29
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Μάιος 25, 2024, 07:11:34 μμ »
Συνάδελφοι νομίζω πως συμφωνούμε απόλυτα στο ότι πρέπει να υπάρχει και ουσιώδης στήριξη από τα μέλη ούτως ώστε τα Δ.Σ. να έχουν μεγαλύτερη δύναμη (και έχω στηλιτεύσει πολλές φορές την αδιαφορία της πλειοψηφίας των αναπληρωτών), όμως θεωρώ πως τον τελευταίο καιρό και οι δύο πλευρές έχουν παραδώσει τα όπλα. Και αυτό δεν μπορεί να έχει μοναδική αιτία την έλλειψη στήριξης από τα μέλη (τόσο μεγαλύτερη ήταν πια στο παρελθόν;), αλλά οφείλεται κυρίως σε άλλους παράγοντες που καλό θα ήταν να μην τους αναπτύξουμε παραπάνω (μπορείτε όμως να τους φανταστείτε).
Εξάλλου υπάρχουν σύλλογοι και σύλλογοι. Δείτε, για παράδειγμα, πώς διεκδικεί η ΠΕΝΑΦΑ. Έχει ήδη κανει αρκετές διά ζώσης συναντήσεις στο Υπουργείο Παιδείας, βγάζει συνεχώς ανακοινώσεις υπενθυμίζοντας τα αιτήματά της τα οποία εντάσονται σε ένα καλά δουλεμένο πλαίσιο διεκδικήσεων για την ενίσχυση του μαθήματος της φυσικής αγωγής (εισαγωγή στο νηπιαγωγείο, αύξηση των ωρών στα δημοτικά και τη δευτεροβάθμια με επιχειρήματα για τη σημασία του μαθήματος στην πρόληψη της παχυσαρκίας, μαθήματα κολύμβησης και ολυμπιακής παιδείας, ίδρυση αθλητικών σχολείων, θέματα ειδικής αγωγής κλπ.) και κάνει συναντήσεις ακόμα και με άλλα κόμματα τα οποία θα μπορούσαν να υιοθετήσουν κάποια από τα αιτήματα στο πρόγραμμά τους. Κατά τη γνώμη μου είναι ένα υπόδειγμα αγωνιστικού συλλόγου και θα έπρεπε να είναι πρότυπο για τους υπόλοιπους.
Είναι άραγε περισσότερο μαχητικοί οι αναπληρωτές ΠΕ11 και λιγότερο "επαναστάτες του καναπέ" από τους δασκάλους; Ή απλώς στο Δ.Σ. βρέθηκαν οι κατάλληλοι άνθρωποι που έχουν όρεξη (ή οποιοδήποτε άλλο κίνητρο) για να εκπροσωπήσουν τον κλάδο τους με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο;
Εξάλλου υπάρχουν σύλλογοι και σύλλογοι. Δείτε, για παράδειγμα, πώς διεκδικεί η ΠΕΝΑΦΑ. Έχει ήδη κανει αρκετές διά ζώσης συναντήσεις στο Υπουργείο Παιδείας, βγάζει συνεχώς ανακοινώσεις υπενθυμίζοντας τα αιτήματά της τα οποία εντάσονται σε ένα καλά δουλεμένο πλαίσιο διεκδικήσεων για την ενίσχυση του μαθήματος της φυσικής αγωγής (εισαγωγή στο νηπιαγωγείο, αύξηση των ωρών στα δημοτικά και τη δευτεροβάθμια με επιχειρήματα για τη σημασία του μαθήματος στην πρόληψη της παχυσαρκίας, μαθήματα κολύμβησης και ολυμπιακής παιδείας, ίδρυση αθλητικών σχολείων, θέματα ειδικής αγωγής κλπ.) και κάνει συναντήσεις ακόμα και με άλλα κόμματα τα οποία θα μπορούσαν να υιοθετήσουν κάποια από τα αιτήματα στο πρόγραμμά τους. Κατά τη γνώμη μου είναι ένα υπόδειγμα αγωνιστικού συλλόγου και θα έπρεπε να είναι πρότυπο για τους υπόλοιπους.
Είναι άραγε περισσότερο μαχητικοί οι αναπληρωτές ΠΕ11 και λιγότερο "επαναστάτες του καναπέ" από τους δασκάλους; Ή απλώς στο Δ.Σ. βρέθηκαν οι κατάλληλοι άνθρωποι που έχουν όρεξη (ή οποιοδήποτε άλλο κίνητρο) για να εκπροσωπήσουν τον κλάδο τους με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο;