Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - antonispe20

Σελίδες: 1 ... 10111213
155
μα ακριβώς αυτό ήθελαν από την αρχή, τρομοκρατία ώστε μετά οι μετατάξεις να γίνουν εθελοντικά και να πούμε και ευχαριστώ.
Από ότι φαίνεται αρκετοί συνάδελφοι τσίμπησαν, πόσο εύκολα κατευθύνονται οι άνθρωποι , και φαντάσου μιλάμε και για εκπαιδευτικούς που υποτίθεται ότι έχουν και κάποια μόρφωση, αλλά τελικά οι περισσότεροι ακολουθούν το κοπάδι...

αν σε κοβει κρυος ιδρωτας με τα παιδακια,τοτε υπαρχει και η λυση της εξοδου....τι προτιμας???
αντε γιατι μερικοι...


και από επίσημα χείλη (τι σύμπτωση ε? πρώτα οι εφημερίδες και μετά το esos)
http://www.esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/metaferontai-dhmotika-sxoleia-4.500-kathigites-perissevoyn-gymnasia-lykeia

156
Το ρεπορτάζ της Σπυράκη που σε σχέση με όλα τα άλλα φαίνεται πιο σοβαρό μιλάει για αξιολόγηση που έχει θεσμοθετηθεί. Τι να εννοεί άραγε.

Επίσης κάποιες ερωτήσεις που έχω σε όσους ασχολούνται με το θέμα και ξέρουν του νόμους από ότι βλέπω

1) Σε περίπτωση κινητικότητας, οι ΠΕ20 στο υπόλοιπο δημόσιο θεωρούνται ΤΕ και όχι ΠΕ. Τι θα γίνει εκεί? θα έχουν πρόβλημα λέτε?
2) Αυτό που είπε κάποιος παραπάνω οτι αν γίνει κάτι διαθεσιμότητα απόλυση θα γίνει για όλες τις ειδικότητες έχει δίκιο. Στην περιοχή μου (Γ' Αθήνας) γίνεται χαμός με ολες τις ειδικότητες. Έχουν βγει πλεονάζοντες ακόμα και φιλόλογοι και πολλοί μαθηματικοί. Και αυτοί έχουν πρόβλημα, αλλά νομίζουν ότι κάπως θα την σκαπουλάρουν. Τι λέτε για αυτό?
3)  Μπορεί να θέσει σε κινητικότητα εκπαιδευτικούς με 20 χρόνια προυπηρεσία και διδακτορικό επειδή είναι στη διάθεση και να μην πειράξει άλλους με 4-5 χρόνια επειδή έχουν οργανική? Δηλαδή το ποιος θα βγει σε διαθεσιμότητα δεν μου φαίνεται τόσο απλό. Πρέπει να υπάρχουν κριτήρια και δεν είναι θέμα οργανικής. Τι λέτε?

Σόρρυ αν επαναλαμβάνομαι αλλά δεν έχω διαβάσει όλα τα μηνύματα και ίσως κάποιος να έχει διατυπώσει τις ίδιες απόψεις.

157
Δυστυχώς αυτό είναι το κλασικό επιχείρημα όσων είναι επιστημονικά ανεπαρκείς. Θεωρούν ότι ναι μεν δεν το κατέχουν το αντικείμενο αλλά είναι καλοί δάσκαλοι και έχουν μεταδοτικότητα. Το αδιανότητο όμως είναι πως προσπαθούν να περάσουν μια άποψη που λέει πως όσο πιο καλός είσαι στο αντικείμενό σου (βαθμός πτυχίουδιδακτορικά, δημοσιεύσεις) τόσο πιο ανεπαρκείς είσαι σαν δάσκαλος και δεν έχεις "μεταδοτικότητα"!!!

Αυτό το επιχείρημα συνιστά κατά τη γνώμη μου απίστευτο κομπλεξισμό. Δεν μπορείς κάποιος που θέλει να λέγεται επιστήμονας και εκπαιδευτικός να χρησιμοποιεί τέτοια επιχειρήματα.


κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια. στο σχολείο μου διορισμένοι με ασεπ και χωρίς άλλη διδακτική εμπειρία δεν μπορούν να σταθούν στην τάξη. είναι το αντίστοιχο με καθηγητές πανεπιστημίου που δεν τους καταλαβαίνει κανείς από αυτούς φοιτητές τους γιατι δεν έχουν καμία μεταδοτικότητα.

158

κατατέθηκε πρόταση από το προεδρείο (ΔΑΚΕ,ΠΑΣΚΕ, ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ) για να μην γίνει η απεργία

http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=232936&catID=11


Πουλημένοι, έτσι εξηγούνται όλα, προφανώς περίμεναν οι τοπικές ΕΛΜΕ να μην ψηφίσουν απεργία, αλλά την πάτησαν και τώρα αποκαλύφθηκαν.
Όσοι τους ψηφίζουν να τους χαίρονται

159
Λοιπόν για να τελειώνουμε

Η ΑΔΕΔΥ μας κρέμασε, το Συμβούλιο Επικρατείας επίσης

η ήττα είναι δεδομένη και δεν πρόκειται απλά για ήττα αλλά για συντριβή. Είμαστε μόνοι μας και όταν λέω εμείς εννοώ εμάς τους νέους.

Ειλικρινα λυπαμαι τους νεους με προσοντα που λέει και ο σαμαρας που θα τρεχουν παλι στα νησια
κριμα

ΥΓ Τα πληκτρολόγια δεν έριξαν καμία κυβέρνηση, λειτουργούν για ψυχοθεραπεία

160
Μάλλον καλό θα ήταν να ανοίξεις κανένα λεξικό στην λέξη αξιοκρατία, αφού δεν μπορείς να καταλάβεις τι σημαίνει.
Το κριτήριο που περιγράφεις είναι αντικειμενικό και όχι αξιοκρατικό.
Για να μην λέμε ότι θέλουμε εδώ μέσα

Ότι είναι αξιοκρατικό (λέμε τώρα) δεν σημαίνει ότι είναι και δίκαιο .... αξιοκρατικό είναι και το να μας διορίζουν βάση ύψους.................

161
Άδειες / Απ: Εκπαιδευτική άδεια (μαρκάς διαρκείας)
« στις: Οκτώβριος 07, 2011, 09:10:17 πμ »
Απίστευτο Θράσος!!!!
Νιώθεις αδικία ε?
Αλήθεια, πως να νιώθουν αυτοί που έκαναν τόσο χρόνια αίτηση για εκπαιδευτική άδεια και πήραν να μην πω τι?
Λοιπόν πληρωνόσουν τόσα χρόνια και καθόσουν για να κάνεις τις ωραιότατες σπουδές σου και να γίνεις στέλεχος και τώρα θέλεις να βρεις μια δικαιολογία για να φύγεις ε?
Τα επιπλέον χρήματα για την άδεια τα έπαιρνες όμως.

Αυτά που λες σε συνδιασμό με αυτά που συμβαίνουν από σήμερα το βράδυ θεωρώ ότι είναι απαράδεκτα

Ευχαριστώ για την απάντηση, απλώς νιώθω μεγάλη αδικία για όλο αυτό που συμβαίνει, έφυγα από καλή εταιρεία του ιδιωτικού τομέα με πολλές προοπτικές και κοντεύω να το σκυλομετανιώσω. Βέβαια, επειδή θεωρώ πως  η πόρτα του ιδιωτικού κλείνει όταν τον αφήνεις για το δημόσιο, η Αυστραλία μου φαντάζει αρκετά ελκυστική πλέον...  :-\

162
Συγγνώμη αλλά τι ακριβώς λες? για ποιες μάχες μιλάς? ποια συλλογικότητα και ποιον ατομισμό?
αυτό που προσπαθούν όλοι είναι με διάφορους τρόπους (παιδαγωγικές επάρκειες, μόρια, ΠΔΣ, κλπ)
να πιάσουν μια θεσούλα στο δημόσιο

Σε ποιους αναφέρεσαι πραγματικά;
Να σου θυμίσω απλά ότι σε κάθε μάχη υπάρχουν και απώλειες.
Τη μάχη τη δίνεις γιατί πιστεύεις σε κάποια πράγματα ανεξάρτητα αν τα κέρδη τα καρπωθείς.

