Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - markosath

Σελίδες: 1 ... 222324
323
Το πόστ αναφερόταν κυρίως στον markosath, ο οποίος διαφωνούσε!
Όντως σπάνια δικαιώνεται κάποιος σε ένσταση που κάνει για τα ΙΕΚ, αλλά αν ο κανονισμός δεν επιτρέπει να διδάσκει θεωρητικό μάθημα απόφοιτος δευτεροβάθμιας τεχνικής εκπαίδευσης μπορεί και να γίνει αποδεκτή η ένσταση. Θα είναι καλύτερα αν την κάνει κάποιος που έχει έννομο συμφέρον.
πιστεύω ότι έχω το δικαίωμα της διαφωνίας? Αν ναί στο συγκεκριμένο ποιοί θα διδασκαν αν το περνάγανε
http://www.avgi.gr/article/6327248/prospatheia-gia-idrusi-tmimatos-keramikis-sta-aei
μεταδιδακτορικοί μήπως?

324
Είχα δει αυτό το 3χρονες σπουδές και νόμιζα ότι αναφερόσουν στη φοίτηση στα ΤΕΙ. Μα και στα ΙΕΚ δεν είναι 3χρονη η φοίτηση. Είναι 2χρονη! Πρόκειται για κατάρτιση και όχι για εκπαίδευση. Για αυτό οι διδάσκοντες καλούνται εκπαιδευτές.
Τα ΙΕΚ δίνουν απλώς βεβαίωση παρακολούθησης και οι απόφοιτοι πρέπει να γράψουν στις εξετάσεις πιστοποίησης για να αποκτήσουν αξία τα 2 χρόνια που αφιέρωσαν στο ΙΕΚ.

Τα ΙΕΚ είναι αδιαβάθμητα, ίσως για αυτό διδάσκουν εκεί απόφοιτοι ΕΠΑΛ, ΤΕΕ ή ΤΕΛ (μόνο εργαστήρια και όχι θεωρίες).
Κοινώς δεν ανήκουν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ούτε και στην τριτοβάθμια. Ο όρος μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν έχει νομική υπόσταση! Ανήκουν στην μη τυπική εκπαίδευση και όχι στην τυπική εκπαίδευση! Για αυτό η προϋπηρεσία σε ΙΕΚ δεν προσμετράται στους πίνακες αναπληρωτών, ενώ οι απόφοιτοί τους δεν έχουν καθορισμένα επαγγελματικά δικαιώματα και σπάνια οι προκηρύξεις του δημοσίου βγάζουν θέσεις για αποφοίτους ΙΕΚ.

Φαντάσου ότι απόφοιτος ΙΕΚ π.χ. αισθητικής δεν μπορεί να κάνει αίτηση για να διδάξει ως αναπληρωτής σε ΕΠΑΛ.

. Η Πρακτική Άσκηση είναι υποχρεωτική από τον Σεπτέμβριο 2013 και μετά, για όλους όσους εγγράφονται σε ΙΕΚ (ν.4186 - ΦΕΚ 193 τ.Α΄/17.09.2013).

Δυστυχώς αυτά που λέω πίσω απο ένα πληκτρολόγιο θα έπρεπε όλοι οι συνάδελφοι σε ΙΕΚ να τα έλεγαν προς κάθε ενδιαφερόμενο, να υπερασπίζονταν την δουλειά τους και τους μαθητες τους, αλλά δυστυχώς δεν συμβαίνει συχνά εκτός απο ελάχιστες εξαιρέσεις.

Η πρακτική πλέον συν τα δυο χρόνια μας βγάζει ακριβώς το χρονικό διάστημα της ΑΣΤΕ ροδου (3ετης) Ενας κακοπροαίρετος θα εχωνε και τα κολλέγια , και συμφωνα με το ΕΠΠ ανήκουν (ΣΤΕ) μαζι με τα ΙΕΚ επιπεδο 5 (σε αδράνεια για τα ΙΕΚ).
Χωρίς να λογίζουμε βέβαια την πιστοποίηση απόκτησης διπλώματος αυτό ειναι βέβαια αλλη συζυτηση.

Αλήθεια αυτα τα 2,5 χρόνια εστω ποιά αξία παίρνουν με την πιστοποίηση, θα ήθελα παρα πολυ να ακούσω την γνώμμη σου.

