*

Αποστολέας Θέμα: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου  (Αναγνώστηκε 78539 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος miltos74

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #168 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 01:53:04 πμ »
giorgos0714

Νοεμβριος 1999.

Μου τηλεφώνησαν από Βθμια Αρκαδίας να παω αναπλήρωση στα Τρόπαια άρκαδίας.
Ειμαι ΠΕ03 χωρις να εχω τοτε ουτε τις ωρες σεμιναριων που εκανε η Μαθηματικη Εταιρία ούτε μεταπτυχιακο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:16:17 »

Αποσυνδεδεμένος miltos74

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #169 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 02:02:40 πμ »
Γενικά πάντως υπάρχει παιδιά εσφαλμένη εικόνα των αναθέσεων.

Εάν οι αναπληρωτες πιστευετε ότι δεν διοριζετστε γιαυτο κανετε λάθος.

Εδω μιλαμε για ωρες που περισσεύουν απο τους μονιμους και ειναι λιγες. Δεν θα εστελνε ετσι κιαλλιως αναπληρωτη για αυτες...
Και εαν εστελνε θα τον εστελνε σε 3 με 4 σχολεια να συμπληρωσει ωραριο...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 07, 2014, 09:57:29 πμ από Stelios »

Αποσυνδεδεμένος anapli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 200
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #170 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 02:10:02 πμ »
Perastikos.... 

οι εταιρείες πληροφορικής από 1988-1998 (δηλ. τη χρυσή δεκαετία φαγοποτιού στην Ελλάδα από τα τότε Μεσογειακά προγράμματα) στηρίζονταν σε πολύ μεγάλο ποσοστό σε πτυχιούχους άλλων ειδικοτήτων ειδικά μαθηματικών. Λίγοι ήταν οι πτυχιούχοι πληροφορικής, διότι οι περισσότεροι έκαναν μεταπτυχιακά στο εξωτερικό και στη συνέχεια παρέμεναν εκεί. Οι περισσότεροι πτυχιούχοι πληροφορικής μετά το 95 άρχισαν να ενδιαφέρονται για εταιρείες πληροφορικής (εννοείται ότι υπήρχαν και κάποιοι που άνοιξαν δικές τους εταιρείες - αλλά ήταν μειοψηφία) και για την εκπαίδευση.   Εδώ θα προσθέσω, ότι οι απόφοιτοι πληροφορικής των ΤΕΙ συνειδητοποίησαν πρώτοι τη εναλλακτική της εκπαίδευσης (γι αυτό και οι ΣΕΛΕΤΕ ήταν γεμάτες από αυτούς), εν αντιθέσει με τους πτυχιούχους πληροφορικής των ΑΕΙ που έψαχναν στον ιδιωτικό τομέα.

...και κάτι άλλο.....
Πριν "οριστικοποιηθεί" σαν "αυτόνομη" επιστήμη η Πληροφορική, υπήρχαν μόνο μεταπτυχιακά στη Πληροφορική στο εξωτερικό. Γνωρίζετε, ότι προαπαιτούμενο για εγγραφή σε πολλά από αυτά τα μεταπτυχιακά ήταν να είσαι απόφοιτος μαθηματικής ή φυσικής και μόνο; 

Καλώς ή κακώς η επιστήμη των μαθηματικών και η επιστήμη της πληροφορικής είναι στενά συνδεδεμένες....
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 07, 2014, 02:17:34 πμ από anapli »

Αποσυνδεδεμένος giorgos0714

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #171 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 02:17:07 πμ »
giorgos0714

Νοεμβριος 1999.

Μου τηλεφώνησαν από Βθμια Αρκαδίας να παω αναπλήρωση στα Τρόπαια άρκαδίας.
Ειμαι ΠΕ03 χωρις να εχω τοτε ουτε τις ωρες σεμιναριων που εκανε η Μαθηματικη Εταιρία ούτε μεταπτυχιακο.

