Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - neossos

Σελίδες: 1
1
Ανοίγω το νήμα αυτό καθώς το συγκεκριμένο θέμα (που ήρθε στο φως στη συζήτηση για τους διορισμούς) φαίνεται πως θα μας απασχολήσει από τον Σεπτέμβρη.

Σήμερα έγιναν κάποιες δηλώσεις από τη διοίκηση της Π.Ε. Καβάλας (δείτε το βίντεο) με τις οποίες υποστηρίχθηκε πως οι υποβιβασμοί θα είναι μόνο διοικητικού χαρακτήρα (ώστε να μην απαιτούνται 6 δάσκαλοι + 1 διευθυντής όπως τώρα στα συγκεκριμένα σχολεία) και πως στην πράξη αυτά τα σχολεία θα λειτουργήσουν ως εξατάξια, με τον διευθυντή να αναλαμβάνει από μία τάξη (εξοικονομώντας έτσι έναν δάσκαλο). Προσωπικά δεν έχω ξανακούσει να συμβαίνει κάτι τέτοιο και δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να υλοποιηθεί με την ισχύουσα νομοθεσία (εκτός αν αυτή αλλάξει λίαν συντόμως).

Μάλιστα, η διευθύντρια εκπαίδευσης επιβεβαίωσε πλήρως τα όσα ειπώθηκαν εδώ στο forum για σχετικές οδηγίες από το υπουργείο προς τις διευθύνσεις (είπε συγκεκριμένα πως ήρθε η εντολή να εφαρμοστεί η νομοθεσία), υποστηρίζοντας όμως πως η αιτία δεν είναι η εξοικονόμηση χρημάτων.

2
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Πλατφόρμα eParents
« στις: Μαΐου 24, 2024, 09:03:11 pm »
Όπως φαίνεται έχει τεθεί σε λειτουργία η εφαρμογή eParents, η λειτουργία της οποίας εξαγγέλθηκε πριν μερικές μέρες, στη διεύθυνση https://eschools.minedu.gov.gr/, ενώ είναι διαθέσιμη και σχετική εφαρμογή στο Play Store.

Προς το παρόν όμως μάλλον επιτρέπει την είσοδο μόνο στους γονείς μέσω κωδικών taxis.

Δεν θα έπρεπε πριν τεθεί σε λειτουργία η εφαρμογή να υπάρχει κάποια ενημέρωση τουλάχιστον για το σε ποια δεδομένα του σχολείου μπορούν να έχουν πρόσβαση οι γονείς; Μπορούν να δουν μόνο στοιχεία για το παιδί τους ή και στοιχεία για τη σχολική μονάδα ή το τμήμα που φοιτά το παιδί τους όπως ο αριθμός των μαθητών, τα ονόματα των εκπαιδευτικών που διδάσκουν κλπ.;

Εντύπωση μάλιστα προκάλεσε σημερινό άρθρο του esos, που ανέφερε πως υπήρχαν γονείς που μπόρεσαν να δουν τους βαθμούς των παιδιών τους για το β' τετράμηνο, πριν αυτοί επικυρωθούν από τον σύλλογο διδασκόντων (αντλήθηκαν προφανώς από το myschool αν το σχολείο τους είχε ήδη ανεβάσει στις σχετικές φόρμες).

Αν υπάρχει κάποιος γονέας στο forum (ειδικά παιδιού δημοτικού), μπορεί να μας πει τι ακριβώς μπορεί να δει κάποιος στο περιβάλλον αυτό, πέρα ίσως από τους βαθμούς και τις απουσίες του παιδιού;

3
Ανοίγω το θέμα αυτό, καθώς από ότι φαίνεται έχουν ήδη αρχίσει συζητήσεις από τη νέα ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας για τη δημιουργία ενός νέου συστήματος αποτύπωσης των κενών στην εκπαίδευση, με βάση το οποίο θα γίνεται "κεντρικά" η διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού, έτσι ώστε το υπουργείο να προχωρά στην κάλυψη των κενών με βάση τα στοιχεία που θα εξάγονται από ενα σύγχρονο πληροφοριακό σύστημα, χωρίς τη συνδρομή των διευθύνσεων εκπαίδευσης, αρχής γενομένης από το επόμενο σχολικό έτος 2024-25.

Σχετικές αναφορές έχουν γίνει τις τελευταίες μέρες, τόσο από τον υπουργό:
https://www.esos.gr/arthra/85228/k-pierrakakis-allazei-o-tropos-apotyposis-ton-kenon-sta-sholeia?fbclid=IwAR31Zqit7bZEyFbW9XYgjfHFbQAmzeIUDfPSJaxeMKmFxgY1BlFjb2cMt9w

Όπως επίσης και από την υφυπουργό: https://www.esos.gr/arthra/85341/yf-paideias-ehoyme-polloys-ekpaideytikoys-ana-mathiti?fbclid=IwAR2n8deDOSau7b2bvPLTcHnvyjAD0pgwIsHk3voyNM8kGc78JdOJPpF9AHE

Καλό θα είναι να περιμένουμε βέβαια να δοθούν περισσότερες λεπτομέρειες για τον ακριβή τρόπο που θα λειτουργήσει το νέο αυτό σύστημα, ωστόσο οι μέχρι τώρα δηλώσεις θεωρώ πως κινούνται στο πλαίσιο της επιδίωξης συρρίκνωσης των υπαρχόντων κενών, μέσω ενός αυστηρού λογιστικού πλαισίου που θα κατανέμει και την τελευταία ώρα με τέτοιο τρόπο ώστε να ελαττωθούν σημαντικά οι σημερινές ανάγκες σε αναπληρωτές.

Επίσης, η υλοποίηση αυτού του σχεδίου θα απαλλάξει το υπουργείο από τη διαρροή των δηλωμένων από τις διευθύνσεις κενών και έχοντας μόνο αυτό τον αριθμό των "επίσημων" κενών δεν θα παραδέχεται την ύπαρξη των πραγματικών κενών στα σχολεία, που είναι ένα βασικό κίνητρο τους κατά τη γνώμη μου.

Δυστυχώς δεν βλέπω να ακούγονται εκφράσεις ανησυχίας από εκπαιδευτικούς, συλλόγους και τις ομοσπονδίες για ένα τόσο σοβαρό ζήτημα, που ενδέχεται να αλλάξει άρδην το τοπίο στην κάλυψη των κενών και στις προσλήψεις αναπληρωτών αν τελικά εφαρμοστεί.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32836
  • Τελευταία: VN
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1181084
  • Σύνολο θεμάτων: 19460
  • Σε σύνδεση σήμερα: 615
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 540
Σύνολο: 545

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.