Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - neossos

Σελίδες: 123 ... 47
1
Αναπληρωτές / Απ: Γ' φάση αναπληρωτών 2024-2025
« στις: Οκτώβριος 31, 2024, 06:30:36 μμ »
Ειδική προκήρυξη κάλυψης λειτουργικών κενών σε σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102), όπως ισχύει], για το σχολικό έτος 2024-2025

Με αυτή την πρόσκληση νομίζω πως επιβεβαιώνονται πλήρως όσα είχα γράψει σε προηγούμενά μου μηνύματα για την απίστευτη κατάσταση που έχει διαμορφωθεί φέτος με τα κενά στους δασκάλους (ενδεικτικά εδώ και εδώ).

2 μήνες λοιπόν μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς και υπάρχουν ακόμα εκατοντάδες πρωινά τμήματα δημοτικών σχολείων χωρίς τον δάσκαλο τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Δυτική Αττική που στην ειδική πρόσκληση δίνει 69 κενά ΠΕ70 Γενικής Παιδείας (υπάρχει σχολείο από το οποίο λείπουν 5 ολόκληροι δάσκαλοι πρωινών τμημάτων!), 30 κενά ΠΕ70 ΖΕΠ και 38 κενά ΠΕ70 Παράλληλης Στήριξης, τη στιγμή που δεν υπάρχουν άλλοι υποψήφιοι στους πίνακες που να την έχουν συμπεριλάβει στις προτιμήσεις τους (και είναι αμφίβολο αν θα βρεθεί έστω ένας μονοψήφιος αριθμός δασκάλων μέσω της ειδικής πρόσκλησης).

Έτσι, νομίζω πως πλέον αποκαλύπτονται ξεκάθαρα οι τεράστιες αστοχίες στην κατανομή των φετινών διορισμών ανά κλάδο και περιοχή (π.χ. μόνο 169 διορισμοί ΠΕ70 στη Δυτική Αττική, όταν το πρόβλημα ήταν γνωστό από πέρυσι) και ακυρώνονται για ακόμη μια φορά όλοι εκείνοι που (και σε αυτό το forum) μιλούσαν για υπεράριθμους ΠΕ70 και πλασματικά κενά. Δεν μπορώ να φανταστώ πταγματικά τι θα γινόταν αν δεν γινόταν μάλιστα ο φετινός "εξορθολογισμός", με τις εκατοντάδες συμπτύξεις τμημάτων και τις υποβαθμίσεις ολόκληρων δημοτικών σχολείων ή αν δίνονταν ως κενά όλες οι θέσεις ΠΕ70 για τις ανάγκες των ολοήμερων τμημάτων. Θα φτάναμε πραγματικά σε καταστάσεις εποχής 2008, όχι ότι απέχουμε και πολύ αν συνεχίσουμε έτσι...

2
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Οκτώβριος 30, 2024, 07:54:23 μμ »
Μιας που βλέπω να θερμαίνεται σιγά σιγά (αν και πολύ νωρίς ακόμα) η συζήτηση για τους επόμενους διορισμούς, θα ήθελα και εγώ με την σειρά μου απευθυνόμενος στον Patreas να θέσω κάποια ερωτήματα - προβληματισμούς.

Αρχικά, εφόσον υπάρχει η πρόθεση για μετατροπή ακόμα και κονδυλίων ΕΣΠΑ για την υλοποίηση διορισμών, τι θα γίνει με το κοινοτικό κομμάτι των πόρων; Απλά θα χαθεί, ή θα κατευθυνθεί προς άλλα υπουργεία και ανάγκες εκτός εκπαίδευσης; Μου φαίνεται αρκετά περίεργο το Υπουργείο Παιδείας να θέλει να απωλέσει ένα μεγάλο κομμάτι πόρων της Ε.Ε. στους οποίους τόσα χρόνια στηρίζεται για την κάλυψη των αναγκών της πρωτοβάθμιας, ακόμα και αν πλέον η αναλογία γέρνει προς την πλευρά των εθνικών πόρων, όπως γράφεις.