Δεν αμφισβητώ αυτό που λες αν και πρώτη φορά ακούω παρόμοιο περιστατικό.
Ο νόμος έλεγε ότι μπορεί να διοριστεί μόνο όποιος έχει είτε αρκετές ώρες σεμινάρια είτε μεταπτυχιακό και κάπου τότε καταργήθηκε και αυτό.
Συμφωνούμε σε αυτό νομίζω.

Αλλά για να καλέσουν ΠΕ03 για αναπληρωτή νομίζω ότι δείχνει ότι ακόμη και τότε υπήρχε έλλειψη σε πληροφορικούς.

Το 1999 ήταν η χρονιά που με 6 μόρια ερχόσουν στο σπίτι σου μέσα στην πόλη Τόσες πολλές θέσεις υπήρχαν στις πόλεις μέσα (λόγω των πρώην ΤΕΕ κυρίως).
Μακάρι να ήταν έτσι και τώρα για τους νεώτερους.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:16:17 »

Αποσυνδεδεμένος miltos74

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #172 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 02:20:33 πμ »
δεν εχω λόγο να πω ψεματα.  :) :)

σωστα οντως υπήρχε. ηταν η εποχη που τα μαγαζακια που πουλαγαν Η/Υ ηταν περισσότερα και απο τα περίπτερα στις γειτονιές ...

Αποσυνδεδεμένος giorgos0714

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #173 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 02:32:37 πμ »
δεν εχω λόγο να πω ψεματα.  :) :)

σωστα οντως υπήρχε. ηταν η εποχη που τα μαγαζακια που πουλαγαν Η/Υ ηταν περισσότερα και απο τα περίπτερα στις γειτονιές ...

Ναι φυσικά και δεν αμφισβητώ.  :)

Ήταν επίσης η εποχή που σε παρακαλούσαν από 100 σχολές (ΙΕΚ, ΚΕΚ, ΕΛΚΕΠΑ, ιδ. σχολές, δημ. σχολές κτλ κτλ) να διδάξεις πληροφορική :).

Ο καθηγητής πληροφορικής ήταν περιζήτητος από παντού. Ωραίες εποχές.


Αποσυνδεδεμένος miltos74

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #174 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 02:39:34 πμ »
Αν και είμαστε off topic όντως οι της πληροφορικής ήταν από τους μουράτους τότε και ο ιδιωτικός τομέας έδινε χρήμα.
 Τώρα ομως είδες που φτάσαμε. Να με βολευει να παρω ας πουμε τη φυσική εγω σαν ειδ/τα αλλα μην μου παρεις εσυ τα μαθηματικά.

Ψάχνουμε να βρουμε χαλικακια να χτίσουμε τη ζωή μας πάνω τους, νομίζοντας οτι θα μας παράσχουν σιγουριά.

Βλακείες κάποια στιγμή όλες οι ειδ/τες θα τρεχουν να συμπληρώσουν απο εδώ και απο κει. Και πιο πολύ θα κακοφανεί σε εμας και στους 02. Οι κατα πολλούς λεγόμενες μη βασικές το έχουν παθει εδω και χρονια, το εχουν συνηθίσει. 

Αποσυνδεδεμένος giorgos0714

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #175 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 02:48:02 πμ »
Αν και είμαστε off topic όντως οι της πληροφορικής ήταν από τους μουράτους τότε και ο ιδιωτικός τομέας έδινε χρήμα.
 Τώρα ομως είδες που φτάσαμε. Να με βολευει να παρω ας πουμε τη φυσική εγω σαν ειδ/τα αλλα μην μου παρεις εσυ τα μαθηματικά.

Ψάχνουμε να βρουμε χαλικακια να χτίσουμε τη ζωή μας πάνω τους, νομίζοντας οτι θα μας παράσχουν σιγουριά.

Βλακείες κάποια στιγμή όλες οι ειδ/τες θα τρεχουν να συμπληρώσουν απο εδώ και απο κει. Και πιο πολύ θα κακοφανεί σε εμας και στους 02. Οι κατα πολλούς λεγόμενες μη βασικές το έχουν παθει εδω και χρονια, το εχουν συνηθίσει.

