*

Αποστολέας Θέμα: Συσπείρωση του κλάδου ΠΕ19-20 για το δικαστικό αγώνα  (Αναγνώστηκε 223245 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kizouna

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 34
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Συσπείρωση του κλάδου ΠΕ19-20 για το δικαστικό αγώνα
« Απάντηση #294 στις: Οκτώβριος 14, 2009, 07:38:45 μμ »
Η κα.Διαμαντοπούλου, ή κάποιος άλλος από το υπουργείο, απάντησε στην επιστολή; (http://pe19pe20.blogspot.com/2009/10/blog-post_08.html)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος nfountou

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
    • nfountou.com
Απ: Συσπείρωση του κλάδου ΠΕ19-20 για το δικαστικό αγώνα
« Απάντηση #295 στις: Οκτώβριος 14, 2009, 07:51:08 μμ »
Καλώς τον!
Μέχρι αύριο θα σε ψήσω εγώ στα ΙΕΚ και θα μπεις!  ;D
Δεν υπάρχει χρονικό περιθώριο, αλλά μόλις βγουν οι πίνακες αρχίζουμε με όσους είμαστε

λες;;;  :P
Η διαδικτυακή πύλη των αδιόριστων - http://adioristos.gr

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Συσπείρωση του κλάδου ΠΕ19-20 για το δικαστικό αγώνα
« Απάντηση #296 στις: Οκτώβριος 14, 2009, 09:05:44 μμ »
Από συζήτηση με «συναδέλφους» δασκάλους:
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=15488.210

Λοιπόν φίλε,κοίτα να χαλαρώσεις λίγο και να κοιτάξεις το πρόγραμμα σπουδών του Παιδαγωγικού,γιατί ξεφτιλίζεσαι με τις ακυρίλες που λες.
Και αυτό προς όλους που αυτές τις μέρες μας έχουν μειώσει όσο δεν πάει(ξέρετε προς ποιούς):Παιδάκια,κάντε λίγο σεξάκι να ξελαμπικάρετε γιατί έχετε ξεφύγει πλήρως.Και αν γουστάρετε μετά από αυτό το μήνυμα διαγράψτε με..αδιαφορώ να είμαι σε ένα φόρουμ με "εκπαιδευτικάρες" που κοιτάζουν να μειώνουν χωρίς να έχουν στοιχεία.

Αυτά απαντάνε οι παιδαγωγοί....
Μάλιστα ισχυρίζονται ότι έχουν και δέκα μαθήματα πληροφορικής στα παιδαγωγικά. Μασονία σκέτη συνάδελφοι. Καταλάβατε γιατί πρέπει να είμαστε ενωμένοι; Είδατε ποιους αναγνωρίζει ως παιδαγωγούς το κράτος; Είδατε συμβουλές χαλάρωσης; Αυτά συμβουλεύουν και τους μαθητές τους;

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Συσπείρωση του κλάδου ΠΕ19-20 για το δικαστικό αγώνα
« Απάντηση #297 στις: Οκτώβριος 14, 2009, 11:28:32 μμ »
Το άλλο δεν το τόνισες...
Σε ό,τι αφορά την πληροφορική(όπου και εκεί κόπτεσαι,δεν έχω αμφιβολία!)εμείς οι δάσκαλοι κάνουμε όχι απλά πληροφορική(όπου πρέπει να σου πω ότι η καθηγήτρια πληροφορικής στο λύκειο που ήμουν δεν ήξερε ούτε πως φτιάχνουμε ένα λογισμικό,τη στιγμή που εμείς κάνουμε ως φοιτητές του παιδαγωγικού ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ ΜΕ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ),αλλά έχουμε υποχρεωτικά μαθήματα όπως ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ με πρακτικο και θεωρητικό κομμάτι,δηλαδή σύγχρονα πράγματα,όχι όπως κάποιοι που απλά ξέρουν ότι ο η/υ ανοίγει από το κουμπάκι...


