Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - MiVaLo

Σελίδες: 123456 ... 13
43
Επαναλαμβάνω την πρόβλεψή μου ότι η κατανομή θα έχει σχέση με τις πραγματικές συνταξιοδοτήσεις που έλαβαν χώρα στην εκπαίδευση.
Με μια πολύ απλή λογική θα αποτυπωθεί στις κατανομές η αναλογία των εκπαιδευτικών που εξήλθαν απ' την εκπαίδευση. Δεν άλλαξε ενδιάμεσα η δομή της εκπαίδευσης για να υπάρχει σχετική αιτιολογία.
Αυτό αφορά και την κατανομή ανά βαθμίδα και κατά ομαδοποιημένη ειδικότητα.
Εκτός των άλλων είναι το μόνο δίκαιο που μπορεί να ισχύσει γιατί όλοι στράφηκαν στην δημόσια εκπαίδευση  με λογική σε βάθος χρόνου.
Οι δάσκαλοι έχουν παρόμοιο αριθμό συνταξιοδοτήσεων με τους φιλολόγους.
Βλέπετε την παράνοια της απαίτησης για 5.000 διορισμούς και οι φιλόλογοι 200 κάτι...

44
Δεν συνεχίζω την αντιπαράθεση, όλα αυτά είναι επιμέρους τεχνικά ζητήματα.
Μίλησα για την ευρύτερη εικόνα και όχι για την λεπτομέρεια της λεπτομέρειας.
Δεν υπάρχει δόλος κανένας απλά μιλάμε με επιχειρήματα.
Ο αριθμός των φιλολόγων που αποχώρησαν είναι μεγαλύτερος από αυτό των δασκάλων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
 Ορισμένοι υποδεικνύουν  πόσους πρέπει να διορίσει φιλολόγους ή πόσους δασκάλους με ιδιοτελή κριτήρια υπερασπιζόμενοι το οικόπεδο τους- την ειδικότητα τους...


45
Ως προς την κατανομή διορισμών θεωρώ εγκληματικό να μην λάβει υπόψιν το υπουργείο τον αριθμό των αποχωρήσεων από την εκπαίδευση ανά κλάδο.
Αποχώρησαν πάνω από 7.000 φιλόλογοι και περίπου 200 βιολόγοι. Πόσο λογικό να διορίσει 200 φιλολόγους και 600 βιολόγους;
Προσωπικά δεν νομίζω το υπουργείο να φερθεί τόσο ανόητα και να μην λάβει υπόψη του τις 34.000 αποχωρήσεις και με  "δημιουργική λογιστική" να επεξεργαστεί τα πλασματικά κενά και πλεονάσματα που προέκυψαν τη δεκαετία της κρίσης...
Εδώ πρέπει να μιλάμε αναλύοντας τα αυτονόητα διότι απλά τίποτα δεν είναι στην Ελλάδα ξεκάθαρο..

46
Από τον ΑΓΩΝΑ των βιολόγων:

"Ζητούμε συνάντηση το συντομότερο δυνατόν με τον αναπληρωτή υπουργό κ. Κουράκη για την έκθεση και την τεκμηρίωση των απόψεων μας καθώς και για την κατάθεση προτάσεων με γνώμονα πάντα το συμφέρον των μαθητών και τις ανάλογες εφαρμογές άλλων ευρωπαϊκών κρατών.

Με ιδιαίτερη τιμή

Ομάδα Αναπληρωτών Βιολόγων

 https://www.facebook.com/groups/274029956055306/

e-mail: anaplirotesbio@gmail.com"

47
Ωραίος διάλογος...
Με στοιχεία και επιχειρήματα...
Έθεσα μια πρόταση που νομίζω ότι είναι ρεαλιστική
Πρέπει να ζητήσουμε σαν  αυτονόητη διεκδίκηση, ένα σταθερό πλαίσιο που θα λειτουργεί υπέρ του εκπαιδευτικού σε όλο το φάσμα της εργασιακής σχέσης του. Και στους διορισμούς και στις μεταθέσεις και στην σταθερότητα του ίδιου του συστήματος.
Δηλαδή πως εννοεί κάποιος τις ανάγκες στην εκπαίδευση; Σαν μια ρευστή κατάσταση που ο ένας κλάδος καταπατά τον άλλο; Σήμερα είναι ο Κουράκης, αύριο η Ζαχαράκη, χθες ο Σπηλιωτόπουλος, μεθαύριο ο Κύρτσος...
Έτσι θα την παλεύουμε;   