Ναι συμφωνώ απόλυτα.
Αυτά είναι παιχνίδια του υπουργείου για να τη βγάλουν όσο το δυνατόν πιο ανέξοδα και να διορίσουν όσο το δυνατόν λιγότερο κόσμο. Και εμείς τσιμπάμε τόσο εύκολα, που προσπαθούμε να φάμε ο ένας τον άλλον. Δεν δυσκολεύεται καθόλου το υπουργείο να μας περάσει το Διαίρει και Βασίλευε.

Όσο για τη Πληροφορική ήταν όντως χρυσές εποχές και είμασταν περιζήτητοι. Και στα σχολεία (λόγω παντελούς έλλειψης υποδομών) αρχικά τραβήξαμε πολύ κουπί. Αλλά για να λέμε και τα στραβά μας, στη συνέχεια υπήρξαν πάρα πολλά φαινόμενα του τύπου "παιδιά μπείτε στο Internet και κάνετε ότι θέλετε"...

Και ζητώ συγγνώμη για τα off-topic από όλους τους υπόλοιπους.

Αποσυνδεδεμένος jfk1976

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #176 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 04:34:22 πμ »
Η ΕΜΕ ήδη έχει πατήσει πόδι και παλαιότερα (το 2005) για το θέμα των υποχρεωτικών μετατάξεων των καθηγητών πληροφορικής με πτυχίο μαθηματικών. Τους θεωρούσε πληροφορικούς και τέλος.....

Ε τότε ας τους ξεμπροστιάσουμε με ανακοινώσεις των συλλόγων Πληροφορικής. Εαν θέλουν να μην έχουν οι Πληροφορικοί β ανάθεση τα Μαθηματικά ας δεχτεί η ΕΜΕ και ας προωθήσει το υπουργείο ρύθμιση ώστε να μεταταγούν στον κλάδο τους οι καθηγητές ΠΕ19 που δεν έχουν πτυχίο Πληροφορικής..

Αποσυνδεδεμένος jfk1976

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #177 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 05:04:20 πμ »
Και από τις δυο πλευρές ακούγονται αστεία επιχειρήματα. Το ορθό είναι ο καθένας να διδάσκει το αντικείμενο που σπούδασε, άσχετα με τη συνάφεια των αντικειμένων. Περίπου το 1/3 των μαθημάτων σε αρκετά τμήματα πληροφορικής είναι μαθηματικά ή στατιστική, ωστόσο αντιμετωπίζονται από άλλη οπτική σε σχέση με έναν μαθηματικό.

