*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 376129 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος adedward

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 49
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση!!!? ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #672 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 06:20:28 μμ »
Προσωπικά -αν και είμαι νέος στην ειδικότητα της πληροφορικής- νιώθω πολύ χάλια για αυτήν την συνολική κατάσταση... Σε λίγο θα φτάσουμε να τρωγώμαστε μεταξύ μας χωρίς να ξέρουμε τι μας φταίει και πώς προήλθε...
Χα, χα, είσαι πολύυυυ νέος ... εμείς ήδη τρωγόμαστε μεταξύ μας εδώ και χρόνια!

 :P Σίγουρα πάντως είμαστε σκληρά καρύδια για να μην έχουμε φαγωθεί πριν πολύ καιρό  :P
Απλά το μόνο που θα μπορούσα να ζητήσω ή πολυ θα ζητήσουν οι περισσότεροι νέοι (αλλά και παλιοί) να σταματήσουν αυτά και να αρχήση μια νέα μεθοδος που θα προσλαβάνονται τα άτοαμ της πληροφορικής...Μιά μέθοδος δίκαιοι με όλους και μη παραβλέψιμη από τα παραθυράκια και τους δήθεν πολιτικούς...
 8) ;D
Never give up...Never think sad....
Keep walking....Stand up.....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:12:20 »

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #673 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 06:28:18 μμ »
Καλησπέρα σε όλους σας, ΠΕ19, ΠΕ20 με παιδαγωγική επάρκεια οποιουδήποτε είδους ή μη.

Παρακολουθώ τις συζητήσεις σας εδώ και πολύ καιρό και αποφάσισα να πάρω μέρος.

Μία πρώτη επισήμανση αφορά τα λεγόμενα του αγαπητού μέλους Χριστίνα για τα γελοία θέματα του ΑΣΕΠ 2005
με τα οποία διορίστηκα και εγώ. Θα την παρακαλούσα να ανατρέξει στα θέματα και να τα ξαναδεί, γιατί μάλλον
μπερδεύτηκε με το 2002 (όπου μέχρι τότε διόριζαν κατά μερικές χιλιάδες και απλά ήθελαν πολλούς επιτυχόντες).

Πάντως του 2005 ήταν πολύ δύσκολα, όπως και αυτά που ακολούθησαν το 2009 (αφού το 2007 δεν δώσαμε).

Αυτά τα λέω γιατί από μέλη με μεγάλη εμπειρία στο φόρουμ δεν πρέπει να γράφονται μη ακριβείς πληροφορίες.

Μην ξεχνάτε ότι μας διαβάζουν χιλιάδες αναγνώστες, άσχετα αν δεν συμμετέχουν.

Πάντως θα συμφωνήσω με το γενικό πνεύμα πάμε όλοι μαζί για ένα καλύτερο μέλλον. Να ξέρετε ότι οι
προβληματισμοί σας είναι και δικοί μας (των διορισμένων εννοώ). Κανενός η δουλειά δεν είναι σίγουρη.

Από την άλλη συμφωνώ και με τα παιδιά που χωρίς παιδαγωγική επάρκεια έχουν απειροελάχιστες πιθανότητες
διορισμού.

Χαιρετισμούς σε όλους!

Βρε συνάδερφε αν διάβαζες καλύτερα το post μου θα καταλάβαινες το πνεύμα που είχαν τα λεγόμενα μου. Και πάλι αν πρόσβαλλα κάποιους ζητώ συγνώμη!!

ΥΓ: Πράγματι δεν θυμάμαι αν τα θέματα στα οποία αναφέρομαι ήταν του 2002 ή του 2005.Έχεις δίκιο έπρεπε να το έχω τσεκάρει. Δώσε μου όμως ένα ελαφρυντικό επειδή οι μέρες είναι δύσκολες!
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 06, 2011, 06:41:01 μμ από Χριστίνα »

Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 506
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #674 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 07:00:08 μμ »
..... τώρα τι θέλετε από εμάς που ήμαστε 700 θέση στον πίνακα? να φωνάζουμε εμείς για να διοριστείτε εσείς!!!!!!????? δεν είναι προσωπικό το θέμα.....
Μου κάνει εντύπωση που αν και νέα στην εκπαίδευση μπήκες στο νόημα. Η τροπολογία (άδικη ή δίκαιη) βοήθησε το υπουργείο ώστε να μην είναι σε θέση οι πληροφορικοί να διεκδικήσουν θέσεις. Δεν είναι λογικό οι μη έχοντες παιδαγωγική επάρκεια να διεκδικήσουν θέσεις για άλλους.
Μοίρασαν ψεύτικες ελπίδες για όλους. Ότι θα πάρουν παιδαγωγική επάρκεια θα προσπαράσουν τους άλλους και θα διοριστούν. Γι' αυτό το λόγο θα αργήσουν να δόσουν σε όλους παιδαγωγικη επάρκεια. Όταν τη δώσουν δε θα χρειάζεται θα έχουν πάρει τις ώρες οι δάσκαλοι.
Μου κάνει απορία που κάποιοι πιστεύουν ότι μόνο όσοι δεν εχουν παιδαγωγική επάρκεια δεν έχουν ελπίδες διορισμού. Έτσι όπως είναι σήμερα τα πράγματα ΚΑΝΕΝΑΣ (μόνο όσοι έμειναν από τον ΑΣΕΠ έχουν ελπίδες) δεν θα έπρεπε να έχει ελπίδες διορισμού στον κλάδο μας, για τουλάχιστον 10 χρόνια.

Αποσυνδεδεμένος koritsaki_PE20

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #675 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 07:05:42 μμ »
τα πράγματα είναι απλά ...... ο κλάδος είναι διαιρεμένος ..... έχουμε πλέον αντικρουόμενα συμφέροντα ...... οπότε για πια υποστήριξη μιλάμε και πια μαζικότητα???? σταματήστε να απαιτείτε υποστήριξη στο διορισμό σας και φερέφωνα άμοιρα-άβουλα παιδάκια που θα βγαίνουν στους δρόμους να διεκδικούν και να απαιτούν ένα καλύτερο εργασιακό μέλλον μόνο όμως για εσας..... αν θέλετε να έχετε ολόκληρο τον κλάδο με το μέρος σας θα πρέπει να βάλουμε ψηλά ψηλά στα ζητούμενα και τον τρόπο που θα μπορεί ο κάθε συνάδελφος που το επιθυμεί να αποκτεί την παιδαγωγική επάρκεια και να πιστοποιείται ......  αλλιώς το θεμα αφορά μόνο εσας.... εμείς έτσι κ αλλιώς είμαστε στην απέξω.... οπότε ενώστε τις φωνούλες σας και τις δυναμίτσες σας (όσες είναι αυτές) και αγωνιστείτε μόνοι σας........
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 06, 2011, 07:08:20 μμ από koritsaki_PE20 »
ΠΕ20

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:12:20 »

Αποσυνδεδεμένος koritsaki_PE20

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #676 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 07:11:14 μμ »
@giak
άριστα τα λες!!!!!!
ΠΕ20

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #677 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 07:27:55 μμ »
Μου κάνει απορία που κάποιοι πιστεύουν ότι μόνο όσοι δεν εχουν παιδαγωγική επάρκεια δεν έχουν ελπίδες διορισμού. Έτσι όπως είναι σήμερα τα πράγματα ΚΑΝΕΝΑΣ (μόνο όσοι έμειναν από τον ΑΣΕΠ έχουν ελπίδες) δεν θα έπρεπε να έχει ελπίδες διορισμού στον κλάδο μας, για τουλάχιστον 10 χρόνια.
Έτσι όπως είναι τα πράγματα όντως κανείς δεν έχει ελπίδες διορισμού, αλλά όσοι έχουν επάρκεια έχουν ακόμα ελπίδες εργασίας, ενώ εμείς τις χάνουμε και αυτές σιγά-σιγά. Που να δείτε τι έχει να γίνει αν γίνει ΑΣΕΠ .... όλοι αυτοί που έχουν επάρκεια και είναι στον πίνακα μηδενικής ακόμα, αν πιάσουν τη βάση θα βρεθούν ξαφνικά μπροστά μας!