Τα ΙΕΚ είναι αδιαβάθμητα διότι με αυτό επιτυγχάνουν κάποιες συντεχνίες των υποβιβασμό των διπλωμάτων ΙΕΚ σε σχολές σεμιναριακού τύπου χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα πράγμα που τις καθιστά μη ελκυστικές.

Διδάσκουν ΕΠΑΛ και ΤΕΕ σε ειδικότητες οι οποίες ήσαν παλιά επιπεδου ΤΕΕ Α  ΤΕΕ Β κύκλου (οχι σεκ) και οι κολλεγιάρχες του αρβανιτόπουλου τα αναβάθμισαν σε ΙΕΚ. (κομμωτρια με λύκειο και πανεπιστήμιο σπάνια να βρείς παρα μόνο απο επαλ επασ.)
Αρα γνώμμη μου δεν πάιζει το αδιαβάθμητο αλλα η ειδικότητα.

Ο όρος στο ελληνικο εκπαιδευτικό σύστημα ορθώς όπως λες δεν εχει νομική υποσταση  ,το χρησιμοποιούν αυθαίρετα εκει στο υππεθ ακόμα και σε επίσημα εγγραφα οι μόνιμοι υπάλληλοι λυκειακής βαθμίδας, δηλωνοντας οτι τα ΙΕΚ αυτα εχουν τελειώσει ηδη την δευτεροβαθμια  Αν τα εντάξουν καποτε  θα ειναι στην τριτοβαθμια, εκτος αν έχει κάποιος διαφορετική αποψη.
 
Για αυτό η προϋπηρεσία σε ΙΕΚ δεν προσμετράται στους πίνακες αναπληρωτών, δεν προσμετράται διότι το συνδικαλιστικό οργανο των εκπαιδευτών ΙΕΚ δεν υπάρχει στην πράξη , δεν εχει δύναμη , απλά καμμια δφορά τον χρόνο κόβουν την πιτα και κανουν τσατινγκ.

ενώ οι απόφοιτοί τους δεν έχουν καθορισμένα επαγγελματικα δικαιωματα εχουν επιπέδου λυκείου, και με ψηφισμένο το εθνικό πλαίσιο προσόντων δεν το επικυρώνουν με ΠΔ  παρανομούν μόνο και μόνο για χάρη των συντεχνιών. ανέτρεξε στα λεγόμενα μου να καταλάβεις τι λεω. Θα κατανοήσεις πολλά , περισσότερα απο οτι ήδη βλέπω ξέρεις.
Στα υπόλοιπα που λες οι απαντήσεις εμπεριέχονται ήδη σε οτι εχω πεί.

325
Συνάδελφοι σαφώς είναι απαράδεκτο να διδάσκει κάποιος ένα μάθημα που δεν είναι του αντικειμένου σπουδών του.
Το θέμα για τους αποφοίτους ΤΕΙ, που λογίζονται ως ΠΕ μόνο στην εκπαίδευση και αντίστοιχα τους αποφοίτους ΕΠΑΛ ή ΤΕΕ ή ΤΕΛ,
που λογίζονται ως ΤΕ, έχει συζητηθεί ήδη στο φόρουμ. Πρόκειται όντως για πολύ παλιά νομική διάταξη! Οχι και τόσο παλιά αλλά μιάς και γίνεται αναφορά πως ενας απόφοιτος ΕΠΑΛ επιπεδου λυκείου γινεται καθηγητής και ενας ΙΕΚ οχι πχ. Πως ειναι δυνατόν να διδάσκουνε σε ΙΕΚ ατομα με πτυχία χαμηλότερης βαθμίδας απο ΙΕΚ?

markosath η φοίτηση στα ΤΕΙ είναι 4 χρόνια. Ποιός είπε το αντίθετο?

Αυτό το θέμα αγγίζει πολύ την τυπική εκπαίδευση. Δεν ήξερα ότι ενδιαφέρει και τους εκπαιδευτές σε ΙΕΚ. Τι σημαίνει εκπαιδευτής ΙΕΚ, είμαστε κατώτεροι επειδή εργαζόμαστε σε ΙΕΚ, δεν ανήκουν στο εκπαιδευτικό σύστημα?