Από την άλλη βέβαια κάποια στιγμή οι εκατοντάδες μαθηματικοί που εδώ και πάνω από 15 χρόνια κατέχουν οργανικές θέσεις ΠΕ19 πρέπει να μεταταχθούν στον κλάδο τους. Είναι αστεία τα επιχειρήματα "δεν υπήρχαν καθηγητές", "οι πληροφορικοί προτιμούσαν τις εταιρείες" κλπ. Μα αφού οι πληροφορικοί ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ  να κάνουν αίτηση για πολλά χρόνια, ενώ οι μαθηματικοί με σεμινάρια είχαν δικαίωμα. Θα έλεγα ότι πέρα από διάφορες συντεχνίες και μαγαζάκια (βλέπε ΕΜΕ και ΕΕΦ) που τα οικονόμησαν χοντρά από τα σεμινάρια της ντροπής και οι ίδιες οι εταιρείες πληροφορικής δεν θέλανε να δοθεί δικαίωμα διορισμού στους πληροφορικούς, για να μην υπάρξουν μαζικές παραιτήσεις από τις εταιρείες και δεν βρίσκουν πληροφορικούς. Αντίθετα λοιπόν από ότι γράφτηκε οι πτυχιούχοι πληροφορικής έδωσαν αγώνα για να μπορούν να διορίζονται με πολλές και μαζικές κινητοποιήσεις για αρκετά χρόνια, γεγονός που απορρίπτει τους ισχυρισμούς αρκετών. Να μην αναφερθώ σε αστεία μεταπτυχιακά και διδακτορικά που βάζαν τον τίτλο πληροφορική μόνο και μόνο για να δίνουν το δικαίωμα διορισμού. Κι εγώ μπορεί να κάνω διδακτορικά στο δίκαιο του ηλεκτρονικού εμπορίου, ή στο δίκαιο ηλεκτρονικών συναλλαγών, αλλά αυτό δεν με κάνει δικηγόρο, ούτε θα μπορώ να ασκώ το επάγγελμα του δικηγόρου. Και ένας δάσκαλος που έκανε πχ διδακτορικό στο αντικείμενο της διδακτικής της πληροφορικής, κάλλιστα μπορεί να διδάξει το αντίστοιχο μάθημα (διδακτική της πληροφορικής) σε ένα τμήμα ΑΕΙ πληροφορικής, αλλά επίσης δικαιότατα δεν μπορεί να διοριστεί ως ΠΕ19, γιατί δεν κατέχει την επιστήμη της πληροφορικής, όπως δεν την κατέχει κανένας από τους εκατοντάδες με σεμινάρια ή μεταπτυχιακά και διδακτορικά. Και αυτό απαντάει σε κάποιους γιατί ένας μέλος ΔΕΠ σε τμήμα πληροφορικής, χωρίς βασικό πτυχίο δεν μπορεί να διδάξει σε σχολείο. Γιατί πολύ απλά στα σχολεία ένας εκπαιδευτικός ενός κλάδου πρέπει να έιναι σε θέση να διδάξει όλα τα μαθήματα του κλάδου, ενώ ένα μέλος ΔΕΠ πανεπιστημίου διδάσκει ένα πολύ συγκεκριμένο και μικρό υποσύνολο. πχ σε ένα τμήμα φιλολογίας μπορεί ένας μαθηματικός να διδάσκει στατιστική, αλλά σίγουρα δεν μπορεί να διοριστεί ως φιλόλογος σε σχολείο και δικαίως.

Τέλος για τον Landau. Όλες οι επιστήμες κατάγονται από μία και μοναδική επιστήμη: τη Φιλοσοφία. Επομένως αντί να έχουμε δεκάδες κλάδους να έχουμε ένα τμήμα φιλοσοφίας και να διορίζονται οι απόφοιτοι μόνο του συγκεκριμένου τμήματος, οι οποίοι και θα διδάσκουν όλα τα μαθήματα. Εκτός από τη φιλοσοφία, καμία άλλη επιστήμη δεν προέρχεται από παρθενογένεση και καμία δεν είναι ανεξάρτητη. Όλες έχουν επιρροές και κοινά υποσύνολα με άλλες επιστήμες. πχ η παιδαγωγική (αναφέρομαι στους δασκάλους) βασίζεται πάρα πολύ στην ψυχολογία. Όλες οι διδακτικές θεωρίες έχουν διατυπωθεί από ψυχολόγους ή ψυχιάτρους, επομένως στα δημοτικά να διδάσκουν οι ψυχολόγοι και οι ψυχίατροι. Χάνουμε  την ουσία όμως έτσι.  Διότι η κάθε επιστήμη από διαφορετική σκοπιά μπορεί να χρησιμοποιεί ένα γνωστικό αντικείμενο, δηλαδή ένα τμήμα μιας επιστήμης.