Επίσης, δεν ξέρω αν συνδέεται άμεσα με τον σχεδιασμό των μελλοντικών διορισμών, αλλά φέτος είδαμε έναν μεγάλης έκτασης "εξορθολογισμό" και στην πρωτοβάθμια γενική παιδεία και ιδίως στα δημοτικά. Ποιος είναι ο σκοπός αυτών των περικοπών από φέτος, όταν η ανάγκη για εξοικονόμηση κονδυλίων αναπληρωτών αφορά αυτή τη στιγμή τις πιστώσεις ΠΔΕ της δευτεροβάθμιας που δεν είναι διαθέσιμες λόγω της μετατροπής τους σε διορισμούς; Γιατί θεωρείς πως υπήρχαν περικοπές ακόμα και στα κλασσικά προγράμματα ΕΣΠΑ (π.χ. στα ΖΕΠ), ενώ οι πόροι προέρχονται από το πλουσιοπάροχο ΠΑΔΚΣ 2021-27; Μήπως τελικά δεν είναι και τόσο πλούσιο το τρέχον πακέτο ΕΣΠΑ ή έχει ήδη καταναλωθεί περισσότερο από όσο πρέπει;

Και τέλος, νομίζω πως με τις υπάρχουσες οργανικές θέσεις (ακόμα και αν καλυφθούν όλες οι νεοσυσταθείσες οργανικές στις κοινές ειδικότητες και το ΕΕΠ-ΕΒΠ), πολύ δύσκολα θα έχουμε την μετατροπή ικανού αριθμού πιστώσεων αναπληρωτών ΕΣΠΑ σε μονίμων, γιατί ακόμη και αν πολλές από αυτές μετατραπούν, δεν θα υπάρχουν οργανικά κενά προς κάλυψη (θα έχουν καλυφθεί όλα). Γνωρίζεις αν υπάρχει πρόθεση να οργανικοποιηθούν επιπλέον ανάγκες στην πρωτοβάθμια και για το ποιες θα είναι ενδεχομένως αυτές; Πλην των ΠΕ60 γενικής δεν νομίζω πως υπάρχει σημαντικό περιθώριο δημιουργίας νέων οργανικών κάπου αλλού, εκτός αν υπάρξουν ιδρύσεις στην ειδική αγωγή ή αν μετατραπούν περισσότερες λειτουργικές ανάγκες σε οργανικές, όπως συνέβη άλλωστε φέτος στη δευτεροβάθμια. "Εξορθολογισμός" όμως και δημιουργία νέων οργανικών νομίζω πως είναι πράγματα πολύ ασυμβίβαστα μεταξύ τους.

3
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Οκτώβριος 29, 2024, 03:10:37 μμ »
Η μείωση των ωρών διδασκαλίας του μαθήματος, αλλά και η αύξηση του ωραρίου των καθηγητών της δευτεροβάθμιας σίγουρα συνέβαλαν στο να καταλήξουν πολλές οργανικές πρώην υπηρετούντων στον κουβά, όπως λες.

Νομίζω όμως πως σε κάποιους κλάδους της δευτεροβάθμιας το φαινόμενο αυτό ήταν τόσο έντονο, που δεν δικαιολογείται μόνο από τους παραπάνω λόγους. Τα στοιχεία που κοινοποίησε ο αιρετός Κατσωνόπουλος πρόσφατα είναι πολύ ενδιαφέροντα και επειδή έχω δει και παλαιότερα νούμερα, νομίζω πως δεν δικαιολογείται σε καμία περίπτωση το να απαιτούνταν κάποτε τριπλάσιοι καθηγητές γαλλικών σε σχέση με σήμερα ή να έχουν χαθεί αποκλειστικά λόγω ωραρίου πάνω από 2.000 οργανικές θέσεις ΠΕ05 (ίσως οι 800 καταργηθείσες να είναι και λίγες σε σχέση με τις συνολικές κενές τους θέσεις).

4
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Οκτώβριος 29, 2024, 12:11:18 πμ »
Ο σύλλογος καθηγητών γαλλικής μάλλον δεν έχει καταλάβει τι ακριβώς ήταν αυτές οι θέσεις που καταργήθηκαν. Το υπουργείο δεν έχει τίποτα να δημοσιοποιήσει, διότι πρόκειται για θέσεις μη κατανεμημένες σε διευθύνσεις εκπαίδευσης ή συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, παρά μόνο καρέκλες που έγραφαν ΠΕ05 από πίσω και επέτρεπαν οποιαδήποτε στιγμή (αν το υπουργείο ήθελε) τον διορισμό 800 καθηγητών γαλλικής.

