Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - perastikos_kav

Σελίδες: 12345 ... 157
29
Β/θμια / Απ: Πρόβλημα με γονείς
« στις: Ιανουάριος 10, 2019, 10:05:27 πμ »
Μίλησα σήμερα στον διευθυντή. Αυτός έδωσε το τηλέφωνο, γιατί του είπε ότι το θέλει 'για να μου πει κάποια πράγματα και ιδιαιτερότητες που έχει το παιδί'. Μου ζήτησε συγγνώμη. Είπε ότι θα την καλέσει να της μιλήσει, και μου ζήτησε να μην το πω πουθενά αλλού να μην γίνει θέμα.. αλλά σήμερα πάλι με πήρε αυτή τηλέφωνο και άρχισε να λέει τα δικά της, οπότε είτε δεν της έχει μιλήσει ακόμα, είτε το έκανε και δεν παίρνει αυτή χαμπάρι. Όπως και να'χει, θα δω πως θα πάει μέσα στην εβδομάδα και θα ξαναμιλήσω στον διευθυντή αν συνεχιστεί. Ευτυχώς τουλάχιστον εκεί υπήρξε κάποια συννενόηση. Όταν μίλησα σε αυτήν και της είπα ότι δεν είναι σωστό αυτό που κάνει και ό,τι πρόβλημα έχει μπορεί ,τεκμηριωμένα, να το αναφέρει στο σχολείο, μου είπε πως δεν αναλαμβάνω τις ευθύνες μου και πως τέτοια 'σκυλομούρα' θα έπρεπε να την έχουν πάρει χαμπάρι και να την διώξουν απο το σχολείο. Θα το βάζω σαν άσκηση στο παιδί να μου πει τι θέλει να πει ο ποιητής, πλέον πέρα απο κουραστικό έχει καταντήσει και αστείο.

Το θετικό είναι πως βρήκες κατανόηση από το Διευθυντή και φάνηκε ότι εκ παραδρομής έδωσε το τηλέφωνο σου. Ελπίζω πως όταν της μιλήσει ο διευθυντής θα σταματήσει τις οχλήσεις αν και φαίνεται ότι μάλλον το θέμα έχει και ψυχιατρικό υπόβαθρο και δεν ξέρω αν θα σταματήσουν τα τηλέφωνα.

30
Καμια επιτυχια σε γραπτο διαγωνισμο Ασεπ δεν σε μετατρεπει σε καλυτερο εκπαιδευτικο και καμια αποτυχια σε κακο εκπαιδευτικο. Διοριστηκα με ασεπ χωρις να εχω ουτε μερα προυπηρεσιας και η καθημερινη εμπειρια μεσα στην ταξη ηταν αυτη που μου βελτιωνε(και συνεχιζει πιστευω) ως εκπαιδευτικο. Ο γραπτος ασεπ για μενα ηταν απλα το μεσο για να διοριστω και οχι ο τροπος για να μαθω κατι.

Ακριβώς έτσι.

31
Εγώ βλέποντάς το κάπως ψύχραιμα συνάδελφοι κι εφόσον το σύστημα περάσει ως είναι, καταλαβαίνω πως σε 2-3 άντε 4 χρόνια θα έχει επιμορφωθεί το σύμπαν στο χώρο... Colpo grosso!

Μετά θα αλλάξει το σύστημα και θα ζητάνε κάτι άλλο, αρκεί να εξασφαλίζεται η πελατεία.

