Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - platonas

Σελίδες: 1 ... 444546474849
631
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Ιούλιος 28, 2016, 02:19:01 μμ »
προς waterhorse.
Για όσους λένε " Η θέση του εκπαιδευτικού είναι στην τάξη"
Φυσικά και είναι στην τάξη. Γι αυτό άλλωστε διοριστήκαμε και δώσαμε ΑΣΕΠ. Δεν διοριστήκαμε γι ανα τρέχουμε σε γραφεία, φορείς , βιβλιοθήκες κλπ.
Θα περίμενα όμως σε όλο το παραπάνω και μία συμπλήρωση.
Η θέση κάθε εργαζόμενου είναι κοντά στην οικογενειά του. Δεν είναι δυνατόν μητέρες με μωρά στην αγκαλιά να τρέχουν σε νησιά και οι πατέρες με το άλλο παιδί (λίγο μεγαλύτερο) να είναι σε άλλη πόλη. Πεθερές και πεθεροί να ξενιτεύονται για να βοηθήσουν. Νιόπαντροι να μην μπορουν να προγραμματήσουν τη γέννηση παδιού απειδή βρίσκονται κάθε δεύτερο σαβατοκύριακό για να το ¨κάνουν". Οικογένειες να διατηρούν δύο σπίτια με διπλά έξοδα γιατί " ο ένας ειναι στη Κούλουρη και άλλος στο Πόρτο Γερμενό"  που έλεγε και ο Βέγγος.
Οι απσοπάσεις σε φορείς και γραφεία εξυπηρετούν σίγουρα πολλούς "βισματούχους" αλλά είναι και ένας τρόπος να περάσουν μέ μία σχετική ηρεμία ορισμένοι από αυτούς που έχουν πραγματική ανάγκη.
Μια τέτοια ανάρτηση συνάδελφε θα ήταν ολοκληρωμένη και δεν άφηνε μεγαλόσχημες εντυπώσεις.

632
Κάτι σχετικά με τις β αναθέσεις που προκαλούν το μεγάλο πρόβλημα (σύμφωνα με μερικούς).
Έχει γίνει πολύς λόγος στο θέμα που εγώ ξεκίνησα για τον αριθμό των ωρών β ανάθεσης. Αν θα είναι 10, 11, 12, 1560 ή 7.892.563 κλπ. Από τη μία γράφεται από πολλούς ότι ο καθένας πρέπει να κάνει την ειδικότητα του και ότι είναι αντιπαιδαγωγικο ο χημικός να κάνει φυσική και ο φυσικός χημεία, ότι δεν έχουν τις κατάλληλες γνώσεις να κάνουν ποιοτικό μάθημα και ότι αν έχουν μεταπτυχιακό μπορεί και να τις έχουν κλπ. Από την άλλη γράφεται από τους ίδιους ότι το πρόβλημα είναι το ξεχείλωμα των β αναθέσεων και ότι δεν πρέπει να είναι παραπάνω από καποιες ώρες κλπ. Νομίζω ότι αν θέτουμε παιδαγωγικά και επιστημονικής επάρκειας επισχειρήματα, δεν χωρά μέση λύση ως προς τις β αναθέσεις.  Πρέπει να υπάρχουν ή πρέπει να καταργηθούν. Δεν είναι δυνατόν να λέμε "ναι δεν έχουμε τα επιστημονικά εφόδια να διδάξουμε φυσική ως β ανάθεση , αλλά  μπορούμε να το κάνουμε μόνο μέχρι 11 ώρες. Την 12η ωρα δεν μπορούμε γιατί σε αυτή την ώρα δεν ξέρουμε φυσική". θέλω να πω ότι τα επιχειρήματα παιδαγωγικά και επιστημονικής επάρκειας δεν έχουν συγκεκριμένο αριθμο ωρών που ισχύουν μόνο όταν "ξεχειλώνουν οι β αναθέσεις". Ας δεχτούμε (εγω διαφωνώ κάθετα), ότι πρέπει να καταργηθούν οι β αναθέσεις με βάση τα παιδαγωγικά και επιστημονικής επάρκειας επιχειρήματα. Αυτό όμως πρέπει να γίνει για όλες τις ειδικότητες χωρίς καμμία εξαίρεση. Ας κάνουμε ένα "άρτια επιστημονικά ταξινομημένο σχολείο" (κατά την γνώμη αυτών που δεν θέλουν τις β αναθέσεις)  Σε μία τέτοια περίπτωση προκαλώ τον οποιδήποτε να βγάλει ένα πρόγραμμα εύρυθμής λειτουργίας του σχολείου. Να βολέψει (σε περισσότερα απο ένα σχολεία) ένα μαθηματικό με 23 ώρες (μονός αριθμός) έναν με 21 ώρες (μονός αριθμός), να βολέψει τους ΠΕ15 ("σε ποια σχολή μάθανε γεωγραφία και ΚΠΑ και έχουν το θράσος να παίρνουν β αναθεση") και όλες τις άλλες ειδικότητες που παίρνουν β αναθέσεις.
Το όριο των ωρων β ανάθεσης δεν έχει να κάνει με παιδαγωγικά κριτήρια αλλά με την διαχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού που αποτελεί και αυτό ένα βασικό "πυλώνα" (Τσίπρας) του σωστού σχολείου.
Και όλοι ξέρουμε ότι
Καθηγητής που ταλαιπωρείται από σχολείο σε σχολείο δεν πάει με διάθεση στο μάθημα (ακόμα και αν ο ίδιος το παίζει υπεράνω και νομίζει ότι πάει). Χωρίς διάθεση μάθημα δεν γίνεται.

