*

Αποστολέας Θέμα: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου  (Αναγνώστηκε 78531 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 860
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #210 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 03:14:40 μμ »
όση σχέση έχουν οι πε19-20 με την μαθηματική παιδεία τόση σχέση έχουν και η συντριπτική πλειονότητα των μηνυμάτων με το θέμα του νήματος.

γιατί δεν πάτε να τα πείτε κάπου αλλού, εδώ είναι για τα μαθηματικά γυμνασίου....σοκ ε ?

επιτελους και ενας μαθηματικος να απορει με τα επιχειρηματα των μαθηματικων περι 3ωρου μειωσης για τα εργαστηρια πληροφορικης, περι φορτου για το ωρολογιο προγραμμα και αλλα παρομοια αστεια. 

όση σχέση έχουν οι πε03 με την Γεωγραφια και την Φυσικη αλλη τοση σχεση εχουν οι πε19-20 με τα μαθηματικα. σοκ ε?
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:48:44 »

Αποσυνδεδεμένος giorgos0714

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #211 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 03:25:35 μμ »
Απαντάω μία μία στις δικές σου ανακρίβειες
1. Στο τμήμα που σπούδασα εγώ, από το 1993 υπήρχαν τρία μαθήματα διδακτικής της πληροφορικής (δύο υποχρεωτικά, ένα επιλογής) με μικροδιδασκαλίες σε σχολείο της Θεσσαλονίκης.

2. . Μέχρι και το 2000 επαναλαμβάνω ότι οι πτυχιούχοι Πληροφορικής ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ δικαίωμα να υποβάλλουν, ούτε αίτηση για αναπληρωτές (με εξαίρεση ένα σχολικό έτος στο ενδιάμεσο, όπου πρόλαβαν και διορίστηκαν κάποιοι πτυχιούχοι), αλλά εσύ γνωρίζεις ότι δεν ενδιαφέρονται. Όλες τις άλλες επιλογές τις έκαναν , ακριβώς επειδή ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΤΑΝ η δυνατότητα εργασίας στην εκπαίδευση.

3. Ανήκω σε αυτή τη χρονολογική κατηγορία που αναφέρεις και υπηρετώ 11η σχολική χρονιά φέτος μακριά από το σπίτι μου, 11 χρόνια στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ, ενώ οι συνάδελφοι, χωρίς βασικό πτυχίο έχουν καπαρώσει τις οργανικές στην περιοχή δοιρισμού μου. Έχω υποχρεωθεί 5 σχολικά έτη να υπηρετήσω σε διαφορετική περιοχή από αυτή του διορισμού μου για να συμπληρώσω το ωράριο μου. Σαν και μένα γνωρίζω δεκάδες πρώην συμφοιτητές μου και άλλες δεκάδες συναδέλφους στην περιοχή που υπηρετώ.  Περιττό να αναφέρω ότι τουλάχιστον στην περιοχή μου, το 100% όσων μετατάχθηκαν στην πρωτοβάθμια είναι πτυχιούχοι πληροφορικής, γιατί δεν είχαν οργανική, ενώ όσοι δεν έχουν βασικό πτυχίο, είναι ήρεμοι και εργασιακά εξασφαλισμένοι στην οργανική τους

4. Έχω γνωρίσει καμιά 20ρια μαθηματικούς που εργάζονται ως πληροφορικοί. Από αυτούς οι 4 έχουν μεταπτυχιακό και οι υπόλοιποι σεμινάρια. Από τους 4 και οι 4 έχουν κάνει μεταπτυχιακό στα πληροφοριακά συστήματα. Αλλά και οποιοδήποτε μεταπτυχιακό να είχαν κάνει ακόμα και στο ΜΙΤ δεν έχει σημασία, γιατί πολύ απλά το μεταπτυχιακό δεν δίνει τα δικαιώματα άσκησης επαγγέλματος σε οποιαδήποτε επιστήμη. Προσωπικά μπορώ κάλλιστα με αυτό που ασχολούμαι αυτή τη στιγμή να ξεκινήσω του χρόνου διδακτορικό σε ένα τμήμα ψυχολογίας ή στο τμήμα του Βόλου  για την ειδική αγωγή, αφού ασχολούμαι με κάτι που άπτεται της ειδικής αγωγής. Δε σημαίνει όμως και δικαίως ότι έχω οποιοδήποτε εργασιακό δικαίωμα πάνω σε αυτές τις επιστήμες, γιατί πολύ απλά ΔΕΝ ΤΙΣ ΚΑΤΕΧΩ. Το επαναλαμβάνω οι μεταπτυχιακές σπουδές δίνουν εμβάθυνση σε ένα πολύ περιορισμένο υποσύνολο μιας επιστήμης και σε καμία περίπτωση κάποιος δεν αποκτά συνολική γνώση μιας επιστήμης.

Θέλω να μου απαντήσεις τα εξής:
1. Πως γίνεται οι ικανότατοι συνάδελφοι, χωρίς βασικό πτυχίο, να προτιμούν σε συντριπτικό ποσοστό τα Γυμνάσια και να αποφεύγουν όπως ο διάολος το λιβάνι τα ΕΠΑΛ και τα Γενικά Λύκεια;
2. Γιατί δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση στις Εφαρμογές Η/Υ όταν βρίσκονται σε ΕΠΑΛ και αποφεύγουν να αναλάβουν πχ τα Προγραμματιστικά Εργαλεία Διαδικτύου, τις Βάσεις Δεδομένων ή το Δομημένο Προγραμματισμό, αφού έκαναν τόσο φοβερά μεταπτυχιακά και την κατέχουν την επιστήμη πλήρως;

Εγώ επαναλαμβάνω ότι ένα λάθος δε διορθώνεται με νέο λάθος (Β αναθέσεις) και οι απόψεις μου είναι ξεκάθαρες:
 Ο καθένας διδάσκει μόνο μαθήματα του βασικού του πτυχίου. Αυτό σημαίνει ότι καταργούνται οι Β αναθέσεις για όλους και ο καθένας γυρίζει στον κλάδο του.  Να τεθεί μόνο ένα κριτήριο για πολύ μικρά σχολεία νησιών (πχ γυμνάσια με κάτω από 30 μαθητές σε απομακρυσμένα νησιά), όπου θα επιτρέπονται οι Β αναθέσεις γιατί είναι πραγματικά δυσβάσταχτο οικονομικά να υπάρχουν 30 διδάσκοντες.

1. Εγώ αναφέρομαι στις σχολές που υπήρχαν (ηράκλειο-πάτρα) όταν μπήκε η Πληροφορική στα σχολεία. Μάλλον για να λες από το 93 θα είναι από τα τμήματα που έγιναν από το 93 και μετά? Και είχαμε απόφοιτους από το 97? Ποιο είναι το τμήμα σου?

2. Δεν είπα ότι δεν ενδιαφονταν όλοι. Είπα ΚΑΠΟΙΟΙ δεν ενδιαφέρονταν. Και αναφέρομαι στην περίοδο 92-96. Και ξέρω αρκετούς.Επίσης έχω αρκετούς συναδέλφους που διορίστηκαν προ του 2000.

3. Φυσικά και είναι αυτοί που πήγαν στα Δημοτικά οι περισσότεροι απόφοιτοι πληροφορικής. Αφού από το 99 και μετά μόνο απόφοιτοι πληροφορικής διορίστηκαν (και καλά έκαναν). Και για να λες για 11 χρόνια διορίστηκες το 2003? Δυστυχώς φούλαρε μετά. Κάθε χωριό και τμήμα πληροφορικής. Μόνο στη Θεσσαλονίκη έχει 3. Μετά πάμε Σέρρες-Καβάλα-Κοζάνη-Καστοριά-Άρτα κτλ κτλ κτλ. Δεν θα φουλάρει?

