Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - giorgos0714

Σελίδες: 12345
29
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 05:15:08 μμ »
Οκ με έπεισες.
Πρέπει να παραιτηθούν όσοι δίδασκαν όταν εσύ ακόμη ήσουν μαθητής της δευτεροβάθμιας για να τους πάρεις τη θέση. Άλλωστε η κοινή λογική αυτό λέει!!! 

Και είναι και απόλυτα σχετικό με το θέμα.

Ότι πεις. Λωλοστεφανής.

30
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 04:58:22 μμ »
Xαιρομαι λοιπον που συμφωνεις οτι δεν υπαρχει προσφορα ΜΟΝΙΜΩΝ ΠΕ03 να διδαξουν οποτε το κενο καλυπτεται με ΠΕ19, των οποιων τα κενα που αφηνουν στην Αθμια καλυπτονται τζαμπανταν απο το ΕΣΠΑ (85-15).
Τι να κανει το κρατος...

Το κράτος κάνει ότι το συμφέρει.
Το θέμα είναι εμείς τι κάνουμε, πέρα από το να τρωγόμαστε μεταξύ μας.

31
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 04:52:37 μμ »
Περαστικέ, πάλι επανέρχεσαι στα ίδια και το έχουμε παρακουράσει το θέμα.

Σε ρώτησα να μου πεις αν ξέρεις έστω και έναν που πήρε πτυχίο πριν το 2000, ήθελε να πάει στην εκπαίδευση  και δεν διορίστηκε και μάλιστα δεν βρίσκεται δίπλα στο σπίτι του. 
Να μου πεις ένα μεταπτυχιακό προ 2000 που ήταν μούφα (όπως είπες σε ένα μήνυμά σου).
Μόνο αερολογίες και από συγκεκριμένα πράγματα δεν λες τίποτα.

Με στοιχεία και αριθμούς σου απαντάω.
Το 99-00 ήταν τόσα τα κενά που με 6 μόρια βρισκόσουν σε όποιο σημείο της Ελλάδος ήθελες. Το αμφισβητείς?
Στον ΑΣΕΠ του 2000 οι θέσεις ήταν περισσότερες από τις αιτήσεις και πολύ περισσότερες από τους επιτυχόντες. Το αμφισβητείς?

Τζάμπα κουβέντα κάνουμε και μάλιστα εκτός θέματος. Τέλος. Το κουράσαμε χωρίς λόγο.

32
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 04:31:51 μμ »
Είναι τόσο απλό. Προσφορά και ζήτηση λέγεται.
Όταν δεν υπάρχει αρκετή προσφορά το κενό καλύπτεται με άλλο τρόπο.
Δεν θα το καταλάβεις ποτέ γιατί δεν θέλεις να το καταλάβεις.
Κυνήγα ανεμόμυλους εσύ λοιπόν προσπαθώντας να διώξεις άλλους για να τους πάρεις τη θέση.
Και αν θέλεις και τη δικιά μου, έλα να σου τη δώσω.

Και για να μπούμε και εντός θέματος, στη συγκεκριμένη περίπτωση, στους Μαθηματικούς υπάρχει υπερπροσφορά. Άρα δεν στέκει και η διδασκαλία μαθηματικών από ΠΕ19/20.
Μπορεί να μας συμφέρει αλλά δεν το κατέχουμε όλοι.


33
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 04:23:00 μμ »
Ό,τι του φανεί του λωλοστεφανή...

Πολυ ποιοτική απάντηση.  Τώρα κατάλαβα ότι είσαι πάντα νικητής!!! ΑΗΤΤΗΤΟΣ!!!

Αν θέλεις να το ρίξουμε το επίπεδο εκεί και ακόμη πιο πέρα, μπορούμε να το κάνουμε όποτε θέλεις και σε ότι επίπεδο θέλεις.
Όχι από εδώ όμως γιατί το forum δεν φταίει σε κάτι.

34
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 03:25:35 μμ »
Απαντάω μία μία στις δικές σου ανακρίβειες
1. Στο τμήμα που σπούδασα εγώ, από το 1993 υπήρχαν τρία μαθήματα διδακτικής της πληροφορικής (δύο υποχρεωτικά, ένα επιλογής) με μικροδιδασκαλίες σε σχολείο της Θεσσαλονίκης.

