Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - χλωρίνη

Σελίδες: 12
1
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες μετά από χρόνια
« στις: Ιανουαρίου 02, 2012, 04:32:16 pm »
Τυχαία σήμερα βρήκα αυτό: http://thesis.ekt.gr/thesisBookReader/id/3099#page/1/mode/2up
Δεν είναι ακριβώς αυτό που ψάχνεις αλλά ίσως βοηθήσει

2
Δεν είναι καθόλου δύσκολο και το πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας δεν έχει κανένα νόημα τι στιγμή που εξεταζόμαστε και σε παιδαγωγικά θέματα. Μάλλον κάποιοι θα θέλουν να φάνε λεφτά πάλι.

3
Ηι ιστορια απλως επαναλαμβανεται...Παντα οι ατολμοι και σστ κοιτα τη δουλεια σουεσυ και ας τους αλλους να τρεχουν καρπωνονται τον αγωνα των αλλων...
Το κατα ποσο ο καθενας εχει ανεπτυγμενο η οχι το αισθημα της ελευθεριας και το αν εχει συνηδειτοποιησει το δικαιωμα σε μια αξιοπρεπη ζωη για ολο τον κοσμο ειναι ζητημα παιδειας και ευρυτερης αντιληψης απεναντι στη ζωη. Η μιζερια και οι "νοικοκυραιοι" ειναι αναμεσα μας και ειναι πολλοι...Επιτελους ας ξυπνησουν!!!
+++++++++++++++++++++++
Μακάρι να υπήρχε μάθημα στα σχολεία που να παρέχει τέτοιου είδους παιδεία αφού για πολλούς έλληνες δεν τα καταφέρνει το "σπίτι"...

4
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: του χρόνου;
« στις: Μαΐου 11, 2010, 12:42:56 pm »
Ωραία ψηφοφορία!
Έχουμε άλλη παρόμοια πριν τα νέα μέτρα να συγκρίνουμε?  ;)
Η δεύτερη και η τρίτη επιλογή μοιάζουν, γιατί δεν τις συγχωνεύετε?
Ή εάν γίνεται, τροποποιείτε την δεύτερη ώστε να αναφέρεται ξεκάθαρα σε ΑΣΕΠ ή ωρομισθία (και όχι για αναπλήρωση.)

5
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Τρεις νεκροί...
« στις: Μαΐου 07, 2010, 12:35:14 am »
Τραγικό αυτό που συνέβηκε.
Εύχομαι να είναι οι τελευταίοι νεκροί.

Για τα χάλια μας... πιστεύω ότι δεν είναι το κράτος διεφθαρμένο (σαν μια απρόσωπη οντότητα) αλλά οι πολίτες του είναι διεφθαρμένοι.
Οι λύκοι δεν είναι μόνο μέσα στη βουλή και στα υπουργεία, βρίσκονται και ανάμεσα μας.
Τόσα χρόνια γινόμασταν συνένοχοι στο έγκλημα είτε με το να παίρνουμε ενεργό ρόλο είτε με την σιωπή μας.

6
Υπάρχει ένας σεβαστός αριθμός συναδέλφων που δεν συμπαθούν τον ΑΣΕΠ.
Μιλούσα πριν από μερικές μέρες με συνάδελφο φιλόλογο που έχει αποφοιτήσει από ΦΠΨ, η οποία μου έλεγε ότι τα θέματα του διαγωνισμού είναι άσχετα σε σχέση με αυτά που σπούδασε.
Και συμφωνώ με αυτό αφού έχοντας αποφοιτήσει από φιλολογία ξέρω ελάχιστη ιστορία.
Μια πρόταση θα ήταν να δίνει ο καθένας ΑΣΕΠ μόνο αυτό που έχει σπουδάσει και να διδάσκει μόνο αυτό που έχει σπουδάσει... αλλά εδώ είναι ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ.
Θα αντιγράψω εδώ αυτό που διάβασα σε προηγούμενο μήνυμα

Πριν αλλάξει το σύστημα διορισμών παραθέτω την ιστορία του τωρινού συστήματος όπως την περιγράφει ο συνάδελφος xb .
Για να θυμούνται οι παλαιοί και να μαθαίνουν οι νέοι .   :D


