Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - jimpan

Σελίδες: 123 ... 20
1
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Σήμερα στις 10:27:51 am »
Το ΠΥΣΔΕ έχει τη δυνατότητα να επιλέξει αν θα τοποθετήσει υποχρεωτικά "από πάνω προς τα κάτω" ή "από κάτω προς τα πάνω". Πρώτα αποφασίζουν αυτό και μετά φυσικά ακολουθούν οι τοποθετήσεις.

2
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ
« στις: Απριλίου 26, 2025, 09:07:09 am »
Η Πιστοποίηση Β΄ επιπέδου είναι και το Β1, οπότε υποθέτω ότι το Β2 θα προσφέρει περισσότερα μόρια, όπως γίνεται συνήθως.

Έτσι ξέρω κι εγώ. Το Β1 προαπαιτούμενο, το Β2 bonus.

3
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ
« στις: Απριλίου 25, 2025, 08:05:53 pm »
Αν βαρεθείς, αν δεν προλαβαίνεις, αν προκύψει κατι,αν,αν, το παρατάς απλά και κάποια άλλη στιγμή που θα έχεις περισσότερο χρόνο, ξαναδηλώνεις και το κάνεις.

...αφού περάσουν δύο χρόνια

4
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία Μονίμων
« στις: Απριλίου 24, 2025, 05:50:06 pm »
Επληρώθημεν.
Εννοείς .... πληρωθήκαμαν;

5
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία Μονίμων
« στις: Απριλίου 16, 2025, 10:45:59 am »
Εννοείτε ότι ήταν αυξημένος ο μισθός του Απριλίου ή ότι είδατε την εκκαθάριση του Μαΐου;
Στις καταστάσεις που ήρθαν για Μάιο υπάρχουν αναδρομικά Απριλίου και αυξημένος μισθός Μαΐου. Ειναι αυτά που θα πληρωθούμε 26/4 και 12/5

6
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία Μονίμων
« στις: Απριλίου 16, 2025, 12:51:24 am »
Σε κάποιες διευθύνσεις ήδη τα είδαμε

7
Ότι πεις....

8
Όταν λες οτι προσπαθούν να την παρακάμψουν να λες ποιοι. Όχι να αναφέρεις τα δικά μου λόγια. Στις δικές μου περιπτώσεις δεν υπήρχε καμία μα καμία τέτοια προσπάθεια. Ούτε μαθητοπατέρες, όπως λες, μπήκαν στη μέση ούτε τίποτα άλλο πέρα από αυτά που προβλέπονται. Να που τσουβαλιάζεις λοιπόν!

9
Όχι, δεν τα παραποίησες. Τα χρησιμοποίησες όμως για να δείξεις τι γίνεται στο σχολείο σου και ποια είναι τα δικά σου βιώματα. Και το τσουβάλιασμα έγκειται στο οτι χρησιμοποιείς τα δικά μου γραφόμενα για να δείξεις την αντίθεση. Σου ξαναλέω λοιπόν: αν έχεις στοιχεία για το τι γίνεται, να τα αναφέρεις. Όχι να πιάνεσαι από τα δικά μου λόγια. Και φυσικά δεν περιγράφω τη διαδικασία και το πως θα έπρεπε να είναι θεωρητικά. Περιγράφω τα δικά μου βιώματα, τις περιπτώσεις κατ' ιδίαν που γνωρίζω γιατί ασχολήθηκα και τίποτε άλλο.

10
Προς το μέλος durin:

Παρόλο που στα έχουμε εξηγήσει κι εγώ και το μέλος ppil σχετικά με τη διαδικασία του κατ' ιδίαν, και πως αυτή λειτουργεί κλπ κλπ, συνεχίζεις να λες τη δικιά σου θεωρία περί ομερτά διευθυντών και άλλα παρόμοια τσουβαλιάζοντας τους πάντες και τα πάντα.
Επειδή δε, χρησιμοποιείς ακριβώς τα λόγια μου και γενικεύεις με αυτά, θα σε παρακαλέσω να αναφέρεις τι ακριβώς ξέρεις για μένα και αυτά που κάνω. Σε διαφορετική περίπτωση οφείλεις να ανακαλέσεις όσα είπες φωτογραφίζοντας (και) εμένα.