2. . Μέχρι και το 2000 επαναλαμβάνω ότι οι πτυχιούχοι Πληροφορικής ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ δικαίωμα να υποβάλλουν, ούτε αίτηση για αναπληρωτές (με εξαίρεση ένα σχολικό έτος στο ενδιάμεσο, όπου πρόλαβαν και διορίστηκαν κάποιοι πτυχιούχοι), αλλά εσύ γνωρίζεις ότι δεν ενδιαφέρονται. Όλες τις άλλες επιλογές τις έκαναν , ακριβώς επειδή ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΤΑΝ η δυνατότητα εργασίας στην εκπαίδευση.

3. Ανήκω σε αυτή τη χρονολογική κατηγορία που αναφέρεις και υπηρετώ 11η σχολική χρονιά φέτος μακριά από το σπίτι μου, 11 χρόνια στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ, ενώ οι συνάδελφοι, χωρίς βασικό πτυχίο έχουν καπαρώσει τις οργανικές στην περιοχή δοιρισμού μου. Έχω υποχρεωθεί 5 σχολικά έτη να υπηρετήσω σε διαφορετική περιοχή από αυτή του διορισμού μου για να συμπληρώσω το ωράριο μου. Σαν και μένα γνωρίζω δεκάδες πρώην συμφοιτητές μου και άλλες δεκάδες συναδέλφους στην περιοχή που υπηρετώ.  Περιττό να αναφέρω ότι τουλάχιστον στην περιοχή μου, το 100% όσων μετατάχθηκαν στην πρωτοβάθμια είναι πτυχιούχοι πληροφορικής, γιατί δεν είχαν οργανική, ενώ όσοι δεν έχουν βασικό πτυχίο, είναι ήρεμοι και εργασιακά εξασφαλισμένοι στην οργανική τους

4. Έχω γνωρίσει καμιά 20ρια μαθηματικούς που εργάζονται ως πληροφορικοί. Από αυτούς οι 4 έχουν μεταπτυχιακό και οι υπόλοιποι σεμινάρια. Από τους 4 και οι 4 έχουν κάνει μεταπτυχιακό στα πληροφοριακά συστήματα. Αλλά και οποιοδήποτε μεταπτυχιακό να είχαν κάνει ακόμα και στο ΜΙΤ δεν έχει σημασία, γιατί πολύ απλά το μεταπτυχιακό δεν δίνει τα δικαιώματα άσκησης επαγγέλματος σε οποιαδήποτε επιστήμη. Προσωπικά μπορώ κάλλιστα με αυτό που ασχολούμαι αυτή τη στιγμή να ξεκινήσω του χρόνου διδακτορικό σε ένα τμήμα ψυχολογίας ή στο τμήμα του Βόλου  για την ειδική αγωγή, αφού ασχολούμαι με κάτι που άπτεται της ειδικής αγωγής. Δε σημαίνει όμως και δικαίως ότι έχω οποιοδήποτε εργασιακό δικαίωμα πάνω σε αυτές τις επιστήμες, γιατί πολύ απλά ΔΕΝ ΤΙΣ ΚΑΤΕΧΩ. Το επαναλαμβάνω οι μεταπτυχιακές σπουδές δίνουν εμβάθυνση σε ένα πολύ περιορισμένο υποσύνολο μιας επιστήμης και σε καμία περίπτωση κάποιος δεν αποκτά συνολική γνώση μιας επιστήμης.

Θέλω να μου απαντήσεις τα εξής:
1. Πως γίνεται οι ικανότατοι συνάδελφοι, χωρίς βασικό πτυχίο, να προτιμούν σε συντριπτικό ποσοστό τα Γυμνάσια και να αποφεύγουν όπως ο διάολος το λιβάνι τα ΕΠΑΛ και τα Γενικά Λύκεια;
2. Γιατί δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση στις Εφαρμογές Η/Υ όταν βρίσκονται σε ΕΠΑΛ και αποφεύγουν να αναλάβουν πχ τα Προγραμματιστικά Εργαλεία Διαδικτύου, τις Βάσεις Δεδομένων ή το Δομημένο Προγραμματισμό, αφού έκαναν τόσο φοβερά μεταπτυχιακά και την κατέχουν την επιστήμη πλήρως;

Εγώ επαναλαμβάνω ότι ένα λάθος δε διορθώνεται με νέο λάθος (Β αναθέσεις) και οι απόψεις μου είναι ξεκάθαρες:
 Ο καθένας διδάσκει μόνο μαθήματα του βασικού του πτυχίου. Αυτό σημαίνει ότι καταργούνται οι Β αναθέσεις για όλους και ο καθένας γυρίζει στον κλάδο του.  Να τεθεί μόνο ένα κριτήριο για πολύ μικρά σχολεία νησιών (πχ γυμνάσια με κάτω από 30 μαθητές σε απομακρυσμένα νησιά), όπου θα επιτρέπονται οι Β αναθέσεις γιατί είναι πραγματικά δυσβάσταχτο οικονομικά να υπάρχουν 30 διδάσκοντες.