Θα υπήρχε αντικείμενο απασχόλησης για όλους αυτούς; Σε καμία περίπτωση. Και δεν βρισκόμαστε στο χρυσό 2008 ώστε απλά να διοριστούν για να γεμίσουν γραφεία και άσχετες υπηρεσίες. Το ότι 800 θέσεις καταργήθηκαν συγκεκριμένα από τους ΠΕ05 δεν είναι καθόλου τυχαίο, ίσα ίσα βγάζει στη φόρα τις ρουσφετολογικές τακτικές του παρελθόντος που αναβίωσαν εν έτει 2024. Αν το ίδιο λάθος επαναληφθεί και το 2025, τότε οι μελλοντικές γενιές εκπαιδευτικών θα είναι εκείνες που θα την πληρώσουν, όπως την πληρώνουν οι σημερινοί αδιόριστοι ΠΕ05 εν προκειμένω.

5
Αναπληρωτές / Απ: Γ' φάση αναπληρωτών 2024-2025
« στις: Οκτώβριος 22, 2024, 09:55:23 μμ »
Με τόσα κενά σε τι εξυπηρετεί να γίνει μια ειδική πρόσκληση και όχι κανονική φάση;

Είναι η εύκολη λύση για το υπουργείο. Οι πιστώσεις είναι ήδη εγκεκριμένες (έμειναν αχρησιμοποίητες επειδή δεν καλύφθηκε τελικά η θέση στην κανονική φάση) και απλώς οι διευθύνσεις καλούνται να προσδιορίσουν σε ποιες συγκεκριμένες σχολικές μονάδες αντιστοιχούν τα κενά αυτά (μόνο στις περιπτώσεις που αναφέρει ο mmmm).

Έτσι το υπουργείο έχει να λέει πως κάνει συνέχεια προσλήψεις, αλλά φταίνε οι εκπαιδευτικοί που αρνούνται την πρόσληψη και παραιτούνται. Βέβαια γνωρίζουν ήδη πως είναι μαθηματικά αδύνατο να καλυφθούν τα κενά σε ορισμένες περιοχές και προγράμματα (π.χ. ΠΕ70 ΖΕΠ στη Δυτική Αττική), αλλά προτιμούν τη λύση της ειδικής πρόσκλησης από το να διαθέσουν τα κενά (άρα και τις αντίστοιχες πιστώσεις) σε περιοχές που πραγματικά θα πιάσουν τόπο και θα μεταφραστούν σε προσλήψεις.

6
Αναπληρωτές / Απ: Β' φάση αναπληρωτών 2024-2025
« στις: Οκτώβριος 21, 2024, 07:15:44 μμ »
Τη Δευτέρα, οπότε θα πάει όπως πριν από 2 εβδομάδες, με το γνωστό μοτίβο.
Άρα ανάληψη υπηρεσίας την Παρασκευή 25/10 και την Τρίτη 29/10.

Ανάληψη στις 29 και 30/10 τελικά, ένεκα τριημέρου 28ης Οκτωβρίου (ήταν πολύ καλό για να είναι αληθινό).

Αλλά και αρκετά περίεργο το ότι έγινε η φάση σε αυτό το χρονικό σημείο (ένας ολόκληρος χαμένος μήνας δεν τους πείραξε καθόλου, δεν ήθελαν όμως να πιάσουν Νοέμβρη). Μάλλον το Αυτοτελές Τμήμα ΕΕΠ-ΕΒΠ πάει με τους δικούς του κανόνες...

Όπως και να έχει οι αναπληρωτές αυτοί δεν πρόκειται να πληρωθούν στις 7/11.

7
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Συνταξιοδοτήσεις 2024
« στις: Οκτώβριος 20, 2024, 11:30:05 μμ »
Πολύτιμα στοιχεία από έναν αιρετό που στέκεται επάξια στο ρόλο του. Άραγε η αντίστοιχη υπηρεσία της πρωτοβάθμιας αρνείται να παράσχει αντίστοιχα στοιχεία, ή απλώς δεν έχουν καν μπει στον κόπο να την ενοχλήσουν οι αιρετοί της πρωτοβάθμιας;

Και δεν είναι η πρώτη φορά που ο συγκεκριμένος αιρετός κοινοποιεί τέτοια δεδομένα (δίνοντας το παράδειγμα), αλλά όσο δεν τρίζει η καρέκλα μάλλον δεν αξίζει τον κόπο και οι υπόλοιποι να πάρουν στα σοβαρά τη δουλειά τους...