32
Β/θμια / Απ: Πρόβλημα με γονείς
« στις: Ιανουάριος 08, 2019, 09:16:12 πμ »
Το ότι είσαι καινούρια ή αναπληρώτρια δεν λέει τίποτα, να είσαι σκληρή και απαιτητική πρώτα από όλα απέναντι στο διευθυντή ή όποιον έδωσε το τηλέφωνο σου. Ευγενικά, αλλά ξεκάθαρη. Όχι απλά θα αναφέρεις το γεγονός, αλλά θα δηλώσεις και ενοχλημένη για το γεγονός ότι η μητέρα απέκτησε το τηλέφωνο σου, χωρίς να ερωτηθείς από αυτόν που το έδωσε. Θα το αναφέρεις επίσης στο σύμβουλο σου και αφού ενημερώσεις άπαντες θα ξεκαθαρίσεις στη μητέρα ότι δεν έχει δικαίωμα να σου τηλεφωνεί και αν θέλει οτιδήποτε σε σχέση με το παιδί της θα έρχεται στο σχολείο τις ώρες που βρίσκεσαι εκεί. Όλα αυτά ήρεμα και ψύχραιμα αλλά αποφασιστικά. Σε όλους έχει τύχει όταν ήμασταν αναπληρωτές ή νεοδιόριστοι, είτε κάποιος γονιός, είτε κάποιος παλιότερος συνάδελφος να παρεξηγήσει κάποια πράγματα. Δεν θα παραιτηθείς εσύ εξαιτίας της. Η δουλειά σου σου ανήκει και κανείς δεν έχει δικαίωμα, ούτε να σε προσβάλλει, ούτε να σου δημιουργεί αυτό το στρες.

33
Μάλιστα, είσαι μόνιμος.

Δεν ξέρω που τα έχεις δει αυτά. Το μόνο σχολείο που δίνει παραπάνω λεφτά κάτι ψίχουλα και τους τα κόψανε και αυτά , είναι το Κολέγιο Αθηνών , το "κολεγιακό επίδομα"! Ούτε ιδιαίτερα δεν τους αφήνουν να κάνουν στους μαθητές τους, τους κυνηγανε χωρίς έλεος. Τους φορτώνουν ότι ερευνητικό υπάρχει, ότι επιμορφωση, συνέδριο, χαμαλικι ανεξαρτητως ωραρίου. Σ/Κ πάλι εκεί καταλήγουν, πάντα έχουν σεμινάριο, επιμορφωση, μπαζαρ, ενισχυτικές μπούρδες.

Ωράριο δεν έχουνε.

 Να μιλησουν δεν τολμάνε-κιχ.

Δεν θα συζητσουμε καν για τα δευτεροκλάσατα.

Ο ιδιώτης αγαπητέ μόνιμε, σε στίβει. Μετά την κρίση δε, η ζωή τους εκεί μέσα είναι κόλαση. Τα παιδάκια τους δεν τα βλέπουνε.

Δεν ξέρω που τα χεις δει αυτά τα ωραία, μάλλον τα λέτε μεταξύ σας στο ΙΕΚ που είσαι από ότι ειδα αποσπασμένος. Μπορεί να νομίζεις πως τα ιδιωτικά είναι σαν το ΙΕΚ. Αλλά δεν είναι πίστεψε με.

Άλλος αποτυχημένος Ηρακλής Πουαρώ μας βρήκε. Έχει γεμίσει πολλούς το φόρουμ τώρα τελευταία. Το γιατί κάποιοι νομίζουν ότι ψάχνοντας μηνύματα του παρελθόντος και προσπαθώντας να εντοπίσουν στοιχεία για την προσωπική και επαγγελματική κατάσταση του συνομιλητή τους, και να τα παρουσιάσουν διαστρεβλωμένα, δίνει δύναμη στα επιχειρήματα τους για τελείως άσχετα θέματα, μόνο το διεστραμμένο τους μυαλό μπορεί να το απαντήσει.

