Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - neossos

Σελίδες: 123 ... 51
1
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2025
« στις: Σήμερα στις 08:31:57 pm »
Οπότε στην Αθμια δεν έχουν δικά τους παιδιά;

Παντού υπάρχουν τέτοια "παιδιά". Και γι' αυτό βρίσκουν πάντα τρόπους για να τα βάλουν από το παράθυρο (θυμηθείτε π.χ. την εξαφάνιση κενών ολόκληρων περιοχών στην εγκύκλιο μετατάξεων το 2022 στους ΠΕ70, αλλά την εμφάνιση τους στους μετέπειτα διορισμούς).

Απλώς τα παραθυράκια στη δευτεροβάθμια είναι πάρα πολλά. Δείτε τι γίνεται στις μεταθέσεις των μουσικών και των καλλιτεχνικών σχολείων, δείτε το ψηφιακό φροντιστήριο, τις θητείες σε πρότυπα και πειραματικά κλπ. Παντού υπάρχει αδιαφάνεια και αυτό συμβαίνει διότι υπάρχουν πάρα πολλοί κλάδοι με χιλιάδες υποψήφιους (μόνιμους και αναπληρωτές) που θέλουν ο ένας να φάει τον άλλο στις αναθέσεις των μαθημάτων.

Δεν μπορεί να υπάρξει ένας κοινά αποδεκτός τρόπος υπολογισμού του μεριδίου του καθενός, γι' αυτό και συμβαίνουν όλα αυτά. Οπότε και το υπουργείο το εκμεταλλεύεται και αφού μπορεί, διορίζει κατά το δοκούν σε θέσεις που εκείνο ορίζει, ανάλογα με το ποιον θέλει να ευνοήσει κάθε φορά (ενώ αν ακολουθούσε τον αλγόριθμο θα έπρεπε να διορίσει στις θέσεις που έχουν προκύψει από τις μεταθέσεις, δηλαδή με βάση τις επιλογές και τα μόρια των ίδιων των εκπαιδευτικών, κάτι που δεν το συμφέρει). Και αν μετά κανένας παραπονεθεί θα πει "εμείς διορίσαμε παραπάνω και από τα κενά σας και έχετε και παράπονο;"

2
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2025
« στις: Σήμερα στις 04:22:14 pm »
Οι διορισμοί δεν έγιναν σε λειτουργικά κενά. Σε οργανικά κενά έγιναν, αλλά όχι σε αυτά των μετατάξεων. Έγιναν σε αυτά του Ν.1566/1985. Αυτά των μετατάξεων είναι τα εναπομείναντα μετά τις μεταθέσεις και φυσικά είναι βγαλμένα στη βάση του τρελού αλγόριθμου υπολογισμού κενών και πλεονασμάτων της Βθμιας, τον οποίον έπρεπε να είχαν αλλάξει. Θα έπρεπε και οι μεταθέσεις να γίνονται στα κενά του Ν.1566/1985, κάτι που γίνεται με την Αθμια.

Στην πρωτοβάθμια δεν γίνεται αυτό, διότι υπάρχει δικλίδα επικαιροποίησης των οργανικών θέσεων, η οποία γίνεται σε ετήσια βάση μέσω της διαδικασίας των σχολικών μεταβολών (η εγκύκλιος βγαίνει κάθε Νοέμβριο και το ΦΕΚ σχολικών μεταβολών κάθε Αύγουστο). Επομένως, η οργανικότητα συμβιβάζεται με τη λειτουργικότητα, αν όχι ετήσια, τουλάχιστον σε βάθος μερικών ετών (με μόνη εξαίρεση τη επικαιροποίηση των οργανικών θέσεων του ολοημέρου που έχει πολλά χρόνια να γίνει, με κραυγαλέα επίπτωση στους ΠΕ60).

Αντιθέτως, οι οργανικές του κουβά στη δευτεροβάθμια δεν έχουν επικαιροποιηθεί ΠΟΤΕ. Και δεν είναι φυσικά μόνο 50.376 (όπως προέβλεπε ο Ν. 1566/1985), αλλά έφτασαν περίπου τις 95.000 στο απόγειο της εποχής των χρυσών κουταλιών στην Ελλάδα (κάθε χρόνο προκειμένου να γίνουν και άλλοι διορισμοί προστίθενταν και άλλες με τροποποίηση του αρχικού νόμου).

