Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - GEMINI 3

Σελίδες: 1234 ... 29
15
Χαίρομαι αφάνταστα που βλέπω Ιδεολόγους της Εκπαίδευσης να συζητούν και να προβληματίζονται για την ουσία του έργου τους κι όχι δημοσιοϋπαλληλίσκους που γκρινιάζουν για τα οικονομικά μονίμως και τα χρησιμοποιούν ως άλλοθι για την τεμπελιά τους.

ΜΠΡΑΒΟ!!!

16
Έχω δύο παιδιά 14 και 11,5 ετών και μένω εδώ και τρία χρόνια στην πρωτεύουσα του νομού όπου ζει και η Betina. Πριν μέναμε στην Κυψέλη (Αθήνα). Οφείλω να ομολογήσω ότι διαφημιστικό για φροντιστήριο ταχυδρομημένο στο σπίτι ΜΟΝΟ εδώ έλαβα και μάλιστα από φροντιστήρια Μέσης Εκπαιδεύσεως, όχι Ξένων Γλωσσών. Στην Αθήνα μοίραζαν στον αγιασμό διαφημιστικά φυλλάδια έξω από το σχολείο.
Να πω κάτι ως γονιός; Δεν θα με πείσει κανένα φροντιστήριο να στείλω το παιδί μου εκεί αν δεν δω αποτελέσματα και δεν μάθω από άλλους γονείς εντυπώσεις (και πάλι δεν είσαι σίγουρος αλλά λέμε)...
Προς το παρόν τα παιδιά μου κάνουν Αγγλικά και Γερμανικά σε συνοικιακό φροντιστήριο (πολύ μακριά από το κέντρο της πόλης) και είμαι πολύ ευχαριστημένη. Η κόρη μου πήρε το Lower στη Β Γυμνασίου χωρίς να έχει κάνει την τάξη του Lower και τώρα δίνει το αντίστοιχο στα Γερμανικά.
Νομίζετε ότι αν λάβω το πιο δελεαστικό φυλλάδιο θα αλλάξω φροντιστήριο στα παιδιά μου; Ή δεν θα συστήσω το συγκεκριμένο στους γνωστούς μου;

17
Εμμάκι, κι εγώ προς τη νοητική υστέρηση κλείνω αλλά συνήθως στο σχολείο τη  βαπτίζουμε δυσλεξία για να ηχεί καλύτερα στο αυτί!!!

Λοιπόν, ένας έντιμος τρόπος είναι να της μιλήσεις, Bettina, για τη δυσλεξία.
Θα σου θυμώσει ενδεχομένως αλλά πολύ πιθανό είναι ότι θα το πάρει απόφαση. Βρες άρθρα που θα σε βοηθήσουν κι εσένα να αναγνωρίζεις τη δυσλεξία και δώστα της.

Εξήγησέ της ότι μπορεί να εξεταστεί, αν το επιθυμεί, στο ΚΕΔΔΥ της Λαμίας και να δώσει ένα τέλος στις περιπέτειές της. Τώρα αν η διάγνωση είναι υστέρηση....τι να πω και τι να πεις? Η αλήθεια είναι καλύτερη από τις ψευδαισθήσεις (για μένα τουλάχιστον)...

18
Απορώ που ποτέ δεν της πέρασε από το μυαλό μήπως έχει δυσλεξία ή νοητική υστέρηση...
Τα δυσλεκτικά άτομα έχουν ελάχιστες έως καθόλου πιθανότητες να μάθουν ξένες γλώσσες.
Ό, τι περιέγραψες είναι ακριβώς η συμπτωματολογία της δυσλεξίας. Διαβάζει μηχανικά και δεν καταλαβαίνει τι είναι αυτό που διαβάζει. Ξέρει παπαγαλία λεξιλόγιο και γραμματικά φαινόμενα αλλά δεν μπορεί να τα εφαρμόσει.
Απορώ που το άτομο έφτασε να τελειώσει ΤΕΙ και κανείς δεν το έστειλε να εξεταστεί (όχι πως αλλάζει κάτι αλλά τουλάχιστον ξέρεις πού βαδίζεις).