4. Αν π.χ. αύριο το υπουργείο βάλει στο σχολείο μάθημα Μετεωρολογίας τι πρέπει να γίνει? Δεν θα το πάρουν κάποιοι που έχουν π.χ. μεταπτυχιακό μετεωρολογίας? Μέχρι να δημιουργηθούν σχολές μετεωρολόγων και να βγουν απόφοιτοι από εκεί? Δεν υπάρχει τίποτα στο παράδοξο σε αυτό. Όταν υπάρχουν ελλείψεις καλύπτονται με άλλο τρόπο. Τόσο απλά. Όσο για τα στατιστικά σου, εγώ σε όσους έχω γνωρίσει το 80% είχε μεταπτυχιακό στο εξωτερικό. Τα προσωπικά στατιστικά δεν μετράνε. Το δείγμα είναι μικρό που λένε και οι μαθηματισκοί.
Και ακόμη περιμένω να μου πεις ποια είναι τα μεταπτυχιακά της πλάκας που απλά έγραφαν πληροφορική (προ 2000 μιλάμε πάντα).

Και σου απαντάω στις ερωτήσεις σου:

1) Τραγικό αύτο που λες. Δεν ισχύει. Ξέρω πολλούς σε ΕΠΑΛ. Και ξέρω και απόφοιτους πληροφορικής που παρακαλάνε για γυμνάσιο (το θεωρούν πιο εύκολο)
2) Τραγικό αυτό που λες. Δεν ισχύει. Όσους ξέρω κάνουν τα δυσκολότερα μαθήματα.

Ίσως να ισχύουν αυτά για κάποιον που γνώρισες προσωπικά.
Και εγώ 3 που έχω γνωρίσει και ανήκουν στην "χρυσή" φουρνιά του πρώτου τμήματος Πληροφορικής (Ηράκλειο) είναι τεμπέλαροι του κερατά, πρώτοι στη λούφα και δεν κάνουν ποτέ τίποτα.
Άρα πρέπει να βγάλω και γω κάποιο τραγικό συμπέρασμα σαν τα δικά σου?

Εγώ θα πρότεινα να σταματήσετε τα ξεκατινιάσματα για πράγματα που έγιναν πριν 20 χρόνια και αποτελούν παρελθόν. Αν σας καίει τόσο πολύ ανοίξτε άλλο topic.

Μετά λέμε γιατί όλες οι άλλες κοινωνικές τάξεις βλέπουν τους καθηγητές με μισό μάτι. Εδώ εμείς οι ίδιοι βλέπουμε ο ένας τον άλλον με μισό μάτι. Ηρείνη υμίν. Ή make love not war που λένε και στο χωριό μου.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 07, 2014, 04:00:01 μμ από giorgos0714 »

