Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kooki

Σελίδες: 1234
1
Όπως λειτουργούσαν τα σχολεία το '85 και το '90 και το΄95. 35αρια τμήματα, συγχωνεύσεις σχολείων, απαγόρευση απόσπασης εκπαιδευτικών σε θέσεις εκτός σχολείων, αύξηση ωραρίου, μετάθεση μόνιμων χωρίς οργανική θέση οπουδήποτε στην Ελλάδα υπάρχει κενό. Τα 20.000 αναπληρωτές είναι φαινόμενο των τελευταίων ετών, δεν υπήρχαν τέτοια νούμερα παλαιότερα.

Επειδή δούλευα και το 90 και το 95 ως εκπαιδευτικός εκπλήσσομαι με όσα λες. Τα 35αρια τμήματα ήταν σπάνιο φαινόμενο. Συνέβαινε μόνο σε περιοχές που υπήρχε οξυμμένο πρόβλημα χώρου και μόνο έως ότου χτιζόταν καινούριο σχολείο. Ναι ,τότε άνοιγαν σχολεία. Ούτε έκλειναν ούτε συγχωνεύονταν. Αποσπάσεις εκτός σχολείων και υπήρχαν σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό και με πολύ πιο αδιαφανή τρόπο γίνονταν. Την αύξηση ωραρίου πού την είδες ; Το αντίστροφο ακριβώς συνέβαινε . Υπήρχε μάλιστα η δυνατότητα μείωσης ωραρίου μέσω ανάληψης ενός ή περισσοτέρων προγραμμάτων. Αφήνω ασχολίαστο το τελευταίο  για τις μεταθέσεις. Συνέβαινε το ακριβώς αντίθετο. Να παίρνεις πολύ πιο εύκολα μετάθεση σε οργανική θέση και βεβαίως γίνονταν πολύ περισσότεροι διορισμοί.. Εξού και οι λιγότεροι αναπληρωτές. Όσο για τους δουλοπάροικους-ωρομίσθιους η λέξη ήταν σχεδόν άγνωστη.

2
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Αδιόριστος/η ετών;;;;;
« στις: Οκτωβρίου 03, 2012, 08:56:15 pm »

εισαι αστερακι!  :) μπραβο! σε ποιο κλαδο ανηκεις;

ΠΕ02 ;)
Πώς γίνεται αυτό;;; ΑΣΕΠ δεν πρόλαβες να δώσεις εκτός αν τελείωσες τη σχολή στα 19-20! χαχα!
Συγνώμη!!! Νόμιζα ότι είσαι 24 και διορίστηκες στα 23!!!




Είμαι 49  ;D Απλώς διορίστηκα 1 χρόνο μετά την αποφοίτηση. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου κυκλοφορώ σε κάθε είδους τάξεις και σχολεία. Έχω περάσει από όλες τις δομές της Δευτεροβάθμιας και το ταξίδι συνεχίζεται.

3
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Αδιόριστος/η ετών;;;;;
« στις: Σεπτεμβρίου 30, 2012, 02:02:06 am »

εισαι αστερακι!  :) μπραβο! σε ποιο κλαδο ανηκεις;

ΠΕ02 ;)

4
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Αδιόριστος/η ετών;;;;;
« στις: Σεπτεμβρίου 29, 2012, 06:45:46 pm »
24! σε ποια ηλικια διοριστηκατε, οσοι ειστε μονιμοι;

Στα 23 :)