Στους ΠΕ05, για παράδειγμα, οι 1.376 οργανικές που υπήρχαν το 1985 έφτασαν τις 3.500 το 2010, μετά από τους αθρόους διορισμούς υπεράριθμων καθηγητών της δεκαετίας του 2000, με αποτέλεσμα να πλεονάζουν μέχρι και σήμερα σε πολλές περιοχές της χώρας (έχουν πλέον μόνο 1.200 άτομα μόνιμο προσωπικό), παρά τις εκατοντάδες μετατάξεις στην πρωτοβάθμια και τις χιλιάδες συντάξεις που έγιναν όλα αυτά τα χρόνια (αντίστοιχα και σε άλλους κλάδους). Αν στις μεταθέσεις (ή τους διορισμούς) δίνονταν όλες αυτές οι θέσεις, καταλαβαίνετε νομίζω πως δεν θα μπορούσαν να απασχοληθούν δεκάδες χιλιάδες καθηγητές στην πράξη.

Και εδώ έρχεται ο αλγόριθμος να βάλει τάξη, καθορίζοντας ποιες ανάγκες είναι πάγιες και ποιες όχι. Οπότε για να διορθωθεί η κατάσταση, αυτό που πρέπει να αλλάξει είναι ο αλγόριθμος υπολογισμού των κενών και η τάξη θα επανέλθει από μόνη της. Αυτό όμως είναι που δεν θέλουν στο ΥΠΑΙΘΑ και γι' αυτό δεν προχωρούν στην αλλαγή του. Πέρυσι φάνηκε ξεκάθαρα πως αυτό που θέλουν είναι να διορίζουν και (αναγκαστικά) να μεταθέτουν κατά βούληση στους κλάδους και τις περιοχές που αυτοί επιθυμούν, προκειμένου να μπαίνουν πιο εύκολα τα δικά τους παιδιά (όπως τη δεκαετία του 2000).

Άρα τζάμπα το συζητάμε το θέμα: αν θέλουν να επαναλάβουν τους περσινούς διορισμούς τότε θα παραβιάσουν τα αλγοριθμικά δεδομένα των ΔΔΕ, θα μηδενίσουν τα πλεονάσματα και θα επιτρέψουν μετακινήσεις από και προς πλεονασματικές περιοχές (ίσως και στοχευμένα στις περιοχές που εκείνοι επιθυμούν). Δεν υπάρχει άλλωστε άλλη λύση, καθώς μη ικανοποιημένη μετάθεση ισοδυναμεί και με μη διορισμό στην περιοχή αυτή (δηλαδή σε όλη σχεδόν την Ελλάδα, όπως θα φανεί στα νούμερα που θα βγουν τις επόμενες μέρες).

3
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2025
« στις: Μαρτίου 14, 2025, 08:26:51 pm »
Μετά την αντικατάσταση του συνόλου της ηγεσίας στο ΥΠΑΙΘΑ, όλα βρίσκονται στον αέρα. Μαζί με τον Πιερρακάκη φεύγει και η στενή του ομάδα που κατέστρωσε το σχέδιο των περσινών διορισμών, το οποίο άλλαξε εντελώς τα δεδομένα στη σύνθεση του προσωπικού της δευτεροβάθμιας (και που θα έδινε και τη γραμμή για το πώς θα γίνονταν οι μεταθέσεις στα Κεντρικά Υπηρεσιακά Συμβούλια).

Εγώ προσωπικά δεν πιστεύω πως η απόφαση για διατήρηση του αλγορίθμου ως έχει (με αποτέλεσμα τα τεράστια πλεονάσματα που βλέπετε) συνέβη τυχαία (εξάλλου η ηγεσία είχε ενημερωθεί πολλάκις γι' αυτό), αλλά πως υπήρχε σχέδιο για το πως θα γίνονταν οι μεταθέσεις φέτος, σχέδιο που τώρα δεν υπάρχει, με αποτέλεσμα να είναι ορατός ο κίνδυνος να υπάρξουν σοβαρές αρρυθμίες.