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #212 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 03:43:12 μμ »
όση σχέση έχουν οι πε03 με την Γεωγραφια και την Φυσικη αλλη τοση σχεση εχουν οι πε19-20 με τα μαθηματικα. σοκ ε?
Φυσική είχαμε αρκετά μαθήματα! Αν είχαμε  καθηγητές θα μπορούσαμε να πάρουμε και κατεύθυνση φυσικής , δεν μπορούσαμε να επιλέξουμε όλα τα μαθήματα γιατί υπήρχαν κενές οργανικές θέσεις σε καθηγητές, για μαθήματα πληροφορικής είχαμε δυο υποχρεωτικά και αρκετά επιλογής τα όποια επέλεγαν οι περισσότεροι… είναι να μην μπλέξεις με τους μαθηματικούς. Παιδαγωγικά μαθήματα μας απαγόρευαν να πάρουμε περισσότερα από 2. Είχαμε και μαθήματα οικονομικού αλλά και εκεί μέχρι 2!. αστρονομία, μετεωρολογία .
Γεωγραφία δεν είχαμε ! Με τους πε04 μας συνδέουν πολλά, έχουμε κοινό παρελθόν , μαζί περάσαμε όλες τις αλλαγές στην παιδεία και το αντικείμενο μας  συνδέεται αρκετά οι φυσικοί ξέρουν και από άξονες συντεταγμένων (Oχ,y,z) παραγώγους, ολοκληρώματα, τριγωνομετρία, εξισώσεις, λογαρίθμους, κ.α εμείς κάνουμε πράξεις και σχήματα.
Με τους πε19 μας χωρίσουν πολλά όπως το 1+1=?
Ένα είναι το πρόβλημα και έχει να κάνει με τους διορισμούς, οι μαθηματικοί και οι πε04 ξεκίνησαν από επετηρίδα και βρήκαν την ευκαιρία να διοριστούν ως πε19 , μετά εμφανίστηκε  ο ασεπ και τώρα το 2014 ανατράπηκαν όλα , μελετήστε τους πίνακες  πε03-19 και θα διαπιστώσετε πως υπάρχει τεράστια διαφορά στην ημερομηνία πτυχίου και στο βαθμό ασεπ.
Η ανεργία είναι το νούμερο ένα πρόβλημα πήραν μόνο 100 μαθηματικούς από τους 4500, υπάρχουν μαθηματικοί με 0 μόρια και πτυχίο το 1980!
Σήμερα δουλεύουν νέοι πε19 και οι μαθηματικοί με επιτυχίες ασεπ  και προϋπηρεσία δεν δουλεύουν  ούτε ως αναπληρωτές.


Αποσυνδεδεμένος miltos74

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #213 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 04:01:19 μμ »
Κώστα στη δική μου σχολη τελος δεκαετιας 80 αρχες 90 ειχαμε fortran pascsal basic.
Απο μαθηματα φυσικής ελαχιστα, και παιδαγωγικά 1 ή 2 επιλογης.
Ειχαμε μετεω/για, αστρονομία και αυτα επιλογης.
οποτε για αλλη μια φορα αναδικνειεται και η διαφοροποίηση των ίδιων τμημάτων σχολών ανα παν/μιο. ;)

Δεν θα με βρεις σύμφωνο στο οτι θα μπορούσαμε να πάρουμε και φυσική κατεύθυνσης όταν δεν μπορούμε να κανουμε όλοι μαθηματικά κατεύθυνσης. :o :o

Δεν ειμαστε σουπερ μαρκετ παιδια. σπουδασαμε συγκεκριμένα πράγματα. το να καναμε και λιγο απο τα αλλα δεν μας δίνει δικαίωμα πανσοφίας. Απλά καποια μαθήματα η κοινή (εαν υπαρχει ) λογική λεει οτι μπορούν να τα διδάξουν καποιες ειδ/τες.
Αυτό πάντα στο δημόσιο τομέα για να βολευτουμε τοσο οι μόνιμοι όσο και η υπηρεσία.

Ας μου πει καποιος ποιός θα πηγαινε το παιδί του σε φροντ/ριο που ο μαθηματικός θα έκανε τη φυσική της κατευθυνσης... ;D ;D

Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Κώστα που λεει οτι το μεγαλο προβλημα ειναι η ανεργία.

Αλλά Κωστα δεν φταιει ο νεος ΠΕ19 στον παλιο 03 για την κατασταση που εχουμε φτασει...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 07, 2014, 04:08:38 μμ από miltos74 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:48:44 »

Συνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 860
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #214 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 04:03:30 μμ »
Φυσική είχαμε αρκετά μαθήματα!

ε και εμεις ειχαμε αρκετα μαθηματα μαθηματικων στο πανεπιστημιο, αρα συμφωνουμε οτι μπορουμε να διδαξουμε τις Β αναθεσεις.

Γεωγραφία δεν είχαμε ! Με τους πε04 μας συνδέουν πολλά, έχουμε κοινό παρελθόν , μαζί περάσαμε όλες τις αλλαγές στην παιδεία και το αντικείμενο μας  συνδέεται αρκετά οι φυσικοί ξέρουν και από άξονες συντεταγμένων (Oχ,y,z) παραγώγους, ολοκληρώματα, τριγωνομετρία, εξισώσεις, λογαρίθμους, κ.α εμείς κάνουμε πράξεις και σχήματα.