5
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« στις: Σεπτεμβρίου 18, 2012, 08:39:42 pm »
Αναφέρεστε στις προσλήψεις και καλά κάνατε, όμως να ξέρετε ότι φέτος τα περισσότερα ειδικά δημοτικά και ΕΕΕΕΚ δεν έχουν...μαθητές και ούτε προβλέπεται. Υπάρχει τεράστιο πρόβλημα με τις μεταφορές μαθητών. Στην περιοχή μου κανείς οδηγός ή ΚΤΕΛ δε δέχεται να υπογράψει συμβάσεις όχι μόνο γιατί δεν έχουν εισπράξει τα χρεωστούμενα από πέρυσι,αλλά και  γιατί οι προτεινόμενες αμοιβές είναι πιο κάτω από το κόστος μεταφοράς . Ήδη κάποιοι γονείς θα μεταφέρουν μόνοι τους τα παιδιά τους. Με τα υπόλοιπα που είναι από μακρινές περιοχές ή έχουν κινητικά προβλήματα ,τι θα γίνει;;;προφανώς θα μείνουν σπίτι τους. Ο μαθητικός πληθυσμός θα συρρικνωθεί και οι του Υπουργείου όχι μόνο δε θα κάνουν άλλες προσλήψεις ,αλλά θα συγχωνεύσουν ή θα κλείσουν τις υπάρχουσες δομές, πράγμα που ήδη γίνεται . Συνειδητοποιείτε ότι θέλουν να συρρικνώσουν την Ειδική Αγωγή γιατί τη θεωρούν 'δαπανηρή' ή όχι;;;; Αν δε βάλουμε έγκαιρα φρένο στα σχέδια τους ,θα φτιάχνουμε ο καθένας τα σχεδιάκια του πάνω σε ένα χάρτη που σε λίγο δεν θα υπάρχει...Τόσο απλά....

6
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Αυγούστου 22, 2012, 01:21:15 pm »
Αν είναι φίλε μου (ελπίζω να μου επιτρέπεις) να γίνει μια επανάστση στην Ελλάδα αυτή πρέπει να είναι η επανάσταση του αυτονόητου.
Ξέρω είναι δύσκολο εώς αδύνατο αυτό που προτείνω αλλά πραγματικά θα έπρεπε να πάμε όλοι κάποιο εύλογο χρονικό διάστημα έξω σε κάποιο ανεπτυγμένο κράτος (σχεδόν σε όλα πλέον) και να εργαστούμε και να ζήσουμε εκεί.
Το πρόβλημα θα ήταν ότι αν πηγαίναμε όλοι στην ίδια χώρα θα διαλύαμε και αυτούς.
Έλα ,όμως που το αυτονόητο και η κοινή λογική δεν είναι αυτονόητα για όλους. Σήμερα πληρώνουμε για τα πράγματα που θα έπρεπε ως εκπαιδευτικοί να είχαμε προτείνει,διεκδικήσει και εφαρμόσει εδώ και πολύ καιρό. Η αξιολόγηση του έργου μας ατομικά και σε επίπεδο σχολικής μονάδας αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της δουλειάς μας. Επιστημονικά κριτήρια που θα λάμβαναν υπόψη τις ανάγκες των μαθητών και τις ιδιαιτερότητες της καθεμιάς σχολικής μονάδας υπάρχουν και θα μπορούσαν να βρεθούν αν΄είχαμε μάθει να λειτουργούμε συλλογικά και να εμπιστευόμαστε περισσότερο τον ευατό μας και το έργο μας. Πολύ καλές οι προτάσεις σου ,kmos για εσωτερική επιμόρφωση που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε αντίστοιχες προτάσεις αξιολόγησης-βελτίωσης του εκπ. έργου. Δυστυχώς ο φόβος απέναντι σε οποιαδήποτε μορφή αξιολόγησης και η μη διάθεση ανάληψης συλλογικής ευθύνης και πρωτοβουλίας ακόμα και από τους ικανότερους εκπαιδευτικούς -που υπέκυπταν δυστυχώς και στην τρομολαγνεία πολλών συνδικαλιστών-επικράτησε της προσπάθειας να αναδείξουμε εμείς οι ίδιοι σε μείζον ζήτημα το θέμα της αξιλόγησης. Η αξιολόγηση κατάντησε μπαμπούλας και απειλή , υποσυνείδητες εικόνες που αξιοποιούνται άριστα από το καθεστώς ,γιατί εμείς πρώτοι τη φοβηθήκαμε. Ωστόσο υπάρχει χρόνος να μάθουμε μέσα από τα λάθη μας και να αποφασίσουμε πως 'ό,τι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό'..