163
Ότι έχω πει το έχω πει όσο το δυνατόν πιο τεκμηριωμένα και παραθέτω επιχειρήματα για το σκεπτικό μου. Εσύ δεν παραθέτεις κανένα επιχείρημα απλά μου κάνεις προσωπική επίθεση. Προφανώς δεν παραθέτεις κανένα επιχείρημα επειδή δεν έχεις κανένα επιχείρημα.
Θεωρείς ότι ένας απόφοιτος τμήματος πληροφορικής μπορεί να μπαίνει και να κάνει μάθημα στην Α' δημοτικού. Αυτό και μόνο τα λέει όλα για τον τρόπο που σκέφτεσαι. Ειδικά όταν θεωρείς ότι δεν έχει και καμία διαφορά η Α δημοτικού από τις άλλες τάξεις, όταν όλοι ξέρουν πόσο ευαίσθητη είναι αυτή η τάξη για τον κόσμο του παιδιού.
Όλοι εδώ μιλάτε για αγάπη για την εκπαίδευση, αλλά φοβάμαι ότι το μόνο που αγαπάτε είναι ο εαυτός σας και όχι οι μαθητές.  Μπροστά στον διορισμό στο δημόσιο είστε ικανοί να κάνετε πληροφορική ακόμα και σε βρεφονηπιακό σταθμό.

Διαχωρίζω τις μικρές τάξεις του δημοτικού γιατί θεωρώ ότι στην Ε' και ΣΤ' μπορεί να μπει και να κάνει μάθημα ένας εκπαιδευτικός πληροφορικής
Το ότι κάποιοι θεωρούν ότι όλες οι τάξεις είναι ίδιες μαρτυρά την παιδαγωγική αντίληψη που έχουν και τις γνώσεις τους πάνω σε εκπαιδευτικά θέματα ειδικά στις μικρές ηλικίες.
Εγώ ο ίδιος πράγματι έχει διδάξει σε δημοτικό και θεωρώ ότι δεν είμαι επαρκής επιστημονικά για να διδάξω σε αυτή την βαθμίδα. Εσύ θεωρείς ότι είσαι. Συγχαρητήρια, προφανώς είσαι πολύ καλός εκπαιδευτικός.

ΥΓ. Προφανώς αυτά που λέω για τις πρώτες τάξεις του δημοτικού ισχύουν για όλες τις ειδικότητες, όχι μόνο για μας


Πέρα από την πλάκα, δεν ξέρω γιατί έχεις φαγωθεί με την πρώτη δημοτικού. Μια ώρα την εβδομάδα θα κάνουμε πλέον. Μόνο από εμάς αφαιρέθηκαν ώρες. Με τις άλλες ειδικότητες στην πρώτη δημοτικού δεν έχεις πρόβλημα; Αλήθεια Αντώνη έχεις κάνει κάποιο αγώνα για να αυξηθούν οι ώρες μας στη δευτεροβάθμια; Το ότι δεν έχουμε στην Α λυκείου ούτε μια ώρα σε ενοχλεί Αντώνη; Τι έκανες σαν μόνιμος γι’αυτό;