48
Αντί ο καθένας να λέει όποιο σενάριο πιστεύει (και κατά βάση αυτό που τον βολεύει για ίδιον όφελος) γιατί να μην εφαρμοστεί όπως πρέπει ο νόμος;;;; Διορισμοί μόνο σε οργανικά κενά και η κάθε ειδικότητα στα δικά της!!! Ήμαρτον!!!
κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις; και αγανακτείς και από πάνω;
και θες τάχα μου διάλογο;

49
Μόνη σοβαρή και νορμάλ διεκδίκηση είναι στις 10000 χιλιάδες των διορισμών στην εκπαίδευση να αποτυπωθεί η αναλογία των συνταξιοδοτήσεων.
Η τρόικα είχε ένα κανόνα 1 προς 5 που στην εκπαίδευση δεν εφαρμόστηκε.
Πρέπει να εφαρμοστεί γιατί ο καθένας θα ζητάει ό,τι θέλει και οι πολιτικάντηδες θα του τάζουν ό,τι θέλει...
Ποια είναι λογική για να προσανατολιστεί ή όχι κάποιος στην εκπαίδευση;
Η καιροσκοπική τακτική βλέποντας και κάνοντας , αφού πλασαριστούμε άνεργοι για καμιά δεκαριά χρόνια, άντε άεργοι στην καλύτερη, με δήθεν επαγγελματική ενασχόληση στην εκπαίδευση;
Περιμένοντας τι;
Πότε θα αποσπάσουμε την δέσμευση του κάθε παράγοντα που μπαίνει και βγαίνει στο υπουργείο παιδείας;
Είναι σαν να θέλει κάποιος να ανοίξει μια δουλειά ή να κάνει μια επένδυση.
Μπορεί να βασίζεται στο βλέπουμε και κάνουμε;
Αυτό είναι τυχοδιωκτισμός ,μια αδρανή κατ’ επιλογή στρατηγική: Περιμένω τόσο όσο να μου κάτσει.
Και αν δεν σου κάτσει τι θα κάνεις;
Δεν λειτουργεί έτσι κανένας σοβαρός επαγγελματίας. Πάντα σταθμίζει τις ανάγκες της αγοράς και βάση αυτών σχεδιάζει και ενεργεί. Για αυτό καθήκον μιας νορμάλ κυβέρνησης είναι να του προσφέρει σταθερό πεδίο με ευδιάκριτά τα σημεία ενδιαφέροντος.
Αυτό λέω για τους εκπαιδευτικούς.
Τι νόημα είναι αυτό να λέει ο καθένας πόσο σημαντικό είναι το μάθημά του;
Οκ. Έστω ότι είναι ή νομίζει ότι είναι.
Υπάρχει ζήτηση στα αλήθεια για την ειδικότητά του;.
Αν όχι τι θα κάνει;
Θα το ρίξει στην βαριά φιλοσοφία για το πόσο σπουδαίο είναι το μάθημά του.
Θα αρχίσει να μιλάει για αδικίες και πώς να μετασχηματιστεί ένα σύστημα για να βολευτεί. Είναι αυτό το νορμάλ ενός ανθρώπου που στα αλήθεια θέλει να ασκήσει ένα επάγγελμα;
Που θα οδηγήσει μια τέτοια τακτική;
Πόσα χρόνια πρέπει να παλεύει;
 Ή μήπως όμως δεν είναι έτσι και προσβλέπει στους πολιτικάντες; Δηλαδή μήπως και αποσπάσει κάποια εξυπηρέτηση.
Εδώ ο τύπος με την βιολογία ξέχασε να μας πει τα ρουσφέτια του κλάδου του επί Κουράκη.
Γιατί δηλαδή δεν είναι σημαντική η γεωλογία; Γιατί το λέει αυτός... Γιατί δεν πέρασε για τόσο δα λίγο στην ιατρική και νομίζει  ότι οι άλλοι είναι ασήμαντοι... Ναι ρε φίλε αλλά αν χρειαστεί θα πάω σε γιατρό όχι σε βιολόγο... Ούτε θέλω την ημιμάθεια που μπορεί να με βλάψει.
Εντάξει λίγες γενικές γνώσεις βιολογίας αλλά το ίδιο και γεωλογίας. Αλλά βλέπεις μετά από χρόνια διεκδικήσεων ο Κουράκης…
Το ίδιο θα σκεφτούν κάθε είδους πτυχιούχοι. Να περιμένουν εσαεί το δικό τους Κουράκη…