8
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2025
« στις: Οκτώβριος 15, 2024, 07:02:37 μμ »
Και παρά την καθυστέρηση στην έκδοση της εγκυκλίου, δεν τακτοποιήθηκε το θέμα με την αναδρομικότητα του νόμου 5128/24, όπως είχε δεσμευτεί το ΥΠΑΙΘΑ.

Στην εγκύκλιο της πρωτοβάθμιας (σ. 10) αναφέρεται σχετικά πως:

Ως προς τη θεμελίωση δικαιώματος υποβολής αίτησης μετάθεσης των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών:
Α) Για τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς οι οποίοι αποσπώνται από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ σύμφωνα με τις παραπάνω διατάξεις του ν. 4589/19 (13Α΄), όπως ισχύει, ο χρόνος που διανύεται στη θέση απόσπασης υπολογίζεται για τη θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης μόνο για τους εκπαιδευτικούς που διορίζονται μετά τη δημοσίευση του νόμου 5128/24, ήτοι, μετά τις 30-07-2024 και όσους εκπαιδευτικούς διανύουν το δεύτερο έτος διορισμού τους κατά το διδακτικό έτος 2024-2025.

9
Αναπληρωτές / Απ: Β' φάση αναπληρωτών 2024-2025
« στις: Οκτώβριος 06, 2024, 10:43:31 μμ »
Αν οι προσλήψεις γίνουν αύριο με ημερομηνία ανάληψης τη Δευτέρα 14/10, θα φανεί πως η όλη καθυστέρηση έγινε για εξοικονόμηση πιστώσεων, οπότε (χωρίς να έχω κάποια πληροφόρηση) πιο λογικό φαντάζει το σενάριο να τρέξει την Τρίτη, ούτως ώστε την Τετάρτη να δηλώσουν οι διευθύνσεις τα κενά των σχολείων στον ΟΠΣΥΔ, την Πέμπτη να γίνει η δήλωση προτίμησης των προσληφθέντων και την Παρασκευή να σταλεί το SMS τοποθέτησης σε σχολική μονάδα (διαφορετικά θα υπάρξει κενή μέρα ανάμεσα στα επιμέρους βήματα).

Όσον αφορά τη συζήτηση για τις πιστώσεις ανάμεσα στις δύο βαθμίδες, νομίζω πως γίνεται αντιληπτό πως η διαθεσιμότητα η μη πόρων του ΕΣΠΑ είναι αυτή που καθορίζει τις ισορροπίες (πολύ εύστοχο το σχόλιο του trust no one). Η πρωτοβάθμια ήταν η πάντα η αδικημένη στο θέμα των διορισμών για τον λόγο αυτό (γιατί να διορίσει περισσότερο εκεί το κράτος, όταν υπάρχει η εύκολη λύση του ΕΣΠΑ;), όμως είναι σε καλύτερη μοίρα όσον αφορά τις προσλήψεις αναπληρωτών όταν οι πιστώσεις τακτικού και ΠΔΕ εξαντλούνται (ήταν λογικό και επόμενο να συμβεί αυτό λόγω της διαφορετικής προσέγγισης που ακολουθήθηκε φέτος στους διορισμούς).

Το γιατί τώρα η πρωτοβάθμια γενική μπόρεσε να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ και η δευτεροβάθμια γενική όχι είναι μεγάλη ιστορία και θα μπρορούσαμε να γράφουμε σελίδες ολόκληρες. Προσωπικά πιστεύω πως απλά η δευτεροβάθμια πλήρωσε τα λάθη του παρελθόντος της και όχι ότι απλά δεν υπήρχε τίποτα καινοτόμο που να μπορούσαν να σκεφτούν οι Έλληνες πολιτικοί ώστε να απορροφήσουν ευρωπαϊκό χρήμα. Όταν δημιουργήθηκε ο "Ενιαίος Τύπος Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου", στη δευτεροβάθμια οι λειτουργικές ανάγκες των σχολείων καλύπτονταν σε μεγάλο βαθμό από τις στρατιές υπεράριθμων (οργανικά) καθηγητών, οπότε δεν υπήρχε τόσο μεγάλη ανάγκη για την πρόσληψη αναπληρωτών. Όταν οι αποχωρήσεις υπερνίκησαν τα πλεονάσματα η κατάσταση άλλαξε και φάνηκε η ιδιότητα του αλγόριθμου υπολογισμού να περιορίζει πάρα πολύ τις ανάγκες που θεωρούνται "οργανικές" στη δευτεροβάθμια.