Έχω δημιουργήσει ένα θέμα αλλά όπως φαίνεται ενδιαφέρθηκε μόνο ένα άτομο. Έχουμε πέσει με τα μούτρα στο δικαστήριο και κάποιοι θα μας τη φέρουν από πίσω εκμεταλλευόμενοι την κατάσταση. Τουλάχιστον πείτε ότι διαφωνείτε ή ότι δεν ενδιαφέρεστε για να το διαγράψω.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Συσπείρωση του κλάδου ΠΕ19-20 για το δικαστικό αγώνα
« Απάντηση #298 στις: Οκτώβριος 15, 2009, 10:07:56 πμ »
Όσοι διαβάσατε το θέμα "Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι?" φαντάζομαι θα καταλάβατε τι πρόκειται να γίνει με το μάθημα της πληροφορικής (σύμφωνα με διορισμένους δασκάλους, φανταστείτε να ήταν και αδιόριστοι) οταν μπει στην πρωτοβάθμια. Για όσους δεν το διάβασαν θα κάνω μια μικρή περίληψη.

Ο superman των συνδικαλιστών Δημήτρης Μπρατης έβγαλε μια ανακοίνωση που λέει:
•Οι συνάδελφοι των ειδικών μαθημάτων να έχουν αποδεδειγμένη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια στη διδασκαλία μικρών μαθητών και να αποτελούν μέρος του προσωπικού του σχολείου. Υπάρχει, άλλωστε, σχετική θέση της ΔΟΕ για ίδρυση νέων οργανικών θέσεων σε ομάδες σχολείων.
•Όπου είναι δυνατόν να αναλάβουν και να διδάξουν δάσκαλοι τα αντικείμενα για τα οποία δε χρειάζονται Ειδικότητες και κατέχουν οι ίδιοι βασικές γνώσεις (π.χ. πληροφορική, θέατρο, χορός, εικαστικά κλπ).

Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι αν μπει το μάθημα της πληροφορικής στα δημοτικά, θα το πάρουν οι δάσκαλοι. Τόσο απλά. Ωρομίσθιοι ας πηγαίνουν όλοι και από παντού. Σε οργανικές θέσεις μόνο δάσκαλοι. Και αν κάποιος θεωρεί ότι οι δάσκαλοι δεν έχουν επαρκείς γνώσεις πληροφορικής για ακούστε τι λένε ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ (ε ρε μασονία).