Η «απόκτηση» προϋπηρεσίας σήμερα

Αυτή τη στιγμή οι νόμοι 3255/2004 και Ν.3687/2008 αποτελούν σαφή παραβίαση του Συντάγματος, αφού για την ίδια θέση στη δημόσια εκπαίδευση υπάρχουν έξι διαφορετικοί τρόποι διορισμού!!!
Που είναι λοιπόν η ισονομία και η ισοπολιτεία που επιτάσσει το Σύνταγμα της Ελλάδας;

Επιπροσθέτως δεν έκλεισαν τα παράθυρα καταγραφής μορίων προϋπηρεσίας από άτομα εκτός σειράς των πινάκων που συντάσσει το υπουργείο.
Δηλαδή, μπορεί κάποιος που δεν είναι εγγεγραμμένος στους πίνακες, ή είναι εγγεγραμμένος σε χαμηλή σειρά και χωρίς επιτυχία σε Α.Σ.Ε.Π., να καταγράψει μόρια από:

1 ) τη Σιβιτανίδειο,
2 ) Εκκλησιαστικά Σχολεία,
3 ) Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.),
4 ) Σχολεία Φυλακών/ Σωφρονιστικών καταστημάτων,
5 ) Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής (Σ.Μ.Ε.Α.),
6 ) Τμήματα Αθλητικής Διευκόλυνσης Τ.Α.Δ.-Ε.Τ.Α.Δ.,
7 ) Προϋπηρεσία από σχολείο χώρας της… Ευρωπαϊκής Ένωσης,
8 ) «Προϋπηρεσία» από… ιδιωτικό σχολείο,
9 ) Π.Δ.Σ. κ.α.
10) Προϋπηρεσία ΟΑΕΔ???
και σε 1-2-3 χρόνια να διοριστεί.

Όλα αυτά δείχνουν πόσο διαβλητοί είναι οι πίνακες και πως παραβιάζεται η αρχή της ισονομίας.


Άλλοι, με τρία παιδιά, προχωρούν σε 4ο και διορίζονται ανεξαρτήτως της συμμετοχής τους στο διαγωνισμό ως πολύτεκνοι.

Οι δε επιτυχόντες και τεχνητά μη διοριστέοι του διαγωνισμού (λόγω των ποσοστώσεων στους διορισμούς και λόγω των προσαυξήσεων στη βαθμολογία του διαγωνισμού) ευνουχίζονται συστηματικά.

Κάποιοι, λοιπόν, είναι υποχρεωμένοι να ξαναδίνουν εξετάσεις και να μετέχουν σε αυτή την ψυχοφθόρα και αβέβαιη διαδικασία, ενώ κάποιοι άλλοι (και αφήνω έξω αυτούς που προσλήφθηκαν αναπληρωτές με βάση τη σειρά τους από την επετηρίδα) έχουν μπει στο κανάλι που οδηγεί στο σίγουρο διορισμό.

Συνάδελφοι έχετε σκεφτεί ότι αν το σύνολο των διορισμών, το 100%, γίνονταν από τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, τότε αρκετοί από εσάς να ήσασταν ήδη διορισμένοι και δεν θα αναγκαζόσασταν να υποστείτε την ταλαιπωρία της ωρομισθίας, έχοντας απλά ελπίδα στο μέλλον να κληθείτε για αναπλήρωση, με προοπτική στη συνέχεια να διοριστείτε;
Έχετε σκεφτεί ότι κάποιοι που έχουν χρησιμοποιήσει τα «παράθυρα» που αναφέρθηκαν παραπάνω, κατέχουν αυτή τη στιγμή θέση μονίμου στην οποία θα έπρεπε να βρισκόσασταν εσείς;

Είστε διατεθειμένοι, συνάδελφοι, να ανεχτείτε κι άλλο τέτοιες καταστάσεις;