Και αντί να αλλάξει ο αλγόριθμος, ή να γίνει κάποια προσπάθεια να βρεθούν περισσότερα κονδύλια για τη δευτεροβάθμια (είτε με ένταξη της γενικής σε κάποιο καινοτόμο πρόγραμμα, είτε με αύξηση των πόρων από τις άλλες πηγές χρηματοδότησης), αποφασίστηκε να γίνει το τρικ της "μετατροπής" πιστώσεων αναπληρωτών σε μονίμων που όμως δεν είναι 1 προς 1 και δεν μπορεί (όσο υπάρχουν συντεχνιακές πιέσεις) να διατεθεί στους κλάδους 1 προς 1.

Ε λοιπόν μετά από όλα αυτά (αν και είναι πολύ νωρίς) θα διακινδυνεύσω να πω πως το σχέδιο απέτυχε παταγωδώς και πως πολύ δύσκολα θα επαναληφθεί το 2025. Ακόμα και αν ο θιασώτης του (Κ.Π.) το πήρε πάνω του και δεσμεύτηκε πως θα εξορθολογίσει ό,τι χρειάζεται προκειμένου αυτό να πετύχει, πάλι αναγκάζεται να ζητήσει επιπλέον κρατικό χρήμα. Χρήμα που δεν προοριζόταν για την εκπαίδευση (ξέρουμε πολύ καλά ότι δεν αποτελεί προτεραιότητα τους η παιδεία) και που δεν ήταν στα συμφωνηθέντα με τα συναρμόδια υπουργεία τον Ιούνιο. Θα κάνουν λοιπόν το ίδιο λάθος και του χρόνου; Δεν νομίζω...

10
Αναπληρωτές / Απ: Β' φάση αναπληρωτών 2024-2025
« στις: Οκτώβριος 04, 2024, 07:35:53 μμ »
Μπορεί ο Patreas να μην έδωσε στοιχεία για τα κενά στην πρωτοβάθμια ειδική, όμως εκ του αποτελέσματος (προσλήψεις α' φάσης), μπορούμε να υποθέσουμε πως το minimum των κενών που δηλώθηκαν είναι αυτά που έμειναν ακάλυπτα στις 23/8:

ΑΚΑΛΥΠΤΑ ΚΕΝΑ ΠΕ60/61:

ΚΕΔΑΣΥ: 1
ΣΜΕΑΕ/ΤΕ: 59
ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ: 542

ΑΚΑΛΥΠΤΑ ΚΕΝΑ ΠΕ70/71:

ΚΕΔΑΣΥ: 6
ΣΜΕΑΕ/ΤΕ: 409
ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ: 3.716

ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΚΕΝΑ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΙΔΙΚΗΣ: ~4.733 (χωρίς τα κενά των κοινών ειδικοτήτων στις ΣΜΕΑΕ και φυσικά χωρίς ΕΕΠ-ΕΒΠ).

Επομένως, τα ελάχιστα δηλωθέντα κενά για τη β' φάση αναπληρωτών είναι τα ακόλουθα:

Α/ΘΜΙΑ ΓΕΝΙΚΗ: ~4.167
Α/ΘΜΙΑ ΕΙΔΙΚΗ: minimum ~4.733
Β/ΘΜΙΑ ΓΕΝΙΚΗ: ~4.740
Β/ΘΜΙΑ ΕΙΔΙΚΗ: 2.086

ΣΥΝΟΛΟ ΥΠΑΡΧΟΝΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: ~15.726 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ (ΧΩΡΙΣ ΕΕΠ-ΕΒΠ)

