Διπλασιασμός μορίων νεοδιόριστων
« στις: Φεβρουάριος 01, 2012, 02:02:34 μμ »
Πρόταση  για  γρήγορα  απότελέσματα :  να  ξεπαστρέψετε  όλους  τους  διορισμένους  από  10  και  μετά  για  να  μην  σας
κλέψουν  τις  θέσεις  των  μεταθέσεων , όσο  πιο  πολύ  τόσο  πιο  καλά!!!!!!
Ντροπή  και  αίσχος  σε  αυτούς  που  είναι  στο  σπίτι  τους  αραχτοί  και  βγάζουν  γλώσσα  για  τα  διπλά  μόρια  των  κατοίκων  των  βραχονησίδων.
Αλλά  όλως  τυχαίως  όλες  κάνουν  την  οικογένεια  τους  όταν  παίρνουν  και  τα  περισσότερα  μόρια  χωρίς  φυσικά  να  πατήσουν  το  πόδι  τους  σε  δυσπρόσιτες  περιοχές.
ΝΤΡΟΠΗ  ΚΑΙ  ΜΟΝΟ  ΑΥΤΟ

28
Μεταθέσεις / Απ: Διπλασιασμός μορίων νεοδιόριστων
« στις: Ιανουάριος 31, 2012, 05:41:01 μμ »
Κλασική  ευχή  του  Έλληνα  για  τον  γείτονα  του: να  του  ψοφήσει  ο  γάιδαρος , αφού  δεν  είναι  δικός  του.
Κάθε  νέο  μέτρο  πάντα  αδικεί  κάποιους , με  την  ίδια  λογική  να  συνεχίσουν  να  διορίζονται  οι  24μηνοι  και  οι  30μηνοι
οι  πολύτεκνοι  και  οι  των  ιδιωτικών  σε  βάρος  των  διοριστέων  του  ασεπ  του  08  που  ακόμη  δεν  έχουν  διοριστεί ,  να  συνεχίσουν  οι  εικονικές  ωρομισθίες  των  πδσ , να  αποσπώνται  τα  λαμόγια  και  να  παίρνουν  τα  μόρια  του  Αγίου  Ευστρατίου  και  τόσα  άλλα , απλά  γιατί  μέχρι  τώρα  έτσι  γίνονταν.
Από  τους  διοριστέους  του  10  και  μετά  αφαιρέθηκε  ένα  βασικό  δικαίωμα , αυτό  της  αίτησης  μετάθεσης  και  αυτό  για  πρώτη  φορά  ξεπληρώθηκε  με  τα  διπλά  μόρια.Το  αν  κάποιος  πάρει  ή  όχι  μετάθεση  είναι  εντελώς  άλλο  θέμα.
Το  να  φωνάζει  κάποιος  για  τις  βενζίνες  που  καταναλώνει , σε  βάρος  άλλων  που  κάνουν  μέχρι  και  3  μέρες  για  να  φτάσουν  στον  τόπο  κατοικίας  τους  είναι  το  λιγότερο  αχαριστία.
Ας  φωνάξουν  λοιπόν  οι  παλαιότεροι  για  τις  αναδρομικές  αυξήσεις  των  μορίων  τους (από  2  ανά  έτος  σε  2,5  ανά  έτος  κλασική  αντισταθμιστική  διάταξη  προς  όφελος  των  παλαιών  )  και  ας  αφήσουν  ήσυχα  τα  διπλά  μόρια. 

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162170
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 751
Σύνολο: 760

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.