Παράθεση
Το μόνο που θα μπορούσα κάπως να δεχτώ είναι συνάδελφοι δάσκαλοι που έχουν κάποιο μεταπτυχιακό σχετικό π.χ. με θέατρο, με υπολογιστές κ.λ.π. ίσως να μπορούσαν να διεκδικήσουν κάποια θέση στα δημοτικά με α υτή τους την ιδιότητα.
Βροχή θα πέφτουν τα ecdl μεταπτυχιακά.
Παράθεση
Υπάρχει, άλλωστε, σχετική θέση της ΔΟΕ για ίδρυση νέων οργανικών θέσεων σε ομάδες σχολείων."
Βρε και εγώ το πιστεύω. Ποιους θα αφορούν όμως; Θεατρολόγους; Πληροφορικούς; Γυμναστές; Εικαστικούς; Υπερδασκαλους; Μετά βέβαια κάνει «κωλοτουμπα». Ας την πούμε δασκάλα φιλοπληροφορικο.
Παράθεση
Να αλλάξουν τα προγράμματα σπουδών στις παιδαγωγικές σχολές ωστε οι δάσκαλοι να καταρτίζονται πιο σωστά
,να ανέβουν ένα επίπεδο ωστε να μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της εποχής μας όπου η γνώση εξελίσσεται.Να αλλάξουν και τα αναλυτικά προγράμματα των δημοτικών ωστε τα παιδιά να διδάσκονται τα μαθήματα με μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας και έτσι να μπαίνουν στο γυμνάσιο χωρίς ιδιαίτερα κενά.
Προτείνω αναβάθμιση της εκπαίδευσης των Δασκάλων λοιπόν.
Έχεις αντίρρηση μ'αυτό;Θα μπορείς να κοιμάσαι ήσυχος τα βράδια;
Σαν να λέμε βάλαμε ενα gigabyte μνήμη και όλα καλά.
Παράθεση
Φαντάζομαι έχει υποθεί και πιο πάνω αλλά θα το αναφέρω(αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος δάσκαλος): Ο Η/Υ στο Δημοτικό χρησιμέυει σαν εργαλείο αναζήτησης πληροφοριών για πρότζεκτ ή για εργασίες των μαθητών πάνω σε κάποιο μάθημα (πχ κάποια εργασία στην ιστορία). Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει ένας πληροφορικός να κάνει ξεχωριστό μάθημα πληροφορικής για να δείξει ένα- δυο πραγματάκια πάνω στον Η/Υ και όχι ένας δάσκαλος ή στην καλύτερη ένας δάσκαλος με μεταπτυχιακό στην πληροφορική.
Η συγκεκριμένη έχει πει απίστευτα πράγματα. Αλλά μάλλον πρέπει να αστειεύεται. Θα καταλάβατε παρακάτω γιατί. Είναι η χιουμορίστρια δασκάλα. Αυτό το ένα δυο – πραγματάκια πάντως ας το κρατήσουμε. Γιατί αυτή είναι η άποψη των δασκάλων για την πληροφορική στα δημοτικα. Και όταν συναντηθούμε με το Υπουργείο, να τους δείξουμε ότι η πληροφορική στην πρωτοβάθμια είναι πολλά παραπάνω από ένα δυο πραγματάκια.
Παράθεση
Όσο για τις ειδικότητες εγώ θέλω να μπεί 2 ώρες υποχρεωτικό μάθημα πληροφορικής στα δημοτικά που να το διδάσκουν οι καθηγητές πληροφορικής, για να μάθουν τα παιδιά να δουλεύουν με τον υπολογιστή, να αναζητούν πληροφορίες και κυρίως να προφυλάσσουν τον εαυτό τους από τις παγίδες του διαδικτύου. Επίσης να υπάρχει μουσικός-γυμναστής-καθηγητής εικαστικών-θεατρολόγος κτλ κτλ γιατί αυτά δεν τα ξέρουμε οι δάσκαλοι.
Ίσως η μοναδική δασκάλα του forum που το υποστηρίζει. Πως γλίτωσε από τα μάγια του κυρίου Δημήτρη, ένας θεός ξέρει.
Παράθεση
Πάντως να πούμε οτι αυτή είναι η δική σου άποψη και όχι της πλειοψηφίας των δασκάλων...
Αυτό της απάντησε η χιουμοριστρια δασκάλα.
