Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - nti

Σελίδες: 1
1

πάντως είναι μεγάλη ανάγκη να δημιουργηθεί ένας σύλλογος αδιόριστων πληροφορικών .................... μόνο έτσι θα γίνει κάτι και θα αποτρέπονται και μελλοντικές κυβερνητικές αυθαιρεσίες  


Προς το παρόν υπάρχει η ΠΕΑΕ (Πανελλήνια Ένωση Αδιόριστων Εκπαιδευτικών) και το Συντονιστικό Ωρομισθίων το οποίο συμπτωματικά έχει συνάντηση σήμερα το απόγευμα στις 19.00 και ένα από τα θέματα τα σημερινά είναι και το δικό μας:

"Την Κυριακή 8/11, θα γίνει συνέλευση του Συντονιστικού Ωρομισθίων Εκπαιδευτικών, στις 7μμ, στα γραφεία της ΔΟΕ (Ξενοφώντος 15Α, Σύνταγμα)
 Θέματα:
 •Οργάνωση Πανελλαδικής κινητοποίησης
•Προσλήψεις - πληρωμές
•Παιδαγωγική επάρκεια ΠΕ19-20
•ΑΣΕΠ τεχνικών ειδικοτήτων
•Απόφαση ΔΟΕ για εφημερίες
•Συνελεύσεις συλλόγων διδασκόντων - ΕΛΜΕ "


Όποιος λοιπόν ενδιαφέρεται και μπορεί ας έρθει απόψε, διαφορετικά ας επικοινωνήσει μαζί μου με pm για να τον προσθέσω στην mailing list και να μαθαίνει από εκεί τις εξελίξεις

2
Ρε παιδιά σταματήστε το πια. Όλη αυτή τη φαγωμάρα... "Κάποιοι" άνωθεν τα έχουν καταφέρει: "Διαίρει και βασίλευε"! Όλους τους θέλουμε και πάνω απ'όλα τους χρειαζόμαστε σ'αυτόν τον αγώνα. Έκκληση κάναμε στις αρχές να βγουν οι του ΤΔΤΨΣΠΠ και να έχουν τη μαγκιά να μας συμπαρασταθούν. Και όντως, όσοι σκεπτόμενοι είτε της ΑΣΠΑΙΤΕ είτε του ΤΔΤΨΣΠΠ, είναι μαζί μας. Γιατί πρέπει με κάθε τρόπο να τους βάλουμε απέναντί μας; Εκτός του ότι είναι άδικο γι' αυτούς και τις προθέσεις τους, έχει καταντήσει βαρετό και για τους υπόλοιπους εμάς.

Κωνσταντίνα, ΠΕ20, χωρίς παιδαγωγική επάρκεια, κάποια χρόνια ωρομίσθια, χαμηλά στους πίνακες αλλά με την πεποίθηση ότι ΑΝ δε διχαστούμε και βγούμε από την απάθεια μπορεί και κάτι να κερδηθεί. Μπορεί να μην ωφεληθούμε όλοι προσωπικά αλλά θα έχει αποκατασταθεί μια αδικία...
Ιδεολόγος? Ρομαντική? Ok!
Αλλά έλεος! Δεν έχουμε προσωπικά να λύσουμε εδώ. Την βέλτιστη λύση για όλους ψάχνουμε. Έχουμε ήδη κάνει ένα βήμα, ας μην αφήσουμε να καταστραφεί όλο αυτό ακόμα δεν ξεκίνησε

3
Ένα μεγάλο μπράβο στους "διορισμένους" συναδέλφους του 4ου γραφείου Α' Αθήνας που μόλις κατάλαβαν το τί ακριβώς παίζει με τις ενστάσεις, το ανέλαβαν προσωπικά και πραγματικά με τη δική τους επιμονή, προσπάθεια και πείσμα από τη θέση τους, καταφέραμε να υπερβούμε τις δυσκολίες (ξαφνικά στις 12.00 ανενεργό στη

4
Να ρωτήσω κάτι αν γνωρίζει κάποιος:
Επίσημη θέση της Π.Ε.ΚΑ.Π. (Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής) υπάρχει για το θέμα;
Η στάση τους για το δικαστικό αγώνα;

http://www.pekap.gr/Article.php?CatId=1&ArticleId=112


Ναι, ok και βλέπω το δελτίο τύπου που έχουν βγάλει στις 7/9 ότι ΘΑ ζητήσουν συνάντηση με το Υπουργείο και ότι το ένα θέμα από τα πέντε που ΘΑ θίξουν είναι η αδικία εις βάρος των υπολοίπων τμημάτων της πληροφορικής και ΘΑ ζητήσουν παιδαγωγική επάρκεια για όλους τους ΠΕ19-20.
Τίποτα πιο άμεσο;
Και επιμένω σ'αυτό γιατί έχει εντελώς άλλη βαρύτητα 100, 200 (λέμε τώρα...) άτομα να κινήσουν μεμονωμένα μια τέτοια διαδικασία με δικηγόρο και άλλο αυτά να εκπροσωπούνται από  την Π.Ε.ΚΑ.Π.
Λάμπρο? Αλέξανδρε? Έχετε κινηθεί προς τα'κει? Και αν όχι, πώς το βλέπετε σαν ιδέα?