Η εμμονή σου και η εμπάθεια σου με τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς μου δημιουργεί την υπόνοια ότι μάλλον πέρασες από το χώρο και απέτυχες  και σου έμειναν απωθημένα(είδες τι καλά είναι να κάνεις τον Ηρακλή Πουαρώ και με ψεύτικες εικασίες και υποθέσεις να προσπαθείς να μειώσεις τον άλλο;). Επειδή δεν γνωρίζεις μόνο εσύ ανθρώπους από την ιδιωτική εκπαίδευση, ουδείς έχει τη θέληση και την όρεξη να μπει σε διαδικασία πλασματικών απολύσεων για να τρέχει αναπληρωτής από εδώ και από εκεί ή να διοριστεί στην Κω και την Κάλυμνο.

Πέρα από αυτό όμως ποιο είναι το επιχείρημα για να μην μετρήσει η προϋπηρεσία στα ιδιωτικά σχολεία πέρα από το προσωπικό συμφέρον το δικό σου και όσων δεν θέλουν την προσμέτρηση; είναι μήπως διαφορετική η εργασία στα ιδιωτικά σχολεία; όχι. Ακριβώς την ίδια δουλειά κάνει ο εκπαιδευτικός στο ιδιωτικό σχολείο και όπως ανέφερες μάλιστα και πιο εντατικά. Με ποια νομική και ηθική βάση λοιπόν προϋπηρεσία στο ίδιο ακριβώς αντικείμενο εργασίας δεν θα μετρήσει; Ορισμένοι θέλετε κλειστούς πίνακες που θα εξασφαλίσουν απλώς τους ατομικούς σας διορισμούς και τίποτα άλλο. Ότι δεν έχετε είναι παράλογο να μετρήσει, ο,τι έχετε είναι το μόνο που πρέπει να μετράει. Οι λύσεις για το νέο σύστημα ήταν δύο. Ή γραπτός ΑΣΕΠ και όλοι από την αρχή ή πίνακας με μοριοδότηση που θα μετράνε προϋπηρεσία (ιδιωτική και δημόσια), ακαδημαϊκά προσόντα (μεταπτυχιακά, ξένες γλώσσες κλπ) ΙΣΩΣ κοινωνικά κριτήρια (σε θέσεις ΠΕ δεν συνηθίζεται να μετράνε κοινωνικά κριτήρια ή τουλάχιστον έχουν μικρό συντελεστή βαρύτητας). Το να θέλει ο καθένας να μην μετρήσει το κριτήριο που ίδιος δεν διαθέτει δεν πείθει κανέναν άλλο πέρα από τον ίδιο και όσους ανήκουν στην ίδια κατηγορία με αυτόν. Τελικά το πιο σοβαρό επιχείρημα υπέρ του γραπτού ΑΣΕΠ είναι ότι με την κοντόφθαλμη λογική και τη λογική του λόμπι που επικρατεί στις διάφορες ομάδες εκπαιδευτικών ο γραπτός ΑΣΕΠ θα έβαζε τον κάθε κατεργάρη στον πάγκο του και τα ψευδοεπιχειρήματα για το πως απέκτησε ο καθένας την προϋπηρεσία του ή το μεταπτυχιακό του ή το παιδί του θα πήγαιναν περίπατο. Ο γραπτός ΑΣΕΠ θα ήταν καλή λύση μόνο και μόνο, γιατί δεν μας αξίζει και δεν είμαστε ικανοί να βρούμε μια λογική λύση με κάτι άλλο.

34
Θεωρώ και εγώ ότι πανικοβάλλεστε. Η νομοθεσία αυτή την στιγμή που υπάρχει προστατεύει εργασιακά του ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς. Για να υπάρξει απόλυση ιδιωτικού εκπαιδευτικού πρέπει να συντρέχουν πάρα πολλοί σοβαροί λόγοι. Επιπροσθέτως απόλυση σημαίνει και αποζημίωση και αν μιλάμε για εκπαιδευτικούς με μεγάλη προϋπηρεσία η αποζημίωση είναι μεγάλη. Από την άλλη και οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί όσο και να κουράζονται περισσότερο στα ιδιωτικά σχολεία αισθάνονται σιγουριά σε αυτά, δύσκολο θα το άφηναν για να μπλέξουν με αναπληρώσεις σε δημόσια σχολεία που δεν ξέρουν αν θα τους οδηγήσουν ποτέ σε διορισμό.