Παράθεση
Τι μάθημα να κάνεις με 2 υπολογιστές για 20 παιδιά; Αν δεν οργανωθούν τα σχολικά εργαστήρια, δουλειά δεν θα γίνεται. Αν ο στόχος είναι μόνο ο διορισμός και δεν σας ενδιαφέρουν οι συνθήκες ή πιστεύετε ότι θα τα αλλάξετε όλα μετά και εκ των έσω, τότε πάω πάσο...
Πως το κράτος βρήκε χρήματα να πάρουν οι μαθητές της πρώτης γυμνασιου καινουργια laptop και δεν μπορεί να εξοπλίσει το κάθε δημοτικό με δέκα υπολογιστές... Οι πύλες του ανεξήγητου με Κώστα Χαρδαβελα. Μήπως μετά τον Μάκη να πάμε και εκεί; Αν δεν καταλάβατε είναι η φιλοπληροφορικος.
Παράθεση
(Στα παραπάνω δεν απαντώ γιατί πραγματικά ντρέπομαι που έχω αντίθετη άποψη με του ειδήμονα "εκπαιδευτικού" παραπάνω   που δεν κάνει καν τον κόπο να ακούσει και μια διαφορετική άποψη απο τη δική του)
Για να ξεκαθαρίσω την θέση μου και να μην ξαναεμπλακώ σε ένα θέμα που δεν με αφορά καθόλου στην τελική, θεωρώ πως ο πληροφορικός είναι απαραίτητος σε ένα Δημοτικό σχολείο ως "τεχνικό προσωπικό" για τους λόγους που αναφέρθηκαν πιο πάνω αλλά και για να λειτουργεί συμβουλευτικά σε περίπτωση που υπάρξει "αποκομμένο"* μάθημα πληροφορικής. Θεωρώ τον δάσκαλο του Δημοτικού σχολείου τον καταλληλότερο να διδάξει παιδιά δημοτικού στο πως να χρησιμοποιούν τον υπολογιστή στις καθημερινές τους εργασίες, σαν εργαλείο.
Η χιουμοριστρια είναι. Της απάντησα και εγώ χιουμοριστικά. Δεν απάντησε πάλι.
Παράθεση
Στην πρωτοβάθμια υπάρχει Διεύθυνση που κάνει αυτή τη δουλειά και απευθυνόμαστε για όποιο τυχόνι πρόβλημα.
Άρχισε και η παραπληροφόρηση τώρα. Η συγκεκριμένη διεύθυνση, για να στείλει τεχνικό, θα περάσουν χρόνια. Μετά η ίδια το παραδέχτηκε και έλεγε για τηλεφωνική υποστήριξη. Όλοι οι δάσκαλοι τελικά είναι χιουμορίστες. Αυτή ηταν η φιλοπληροφορικος. Και το τυχονι από πού βγαίνει; Από το τρομπόνι;
Παράθεση
Θα μιλήσω για το πανεπιστήμιο της Αθήνας, του οποίου είμαι απόφοιτη. Αυτά που αναφέρεις είναι το βασικό υποχρεωτικό μάθημα πληροφορικής που κάναμε, στο πρώτο έτος κι όλας. Από εκεί και πέρα προσφερόντουσαν καμιά δεκαριά ακόμα, τα οποία τα διάλεγαν οι περισσότεροι συνάδελφοι. Οπότε όταν αποφάσισα να αφιερώσω την ευέλικτη ζώνη (3 ωρες την εβδομάδα) στη Δ τάξη που ήμουν στον υπολογιστή τα κατάφερα μια χαρά και αν έμενα και δεύτερη χρονιά σε εκείνο το σχολείο, θα μαθαίναμε μέχρι και τυφλό.
Εδώ είναι το ζουμί. Καταλάβατε γιατί τρενάρει το μάθημα της πληροφορικής λοιπόν. Βγαίνουν έφηβοι δάσκαλοι με 10 μαθήματα πληροφορικής!!! Και αυτοί θα το αναλάβουν. Θα μπουν μέσα και αυτοί με πιστοποίηση στις νέες τεχνολογίες. Και άλλοι τόσοι με μεταπτυχιακό ecdl. Μνήμες του 1992 συνάδελφοι. Πάλι η φιλοπληροφορικος ήταν.
Παράθεση
Πάλι θα αναφερθώ στο τμήμα της Αθήνας (για τα υπόλοιπα παιδαγωγικά δεν ξέρω τι γίνεται) Έχει μεταπτυχιακό πρόγραμμα πληροφορικής τουλάχιστον από το 1998 και κάθε χρόνο δέχεται τουλάχιστον 10 φοιτητές. Πέρα από το μεταπτυχιακό, προσφέρεται και ένα πρόγραμμα για δασκάλους προσανατολισμένο στη διδακτική της πληροφορικής. Μπορεί να μην κυκλοφορούν στο φορουμ μας αλλά υπάρχουν εκεί έξω...