Δεν φταις εσύ όμως Αντώνη. Φταίω εγώ (και οι υπόλοιποι συνάδελφοι) που απαντάμε σε έναν διορισμένο του 2006 (που μόλις θα είχε αποφοιτήσει δηλαδή), και μάλλον τον κατέβασαν στην  πρωτοβάθμια, τα βρήκε σκούρα και λέει ότι λέει. Που δεν δούλεψε ούτε μια ώρα ωρομίσθιος. Που δεν έχει ιδέα τι έχουν τραβήξει όλοι οι υπόλοιποι συνάδελφοι του όλα αυτά τα χρόνια. Που θα στερήσει μια θέση αναπληρωτή στην πρωτοβάθμια από κάποιον που θα έδινε τον καλύτερο του εαυτό για το μάθημα, ενώ ο Αντώνης μας δηλώνει οτι η πληροφορική στα δημοτικά είναι ζωγραφική.

Ξέρεις υπάρχει και η παραίτηση. Και αφού είσαι και προγραμματιστάρα (μιας και δεν τέλειωσες σχολή του 6-7 όπως λες), μπορείς άνετα να βρεις δουλεία στον ιδιωτικό τομέα. Λοιπόν Αντώνη; Θα υποβάλλεις παραίτηση αφού δεν σε εκφράζει ο τρόπος διδασκαλίας της πληροφορικής στην πρωτοβάθμια;  Μάλλον όχι αν κρίνω από το πρώτο μήνυμα σου, που παρακαλάς να μείνεις στην εκπαίδευση.

Συνέχισε λοιπόν να κρίνεις υποκριτικά και πάντα εκ του ασφαλούς. Από βολεμένους νεοέλληνες τσάμπα μάγκες, άλλο τίποτα.

164

Δεν σου φταίω εγώ αν εσύ θέλεις να κρατάς τους ορίζοντες σου κλειστούς, ούτε αναφέρθηκα για facebook, ούτε βλέπω το θέμα με αποστροφή.
Ναι τα παιδιά στην πρώτη δημοτικού δεν μπορούν να αλληλογραφήσουν με παιδιά στο εξωτερικό το καταλαβαίνω πολύ καλά αυτό, αλλά θα μπορούσαν να το κάνουν με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού, όπως επίσης υπάρχουν άλλες δραστηριότητες που θα μπορούσαν να κάνουν μέσω πληροφοριακών συστημάτων που χρησιμοποιούνται στην εκπαίδευση (όχι το facebook)

νομίζω τα σχόλια περιττεύουν!!! Επιμένεις σε κάτι μόνο και μόνο επειδή δεν θέλεις να παραδεχτείς ότι αυτό που είπες δεν γίνεται στην Α' δημοτικού. Δεν πειράζει, όταν μπεις σε μια τέτοια τάξη θα το δεις μόνος σου.

μιλάς πολύ γενικά πάντως και είναι προφανές γιατί δεν έχεις κανένα απολύτως επιχείρημα. Πιθανότατα δεν έχεις μπει σε τέτοια τάξη για να εφαρμόσεις όλα όσα λες.
Αν θες να με διαψεύσεις, τότε περιμένω να μου αναφέρεις τις "άλλες δραστηριότητες που θα μπορούσαν να κάνουν μέσω πληροφοριακών συστημάτων" τα παιδιά της πρώτης δημοτικού που δεν ξέρουν να γράφουν και να διαβάζουν, όχι γενικότητες, συγκεκριμένα πράγματα.

και όχι σχέδια επί χάρτου, κάτι που έχεις δοκιμάσει στην τάξη και έχει πετύχει, γιατί στην θεωρία όλοι καλοί είμαστε. ή μάλλον θα ήμουν πολύ περίεργος να μας πουν συνάδελφοι που διδάσκουν στην 'α δημοτικού τι ακριβώς κάνουν και ποια "πληροφοριακά συστήματα" χρησιμοποιούν.

Γιατί όχι το Taxis πάντως αφού τα παιδιά μπορούν να στέλνουν από μικρά αλληλογραφία στο εξωτερικό γιατί να μην μάθουν να συμπληρώνουν και την φορολογική τους δήλωση.