633
Τεκμηριωμένες απόψεις υπάρχουν πολλές. Απλά δεν βρίσκονται μέσα στο forum.
Επίσης ξαναλέω για όσους δεν είναι ΠΕ04. Είναι σωστότερο να ασχολούνται με τις μεθόδους που θα κάνουν καλύτερο το δικό τους μάθημα και τον δικό τους κλάδο. Δεν γνωρίζουν τίποτα από διδακτική θετικών επιστημών και αυτά που αναφέρουν είναι απλά για "βόλεμα" γνωστών τους.

634
Μα τι θα έκανα εγώ. Για παράδειγμα ας φέρουμε την Α Αθήνας
Προέκυψαν πολλά οργανικά κενά βιολόγων  στα λύκεια. Κάνε μία σύγκριση με τα λειτουργικά κενά βιολόγων που θα προκύψουν το Σεπτέμβριο. Αν κατά τη γνώμη σου  η διαφορά που θα προκύψει οφείλεται σε τοποθέτηση άλλης ειδικότητας σε θέση βιολόγου κάνε καταγγελία στον προϊσταμενο δημόσιας διοίκησης αναφέροντας τα νομικά επιχειρήματα. Να ξέρεις όμως ότι η διοίκηση ενός ΠΥΣΔΕ περιλαμβάνει πολλές πτυχές που δεν τις γνωρίζουμε. Όπως
α) Πως θα διαθέσω το προσωπικό που περισσεύει;
β) Πως θα διαθέσω ανθρώπος που κάνουν επι χρόνια βιολογία (χωρίς κανένα παράπονο από γονείς και παιδιά) και τώρα πλεονάζουν; (Το βιολογία το αναφέρω ως παράδειγμα)
γ) Πως θα κάνω πιο γρήγορα την έναρξη των μαθημάτων όπου υπάρχουν κενά χωρίς ταυτόχρονα να κάνω χροντράδες στις παραβιάσεις των αναθέσεων και των νόμων;
Όλα τα παραπάνω  και πολλά περισσότερα ονομάζονται "εύρυθμή λειτουργία του σχολείου" κάτι που είναι πιο πάνω από αναθέσεις, υπεραριθμίες βελτιώσεις μόρια και που  είναι εξαιρετικά δύσκολη δουλειά όταν διοικείς τόσα σχολεία (για οποιδήποτε ΠΥΣΔΕ). Σε αυτό "εύρυθμή λειτουργία του σχολείου" φυσικά πρώτα περιλαμβάνεται και η παιδαγωγική και διδακτική συνιστώσα.
Η αποσπάσεις δεν γίνονται με βάση τα πραγματικά κενά που υπάρχουν στα σχολεία αλλά με βάση τις ψεύτικες και λιγότερες θέσεις (για όλες τις ειδικότητες) που δίνουν οι Δ.Δ.Ε.
Και κάτι τελευταίο. Οι αναπληρωτές βιολόγοι δεν είστε οι μόνοι τιμητές της παιδαγωγικής και διδακτικής ηθικής. Υπάρχουν πολλές και διαφορετικές προτάσεις για τον τρόπο που πρέπει να διδάσκονται οι φυσικές επιστήμες οι οποίες είναι θέμα συνεδρίων και όχι forum.
