*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 376092 φορές)

0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #602 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 08:45:45 πμ »
Όταν κάποιος μπαίνει σε μια σχολή με βαθμό 6-7 είναι ποτέ δυνατόν να φτάσει αυτόν που μπαίνει σε μια σχολή με >16?
Καταρχήν για να έχει γράψει μέσο όρο 6-7 φαντάσου ότι μαθηματικά κατεύθυνσης θα έχει γράψει 2-3. Είναι ποτέ δυνατόν ένας τέτοιος μαθητής να ασχοληθεί με ανώτερα μαθηματικά, όταν δεν έχει καταλάβει τα στοιχειώδη? Κάποιοι θα διαφωνήσουν απλά και μόνο επειδή ανήκουν σε αυτή την κατηγορία.

Η καραμέλα αυτή θα πρέπει να σταματήσει, δεν είναι όλοι ίδιοι και δεν έχουν όλοι τις ίδιες δυνατότητες.
Αυτή τη στιγμή λοιπόν βγαίνουν χιλιάδες απόφοιτοι πληροφορικής από απίθανα τμήματα οι οποίοι δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Δεν έχουν γνώση του αντικειμένου απλά έτυχε να περάσουν μερικά μαθήματα. Φυσικά πλέον και από τις "καλές" σχολές βγαίνουν άσχετοι, αλλά σε μικρότερο ποσοστό.
Όπως και να έχει οι περισσότεροι απόφοιτοι πληροφορικής δεν μπορούν να απασχοληθούν στην αγορά εργασίας γιατί δεν έχουν τα προσόντα για αυτό. Αυτή είναι η σκληρή πραγματικότητα. Ψάχνουν την εύκολη λύση του δημοσίου.
Προτιμούν να είναι ωρομίσθιοι σε ένα δημοτικό παρά να ψάξουν για μια full-time δoυλειά σε μια εταιρία.
Είναι φανερό ότι πρόκειται για μια νέα γενιά χλιδάνεργων. Νέοι άνθρωποι που δεν θέλουν να δουλέψουν στο αντικείμενο που έχουν σπουδάσει. Ψάχνουν απλά να χωθούν κάπου.
Να γιατί η οικονομία μας δεν προχωράει. Να γιατί ενώ έχουμε τόσες σχολές πληροφορικής, η βιομηχανία πληροφορικής στην χώρα μας είναι στον πάτο.

Είναι πραγματικά κατάντια να έχει σπουδάσει κάποιος 4-5 χρόνια μια επιστήμη να θεωρεί τον εαυτό του επιστήμονα ή μηχανικό και να παρακαλάει κάθε χρόνο να τον πάρουν ωρομίσθιο για να κάνει ζωγραφική στο δημοτικό.

να κάνω μια ερώτηση θέλω χωρίς παρεξήγηση...

Γιατί ένας πληροφορικός να θέλει τόσο πολύ να εργαστεί στην Εκπαίδευση;
Δηλαδή ποιοί λόγοι τον ωθούν εκεί;

Καλημέρα.
Με τη λογική αυτή συνάδελφε κάποιος με πτυχίο Πληροφορικής και βαθμό εισαγωγής 17 θα έπρεπε να έχει δικαιώματα διδασκαλίας μαθηματικών επειδή πιθανόν κάποιος μαθηματικός ίσως εισήχθη με 13,5.
Παρατήρηση: για να χρησιμοποιηθούν εξολοκλήρου οι γνώσεις και οι δεξιότητες κάποιου, πρέπει να ιδρύσει ένα ίδρυμα δικό του όπου θα γίνονται έρευνες, πειράματα και θα δίνονται διαλέξεις επί του επιστημονικού του πεδίου. 
Επίσης γνωρίζω άτομο που ενώ δεν έχει σπουδάσει είναι ο επίσημος συνεργάτης του Κυπριακού κράτους σε προγράμματα πληροφοριακών συστημάτων. Απλά έχει απίστευτες γνώσεις και επιχειρηματικό δαιμόνιο.
Επειδή πάει να δημιουργηθεί σύγχυση θα πω και αυτό. Είσαι ότι δηλώσεις; Είσαι ότι ξέρεις; Είσαι ότι αποδείξεις; Ή είσαι ότι φαντασιώνεσαι;
Εγώ απαντώ το γ. Εσείς;
Αλίμονο φυσικά αν κάποιος δεν αποκτήσει τις στοιχειώδεις γνώσεις και απαιτεί θέση στην εκπαίδευση. Θα είναι πιθανόν ασυνείδητος και από παιδαγωγικής σκοπιάς.
Δεν είμαι εγώ αυτός που θα κρίνει τον καλό εκπαιδευτικό αλλά από την εμπειρία μου σαν μαθητής και φοιτητής, καλός καθηγητής δεν είναι απαραίτητα μια πληροφορική διάνοια, ένας πτυχιούχος του 10 ή ένας απόφοιτος υψηλόβαθμου τμήματος.
Όσον αφορά τη μονιμότητα του δημοσίου μόνο για ανέκδοτο μπορώ να το θεωρήσω.
Ωστόσο θα συμφωνήσω απόλυτα στο ότι κάθε άνθρωπος πρέπει να κυνηγήσει τα όνειρα του.
Τέλος, όσο σημαντικά είναι τα μαθηματικά της Α δημοτικού τόσο σημαντικές είναι και οι γνώσεις της πληροφορικής αρκεί βέβαια να μην παραμείνουν σε επίπεδο ζωγραφικής. Δε νομίζω ασφαλώς!   
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:28:46 »