Με αυτά τα δεδομένα και με πιθανολογούμενο αριθμό προσλήψεων το 9.000, το τσεκούρι θα έπεφτε μετά μεγάλης βεβαιότητας στη δευτεροβάθμια γενική και ιδίως στα 3.406 κενά της πρώτης στήλης του πίνακα του Patreas. Ενός πίνακα που αν δεν είχε βγει το πρωί στη δημοσιότητα, αυτή τη στιγμή ίσως να είχαμε SMS και ονόματα. Και με το υπουργείο να έχει πετύχει τον σκοπό του, που είναι να πείσει πως έκανε για ακόμα μια φορά γενναιόδωρες προσλήψεις καλύπτοντας όλα τα υπάρχοντα κενά (χρησιμοποιώντας για το σκοπό αυτό τα θετικά προσκείμενα σε εκείνο εκπαιδευτικά sites και τα λοιπά ΜΜΕ). Για καλή σας τύχη όμως, τα σχέδια τους ανατράπηκαν την τελευταία στιγμή και γι' αυτό σίγουρα δεν είναι υπεύθυνοι κάποιοι που θα (ξανα)ζητήσουν την ψήφο σας στις 2 Νοεμβρίου, αλλά κάποιος που κάνει αφιλοκερδώς τη δική τους δουλειά εδώ και πολλά χρόνια.

Και μην με παρεξηγήσετε, αλλά θα σας πω πως αν θέλετε να αλλάξει κάτι πρέπει να σηκωθείτε από τον καναπέ σας και όχι απλώς να περιμένετε πότε ένας Patreas θα ανεβάσει τα κενά ή πότε κάποιος στο υπουργείο θα πατήσει ένα κουμπάκι ώστε να έρθει ένα SMS πρόσληψης στο κινητό σας. Και όταν ο Patreas κάνει μια ανάρτηση, αυτό που αξίζει πραγματικά να ψάξετε να βρείτε στα γραφόμενά του είναι κάτι περισσότερο από ένα νούμερο κενών δίπλα στο ΠΕ του κλάδου σας. Αν εξάλλου διαβάζατε όσα παρέθεσε ο άνθρωπος σήμερα, δεν θα γινόταν όλη αυτή η παρεξήγηση με τα νούμερα προσλήψεων και τις προσλήψεις ή μη στην πρωτοβάθμια ειδική (πού να μην τα έγραφε και με bold δηλαδή ο άνθρωπος). Φιλικά πάντα!

11
Αναπληρωτές / Απ: Β' φάση αναπληρωτών 2024-2025
« στις: Σεπτέμβριος 23, 2024, 07:16:05 μμ »
Και οι περικοπές δεν σταματούν στη γενική παιδεία, αλλά επεκτείνονται και στα κλασσικά προγράμματα ΕΣΠΑ.

Ψαλίδι φέτος και στα ΖΕΠ της πρωτοβάθμιας, όπου ενώ οι ενταγμένες μονάδες είναι αυξημένες (1.228 δημοτικά σχολεία εντάχθηκαν φέτος σε ΖΕΠ, έναντι 1.093 πέρυσι), οι πιστώσεις είναι μειωμένες (910 μόνο πιστώσεις για ΠΕ70 και 49 για ΠΕ30, έναντι 950 πιστώσεων ΠΕ70 και 48 ΠΕ30 πέρυσι).

Δηλαδή πέρυσι δόθηκε έγκριση για την πρόσληψη 950 δασκάλων για 1.093 σχολεία με ιδρυμένη Τ.Υ., ενώ φέτος δίνεται έγκριση για την πρόσληψη 910 δασκάλων, όταν τα σχολεία με ιδρυμένη Τ.Υ. είναι 1.228.

Άραγε και το ΕΣΠΑ αρχίζει σιγά σιγά να στερεύει; Πάντως σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να καλύψει τις ανάγκες που και σε αυτόν τον τομέα αυξάνονται κάθε χρόνο (και δεν είναι μόνο 1.228 οι ανάγκες ΠΕ70 για ΖΕΠ, όσοι έχουν εργαστεί γνωρίζουν πολύ καλά πως σε πολλές περιπτώσεις σχολείων ο αριθμός μαθητών που φοιτά στις Τ.Υ. απαιτεί τη λειτουργία περισσοτέρων του ενός τμήματος). Το ότι πολλοί ΠΕ70 δεν θα βρεθούν καν στους πίνακες θα κατεβάσει μάλιστα τον αριθμό προσλήψεων πολύ χαμηλότερα και από το 910.