Για να σου δώσω να καταλάβεις τι σημαίνει διοίκηση
Σε ένα ΠΥΣΔΕ προέκυψαν 34 υπεραριθμίες ΠΕ04. Διοίκηση σημαίνει ότι τα γυμνάσια τα βγάζω ομαδοποιημένα έτσι ώστε να προκύψουν κανα δυο κενά παραπάνω από εκεί που δεν θα έβγαινε κανένα. Δηλαδή εκεί που σε ένα γυμνάσιο υπάρχουν 5 ώρες βιολογία, 4 ώρες χημεία και 4 ώρες γεωγραφία και δεν βγαίνει κανένα οργανικό κενό τα ενώνω να βγούν 13 ώρες να βολευτεί ένας που μετά από 10 χρόνια βγαίνει υπεράριθμός με τα νέα μέτρα του Φίλη. Ετσι κι αλλιώς οι ώρες που θα χρειαστώ ενα βιολόγο δεν αλλάζουν. Αυτό μπορώ να το κάνω σε ένα γυμνάσιο που το αναλυτικό πρόγραμμα έχει πιο χαλαρους στόχους. Ναι δεν ακολουθώ ακριβώς το νόμο ή καλύτερα περνάω από ένα παραθυράκι αλλά αυτό λέγεται "εύρυθμή λειτουργία του σχολείου". Όταν έχω απέναντι μου 40 συναδέφους που δεν ξέρουν τι θα κανουν με την ζωή τους και εγώ είμαι ΠΥΣΔΕ πρέπει να τα σκέφτομαι όλα. Στο λύκειο όμως δεν με παίρνει να το κάνω τόσο εύκολα. Εκεί προσπαθώ να βρω άλλλες λύσεις.
Όλα τα παραπάνω όχι μόνο πρέπει να αφορούν ένα ΠΥΣΔΕ (γιατί αυτό λέγεται δίοίκηση) αλλά γίνονται δεκτά και σε διοικητικά δικαστήρια όπου έχουν προσφύγει συνάδελφοι για υποθέσεις τους.
Και να ξέρεις ότι όταν αναφέρομαι σε συδνικάτα του υπουργείου , σε λαμόγια, σε άρθρα της ντροπής σε ανικατότητα συναδέλφων να διδάξουν άλλα μαθήματα, ότι η βιολογία μόνο από βιολόγους, ότι καθένας την α ανάθεση του κλπ και κάθε λίγο στέλνω γράμματα και αναρτώ αναθέματα και τέτοια, το μόνο που καταφέρνω είναι να τους θέσω όλους εναντίον μου. Πιστεψε με αυτό έχετε καταφέρει οι αναπληρωτές βιολόγοι. Δεν θα βρείτε πουθενά στήριξη. Ακόμα και απο συναδέλφους που δεν θίγονται άμεσα.

635
Ακου συνάδελφε.
Εγω στο λέω αν θέλεις να διεκδικήσετε κάτι  μήν βγάζετε άχρηστους τους ΠΕ04 που διδάσκουν επι χρόνια αυτά τα μαθηματα χρησιμοποιώντας αστεία επιχειρήματα (8 ερωτήσεις κλπ) .Αλλάξτε τρόπο διεκδίκησης. Στο λέω επειδή γυρνάω στα σχολεία και ακούω. Σας κοροίδέυουν όλοι ακόμα και οι αναπληρωτές. Στο υπουργείο σας έχουν γραφικούς. Δεν θα κερδίσετε τίποτα έτσι κατάλαβε το.