7
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Να μη συνηθίσουμε το θάνατο...
« στις: Απριλίου 22, 2012, 05:38:08 pm »
Καμία ανακοίνωση μέχρι ώρας από ΔΟΕ ,ΟΛΜΕ. Λες και δεν ήταν μια μέγιστη πράξη πολιτικής διαμαρτυρίας.

 Όχι δεν ήταν'αυτοκτονία' . Τον άνθρωπο τον σκότωσε το δωσιλογικό καθεστώς που μας κυβερνά,απλώς εκείνος είχε την κοινωνική ευαισθησία να πει ένα τεράστιο ΟΧΙ ,τέτοιο που δεν τολμάει κανένας από μας να διανοηθεί μέσα από τις καθημερινές μας τετριμμένες πράξεις και τους κοντόφθαλμους υπολογισμούς.
Ας συνεχίσουμε λοιπόν τη μίζερη ζωούλα μας αναλύοντας το πόσο ακόμα  θα φτωχύνουμε ,το πώς θα την σκαπουλάρουμε σε ατομική βάση,το πόσα ακόμα και ποια ανταλλάγματα θα  δώσουμε στους ισχυρούς μόνο και μόνο για δατηρήσουμε τα τελευταία ψίχουλα μας έχουν απομείνει.
Ο Σάββας με την πράξη του μας φωνάζει να γίνουμε αυτήν  την ύστατη έστω  στιγμή υπεύθυνοι και ελεύθεροι άνθρωποι. Ακούει κανείς;;;;;;;;

8
Ειδική Αγωγή / Απ: Ειδικη αγωγη και ΑΣΕΠ
« στις: Ιανουαρίου 18, 2012, 12:25:16 am »
Άντε να γίνει ΑΣΕΠ ειδικής αγωγής για ειδικότητες δευτεροβάθμιας και να δω τους σεμιναριούχους να γράφουν ειδική διδακτική και σχέδιο μαθήματος για παιδιά με αυτισμό. Να δούμε επιτέλους στην πράξη τα περιβόητα σεμινάρια τι κατάρτιση προσέφεραν...

Τώρα μάλιστα! Το ΑΣΕΠ  θα διασώσει τη χαμένη τιμή της ειδικής αγωγής και θα πιστοποιήσει πραγματικά ή ανύπαρκτα προσόντα. Δεν έχετε διδαχτεί τίποτα τόσα χρόνια από την εφαρμογή του ΑΣΕΠ. Υπάρχει μόνο και μόνο για να νομιμοποιεί την ανεργία, για να δημιουργεί φρούδες πλέον ελπίδες σταθερής εργασίας και οσονούπω για να ΄πιστοποιεί' απολύσεις. Η ειδική αγωγή εκτός από άλλη φιλοσοφία, δομή και βεβαίως άφθονη χρηματοδότηση,χρειάζεται εκπαιδευτικούς με μεράκι,ευαισθησία , διάθεση για μάθηση και επαρκή ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΟΦΗ με ΑΜΕΑ,πράγμα που δε σου δίνει κανένα αμφιβόλου ποιότητας μεταπτυχιακό ,σεμινάριο και πολύ περισσότερο ο εν λόγω διαγωνισμός. Δουλεύω στην ειδική αγωγή (ΕΕΕΕΚ) και η φράση "να δω τους σεμιναριούχους να γράφουν ειδική διδακτική και σχέδιο μαθήματος για παιδιά με αυτισμό" αποτελεί εκτός από σύντομο ανέκδοτο και προσβολή προς τα συγκεκριμένα άτομα . Δεν υπάρχουν άτομα με αυτισμό ,αλλά άτομα με αναπτυξιακές διαταραχές του αυτιστικού φάσματος σε τόση τεράστια ποικιλία που σαφώς και δεν μπορούν να χωρέσουν σε μια κόλλα ενός πλήρως απαξιωμένου και παιδαγωγικά απαράδεκτου διαγωνισμού..
Οπότε η πρότασή σου για τον τρόπο διορισμού και προσλήψεων στο χώρο της Ε.Α. ποιά είναι;

Υ.Γ. Ε, ας τους δω να γράφουν ειδική διδακτική και σχέδιο μαθήματος για παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές του αυτιστικού φάσματος.