19
Ρίτα μου, το κόκκινο θα ήθελα!!! (ΟΣΦΠ)

20
Το επίπεδο θορύβου τις πρώτες φορές που θα εφαρμόσεις ομαδοσυνεργατική είναι πάντα υψηλό και συνεπώς αποκαρδιωτικό! Σιγά σιγά θα μάθουν πώς πρέπει να δουλεύουν. Πάντως να το θεωρείς δεδομένο ότι την ησυχία της μετωπικής διδ/λίας δεν θα την έχεις επ' ουδενί!
Δεν θα εφαρμόζεις παντού και πάντα ομαδοσυνεργατική αλλά συνδυαστικά. Όπου προσφέρεται η ομαδοσυνεργατική, θα τη χρησιμοποιείς ώστε να μην έχεις και το πρόβλημα της διαρκούς φωτοτύπησης. Υποθέτω πως έχεις ένα αρχείο με τα φύλλα εργασίας. Αποφασίζεις ποια είναι αυτά που θέλεις να διδάξεις ομαδοσυνεργατικά και ποια όχι.
Εκμεταλλέυεσαι την αλληλοδιδακτική μέθοδο (σοφέ Καποδίστρια)!!!Οι ομάδες σου είναι πάντα μεικτές (καλοί και κακοί μαθητές). Οι καλοί μαθητές σε κάθε ομάδα βοηθούν τους κακούς και σε καλούν μόνο όταν τα πράγματα σκουραίνουν. Αν δεις ότι όλες οι ομάδες έχουν πρόβλημα, επαναλαμβάνεις τη μετωπική στο σημείο που κόλλησαν. 

21
Επειδή βλέπω όρεξη και πάθος για καινοτομίες στην Εκπαίδευση, θα σας συστήσω το εξής: αν είστε κοντά σε πόλη με Παιδαγωγικό τμήμα που προσφέρει Μεταπτυχιακό στη Διδακτική και τις Νέες Τεχνολογίες επιδιώξτε να το παρακολουθήσετε. Θα σας ωφελήσει, θα σας ιντριγκάρει και θα σας δώσει συγκριτικό πλεονέκτημα (διδακτικά και υπηρεσιακά) για το μέλλον.

Υπάρχουν πολλοί που ασχολούνται με τις ΤΠΕ και την εκπαίδευση (Α/βάθμια και Β/βάθμια) και ανεβάζουν στο Διαδίκτυο προτάσεις και σενάρια διδασκαλίας. Μπορείτε να βρίσκετε επίσης πρακτικά συνεδρίων με θέματα που σας ενδιαφέρουν για να παίρνετε ιδέες.

Να είστε σίγουροι ότι τα παιδιά θα σας λατρέψουν!!!Και θα μαθαίνουν χωρίς να το καταλαβαίνουν, θα νομίζουν ότι δεν κάνουν μάθημα!

22
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« στις: Αύγουστος 26, 2009, 12:57:08 μμ »
Αν δεν έχουνε τοποθετήσει διαθέσιμους και αποσπασμένους (τακτική Jack Daniel's), δεν μπορούν να τοποθετήσουν νεοδιόριστους - εξάλλου ο νεοδιόριστος δεν παίρνει οργανική θέση αλλά προσωρινή τοποθέτηση. Οπότε 6-7 /9 είναι καλά (σύμφωνα με τη λογική των ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ)!!!

23
Προσωπικά έχω εφαρμόσει τη μέθοδο project και είχα πολύ ενδιαφέροντα αποτελέσματα και διδασκαλία μέσω ΤΠΕ (και για ερευνητικούς σκοπούς στα πλαίσια Μεταπτυχιακού). Όλες οι καινοτομίες θέλουν χρόνο και κόπο για να πετύχουν. Ενώ τα παιδιά στην αρχή τις υποδέχονται με ενθουσιασμό, στη συνέχεια μπορεί και να αντιδράσουν γιατί ξεβολεύονται!
Άλλο είναι να κοιμάσαι την ώρα που ο άλλος αναλύει τις θεωρίες του και σ' αφήνει ήσυχο στη νιρβάνα σου και άλλο είναι να σε έχει στην τσίτα και ο εκπαιδευτικός και η ομάδα και να ζητούν από σένα δράση!
Και πάνω απ' όλα, πριν επιχειρήσεις καινοτομίες, χρειάζεσαι θεωρητικό υπόβαθρο και ενημέρωση ώστε να αποφύγεις τις παγίδες και τα λάθη (όσο γίνεται).