Σε κάθε περίπτωση θα παρακαλέσω να σεβαστείτε τους όρους του pde.
Δεν γράφουμε με κεφαλαία, ούτε με ιδιαίτερα μεγάλες γραμματοσειρές και κυρίως δεν γράφουμε προσβλητικές δηλώσεις.
Όροι Χρήσης: http://www.pde.gr/index.php?topic=13



326
Όλα αυτά τα παραθέτω γιατί στους περισσότερους οδηγούς σπουδών γράφει ότι τις θεωρίες διδάσκουν κατ’αποκλειστικότητα ειδικότητες ΠΕ…και ακούστηκαν παραπάνω κάποιοι προβληματισμοί μελών για την επιλογή διδασκόντων και πιθανές ενστάσεις στις οποίες σκέφτονται να προβούν…και γιατί κι εγώ βρίσκομαι σε αντίστοιχη φάση…
Μπαρούφες και λεονταρισμοί, το σύστημα ΙΕΚ ειναι ατσάλινο, οι αντιδράσεις απο ελάχιστες έως μηδαμινές...ΤΑ ΑΚΟΥΩ ΑΥΤΑ ΧΡΟΝΙΑ

327
Θα υπέθετε κανείς οτι μιλάει και απαντάει το ίδιο ατομο, ή αλλιως κανει ερωτησεις που απαντήθηκαν ήδη.
οσο η καταρτιση δεν παρεχει χαρτιά με βαρύτητα στον επαγγελματικό στίβο αλλά 3χρονες σπουδές σεμιναριακού τύπου, οι ΤΕ θα το παίζουν ΠΕ οι ΔΕ θα το παίζουν ΠΕ, πτυχία απο ιταλίες βουλγαρίες ρουμανίες αλβανίες θα το παίζουν ΠΕ και οι ΠΕ θα αυτοκτονάνε ελλείψει προσόντων.

328

Δεν έχω κανένα θέμα με τους ΤΕ δε θέλω να ακουστώ “κάπως”ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΟΥΝΑΕΙ ΦΥΛΟ… κι αυτοί δουλειά ψάχνουν να βρουν…αφού άλλωστε έτσι ορίζει η προκήρυξη… αλλά από την άλλη είναι τυχαίο που όποιον ΤΕ πρωτοσυναντήσω στο χώρο των ιεκ μου μοστράρεται για ΠΕ << ΕΙΝΑΙ ΠΕ ΠΛΕΟΝ, ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΝΑΝΕ ΤΑ ΚΑΤΕΕ-ΚΑΤΕ-ΤΕΙ ΠΕ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΕ-ΕΠΑΛ-ΤΕ>> χωρίς να είναι?<<ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ>> Μηχανολόγος ΤΕ είναι? Μηχανολόγος ΠΕ θα πει… Πολεοδόμος είναι? Πολιτικός μηχανικός θα πει <<ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΝΟΜΟ ΠΑΣΟΚ>>… και όχι μόνο αυτό θα προσπαθήσει να σου αποδείξει ότι μόνο αυτός ξέρει και έχει την τεράστια εμπειρία για το πώς θα διδάξει το μάθημα ή το εργαστήριο και πως είναι ο top καθηγητής και πως γι’αυτόν η εκπαίδευση είναι “όνειρο ζωής”… Επειδή λοιπόν έχω υπάρξει σε εργαστήρια με τέτοια άτομα και έχω ακούσει όλες τις “φούσκες” στην αρχή και παρόλο που στο τέλος του μαθήματος έχω αποδειχθεί πιο εντάξει από όλους τους αυτοί συνεχίζουν το χαβά τους…καταλήγω στο συμπέρασμα ότι είτε δεν καταλαβαίνουν τι κάνουν ή καταλαβαίνουν πολύ καλά αλλά έχοντας τις πλάτες του διευθυντή εξακολουθούν το έργο τους γράφοντας όλους τους υπόλοιπους… Επίσης έχω δει άτομα να ξεφεύγουν από το αντικείμενο του μαθήματος έτσι απλά γιατί η εκπαίδευση είναι γι’αυτούς όνειρο ζωής αλλά δεν ξέρουν τι πρέπει να διδάξουν ή επειδή κάποιος τους εξόπλισε με μια φυλλάδα μονομερούς αντικειμένου πράττουν κατά τα γνωστά το “αυτό ξέρουμε…αυτό εμπιστευόμαστε” και καταλήγουμε να διδάσκουμε άλλο μάθημα από αυτό που μας ανατέθηκε… μήπως θα καταλάβει κανένας από τους σπουδαστές <<ΚΑΝΕΝΑΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ Η ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΕ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΖΩΑΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ>>?… φυσικά στο τέλος παίρνουμε ύφος καρδιναλίου και λέμε “σημειώσεις…δε θα δοθούν λόγω πνευματικών δικαιωμάτων…”…!!! Στο επόμενο εξάμηνο φυσικά κάνουν μία από τα ίδια…!!! Αλλά δε βαριέσαι… η εκπαίδευση γι’αυτούς “είναι όνειρο ζωής”…<<ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΑΣΚΟΥΝ ΝΟΜΙΜΩΣ, Η ΣΥΝΤΕΧΝΙΑ ΤΩΝ ΤΕΙ ΕΠΑΛ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