Τέλος, γιατί αλήθεια να γίνονται μόνο οι μόνιμοι διορισμοί σε ποσοστό (που λέει ο λόγος) 60%-40%, και όχι και αυτοί των αναπληρωτών;
Εάν ζητούσαμε ΌΛΟΙ αξιοκρατία και αυτό ίσχυε, πολλοί από αυτούς που ψάχνουν για μέσο δεν θα το χρειαζόντουσαν!
Εάν η επιτυχία στον ΑΣΕΠ ήταν το μοναδικό κριτήριο πρόσληψης, πολλοί που βαρυγκομούν και λένε "που να πηγαίνω να δίνω ασεπ, εδώ διορίζεται ο ένας στους 40, 50, 60" φτου και βγαίνω, θα είχαν διοριστεί ήδη γιατί η πιθανότητα διορισμού θα ήταν πολύ μεγαλύτερη, π.χ. 1/3

Αλλά όπως είπε ο Λαζόπουλος πριν από λίγες εβδομάδες "φτιάξαμε ένα σύστημα που μπορούν να κλέψουν όλοι αντί να μην μπορεί να κλέψει κανείς"

7
Θα ήθελα να τονίσω στους εκπαιδευτικούς που δεν εργάζονται στον δημόσιο τομέα ότι δεν αναφερόμαστε πουθενά και δεν προστατευόμαστε από την ΟΛΜΕ.
Κοινώς : όσοι έχουμε αποφοιτήσει από φιλολογίες, ιστορικά, μαθηματικά, φυσικά και πάει λέγοντας, κινδυνεύουμε να ψαχνόμαστε και να πληρώνουμε σεμινάρια μετεκπαίδευσης (βλέπε σεμινάρια ειδικής αγωγής) και ό,τι άλλο γεννηθεί στο μυαλό των πολιτικών μας ώστε να αποκτήσουμε το πιστοποιητικό...

Και αφού τους πληρώσουμε και το αποκτήσουμε, θα σκαρφιστούν και άλλου είδους πιστοποιητικό...

8
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: μαθητική διαρροή
« στις: Μαρτίου 15, 2010, 12:35:14 am »
Την Τετάρτη άλλος ένας μαθητής μου της Α Λυκείου διέκοψε το σχολείο. Ο έβδομος κατά σειρά από την αρχή της χρονιάς…
Αφορμή η γνωστή. Πολλές απουσίες που ουσιαστικά δεν θα του επέτρεπαν να προβιβαστεί στην επόμενη τάξη.
Λέω αφορμή γιατί τα αίτια συνήθως είναι βαθύτερα.
Ο συγκεκριμένος μαθητής, παιδί χωρισμένων γονέων, που η μεταξύ τους σχέση δεν είναι και η καλύτερη, αναγκασμένος να δουλεύει τα Σαββατοκύριακα, είναι ένα από τα παιδιά εκείνα που παρότι διαθέτουν αυτό που λέμε «μυαλό, κρίση και ωριμότητα» το σχολείο όπως είναι αδυνατεί να τα αγκαλιάσει.
Μαθητής του 11 γιατί βαριότανε απίστευτα, θεωρούσε άχρηστη τη γνώση που του προσφερόταν. Ήσυχος αλλά με έντονη προσωπικότητα και με ιδιαίτερη κλίση στη μουσική (συνθέτει και παίζει).
Δυστυχώς οι καθηγητές του δεν καταφέραμε να τον πείσουμε ότι και θέση έχει στο σχολείο και ότι κι αυτή η «άχρηστη» γνώση έχει κάτι να του προσφέρει.

Νίκο, συγνώμη.


Συμφωνώ με όσα έχουν ειπωθεί... το τραγικό είναι το αυτό το τόπικ δεν είναι τόσο ενεργό όσο άλλα που αφορούν τον διορισμό και αυτό λέει πολλά.