αρα γιατι εχετε Β' αναθεση την Γεωγραφια? ξερεις ποσοι Γεωλογοι ειναι αδιοριστοι και ανεργοι εξαιτιας αυτης της στρεβλωσης? τους τρωτε το ψωμι. Το οτι σας συνδεει πολλα με τους ΠΕ04 πολυ ρομαντικο μου ακουγεται. τα πραγματα εχουν εξελιχθει και δεν ειμαστε στο 1980. Στα πανεπιστημια πληροφορικης (ειδικα στα πολυτεχνεια για τους Ηλεκτρολογους Μηχανικους) δεν υπαρχει μονο προγραμματισμος. Ψηφιακα, ηλεκτρονικη, μαθηματικα, ηλεκτρομαγνητισμος και πολλα αλλα.

Με τους πε19 μας χωρίσουν πολλά όπως το 1+1=?

ενταξει, αστειευεσαι ετσι? δεν μας χαλαει αν μας χωριζουν πολλα , αλλα με βαση αυτο καθεσαι και συμπερανες οτι δεν μπορουμε να διδαξουμε μαθηματικα?

Ένα είναι το πρόβλημα και έχει να κάνει με τους διορισμούς, οι μαθηματικοί και οι πε04 ξεκίνησαν από επετηρίδα και βρήκαν την ευκαιρία να διοριστούν ως πε19 , μετά εμφανίστηκε  ο ασεπ και τώρα το 2014 ανατράπηκαν όλα , μελετήστε τους πίνακες  πε03-19 και θα διαπιστώσετε πως υπάρχει τεράστια διαφορά στην ημερομηνία πτυχίου και στο βαθμό ασεπ.
Η ανεργία είναι το νούμερο ένα πρόβλημα πήραν μόνο 100 μαθηματικούς από τους 4500, υπάρχουν μαθηματικοί με 0 μόρια και πτυχίο το 1980!
Σήμερα δουλεύουν νέοι πε19 και οι μαθηματικοί με επιτυχίες ασεπ  και προϋπηρεσία δεν δουλεύουν  ούτε ως αναπληρωτές

τι να πουν και οι Γεωλογοι δηλαδη που τους "τρωτε" την Γεωγραφια.... μηπως δεν εμαθες οτι δεν υπαρχουν λεφτα για προσληψεις αναπληρωτων?  ::)  ::)  ::)
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #215 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 04:11:52 μμ »
Ό,τι του φανεί του λωλοστεφανή...

Αποσυνδεδεμένος miltos74

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #216 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 04:13:55 μμ »
Sliver

Εάν δωσει τις γεωγραφίες στους γεωλόγους θα πρεπει ένας δόλιος από αυτούς να πάει σε 6 επαρχιακά σχολεια.  Αδύνατον να συμβεί. Γιαυτό υπάρχουν οι Β αναθεσεις.

Εαν παρουμε όλοι τις Α αναθεσεις μας μονο θα ειμαστε όλοι σε 2 σχολεία κατελαχιστο και να δω πως θα βγουν τα προγραμματα μετα.

Ξαναλεω ειναι πολλά πράγματα που γίνονται για τη σωστη λειτουργία των σχολειων και το βόλεμα των μονιμων.

Ο θεσμος του αναπληρωτη ποσώς ενδιαφερει στη Α φαση αντιμετώπισης των προβληματων τοσο την υπηρεσια όσο και το μόνιμο προσωπικο.

Οι αναπληρωτες υπαρχουν να καλύπτουν αναγκες εφοσον παιξουν μπαλα πρωτα οι μονιμοι. Οι διαθεσεις βολευουν τους μονιμους...

Αποσυνδεδεμένος giorgos0714

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #217 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 04:23:00 μμ »
Ό,τι του φανεί του λωλοστεφανή...