Αποσυνδεδεμένος spidr

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 69
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ19 DTPS
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #603 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 08:49:32 πμ »
οκ, αφού συμφωνείτε, τότε περιμένω να μου πείτε τι είναι αυτό διδάσκετε στο δημοτικό και απαιτείται για αυτό πανεπιστημιακή γνώση πληροφορικής. Δηλαδή πως αξιοποιείτε τις γνώσεις σας?
Ουσιαστικά στο δημοτικό δεν διδάσκεται η πληροφορική, διδάσκεται χρήση υπολογιστών και κάποιων λογισμικών. Ε για αυτά θέλει πανεπιστημιακό πτυχίο?
Καταλαβαίνω την αγωνία όλων μας να βρούμε δουλειά, αλλά όχι να θέλουμε να παρουσιάσουμε ότι στο δημοτικό διδάσκουμε κάτι σχετικό με την επιστήμη της πληροφορικής που δεν μπορεί να διδάξει οποιοσδήποτε δάσκαλος με καλή γνώση των νέων τεχνολογιών.

(άσε που το μάθημα λέγεται Νέες Τεχνολογίες και όχι πληροφορική έτσι?)

ΥΓ. Εκτός φυσικά αν κάποιοι θεωρούν ότι το επίπεδο γνώσεών τους στην πληροφορική περιορίζεται σε αυτή τη βαθμίδα

Καλημέρα,
Η όλη προσέγγιση σου είναι λανθασμένη εξ αρχής, γιατί και ο φαρμακοποιός ξέρει να σου δώσει το φάρμακο αν έχεις φαρυγγίτιδα αλλά δεν είναι γιατρός κοκ. Οι δάσκαλοι άσχετα αν μπορούν ή όχι να διδάξουν τις νέες τεχνολογίες, δεν πρέπει να το κάνουν εφόσον υπάρχει ο εξειδικευμένος κλάδος γι αυτό, θέλουμε το καλύτερο και ένας πληροφορικός έιναι πάντα καλύτερος από ένα δάσκαλο στο χώρο της τεχνολογίας, μπορούν να βρεθούν και άλλοι λόγοι αλλά δεν είμαι στη θέση αυτή τη στιγμή να γράφω κατεβατά..
Ο άνθρωπος μπορεί να καταφέρει τα πάντα αρκεί να το πιστέψει και να προσπαθήσει. +++think positive+++

Αποσυνδεδεμένος lzdg

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 648
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 1010110
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #604 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 08:58:35 πμ »
killbill και antonispe20 αυτά που λέτε είναι μεγάλες αλήθειες, όμως:

Στην εκπαίδευση δουλεύουν και άνθρωποι που έχουν τις ικανότητες και γνώσεις να εργαστούν στον ιδιωτικό τομέα, αλλά...

Τι θέσεις εργασίας υπάρχουν εκτός από Αθήνα και Θεσσαλονίκη? Σε μια επαρχιακή πόλη που μπορείς να δουλέψεις ως προγραμματιστής? (η πάνω σε ΤΠΕ γενικότερα?) Το να δουλέψεις ως τεχνικός Η/Υ ή να ανοίξεις μαγαζί με Η/Υ μπορεί να το κάνει ο καθένας χωρίς να σπουδάσει και δεν το θεωρώ δουλεία Πληροφορικού.

Εντάξει είναι και η νονοτροπία του Έλληνα - το να χωθώ στο Δημόσιο - αλλά δεν φταίει μόνο αυτό.

Για μένα φταίει καθαρά το γεγονός ότι δημιουργήθηκαν τόσα πολλά τμήματα Πληροφορικής σε μια χώρα που δεν υπάρχει η αντίστοιχη παραγωγή τεχνολογίας. (Θα έπρεπε να δημιουργηθούν σχολές για αγρότες και όχι Πληροφορικής - το λέω σοβαρά)