329
Όσοι τους ψήφησαν να τους χαίρονται !!!
Άλλωστε η καριέρα είναι χολέρα …
Γνωστό καραμανλικό blog διαμαρτύρεται γιατί εξακολουθεί να υφίσταται ο διαχωρισμός μεταξύ ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ και ΥΕ, τον οποίο και αποδίδει σε συντεχνιακά κριτήρια, με το επιχείρημα, ούτε λίγο ούτε πολύ, ότι "όλοι την ίδια δουλειά κάνουν". Παραθέτει μάλιστα ως επιχείρημα τη σύγκριση βάσεων μεταξύ ανόμοιων τμημάτων ΑΕΙ και ΤΕΙ, αγνοώντας φυσικά το γεγονός ότι έχουν δημιουργηθεί αμέτρητα τμήματα ΑΕΙ και ΤΕΙ με κάθε πιθανό και απίθανο αντικείμενο, ώστε τέτοιες συγκρίσεις να μην έχουν πλέον καμία αξία.

Είναι εύλογες τέτοιες διαμαρτυρίες, καθώς το πολιτικό κατεστημένο απαξίωσε επί δεκαετίες και με συστηματικό τρόπο την αξία των σπουδών, ενώ κόμματα όπως η ΝΔ έκαναν σημαία τους την αξιοκρατία διορίζοντας στη συνέχεια πληθώρα αγραμμάτων με τα πιο αστεία και αισχρά κριτήρια. Θυμίζουμε την αποκάλυψή μας για το πως η κόρη του υπασπιστή του Μεϊμαράκη διορίστηκε στη Σιβιτανίδειο ως ΔΕ Ψυχολογίας(!).

Οπότε, για να μη δημιουργούνται προβλήματα κοινωνικής καταξίωσης στους διάφορους γόνους και προϊόντα του κομματικού σωλήνα, κάποιοι προτείνουν να απαλειφθούν οι χαρακτηρισμοί ΤΕ και ΔΕ, ώστε όλοι να θεωρούνται ίσοι και να αποκρύβεται η αλήθεια για το πως τοποθετήθηκαν στις καρέκλες τους. Την ίδια στιγμή που κόμματα όπως η ΝΔ προβάλλουν το μύθευμα της αξιοκρατίας, χρίζουν τους γόνους τους "επιστήμονες" και καλλιεργούν το κλίμα για τη νομιμοποίηση της ανηθικότητάς τους.

330
Η κυρά Σούλα διδάσκει ήδη… στο υπογράφω κι εγώ…το έθεσες πολύ σωστά…!!! Και αν σου είχε πάρει και μάθημα στο τρέχον εκεί να δεις την πίκρα… Αλλά τι περιμένεις?… αν ο διευθυντής προέρχεται από το χώρο των επαλ και είναι επιπέδου τει ή μάλλον κατεε (δεν ξέρω αν το λέω και σωστά…) και επιλέγει αποφοίτους επας, εμπειροτεχνίτες, “πλήρως καταρτισμένους” των ιεκ και δε συμμαζεύεται και όλα αυτά από τη γενική κατηγορία “άλλο” έχοντας ελάχιστα μόρια… μόνο και μόνο επειδή είναι “ο κύριος διευθυντής”… τότε να είσαι σίγουρος ότι εκμεταλλεύεται τη θέση του προσπαθώντας να ισοφαρίσει την κόμπλα του για τους ΠΕ…
ΠΕΤΕΕΜ και ωρομίσθιοι ΙΕΚ
Με διάφορες ανακοινώσεις της, η ΠΕΤΕΕΜ φροντίζει να μας ενημερώνει για τις διαδικασίες και τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για πρόσληψη τόσο στο ΙΕΚ της σιβιτανιδομάνας, όσο και στα άλλα δημόσια ΙΕΚ.