Ο τρόπος πρόσληψης  ειδικά στην ειδική Αγωγή θα πρέπει να συνδέεται με πολύχρονη μαθητεία, επιμόρφωση (ξεχασμένη λέξη κι αυτή ε;; βέβαια αφού είναι πιο βολικό για το υπουργείο να σε βάζει να αγοράζεις ‘προσόντα ‘ από αμφιβόλου ποιότητας κέντρα και παράκεντρα από τα να σου προσφέρει τα αυτονόητα) και πρακτική εξάσκηση  σε δομές ΑΜΕΑ. Αυτό σημαίνει πλήρη αναμόρφωση των προγραμμάτων των πανεπιστημιακών σχολών με κατεύθυνση στην ειδική αγωγή , ίδρυση νέων πιο εξειδικευμένων τμημάτων και στενή σύνδεσή τους με τις  πραγματικές ανάγκες των ΑΜΕΑ όχι μόνο σε επίπεδο εκπαίδευσης αλλά και αυτόνομης διαβίωσης. Θα  μπορούσε να ισχύσει για όσους ενδιαφέρονται όχι απλώς να προσληφθούν ,αλλά να ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ στους συνανθρώπους τους ο θεσμός του δόκιμου εκπαιδευτικού . Όσοι επιδείξουν συνεπή , σταθερή ,αποδεδειγμένη και πολύπλευρη  προσφορά  μπορούν να μονιμοποιηθούν ,οι άλλοι ας διαλέξουν κάτι άλλο… Ο χώρος της ειδικής αγωγής είναι ούτως ή άλλως πολύ σκληρός και αμείλικτος για τους ‘αλεξιπτωτιστές’. Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι η μεγαλύτερη καταξίωση ενός εκπαιδευτικού είναι το έργο του και η αντανάκλασή του στους μαθητές του. Η ψυχοσωματική πρόοδος των παιδιών , η κοινωνικοποίηση και η αυτονόμησή τους είναι τα δείγματα και της δικής του αξίας. Δεν θέλω να μπω σε περαιτέρω  λεπτομέρειες γύρω από τα κριτήρια αξιολόγησης γιατί αυτά μπορούν να γίνουν πολύ πιο απτά και συγκεκριμένα μόνο από όσους έχουν τη διάθεση να ξεκολλήσουν πάνω από όλα από το μονόδρομο του ΑΣΕΠ.

Και κάτι τελευταίο : Δεν με ενόχλησε η φράση σου ως προς τη λεκτική-επιστημονική της αξία. Με ενοχλεί το τσουβάλιασμα των ανθρώπων και η τερατώδης και ισοπεδωτική φιλοσοφία που κρύβεται πίσω από τον τυφλοσούρτη του ΑΣΕΠ

9
Ειδική Αγωγή / Απ: Ειδικη αγωγη και ΑΣΕΠ
« στις: Ιανουαρίου 17, 2012, 11:32:57 pm »
Άντε να γίνει ΑΣΕΠ ειδικής αγωγής για ειδικότητες δευτεροβάθμιας και να δω τους σεμιναριούχους να γράφουν ειδική διδακτική και σχέδιο μαθήματος για παιδιά με αυτισμό. Να δούμε επιτέλους στην πράξη τα περιβόητα σεμινάρια τι κατάρτιση προσέφεραν...

