0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Προς silkcutsilkcut θα κάνω το συνήγορο του διαβόλουμε αυτή την απάντηση που έδωσες δεν δικαιολογείςα) Τι σημαίνει ότι οι λειτουργικές υπεραριθμίες είναι ομαδοποιημένες; Εσύ έβγαλες υπεραριθμία με βάση την α ανάθεση;β) Το Π.Δ/100 αναφέρει "συπλήρωση ωραρίου και σε παρένθεση (λειτουργικές υπαραριθμίες). Σημαίνει ότι η ομαδοποιήση δεν ισχύει μόνο για όσου του λείπουν 12 ώρες αρά και για συμπλήρωση ωραρίου. Δηλαδή αμα του ελειπαν 13 ώρες θα έφευγε ο φυσικός3) Δεν μπορεί να υπάρχει άλλος οργανικά υπεράριθμος και άλλος λειτουργικά (αυτοδίκαια) χωρίς αλλαγή των ερών μαθημάτων.Οχι ο 4186 δεν ρυθμίζει μόνο την οργανική υπεραρθμία αλλά και την λειτουργική. Εχεί προστεθεί και αναφέρει σαςφώς ότι ισχύει για το Π.96 και 97. Αυτό είναι σαφός ότι . .Στο άρθρο 14 του π.δ. 50/1996 (Α΄ 45), όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 2 του άρθρου 12 του π.δ. 100/1997 (Α΄ 94), προστίθεται παράγραφος 13 ως εξής:«13. Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή της σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ4 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών,
συνάδελφοι ξέρω τι λέω.Εγώ δεν ξέρω τι να απαντήσω όταν ένας συνάδελφος μου λέει τα παρακάτω επιχειρήματαα) "Εγώ έδωσα τέσσερα μαθάματα στο ΑΣΕΠ. Πήρα μεγαλύτερο βαθμό στο γνωστικό (σε άλλες ειδικότητες από την δική μου) από ότι πήραν στο δικό τους γνωστικο άλλοι συνάδελφοι (στη δική τους ειδικότητα). Επίσημα είμαι πιστοποιημένος ότι μπορώ να διδάσκω αυτά τα μαθήματα και σε γυμνάσια και σε λύκεια. Είμαι νομικά κατοχυρωμένος. Έχω την επίσημη πιστοποίηση (οι εξετάσεις που έδωσα) του Ελληνικού Κράτους. Τα μαθήματα αυτά τα κάνω χρόνια και έχω τεράστιο όγκο σημειώσεων , παρουσιασεων κλπ σε όλα τα μαθήματα. Δεν δέχομαι να μου λες ότι βολεύομαι. Είναι απαράδεκτο. Μην σε ξανακούσω λοιπόν να λες ότι δεν μπορώ να διδάξω και τα κάνω από συντεχνική αντίληψη. Μάλλον έσυ θέλεις να βολευτείς και στη συνέχεια να πάρεις και τα δικά μου μαθήματα. β) Συνάδελφε εγώ είμαι από το 2000 στο σχολείο. Εχώ προσφέρει κάνοντας τα μαθήματα π.χ γεωγραφία όταν κανένας δεν την ήθελε. Οταν οι καθηγητές "δέρνονταν" για το ποιος θα την αποφύγει. Δεν είναι δυνατόν να με βγάζεις ύστερα από 16 χρόνια υπεράριθμο γιατί θέλεις να βολευτείς εσύ που διορίστηκες τώρα. Συνάδελφε γεωλόγε εσύ πήρες μετάθεση σε δύο χρόνια για να μην πω σε ένα επειδή δεν είστε πολλοί και παίρνετε έυκολα μετάθεση. Εγώ έκανα 5 χρόνια για να έρθω σπίτι μου.γ) Συνάδελφε αν σε ένα σχολείο πρέπει να συμπληρώνουν όλοι οι ΠΕ04 το σχολείο δεν λειτουργεί. Είναι ένα μπάχαλο."δ) Ναι υπάρχουν τρανταχτά επιχειρήματα για την ομαδοποίηση. Οι ίδιοι οι βιολόγοι βγάλατε ανακοινωση που δείχνει ότι σε πολλές χώρες είναι ενοποιημένα. Με αυτό που βγάλατε μάλλον το αντίθετο αποτέλεσμα από αυτό που θέλατε επιφέρατε. Δώσατε ένα πάτημα σε όσους θέλουν την ενοποιήση. Διάβασα πολυ καλα τι αναφέρατε και σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξα. Δεν το είδα από μόνος μου αλλα"γιατί με πήρε τηλέφωνο ο συνάδελφος και μου είπε "για διάβασε τι γίνεται σε άλλες χώρες με τις φυσικές επιστήμες. Εγώ είμαι πιστοποιημένος. Τώρα αν θέλεις βάλες εξετασεις να δεις τι θα γράψω'Εγώ δεν ξέρω τι να απαντήσω για να είμαι πειστικός. Οχι για να κοροϊδέυω τον εαυτό μου θέλοντας να πάρω απλά τη θέση. Δεν μπορώ να δεχτώ ότι όλοι οι συνάδελφοι που επι χρόνια κάνουν τα μαθήματα τα κάνουν με λάθος τρόπο και ότι (εδικά στο γυμνάσιο) μόνο οι πτυχιούχοι του κάθε τμήματος κάνουν σωστά τη δουλεία τους. Αυτά για εμένα είναι τρανταχτά επιχειρήματα. Ο καθένας μπορεί να τα θεωρήσει απλα δικαολογίες. Εγώ όχι.