1. Εγώ αναφέρομαι στις σχολές που υπήρχαν (ηράκλειο-πάτρα) όταν μπήκε η Πληροφορική στα σχολεία. Μάλλον για να λες από το 93 θα είναι από τα τμήματα που έγιναν από το 93 και μετά? Και είχαμε απόφοιτους από το 97? Ποιο είναι το τμήμα σου?

2. Δεν είπα ότι δεν ενδιαφονταν όλοι. Είπα ΚΑΠΟΙΟΙ δεν ενδιαφέρονταν. Και αναφέρομαι στην περίοδο 92-96. Και ξέρω αρκετούς.Επίσης έχω αρκετούς συναδέλφους που διορίστηκαν προ του 2000.

3. Φυσικά και είναι αυτοί που πήγαν στα Δημοτικά οι περισσότεροι απόφοιτοι πληροφορικής. Αφού από το 99 και μετά μόνο απόφοιτοι πληροφορικής διορίστηκαν (και καλά έκαναν). Και για να λες για 11 χρόνια διορίστηκες το 2003? Δυστυχώς φούλαρε μετά. Κάθε χωριό και τμήμα πληροφορικής. Μόνο στη Θεσσαλονίκη έχει 3. Μετά πάμε Σέρρες-Καβάλα-Κοζάνη-Καστοριά-Άρτα κτλ κτλ κτλ. Δεν θα φουλάρει?

4. Αν π.χ. αύριο το υπουργείο βάλει στο σχολείο μάθημα Μετεωρολογίας τι πρέπει να γίνει? Δεν θα το πάρουν κάποιοι που έχουν π.χ. μεταπτυχιακό μετεωρολογίας? Μέχρι να δημιουργηθούν σχολές μετεωρολόγων και να βγουν απόφοιτοι από εκεί? Δεν υπάρχει τίποτα στο παράδοξο σε αυτό. Όταν υπάρχουν ελλείψεις καλύπτονται με άλλο τρόπο. Τόσο απλά. Όσο για τα στατιστικά σου, εγώ σε όσους έχω γνωρίσει το 80% είχε μεταπτυχιακό στο εξωτερικό. Τα προσωπικά στατιστικά δεν μετράνε. Το δείγμα είναι μικρό που λένε και οι μαθηματισκοί.
Και ακόμη περιμένω να μου πεις ποια είναι τα μεταπτυχιακά της πλάκας που απλά έγραφαν πληροφορική (προ 2000 μιλάμε πάντα).

Και σου απαντάω στις ερωτήσεις σου:

1) Τραγικό αύτο που λες. Δεν ισχύει. Ξέρω πολλούς σε ΕΠΑΛ. Και ξέρω και απόφοιτους πληροφορικής που παρακαλάνε για γυμνάσιο (το θεωρούν πιο εύκολο)
2) Τραγικό αυτό που λες. Δεν ισχύει. Όσους ξέρω κάνουν τα δυσκολότερα μαθήματα.

Ίσως να ισχύουν αυτά για κάποιον που γνώρισες προσωπικά.
Και εγώ 3 που έχω γνωρίσει και ανήκουν στην "χρυσή" φουρνιά του πρώτου τμήματος Πληροφορικής (Ηράκλειο) είναι τεμπέλαροι του κερατά, πρώτοι στη λούφα και δεν κάνουν ποτέ τίποτα.
Άρα πρέπει να βγάλω και γω κάποιο τραγικό συμπέρασμα σαν τα δικά σου?

Εγώ θα πρότεινα να σταματήσετε τα ξεκατινιάσματα για πράγματα που έγιναν πριν 20 χρόνια και αποτελούν παρελθόν. Αν σας καίει τόσο πολύ ανοίξτε άλλο topic.