Αποσυνδεδεμένος antonispe20

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #605 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 09:10:02 πμ »
Καλημέρα.
Με τη λογική αυτή συνάδελφε κάποιος με πτυχίο Πληροφορικής και βαθμό εισαγωγής 17 θα έπρεπε να έχει δικαιώματα διδασκαλίας μαθηματικών επειδή πιθανόν κάποιος μαθηματικός ίσως εισήχθη με 13,5.
όχι, αυτό ισχύει με τη δική σου λογική διαστρέβλωσης των λεγομένων μου. Μιλάω για σχολές ίδιου αντικειμένου. Μην προσπαθείς να δημιουργήσεις εντυπώσεις. Αυτό που λέω είναι ότι κάποιος που γράφει μαθηματικά 2-3 δεν θα έπρεπε εξαρχής να μπαίνει σε μια σχολή πληροφορικής γιατί δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στο επίπεδο σπουδών. Θα μου πεις φυσικά ότι αρκετοί από τους φοιτητές αυτούς τελειώνουν τη σχολή τους. Είναι προφανές ότι όταν σε μια σχολή το επίπεδο των φοιτητών είναι χαμηλό οι ίδιοι οι καθηγητές κατεβάζουν το επίπεδο έτσι ώστε να μπορεί ένα σοβαρό ποσοστό να περάσει τα μαθήματα.


Παράθεση
Επίσης γνωρίζω άτομο που ενώ δεν έχει σπουδάσει είναι ο επίσημος συνεργάτης του Κυπριακού κράτους σε προγράμματα πληροφοριακών συστημάτων. Απλά έχει απίστευτες γνώσεις και επιχειρηματικό δαιμόνιο.
αν αρχίσουμε να λέμε ο κάθε ένας τι γνωρίζει και να μιλάμε για τις προσωπικές μας εμπειρίες τότε άστο. Δεν κάνουμε σοβαρή κουβέντα. Αυτή άλλωστε είναι η διαφορά του επιστήμονα και αυτού που έχει μάθει κάτι από εμπειρία, του εμπειροτέχνη ας πούμε.

Παράθεση
Τέλος, όσο σημαντικά είναι τα μαθηματικά της Α δημοτικού τόσο σημαντικές είναι και οι γνώσεις της πληροφορικής αρκεί βέβαια να μην παραμείνουν σε επίπεδο ζωγραφικής. Δε νομίζω ασφαλώς!
Δεν ήθελα να αναφέρω την Α δημοτικού για να μην φέρω κάποιον σε δύσκολη θέση αλλά μια και την αναφέρεις εσύ μπορείς σε παρακαλώ να απαντήσεις στα παρακάτω ερωτήματα?
1) Τι στο καλό πληροφορική κάνεις στην Α δημοτικού?
2) Πως μπορείς να μπαίνεις σε μια τάξη όπου τα παιδιά δεν ξέρουν καν να διαβάζουν?
3)Αντιλαμβάνεσαι ότι απευθύνεσαι σε παιδιά 5-6 χρονών? Έχουμε την εκπαίδευση και την επιστημονική κατάρτιση να διδάσκουμε αυτές τις ηλικίες?

Ο ρόλος του δασκάλου ειδικά στην τάξη αυτή δεν είναι να μεταφέρει γνώσεις αλλά πιο πολύ παιδαγωγικός και κοινωνικός, να εισάγει το παιδί ομαλά στο περιβάλλον του σχολείου.
Έχουμε σπουδάσει κάτι τέτοιο.?
Αμάν ρε παιδιά, απλή λογική!!!

Ας σοβαρευτούμε λοιπόν και ας βάλουμε το καλό αυτών των παιδιών πάνω από το δικό μας "όνειρο" για βόλεμα στο δημόσιο

@lzdg
Προφανώς δεν βάζω όλους τους εκπαιδευτικούς στο ίδιο τσουβάλι, αν είναι δυνατόν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που αγαπούν πραγματικά αυτή την δουλειά και είναι εξαίρετοι επιστήμονες, απλά προσπαθώ να εξηγήσω για ποιον λόγο υπάρχει τόσο μαζικό κύμα πληροφορικών στην εκπαίδευση ενώ πλέον είναι σχεδόν απίθανο να διοριστείς και δεν κοιτάνε στην αγορά της πληροφορικής

ΥΓ. Ζητώ συγγνώμη από τους διαχειριστές αν έχω παρεκκλίνει λίγο από το θέμα του thread, αλλά πιστεύω ότι όλα αυτά συνδέονται
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 04, 2011, 09:12:16 πμ από antonispe20 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:28:46 »

Αποσυνδεδεμένος spidr

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 69
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ19 DTPS
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #606 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 09:31:29 πμ »

Ο ρόλος του δασκάλου ειδικά στην τάξη αυτή δεν είναι να μεταφέρει γνώσεις αλλά πιο πολύ παιδαγωγικός και κοινωνικός, να εισάγει το παιδί ομαλά στο περιβάλλον του σχολείου.
Έχουμε σπουδάσει κάτι τέτοιο.?
Αμάν ρε παιδιά, απλή λογική!!!