Το παραπάνω κείμενο πρέπει να διαβαστεί από πολλούς να διαδωθεί!
έτσι όπως τα λέει ο perastikos_kav είναι τα πράγματα..
Θυμάμαι πριν το 2000 ένας Πληροφορικός για να διοριστεί καθηγητής έπρεπε να παρακολουθήσει ΣΕΛΕΤΕ. Αντίθετα ένας Φυσικός με διδακτική στην Φυσική είχε την "παιδαγωγική επάρκεια" να διδάξει Πληροφορική επειδή είχε κάνει μάθημα διδακτική της Φυσικής (το ίδιο και ένας μαθηματικός). Φυσικά ύστερα από δικαστήρια και πιεσεις από το 2000 και μετά μπορούσαν να διοριστούν οι Πληροφορικοί σαν καθηγητές Πληροφορικής. Και το 2004 αποφάσισε το υπουργείο και σταμάτησε τον διορισμό των μη πτυχιούχων Πληροφορικής στον κλάδο ΠΕ19..

Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι  8)


Αποσυνδεδεμένος giorgos0714

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #178 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 05:28:46 πμ »
Αν και ξεφύγαμε πολύ, για να μην λέγονται και πάλι μισές αλήθειες, μιας και πρέπει να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι (πολύ επιτυχημένο αυτό  ;D ;D, πρέπει να κρατήσουμε ζωντανή τη φαγωμάρα, μη τυχών και ενωθούμε), οι σωστές ημερομηνίες είναι αυτές:

"Με την απόφαση 3470/1999 του Συμβουλίου της Επικρατείας που εκδόθηκε επί της αιτήσεως ακυρώσεως διατάξεων του ΠΔ 118/1995 την οποία είχε ασκήσει ο ΣΠΕΥΠΚ και μεμονωμένα μέλη του, κρίθηκε ότι: «οι πτυχιούχοι ΑΕΙ της ημεδαπής ή της αλλοδαπής που έχουν πτυχίο πληροφορικής  προτάσσονται στους πίνακες διοριστέων και προηγούνται κατά τον διορισμό σε θέσεις του κλάδου ΠΕ19 πληροφορικής πτυχιούχων ΑΕΙ, των πτυχιούχων ΑΕΙ άλλων κλάδων»
Έτσι, ήδη από το 1999, είχε κριθεί δικαστικά το θέμα της παιδαγωγικής επάρκειας ορισμένων πτυχιούχων Πληροφορικής καθώς και η απόλυτη προτεραιότητα όλων των πτυχιούχων Πληροφορικής κατά τους διορισμούς έναντι των μη πτυχιούχων Πληροφορικής"
('Ενωση Πληροφορικών Ελλάδος http://www.epe.org.gr)


Όσο για το αν υπάρχουν αδικημένοι προ 2000 και αν υπήρχαν θέσεις και ελλείψεις:

ΑΣΕΠ 2000 ΠΕ19/20
Θέσεις: 1652   Αιτήσεις: 1458  Επιτυχόντες: 555

Ας ανοίξουμε ένα άλλο topic να πηγαίνουν οι ΠΕ19/20 να ξεκατινιάζονται μεταξύ τους εκει  :D :D
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 07, 2014, 07:52:46 πμ από giorgos0714 »

Αποσυνδεδεμένος Αστερόσκονη

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 38
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #179 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 06:11:32 πμ »
...Όσο για τη Πληροφορική ήταν όντως χρυσές εποχές και είμασταν περιζήτητοι. Και στα σχολεία (λόγω παντελούς έλλειψης υποδομών) αρχικά τραβήξαμε πολύ κουπί. Αλλά για να λέμε και τα στραβά μας, στη συνέχεια υπήρξαν πάρα πολλά φαινόμενα του τύπου "παιδιά μπείτε στο Internet και κάνετε ότι θέλετε"...
Τώρα δηλαδή έχουν εκλείψει αυτά τα φαινόμενα και γίνεται πάντα κανονικό μάθημα; :o ;D
Θα έλεγα ότι η χρυσή εποχή συνεχίζεται, αν συνυπολογίσει κανείς και τη μείωση των 3 ωρών στο ωράριο του υπεύθυνου εργαστηρίου. Άραγε πόση παραπάνω δουλειά κάνει ο υπεύθυνος εργαστηρίου Πληροφορικής από άλλους συναδέλφους του που ξοδεύουν πολλές ώρες για εργασίες του σχολείου, όπως π.χ. η εκπόνηση του ωρολογίου προγράμματος, η καταγραφή των πρακτικών, τα μισθοδοτικά κλπ.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 07, 2014, 06:31:04 πμ από Αστερόσκονη »