Μετά λέμε γιατί όλες οι άλλες κοινωνικές τάξεις βλέπουν τους καθηγητές με μισό μάτι. Εδώ εμείς οι ίδιοι βλέπουμε ο ένας τον άλλον με μισό μάτι. Ηρείνη υμίν. Ή make love not war που λένε και στο χωριό μου.

35
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 07:01:50 πμ »
Τώρα δηλαδή έχουν εκλείψει αυτά τα φαινόμενα και γίνεται πάντα κανονικό μάθημα; :o ;D
Θα έλεγα ότι η χρυσή εποχή συνεχίζεται, αν συνυπολογίσει κανείς και τη μείωση των 3 ωρών στο ωράριο του υπεύθυνου εργαστηρίου. Άραγε πόση παραπάνω δουλειά κάνει ο υπεύθυνος εργαστηρίου Πληροφορικής από άλλους συναδέλφους του που ξοδεύουν πολλές ώρες για εργασίες του σχολείου, όπως π.χ. η εκπόνηση του ωρολογίου προγράμματος, η καταγραφή των πρακτικών, τα μισθοδοτικά κλπ.

Σε αυτό που λες έχεις 1000% άδικο!
Πλέον δεν υπάρχει καμία μείωση ωραρίου για τους υπεύθυνους εργαστηρίου (στα ΕΠΑΛ τουλάχιστον). Ούτε κατά μία ώρα. Ίσχυε πριν από χρόνια, αλλά μόνο αν είχες 21 ώρες ήταν μείον τρεις. Έπεφτες στις 18. Αλλά όταν πήγαινες στις 19 ώρες, πάλι στις 18 έπεφτες!

Κατά δεύτερον δεν φαντάζεσαι πόση δουλειά έχει ένα εργασηριο. Έχω χάσει αμέτρητες ώρες προσωπικά να κάνω format τα παμπάλαια μηχανήματα, να αντικαθιστώ και να σετάρω χαλασμένες κάρτες και να εγκαθιστώ προγράμματα. Όταν έχεις υπολογστές 15ετίας λογικό είναι καθημερινά να προκύπτουν διάφορα.
Φυσικά είναι και οι εξτρά δουλειές που αναφέρεις (π.χ. υπεύθυνος τμήματος, εφημερίες κτλ) από τις οποίες  πάλι δεν απαλλάσεσαι. Να μη πούμε για άλλα εξτρα που αφορούν τη μηχανογράφηση του σχολείου. Όσο για τους καθηγητές και μαθητές που έχουν φέρει χαλασμένους υπολογιστές στο σχολείο για φτιάξιμο, άστο και αυτό...

Θα έπρεπε το υπουργείο να έχει ειδική υπηρεσία ή να πληρώνει εταιρεία που να ασχολείται με το service των εργαστηρίων. Αντ' αυτού υπάρχουν κάτι κορόϊδα...

Οπότε άστο καλύτερα.  Είναι κάτι που προφανώς δεν το έχεις κάνει και δεν ξέρεις. Ας πούμε ότι δεν το είπες  :D

Τώρα πάντως τσουβαλιάζεις εσύ τους πάντες. Το "χρυσές εποχές" (και όχι χρυσές δουλειές) πήγαινε αλλού. Στη ζήτηση. Και όχι με την ένοια που το θέτεις.


36
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 06:28:10 πμ »
Τώρα δηλαδή έχουν εκλείψει αυτά τα φαινόμενα και γίνεται πάντα κανονικό μάθημα; ;D

Είπα ότι έχουν εκλείψει?
Πάντα θα υπάρχουν και τέτοια και όχι μόνο από πληροφορικούς  ;).

37
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 05:28:46 πμ »
Αν και ξεφύγαμε πολύ, για να μην λέγονται και πάλι μισές αλήθειες, μιας και πρέπει να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι (πολύ επιτυχημένο αυτό  ;D ;D, πρέπει να κρατήσουμε ζωντανή τη φαγωμάρα, μη τυχών και ενωθούμε), οι σωστές ημερομηνίες είναι αυτές:

"Με την απόφαση 3470/1999 του Συμβουλίου της Επικρατείας που εκδόθηκε επί της αιτήσεως ακυρώσεως διατάξεων του ΠΔ 118/1995 την οποία είχε ασκήσει ο ΣΠΕΥΠΚ και μεμονωμένα μέλη του, κρίθηκε ότι: «οι πτυχιούχοι ΑΕΙ της ημεδαπής ή της αλλοδαπής που έχουν πτυχίο πληροφορικής  προτάσσονται στους πίνακες διοριστέων και προηγούνται κατά τον διορισμό σε θέσεις του κλάδου ΠΕ19 πληροφορικής πτυχιούχων ΑΕΙ, των πτυχιούχων ΑΕΙ άλλων κλάδων»
Έτσι, ήδη από το 1999, είχε κριθεί δικαστικά το θέμα της παιδαγωγικής επάρκειας ορισμένων πτυχιούχων Πληροφορικής καθώς και η απόλυτη προτεραιότητα όλων των πτυχιούχων Πληροφορικής κατά τους διορισμούς έναντι των μη πτυχιούχων Πληροφορικής"
('Ενωση Πληροφορικών Ελλάδος http://www.epe.org.gr)


Όσο για το αν υπάρχουν αδικημένοι προ 2000 και αν υπήρχαν θέσεις και ελλείψεις:

ΑΣΕΠ 2000 ΠΕ19/20
Θέσεις: 1652   Αιτήσεις: 1458  Επιτυχόντες: 555

Ας ανοίξουμε ένα άλλο topic να πηγαίνουν οι ΠΕ19/20 να ξεκατινιάζονται μεταξύ τους εκει  :D :D

38
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Μάθημα μέσω skype
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 04:29:49 πμ »
Δεν υπάρχει γενικός κανόνας ως προς την τιμή.
Αν και μάλλον πάει προς το λίγο πιο χαμηλά.
Επίσης, αν ο μαθητής είναι κάπως "προβληματικός" το εξ' αποστάσεως είναι πιο κουραστικό και αρκετά λιγότερο αποδοτικό νομίζω.

39
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 02:48:02 πμ »
Αν και είμαστε off topic όντως οι της πληροφορικής ήταν από τους μουράτους τότε και ο ιδιωτικός τομέας έδινε χρήμα.
 Τώρα ομως είδες που φτάσαμε. Να με βολευει να παρω ας πουμε τη φυσική εγω σαν ειδ/τα αλλα μην μου παρεις εσυ τα μαθηματικά.

Ψάχνουμε να βρουμε χαλικακια να χτίσουμε τη ζωή μας πάνω τους, νομίζοντας οτι θα μας παράσχουν σιγουριά.

Βλακείες κάποια στιγμή όλες οι ειδ/τες θα τρεχουν να συμπληρώσουν απο εδώ και απο κει. Και πιο πολύ θα κακοφανεί σε εμας και στους 02. Οι κατα πολλούς λεγόμενες μη βασικές το έχουν παθει εδω και χρονια, το εχουν συνηθίσει.

Ναι συμφωνώ απόλυτα.
Αυτά είναι παιχνίδια του υπουργείου για να τη βγάλουν όσο το δυνατόν πιο ανέξοδα και να διορίσουν όσο το δυνατόν λιγότερο κόσμο. Και εμείς τσιμπάμε τόσο εύκολα, που προσπαθούμε να φάμε ο ένας τον άλλον. Δεν δυσκολεύεται καθόλου το υπουργείο να μας περάσει το Διαίρει και Βασίλευε.

Όσο για τη Πληροφορική ήταν όντως χρυσές εποχές και είμασταν περιζήτητοι. Και στα σχολεία (λόγω παντελούς έλλειψης υποδομών) αρχικά τραβήξαμε πολύ κουπί. Αλλά για να λέμε και τα στραβά μας, στη συνέχεια υπήρξαν πάρα πολλά φαινόμενα του τύπου "παιδιά μπείτε στο Internet και κάνετε ότι θέλετε"...

Και ζητώ συγγνώμη για τα off-topic από όλους τους υπόλοιπους.

40
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 02:32:37 πμ »
δεν εχω λόγο να πω ψεματα.  :) :)

σωστα οντως υπήρχε. ηταν η εποχη που τα μαγαζακια που πουλαγαν Η/Υ ηταν περισσότερα και απο τα περίπτερα στις γειτονιές ...

Ναι φυσικά και δεν αμφισβητώ.  :)

Ήταν επίσης η εποχή που σε παρακαλούσαν από 100 σχολές (ΙΕΚ, ΚΕΚ, ΕΛΚΕΠΑ, ιδ. σχολές, δημ. σχολές κτλ κτλ) να διδάξεις πληροφορική :).