Ας σοβαρευτούμε λοιπόν και ας βάλουμε το καλό αυτών των παιδιών πάνω από το δικό μας "όνειρο" για βόλεμα στο δημόσιο

και όμως κάποτε σε ένα χωριό είχε μία τηλεόραση ασπρόμαυρη και οι μαθητές είχαν 1 βιβλίο και ένα πινακάκι για να σημειώνουν,
τα παιδιά 5-6 χρονών είναι πολύ δραστήρια και μπορούν να λάβουν τεράστιο όγκο πληροφοριών που στα μηνύματα σου φαίνεται ότι υποτιμάς,


Όσο αναφορά για την κοινωνικοποίηση του μαθητή, είναι ότι πιο καλύτερο μπορεί να προσφέρει η τεχνολογία στον τομέα της παιδείας, για να γίνω συγκεκριμένος θυμάμαι στο δημοτικό που προσπαθούσαν να προωθήσουν ένα μοντέλο αλληλογραφίας με παιδιά από ξένες χώρες φυσικά αυτό μέσω των νέων τεχνολογιών μπορεί να γίνει πιο άμεσο πιο εύκολο - πιο ολοκληρωμένο.

ας σοβαρευτούμε και ας δώσουμε ότι καλύτερο μπορούμε στην νέα γενιά και ας προωθήσουμε την διαπαιδαγώγησή τους, αντί να μένουμε στα ίδια στερεότυπα συστήματα, η παιδεία και η εκπαίδευση μας έχει μείνει πίσω...
Ο άνθρωπος μπορεί να καταφέρει τα πάντα αρκεί να το πιστέψει και να προσπαθήσει. +++think positive+++

Αποσυνδεδεμένος antonispe20

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #607 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 09:41:22 πμ »
Όσο αναφορά για την κοινωνικοποίηση του μαθητή, είναι ότι πιο καλύτερο μπορεί να προσφέρει η τεχνολογία στον τομέα της παιδείας, για να γίνω συγκεκριμένος θυμάμαι στο δημοτικό που προσπαθούσαν να προωθήσουν ένα μοντέλο αλληλογραφίας με παιδιά από ξένες χώρες φυσικά αυτό μέσω των νέων τεχνολογιών μπορεί να γίνει πιο άμεσο πιο εύκολο - πιο ολοκληρωμένο.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δηλαδή κοινωνικοποίηση μέσω υπολογιστή!!!!
Μήπως θα βάζουμε τα παιδιά να στέλνουν μηνύματα μέσω facebook για να "κοινωνικοποιηθούν"?
Το απλό παιχνίδι δεν κάνει?

Αλήθεια όμως μιας και αναφέρεις τόσο ενδιαφέρουσες και καινοτόμες τεχνικές "κοινωνικοποίησης" και μάθησης με χρήση Η/Υ σε τόσο μικρές ηλικίες φαντάζομαι ότι θα έχεις υπόψη σου τα αποτελέσματα ερευνών που να τεκμηριώνουν αυτά που λες, ή όχι?

λες "ας σοβαρευτούμε"

και μετά μας αναφέρεις παράδειγμα με αλληλογραφία μαθητών δημοτικού από ξένες χώρες.
Προφανώς στο δικό σου νοητό πρόγραμμα σπουδών τα παιδιά της Α δημοτικού ξέρουν όχι μόνο να διαβάζουν και να γράφουν αλλά γνωρίζουν ήδη και μια ξένη γλώσσα!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ποιος πρέπει να σοβαρευτεί λοιπόν?

εκτός φυσικά αν περιμένεις ότι στο νέο σχολείο της Διαμαντοπούλου τα παιδιά θα τα ξέρουν όλα από το νηπιαγωγείο

Αποσυνδεδεμένος vaggis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1138
  • Φύλο: Άντρας
  • i love education
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #608 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 09:44:36 πμ »
Δημήτρης Μπράτης
ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ Π.Ε.ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ Η ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ.ΕΧΕΙ ΖΗΤΗΘΕΙ ΝΑ ΣΤΑΛΟΥΝ ΤΑ ΚΕΝΑ ΜΕΧΡΙ ΑΥΡΙΟ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΦΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑ Γ ΦΑΣΗ ΑΠΟΣΠΑΣΕΩΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΝΕΟΤΕΡΟ.ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ.
ΠΕ06