Πολυ ποιοτική απάντηση.  Τώρα κατάλαβα ότι είσαι πάντα νικητής!!! ΑΗΤΤΗΤΟΣ!!!

Αν θέλεις να το ρίξουμε το επίπεδο εκεί και ακόμη πιο πέρα, μπορούμε να το κάνουμε όποτε θέλεις και σε ότι επίπεδο θέλεις.
Όχι από εδώ όμως γιατί το forum δεν φταίει σε κάτι.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 07, 2014, 04:27:50 μμ από giorgos0714 »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #218 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 04:27:41 μμ »
Οι απαντήσεις σου είναι εκτός θέματος και αυτό ακριβώς σημαίνει και η παραπάνω παροιμία. Αν αυτή η επισήμανση μου σε προσβάλλει και θέλεις να ξεπλύνεις την ντροπή με μονομαχία, μπορείς να μονομαχήσεις με ανεμόμυλους. Εγώ απαντάω σε απόψεις, όχι σε ανθρώπους. Δεν μονομαχώ με κανέναν. Έχετε διαστρεβλώσει κάθε έννοια πραγματικότητας. Προσπαθείτε να κάνετε το άσπρο μαύρο και να μας πείσετε ότι δεν ήταν έγκλημα ο διορισμός εκατοντάδων πτυχιούχων άλλων κλάδων ως ΠΕ 19. Η πραγματικότητα και η κοινή λογική όμως είναι εις βάρος των ισχυρισμών σας.

Αποσυνδεδεμένος giorgos0714

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #219 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 04:31:51 μμ »
Είναι τόσο απλό. Προσφορά και ζήτηση λέγεται.
Όταν δεν υπάρχει αρκετή προσφορά το κενό καλύπτεται με άλλο τρόπο.
Δεν θα το καταλάβεις ποτέ γιατί δεν θέλεις να το καταλάβεις.
Κυνήγα ανεμόμυλους εσύ λοιπόν προσπαθώντας να διώξεις άλλους για να τους πάρεις τη θέση.
Και αν θέλεις και τη δικιά μου, έλα να σου τη δώσω.

Και για να μπούμε και εντός θέματος, στη συγκεκριμένη περίπτωση, στους Μαθηματικούς υπάρχει υπερπροσφορά. Άρα δεν στέκει και η διδασκαλία μαθηματικών από ΠΕ19/20.
Μπορεί να μας συμφέρει αλλά δεν το κατέχουμε όλοι.

« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 07, 2014, 04:43:45 μμ από giorgos0714 »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #220 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 04:43:54 μμ »
Είναι τόσο απλό. Προσφορά και ζήτηση λέγεται.
Όταν δεν υπάρχει αρκετή προσφορά το κενό καλύπτεται με άλλο τρόπο.
Δεν θα το καταλάβεις ποτέ γιατί δεν θέλεις να το καταλάβεις.
Κυνήγα ανεμόμυλους εσύ λοιπόν προσπαθώντας να διώξεις άλλους για να τους πάρεις τη θέση.
Και αν θέλεις και τη δικιά μου, έλα να σου τη δώσω.

Και για να μπούμε και εντός θέματος, στη συγκεκριμένη περίπτωση, στους Μαθηματικούς υπάρχει υπερπροσφορά. Άρα δεν στέκει και η διδασκαλία μαθηματικών από ΠΕ19.
Μπορεί να μας συμφέρει αλλά δεν το κατέχουμε όλοι.