Αποσυνδεδεμένος giorgos0714

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #180 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 06:28:10 πμ »
Τώρα δηλαδή έχουν εκλείψει αυτά τα φαινόμενα και γίνεται πάντα κανονικό μάθημα; ;D

Είπα ότι έχουν εκλείψει?
Πάντα θα υπάρχουν και τέτοια και όχι μόνο από πληροφορικούς  ;).

Αποσυνδεδεμένος giorgos0714

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #181 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 07:01:50 πμ »
Τώρα δηλαδή έχουν εκλείψει αυτά τα φαινόμενα και γίνεται πάντα κανονικό μάθημα; :o ;D
Θα έλεγα ότι η χρυσή εποχή συνεχίζεται, αν συνυπολογίσει κανείς και τη μείωση των 3 ωρών στο ωράριο του υπεύθυνου εργαστηρίου. Άραγε πόση παραπάνω δουλειά κάνει ο υπεύθυνος εργαστηρίου Πληροφορικής από άλλους συναδέλφους του που ξοδεύουν πολλές ώρες για εργασίες του σχολείου, όπως π.χ. η εκπόνηση του ωρολογίου προγράμματος, η καταγραφή των πρακτικών, τα μισθοδοτικά κλπ.

Σε αυτό που λες έχεις 1000% άδικο!
Πλέον δεν υπάρχει καμία μείωση ωραρίου για τους υπεύθυνους εργαστηρίου (στα ΕΠΑΛ τουλάχιστον). Ούτε κατά μία ώρα. Ίσχυε πριν από χρόνια, αλλά μόνο αν είχες 21 ώρες ήταν μείον τρεις. Έπεφτες στις 18. Αλλά όταν πήγαινες στις 19 ώρες, πάλι στις 18 έπεφτες!

Κατά δεύτερον δεν φαντάζεσαι πόση δουλειά έχει ένα εργασηριο. Έχω χάσει αμέτρητες ώρες προσωπικά να κάνω format τα παμπάλαια μηχανήματα, να αντικαθιστώ και να σετάρω χαλασμένες κάρτες και να εγκαθιστώ προγράμματα. Όταν έχεις υπολογστές 15ετίας λογικό είναι καθημερινά να προκύπτουν διάφορα.
Φυσικά είναι και οι εξτρά δουλειές που αναφέρεις (π.χ. υπεύθυνος τμήματος, εφημερίες κτλ) από τις οποίες  πάλι δεν απαλλάσεσαι. Να μη πούμε για άλλα εξτρα που αφορούν τη μηχανογράφηση του σχολείου. Όσο για τους καθηγητές και μαθητές που έχουν φέρει χαλασμένους υπολογιστές στο σχολείο για φτιάξιμο, άστο και αυτό...

Θα έπρεπε το υπουργείο να έχει ειδική υπηρεσία ή να πληρώνει εταιρεία που να ασχολείται με το service των εργαστηρίων. Αντ' αυτού υπάρχουν κάτι κορόϊδα...

Οπότε άστο καλύτερα.  Είναι κάτι που προφανώς δεν το έχεις κάνει και δεν ξέρεις. Ας πούμε ότι δεν το είπες  :D

Τώρα πάντως τσουβαλιάζεις εσύ τους πάντες. Το "χρυσές εποχές" (και όχι χρυσές δουλειές) πήγαινε αλλού. Στη ζήτηση. Και όχι με την ένοια που το θέτεις.

« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 07, 2014, 07:58:18 πμ από giorgos0714 »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159587
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 386
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 24
Επισκέπτες: 327
Σύνολο: 351

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.