12
Αναπληρωτές / Απ: Β' φάση αναπληρωτών 2024-2025
« στις: Σεπτέμβριος 22, 2024, 06:34:32 μμ »
Το θέμα στην προκειμένη φάση νομίζω πως είναι πρωτίστως το οικονομικό. Δεν υπάρχουν άλλες πιστώσεις, οπότε και να ζητηθούν τα κενά, δεν θα μπορέσει να γίνει μια ικανοποιητική φάση. Βέβαια προκειμένου να αναζητηθούν κονδύλια θα πρέπει να γνωρίζουν το ύψος των κενών οπότε πιστεύω πως αργά ή γρήγορα θα τα ζητήσουν, αν δεν το έχουν κάνει ήδη με πλάγιο τρόπο (αποφεύγοντας την έκδοση εγκυκλίου που αναπόφευκτα θα οδηγήσει σε διαρροές των κενών από εδώ και από κει, κάτι που θέλουν να αποφύγουν πάση θυσία γιατί ξέρουν πως η κάλυψη θα είναι πολύ μικρή).

Δυστυχώς για τη δευτεροβάθμια γενική τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα (λόγω της εξάρτησης από τον τακτικό προϋπολογισμό και το ΠΔΕ), ενώ και η πρωτοβάθμια έχει μεγάλο θέμα στους ΠΕ70, με τη φετινή χρονιά να χαρακτηρίζεται από μεγάλες ελλείψεις σε δασκάλους ακόμα και πρωινών τμημάτων, παρά τον τεράστιο εξορθολογισμό που έγινε (το πρόβλημα θα φτάσει στο αποκορύφωμα με την μη ανεύρεση στους πίνακες δασκάλων γενικής παιδείας σε αρκετούς νομούς από εδώ και πέρα).

13
Αναπληρωτές / Απ: Β' φάση αναπληρωτών 2024-2025
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2024, 11:37:52 μμ »
Και όσο περιμένετε τη β' φάση, το υπουργείο δουλεύει κυριακάτικα για να βγάλει νέες προσλήψεις:

Προσλήψεις 40 εκπαιδευτικών Β' βάθμιας Εκπαίδευσης, στο Ψηφιακό Φροντιστήριο, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για το διδακτικό έτος 2024-2025.

Ίσως ό,τι πιο σκανδαλώδες έχει συμβεί τα τελευταία χρόνια στο πεδίο των προσλήψεων αναπληρωτών. Από όπου και να το πιάσει κανείς φαίνεται η καταστρατήγηση του πίνακα του ΑΣΕΠ, με φωτογραφικές διατάξεις ώστε να επιτευχθεί η πρόσληψη των δικών τους ανθρώπων. Γιατί όταν θέλουν υπάρχουν χρήματα. Για τους υπολοίπους πρέπει να γίνει όμως "εξορθολογισμός".

14
Θεσσαλονίκη: Δεν έγινε αγιασμός στο 2ο ΓΕΛ – Αρνήθηκαν να μπουν οι μαθητές

Αν γινόταν αυτό σε κάθε σχολείο που επηρεάζεται απο τον "εξορθολογισμό", δεν θα ασκούνταν σημαντική πίεση στο υπουργείο; Νομίζω πως πρόκειται για ένα ζήτημα που απαιτεί συστράτευση εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων εδώ και τώρα.

Και να δούμε μέχρι που θα φτάσουν. Ακούγεται ότι (κατόπιν προφορικών εντολών όπως πάντα) έχουν μπλοκάρει οι μετεγγραφές που οδηγούν σε σπάσιμο τμήματος τόσο σε πρωτοβάθμια όσο και δευτεροβάθμια. Αποτέλεσμα πολλοί μαθητές να μην μπορούν να εγγραφούν στο σχολείο στο οποίο υπάγονται βάσει της (νέας) διεύθυνσης διαμονής τους.

Σελίδες: 123 ... 47

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177580
  • Σύνολο θεμάτων: 19402
  • Σε σύνδεση σήμερα: 493
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 357
Σύνολο: 359

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.159 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.