636
Επίσης θυμάμαι  αυτό που είχε πει σε ένα σχολείο (2007) ένας συνάδελφος δυσικός σε ένα αναπληρωτή βιολόγο που διαμαρτύτοταν για ένα θέμα.
"Συνάδελφε δώσαμε και οι δύο το 2002. Εγώ πήρα μεγάλους βαθμούς και πέρασα (95 στη βιολογία). Εσύ ήρθες τελευταίος. Ποιος από τους δύο μας ξερει καλύτερη βιολογία; Γιατί αφού έχεις πτυχίο βιολόγου δεν έγραψες πάνω από εμένα στη βιολογία. Απάντησε."
Οταν το άκουσα αυτό θύμωσα πάρα πολύ. Επιτέθηκα φραστικά στο συνάδελφο λέγοντας ότι είναι απάραδεκτα αυτά που λέει και ότι πρέπει να ντρέπεται. Μου απάντησε
"Εγώ από ντροπές δεν καταλαβαίνω. Σε προκαλώ εσένα και όλο το σύλλογο να μου απαντήσετε με λογικό επιχείρημα. Τώρα αμέσως. Μπορείτε;"
Κανένας δεν απάντησε. Μόνο τον χαρακτηρίσαμε ως γραφικό.

637
Επίσης για όσους δεν είναι ΠΕ04 και παίρνουν θέση στο θέμα με την μία ή την άλλη πλευρά.
Καλό θα ήταν να μελετάμε λίγο το θέμα πριν πούμε κάτι. Φυσικά το fοrum είναι ελευθερο και ο καθένς λέει ότι θέλει. Αλλά αν λέμε ότι μας έρθει στο κεφάλι μάλλον κακό κάνουμε στο εκπαιδευτικό σύστημα γενικότερα. Τα πράγμα δεν είναι όπως φαίνονται από πρώτη ματιά. Πρέπει να μελετήσουμε τι συμβαίνει (όλες τι πτυχές) και μετά να λέμε άποψη για το "κάγκελο των ΠΕ04).