Εξάλλου πίσω από τους περσινούς διορισμούς δεν υπήρχε απλώς πρόνοια για μείωση των αναπληρωτών (όπως συνεχίζουν να πιστεύουν οι περισσότεροι), αλλά σχέδιο για κατά βούλησην διορισμούς σε επιθυμητούς κλάδους και περιοχές, όχι με βάση τις επιλογές του συνόλου των εκπαιδευτικών (κάτι που διασφαλίζεται μέσω των ορθά διενεργημένων μεταθέσεων), αλλά με βάση τις επιλογές εκείνων που βγάζουν τις κατανομές διορισμών (που όλοι ξέρουμε με ποια κριτήρια βγαίνουν).

4
Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Άλλιώς προκύπτουν τα οργανικά κενά της Αθμιας και αλλιώς της Βθμιας. Αν θες να συγκρίνουμε λειτουργικά κενά Α φάσης ή αποσπάσεων που βγαίνουν στην ίδια βάση.

Ούτε τα κενά των αποσπάσεων βγαίνουν στην ίδια βάση, διότι σε αυτά δεν υπάρχουν οι άδειες που προκύπτουν από τις 1/9 και έπειτα (κύησης, λοχείας, ανατροφής, άνευ αποδοχών κλπ.). Επειδή οι ΠΕ70 είναι ένας κλάδος 40.000 μονίμων εκπαιδευτικών, ένα 5% να λάβει τέτοιες άδειες (κατά μέσο όρο σύμφωνα και με όσα είχε γράψει κάποια στιγμή ο Patreas) ισοδυναμεί με 5% * 40.000 = 2.000 τουλάχιστον νέα κενά που προκύπτουν μετά την έναρξη του σχολικού έτους (επιπλέον των κενών αποσπάσεων).

Επομένως, η σύγκριση μπορεί να γίνει μόνο με τα κενά αναπληρωτών όλων των φάσεων του σχολικού έτους (μεγάλο μέρος των οποίων δεν καλύφθηκε φέτος στους ΠΕ70 και σε κάποιες περιπτώσεις δεν καταχωρήθηκε κιόλας από τις ΔΠΕ). Αν συγκρίνεις τους αριθμούς αυτούς με τους μόνιμους υπηρετούντες ΠΕ03, για παράδειγμα, και με τις αντίστοιχες προσλήψεις αναπληρωτών θα διαπιστώσεις πως περισσότεροι μόνιμοι ΠΕ03 καλύπτουν λειτουργικά κενά, παρά μόνιμοι ΠΕ70.

5
Πάντως με αλγόριθμο σαν της Βθμιας θα καταργούνταν.

Έχουμε εξηγήσει διεξοδικά το γιατί δεν μπορεί να εφαρμοστεί αλγόριθμος στην πρωτοβάθμια. Ακόμα βέβαια και αν υπήρχε και εκεί, τότε θα έπρεπε να γίνονται χιλιάδες διορισμοί σε λειτουργικά κενά, προκειμένου να λειτουργήσουν στοιχειωδώς τα σχολεία. 

Στη δευτεροβάθμια, για να μην έχουμε αυταπάτες, πάντα αξιοποιούνταν μεγάλο μέρος των μονίμων προκειμένου να καλυφθούν λειτουργικά κενά. Τη δεκαετία του 2000 διόριζαν αβέρτα υπεράριθμους με ρουσφετολογικές πρακτικές, πολλοί από τους οποίους κατέληγαν να απασχολούνται εκτός σχολείων (έτσι δημιουργήθηκε ο μεγαλύτερος όγκος των οργανικών του κουβά). Τα χρόνια των μνημονίων και μετά την αύξηση του ωραρίου, χιλιάδες υπεράριθμοι καθηγητές παρέμειναν στις θέσεις τους προκειμένου να καλύπτουν λειτουργικά κενά, ενώ μετά την επανέναρξη των διορισμών τα οργανικά κενά και πλεονάσματα των ΔΔΕ παραποιούνταν στο ΚΥΣΔΕ προκειμένου να ικανοποιηθούν περισσότερες μεταθέσεις (ακόμα και σε πλεονασματικές περιοχές), ούτως ώστε να ανοίξει μετά ικανός αριθμός θέσεων για διορισμούς. Αποκορύφωμα το καλοκαίρι του 2024, όπου αναβίωσαν οι τακτικές της δεκαετίας του 2000 και έγιναν χιλιάδες διορισμοί εκτός αλγοριθμικών οργανικών κενών. Με αποτέλεσμα σήμερα οι μόνιμοι μαθηματικοί, για παράδειγμα, να καλύπτουν μεγαλύτερο μέρος των λειτουργικών τους κενών από ό,τι οι δάσκαλοι (συγκρίνετε αριθμό υπηρετούντων μονίμων και αριθμό αναπληρωτών για να το διαπιστώσετε). Όμως δεν άκουσα κανέναν να μιλάει για υπεράριθμους μαθηματικούς...