Αν, όμως, ξεκινήσεις, δεν υπάρχει δρόμος επιστροφής στα καθιερωμένα!
Πολύ χρήσιμα είναι τα βιβλία: "Η μέθοδος Project" Karl Frey 1986 και "Βιωματική - Επικοινωνιακή διδασκαλία" του Κ. Χρυσαφίδη εκδ. Gutenberg. Είναι πάμφθηνα και δεν πρέπει να λείπουν από καμμία βιβλιοθήκη εκπαιδευτικού οποιασδήποτε ειδικότητας.

24
Η ομαδοσυνεργατική διδασκαλία δεν εφαρμόζεται εν μια νυκτί με απόλυτη επιτυχία και μάλιστα από εκπαιδευτικούςπου οι ίδιοι δεν έχουν μάθει να εργάζονται ομαδοσυνεργατικά.
Θέλει αργά βήματα και συνδυασμό στην αρχική φάση με μετωπική διδασκαλία. Κάνεις μια δραστηριότητα ομαδική αφού εξηγήσεις ακριβώς τι ζητάς και διδάξεις τα βασικά από το θέμα σου.
Επίσης, αν είσαι στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, χρειάζεται να εφαρμόζεται από περισσοτέρους του ενός εκπαιδευτικούς, αλλιώς έχεις πρακτικό πρόβλημα στη διευθέτηση των θρανίων.
Ξεκινάς πάντα από τη μικρότερη δυνατή ομάδα (Δυάδα) και με΄τα ανεβαίνεις κατά προτίμηση σε ζυγό αριθμό μελών.

Για περισσότερα πάνω στην ομαδοκεντρική διδασκαλία δες : "Η ομαδική διδασκαλία στην Εκπαίδευση. Μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση" της Μαρίας Αναγνωστοπούλου από τον εκδοτικό οίκο Αφών Κυριακίδη εκδ. 2001.

25
Κάτι μου θυμίζει το σχολείο που περιγράφεις! Είναι σε παραθαλάσσια κωμόπολη της ηπειρωτικής Ελλάδας;

26
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« στις: Αύγουστος 26, 2009, 01:16:31 πμ »
Κάπως έτσι γίνεται παντού...είναι η πρακτική του Jack Daniel's...

27
Επειδή είναι πολύ μακριά και θα υπάρχει κόσμος που θα πρέπει να ταξιδέψει την Κυριακή (δεν θα είσαι ο/η  μόνος/η), σου προτείνω το Σάββατο να συνεννοηθείς με κάποιον από την οργανωτική επιτροπή(αυτούς που θα κάθονται στην είσοδο και θα εισπράττουν τα ποσά) ώστε την Κυριακή να πάρεις τη βεβαίωσή σου νωρίς.
Για να με γνωρίσεις θα ψάξεις για το πόστερ με θέμα τη διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού για τη γλωσσική διδασκαλία!
Θα χαρώ να τα πούμε από κοντά!

28
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Διδακτορικό (varia)
« στις: Αύγουστος 11, 2009, 01:22:09 πμ »
Ερευνητές πάνω στη Διδακτική μέσω ΤΠΕ (για διδακτορικό συνεννοείσαι με τον καθηγητή που θέλεις και εκείνος σε κατευθύνει)

Στέλλα Βοσνιάδου
Κατερίνα Γλέζου
Λίλα Γουλή (Πανεπιστήμιο Αθηνών)
Ρίτσα Γόγουλου (Πανεπιστήμιο Αθηνών)
Μαρία Γρηγοριάδου
Βασίλειος Δαγδιλέλης
Νίκος Δαπόντες
Αγγελική Δημητρακοπούλου
Αθανάσιος Καρούλης
Γεράσιμος Κέκκερης
Βασίλης Κόμης
Μαρία Κορδάκη ΠΑΤΡΑ
Τάσσος Μικρόπουλος  ΠΑΤΡΑ (νομίζω)
Βασίλης Νταλούκας
Χρήστος Παναγιωτακόπουλος ΠΑΤΡΑ (νομίζω)
Σίσσυ Παπανικολάου
Άννα Σαριδάκη (saridaki στο sch τελεία gr)
Μαρία Σατρατζέμη
Χριστίνα Σολομωνίδου (xsolom στο pre τελεία uth τελεία gr) ΒΟΛΟΣ
Θανάσης Τζιμογιάννης (ajimoyia στο uop τελεία gr) ΓΙΑΝΝΕΝΑ νομίζω
Νίκος Τσέλιος
Σπύρος Τσοβόλας
Γιώργος Φεσάκης

Σελίδες: 1234 ... 29

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161413
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 614
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 564
Σύνολο: 577

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.104 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.