Έχω έρθει και εγώ στην θέση να ζητήσω συγγνώμη για την κατάσταση που ζουν οι μαθητές, την τυποποιημένη, την πατενταρισμένη γνώση, με τελικό σκοπό την αποχαύνωση όσων έχουν "ξεφύγει" από το σύστημα.
Δίνουμε σημασία στο να παπαγαλίσουν οι μαθητές την ευκτική και αρχικούς χρόνους ρημάτων, που δεν θα τους χρειαστούν ποτέ ξανά ενώ θα μπορούσαμε να δώσουμε εκείνες τις ώρες στους μαθητές για να σκεφτουν γιατί γράφτηκε αυτό που γράφτηκε. Αλλά δεν συμφέρει το κράτος να σκέφτονται οι αυριανοί πολίτες.
Τα αποτελέσματα της ημιμάθειας τα βλέπουμε ήδη στο κοινωνικό κατεστημένο μας.
Μια μέρα μπηκα σε ένα ταξι. Ταξιτζής ήταν ένας παλιός συμμαθητής μου, ο οποίος αφού εμεινε αρκετές φορές στην ίδια τάξη, παράτησε το σχολείο. Αρχίσαμε να συζητάμε και έμεινα έκπληκτη από την ευστροφία και τη διορατικότητα του. Είχε απόψεις ώριμες, τέτοιες που δεν είχαν άλλοι που τελείωσαν το σχολείο και αποφοίτησαν από πανεπιστήμιο.
Πιστεύω ότι έτσι όπως είναι το εκπαιδευτικό μας σύστημα - του τύπου "παρ'τα να τα μάθεις και εάν δεν τα μάθεις από εκεί είναι η πόρτα" - διώχνει τους καλύτερους μαθητές... εάν αντέξουν τον παραλογισμό και παραμείνουν μετά θα τους στείλει σε σχολή που δεν θέλαν να σπουδάσουν... και στο πανεπιστήμιο ο μαθητής θα ζήσει τα ίδια και χειρότερα από το σχολείο.
Σ'αυτόν τον τόπο όσοι αγαπούνε τρώνε βρώμικο ψωμί,
και οι πόθοι τους ακολουθούνε υπόγεια διαδρομή

9
Μην τα συγχέουμε.

Κάποιοι ξεκινούσαν από την Π.Δ.Σ. ( με αδιαφανείς τρόπους ) , στην συνέχεια πήγαιναν αναπληρωτές ( με την βοήθεια των μορίων που πήραν μέσω του ρουσφετιού της Π.Δ.Σ. ) και τώρα είναι διορισμένοι .  Αυτό πρέπει να αλλάξει ?  Θέλουμε διαφάνεια και αξιοκρατία στους διορισμούς ?
Από εκεί και πέρα συμφωνώ στην κατάργηση ( η οποία έχει και οικονομικές προεκτάσεις ) , αλλά αυτό είναι ένα δεύτερο θέμα και όπως σωστά λες δεν πρέπει να τα συγχέουμε .
Όπως δεν πρέπει να συγχέουμε το θέμα μείωσης διορισμών ( που πάλι έχει οικονομικές προεκτάσεις ) με το θέμα συστήματος διορισμών .  Λίγους ή πολλούς διορισμούς μπορούν να κάνουν με το οποιοδήποτε σύστημα διορισμών .
Η ΟΛΜΕ μπορεί να διεκδικεί ταυτόχρονα μαζικούς διορισμούς και αξιοκρατία πράγμα το οποίο συστηματικά δεν κάνει . 
Πρέπει όμως να καταλάβουν ότι εκπροσωπούν και όλους εμάς που διοριστήκαμε αξιοκρατικά !
Προσωπικά θεωρώ δίκαιο όσοι έχουν μόρια με αδιαφανείς τρόπους να τα χάσουν και όσοι έχουν διοριστεί με μόρια τα οποία μάζεψαν με αδιαφανείς τρόπους να ξηλωθούν.
Κανείς δεν ζητά επίσημα αξιοκρατία ή δικαιοσύνη.
Όλοι συμφωνούμε στο θέμα της μείωσης των διορισμών, γιατί δεν ζητάμε και αξιοκρατία?
Εάν όχι για τις παλιές αμαρτίες, έστω για το παρόν και μέλλον?