10 το χρόνο. Όλοι στον ιδιωτικό τομέα λαιμαι. Η ίδια.
Παράθεση
Πραγματικά, εφόσον έχεις δουλέψει σε Ολοήμερα Δημοτικά, πιστεύεις ότι το πρόβλημα είναι μόνο αν θα βρούμε 10 παραπάνω υπολογιστές.για κάθε σχολείο για να καλυτερεύσει η αναλογία μαθητών προς Η/Υ; Άσε που δεν είναι λύση να μαζεύουμε όλη τη σαβούρα από τις εταιρίες και τα πανεπιστήμια. Έχω περάσει και από τέτοιο σχολείο και μπράβο του διευθυντή που κάθισε να τους επιδιορθώσει για να έχει το σχολείο έστω και 5 παραπάνω. Σε πολλά σχολεία δεν περισσεύει καν αίθουσα, έχω δει πρώην αποδυτήρια, πατάρια και υπόγεια να μετονομάζονται σε εργαστήρι πληροφορικής διότι έτσι απαιτεί ο νόμος για το Ολοήμερο. Σε άλλα σχολεία οι αίθουσες είναι ακατάλληλες, τα ηλεκτρολογικά σε κακό χάλι. Με τέτοιες συνθήκες η πληροφορική δεν μπορεί να μπει στο πρωινό πρόγραμμα. Προσωπικά θα το θεωρούσα κοροϊδία.
Καταλάβατε. Αντί να φτιαχτούν αίθουσες και να αγοραστούν υπολογιστές, μας λένε ότι κοροϊδεύουμε. Και μην ξεχνάμε μιλάμε για απαντήσεις διορισμένων δασκάλων. Αδιόριστοι να το καταλάβω. Διορισμένοι και να λένε τέτοιες κουβέντες; Έλεος με την μασονία σας. Η ίδια.
Παράθεση
Το είπα και πριν όμως, ότι θα προτιμούσα να έχω έναν τεχνικό στο σχολείο να κάθεται να κάνει αυτή τη δουλειά αντί να αφιερώνω εγώ τα κενά μου. Μην περιμένεις να διορίσει πληροφορικούς στα σχολεία για αυτές τις δουλειές τη στιγμή που θεωρητικά το κράτος έχει επιμορφώσει τους εκπαιδευτικούς στις νέες τεχνολογίες. Στην καλύτερη των περιπτώσεων να προσλάβει 5 άτομα ακόμα στη διεύθυνση και να πέσει η αναλογία 1 τεχνικός για 20 δημοτικά.
Πεσανε και οι μάσκες. Είναι η φιλοπληροφορικος που έλεγε ότι η ΔΟΕ στηρίζει οργανικές θέσεις για ειδικότητες.
Παράθεση
Ως υπεύθυνη εργαστηρίου πληροφορικής προσπαθώ να βελτιώσω το υπάρχον κάθε φορά εργαστήριο.
Η ίδια πάλι. Που είναι υπεύθυνη; Που είναι υπεύθυνη;
Παράθεση
Λοιπόν φίλε,κοίτα να χαλαρώσεις λίγο και να κοιτάξεις το πρόγραμμα σπουδών του Παιδαγωγικού,γιατί ξεφτιλίζεσαι με τις ακυρίλες που λες.
Και αυτό προς όλους που αυτές τις μέρες μας έχουν μειώσει όσο δεν πάει(ξέρετε προς ποιούς):Παιδάκια,κάντε λίγο σεξάκι να ξελαμπικάρετε γιατί έχετε ξεφύγει πλήρως.Και αν γουστάρετε μετά από αυτό το μήνυμα διαγράψτε με..αδιαφορώ να είμαι σε ένα φόρουμ με "εκπαιδευτικάρες" που κοιτάζουν να μειώνουν χωρίς να έχουν στοιχεία.
Και η "παιδαγωγική" απάντηση άλλης δασκάλας. Ήθελα να ήξερα όταν θυμώνει με τους μαθητές της τι κάνει; Γιατί αν δεν μπορεί να συγκρατήσει τα νεύρα της, σε ένα forum και γράφει κάτι τέτοιο, πάνω στην ένταση της στιγμής πως αντιμετωπίζει τα παιδιά του δημοτικού; Εκτός αν όλα είναι αγγελούδια και κάθονται φρόνιμα.