Τώρα μάλιστα! Το ΑΣΕΠ  θα διασώσει τη χαμένη τιμή της ειδικής αγωγής και θα πιστοποιήσει πραγματικά ή ανύπαρκτα προσόντα. Δεν έχετε διδαχτεί τίποτα τόσα χρόνια από την εφαρμογή του ΑΣΕΠ. Υπάρχει μόνο και μόνο για να νομιμοποιεί την ανεργία, για να δημιουργεί φρούδες πλέον ελπίδες σταθερής εργασίας και οσονούπω για να ΄πιστοποιεί' απολύσεις. Η ειδική αγωγή εκτός από άλλη φιλοσοφία, δομή και βεβαίως άφθονη χρηματοδότηση,χρειάζεται εκπαιδευτικούς με μεράκι,ευαισθησία , διάθεση για μάθηση και επαρκή ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΟΦΗ με ΑΜΕΑ,πράγμα που δε σου δίνει κανένα αμφιβόλου ποιότητας μεταπτυχιακό ,σεμινάριο και πολύ περισσότερο ο εν λόγω διαγωνισμός. Δουλεύω στην ειδική αγωγή (ΕΕΕΕΚ) και η φράση "να δω τους σεμιναριούχους να γράφουν ειδική διδακτική και σχέδιο μαθήματος για παιδιά με αυτισμό" αποτελεί εκτός από σύντομο ανέκδοτο και προσβολή προς τα συγκεκριμένα άτομα . Δεν υπάρχουν άτομα με αυτισμό ,αλλά άτομα με αναπτυξιακές διαταραχές του αυτιστικού φάσματος σε τόση τεράστια ποικιλία που σαφώς και δεν μπορούν να χωρέσουν σε μια κόλλα ενός πλήρως απαξιωμένου και παιδαγωγικά απαράδεκτου διαγωνισμού..

10
Ένας αποτελεσματικός τρόπος  είναι η δημιουργία -εκεί που ακόμη δεν υφίστανται- και η πλαισίωση ,εκεί που ήδη υπάρχουν,των επιτροπών εκπαιδευτικών ενάντια στα χαράτσια . Ήδη στην περιοχή μου η κίνηση έχει συναντήσει ευρεία αποδοχή από  τους συναδέλφους και σιγά σιγά  συντονιζόμαστε και με άλλες επιτροπές εργαζομένων για καθορισμό των δράσεών μας. Καταφέραμε να ξεπεράσουμε τις συμβιβασμένες παρατάξεις του ΔΣ της ΕΛΜΕ και να βρούμε έναν κοινό παρανομαστή-πλαίσιο των δράσεών μας. Η Επιτροπή είναι ανοιχτή ως προς τα μέλη που συμμετέχουν  και ευέλικτη ως προς τους στόχους  (χαράτσια και ενιαίο μισθολόγιο ,η αιχμή του δόρατος) . Νομίζω  ότι το πιο σημαντκό πλέον είναι οι κατάλληλες συμμαχίες με άλλους εργαζόμενους που εξίσου πλήττονται , ο συντονισμός των δράσεων και η παράκαμψη της κάθε είδους γραφειοκρατίας.

11
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Άρση Μονιμότητας
« στις: Σεπτεμβρίου 22, 2011, 12:28:06 pm »
Θεωρώ τεράστια κατάντια για τον κλάδο μας το να  καθόμαστε και να φτιάχνουμε σενάρια για το πώς συστηματικά και μεθοδικότατα σκοπεύουν να μας ξεπαστρέψουν. Είναι σαν να σε έχουν προγράψει κι εσύ αντί να αναζητάς τρόπους να τους ανατρέψεις, όχι μόνο για να γλυτώσεις το τομάρι σου αλλά και γιατί σε πονά η κατάντια της δημόσιας εκπαίδευσης και η εξάπλωση της βαρβαρότητας σε όλα τα επίπεδα της ζωής σου, κάθεσαι και ασχολείσαι με τους πιθανούς τρόπους εκτέλεσής σου. Και μπαίνουμε στη λογική των σεναρίων  γιατί εν πολλοίς έχουμε αποδεχτεί τη λογική της εξουσίας στα ζητήματα της εκπαίδευσης και όχι μόνο. Αδυνατούμε να διαμορφώσουμε μια αφήγηση που να ξεπερνά τα ψευτοδιλήμματα τύπου ΑΣΕΠ ή επετηρίδα; 'εξορθολογισμένο΄ ή σπάταλο και οκνηρό δημόσιο, τα μέτρα είναι της τρόικας ή της κυβέρνησης; κ.ο.κ .Οι ίδιοι που δημιουργούν τα ψευτοδιλήμματα μας εγκλωβίζουν σε αυτά ,μας βαράν το ντέφι όπως ο αρκουδιάρης στην  αιχμάλωτη αρκούδα κι εμείς χορεύουμε. Μετά λύπης  διαπιστώνω ότι παρόλο που η κρίση βαθαίνει και αγγίζει πια κάθε πλευρά της ύπαρξης μας ,πολλοί εξακολουθούμε με εντελώς απαρχαιωμένα και επιβλαβή πλέον εργαλεία να προσπαθούμε να τη διαχειριστούμε. Επαναλαμβάνω: χρειαζόμαστε μια άλλη αφήγηση για την παιδεία και τη ζωή  κι όχι έναν ανυπόφορο πια μηρυκασμό των ίδιων και των ίδιων ψευδοσυλλογισμών που οδηγούν αναπόφευκτα στην παθητικότητα και τη μοιρολατρία.