10
Ξεκινώ από το τελευταίο και συμφωνώ ότι αυτό το αέναο κυνήγι τίτλων και "χαρτιών", αυτή η ψυχοφθόρος διαδικασία εξετάσεων και δοκιμασιών, είναι απαράδεκτη. Συμφωνούμε, λοιπόν, όλοι με αυτή τη βάση. Δυστυχώς, όμως, σε μια εποχή που οι πτυχιούχοι εκπαιδευτικοί οποιασδήποτε βαθμίδας είναι χιλιάδες και οι θέσεις είναι λίγες, πρέπει να υπάρχει ένας τρόπος αξιολόγησης των ικανοτήτων και της επάρκειας του μελλοντικού εκπαιδευτικού. Σίγουρα δε θα μπούμε στη διαδικασία σύγκρισης σχολών και τμημάτων, ο καθένας έχει τα επιχειρήματά του και τη γνώμη του (η οποία, όσο υποκειμενική κι αν είναι, καλό είναι να βασίζεται σε ουσιαστικά επιχειρήματα), ανέφερα όμως κάποιες λεπτομέρειες των προγραμμάτων σπουδών των τμημάτων μας, γιατί μπορεί να αστειεύτηκες με το πιστοποιητικό γνωστικού, αναφέρθηκες όμως μονομερώς στις ελλείψεις των τμημάτων, τις οποίες έσπευσα να διορθώσω για του λόγου το αληθές και για να μη δημιουργούνται εσφαλμένες εντυπώσεις. Επίσης, έγραψες για κάποιες περιπτώσεις πτυχιούχων από όλα τα τμήματά μας (εννοώ των ΠΕ02 φιλολόγων καθηγητών) που γνωρίζεις προσωπικά, χωρίς όμως αυτές να είναι ενδεικτικές και να αποτελούν τον κανόνα. Εξάλλου, μην ξεχνάς ότι ο πτυχιούχος με ελλείψεις είτε στα γνωστικά αντικείμενα είτε στην Παιδαγωγική δύσκολα επιτυγχάνει στους εκάστοτε διαγωνισμούς πρόσληψης.

Παράθεση
θελω να σου πω, οτι προσωπικα πιστευω πως το να εχει καποιος ενα χαρτι...απο καποια σχολη δεν σημαινει κατι....δεν αποδεικνυει κατι και ουτε τον κανει ικανοτερο καποιου αλλου.....υπαρχουν πολλοι παραγοντες...κ σιγουρα αυτοι δεν σχετιζονται με το ποιο τμημα τελειωσε αλλα ουτε με το αν εκανε πρακτικη ασκηση!

Αυτό κάλλιστα θα μπορούσε, λοιπόν, να ισχύει -σύμφωνα με τη γνώμη σου- και για το γνωστικό είτε είναι πτυχιούχος κατεύθυνσης Γλωσσολογίας, όπως εσύ, είτε Ιστορίας είτε Παιδαγωγικής, αναιρώντας τα περί διαφωνίας σου στο"φλέγον" ζήτημα των τμημάτων μας... Γιατί εκπλήσσομαι, όταν διαβάζοντας σε άλλα topics πχ. για την ανόητη υπεροχή του κλασικού δε βλέπω να διαφωνούν οι συνάδελφοι πτυχιούχοι τμήματος Φιλολογίας και Γλωσσολογίας και όταν τίθεται κάποια... "υπεροχή" παιδαγωγού στα θέματα διδακτικής και παιδαγωγικής, να υπάρχει άμεση ένσταση. Προσωπικά πιστεύω ότι όπως ένας πτυχιούχος κατεύθυνσης ΜΝΕΦ είναι ειδικευμένος στη νεοελληνική λογοτεχνία περισσότερο από τις άλλες κατευθύνσεις (αφού αποτελεί επιστημονικό του αντικείμενο), έτσι και οι πτυχιούχοι Παιδαγωγικής ΦΠΨ είναι ειδικευμένοι στα θέματα αγωγής, εκπαίδευσης, μάθησης και διδασκαλίας, που αποτελούν ισχυρό εφόδιο (πολλές φορές ισχυρότερο κι από άλλα) για το μετέπειτα εκπαιδευτικό τους έργο.