50
μόνη σοβαρή και νορμάλ διεκδίκηση είναι στις 10000 χιλιάδες των διορισμών στην εκπαίδευση να αποτυπωθεί η αναλογία των συνταξιοδοτήσεων.
η τρόικα είχε ένα κανόνα 1 προς 5 που στην εκπαίδευση δεν εφαρμόστηκε.
πρέπει να εφαρμοστεί γιατί ο καθένας θα ζητάει ό,τι θέλει και οι πολιτικάντηδες θα του τάζουν ό,τι θέλει...
ποια είναι η δέσμευσή σε εισαγωγικά για να προσανατολιστεί ή όχι κάποιος στην εκπαίδευση;
η καιροσκοπική τακτική βλέποντας και κάνοντας , αφού πλασαριστούμε άνεργοι για καμιά δεκαριά χρόνια, άντε άεργοι στην καλύτερη, με δήθεν επαγγελματική ενασχόληση στην εκπαίδευση;
περιμένοντας τι;
πότε θα αρπάξουμε την δέσμευση του κάθε παράγοντα που μπαίνει και βγαίνει στο υπουργείο παιδείας;

51
οι τελίτσες είναι υπονοούμενα  ::)
Η ΠΕΑΔ δεν προωθεί τα συμφέροντα όλων των ειδικοτήτων Δευτεροβάθμιας. Εκφράζει κυρίως τις "βασικές" ειδικότητες και συμφωνεί να κοπούν οργανικά κενά από κάποιες ειδικότητες που έχουν πολλά, όπως των Βιολόγων και να δωθούν σε άλλες όπως των φυσικών, παρόλο που οι ώρες είναι Βιολογία. ΚΑι δεν ανανωρίζουν τις παρατυπίες που έχουν γίνει.
Βέβαια, στην δημιουργία αυτής της μεροληψίας έχουμε ευθύνη όλοι διότι ΔΕΝ συμμετείχαμε όσο θα έπρεπε στις διαδικασίες λειουργίας της. Οπότε εκφράζει τις ειδικότητες των συναδέλφων που δραστηριοποιούνται μέσα σε αυτήν προσπαθώνας να επηρεάσουν τις κατανομές προς την κατεύθυνση  που είπα.

γιατί εξακολουθείς να νομίζεις ότι το γυμνάσιο είναι πανεπιστήμιο;
χρειάζεται διδακτορικό ή εξειδικευμένο επιστήμονα για να πει στα παιδιά τα βασικά των μαθημάτων;
βιολογία, οικονομικά, κοινωνιολογία, ψυχολογία, γεωλογία,  φιλολογία, χημεία, φυσική, μαθηματικά, ιστορία, νομική,  θρησκευτικά, φυσική αγωγή, θεατρολογία, μουσική, ξένες γλώσσες , τέχνες, κουλτούρα, τεχνολογία, φιλοσοφία, αρχαία γλώσσα, πληροφορική
μα είναι δυνατόν; πόσα χωράνε στο κεφαλάκι ενός μαθητή;
είπαμε ότι η φτώχεια φέρνει γκρίνια.
αλλά όχι και να τρελαθούμε τελείως στην αναζήτηση της ισορροπίας μεταξύ των γνώσεων που προσφέρει ο κάθε επιστήμονας..
πέντε πράγματα
πέντε καταραμένα απλά πράγματα
οι ώρες της βιολογίας
όλο το νόημα οι ώρες της βιολογίας...
α στο καλό
από μία ώρα ο κάθε ένας και τέλος
ΥΓ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΜΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
ΧΩΡΑΝΕ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΚΑΤΟ!!!!