6
Η μεγάλη μείωση των τμημάτων στα δημοτικά φέτος προέκυψε σε μεγάλο βαθμό εξαιτίας της εγκυκλίου του Γενικού Γραμματέα, που προέβλεπε πως σε περίπτωση που υπάρχουν 26-30 εγγραφές για την Α' Δημοτικού σε μία σχολική μονάδα, δεν θα σπάει το τμήμα, αλλά θα μεταφέρονται οι "πλεονάζοντες" μαθητές σε όμορες σχολικές μονάδες (αντίστοιχα και όταν το όριο των 25 μειώνεται λόγω ύπαρξης μαθητών με γνωματεύσεις των ΚΕΔΑΣΥ).

Αυτό ίσχυε μέχρι σήμερα μόνο στις περιπτώσεις όπου δεν υπήρχε διαθέσιμη αίθουσα στα σχολεία και είχε νομοθετηθεί επί ΣΥΡΙΖΑ (αν δεν κάνω λάθος) τα χρόνια που λόγω της αύξησης των γεννήσεων δεν επαρκούσαν οι υπάρχουσες υποδομές των σχολείων. Η κατάσταση φυσικά αντιστράφηκε τα τελευταία χρόνια με την μείωση του πληθυσμού, ο νόμος όμως δεν καταργήθηκε και το καλοκαίρι του 2024 οι ΔΠΕ υποχρεώθηκαν να τον εφαρμόσουν καθολικά στο πλαίσιο του επιχειρούμενου "εξορθολογισμού".

Αν η πρόβλεψη αυτή συνεχίσει να εφαρμόζεται αυστηρά από εδώ και πέρα, τότε σε 5 χρόνια από σήμερα τα περισσότερα οργανικά 12/θέσια δημοτικά της χώρας θα έχουν γίνει λειτουργικά 6/θέσια (διότι θα φεύγει διπλή Στ', αλλά θα μπαίνει μονή Α'). Το πόσο μάλιστα η ερμηνεία αυτή του νόμου από το υπουργείο είναι βάσιμη είναι ένα ερώτημα που θα έπρεπε να απασχολήσει το νομικό επιτελείο της ΔΟΕ (αλλα τι να λέμε τώρα...).

Το ότι όμως η λειτουργικότητα υπολείπεται σημαντικά της οργανικότητας στα δημοτικά (κάτι αδιαμφισβήτητο), δεν σημαίνει πως όλες οι επιπλέον οργανικές θα πρέπει να καταργηθούν αυτόματα, καθώς υπάρχει ανάγκη να καλύπτεται από μόνιμο προσωπικό και σημαντικό μέρος των λειτουργικών κενών, προκειμενου τα σχολεία να έχουν δασκάλους (αν διαβάσετε τα μηνύματά μου στα τελευταία νήματα των αναπληρωτών, θα δείτε πως ακόμα και μετά την τεράστια μείωση των τμημάτων φέτος, το υφιστάμενο μόνιμο προσωπικό αδυνατούσε να καλύψει τα κενά, ενώ ταυτόχρονα υπήρχε μεγάλη αδυμαμία εξεύρεσης αναπληρωτών).