@psych@ra δεν έχει νόημα αυτό που προτείνεις τώρα. Καταρχάς ήδη τα παιδιά έχουν έναν μεγάλο αριθμό πληροφορικών που συμμετέχουν στον δικαστικό αγώνα. Όταν ξεμπερδέψουμε με το δικαστήριο (αδιανόητο να χρειάζονται εκκλήσεις ακόμα και σήμερα για συμμετοχή) λογικά οι ίδιοι (ή κάποιοι άλλοι) θα αναλάβουν να δίνουν απαντήσεις και να διεκδικούν, εκεί που πρέπει.

Τα βήματα για τώρα είναι τα εξής:
1)Πάγωμα – απόσυρση της τροπολογίας.
2)Αναγνώριση όλου του κλάδου σαν καθηγητικός.
Αν δεν γίνουν αυτά, ο superman συνδικαλιστής θα μας φάει ζωντανούς.

Προσωπικά όταν τεθεί το θέμα αναδιοργάνωσης – αλλαγής  της πρωτοβάθμιας, θα στηρίξω και την είσοδο μαθηματικών και φιλολόγων στις μεγάλες τάξεις. Έχει καταντήσει αηδία πλέον να τελειώνουν τα παιδιά το δημοτικό και να μην γνωρίζουν τα βασικά. Και εδικά το ολοήμερο έχει διαλυθεί με την νοοτροπία των δασκάλων που το επιλέγουν για να λουφάρουν.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 15, 2009, 05:28:27 μμ από Don Quixote »

Αποσυνδεδεμένος aroniotis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: Συσπείρωση του κλάδου ΠΕ19-20 για το δικαστικό αγώνα
« Απάντηση #299 στις: Οκτώβριος 15, 2009, 02:42:22 μμ »

Τα βήματα για τώρα είναι τα εξής:
1)Πάγωμα – απόσυρση της τροπολογίας.
2)Αναγνώριση όλου του κλάδου σαν καθηγητικός.
Αν δεν γίνουν αυτά, ο superman συνδικαλιστής θα μας φάει ζωντανούς.
Φίλε Don Quixote συμφωνώ με τα λεγόμενα σου. Αυτή τη στιγμή προέχει ο αγώνας για τη τροπολογία και μετά πρέπει άμεσα να διεκδικήσουμε τα Δημοτικά, γιατί πολλοί καραδοκούν.

Ξανακάνω έκκληση για τη συμμετοχή όσων δεν το έχουν κάνει ήδη. Στέιλτε μου mail στο alexandros.roniotis at  gmail.com (at=@)
Proud creator of www.cretanbeaches.com

Όλες οι παραλίες της Κρήτης στην οθόνη σας

Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 506
    • Προφίλ
Απ: Συσπείρωση του κλάδου ΠΕ19-20 για το δικαστικό αγώνα
« Απάντηση #300 στις: Οκτώβριος 16, 2009, 09:17:21 μμ »
Έτσι πρέπει μία μία οι διεκδικήσεις μας. Αλλά από τώρα θα καταλάβουν ότι δεν είμαστε όπως παλιά που δεν αντιδρούσαμε και μας έκαναν όλα αυτά που έκαναν. Αν αντιδράσουμε μαζικά θα πετύχουμε πολλά περισσότερα από την ακύρωση της τροπολογίας.

Αποσυνδεδεμένος nfountou

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
    • nfountou.com
Απ: Συσπείρωση του κλάδου ΠΕ19-20 για το δικαστικό αγώνα
« Απάντηση #301 στις: Οκτώβριος 19, 2009, 12:43:53 μμ »
Η κ. Διαμαντοπουλου φαινεται να μην παιρνει θεση πανω στο θεμα, επισης σημερα που πηρα τηλ στο ΥΠΕΠΘ ενας τυπας μου απαντησε στην προφανανεσταστη ερωτηση λεγοντας μου οτι - με τα δεδομενα που εχει αυτη τη χρονικη στιγμη - ειναι νομος οποτε ναι θα περαστουν τα ονοματα στους πινακες με παιδαγωγικη επαρκεια. Καλα δεν θα παρει θεση η κ. Διαμαντοπουλου;
Η διαδικτυακή πύλη των αδιόριστων - http://adioristos.gr

Αποσυνδεδεμένος kizouna

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 34
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Συσπείρωση του κλάδου ΠΕ19-20 για το δικαστικό αγώνα
« Απάντηση #302 στις: Οκτώβριος 23, 2009, 10:52:26 πμ »
Η σιωπή πριν την καταιγίδα...