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #609 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 09:56:23 πμ »
Απαντώ πολύ γενικά.
Δεν είμαι της άποψης να υπάρχει καιάδας των αποφοίτων χαμηλόβαθμων σχολών.
Όποιος νομίζει ότι η πληροφορική στο δημοτικό περισσεύει ή μπορεί να διδάσκεται από δασκάλους τότε διαφωνούμε.
Αν κάποιος θεωρεί ότι η παρουσία του σε κάποια βαθμίδα τον υποτιμά ας απομακρυνθεί.
Η αριστοκρατία στην Ελλάδα πέθανε π.Χ. Μην την επαναφέρουμε.
Πως φτάσαμε ως εδώ.
 Αναφορικά με το πλήθος των πληροφορικών, ο μαζικές προσλήψεις προηγούμενων χρόνων, οι αναθέσεις σε άλλες ειδικότητες, ο μεγάλος αριθμός σχολών και το έντονο ενδιαφέρον οδήγησαν μάλλον στο σημερινό σημείο.
 Σχετικά με το είδος της πληροφορικής που διδάσκεται σε όλες τις βαθμίδες, η προχειρότητα του σχεδιασμού για την Α/θμια, η επιλογή του μαθήματος στο Λύκειο και η έλλειψη εξοπλισμού στα σχολεία παίζουν νομίζω το ρόλο τους.
 Καταντήσαμε να τρωγόμαστε μεταξύ μας γιατί εφαρμόστηκαν ανήθικες πολιτικές. Δηλαδή, διαφήμισαν την πληροφορική ως την επιστήμη του μέλλοντος όπου θα βασιστούν. Νομοθέτησαν τρόπους μονιμοποίησης - 30μηνο, 24μηνο + ΑΣΕΠ, ΑΣΕΠ κτλ - όπου βασιστήκαμε και τώρα αναιρέθηκαν.
Γουστάραμε, σπουδάσαμε, ταξιδέψαμε, ελπίσαμε, πληγωθήκαμε. (αναφέρομαι αποκλειστικά στην εκπαίδευση)
   
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος spidr

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 69
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ19 DTPS
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #610 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 10:01:06 πμ »
Όσο αναφορά για την κοινωνικοποίηση του μαθητή, είναι ότι πιο καλύτερο μπορεί να προσφέρει η τεχνολογία στον τομέα της παιδείας, για να γίνω συγκεκριμένος θυμάμαι στο δημοτικό που προσπαθούσαν να προωθήσουν ένα μοντέλο αλληλογραφίας με παιδιά από ξένες χώρες φυσικά αυτό μέσω των νέων τεχνολογιών μπορεί να γίνει πιο άμεσο πιο εύκολο - πιο ολοκληρωμένο.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δηλαδή κοινωνικοποίηση μέσω υπολογιστή!!!!
Μήπως θα βάζουμε τα παιδιά να στέλνουν μηνύματα μέσω facebook για να "κοινωνικοποιηθούν"?
Το απλό παιχνίδι δεν κάνει?

Αλήθεια όμως μιας και αναφέρεις τόσο ενδιαφέρουσες και καινοτόμες τεχνικές "κοινωνικοποίησης" και μάθησης με χρήση Η/Υ σε τόσο μικρές ηλικίες φαντάζομαι ότι θα έχεις υπόψη σου τα αποτελέσματα ερευνών που να τεκμηριώνουν αυτά που λες, ή όχι?

λες "ας σοβαρευτούμε"

και μετά μας αναφέρεις παράδειγμα με αλληλογραφία μαθητών δημοτικού από ξένες χώρες.
Προφανώς στο δικό σου νοητό πρόγραμμα σπουδών τα παιδιά της Α δημοτικού ξέρουν όχι μόνο να διαβάζουν και να γράφουν αλλά γνωρίζουν ήδη και μια ξένη γλώσσα!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ποιος πρέπει να σοβαρευτεί λοιπόν?

εκτός φυσικά αν περιμένεις ότι στο νέο σχολείο της Διαμαντοπούλου τα παιδιά θα τα ξέρουν όλα από το νηπιαγωγείο

Δεν σου φταίω εγώ αν εσύ θέλεις να κρατάς τους ορίζοντες σου κλειστούς, ούτε αναφέρθηκα για facebook, ούτε βλέπω το θέμα με αποστροφή.
Ναι τα παιδιά στην πρώτη δημοτικού δεν μπορούν να αλληλογραφήσουν με παιδιά στο εξωτερικό το καταλαβαίνω πολύ καλά αυτό, αλλά θα μπορούσαν να το κάνουν με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού, όπως επίσης υπάρχουν άλλες δραστηριότητες που θα μπορούσαν να κάνουν μέσω πληροφοριακών συστημάτων που χρησιμοποιούνται στην εκπαίδευση (όχι το facebook)

βάλε όσα !!! θέλεις, το να συγκρίνεις το δημοτικό που περάσαμε εμείς με το δημοτικό αυτής της εποχής δημιουργεί μόνο οπισθοδρομίες, ο υπολογιστής είναι η τηλεόραση του 90.
Ο άνθρωπος μπορεί να καταφέρει τα πάντα αρκεί να το πιστέψει και να προσπαθήσει. +++think positive+++

Αποσυνδεδεμένος antonispe20

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #611 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 10:20:08 πμ »

Δεν σου φταίω εγώ αν εσύ θέλεις να κρατάς τους ορίζοντες σου κλειστούς, ούτε αναφέρθηκα για facebook, ούτε βλέπω το θέμα με αποστροφή.
Ναι τα παιδιά στην πρώτη δημοτικού δεν μπορούν να αλληλογραφήσουν με παιδιά στο εξωτερικό το καταλαβαίνω πολύ καλά αυτό, αλλά θα μπορούσαν να το κάνουν με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού, όπως επίσης υπάρχουν άλλες δραστηριότητες που θα μπορούσαν να κάνουν μέσω πληροφοριακών συστημάτων που χρησιμοποιούνται στην εκπαίδευση (όχι το facebook)

νομίζω τα σχόλια περιττεύουν!!! Επιμένεις σε κάτι μόνο και μόνο επειδή δεν θέλεις να παραδεχτείς ότι αυτό που είπες δεν γίνεται στην Α' δημοτικού. Δεν πειράζει, όταν μπεις σε μια τέτοια τάξη θα το δεις μόνος σου.