638
συνάδελφοι ξέρω τι λέω.
Εγώ δεν ξέρω τι να απαντήσω όταν ένας συνάδελφος μου λέει τα παρακάτω επιχειρήματα
α) "Εγώ έδωσα τέσσερα μαθάματα στο ΑΣΕΠ. Πήρα μεγαλύτερο βαθμό στο γνωστικό (σε άλλες ειδικότητες από την δική μου) από ότι πήραν στο δικό τους γνωστικο άλλοι συνάδελφοι (στη δική τους ειδικότητα). Επίσημα είμαι πιστοποιημένος ότι μπορώ να διδάσκω αυτά τα μαθήματα και σε γυμνάσια και σε λύκεια. Είμαι νομικά κατοχυρωμένος. Έχω την επίσημη πιστοποίηση (οι εξετάσεις που έδωσα) του Ελληνικού Κράτους. Τα μαθήματα αυτά τα κάνω χρόνια και έχω τεράστιο όγκο σημειώσεων , παρουσιασεων κλπ σε όλα τα μαθήματα. Δεν δέχομαι να μου λες ότι βολεύομαι. Είναι απαράδεκτο. Μην σε ξανακούσω λοιπόν να λες ότι δεν μπορώ να διδάξω και τα κάνω από συντεχνική αντίληψη. Μάλλον έσυ θέλεις να βολευτείς και στη συνέχεια να πάρεις και τα δικά μου μαθήματα.
β) Συνάδελφε εγώ είμαι από το 2000 στο σχολείο. Εχώ προσφέρει κάνοντας τα μαθήματα π.χ γεωγραφία όταν κανένας δεν την ήθελε. Οταν οι καθηγητές "δέρνονταν" για το ποιος θα την αποφύγει. Δεν είναι δυνατόν να με βγάζεις ύστερα από 16 χρόνια υπεράριθμο γιατί θέλεις να βολευτείς εσύ που διορίστηκες τώρα. Συνάδελφε γεωλόγε εσύ πήρες μετάθεση σε δύο χρόνια για να μην πω σε ένα επειδή δεν είστε πολλοί και παίρνετε έυκολα μετάθεση. Εγώ έκανα 5 χρόνια για να έρθω σπίτι μου.
γ) Συνάδελφε αν σε ένα σχολείο πρέπει να συμπληρώνουν όλοι οι ΠΕ04 το σχολείο δεν λειτουργεί. Είναι ένα μπάχαλο."
δ) Ναι υπάρχουν τρανταχτά επιχειρήματα για την ομαδοποίηση. Οι ίδιοι οι βιολόγοι βγάλατε ανακοινωση που δείχνει ότι σε πολλές χώρες είναι ενοποιημένα. Με αυτό που βγάλατε μάλλον το αντίθετο αποτέλεσμα από αυτό που θέλατε επιφέρατε. Δώσατε ένα πάτημα σε όσους θέλουν την ενοποιήση. Διάβασα πολυ καλα τι αναφέρατε και σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξα. Δεν το είδα από μόνος μου αλλα"γιατί με πήρε τηλέφωνο ο συνάδελφος και μου είπε "για διάβασε τι γίνεται σε άλλες χώρες με τις φυσικές επιστήμες. Εγώ είμαι πιστοποιημένος. Τώρα αν θέλεις βάλες εξετασεις να δεις τι θα γράψω'
Εγώ δεν ξέρω τι να απαντήσω για να είμαι πειστικός. Οχι για να κοροϊδέυω τον εαυτό μου θέλοντας να πάρω απλά τη θέση. Δεν μπορώ να δεχτώ ότι όλοι οι συνάδελφοι που επι χρόνια κάνουν τα μαθήματα τα κάνουν με λάθος τρόπο και ότι (εδικά στο γυμνάσιο) μόνο οι πτυχιούχοι του κάθε τμήματος κάνουν σωστά τη δουλεία τους.
Αυτά για εμένα είναι τρανταχτά επιχειρήματα.
Ο καθένας μπορεί να τα θεωρήσει απλα δικαολογίες. Εγώ όχι.

639
προφανώς silkcut όπως εγώ έτσι και εσύ. Δεν ξέχασες τίποτα απο ότι με τόσο κόπο έμαθες. Απλά επειδή δεν είχαμε ασχοληθεί αναλυτικά με τους ΠΕ04 (εγώ μέχρι να βρω το πρόβλημα μπροστά μου δεν με ένοιαζε), δεν τα ξέραμε καλά. Νομίζαμε ότι ξέραμε.  Ακριβώς αυτό που λες προβλέπει η νομοθεσία. Γι αυτό άλλωστε υπάρχουν τόσα προβλήματα κάθε Ιούνιο και Σεπτέμβριο στον κλαδο. Οι ΠΕ04 είναι ειδική περίπτωση που αν δεν ασχοληθεί καποιος θα νομίσει ότι είμαστε ίδιοι με τους άλλους.
Ομαδοποιημένα οι υπεραριθμίες (οργανικες και λειτουργικές), ανά ειδικότητα οι τοποθετήσεις, μεταθέσεις, βελτιώσεις, διορισμοί κλπ.. Άλλωστε είναι και το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν όλοι οι διευθυντές Δ.Ε και όλα τα μέλη των ΠΥΣΔΕ.
Πάντως επειδή το έχω ψάξει εξαντλητικά έχουν και οι δύο πλευρές πολύ τρανταχτά επιχειρήματα για τι είναι σωστό και τι όχι.
Καλή τύχη επίσης