Ο πανικός οφείλεται στην ανασφάλεια και είναι λογικός. Όταν υπάρχει ένα σύστημα για αρκετά χρόνια, γνωρίζεις περίπου την θέση σου σύμφωνα με αυτό το σύστημα και ξέρεις τι να περιμένεις. Όταν συμβαίνει μια αλλαγή είναι λογικό να αναστατώνεσαι, διότι αυτό θα προκαλέσει αλλαγή στη θέση σου και φοβάσαι μήπως η θέση σου χειροτερέψει. Συμφωνώ μαζί σου όταν δεν πρόκειται να δούμε πονηρές μαζικές απολύσεις στα ιδιωτικά σχολεία. Πέρα από το θέμα των αποζημιώσεων, όπως πολύ σωστά ανέφερες η μαζική ανανέωση προσωπικού σε μια επιχείρηση έρχεται σε αντίθεση με τους κανόνες της καλής διοίκησης. Ειδικά τα "καλά" ιδιωτικά σχολεία με  δίδακτρα αρκετά υψηλότερα από τον μέσο όρο το τελευταίο πράγμα που θα κάνουν είναι να ρισκάρουν να διώξουν έμπειρο προσωπικό, το οποίο έχει σε σημαντικό βαθμό συμβάλλει και στην καλή φήμη του σχολείου. Φήμη, η οποία επιτρέπει και στους ιδιοκτήτες να έχουν υψηλά δίδακτρα. Επίσης για τους εκπαιδευτικούς στα ιδιωτικά σχολεία, η εργασία εκεί  ανοίγει και πόρτες για ιδιαίτερα ανάλογου πορτοφολιού. Εύκολα κάποιος εγκαταλείπει μια θέση εργασίας στον τόπο συμφερόντων του με έναν καλό μισθό και θέση εξασφαλισμένη όσο ο ίδιος ανταποκρίνεται με συνέπεια στις απαιτήσεις της δουλειάς, για να μπει στο ταξιδιωτικό γραφείο του υπουργείου παιδείας;

35
Ισχυρίζονται ότι θα γίνουν   10-15 χιλιάδες διορισμοί σε βάθος 2-3 ετών . Ας τηρήσουν λοιπόν τα λεγόμενα τους , το Σύνταγμα και τις δικαστικές αποφάσεις. Προτιμώ τον διαγωνισμό από οποιοδήποτε αποκλεισμό εστω και "ενός "υποψηφίου με διάφορες δικαιολογίες. Ευκαιρία να αποδείξουν όλοι την αξια τους και οι έχοντες μεταπτυχιακά και οι έχοντες προϋπηρεσία.

Αυτοί που υπόσχονται αυτούς τους διορισμούς σήμερα έκαναν εγκαίνια ενός έργου που θέλει τρία χρόνια για να λειτουργήσει. Σε λίγο θα κάνουν εγκαίνια κάθε φορά που μπαίνει ένα τούβλο. Φυσικά και το σωστό είναι να τηρούν αυτά που λένε και τους νόμους και το σύνταγμα, όμως όταν μας αποδεικνύουν καθημερινά το αντίθετο θα πρέπει να το λαμβάνουμε υπόψιν στις κρίσεις μας.