μιλάς πολύ γενικά πάντως και είναι προφανές γιατί δεν έχεις κανένα απολύτως επιχείρημα. Πιθανότατα δεν έχεις μπει σε τέτοια τάξη για να εφαρμόσεις όλα όσα λες.
Αν θες να με διαψεύσεις, τότε περιμένω να μου αναφέρεις τις "άλλες δραστηριότητες που θα μπορούσαν να κάνουν μέσω πληροφοριακών συστημάτων" τα παιδιά της πρώτης δημοτικού που δεν ξέρουν να γράφουν και να διαβάζουν, όχι γενικότητες, συγκεκριμένα πράγματα.

και όχι σχέδια επί χάρτου, κάτι που έχεις δοκιμάσει στην τάξη και έχει πετύχει, γιατί στην θεωρία όλοι καλοί είμαστε. ή μάλλον θα ήμουν πολύ περίεργος να μας πουν συνάδελφοι που διδάσκουν στην 'α δημοτικού τι ακριβώς κάνουν και ποια "πληροφοριακά συστήματα" χρησιμοποιούν.

Γιατί όχι το Taxis πάντως αφού τα παιδιά μπορούν να στέλνουν από μικρά αλληλογραφία στο εξωτερικό γιατί να μην μάθουν να συμπληρώνουν και την φορολογική τους δήλωση.

ΥΓ. Αναφέρομαι σε δραστηριότητες που έχουν σχέση με την επιστήμη της πληροφορικής και όχι στον περυ και την κατια έτσι?

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #612 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 10:36:52 πμ »
Απαντώ πολύ γενικά.
Δεν είμαι της άποψης να υπάρχει καιάδας των αποφοίτων χαμηλόβαθμων σχολών.
Όποιος νομίζει ότι η πληροφορική στο δημοτικό περισσεύει ή μπορεί να διδάσκεται από δασκάλους τότε διαφωνούμε.
Αν κάποιος θεωρεί ότι η παρουσία του σε κάποια βαθμίδα τον υποτιμά ας απομακρυνθεί.
Η αριστοκρατία στην Ελλάδα πέθανε π.Χ. Μην την επαναφέρουμε.
Πως φτάσαμε ως εδώ.
 Αναφορικά με το πλήθος των πληροφορικών, ο μαζικές προσλήψεις προηγούμενων χρόνων, οι αναθέσεις σε άλλες ειδικότητες, ο μεγάλος αριθμός σχολών και το έντονο ενδιαφέρον οδήγησαν μάλλον στο σημερινό σημείο.
 Σχετικά με το είδος της πληροφορικής που διδάσκεται σε όλες τις βαθμίδες, η προχειρότητα του σχεδιασμού για την Α/θμια, η επιλογή του μαθήματος στο Λύκειο και η έλλειψη εξοπλισμού στα σχολεία παίζουν νομίζω το ρόλο τους.
 Καταντήσαμε να τρωγόμαστε μεταξύ μας γιατί εφαρμόστηκαν ανήθικες πολιτικές. Δηλαδή, διαφήμισαν την πληροφορική ως την επιστήμη του μέλλοντος όπου θα βασιστούν. Νομοθέτησαν τρόπους μονιμοποίησης - 30μηνο, 24μηνο + ΑΣΕΠ, ΑΣΕΠ κτλ - όπου βασιστήκαμε και τώρα αναιρέθηκαν.
Γουστάραμε, σπουδάσαμε, ταξιδέψαμε, ελπίσαμε, πληγωθήκαμε. (αναφέρομαι αποκλειστικά στην εκπαίδευση)
   

Η πιο κατασταλαγμένη, ρεαλιστική και ώριμη άποψη που έχω διαβάσει στο thread.

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #613 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 11:07:40 πμ »
Δεν ήθελα να αναφέρω την Α δημοτικού για να μην φέρω κάποιον σε δύσκολη θέση αλλά μια και την αναφέρεις εσύ μπορείς σε παρακαλώ να απαντήσεις στα παρακάτω ερωτήματα?
1) Τι στο καλό πληροφορική κάνεις στην Α δημοτικού?
2) Πως μπορείς να μπαίνεις σε μια τάξη όπου τα παιδιά δεν ξέρουν καν να διαβάζουν?
3)Αντιλαμβάνεσαι ότι απευθύνεσαι σε παιδιά 5-6 χρονών? Έχουμε την εκπαίδευση και την επιστημονική κατάρτιση να διδάσκουμε αυτές τις ηλικίες?