Αποσυνδεδεμένος koritsaki_PE20

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #678 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 07:37:55 μμ »
Που να δείτε τι έχει να γίνει αν γίνει ΑΣΕΠ .... όλοι αυτοί που έχουν επάρκεια και είναι στον πίνακα μηδενικής ακόμα, αν πιάσουν τη βάση θα βρεθούν ξαφνικά μπροστά μας!
ακόμα μια κατάφωρη αδικία εις βάρος μας!!!!!
ΠΕ20

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #679 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 07:48:39 μμ »
τα πράγματα είναι απλά ...... ο κλάδος είναι διαιρεμένος ..... έχουμε πλέον αντικρουόμενα συμφέροντα ...... οπότε για πια υποστήριξη μιλάμε και πια μαζικότητα???? σταματήστε να απαιτείτε υποστήριξη στο διορισμό σας και φερέφωνα άμοιρα-άβουλα παιδάκια που θα βγαίνουν στους δρόμους να διεκδικούν και να απαιτούν ένα καλύτερο εργασιακό μέλλον μόνο όμως για εσας..... αν θέλετε να έχετε ολόκληρο τον κλάδο με το μέρος σας θα πρέπει να βάλουμε ψηλά ψηλά στα ζητούμενα και τον τρόπο που θα μπορεί ο κάθε συνάδελφος που το επιθυμεί να αποκτεί την παιδαγωγική επάρκεια και να πιστοποιείται ......  αλλιώς το θεμα αφορά μόνο εσας.... εμείς έτσι κ αλλιώς είμαστε στην απέξω.... οπότε ενώστε τις φωνούλες σας και τις δυναμίτσες σας (όσες είναι αυτές) και αγωνιστείτε μόνοι σας........
Σε ποιους αναφέρεσαι πραγματικά;
Να σου θυμίσω απλά ότι σε κάθε μάχη υπάρχουν και απώλειες.
Τη μάχη τη δίνεις γιατί πιστεύεις σε κάποια πράγματα ανεξάρτητα αν τα κέρδη τα καρπωθείς.
Διαφορετικά διεκδικείς μόνο όταν είσαι σίγουρος ότι θα ανταμειφθείς προσωπικά.
Εκεί είναι που φαίνεται η διαίρεση ή η ενότητα.
Εκεί φαίνεται η συλλογικότητα ή ο ατομικισμός.
Φυσικά υπάρχει και η οδός της απάθειας με ορίζοντα το μοιραίο.
Δε νομίζω όμως ότι υπάρχουν τόσο ασυνείδητοι ανάμεσα μας ή τόσο μοιρολάτρες.
Άλλωστε θα ήταν εκτός τόπου και χρόνου.
Για να μην παρεξηγηθώ, όπως έχω πει και σε προηγούμενες απαντήσεις μου, ότι γράφω απευθύνεται σε όλους.
Το σχόλιο σου ήταν απλώς η αφορμή. 
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος antonispe20

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #680 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 07:54:34 μμ »
Συγγνώμη αλλά τι ακριβώς λες? για ποιες μάχες μιλάς? ποια συλλογικότητα και ποιον ατομισμό?
αυτό που προσπαθούν όλοι είναι με διάφορους τρόπους (παιδαγωγικές επάρκειες, μόρια, ΠΔΣ, κλπ)
να πιάσουν μια θεσούλα στο δημόσιο

Σε ποιους αναφέρεσαι πραγματικά;
Να σου θυμίσω απλά ότι σε κάθε μάχη υπάρχουν και απώλειες.
Τη μάχη τη δίνεις γιατί πιστεύεις σε κάποια πράγματα ανεξάρτητα αν τα κέρδη τα καρπωθείς.

Αποσυνδεδεμένος koritsaki_PE20

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #681 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 07:57:53 μμ »
Σε ποιους αναφέρεσαι πραγματικά;
Να σου θυμίσω απλά ότι σε κάθε μάχη υπάρχουν και απώλειες.
Τη μάχη τη δίνεις γιατί πιστεύεις σε κάποια πράγματα ανεξάρτητα αν τα κέρδη τα καρπωθείς.