36
Αν δεν γνωριζετε ποσες θεσεις προσφερει το ΕΑΠ...ριξτε μια ματια...και θα καταλαβετε... 8)

Επιστήμες της Αγωγής (800 θέσεις)

https://www.eap.gr/el/anakoinwseis/274-trechouses/6558-πρόσκληση-εκδήλωσης-ενδιαφέροντος-φοίτησης-–ατόμων-που-πάσχουν-από-σοβαρές-παθήσεις-σε-7-προπτυχιακά-προγράμματα-σπουδών

Το θέμα δεν είναι πόσες θέσεις προσφέρει, αλλά πόσοι τελειώνουν και σε πόσο χρόνο. Επειδή έχω κάνει μεταπτυχιακό στο ΕΑΠ στο γνωστικό μου αντικείμενο (60 θέσεις εισακτέων όταν ξεκίνησα), αρκετοί δεν τα κατάφεραν και όχι επειδή δεν διάβαζαν, γιατί απλά δεν τα κατάφεραν. Εκτιμώ ότι περίπου τα 2/3 της σειράς μου ολοκληρώσαμε το μεταπτυχιακό με πολύ ξενύχτι για διάβασμα και εργασίες.Από την εικόνα που έχω αυτό ισχύει και στα περισσότερα προπτυχιακά και μεταπτυχιακά του ΕΑΠ. Υπάρχει διαρροή δηλαδή λόγω δυσκολίας και το ΕΑΠ δεν κάνει εκπτώσεις στη δυσκολία για να μην χάσει "πελάτες".

37
Αν πίστευα ότι ένας διαγωνισμός θα οδηγούσε πράγματι σε 10-15 χιλιάδες διορισμούς σε βάθος 2-3 ετών θα συμφωνούσα μαζί σου. Δυστυχώς πιστεύω ότι οι διορισμοί θα είναι γύρω στις 3.000. Είναι σαν να διοργανώνουμε πανελλαδικές των 100.000 υποψηφίων και οι υποψήφιοι να έχουν πρόσβαση μόνο στις θέσεις ενός περιφερειακού ΤΕΙ.

38
Δυστυχώς με το νέο σύστημα δεν σκέφτηκαν τις παρενέργειες που έχει. Πληθωρισμός μεταπτυχιακών και διδακτορικών ( πραγματικών, αγορασμένων ή πλασματικών...) και απολύσεις σε κάθε ιδιωτικό σχολείο για το "τρούπωμα" αποκλειστικά και μόνο μέσω προυπηρεσίας.
Τελικά έχουν μαζευτεί τόσες πολλές ομάδες συμφερόντων και μόνο ένας νέος γραπτός ΑΣΕΠ μπορεί να ξεδιαλύνει την κατάσταση. Διαφορετικά, θα αισθανθούν πολλοί αδικημένοι από το νέο σύστημα μοριοδότησης.
Σκεφτείτε κάποιον που με ΑΣΕΠ έχει μέτρια προυπηρεσία και πρέπει να ξεκινήσει διδακτορικό για να έχει την ελπίδα να εργαστεί στην δημόσια εκπάιδευση ή τον νέο απόφοιτο που του λένε να επιβαρύνει την οικογένεια του ακόμη με 2 ή 5  έτη σπουδών για να έχει την μικρή πιθανότητα να πάει αναπληρωτής στην Σύμη.

Εσύ πιστεύεις ότι δεν γνώριζαν τις παρενέργειες; απλά επέλεξαν αντί να προικοδοτήσουν με πελατεία τα φροντιστήρια για τον ΑΣΕΠ να προικοδοτήσουν τα εγχώρια αλλά και των γειτονικών χωρών ΑΕΙ με πελατεία για σεμινάρια και μεταπτυχιακά. Έχω γράψει και σε άλλα θέματα με άλλες αφορμές, ότι τα τελευταία χρόνια ένα κριτήριο με το οποίο αποφασίζουν διάφορες επιτροπές του υπουργείου, που στελεχώνονται από πανεπιστημιακούς είναι η εξασφάλιση πελατείας στα μαγαζάκια τους. Στην ουσία το νέο σύστημα διορισμών είναι: Πανεπιστημιακοί-Φροντιστές σημειώσατε 1. Το πραγματικό θέμα είναι ότι κατά τη γνώμη μου τα επόμενα 4-5 χρόνια δεν πρόκειται να έχουμε περισσότερες από 3-4 χιλιάδες προσλήψεις στην γενική αγωγή, ενώ έχουμε 100-120 χιλιάδες ενδιαφερόμενους. Για μένα η βασική κοινωνική ευαισθησία θα ήταν να μην εγκλωβίζει χιλιάδες ανθρώπους στην ελπίδα του διορισμού ή της αναπλήρωσης, όταν το 90% δεν θα δει ούτε αναπλήρωση. Έτσι όμως δεν θα υπήρχε πελατεία. Δυστυχώς έχω φτάσει στο σημεία να συμφωνώ με τον ΟΟΣΑ για 5ετείς συμβάσεις στους αναπληρωτές.