5
Να ρωτήσω κάτι αν γνωρίζει κάποιος:
Επίσημη θέση της Π.Ε.ΚΑ.Π. (Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής) υπάρχει για το θέμα;
Η στάση τους για το δικαστικό αγώνα;

6
όλοι βγάζετε την ουρά σας από έξω και όλοι κοιτάται το μικροσυμφέρον σας. Τι φταίει η Διαμαντοπούλου? Εμείς κάναμε καμιά κοινητοποίηση? Μαζευτήκαμε 2000 άτομα έξω από το Υπουγείο? Δεν μας φταίει καννέανς. ΕΜΕΙΣ ΦΤΑΙΜΕ. Το καλοκαίρι ήταν δύσκολο, αλλά τώρα γιατί καθόμαστε και δεν αντιδρούμε?

Πες τα! Εκτός αν θεωρείται μορφή αντίδρασης το να "τα χώνουμε" σ'ένα forum... :-\

7
Αν ήθελαν να είχαν κάνει κάτι με την τροπολογία θα το είχαν κάνει τόσο καιρό το πασοκ. Τώρα πια δε νομίζω να κάνει κάτι,προφανώς δεν το θεωρεί αδικία...

Μα το θέμα δεν είναι τί θέλουν, τί δε θέλουν και τί θεωρούν εκείνοι δίκαιο ή άδικο.
Το θέμα είναι τί μπορούμε ή όχι εμείς που θιγόμαστε άμεσα και πόσο είμαστε διατεθιμένοι να πιέσουμε ώστε να αλλάξουμε τα "θέλω" τους...

8
Αφού το βλέπουμε όλοι ξεκάθαρα τί γίνεται και ακόμα χειρρότερα τί πρόκειται να συμβεί από του χρόνου, αντί να καθόμαστε να γκρινιάζουμε μεταξύ μας και να μεμψιμοιρούμε για το πόσες θέσεις "πέσαμε" φέτος και πού θα βρεθούμε του χρόνου γιατί δεν δραστηριοποιούμαστε όλοι λαμβάνοντας μέρος στο δικαστικό αγώνα; Μπορεί να είναι δύσκολη μάχη αλλά τί χειρρότερο μπορεί να μας συμβεί; Δεν έχουμε να χάσουμε κάτι, αντίθετα μπορεί και να κερδίσουμε

9
Επίσης να ρωτήσω κτ. για να μαθαίνω. Στον ενιαίο αναπληρωτών, όπου ΕΙΔ. ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ εννοεί πολύτεκνους;

11
Μαθήματα κατ'οίκον / Πιστοποίηση για γνώση Η/Υ για ΑΜΕΑ
« στις: Οκτωβρίου 21, 2009, 12:42:26 am »
Γεια χαρά,
 συνάδελφος της πληροφορικής είμαι και θα ήθελα να βοηθήσω ένα άτομο με κινητικά προβλήματα να αποκτήσει πιστοποίηση στους Η/Υ.
Δεν μας ενδιαφέρει αν θα είναι το ECDL ή κάποιο αντίστοιχο, αρκεί να αναγνωρίζεται από Δημόσιο γιατί θέλει να το χρησιμοποιήσει για να εργαστεί.
Ψάχνω λοιπόν, αν υπάρχει κάποια ιδιαίτερη ύλη ή ειδικές εξετάσεις γι'αυτά τα άτομα.
Απ'όσα μπόρεσα να βρω στο internet είναι ότι για το ECDL η ύλη είναι η ίδια, μόνο που μπορώ να αιτηθώ για δεύτερο εξεταστή ο οποίος θα κουνάει το ποντίκι ανάλογα με τις απαντήσεις του εξεταζόμενου και ο συνολικός χρόνος εξέτασης θα είναι 15' παραπάνω.
Με το κατάλληλο hardware, το παιδί δεν έχει ανάγκη από επιπλέον εξεταστή για να υλοποιεί τις απαντήσεις του.
Υπάρχει κανείς που να ξέρει που μπορώ να μάθω περισσότερα σχετικά με το θέμα ή για άλλο πιστοποιητικό που να βοηθάει περισσότερο αυτά τα άτομα;

12
Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!

Ναι, η αλήθεια είναι ότι τα 3 στα 4 βιβλία είναι "δικά" τους οπότε θέλοντας και μη από εκεί διάβασα.
Σε μια βδομάδα λοιπόν η ώρα της κρίσεως!!!

Ήσουν σε μεταπτυχιακό πρόγραμμα; Γιατί θα με βοηθούσε να ξέρω αν οι ερωτήσεις θα είναι ανάπτυξης ή πολλαπλών επιλογών.
Το κυριότερο όμως που με απασχολεί είναι το τί συμβαίνει σ'αυτές τις συνεντεύξεις. Δεν έχω ιδέα!!!! ???

13
Γεια σας!

Σε λίγες μέρες θα κληθώ να δώσω εξετάσεις στο Παιδαγωγικό  Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Ιωαννίνων,
με σκοπό να παρακολουθήσω μεταπτυχιακό πρόγραμμα με ειδίκευση στην: "Οργάνωση & Αξιολόγηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας".

Εδώ και περίπου ένα μήνα διαβάζω σαν τρελή προκειμένου να προλάβω να βγάλω όλη την προτεινόμενη βιβλιογραφία.
Το γεγονός ότι προέρχομαι από τμήμα ΤΕΙ άσχετο με παιδαγωγικά, δυσχαιρένει ακόμα περισσότερο την κατάσταση.

Αγχωμένη και απελπισμένη έκκληση σε όποιον γνωρίζει κάτι σχετικό με περασμένα θέματα ή ο,τιδήποτε θα μπορούσε κάπως να με βοηθήσει

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182792
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 716
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 601
Σύνολο: 602

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.