11
Συμφωνώ απόλυτα με το μέλος ppil.
Καμία οικογένεια δε θα χρησιμοποιήσει προσχηματικά κάποια γνωμάτευση για να "σώσει" το μπουμπούκι της από απόρριψη λόγω απουσιών. Από την άλλη όμως κάποιος/α που εντάσσεται στους κατ' ιδίαν πιθανά να έχει τέτοια συμπεριφορά (καταστροφές, βίαια επεισόδια κλπ) λόγω ακριβώς της πάθησής του ή/και φαρμακευτικής αγωγής που λαμβάνει. Σε αυτή την περίπτωση ο σύλλογος έχει το δικαίωμα να μη συμφωνήσει με την παρουσία του μαθητή στο σχολείο (όποτε αυτός θεωρεί οτι μπορεί). Άσε που, σε αυτήν την περίπτωση, δε θα το αναφέρει καν στη γνωμάτευση ο φορέας που γνωματεύει. Ξαναθυμίζω οτι, αν δεν το λέει η γνωμάτευση, δεν τίθεται καν θέμα να συναινέσει ο σύλλογος.
Επίσης, πράγματι, η πλειοψηφία των κατ' ιδίαν φοιτά σε τμήματα ένταξης ή σε ειδικά σχολεία. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις μαθητών από γενικά τμήματα που υπάγονται στους κατ' ιδίαν (συνήθως λόγω πρόσκαιρης φαρμακευτικής αγωγής, αδυναμίας να μείνουν έστω ξύπνιοι στο σχολείο). Και φυσικά η ένταξη στους κατ' ιδίαν είναι για μια σχολική χρονιά, αν χρειαστεί και σε επόμενη χρονιά ξαναγίνεται η διαδικασία. Εννοείται οτι η υπαγωγή στην κατηγορία αυτή μπορεί να ζητηθεί όποτε προκύψει ο λόγος μέσα στη χρονιά (όχι αναγκαστικά στην έναρξη).

12
Προφανώς δεν υπάγονται στους κατ' ιδίαν οι παραβατικοί που θα έπρεπε να αλλάξουν σχολικό περιβάλλον!
Η πρώτη διαδικασία αφορά πάθηση κατόπιν γνωμάτευσης και η δεύτερη επιβολή πειθαρχικής ποινής με απόφαση συλλόγου και έγκριση ΔΔΕ (ή/και ΚΕΔΑΣΥ).
Ο σύλλογος δεν επιβάλει υπαγωγή στους κατ' ιδίαν, μη μπερδεύεσαι.

13
Κάνεις λάθος. Υπάρχουν συγκεκριμένες παθήσεις/καταστάσεις που οδηγούν σε κατ' ιδίαν (αφού τελικά εγκριθεί από το υπουργείο). Οι μαθητές αυτοί (σύμφωνα με γνωμάτευση) αδυνατούν να παρακολουθούν μαθήματα σε καθημερινή βάση και υπάγονται στην κατηγορία των κατ' ιδίαν διδαχθέντων.
Δεν μιλάμε για τα κ@λόπαιδα που δε γουστάρουν να έρχονται σχολείο και "κρύβονται" πίσω από μια γνωμάτευση.
Επίσης μη μπερδεύουμε το κατ' ιδίαν με το κατ' οίκον.

14
Βαθμοί τετραμήνων δεν υπάρχουν για τους κατ' ιδίαν. Εξετάζονται γραπτά και προφορικά τον Ιούνιο. Ο βαθμός προφορικής εξέτασης είναι ο βαθμός που καταχωρείται στο ΜΟ των δύο τετραμήνων.

Σελίδες: 123 ... 20

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182514
  • Σύνολο θεμάτων: 19472
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 594
Σύνολο: 603

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.