Ο καθηγητής πληροφορικής ήταν περιζήτητος από παντού. Ωραίες εποχές.


41
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 02:17:07 πμ »
giorgos0714

Νοεμβριος 1999.

Μου τηλεφώνησαν από Βθμια Αρκαδίας να παω αναπλήρωση στα Τρόπαια άρκαδίας.
Ειμαι ΠΕ03 χωρις να εχω τοτε ουτε τις ωρες σεμιναριων που εκανε η Μαθηματικη Εταιρία ούτε μεταπτυχιακο.

Δεν αμφισβητώ αυτό που λες αν και πρώτη φορά ακούω παρόμοιο περιστατικό.
Ο νόμος έλεγε ότι μπορεί να διοριστεί μόνο όποιος έχει είτε αρκετές ώρες σεμινάρια είτε μεταπτυχιακό και κάπου τότε καταργήθηκε και αυτό.
Συμφωνούμε σε αυτό νομίζω.

Αλλά για να καλέσουν ΠΕ03 για αναπληρωτή νομίζω ότι δείχνει ότι ακόμη και τότε υπήρχε έλλειψη σε πληροφορικούς.

Το 1999 ήταν η χρονιά που με 6 μόρια ερχόσουν στο σπίτι σου μέσα στην πόλη Τόσες πολλές θέσεις υπήρχαν στις πόλεις μέσα (λόγω των πρώην ΤΕΕ κυρίως).
Μακάρι να ήταν έτσι και τώρα για τους νεώτερους.

42
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 01:47:01 πμ »
Και από τις δυο πλευρές ακούγονται αστεία επιχειρήματα. Το ορθό είναι ο καθένας να διδάσκει το αντικείμενο που σπούδασε, άσχετα με τη συνάφεια των αντικειμένων. Περίπου το 1/3 των μαθημάτων σε αρκετά τμήματα πληροφορικής είναι μαθηματικά ή στατιστική, ωστόσο αντιμετωπίζονται από άλλη οπτική σε σχέση με έναν μαθηματικό.

Από την άλλη βέβαια κάποια στιγμή οι εκατοντάδες μαθηματικοί που εδώ και πάνω από 15 χρόνια κατέχουν οργανικές θέσεις ΠΕ19 πρέπει να μεταταχθούν στον κλάδο τους. Είναι αστεία τα επιχειρήματα "δεν υπήρχαν καθηγητές", "οι πληροφορικοί προτιμούσαν τις εταιρείες" κλπ. Μα αφού οι πληροφορικοί ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ  να κάνουν αίτηση για πολλά χρόνια, ενώ οι μαθηματικοί με σεμινάρια είχαν δικαίωμα. Θα έλεγα ότι πέρα από διάφορες συντεχνίες και μαγαζάκια (βλέπε ΕΜΕ και ΕΕΦ) που τα οικονόμησαν χοντρά από τα σεμινάρια της ντροπής και οι ίδιες οι εταιρείες πληροφορικής δεν θέλανε να δοθεί δικαίωμα διορισμού στους πληροφορικούς, για να μην υπάρξουν μαζικές παραιτήσεις από τις εταιρείες και δεν βρίσκουν πληροφορικούς. Αντίθετα λοιπόν από ότι γράφτηκε οι πτυχιούχοι πληροφορικής έδωσαν αγώνα για να μπορούν να διορίζονται με πολλές και μαζικές κινητοποιήσεις για αρκετά χρόνια, γεγονός που απορρίπτει τους ισχυρισμούς αρκετών. Να μην αναφερθώ σε αστεία μεταπτυχιακά και διδακτορικά που βάζαν τον τίτλο πληροφορική μόνο και μόνο για να δίνουν το δικαίωμα διορισμού. Κι εγώ μπορεί να κάνω διδακτορικά στο δίκαιο του ηλεκτρονικού εμπορίου, ή στο δίκαιο ηλεκτρονικών συναλλαγών, αλλά αυτό δεν με κάνει δικηγόρο, ούτε θα μπορώ να ασκώ το επάγγελμα του δικηγόρου. Και ένας δάσκαλος που έκανε πχ διδακτορικό στο αντικείμενο της διδακτικής της πληροφορικής, κάλλιστα μπορεί να διδάξει το αντίστοιχο μάθημα (διδακτική της πληροφορικής) σε ένα τμήμα ΑΕΙ πληροφορικής, αλλά επίσης δικαιότατα δεν μπορεί να διοριστεί ως ΠΕ19, γιατί δεν κατέχει την επιστήμη της πληροφορικής, όπως δεν την κατέχει κανένας από τους εκατοντάδες με σεμινάρια ή μεταπτυχιακά και διδακτορικά. Και αυτό απαντάει σε κάποιους γιατί ένας μέλος ΔΕΠ σε τμήμα πληροφορικής, χωρίς βασικό πτυχίο δεν μπορεί να διδάξει σε σχολείο. Γιατί πολύ απλά στα σχολεία ένας εκπαιδευτικός ενός κλάδου πρέπει να έιναι σε θέση να διδάξει όλα τα μαθήματα του κλάδου, ενώ ένα μέλος ΔΕΠ πανεπιστημίου διδάσκει ένα πολύ συγκεκριμένο και μικρό υποσύνολο. πχ σε ένα τμήμα φιλολογίας μπορεί ένας μαθηματικός να διδάσκει στατιστική, αλλά σίγουρα δεν μπορεί να διοριστεί ως φιλόλογος σε σχολείο και δικαίως.