39
Νομίζω ότι καμιά κυβέρνηση δε θα κάνει γραπτό διαγωνισμό χωρίς μαζικούς διορισμούς. Είναι δυνατό να μαζέψει εκατό χιλιάδες ανθρώπους για μερικές οκτάμηνες συμβάσεις από τον πίνακα αναπληρωτών; Ποια κυβέρνηση θα άντεχε πολιτικά κάτι τέτοιο;
Γι΄αυτό νομίζω ότι η αξιωματική αντιπολίτευση δεν έχει πάρει θέση ακόμα. Αν και πιστεύω ότι, όπως και το ΚΙΝΑΛ, θα ζητήσει την προσμέτρηση των μορίων ΑΣΕΠ.

Γράψτα χρυσοδάκτυλε. Εκατό φορές το έχω πει. Ο γραπτός ΑΣΕΠ, είχε νόημα την δεκαετία 2000-2010, γιατί έγιναν μαζικοί μαζικότατοι διορισμοί σε κάθε κλάδο. Τώρα με τις αναλογίες αιτήσεων προσλήψεων να είναι 1 προς 100 και 1 προς 200 για τους βασικούς κλάδους, κανείς δεν θα κάνει γραπτό διαγωνισμό και θα ήταν και τεράστια σπατάλη πόρων, αλλά και ανήθικο να ταλαιπωρείς, 100-120 χιλιάδες κόσμο για να πάρεις ελάχιστους.

40
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΩΝ
« στις: Δεκέμβριος 23, 2018, 07:30:03 μμ »
Θεωρητικά δικαιούσαι εκτός αν είχες σύμβαση μίσθωσης έργου. Οι αναπληρωτές που είναι μισθωτοί, όπως και οι ωρομίσθιοι των σχολείων δικαιούνται. Μάλιστα κάτι που αποκρύπτουν εντέχνως πολλά δημοσιεύματα είναι ότι οι δικαστικά δικαιωθέντες υπάλληλοι  του δημοσίου ήταν με συμβάσεις ιδιωτικού δικαίου, είτε ορισμένου, είτε αορίστου χρόνου, όπως δηλαδή και οι ωρομίσθιοι και αναπληρωτές. Το αποκρύπτουν συνειδητά τα δημοσιεύματα και οι δικηγόροι για να μπούνε και οι τακτικοί δημόσιοι υπάλληλοι στη διαδικασία των δικαστικών προσφυγών, ωστόσο προσωπικά δεν έχω υπόψιν μέχρι τώρα απόφαση που να δικαίωσε τους τακτικούς δημοσίους υπάλληλους.

41
Τώρα κατάλαβα. Νομίζω ότι έχεις δίκιο. Στην περίπτωση νέου γραπτού διαγωνισμού θα μπορούσε να επιτρέψει στους επιτυχόντες να κρατήσουν τα μισά από τα μόρια που πήραν στον προηγούμενο διαγωνισμό (νομίζω ότι έτσι γινόταν παλιότερα). Αλλά αυτό θα είχε νόημα μόνο αν γινόταν τακτικά γραπτός διαγωνισμός, όπως παλιά, ώστε να έχει την ευκαιρία ο καθένας να βελτιώσει τη θέση του.