ΥΓ. Αναφέρομαι σε δραστηριότητες που έχουν σχέση με την επιστήμη της πληροφορικής και όχι στον περυ και την κατια έτσι?

165
Όσο αναφορά για την κοινωνικοποίηση του μαθητή, είναι ότι πιο καλύτερο μπορεί να προσφέρει η τεχνολογία στον τομέα της παιδείας, για να γίνω συγκεκριμένος θυμάμαι στο δημοτικό που προσπαθούσαν να προωθήσουν ένα μοντέλο αλληλογραφίας με παιδιά από ξένες χώρες φυσικά αυτό μέσω των νέων τεχνολογιών μπορεί να γίνει πιο άμεσο πιο εύκολο - πιο ολοκληρωμένο.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δηλαδή κοινωνικοποίηση μέσω υπολογιστή!!!!
Μήπως θα βάζουμε τα παιδιά να στέλνουν μηνύματα μέσω facebook για να "κοινωνικοποιηθούν"?
Το απλό παιχνίδι δεν κάνει?

Αλήθεια όμως μιας και αναφέρεις τόσο ενδιαφέρουσες και καινοτόμες τεχνικές "κοινωνικοποίησης" και μάθησης με χρήση Η/Υ σε τόσο μικρές ηλικίες φαντάζομαι ότι θα έχεις υπόψη σου τα αποτελέσματα ερευνών που να τεκμηριώνουν αυτά που λες, ή όχι?

λες "ας σοβαρευτούμε"

και μετά μας αναφέρεις παράδειγμα με αλληλογραφία μαθητών δημοτικού από ξένες χώρες.
Προφανώς στο δικό σου νοητό πρόγραμμα σπουδών τα παιδιά της Α δημοτικού ξέρουν όχι μόνο να διαβάζουν και να γράφουν αλλά γνωρίζουν ήδη και μια ξένη γλώσσα!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ποιος πρέπει να σοβαρευτεί λοιπόν?

εκτός φυσικά αν περιμένεις ότι στο νέο σχολείο της Διαμαντοπούλου τα παιδιά θα τα ξέρουν όλα από το νηπιαγωγείο

166
Καλημέρα.
Με τη λογική αυτή συνάδελφε κάποιος με πτυχίο Πληροφορικής και βαθμό εισαγωγής 17 θα έπρεπε να έχει δικαιώματα διδασκαλίας μαθηματικών επειδή πιθανόν κάποιος μαθηματικός ίσως εισήχθη με 13,5.
όχι, αυτό ισχύει με τη δική σου λογική διαστρέβλωσης των λεγομένων μου. Μιλάω για σχολές ίδιου αντικειμένου. Μην προσπαθείς να δημιουργήσεις εντυπώσεις. Αυτό που λέω είναι ότι κάποιος που γράφει μαθηματικά 2-3 δεν θα έπρεπε εξαρχής να μπαίνει σε μια σχολή πληροφορικής γιατί δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στο επίπεδο σπουδών. Θα μου πεις φυσικά ότι αρκετοί από τους φοιτητές αυτούς τελειώνουν τη σχολή τους. Είναι προφανές ότι όταν σε μια σχολή το επίπεδο των φοιτητών είναι χαμηλό οι ίδιοι οι καθηγητές κατεβάζουν το επίπεδο έτσι ώστε να μπορεί ένα σοβαρό ποσοστό να περάσει τα μαθήματα.


Παράθεση
Επίσης γνωρίζω άτομο που ενώ δεν έχει σπουδάσει είναι ο επίσημος συνεργάτης του Κυπριακού κράτους σε προγράμματα πληροφοριακών συστημάτων. Απλά έχει απίστευτες γνώσεις και επιχειρηματικό δαιμόνιο.
αν αρχίσουμε να λέμε ο κάθε ένας τι γνωρίζει και να μιλάμε για τις προσωπικές μας εμπειρίες τότε άστο. Δεν κάνουμε σοβαρή κουβέντα. Αυτή άλλωστε είναι η διαφορά του επιστήμονα και αυτού που έχει μάθει κάτι από εμπειρία, του εμπειροτέχνη ας πούμε.