Και έχεις απόλυτο δίκιο!!! Οι πτυχιούχοι Παιδαγωγικής ΦΠΨ είναι πιο ειδικευμένοι σε θέματα εκπαίδευσης από άλλους συναδέλφους ΠΕ02. Εάν όμως το υπουργείο διαιρέσει τον κλάδο ΠΕ02 δίνοντας παιδαγωγική επάρκεια μόνο σε αποφοίτους ΦΠΨ με την λογική ότι το εφόδιο της παιδαγωγικής επάρκειας είναι πιο ισχυρό από άλλα εφόδια... γιατί να μην ζητήσω να δημιουργηθεί και πιστοποιητικό επαρκούς γνώσης του θέματος που καλείται ο κάθε εκπαιδευτικός να διδάξει ;
Το ιδανικό θα ήταν να αξιολογούμαστε από την πρόοδο των μαθητών μας.
Να υπενθυμίσω : Το τόπικ ξεκίνησε με ενδιαφερόμενους κυρίως εκείνους που χρειάζονται ΑΣΠΑΙΤΕ για να διοριστούν...  

11
Προσωπικά διαφωνώ (εάν γίνει κάτι τέτοιο και δεν είναι ράδιο αρβύλα) με το να έχει αυτό το "πιστοποιητικό" αναδρομική ισχύ.   
Εύχομαι να μην γίνει με αυτό το "πιστοποιητικό" όπως έγινε με τα σεμινάρια ειδικής αγωγής και να μπορούν να το πάρουν μόνο όσοι έχουν τα χρήματα να το "αγοράσουν"   ::)
Πιθανόν να είναι ένας τρόπος να γεμίσουν ταμεία ...  >:(

12
Το παράπονο μου θέλω να σας πω.
Σε κανέναν μας δεν αρέσει η μείωση των προσλήψεων, η μείωση των μισθών κ.α.
Εμένα με πειράζει κάτι ακόμα... η έλλειψη αξιοκρατίας και δικαιοσύνης
Υποθέτω ότι συμφωνείτε μαζί μου. Όμως κανείς δεν ζητά να γίνει απεργία και να κατεβούμε στους δρόμους συγκεκριμένα για αυτήν την έλλειψη.

13
Γιάννης Ρίτσος - Η σονάτα του σεληνόφωτος

Φορές-φορές, τὴν ὥρα ποὺ βραδιάζει, ἔχω τὴν αἴσθηση πὼς ἔξω ἀπ᾿ τὰ παράθυρα περνάει ὁ ἀρκουδιάρης μὲ τὴν γριὰ βαριά του ἀρκούδα μὲ τὸ μαλλί της ὅλο ἀγκάθια καὶ τριβόλια σηκώνοντας σκόνη στὸ συνοικιακὸ δρόμο ἕνα ἐρημικὸ σύννεφο σκόνη ποὺ θυμιάζει τὸ σούρουπο καὶ τὰ παιδιὰ ἔχουν γυρίσει σπίτια τους γιὰ τὸ δεῖπνο καὶ δὲν τ᾿ ἀφήνουν πιὰ νὰ βγοῦν ἔξω μ᾿ ὅλο ποὺ πίσω ἀπ᾿ τοὺς τοίχους μαντεύουν τὸ περπάτημα τῆς γριᾶς ἀρκούδας -κ᾿ ἡ ἀρκούδα κουρασμένη πορεύεται μὲς στὴ σοφία τῆς μοναξιᾶς της, μὴν ξέροντας γιὰ ποῦ καὶ γιατί -ἔχει βαρύνει, δὲν μπορεῖ πιὰ νὰ χορεύει στὰ πισινά της πόδια δὲν μπορεῖ νὰ φοράει τὴ δαντελένια σκουφίτσα της νὰ διασκεδάζει τὰ παιδιά, τοὺς ἀργόσχολους τοὺς ἀπαιτητικοὺς καὶ τὸ μόνο ποὺ θέλει εἶναι νὰ πλαγιάσει στὸ χῶμα ἀφήνοντας νὰ τὴν πατᾶνε στὴν κοιλιά, παίζοντας ἔτσι τὸ τελευταῖο παιχνίδι της, δείχνοντας τὴν τρομερή της δύναμη γιὰ παραίτηση, τὴν ἀνυπακοή της στὰ συμφέροντα τῶν ἄλλων, στοὺς κρίκους τῶν χειλιῶν της, στὴν ἀνάγκη τῶν δοντιῶν της, τὴν ἀνυπακοή της στὸν πόνο καὶ στὴ ζωὴ μὲ τὴ σίγουρη συμμαχία τοῦ θανάτου -ἔστω κ᾿ ἑνὸς ἀργοῦ θανάτου- τὴν τελική της ἀνυπακοὴ στὸ θάνατο μὲ τὴ συνέχεια καὶ τὴ γνώση τῆς ζωῆς ποὺ ἀνηφοράει μὲ γνώση καὶ μὲ πράξη πάνω ἀπ᾿ τὴ σκλαβιά της.