<a href="http://www.youtube.com/v/w4n6euzkRqU" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/w4n6euzkRqU</a>

Πέρα από την πλάκα, δεν ξέρω γιατί έχεις φαγωθεί με την πρώτη δημοτικού. Μια ώρα την εβδομάδα θα κάνουμε πλέον. Μόνο από εμάς αφαιρέθηκαν ώρες. Με τις άλλες ειδικότητες στην πρώτη δημοτικού δεν έχεις πρόβλημα; Αλήθεια Αντώνη έχεις κάνει κάποιο αγώνα για να αυξηθούν οι ώρες μας στη δευτεροβάθμια; Το ότι δεν έχουμε στην Α λυκείου ούτε μια ώρα σε ενοχλεί Αντώνη; Τι έκανες σαν μόνιμος γι’αυτό;

Δεν φταις εσύ όμως Αντώνη. Φταίω εγώ (και οι υπόλοιποι συνάδελφοι) που απαντάμε σε έναν διορισμένο του 2006 (που μόλις θα είχε αποφοιτήσει δηλαδή), και μάλλον τον κατέβασαν στην  πρωτοβάθμια, τα βρήκε σκούρα και λέει ότι λέει. Που δεν δούλεψε ούτε μια ώρα ωρομίσθιος. Που δεν έχει ιδέα τι έχουν τραβήξει όλοι οι υπόλοιποι συνάδελφοι του όλα αυτά τα χρόνια. Που θα στερήσει μια θέση αναπληρωτή στην πρωτοβάθμια από κάποιον που θα έδινε τον καλύτερο του εαυτό για το μάθημα, ενώ ο Αντώνης μας δηλώνει οτι η πληροφορική στα δημοτικά είναι ζωγραφική.

Ξέρεις υπάρχει και η παραίτηση. Και αφού είσαι και προγραμματιστάρα (μιας και δεν τέλειωσες σχολή του 6-7 όπως λες), μπορείς άνετα να βρεις δουλεία στον ιδιωτικό τομέα. Λοιπόν Αντώνη; Θα υποβάλλεις παραίτηση αφού δεν σε εκφράζει ο τρόπος διδασκαλίας της πληροφορικής στην πρωτοβάθμια;  Μάλλον όχι αν κρίνω από το πρώτο μήνυμα σου, που παρακαλάς να μείνεις στην εκπαίδευση.

Συνέχισε λοιπόν να κρίνεις υποκριτικά και πάντα εκ του ασφαλούς. Από βολεμένους νεοέλληνες τσάμπα μάγκες, άλλο τίποτα.

Αποσυνδεδεμένος spidr

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 69
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ19 DTPS
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #614 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 11:25:46 πμ »

Δεν σου φταίω εγώ αν εσύ θέλεις να κρατάς τους ορίζοντες σου κλειστούς, ούτε αναφέρθηκα για facebook, ούτε βλέπω το θέμα με αποστροφή.
Ναι τα παιδιά στην πρώτη δημοτικού δεν μπορούν να αλληλογραφήσουν με παιδιά στο εξωτερικό το καταλαβαίνω πολύ καλά αυτό, αλλά θα μπορούσαν να το κάνουν με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού, όπως επίσης υπάρχουν άλλες δραστηριότητες που θα μπορούσαν να κάνουν μέσω πληροφοριακών συστημάτων που χρησιμοποιούνται στην εκπαίδευση (όχι το facebook)

νομίζω τα σχόλια περιττεύουν!!! Επιμένεις σε κάτι μόνο και μόνο επειδή δεν θέλεις να παραδεχτείς ότι αυτό που είπες δεν γίνεται στην Α' δημοτικού. Δεν πειράζει, όταν μπεις σε μια τέτοια τάξη θα το δεις μόνος σου.

μιλάς πολύ γενικά πάντως και είναι προφανές γιατί δεν έχεις κανένα απολύτως επιχείρημα. Πιθανότατα δεν έχεις μπει σε τέτοια τάξη για να εφαρμόσεις όλα όσα λες.
Αν θες να με διαψεύσεις, τότε περιμένω να μου αναφέρεις τις "άλλες δραστηριότητες που θα μπορούσαν να κάνουν μέσω πληροφοριακών συστημάτων" τα παιδιά της πρώτης δημοτικού που δεν ξέρουν να γράφουν και να διαβάζουν, όχι γενικότητες, συγκεκριμένα πράγματα.

και όχι σχέδια επί χάρτου, κάτι που έχεις δοκιμάσει στην τάξη και έχει πετύχει, γιατί στην θεωρία όλοι καλοί είμαστε. ή μάλλον θα ήμουν πολύ περίεργος να μας πουν συνάδελφοι που διδάσκουν στην 'α δημοτικού τι ακριβώς κάνουν και ποια "πληροφοριακά συστήματα" χρησιμοποιούν.

Γιατί όχι το Taxis πάντως αφού τα παιδιά μπορούν να στέλνουν από μικρά αλληλογραφία στο εξωτερικό γιατί να μην μάθουν να συμπληρώνουν και την φορολογική τους δήλωση.