640
οχι silkcut
"τα πράγματα είναι πολύ απλά. Ανεξάρτητα από δικηγόρους (δεν πήγα για ερμηνεία νόμου)
Οι λειτουργικές υπεραριθμίες κρίνονται όπως και οι οργανικές. Δεν υπάρχει απλούστερο από αυτό. Είναι σαφής αναφορά στο νόμο. Αλλιώς δεν θα υπηρχε μπέρδεμα. Κρίνονται ακριβώς με το ίδιο τρόπο ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΜΕΝΑ. Ο τελευταίος τοποθετηθής φεύγει ανεξάρτητα από ειδικότητα. Τι είναι αυτό που σε μπερδέυει; ξαναλέω ότι με εμας τους ΠΕ04 είναι διαφορετικά τα πράγματα (δυστυχώς για μένα). Για τις υπεραρριθμίες κρινόμαστε σαν (φυσική, χημεία, βιολογία, γεωγραφία) να είναι το ίδιο μάθημα δηλαδή σαν α ανάθεση.  Μόνο για τις υπεραριθμίες. Δηλαδή μόνο για το ποιος θα φύγει από το σχολείο. Είναι σαφής η λέξη ομαδοποιημένα. Αλλώστε και τα ΠΥΣΔΕ όταν βγάζουν υπεραριθμίες δεν λένε π.χ  +10 χημεία +8 γεωγραφία. Αλλά +18 (συνολικά) δηλαδή 1 υπεράριθμός. Ποιος είναι αυτός; Ο τελευταίος τοποθετηθής. Αλλιώς  (+10 και +8) δεν θα έβγαινε κανένας υπαράριθμός. Δεν υπάρχει πουθενά κανένα νόμος που να λέει ο καθηγητής δεν χάνει την Α αναθεση παρά μόνο το ΦΕΚ των αναθεσεων του το εννοεί (δεν το λέει με σαφήνεια). Το Π.Δ/97 είναι ανώτερο από το ΦΕΚ. Γι αυτό ο τελευταίος τοποθετηθής χάνει την α ανάθεση . ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΜΕΝΑ. Δεν χρειάζεται να είσαι νομικός για να το καταλάβεις. Δεν υπάρχει καμμία διαφορά μεταξύ οργανικών και λειτουργικών υπεραριθμιών."
Όλα τα παραπάνω είναι αυτά που μου είπε ο συνάδελφος όταν συζητήσαμε το θέμα 30 Ιουνίου και του είπα για α ανάθεση και δεν χάνεται κλπ.
Οταν έθεσα θέμα στο Forum ήθελα να βρω απαντήσεις σε αυτά που μου είπε που να με βοηθήσουν να στηρίξω για εφέτος την θέση μου και να μείνω στο σχολείο με την ισχύουσα νομοθεσία. Όμως τελικά δεν βρήκα κανένα νομικό επιχείρημα να φέρω στο συνάδελφο, ο οποίος που μου δείχνει του νόμους (φυσικά δεν φταίτε εσείς για αυτό). Τι να του πω; Αυτά που μου λες εσύ; Θα μου δείξει το νόμο και θα με ρωτήσει. Λέει ή δε λεει ομαδοποιημενα;
Εγώ φέυγω για διακοπές. Τελικά το πιστεύω και εγώ. Με την ύπαρξη του συγκεκριμένου νόμου προηγείται ο συνάδελφος. Εγώ προσωπικά (οχι μόνο από τη γνωμοδότηση του δικηγόρου) δεν κατάφερα να βρω πειστικό (για εμένα πρώτα) νομικό επιχείρημα να αντικρούσω αυτό που λέει.
Καλές διακοπές.