Αν λοιπόν υπάρξει μεγάλο κύμα καταργήσεων οργανικών ΠΕ70, τότε πολύ απλά τα σχολεία θα μείνουν χωρίς δασκάλους. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια πως αργά ή γρήγορα δεν θα υπάρξει συρρίκνωση και σε αυτόν τον κλάδο, καθώς η μείωση στον αριθμό των μαθητών τα επόμενα χρόνια θα είναι πάρα πολύ μεγάλη (και θα φανεί πρώτα στα νηπιαγωγεία).

7
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2025
« στις: Μαρτίου 12, 2025, 07:19:40 am »
Neossos, ποιας συνδιαλλαγής? Παιζει τετοια φαση? Αν τα κενα ειναι προκαθορισμενα στο συστημα με ποιον τροπο? Για διαφώτισε κ εμάς τους νεότερους που δεν ξέρουμε τι γίνεται  (και τι μας γίνεται) ακόμα.

Κάτι που έχει εδραιωθεί (και δυστυχώς θυμίζει παλαιότερες εποχές) είναι η καθυστέρηση της επίσημης ανακοίνωσης των μεταθέσεων, ούτως ώστε να δοθεί η δυνατότητα στους αιρετούς να δικαιολογήσουν το ρόλο τους, πληροφορώντας πρώτοι τους υποψήφιους εκπαιδευτικούς για την ικανοποίηση ή μη της αίτησης μεταθεσής τους.

Και επειδή το να απαντάνε σε κάθε συνάδελφο ατομικά είναι δύσκολο, προωθούν τους πίνακες των μεταθέσεων (οι οποίοι υποτίθεται πως πηγαίνουν άμεσα στο υπουργικό γραφείο για υπογραφή), στους εκάστοτε αιρετούς ΠΥΣΠΕ των παρατάξεών τους, οι οποίοι με τη σειρά τους ενημερώνουν τους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς (κατόπιν όχλησής τους από τους τελευταίους εννοείται).

Και μετά πέφτουν βροχή τα ευχαριστώ και οι φιλοφρονήσεις, για κατι το οποίο θα μπορούσε εξαρχής να είχε ανακοινωθεί απευθείας, είτε με μια δημόσια κοινοποίηση των αποτελεσμάτων από τους αιρετούς (έστω και με φωτογραφίες), είτε με την άμεση υπογραφή των υπουργικών αποφάσεων και την ανάρτησή τους από το υπουργείο (για άλλα θέματα οι αποφάσεις δημοσιεύονται αστραπιαία, ενώ γι' αυτό πάντα υπάρχει μια καθυστέρηση κάποιων ημερών, που μόνο τυχαία δεν μπορεί να είναι).

8
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2025
« στις: Μαρτίου 11, 2025, 08:36:15 pm »
Η προθεσμία για την καταχώριση των κενών από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις λήγει την Παρασκευή 14/3 (και για τις δύο βαθμίδες). Επομένως, η συνεδρίαση κατά την οποία θα τρέξει το σύστημα θα γίνει, εκτός απροόπτου, προς τα τέλη της επόμενης εβδομάδας (δεν υπήρξε ποτέ το σενάριο γι' αυτή την εβδομάδα, αφού δεν έχουν δηλωθεί καν τα κενά ακόμη).

Οι συνεδριάσεις που γίνονται αυτές τις μέρες αφορούν αμφισβητούμενες περιπτώσεις μετάθεσης και μεταθέσεις ειδικών κατηγοριών (που γίνονται ακόμα και χωρίς την ύπαρξη κενών, παρότι μετά μειώνουν τα κενά -ή αυξάνουν τα πλεονάσματα- για τους υπολοίπους, τουλάχιστον στην πρωτοβάθμια).

Αν και εφόσον το σύστημα τρέξει την επόμενη εβδομάδα, θα ανακοινωθούν μερικές μέρες αργότερα, ώστε να δοθεί και το καθιερωμένο περιθώριο της συνδιαλλαγής των αιρετών με τους αιτούντες μετάθεση εκπαιδευτικούς (εκτός συγκλονιστικού πολιτικού απροόπτου πάντα).