Τέλος για τον Landau. Όλες οι επιστήμες κατάγονται από μία και μοναδική επιστήμη: τη Φιλοσοφία. Επομένως αντί να έχουμε δεκάδες κλάδους να έχουμε ένα τμήμα φιλοσοφίας και να διορίζονται οι απόφοιτοι μόνο του συγκεκριμένου τμήματος, οι οποίοι και θα διδάσκουν όλα τα μαθήματα. Εκτός από τη φιλοσοφία, καμία άλλη επιστήμη δεν προέρχεται από παρθενογένεση και καμία δεν είναι ανεξάρτητη. Όλες έχουν επιρροές και κοινά υποσύνολα με άλλες επιστήμες. πχ η παιδαγωγική (αναφέρομαι στους δασκάλους) βασίζεται πάρα πολύ στην ψυχολογία. Όλες οι διδακτικές θεωρίες έχουν διατυπωθεί από ψυχολόγους ή ψυχιάτρους, επομένως στα δημοτικά να διδάσκουν οι ψυχολόγοι και οι ψυχίατροι. Χάνουμε  την ουσία όμως έτσι.  Διότι η κάθε επιστήμη από διαφορετική σκοπιά μπορεί να χρησιμοποιεί ένα γνωστικό αντικείμενο, δηλαδή ένα τμήμα μιας επιστήμης.

Νομίζω ότι λες 2-3 ανακρίβειες ή μισές αλήθειες.

1) Ότι τα τμήματα Πληροφορικής αρχικά δεν είχαν κατεύθυνση για εκπαίδευση είναι αλήθεια. Και φαίνεται από το γεγονός ότι δεν είχαν στο πρόγραμμά σπουδών τους μαθήματα διδακτικής (μιλάμε για το 1990-1998 έτσι?). ΔΕΝ δημιουγησαν τμήματα για να βγάλουν καθηγητές. Αν το είχαν κάνει θα είχαν κάποια μαθήματα για το πώς διδάσκεται η Πληροφορική. Τόσο απλά. Χωρίς να θέλω να πω ότι κακώς οι απόφοιτοι στη συνέχεια προσαναρολίστηκαν προς την εκπαίδευση.

2) Επίσης είναι αλήθεια ότι οι απόφοιτοι πληροφορικής 1990-2000, πέρα του ότι δεν επαρκούσαν για τις θέσεις, πολλοί από αυτούς όντως προτιμούσαν να δοκιμάσουν κάτι άλλο παρά την εκπαίδευση (και κάποιοι το θεωρούσαν και υποτιμητικό). Και ξέρω πάρα πολλούς που το έκαναν και δημιούργησαν δικιές τους εταιρείες. Θεωρούσαν απλά ότι θα βγάλουν πολύ περισσότερα χρήματα με άλλους τρόπους. Στην πορεία βέβαια οι περισσότεροι το γύρισαν στην εκπαίδευση (και καλά έκαναν αφού έτσι το έκριναν).