641
Προς silkcut
silkcut θα κάνω το συνήγορο του διαβόλου
με αυτή την απάντηση που έδωσες δεν δικαιολογείς
α) Τι σημαίνει ότι οι λειτουργικές υπεραριθμίες είναι ομαδοποιημένες; Εσύ έβγαλες υπεραριθμία με βάση την α ανάθεση;
β) Το Π.Δ/100 αναφέρει "συπλήρωση ωραρίου και σε παρένθεση (λειτουργικές υπαραριθμίες). Σημαίνει ότι η ομαδοποιήση δεν ισχύει μόνο για όσου του λείπουν 12 ώρες αρά και για συμπλήρωση ωραρίου. Δηλαδή αμα του ελειπαν 13 ώρες θα έφευγε ο φυσικός
3) Δεν μπορεί να υπάρχει άλλος οργανικά υπεράριθμος και άλλος λειτουργικά (αυτοδίκαια)  χωρίς αλλαγή των ερών μαθημάτων.
Οχι ο 4186 δεν ρυθμίζει μόνο την οργανική υπεραρθμία αλλά και την λειτουργική. Εχεί προστεθεί και αναφέρει σαςφώς ότι ισχύει για το Π.96 και 97. Αυτό είναι σαφός ότι .
.Στο άρθρο 14 του π.δ. 50/1996 (Α΄ 45), όπως τροποποιήθηκε με την
παράγραφο 2 του άρθρου 12 του π.δ. 100/1997 (Α΄ 94), προστίθεται
παράγραφος 13 ως εξής:
«13. Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή
της   σύμφωνα   με   τις   σχετικές   διατάξεις   των   προηγούμενων
παραγράφων   του   παρόντος   οι   εκπαιδευτικοί   του   κλάδου   ΠΕ4
(Φυσικών,     Χημικών,     Φυσιογνωστών,     Βιολόγων,     Γεωλόγων)
αντιμετωπίζονται ενιαία, ανεξαρτήτως της ειδικότητας στην οποία ανήκουν.
Το άρθρου 12 του π.δ. 100/1997  ρυθμίζει λειτουργική υπεραριθμία.

Πως βγάζεις το συμπέρασμα ότι ισχύει μόνο για τις οργανικές υπεραριθμίες. Ξανα δες το σε παρακαλώ. Για να καταλάβω και εγώ. Να μπορώ να το χρησιμοποιήσω. Γιατί το έχω ξαναπεί. Αν ο 4186 δεν έκανε αναφορά στο Π.Δ100/97 δεν θα υπήρχε πρόβλημα.
Περιμένω

642
προς silKcut
Αν και δεν έχει σημασία ποια (εφόσον θεωρώ ότι το θέμα για εμένα έχει λήξει) ,  θα ήθελα τη γνώμη σου για το αρχικό πρόβλημα που έθεσα στο συγεκριμένο θέμα. Το πρόβλημα θα το έχουν εφέτος πολλά ΠΥΣΔΕ.
Ποιος εκπαιδευτικός μένει και ποιος φέυγει ως λειτουργικά υπεράριθμός από το σχολείο; Πάντα με βάση τη ισχύουσα νομοθεσία και όχι αυτό που θα θέλαμε να ισχύει ή την παιδαγωγική μας θέση.
Ο Χημικός 2 είναι λειτουργικά υπεράριθμός και φεύγει;
Ο φυσικός είναι λειτουργικά υπεράριθμός και φεύγει;
Επειδή γνωρίζεις από νομοθεσία θα ήθελα αιτιολογημένη απάντηση.
Ξαναλέω γεωγραφίες δεν υπάρχουν. Έχουν δοθεί σε πε15 ως παλαιότερη. Οι ώρες είναι όπως ακριβώς αναφέρω στο αρχικό post.
Ευχαριστώ