................ αυτά που λες δεν ειναι σωστά απο καμιά οπτική πλευρά..... αλλά ακόμα και έτσι αν δλδ εμείς που δεν έχουμε παιδαγωγική επάρκεια είμαστε η απώλειες τότε συνεχίστε μόνοι σας ...... εμείς θα βρούμε τον δρόμο να επιβιώσουμε και ίσως μετά απ όλα αυτά να γελάμε με την μιζέρια ορισμένων 

αλλά να μην ζητάν οι "πιστοποιημένοι" πλάτη στον διορισμό τους εμας τις απώλειες
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 06, 2011, 07:59:35 μμ από koritsaki_PE20 »
ΠΕ20

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #682 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 08:03:33 μμ »
Στη συζήτηση που έχουμε αναφερόμαστε συνεχώς σε διεκδικήσεις και συμμετοχικότητα.
Για να γίνουν όλα αυτά απαιτείται αγώνας. Εκεί αναφέρομαι.
Όσον αφορά το ποιόν μου, δεν είμαι καθόλου προνομιούχος ούτε βολεμένος.
Απώλεια ίσως είναι και η εξάλειψη του εγωισμού μας.
Όλοι έχουμε φωνή αλλά από ότι φαίνεται ο καθένας τη χρησιμοποιεί όπως σκέφτεται.
 
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #683 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 08:04:09 μμ »
Γιατί έχει δημιουργηθεί η εντύπωση οτι οι έχοντες επάρκεια προσπαθούν να πείσουν τους μη έχοντες να βοηθήσουν στον κοινό αγώνα; Αν δεν θέλει κάποιος ας μη βοηθήσει. Και εγώ αύριο μπορεί να μην την έχω(δες δικαστήριο για την επάρκεια, δες πιστοποιητικό επάρκειας που θα απαιτείται απο όλους - ακόμα και απο τις καθηγητικές σχολές). Αλλά προσωπικά θα συνεχίσω να προσπαθώ για τις διεκδικήσεις του κλάδου. Όποιος δεν θέλει ας μην κάνει τίποτα και ας περιμένει να δουν πως θα πάνε τα πράγματα. Κανένα πρόβλημα!Εξάλλου αν είμαστε προνομιούχοι γιατί να θέλουμε την βοήθεια των "μη προνομιούχων".

ΥΓ; Θέλετε να πούμε λοιπόν ΚΑΜΙΑ ΕΝΟΤΗΤΑ; ΟΛΟΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΛΩΝ; Αν αυτό μας ευχαριστεί τότε εντάξει. Να σταματήσουμε να γράφουμε και εδώ και τελείωσε η υπόθεση.

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #684 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 08:13:22 μμ »
Τη μάχη τη δίνεις γιατί πιστεύεις σε κάποια πράγματα ανεξάρτητα αν τα κέρδη τα καρπωθείς.
Διαφορετικά διεκδικείς μόνο όταν είσαι σίγουρος ότι θα ανταμειφθείς προσωπικά.
Πλάκα έχει αυτή η ρητορική .... δηλαδή αν εγώ έχω χρόνο, κουράγιο, όρεξη κ.τ.λ. να αγωνιστώ για κάτι δίκαιο, δεν θα το κάνω ας πούμε για την καταπολέμηση της φτώχειας, ή κάτι τέτοιο, για τον διορισμό των καταρτισμένων πληροφορικών θα το κάνω. Μακάρι μέσα από την καρδιά μου να διοριστείτε, αλλά εγώ τώρα πια έχω άλλες έννοιες!
Δεν είναι καν για μένα θέμα ενότητας ή διαίρεσης ... εμάς ουσιαστικά μας έχουν πετάξει έξω απ' την εκπαίδευση! Ξαναλέω, όπως έχουν τα πράγματα η εκπαίδευση για εμάς είναι άλλα 1-2 χρόνια απασχόλησης και αν.

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #685 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 08:22:54 μμ »
Φυσικά και οι μάχες πρέπει να είναι σε πολλά μέτωπα ταυτόχρονα.
Για το δίκιο και τα δικαιώματα όλων.
Ωστόσο, αν νομίζεις ότι ζητώ ενότητα και αγώνα για να πετύχω τους στόχους και τις φιλοδοξίες μου, είναι το λιγότερο αστείο.
Πολύ αστείο.
Δεν ξέρω αν έχουν πλάκα αυτά που λέω αλλά σίγουρα θα έχει πολύ πλάκα η κατάσταση στην οποία θα βρεθούμε σύντομα εξαιτίας του ατομικισμού μας.
Εννοείται ότι δεν αναφέρομαι μόνο στην εκπαίδευση.
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159851
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 498
Σύνολο: 507

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.