Η γνώμη μου είναι ότι δεν πρόκειται να γίνουν μόνιμοι διορισμοί, τουλάχιστον όχι στους αριθμούς που εξαγγέλονται στην γενική αγωγή. Πιστεύω πως αν γίνουν θα γίνουν στοχευμένοι και μεμονωμένοι διορισμοί ίσως και με ένα τελείως αποκεντρωμένο σύστημα. Δηλαδή χρειάζομαι φιλόλογο στο Γυμνάσιο Μούδρου Λήμνου, Δάσκαλο στο δημοτικό του Άι Στράτη κλπ και κάνω αυτές τις  200-300 προσλήψεις. Γι' αυτό και δεν πρόκειται να κάνει κάποιος γραπτό διαγωνισμό. Σκέψου κλάδους όπως οι δάσκαλοι ή οι φιλόλογοι να γινόταν γραπτός ΑΣΕΠ με 15.000 υποψήφιους στον κάθε κλάδο για 200-300 θέσεις . Θα ήταν τραγικό και ανήθικο. Ο ΑΣΕΠ εφαρμόστηκε σε μια περίοδο που οι αναλογίες υποψήφιων και θέσεων ήταν σχετικά καλές για τους περισσότερους κλάδους, και δεν είναι τυχαίο ότι στον τελευταίο διαγωνισμό που δεν είχε τόσο μεγάλους αριθμούς θέσεων υπήρξαν σε πολλούς κλάδους εκατοντάδες ή και χιλιάδες επιτυχόντες που όχι μόνο δεν διορίστηκαν, αλλά ούτε και αναπληρωτές δεν εργάστηκαν. Θα ήταν ανήθικο να βάζεις τόσο χιλιάδες κόσμο κάθε τρεις και λίγο να γράφει εξετάσεις για ελάχιστες θέσεις. Το νέο σύστημα κατά τη γνώμη μου πρέπει να απεγκλωβίζει και τον κόσμο από το περίμενε του διορισμού. Από τη στιγμή που οι θέσεις είναι λίγες και οι υποψήφιοι πολλοί δεν πρέπει να καλλιεργεί άδικες ελπίδες και να εγκλωβίζει μαζικά κόσμο στη σειρά να περιμένει το διορισμό και η ζωή του να χάνεται. Σε αυτό το κομμάτι για μένα και το νέο σύστημα κρίνεται αποτυχημένο.

42
Ισχύει αυτό που γράφεις. Όμως αναρωτιέμαι τελικά αν θα ισχύσει αυτό για τους κοινούς πίνακες διότι ο μόνος λόγος να υπαρχουν είναι αν γίνουν διορισμοί, κάτι που έχει γραφτεί πολλές φορές οτι παίζει να μην γίνει και όλη η φασαρία να ειναι για άλλο ένα σύστημα αναπλήρωσης,

Παρεμπιμπόντως, ειδικά για τις ειδικές κατηγορείες το αποκλείω να υπάρξει κοινός πίνακας διορισμού και αναπλήρωσης, καθώς για να διοριστείς η αναπηρία 67% πρέπει να έχει χαρακτηριστεί ως μόνιμη (λογικό), ενώ στην αναπλήρωση η γνωμάτευσή σου να ισχύει για το έτος που σε καλούν (επίσης λογικό).

Συνάδελφε, γράφω σύμφωνα με τις δηλώσεις του υπουργού και άλλων στελεχών του υπουργείου (σε σχέση με τους κοινούς πίνακες). Αυτό δήλωσαν, αυτό θεωρώ ότι θα γίνει. Αν ισχύσει κάτι άλλο δεν μπορώ να ξέρω. Εγώ προσπαθώ πάντα να διαμορφώνω γνώμη με βάση τα δεδομένα που έχω.

Σελίδες: 12345 ... 157

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161863
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 503
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 150
Σύνολο: 159

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.