643
προς geoarna
Νομίζω ότι η silkcut έχει εξαντλήσει το θέμα και έχει απαντήσει με σαφήνεια (συμφωνώ με όσα λέει). Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι τι ακριβώς γίνεται στο σχολείο σου; Λαμβάνονται τα μόρια μετάθεσης της αρχικής τοποθέτησης και δεν αλλάζει χρόνο με το χρόνο η σειρά "παλαιότητας" άρα και το ποιος βγαίνει υπεράριθμός ή ποιος αναπληρωνει ή ποιος φέυγει από το σχολείο; Δηλαδή στο σχολείο σας βγαίνουν πάντα οι ίδιοι υπεράριθμοι , ανεξαρτητα απο τα μόρια του τρέχοντος σχολικού έτους;
Το όλο θέμα έχει και μία τεχνική πλευρά.
Πρέπει και οι 12 να κάνετε κάθε χρόνο αναπροσδιοριμό των μορίων μετάθεσης. Η διαδικασία αυτή γίνεται είτε με την κατάθεση αίτησης βελτίωσης, είτε την περίοδο των οργανικών και λειτουργικών υπεραριθμιών. Δεν ξέρω κάποιο ΠΥΣΔΕ που να κάνει αυτή τη δουλεία αυτόματα χωρίς την κατάθεση όλων των δικαιολογητικών κάθε χρόνο. Ακόμα και αν δεν βγάλει το ΠΥΣΔΕ συγκεκριμένη ανακοίνωση για το θέμα πρέπει από μόνοι σας να ζητάτε κάθε χρόνο να γίνεται με αιτιολογια την διαδικασία υπεραριθμίας.

644
προς geoarna
Νομίζω ότι η απάντηση της silkcut καλύπτει αυτό που ρωτάς. Όντως τα μόρια αλλάζουν και έτσι αλλάζει και "παλαιότητα". Οσο αφορά το ερώτημα/αίτημα προς το υπουργέίο.
α) Το υπουργείο δεν υπάρχει περίπτωση να απαντήσει αναφέροντας ποιος είναι παλαιότερος. Αν απαντήσει (κάτι που είναι σπάνιο και εξηγώ παρακάτω) θα απαντήσει αναφέροντας την νομοθεσία που στην περίπτωση σας εμπίπτει στον Π.Δ 97 (με την ευρύα έννοια)
β) Το υπουργείο δεν απαντά σχεδόν ποτέ σε ερωτήσεις/αιτήματα εκπαιδευτικών (εν ενεργεία). Αν το ερώτημα/αίτημα σας δεν ακολούθησε την ιεραρχία (διευθυντής σχολικής μονάδος, διεύθυνση προσωπικού, διευθυντής δευτεροβάθμιας) δεν υπάρχει περίπτωση να βρεθεί υπάλληλος που θα υπογράψει απάντηση. Αν το κάνει θεωρείται πειθαρχικό παράπτωμα, ότι απάντησε δηλαδή σε ερώτημα/α'ιτημα που τέθηκε εκτός ιεραρχίας. Σε αυτό είναι πολύ προσεκτικοί και ακολουθούν αυστηρά το πρωτόκολλο. Για δύο λόγους
α) Αν απαντούσαν σε κάθε εκπαιδευτικό ή ομάδα εκπαιδευτικών θα δέχοταν χιλιάδες ερωτήσεις και η μόνη δουλειά που θα έπρεπε να κάνουν είναι να απαντούν.
β) Αν η απάντηση χρησιμοποιηθεί για την υποστήριξη ενός αιτήματος εκπαιδευτικού, ο άλλος εκπαιδευτικός (που θίγεται) θα ρωτήσει. "ποιος σου το είπε αυτό" "Το υπουργείο να και η έγγραφη απάντηση" "μα αυτό δεν ακολούθησε την διαδικασία της ιεραρχίας και θα καταγγείλω τον υπάλληλο" κλπ.
Επίσης το υπουργείο δεν δέχεται αιτήματα για αλλαγή νομοθεσίας ή νομοθετικό κενό από μεμονομένους εκπαιδευτικούς ή ομάδες εκπαιδευτικών. Δέχεται προτάσεις μόνο από τους επιστημονικούς συλλόγους.
Αν κάποιος θέλει να κάνει κάτι από όλα τα παραπάνω και να έχει απάντηση σε ερώτημα ή αίτημα (χωρίς ιεραρχία) μπορεί να το κάνει μόνο μέσω εξόδικης ερώτησης από δικηγόρο.

Σελίδες: 1 ... 444546474849

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32325
  • Τελευταία: MariaK.
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161546
  • Σύνολο θεμάτων: 19232
  • Σε σύνδεση σήμερα: 495
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 465
Σύνολο: 477

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.