Το δικό μας ερώτημα είναι με ποιές διαδικασίες και με ποιά δικαιολογητικά προσλαμβάνονται οι διάφοροι ΤΕ και ΔΕ ως ωρομίσθιοι στα δημόσια ΙΕΚ. Μήπως με τα πτυχία τους και το δυνατό βιογραφικό τους;

Οι ΤΕ έχουν αδικήσει πολλαπλά το κοινωνικό σύνολο, τόσο με το διορισμό τους ως δήθεν εκπαιδευτικοί με τις γνωστές διαδικασίες, όσο και με την πρόσληψή τους ως ωρομίσθιοι στα κατά τόπους ΙΕΚ και ΚΕΚ, πάλι με τις γνωστές διαδικασίες. Τη στιγμή που οι άνεργοι εκπαιδευτικοί έχουν φτάσει στο σημείο ακόμα και να αυτοκτονούν, οι ΤΕ εμφανίζονται πολλαπλά αναντικατάστατοι ακόμα και ως ωρομίσθιοι.

Πρέπει επιτέλουν να τεθεί ένα τέλος σε αυτό το όνειδος της εκπαίδευσης, μετατάσσοντας τους ΤΕ σε δημόσιες τεχνικές υπηρεσίες αντίστοιχες της "ειδικότητάς" τους.

331
Τεως  ΔΙΕΥΘΎΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΟΠΠΕΠ ΕΠΙΠΕΔΟΥ .....................Η ΝΔ εμπιστευθηκε αυτό το καίριο πόστο σε ανθρωπο.. ΟΧΙ με  PHD ΟΧΙ σε καθηγητή πανεπιστημίου εξωτερικού ΟΧΙ σε ανθρωπό πανεπιστημίου έστω με ενα μάστερ στην εκπαίδευση ενηλίκων αλλά σε πτυχιούχο  ΤΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
η αναβάθμιση των ΙΕΚ για την νεα Δημοκρατία ήταν στα χέρια ενός πτυχιούχο ΤΕΙ!!!!!!!

333

Έγινε και αυτό!

Αριστερή κυβέρνηση στέλνει τους σπουδαστές των ΙΕΚ να κάνουν μάθημα στο στρατόπεδο! Σκοτωθείτε εσείς να μαζέψετε πιστοποιητικά και επιμορφώσεις για να πάρετε μια ώρα στα ΙΕΚ. Σε λίγο και μαθήματα και για την ειδικότητα μαγειρικής από την κυρά Σούλα της γειτονιάς αφού μαγειρεύει από μικρή και έχει εμπειρία.

http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/381732
Εγινε ποιό? το καταξευτίλισμα της μεταδευτεροβάθμιας επαγγελματικής κατάρτισης , ή αλλιως το ανοιξε και εσυ ενα ΙΕΚ μπορείς?

Αυτό έχει λάβει χώρα απο το 1997 και γιγαντώθηκε επί Γιαννάκου. Το κράτος πουθενά δεν έχει συνέχεια εκτος απο τα ΙΕΚ.

Δεξιοί αριστεροί μία πολιτική.

Θέσεις εργασίας ωρομισθίων απλήρωτων για χρόνια φουκαράδων.

Σπουδές κοροιδία σε φτωχά παιδιά , κλείνοντας το μάτι σε Κολλεγιάρχες να φτιάχνουν μαγαζάκια με γελοίες ειδικότητες μεταδευτεροβάθμιου επιπέδου κιόλας, και να βάζουν ταμπέλες ότι παρέχουν κρατικά διπλώματα κόστους χιλιάδων ευρώ, που σου βρίσκουν άμμεσα δουλειά. Δουλειά σε σπουδές οι οποίες δεν εχουν καμμία βαρύτητα για τον κομιστή του πτυχίου σε επίπεδο επαγγελματικών δικαιωμάτων.

Τα ΙΕΚ θα γίνουν προσφιλης τόπος για εργασία και οχι μια διαχρονική φρίκη,  και θα προσφέρουν ασφαλείς θέσεις εργασίας (αξιοπρεπείς μισθούς , μονιμότητα)  μονο αν αποκτησουν βαρύτητα τα διπλώματα που παρέχουν.

ΤΟ ΑΝΟΙΞΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΝΑ ΙΕΚ ΜΠΟΡΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ. Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΟΛΑΚΙΑ ΜΕ ΤΟ ΚΙΛΟ

Οι σπουδες σε στρατόπεδο ειναι η ταφοπλακα του θεσμου των ΙΕΚ.Απλά τα πάνε για κλείσμο, πρεπει να τους σταματησουν!!!