9
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2025
« στις: Μαρτίου 05, 2025, 10:49:35 pm »
Δεν πήρε πουθενά το μάτι μου την εγκύκλιο για τη γενική αγωγή, αλλά δεν πιστεύω πως θα υπάρχει διαφορετική πρόβλεψη εκεί, καθώς δεν μπορεί να υπάρχουν διαφορετικοί κανόνες άναμεσα σε γενική και ειδική.

Πάντως το να μηδενίσουν τα πλεονάσματα (που έχει ξαναγίνει) δεν νομίζω πως θα λύσει το πρόβλημα. Ένα παράδειγμα: πείτε ότι σε μια από τις ΔΔΕ της Αττικής διόρισε 50 ΠΕ02 επιπλέον των οργανικών κενών. Αν είχαμε 40 συντάξεις εκεί φέτος, τότε η ΔΔΕ θα δηλώσει +10 στην καλύτερη περιπτωση, το οποίο μπορεί να μετατραπεί σε 0 από το ΚΥΣΔΕ. Για να γίνουν μεταθέσεις θα πρέπει να φύγουν άτομα από την Αττική, κάτι πολύ δυσκολο, διότι οι περισσότεροι διορισμοί το 2023 έγιναν εκτός Αττικής. Ο μόνος τρόπος να γίνει κάτι θα είναι να ικανοποιήσουν πλεονασματικές μεταθέσεις, γεμίζοντας ουσιαστικά με υπεράριθμους μετατιθέμενους την Αττική και αδειάζοντας πλεονασματικές περιοχές της επαρχίας, ώστε να διορίσουν μετά σε εκείνες. Για να γίνουν αυτά όμως θα πρέπει να παραβιαστούν τα πρωτογενή δεδομένα των ΔΔΕ, πράγμα που θα συνοδευτεί από αδικίες και μαγειρέματα.

Αν δεν γίνει τίποτα από αυτά τότε οι μισές περιοχές της χώρας θα μείνουν κλειδωμένες (λόγω μη ικανοποιημένων αιτήσεων μετάθεσης) και θα είναι πολύ δύσκολο να γίνει μετά και μεγάλος αριθμός διορισμών, όσο και να μπουκώσουν όλες τις υπόλοιπες διορίζοντας σε όλα τους τα λειτουργικά κενά.

10
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2025
« στις: Μαρτίου 05, 2025, 09:20:41 pm »
Προσδιορισμός κενών οργανικών θέσεων και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού για τις μεταθέσεις του έτους 2025
α) στα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. και
β) στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,συμπεριλαμβανομένων των Ε.Ε.Ε.ΕΚ. και των Τμημάτων Ένταξης (Τ.Ε.)


Όπως αναμενόταν, δεν υπάρχει καμία αλλαγή στον αλγόριθμο υπολογισμού των οργανικών κενών καθώς προβλέπεται όπως πάντα πως:

Τα αλγεβρικά αθροίσματα των στηλών 4α και 4β του πίνακα Β΄ θα διαιρεθούν με το είκοσι (20) και το πηλίκο θα γραφεί αντίστοιχα στο 5α ή 5β. Υπόλοιπο ωρών του υποχρεωτικού ωραρίου κάτω του δώδεκα (12) δε λαμβάνεται υπόψη.

Επομένως για να μην υπάρξει βατερλό (το οποίο μπορεί να επηρεάσει ακόμα και τους προσεχείς διορισμούς) ίσως να επιχειρηθούν διάφορα μαγειρέματα των δεδομένων που θα σταλούν στο υπουργείο (όπως ο μηδενισμός των πλεονασμάτων από το ΚΥΣΔΕ, η ικανοποίηση μεταθέσεων από και προς πλεονασματικές περιοχές κλπ.).

Πάντως η καθήλωση του αριθμού των συνταξιοδοτήσεων στα περσινά επίπεδα όταν ήδη υπάρχουν πλεονάσματα λόγω των περσινών διορισμών, αλλά και οι νέες καινοτομίες του υπουργείου που τρώνε εκατοντάδες οργανικές θέσεις (με κόκκινα γράμματα τονίστηκε πως δεν θα υπολογιστούν οι ώρες των Τμημάτων Ένταξης των σχολικών μονάδων που χαρακτηρίστηκαν ως Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία και πρόκειται να λειτουργήσουν κατά το σχολικό έτος 2025-2026[/b]), θα φανούν στα πραγματικά δεδομένα που θα στείλουν οι διευθύνσεις, άσχετα αν τα δεδομένα αυτά τελικά αγνοηθούν κατά το τρέξιμο των μεταθέσεων.