ΥΓ. Αναφέρομαι σε δραστηριότητες που έχουν σχέση με την επιστήμη της πληροφορικής και όχι στον περυ και την κατια έτσι?

υπάρχουν δραστηριότητες έχω δει με τα μάτια μου cd με λογισμικό αποκλειστικά για μικρά παιδιά και για νήπιο κιόλας, απλά είμαι στη δουλειά αυτή τη στιγμή και δεν μπορώ να γίνω πιο περιεκτικός  ;)
Ο άνθρωπος μπορεί να καταφέρει τα πάντα αρκεί να το πιστέψει και να προσπαθήσει. +++think positive+++

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #615 στις: Οκτώβριος 04, 2011, 11:37:46 πμ »
βρε παιδιά φτάνει η φαγωμάρα.
Φυσικά και η πληροφορική έχει θέσει στην εκπαίδευση.
Η ερώτηση που έθεσα και απότι φαίνεται πυροδότησε έντονες διαφωνίες, αφορούσε την απορία μου γιατί κάποιος που τελειώνει μια σχολή πληροφορικής έχει στο νου του την εκπαίδευση, ενώ δεν είναι η εκπαίδευση το κατεξοχήν πεδίο επαγγελματικής δραστηριότητας ενός πληροφορικού.

Φυσικά και υπάρχουν άτομα που τελείωσαν πολιτικοί μηχανικοί, απόφοιτοι ιατρικής , οικονομολόγοι, ηλεκτρολόγοι, ακόμα και απόφοιτοι Νομικής και εργαζονται ως εκπαιδευτικοί αντί να ανοίξουν το γραφείο τους όπως κάποιος θα περίμενε.

Όμως υπάρχει μια διαφορά με την πληροφορική. Κάποιος που μπαίνει ιατρική, νομική , πολιτικός μηχανικός κλπ δεν έχει στο μυαλό του να εργαστεί στην εκπαίδευση ούτε πριν ούτε αφού αποφοιτήσει.
Εξάλλου οι λίστες αναπληρωτών για τις παραπάνω ειδικότητες είναι πολύ μικρές και εύλογες.
Το παράδοξο με τηνπληροφορική είναι ότι παρατηρείται μια τεράστια κοσμοσυρροή του κόσμου να θέλει να εργαστεί στην εκπαίδευση, ενώ δεν είναι αυτό το υπαριθμόν ένα πεδίο δράσης του τομέα

Ασφαλώς και κάποιος πληροφορικός να εργαστεί στην εκπαίδευση εφόσον αυτό αγαπάει και αυτό τον εκφραζει. Όπως και ένας γιατρός ασφαλός και αντί να εργαστεί σε νοσοκομεία ή να ανοίξει ιατρείο, ή ένας νομικός αντί να δικηγορήσει φυσικά και να εργαστεί ως καθηγητής αν αυτό είναι που αγαπάει.
Δεν στερούμε από κανέναν αυτό το δικαίωμα.

Απλά η πληροφορική έχει γίνει όπως τι να πω... ένα Μαθηματικό τμήμα, όπου ο φοιτητής ξέρει ότι κατά 99% θα γίνει καθηγητής (είτε σε σχολείο είτε σε φροντιστήριο).
Αυτό για μένα είναι απορίας άξιο.
Είναι σαν να βλέπω το 99% των αποφοίτων ιατρικής να θέλουν να γίνουν καθηγητές στην Βθμια & Αθμια εκπαίδευση!

Το θέμα ξέφυγε και αντί να αναζητούμε γιατί να συμβαίνει αυτό, τρωγόμαστε για το αν πρέπει ένας πληροφορικός να διδάσκει στην εκπαίδευση. Φυσικά και πρέπει , αλλά δεν έθεσα αυτό το ερώτημα.

Για να επαναφέρω την συζήτηση, παραπάνω γράφτηκαν ουσιώδης λόγοι γιατί να συμβαίνει αυτό όπως:
1. ασφάλεια και σιγουριά στου δημόσιο απότι σε μια εταιρία πληροφορικής που μπορεί να κλείσει ή να σε απολύσει
2. από τη στιγμή που υπάρχουν και σχολές πληροφορικής με βάση 6, δύσκολα ένας φοιτητής αυτού του επιπέδου θα σταδιοδρομήσει σε μια απαιτητική εταιρία του ιδιωτικού τομέα, οπότε επιλέγει τον πιο "εύκολο" και "ξένοιαστο " δρόμο της εκπαίδευσης
3. Το θέμα είναι και δημογραφικό., Κακά τα ψέματα μόνο στην Αθήνα υπάρχουν εταιρίες πληροφορικής ή τουλάχιστον που να κάνουν σοβαρή πληροφορική! Οπότε τίθεται το θέμα αλλαγής τόπου κατοικίας κάποιου.

άλλοι λόγοι;


 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159850
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 597
Σύνολο: 610

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.108 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.