Μὰ ποιὸς μπορεῖ νὰ παίξει ὡς τὸ τέλος αὐτὸ τὸ παιχνίδι; Κ᾿ ἡ ἀρκούδα σηκώνεται πάλι καὶ πορεύεται ὑπακούοντας στὸ λουρί της, στοὺς κρίκους της, στὰ δόντια της, χαμογελώντας μὲ τὰ σκισμένα χείλια της στὶς πενταροδεκάρες ποὺ τὶς ρίχνουνε τὰ ὡραῖα καὶ ἀνυποψίαστα παιδιὰ ὡραῖα ἀκριβῶς γιατί εἶναι ἀνυποψίαστα καὶ λέγοντας εὐχαριστῶ. Γιατί οἱ ἀρκοῦδες ποὺ γεράσανε τὸ μόνο ποὺ ἔμαθαν νὰ λένε εἶναι: εὐχαριστῶ, εὐχαριστῶ.
Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου.


14
Δεν επαιτούμε θέσεις για μας , αλλά απαιτούμε θέσεις για τα παιδιά μας και την κοινωνία γενικότερα .
Πιστεύω ότι είναι λάθος να είμαστε συνεχώς αμυνόμενοι , απαισιόδοξοι και ηττοπαθείς αλλά πρέπει να γίνουμε επιθετικοί , αισιόδοξοι και απαιτητικοί .
Επομένως ζητάω :
1)   Τα κονδύλια να πάνε στην παιδεία και όχι σε εξοπλισμούς στρατιωτικούς ,ιδρύματα και τα συναφή …
2)    Όχι περισσότερα από 12 άτομα ανά τμήμα .
3)   Αύξηση του μισθού του εκπαιδευτικού ,με ταυτόχρονη αύξηση των ωρών εργασίας και κατάργηση των επιδομάτων που τόσο άδικα μας τα χρεώνει η κοινωνία !! Ζητάω δηλαδή έναν εκπαιδευτικό που να έχει αξιοπρέπεια , να μην σκύβει το κεφάλι , να χαίρεται για αυτό που κάνει , να μην ντρέπεται και να μην παρακαλάει κανέναν .
4)   Ζητάω έναν εκπαιδευτικό που να τον σέβεται η κοινωνία και να μην τον υποβιβάζουν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και οι πολιτικοί.
5)   Ζητάω να αναγνωριστεί <<η επένδυση στην παιδεία>> σαν μοναδική λύση από την κρίση .
6)   Ζητάω περισσότερα για την παιδεία ,σε μια εποχή που όλοι θεωρούν αυτονόητη την έκπτωση. Εκτός κι αν θέλουμε μια κοινωνία που να μην σκέφτεται και να μην αντιδρά ,ώστε να επιβεβαιωθούν τα τυχών Οργουελικά σενάρια .
7)   Ζητάω εν τέλει ,αυτά που μου υποσχέθηκαν….

Ζητείστε και σεις …..

Θα ήθελα πριν ζητήσουμε κάτι άλλο, να κοιτάξει ο καθένας τον εαυτό του στον καθρέφτη...
"Δάσκαλος" είναι πρώτα λειτούργημα και μετά επάγγελμα (για εμένα)
Τόσα θέματα στο φόρουμ για το τι ζητάμε και απαιτούμε. Ας κάνουμε και την αυτοκριτική μας.

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182827
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 802
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 596
Σύνολο: 608

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.