11
Η υποσχόμενη διεύρυνση του ολοήμερου προγράμματος σε όλες τις σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας ΔΕΝ θα πραγματοποιηθεί ούτε το ερχόμενο σχολικό έτος 2025-26 σύμφωνα με απόφαση της υφυπουργού Ζ. Μακρή που δημοσιεύτηκε σήμερα σε ΦΕΚ, καθώς ορίζεται ότι:

"Η υπό στοιχεία Φ.7/ΦΜ/98404/Δ1/10-8-2022 υπουργική απόφαση με θέμα «Ορισμός σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με νέο, αναβαθμισμένο πρόγραμμα ολοήμερου για το σχολικό έτος 2022-23» (Β’ 4215) εφαρμόζεται και το σχολικό έτος 2025-26."

Τα ίδια λοιπόν σχολεία θα μπορέσουν να λειτουργήσουν μέχρι τις 17.30, σχολεία τα οποία επιλέχτηκαν με πολύ πρόχειρες διαδικασίες το καλοκαίρι του 2022, χωρίς να προηγηθεί καμία προσπάθεια ανίχνευσης ενδιαφέροντος από τους μαθητές και χωρίς η επιλογή τους να γίνει με βάση κάποια προκαθορισμένα κριτήρια.

Πόσο κόστος μπορεί άραγε να φέρει στο υπουργείο η πλήρης διεύρυνση του μέτρου αυτού, στόχος που άλλωστε  περιλαμβάνεται σε κάθε Ετήσιο Σχεδιο Δράσης του ΥΠΑΙΘΑ από το 2023 μέχρι σήμερα; Υποτίθεται πως για τον σκοπό αυτό αντλούνται πόροι από το ΕΣΠΑ στο πλαίσιο του προγράμματος "Υποστήριξη Λειτουργίας Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου και Επέκταση της Λειτουργίας του".

Γιατί όμως στην πράξη φέτος είδαμε την πλήρη απαξίωση του ολοήμερου δημοτικού, με την αναστολή του ενός τμήματος μετά το άλλο και με την πολύ μικρή κάλυψη των κενών στο ολοήμερο, παρά το ότι χρησιμοποιήθηκαν πολύ λιγότερες πιστώσεις του προγράμματος αυτού σε σχέση με τη προηγούμενη σχολική χρονιά; Και γιατί η ίδια συνταγή αποφασίζεται να εφαρμοστεί για ΤΕΤΑΡΤΗ συνεχόμενη χρονιά; Τι εμποδίζει την πλήρη εφαρμογή του μέτρου ή τουλάχιστον την εκ νέου επιλογή των σχολικών μονάδων στις οποίες υπάρχει ενδιαφέρον για επέκταση του ωραρίου λειτουργίας τους; Νομίζω πως πρόκεται για πολύ εύλογα ερωτήματα και πολύ φοβάμαι πως οι λόγοι για όλα αυτά δεν είναι (μόνο) δημοσιονομικοί.

12
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Συνταξιοδοτήσεις 2025
« στις: Φεβρουαρίου 17, 2025, 07:48:18 pm »
Λίγο πιο κάτω από τα περσινά φαίνεται πως θα είναι λοιπόν τα νούμερα πριν από τις ανακλήσεις στους ΠΕ70, ενώ λίγο πιο πάνω θα είναι εκείνα στους ΠΕ60 (πρέπει να έχουμε υπόψιν πως μέσα στα νούμερα της γενικής υπάρχουν και τα νούμερα της ειδικής σε πολλές διευθύνσεις).

Εξαιρετική η δουλειά του συναδέλφου @magioladitis, ενώ μια πολύ πολύ καλή ευκαιρία έδωσε φέτος η καθυστέρηση του Patreas, ώστε να κινητοποιηθούν επιτέλους και όσοι αιρετοί δεν έμπαιναν καν στον κόπο να πάρουν ένα τηλέφωνο ώστε να μάθουν τα στοιχεία που αφορούν την περιοχή τους (ειδικά στη δευτεροβάθμια, στην οποία η ροή της πληροφορίας ήταν πάντα πολύ προβληματική).