334
Καλημέρα,

διάβαζα σε παλαιότερες αναρτήσεις την εύλογη απορία γιατί τα ΙΕΚ (δημόσια)  μετα από 20 χρονια από  την  ιδρυσης τους βρίσκονται  σε χειρότερες συνθήκες απο αυτές που ξεκίνησαν, δηλαδή ωρομίσθιο προσωπικό, πολλές φορές ακατάλληλο, παντελή ελλειψη επαγγελματικών δικαιωμάτων ,απουσία βιβλίων,  παντελής έλλειψη προγραμμάτων σπουδών, ελλειψη συνδικαλιστικής προστασίας .

Η απάντηση είναι απλή,οι συντεχνίες (κάποιοι λένε των ΤΕΙ) τα κατάντησαν έτσι. διαβάστε το παρακάτω και θα γίνω πιό σαφής
...

Οι προτάσεις της "Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης"  δε θα μπορούσαν παρά να χαρακτηρίζονται από την υπερφίαλη αίσθηση μεγαλείου που χαρακτηρίζει πληθώρα λειτουργών τεχνικής εκπαίδευσης.

Το βασικό θέμα που απασχολεί την ΕΕΤΕΚ είναι η απόκτηση παιδαγωγικής επάρκειας από τους ΤΕ, η οποία απαιτούν να έχει τη δυνατότητα εξέλιξης σε μεταπτυχιακό(!). Το ερώτημα είναι σε τι θα χρειαστεί η παιδαγωγική επάρκεια στους ΤΕ, τη στιγμή που οι περισσότεροι από αυτούς καταλήγουν για τους γνωστούς λόγους ως αποσπασμένοι σε διάφορες θέσεις γραφείου, όπου και προσπαθούν να βρουν από ποιά μεριά γράφει το μολύβι. Για του λόγου το αληθές, ας μας πουν οι ίδιοι οι συνδικαλιστές τους που βρίσκονται οι ΤΕ που διορίστηκαν τα τελευταία πέντε χρόνια.

Αλλά και τα άλλα θέματα που απασχολούν την ΕΕΤΕΚ δεν υπολείπονται φαιδρότητας, καθώς τονίζεται η ανωτερότητα των ΤΕ σε σχέση με τους υπόλοιπους "εκπαιδευτικούς":

    "...οι καθηγητές της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης διαθέτουν τα περισσότερα επιπλέον ακαδημαϊκά προσόντα σε σχέση με τους λοιπούς εκπαιδευτικούς Π.Ε. και Δ.Ε."



Το ερώτημα εδώ είναι ποιά είναι τα επιπλέον ακαδημαϊκά προσόντα που μπορεί να διαθέτει ένας ΤΕ σε σχέση με έναν ΠΕ, εκτός εάν αναφέρονται στα πτυχία που εξασφάλισαν πολλοί ΤΕ με πλάγιους τρόπους, όπως η εκ των υστέρων αναβάθμιση διαφόρων αστείων σχολών ή η εξασφάλιση εκπαιδευτικών αδειών σε συνδυασμό με γνωριμίες σε συγκεκριμένα ΑΕΙ και ΤΕΙ.

Αξιοσημείωτο είναι και το ενδιαφέρον της ΕΕΤΕΚ για τους αποφοίτους γενικού λυκείου που θέλουν να εγγραφούν σε ΕΠΑΛ. Κι αυτό γιατί ο απόφοιτος γενικού λυκείου μπορεί να εγγραφεί στο ΙΕΚ και να περάσει τις εξετάσεις της πιστοποίησης, αλλά δε θα μπορεί να διοριστεί ως ΤΕ στην εκπαίδευση, όπως συνέβη με τα παιδιά πολλών "εκπαιδευτικών" που ανακάλυψαν τις τεχνικές κλίσεις τους αφού τελείωσαν το γενικό λύκειο προκειμένου να διοριστούν στη συνέχεια σε κάποιο σχολείο.

Σε επόμενες δημοσιεύσεις θα αποκαλυφθεί η συνομωσία ..αρκει να μου επιτραπεί (παντα με γεγονότα και ποτέ με ιδιοτέλεια , χωρίς υπερβολές , βέβαια όσο μου το επιτρέπουν τα γεγονότα)

Σελίδες: 1 ... 222324

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32325
  • Τελευταία: MariaK.
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161618
  • Σύνολο θεμάτων: 19232
  • Σε σύνδεση σήμερα: 492
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 454
Σύνολο: 474

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.