Είναι ακόμα πιο απλό δεν είχαμε προσφορά και ζήτηση, γιατί δεν είχαμε ελευθερία εισόδου των πληροφορικών. Υπήρχε απαγόρευση. Δεν είχαν δικαίωμα, ούτε να καταθέσουν αίτηση οι συνάδελφοι και την ίδια στιγμή έτρεχε η φάμπρικα των σεμιναρίων από την ΕΜΕ και την ΕΕΦ. Είχανε κατακλύσει με διαφημιστικές αφίσες και φυλλάδια τον τόπο. Μόνο με 600.000 δρχ εξασφαλίζεις διορισμό. Πάρε κόσμε. Αυτή ήταν όλη η ιστορία . Οι συντεχνίες που ήδη υπήρχαν στην εκπαίδευση, επειδή είχαν πρόσβαση στη λήψη πολιτικών αποφάσεων απαγόρευαν σε έναν νέο κλάδο να μπει στην εκπαίδευση και ταυτόχρονα οι "ηγεσίες" των ΠΕ 03 και ΠΕ 04 βγάζανε και τρελά χρήματα. Σήμερα λοιπόν η Β ανάθεση είναι το μπούμερανγκ που έκανε τη διαδρομή του και ήρθε να χτυπήσεις αυτούς που το έριξαν. Αυτή είναι η αλήθεια και η μόνη λύση είναι η κατάργηση όλων των β αναθέσεων και ταυτόχρονα ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του, δηλαδή στην ειδικότητα που σπούδασε.

Αποσυνδεδεμένος rollo_tomassi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1402
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #221 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 04:46:06 μμ »
Xαιρομαι λοιπον που συμφωνεις οτι δεν υπαρχει προσφορα ΜΟΝΙΜΩΝ ΠΕ03 να διδαξουν οποτε το κενο καλυπτεται με ΠΕ19, των οποιων τα κενα που αφηνουν στην Αθμια καλυπτονται τζαμπανταν απο το ΕΣΠΑ (85-15).
Τι να κανει το κρατος...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 07, 2014, 04:47:37 μμ από schmeichel3 »

Αποσυνδεδεμένος Μαριος ΠΕ19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #222 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 04:50:02 μμ »
επιτελους και ενας μαθηματικος να απορει με τα επιχειρηματα των μαθηματικων περι 3ωρου μειωσης για τα εργαστηρια πληροφορικης, περι φορτου για το ωρολογιο προγραμμα και αλλα παρομοια αστεια. 

όση σχέση έχουν οι πε03 με την Γεωγραφια και την Φυσικη αλλη τοση σχεση εχουν οι πε19-20 με τα μαθηματικα. σοκ ε?

Εννοείται ότι οι πληροφορικοί έχουν μεγαλύτερη σχέση με τα μαθηματικά αποτι έχουν οι μαθηματικοί με τη φυσική! Για το δεύτερο όμως κουβέντα η ΕΜΕ..για την δεύτερη ανάθεση της φυσικής στους μαθηματικούς(!!!!)..ας είναι καλά η συντεχνία..

Αποσυνδεδεμένος giorgos0714

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« Απάντηση #223 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 04:52:37 μμ »
Περαστικέ, πάλι επανέρχεσαι στα ίδια και το έχουμε παρακουράσει το θέμα.

Σε ρώτησα να μου πεις αν ξέρεις έστω και έναν που πήρε πτυχίο πριν το 2000, ήθελε να πάει στην εκπαίδευση  και δεν διορίστηκε και μάλιστα δεν βρίσκεται δίπλα στο σπίτι του. 
Να μου πεις ένα μεταπτυχιακό προ 2000 που ήταν μούφα (όπως είπες σε ένα μήνυμά σου).
Μόνο αερολογίες και από συγκεκριμένα πράγματα δεν λες τίποτα.

Με στοιχεία και αριθμούς σου απαντάω.
Το 99-00 ήταν τόσα τα κενά που με 6 μόρια βρισκόσουν σε όποιο σημείο της Ελλάδος ήθελες. Το αμφισβητείς?
Στον ΑΣΕΠ του 2000 οι θέσεις ήταν περισσότερες από τις αιτήσεις και πολύ περισσότερες από τους επιτυχόντες. Το αμφισβητείς?

Τζάμπα κουβέντα κάνουμε και μάλιστα εκτός θέματος. Τέλος. Το κουράσαμε χωρίς λόγο.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159562
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 355
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 23
Επισκέπτες: 317
Σύνολο: 340

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.128 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.