Παράθεση
Τέλος, όσο σημαντικά είναι τα μαθηματικά της Α δημοτικού τόσο σημαντικές είναι και οι γνώσεις της πληροφορικής αρκεί βέβαια να μην παραμείνουν σε επίπεδο ζωγραφικής. Δε νομίζω ασφαλώς!
Δεν ήθελα να αναφέρω την Α δημοτικού για να μην φέρω κάποιον σε δύσκολη θέση αλλά μια και την αναφέρεις εσύ μπορείς σε παρακαλώ να απαντήσεις στα παρακάτω ερωτήματα?
1) Τι στο καλό πληροφορική κάνεις στην Α δημοτικού?
2) Πως μπορείς να μπαίνεις σε μια τάξη όπου τα παιδιά δεν ξέρουν καν να διαβάζουν?
3)Αντιλαμβάνεσαι ότι απευθύνεσαι σε παιδιά 5-6 χρονών? Έχουμε την εκπαίδευση και την επιστημονική κατάρτιση να διδάσκουμε αυτές τις ηλικίες?

Ο ρόλος του δασκάλου ειδικά στην τάξη αυτή δεν είναι να μεταφέρει γνώσεις αλλά πιο πολύ παιδαγωγικός και κοινωνικός, να εισάγει το παιδί ομαλά στο περιβάλλον του σχολείου.
Έχουμε σπουδάσει κάτι τέτοιο.?
Αμάν ρε παιδιά, απλή λογική!!!

Ας σοβαρευτούμε λοιπόν και ας βάλουμε το καλό αυτών των παιδιών πάνω από το δικό μας "όνειρο" για βόλεμα στο δημόσιο

@lzdg
Προφανώς δεν βάζω όλους τους εκπαιδευτικούς στο ίδιο τσουβάλι, αν είναι δυνατόν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που αγαπούν πραγματικά αυτή την δουλειά και είναι εξαίρετοι επιστήμονες, απλά προσπαθώ να εξηγήσω για ποιον λόγο υπάρχει τόσο μαζικό κύμα πληροφορικών στην εκπαίδευση ενώ πλέον είναι σχεδόν απίθανο να διοριστείς και δεν κοιτάνε στην αγορά της πληροφορικής

ΥΓ. Ζητώ συγγνώμη από τους διαχειριστές αν έχω παρεκκλίνει λίγο από το θέμα του thread, αλλά πιστεύω ότι όλα αυτά συνδέονται

167
οκ, αφού συμφωνείτε, τότε περιμένω να μου πείτε τι είναι αυτό διδάσκετε στο δημοτικό και απαιτείται για αυτό πανεπιστημιακή γνώση πληροφορικής. Δηλαδή πως αξιοποιείτε τις γνώσεις σας?
Ουσιαστικά στο δημοτικό δεν διδάσκεται η πληροφορική, διδάσκεται χρήση υπολογιστών και κάποιων λογισμικών. Ε για αυτά θέλει πανεπιστημιακό πτυχίο?
Καταλαβαίνω την αγωνία όλων μας να βρούμε δουλειά, αλλά όχι να θέλουμε να παρουσιάσουμε ότι στο δημοτικό διδάσκουμε κάτι σχετικό με την επιστήμη της πληροφορικής που δεν μπορεί να διδάξει οποιοσδήποτε δάσκαλος με καλή γνώση των νέων τεχνολογιών.

(άσε που το μάθημα λέγεται Νέες Τεχνολογίες και όχι πληροφορική έτσι?)