12
Απεργίες - Κινητοποιήσεις / Απ: Απεργία 22-23 Φεβρουαρίου
« στις: Φεβρουαρίου 14, 2011, 06:58:04 pm »
Το άλλο με τον Τοτό το έχετε  ακούσει; Να απεργούν μονίμως οι μόνιμοι σε ένα σχολείο ενώ οι αναπληρωτές και οι ωρομίσθιοι  να σφυρίζουν αδιάφορα ; Να τους μιλάς για ..ελαστική εργασία ,για συγχωνεύσεις σχολείων , για παύση διορισμών και να σε κοιτάζουν με το χαμόγελο του @α@α@α; Κι ενώ περιμένεις να μπει το νέο αίμα στο σχολείο να φέρει έναν άλλον αέρα ,βλέπεις κάτι νοοτροπίες ανάμεσα σε μεσημεριανάδικο και "εγώ με τους πολλούς ΑΣΕΠ και με τα MSC  μου".
Μιλώ για ανθρώπους που, αν μη τι άλλο , θα έπρεπε από τη θέση που  βρίσκονται να υπερασπίζονται στοιχειωδώς τα δικαιώματά τους μετά από τόση και τέτοια εργασιακή ταλαιπωρία . Εκτός κι αν η ηττοπάθεια και η συλλογή ψιχουλακίων και κάθε είδους μορίων έχει γίνει η δεύτερη φύση τους.
Πάντως, πέρα από κάθε είδους, τεχνηέντως και προς εσωτερικό διχασμό δημιουργηθείσες, κατηγοριοποιήσεις (μόνιμοι,αναπληρωτές,ωρομισθιοι,μπλα,μπλα,μπλα...),θα πρέπει να μην  πονάει και πολύ  η υπόθεση "δημόσια εκπαίδευση"  για να μην μπορεί κανείς να χαλαλίσει  ούτε δύο ψωρομεροκάματα γι΄αυτήν.

