15
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί Επιτυχόντων ΑΣΕΠ για την Αντισυνταγματικότητα 40%+24μηνου+30μηνου
« στις: Σεπτέμβριος 28, 2018, 11:22:48 πμ »Είναι σωστό το θέμα και κακώς το διέγραψες. Το θέμα των διορισμών σε ειδική αφορά άμεσα όσους επιτυχόντες ΑΣΕΠ περιμένουν την δικαίωσή τους από αντισυνταγματικούς διορισμούς. Σε παρακαλώ να το αφήσεις.Μοιράζομαι μαζί σας μερικές απόψεις σχετικά με τους επικείμενους διορισμούς στην ειδική αγωγή:
1. Θα πρέπει να νομοθετηθεί άμεσα ότι δεν μπορεί να μεταπηδήσει στην γενική κάποιος που διορίστηκε στην ειδική. Αυτό θα σήμαινε αυτόματα ένα παράθυρο παρανομίας και παραβίασης του ΑΣΕΠ για τους διορισμούς. Το θέμα ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΘΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ από κανέναν δημοσιογράφο και δεν υπάρχει επίσημη τοποθέτηση από το Υπουργείο.
2. Η ειδική αγωγή "απαιτεί" ειδικά προσόντα τα οποία κάποιος τα αποκτά μέσω σεμιναρίων ή/και μεταπτυχιακών. ΌΜΩΣ, δεν υπάρχει τέτοια δωρεάν παροχή στην Ελλάδα και επομένως, δεν υπάρχουν οι προϋποθέσεις ώστε να απαιτηθούν ειδικά προσόντα εφόσον αυτά παρέχονται μόνο από ιδιώτες ή επί πληρωμή. Επομένως, το κράτος είναι υποχρεωμένο, ΠΡΙΝ από οποιαδήποτε πρόσληψη μόνιμου προσωπικού να δώσει το δικαίωμα σε εκπαιδευτικούς γενικής παιδείας να αποκτήσουν μέσω σεμιναρίων τις προϋποθέσεις που διακηρύσσει. Διαφορετικά, οποιαδήποτε απαίτηση καθίσταται αντισυνταγματική και παράνομη.
3. Η ειδική αγωγή, σύμφωνα και με πρόσφατη απόφαση του ΣτΕ, δεν προϋποθέτει ειδική προπτυχιακή εκπαίδευση. Επομένως, δεν δικαιολογείται ειδική κατηγορία προσλήψεων.
Είναι προφανές ότι η ειδική αγωγή δεν πρέπει να αποτελέσει πεδίο εκμετάλλευσης ούτε των μαθητών που χρήζουν ειδικής μέριμνας, ούτε και των εκπαιδευτικών που μπορούν να την προσφέρουν. Δεν πρέπει όμως να επιτραπεί μέσω μιας δήθεν κοινωνικής ευαισθησίας να παραβιαστούν οι προϋποθέσεις και τα δικαιώματα διορισμού των εκπαιδευτικών. Η κυβέρνηση πρέπει αυτό να το αποδείξει με έργα, άμεσα, ώστε να μην εμπαίζονται οι χιλιάδες εκπαιδευτικοί που προηγούνται κάποιων αλεξιπτωτιστών.
4. Η ειδική είναι ο κλάδος που μονίμως και δικαίως αξιοποιεί χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ. Επομένως, δεν εξηγείται η σπουδή να διοριστούν πρώτα όλοι οι 4500 ειδικής ενώ έχουν διασφαλισμένους πόρους από το ΕΣΠΑ. Γιατί όχι 1500 ανά έτος και παράλληλα 3500 γενικής ανά έτος; Η αναιτιολόγητη κατανομή αυτή των διορισμών δικαιολογεί σίγουρα κάποια καχυποψία.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
1. ΟΧΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΙΝ ΔΟΘΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ. ΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ όσων απλώς πλήρωσαν εξ αποστάσεως μαθήματα και δεν πληρούν άλλες προϋποθέσεις (π.χ. επιτυχία σε ΑΣΕΠ, προϋπηρεσία) ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ.
2. ΝΕΑ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ 15 000 ΠΙΣΤΩΣΕΩΝ με γενική από το πρώτο έτος.
3. ΑΜΕΣΗ ΕΝΑΡΞΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ για τους αποκλεισμένους εκπαιδευτικούς της γενικής.
Παρακαλώ να διακινήσετε και να εμπλουτίσετε αυτά τα επιχειρήματα ώστε να αποτραπεί μια τεράστια αδικία που συντελείται.