ΥΓ. Εκτός φυσικά αν κάποιοι θεωρούν ότι το επίπεδο γνώσεών τους στην πληροφορική περιορίζεται σε αυτή τη βαθμίδα

Ρε παιδιά είναι απαράδεκτο να λέτε οτι στο δημοτικό μαθαίνουμε τα παιδιά ζωγραφική. ...Μετά αναρωτιόμαστε γιατί δεν μας παίρνει κανείς στα σοβαρά. Αφού δεν το κάνουμε ούτε εμείς!

Συμφωνώ απόλυτα με τη Χριστίνα!!! Και λυπάμαι γιατί το πρώτο που πρέπει να σκεφτόμαστε είναι ο ρόλος μας ως παιδαγωγοί και όχι ως απλοί μεταδότες  κατώτατων ή ανώτατων γνώσεων και δεξιοτήτων...

168
Πολύ καλή ερώτηση killbill, θα πω την άποψή μου, η οποία ίσως να ενοχλήσει κάποιους αλλά καλό είναι να κοιτάμε κατάματα την αλήθεια.
Όταν κάποιος μπαίνει σε μια σχολή με βαθμό 6-7 είναι ποτέ δυνατόν να φτάσει αυτόν που μπαίνει σε μια σχολή με >16?
Καταρχήν για να έχει γράψει μέσο όρο 6-7 φαντάσου ότι μαθηματικά κατεύθυνσης θα έχει γράψει 2-3. Είναι ποτέ δυνατόν ένας τέτοιος μαθητής να ασχοληθεί με ανώτερα μαθηματικά, όταν δεν έχει καταλάβει τα στοιχειώδη? Κάποιοι θα διαφωνήσουν απλά και μόνο επειδή ανήκουν σε αυτή την κατηγορία.

Η καραμέλα αυτή θα πρέπει να σταματήσει, δεν είναι όλοι ίδιοι και δεν έχουν όλοι τις ίδιες δυνατότητες.
Αυτή τη στιγμή λοιπόν βγαίνουν χιλιάδες απόφοιτοι πληροφορικής από απίθανα τμήματα οι οποίοι δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Δεν έχουν γνώση του αντικειμένου απλά έτυχε να περάσουν μερικά μαθήματα. Φυσικά πλέον και από τις "καλές" σχολές βγαίνουν άσχετοι, αλλά σε μικρότερο ποσοστό.
Όπως και να έχει οι περισσότεροι απόφοιτοι πληροφορικής δεν μπορούν να απασχοληθούν στην αγορά εργασίας γιατί δεν έχουν τα προσόντα για αυτό. Αυτή είναι η σκληρή πραγματικότητα. Ψάχνουν την εύκολη λύση του δημοσίου.
Προτιμούν να είναι ωρομίσθιοι σε ένα δημοτικό παρά να ψάξουν για μια full-time δoυλειά σε μια εταιρία.
Είναι φανερό ότι πρόκειται για μια νέα γενιά χλιδάνεργων. Νέοι άνθρωποι που δεν θέλουν να δουλέψουν στο αντικείμενο που έχουν σπουδάσει. Ψάχνουν απλά να χωθούν κάπου.
Να γιατί η οικονομία μας δεν προχωράει. Να γιατί ενώ έχουμε τόσες σχολές πληροφορικής, η βιομηχανία πληροφορικής στην χώρα μας είναι στον πάτο.

Είναι πραγματικά κατάντια να έχει σπουδάσει κάποιος 4-5 χρόνια μια επιστήμη να θεωρεί τον εαυτό του επιστήμονα ή μηχανικό και να παρακαλάει κάθε χρόνο να τον πάρουν ωρομίσθιο για να κάνει ζωγραφική στο δημοτικό.

να κάνω μια ερώτηση θέλω χωρίς παρεξήγηση...

Γιατί ένας πληροφορικός να θέλει τόσο πολύ να εργαστεί στην Εκπαίδευση;
Δηλαδή ποιοί λόγοι τον ωθούν εκεί;

Σελίδες: 1 ... 10111213

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160910
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 600
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 640
Σύνολο: 641

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.