Ας ελπίσουμε πως η εικόνα θα συμπληρωθεί στο 100%, με τα δεδομένα των ΔΠΕ Χίου, Κεφαλονιάς, Λευκάδας, Ευρυτανίας και Ρεθύμνου που είναι τα μόνα που λείπουν αυτή τη στιγμή από την πρωτοβάθμια (ενοχλείστε τους αιρετούς σας όσοι είστε από εκεί).

Εξάλλου, οι παραιτήσεις είναι κομβικής σημασίας για να διαπιστώνεται (όσο αυτό είναι εφικτό) η διαφάνεια στις μεταθέσεις (και επομένως και στους διορισμούς). Ειδικά μετά τους περσινούς διορισμούς που παραβίασαν τους κανόνες που ίσχυαν για πολλά χρόνια, η γνώση του αριθμού των συνταξιοδοτήσεων ανά περιοχή (σε συνδυασμό φυσικά με την κατανόηση του τρόπου υπολογισμού των οργανικών κενών) είναι κάτι πολύ καίριο ώστε να διασφαλίζεται η αξιοκρατία και κάτι το οποίο πρέπει να απαιτήσουμε να γίνεται αυτονόητα από τους αιρετούς τους οποίους έχουμε επιλέξει με την ψήφο μας...

13
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Συνταξιοδοτήσεις 2025
« στις: Φεβρουαρίου 16, 2025, 06:47:22 pm »
Neossos το 2023 έκαναν το λάθος και δεν διόρισαν στην Αθήνα και γίνονται αυτα που γίνονται φέτος. Συν ότι κανενας δεν θέλει να πάει στις Αθηνες ειδικά στην Δυτική Αττική, γιατί εγκλωβιζεσαι σε μια περιοχή πανάκριβη και χωρίς μόρια.

Συμφωνώ απόλυτα. Δεν έβαλαν όμως μυαλό και ξαναέκαναν το ίδιο λάθος και το 2024, διορίζοντας σε μόνο 169 από τα 267 οργανικά κενά, ενώ φαινόταν ήδη από το σχολικό έτος 2023-24 πως υπήρχε σοβαρό πρόβλημα (και όχι μόνο σε αυτή την περιοχή).

Αν ήταν καλυμμένα όλα τα οργανικά, θα είχαν φτάσει άραγε τέλη Φεβρουαρίου να ψάχνουν απεγνωσμένα εκατοντάδες δασκάλους για 4μηνες και 5μηνες συμβάσεις άνευ μορίων, μέσω τοπικών προσκλήσεων;

14
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Συνταξιοδοτήσεις 2025
« στις: Φεβρουαρίου 16, 2025, 12:25:45 pm »
Ο αριθμός συνταξιοδοτήσεων στην Αττική ταυτίζεται απόλυτα με τον περσινό στους ΠΕ70 (434). Το αστείο είναι ότι οι ίδιοι αιρετοί που συνέλεξαν τα αντίστοιχα δεδομένα πέρυσι (με τη δημοσίευση να γίνεται στο ίδιο μάλιστα μέσο), ισχυρίζονται ότι υπάρχει 15% αύξηση, συγκρίνοντας προφανώς τα φετινά νούμερα πριν τις ανακλήσεις, με τα περσινά μετά από αυτές (υπάρχει μόνο μια αύξηση 3% από τις υπόλοιπες ειδικότητες).

Για του λόγου το αληθές, ορίστε η περσινή δημοσίευση.

@ujo γιατί ποιος πίστευε πως δεν θα διορίσουν στην Αττική ξανά; ;D Τους παίρνει μετά το φετινό φιάσκο στη Δυτική Αττική;

Σελίδες: 123 ... 51

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32827
  • Τελευταία: DOGLOU
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1180593
  • Σύνολο θεμάτων: 19451
  • Σε σύνδεση σήμερα: 924
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 620
Σύνολο: 639

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.