Αποσυνδεδεμένος ekpaideytikos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Συσπείρωση του κλάδου ΠΕ19-20 για το δικαστικό αγώνα
« Απάντηση #303 στις: Οκτώβριος 23, 2009, 11:06:03 πμ »
Αν η Κυβερνηση θελει να ειναι δικαια, οπως μεσα σε ενα βραδυ αλλαξε τις προυποθεσεις για την ΠΔΣ (και καλα εκανε), ετσι θα πρεπει να μην λαβει υποψη της την αυθαιρετη αποφαση Λυκουρετζου για το βολεμμα της κορης του και των συμφοιτητων της....
Αν θελει να δειξει οτι κατι αλλαζει σε αυτο τον τοπο...
Πιστευω πως υπαρχουν νομικα "παραθυρα", για να μην εφαρμοσει το νομο και να τον ξαναφερει στην Βουλη για να επανεξατεστει το θεμα μας...
Βεβαια ειναι αισιοδοξο οτι ολοι μας εχουμε τα ματια μας ανοιχτα, και οτι υπαρχει μια μαζικη κινηση και συνεννοηση...
"Let's get together and feel all right" ΠΕ86.ΕΑΕ

Αποσυνδεδεμένος apostolis_veria

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 265
    • Προφίλ
Απ: Συσπείρωση του κλάδου ΠΕ19-20 για το δικαστικό αγώνα
« Απάντηση #304 στις: Οκτώβριος 23, 2009, 12:05:22 μμ »
όπως λύθηκε η ενισχυτική πρέπει να λυθεί και το παιδαγωγικό.Δεν μπορεί επίσημα το κράτος να το δίνει σε όποιον επιθυμεί.Ας κάνει μια σχολή το υπουργείο που θα δίνει παιδαγωγικό με χρηματικό όφελος.Καλύτερο θα είναι και πιο έντιμο...Απ' ότι τώρα με τα μεταπτυχιακά και τις Ασπαίτε...
Δεν ξέρω αν το γνωρίζετε, η Ασπαίτε βρήκε άλλο κόλπο για να βοηθαει τα δικά της παιδιά...Αντί 10 άτομα παίρνει 11 με το κολπάκι της ένστασης:αφήνουν τον 10 έξω μην μετρώντας του κάποιο πτυχίο και παίρνουν τον 11.Αυτός που αδικείται κάνει ένσταση την κερδίζει και μπαίνει και αυτός. Ψάξτε το λίγο ....Κυρίως όσοι κάνετε χαρτιά.
Τι παιδαγωγούς βγάζει αυτή η χώρα...

Αποσυνδεδεμένος rafail

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 43
    • Προφίλ
Απ: Συσπείρωση του κλάδου ΠΕ19-20 για το δικαστικό αγώνα
« Απάντηση #305 στις: Οκτώβριος 23, 2009, 12:13:44 μμ »
Οπως δημιουργησαν τα σεμιναρια ειδικης αγωγης ετσι μπορουν να δημιουργησουν και σεμιναρια παιδαγωγικης καταρτισης.
Ενα σωρο τροποι υπαρχουν αρκει να το θελησουν .

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ: Συσπείρωση του κλάδου ΠΕ19-20 για το δικαστικό αγώνα
« Απάντηση #306 στις: Οκτώβριος 23, 2009, 05:41:47 μμ »
Δεν ξέρω αν το γνωρίζετε, η Ασπαίτε βρήκε άλλο κόλπο για να βοηθαει τα δικά της παιδιά...Αντί 10 άτομα παίρνει 11 με το κολπάκι της ένστασης:αφήνουν τον 10 έξω μην μετρώντας του κάποιο πτυχίο και παίρνουν τον 11.Αυτός που αδικείται κάνει ένσταση την κερδίζει και μπαίνει και αυτός. Ψάξτε το λίγο ....Κυρίως όσοι κάνετε χαρτιά.

Αυτό είναι παλιό κόλπο
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 506
    • Προφίλ
Απ: Συσπείρωση του κλάδου ΠΕ19-20 για το δικαστικό αγώνα
« Απάντηση #307 στις: Οκτώβριος 27, 2009, 11:01:28 πμ »
Βγήκαν οι πίνακες της αναξιοκρατίας, ώρα για δράση....

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32315
  • Τελευταία: mixalios11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161205
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 626
Σύνολο: 637

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.067 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.