3) Ήταν άδικο κατά τη γνώμη μου που ζητούσαν σελετε από τους απόφοιτους πληροφορικής αλλά ΟΛΟΙ οι πληροφορικοί που τελείωσαν πριν το 2000 (ίσως και 2002) διορίστηκαν και μάλιστα γρήγορα βρέθηκαν δίπλα στο σπίτι τους. Κανένας από αυτούς δεν αδικήθηκε επομένως. Το ότι έπρεπε (κάποιοι από αυτούς) να παρακολουθήσουν σελετε (αν και όπως είπα άδικο κατά τη γνώμη μου) ίσως έπρεπε να κατηγορήσουν τις σχολές τους που δεν προέβλεψαν την εκπαίδευση παρά κάποιους άλλους.
Αν ξέρεις κανέναν αδιόριστο προ 2000 πέστο και σε μένα. Μάλιστα υπήρξε διαγωνισμός ΑΣΕΠ (δεν είμαι σίγουρος για την ημερομηνία. 2002? 2004?) που ζητούσαν περίπου 900 ή 1000 της πληροφορικής και οι υποψήφιοι ήταν λιγότεροι. Και μάλιστα οι επιτυχόντες ήταν λιγότεροι από 500. Μπορείς να το βρεις εύκολα αυτό αν το ψάξεις.

4) Όταν μιλάμε για μαθηματικούς που διορίστηκαν με μεταπτυχιακά (και δεν ήταν λίγοι) μιλάμε κυρίως για ματαπτυχιακά στο εξωτερικό (Αγγλία κυρίως) αφού στην Ελλάδα απλά ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ. Σε καμία των περιπτώσεων δεν ισχύει αυτό που ισχυρίζεσαι. Αυτό που λες ότι πήραν μεταπτυχιακά και διδακτορικά της πλάκας που δεν ξέρω με ποιον τρόπο έγραφε πάνω πληροφορική, αν έγινε, έγινε πολύ αργότερα (και ο νόμος για διορισμούς με μεταπτυχιακά δεν ίσχυε. νομίζω καταργήθηκε μετά το 1998? 2000? )
Μήπως μπορείς να μου αναφέρεις κάποια συγκεκριμένα τέτοια αστεία μεταπτυχιακά (όπως λες) και πότε ξεκίνησαν αυτά? Θα με ενδιέφερε να μου πεις κάποιο συγκεκριμένο.

Φυσικά μετά το 2000 που κάθε πόλη και χωριό απέκτησε μία ή περισσότερες σχολές πληροφορικής ήρθε ο κορεσμός.

Δεν αποκλείω καθόλου (Ελλάδα είμαστε) να υπήρξαν πολλά σεμινάρια της πλάκας και πλαστές βεβαιώσεις σεμιναρίων που κάποιοι τα χρησιμοποίησαν για να διοριστούν. Δεν το έψαξα ποτέ και δεν γνωρίζω κάποιους με πλαστά χαρτιά. Πιθανότατα υπάρχουν μάλλον και προφανώς έπρεπε να ανακαλυφθούν και να διωχτούν με τις κλωτσιές.

Καλά είναι όμως να μην τσουβαλιάζουμε τους πάντες μόνο και μόνο γιατί ακούσαμε κάτι, γιατί υπάρχουν αρκετοί που και δύσκολα μεταπτυχιακά έκαναν (με πολύ κόπο και χρήμα σε εποχές που η λέξη μεταπτυχιακό ήταν άγνωστη στην Ελλάδα) αλλά και ασχολουται επαγγελματικά 20+ χρόνια με την Πληροφορική.
Ε δεν θα βγουν άχρηστοι όλοι επειδή  κάποιους τους συμφέρει, ούτε και φυσικά θα πάρουν μετάταξη για να βολευτεί κάποιος άλλος νεότερος επειδή δεν θέλει να πάει σε 2 σχολεία.
Ακόμη και έναν μαθηματικό με μόνο σεμινάρια να πάρεις, αν δεν έχει στο σχολείο του κενές ώρες μαθηματικών τι πρέπει να κάνει?
Να πάει σε 2 σχολεία για να μην πάει σε 2 ένας που διορίστηκε μετά 10 χρόνια? Ειλικρινά, εσείς τι θα κάνατε στη θέση του?
Αν έχει αδιάθετες ώρες μαθηματικών πάντως καλά είναι να βοηθήσει το συνάδελφο και να τις πάρει. Με συνενόηση και καλή διάθεση πρέπει να αντιμετωπίζουμε τα πάντα. Και όχι φύγε εσύ, να μπω εγώ.


 


Σελίδες: 12345

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161407
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 555
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 471
Σύνολο: 489

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.057 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.