52
Όλοι μερίδιο απ' την πίτα λέμε...
Μόνο με την αναλογία συνταξιοδοτήσεων υπάρχει λογική με τίποτα άλλο.
Εδώ και εδώ και 11 χρόνια δεν έγιναν οι διορισμοί. Έχουμε βγει στη σύνταξη περίπου πάνω από 30.000.
Μπορούν  να την εφαρμόσουν με την αναλογία 3 προς 1.
Τι στο καλό όσες υπεραριθμίες και αν υπήρχαν υπερκαλύπτονται..
Τίποτα άλλο δεν έχει νόημα.
Κι αν τώρα κάποιες ειδικότητες ελάχιστες έχουνε αυξομείωση στο ωράριό τους ρυθμίζεται.
Αλλά όταν έχεις να κάνεις με τυχάρπαστους δεν λειτουργεί η λογική.
Αν οι δεκάδες χιλιάδες αποχωρήσεις δεν έλυσαν τις στρεβλώσεις που προϋπήρχαν τότε δεν υπάρχει περίπτωση να λυθούν με τίποτα

53
Διοτι πρεπει οι νεοι να μην φαινονται στις λίστες ανεργίας του ΟΑΕΔ...Με την βαση που φερνει η Νικουλα φετος μενουν εκτος 20.000 νεοι ...τσουπ μανι μανι σκαρφαλωνει ο δεικτης ανεργιας...
Απο την αλλη πρεπει να ζησει και επαρχία κρατικοδίαιτα βεβαιως βεβαιως...Τι να παράξει ο νομος Ιωαννίνων για παράδειγμα...?
τραγικό :'(
μια πιο μοχθηρή εκδοχή των greek statistics  :'( :'(

54
και μιας και είμαστε εν αναμονή των κατανομών δεν αισθανόμαστε λίγο την απαξίωση τόσων σπουδών;
σκέφτομαι πόσοι βιολόγοι που μια ανάσα απ' το όνειρό τους να σπουδάσουν ιατρική βρέθηκαν στο συναφές πεδίο της βιολογίας.
αλλά στην Ελλάδα δεν υπάρχουν προοπτικές σε αυτό τον τομέα.
λογικό δεν είναι να αισθάνονται σαν εκείνους που δεν κέρδισαν το λόττο παρά ένα νούμερο;
έχουν στραφεί στην εκπαίδευση αλλά και σε αυτή πόσοι;
το ίδιο με τόσες ειδικότητες που διαγκωνίζονται για ένα κομμάτι απ' την πίτα των διορισμών...

55
Γιατί του αρέσει (και μόνο) ! Ευχαριστώ
παιδιά μην υπερθεματίζεται την αξία των σπουδών στα ελληνικά πανεπιστήμια.
ας είμαστε λίγο ρεαλιστές.
γιατί να παίρνουν πτυχία χιλιάδες χιλιάδων;
 για να έχουν ένα τίτλο που στην ουσία δεν λέει τίποτα;
αυτό πρέπει κάποια στιγμή να το ξεπεράσουμε.
όπως και το να παίρνει ένας μαθητής ,άσχετος παντελώς, απολυτήριο λυκείου.
ποιο το νόημα;
και εντάξει, αν κάποιος που έχουν λεφτά οι γονείς του ή έχει εξαιρετική κλίση ο ίδιος ,το καταλαβαίνω να πάει και να σπουδάσει έστω και αν δεν θα έχει αντίκρισμα στην αγορά εργασίας το πτυχίο του, αλλά οι άλλοι;
οι φτωχοί, οι μέτριοι και πρακτικά ακατάλληλοι για σπουδές;
επιπλέον σκεφτείτε πόσο χάλια είναι πολλά εκπαιδευτικά ιδρύματα.
 συγνώμη, αλλά εδώ βλέπω τον ορισμό της ματαιοπονίας με υποβόσκουσα μια μικροαστική παρώθηση για έπαθλα κύρους...

56
Επαναλαμβάνω την πρόβλεψή μου ότι η κατανομή θα έχει σχέση με τις πραγματικές συνταξιοδοτήσεις που έλαβαν χώρα στην εκπαίδευση.
Με μια πολύ απλή λογική δεν μπορεί να μην αποτυπωθεί στις κατανομές η αναλογία των εκπαιδευτικών που εξήλθαν απ' την εκπαίδευση. Δεν άλλαξε ενδιάμεσα η δομή της εκπαίδευσης για να υπάρχει σχετική αιτιολογία.
Αυτό αφορά και την κατανομή ανά βαθμίδα και κατά ομαδοποιημένη ειδικότητα.
Εκτός των άλλων είναι το μόνο δίκαιο που μπορεί να ισχύσει γιατί όλοι στράφηκαν στην δημόσια εκπαίδευση  με λογική σε βάθος χρόνου.

Σελίδες: 123456 ... 13

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161389
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 555
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 448
Σύνολο: 461

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.