13
Σχολική ζώνη / Απ: ΣΤΑΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΟΥ ΕΠΙ
« στις: Οκτωβρίου 15, 2010, 11:16:43 pm »
Τα παιδιά των μεγαλύτερων τάξεων του Γυμνασίου και ιδιαίτερα της Γ Γυμνασίου έχουν ήδη αποκτήσει σταθερότερους μεταξύ τους δεσμούς. Ισχυρές συμπάθειες και αντιπάθειες που μεταφράζονται από κλειστές παρέες έως κλίκες. Γνωρίζουν επίσης από την καλή τους κανόνες του παιχνιδιού. Πώς να χειρίζονται τους καθηγητές ή τους κανόνες λειτουργίας του σχολείου για να πετυχαίνουν το σκοπό τους κάθε φορά. Γίνονται μάλιστα εξπέρ στη διαμόρφωση της κατάλληλης ατμόσφαιρας στην τάξη που θα φέρει σε απόλυτη αμηχανία και απόγνωση τον καθηγητή που δεν ξέρει να διαχειριστεί την εκάστοτε περίσταση. Τα μεγαλύτερα παιδιά επίσης έχουν ήδη αποκτήσει τη γνωστή σφραγίδα που βάζει το εκπαιδευτικό μας σύστημα σε καθένα από αυτά σύμφωνα με τα γνωστά σε όλους μας ανταγωνιστικά και βαθμοθηρικά κριτήρια. Αν σε όλα αυτά συμπεριλάβουμε την περίοδο της άγριας εφηβείας που διανύουν όπως και  τα κάθε είδους οικογενειακά ή κοινωνικά προβλήματα , ο γρίφος φαντάζει άλυτος. Όμως μπορεί κανείς να αντιστρέψει την κατάσταση μαθαίνοντας να θέτει προτεραιότητες. Οι πιο σημαντικές είναι η αλλαγή κλίματος στην τάξη και η ενεργοποίηση του ενδιαφέροντος και της συμμετοχής των παιδιών. Για να γίνουν όλα αυτά ο καθηγητής πρέπει να παλέψει πάνω από όλα με όσα θεωρεί αυτονόητα,δηλαδή με τα στερεότυπά του. Θα πρέπει να απαντήσει ειλικρινά στο ερώτημα γιατί θα πρέπει να θεωρείται ενδιαφέρον το μάθημά του από ένα σημερινό 14χρονο και θα πρέπει να ακούσει προσεκτικά τα ερωτήματα και τις εμπειρίες των μαθητών του ώστε  να διαμορφώσει ένα πλαίσιο μαθημάτων όπου πρώτιστο ρόλο θα παίζουν ακριβώς αυτά τα ερωτήματα και οι ανάγκες. Μιλάμε ,επομένως για μάθημα ανοιχτού τύπου που θα συνδιαμορφώνεται από τους μαθητές σε όλες τις φάσεις του. Θα πρέπει να ευνοείται επίσης  η συνεργασία των μαθητών ,η δουλειά σε ομάδες ,η ποικιλία και ο πλούτος του υλικού, οι εργασίες που επιτρέπουν στους μαθητές να εξασκηθούν σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα και τις κλίσεις τους. Η διδασκαλία των παραμυθιών που αναφέρεις θα μπορούσε να αποτελέσει αφετηρία για εξάσκηση στην αφήγηση, στη δραματοποίηση , στην εικονογράφηση  ή στη δημιουργία παραμυθιών από τους ίδιους τους μαθητές. Τα παιδιά λατρεύουν τη ζωντάνια και τα πράγματα που δημιουργούν μόνα τους. Εμπιστεύσου τα περισσότερο και χρησιμοποίησε υλικό εκτός σχολικών βιβλίων από τη στιγμή που τα βλέπεις να βαριούνται. Καλή συνέχεια!

14
Νεοδιόριστοι / Απ: Περιοχές πρώτου διορισμού
« στις: Αυγούστου 13, 2010, 03:09:17 am »
Φέτος δε θα πάω θα πάρω άδεια αλλά του χρόνου και για 2 χρόνια πως θα τα βγάλω πέρα μόνη μου με ένα μωράκι π.χ. στο Αγαθονήσι? Δ' Δωδεκανήσου είναι ότι χειρότερο νομίζω...
Πολύ καλό αυτό,που δε θα πας φέτος,μια μικρή αναβολή...Ζήσε το τώρα...Σε καταλαβαίνω απόλυτα γιατί κι εγώ έχω υποχρεώσεις...Δεν ξέρω βέβαια πως θα σου ακουστεί αλλά φίλος μου που διορίστηκε πέρυσι (από τους τελευταίους βέβαια) στη Σίκινο,όταν τον ακούω να μιλάει για τα εκπαιδευτικά πράγματα νομίζω ότι είναι ένας από τους ευτυχέστερους ανθρώπους...Φέτος ενώ ήμουνα αναπληρώτρια μέσα στην πόλη μου, ήμουν συνεχώς μες στη μιζέρια...Το παν είναι λοιπόν πώς βλέπεις τα πράγματα...Καλό διορισμό..

Διορίστηκα πριν από 18 χρόνια στην Ικαρία όντας έγγυος 4 μηνών. Έφυγα μόνο το τελευταίο δίμηνο για να γεννήσω και επανήλθα με το μωρό δυό μήνες μετά τη γέννησή του (δεν υπήρχαν άδειες ανατροφής).

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182529
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 604
Σύνολο: 620

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.