0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Με ποια λογική θα απολύουν μονίμους και ταυτόχρονα θα προσλαμβάνουν άλλους, έστω και αναπληρωτές;
Αν στο σύνολο των οργανικών θέσεων λείπουν 500 φιλόλογοι θα βάλει 500 ξενόγλωσσους να διδάσκουν ιστορία και λογοτεχνία για να μην τους απολύσει. Γενικά θα παίξει με τις δεύτερες αναθέσεις για να μην απολύσει στην εκπαίδευση. Νομίζω κι εμείς αν είμασταν στη θέση της αυτό θα κάναμε για να έχουμε όσο το δυνατον μεγαλύτερο εξορθολογισμό με μικρότερες αντιδράσεις από το μόνιμο προσωπικό και μικρότερο πολιτικό κόστος!Στην τεχνική εκπαίδευση έχει σκοπό να ενοποιήσει ηλεκτρολόγους με ηλεκτρονικούς που είναι υπεράριθμοι και αρκετές μικρές μηχανολογικές ειδικότητες μαζί.Με βάση τα παραπάνω δύσκολα να έχουμε απολύσεις στον εκπαιδευτικό τομέα.
Παράθεση από: jak_13 στις Σεπτεμβρίου 22, 2011, 11:20:51 amΜε ποια λογική θα απολύουν μονίμους και ταυτόχρονα θα προσλαμβάνουν άλλους, έστω και αναπληρωτές;Για τους ίδιους λόγους που προτιμούσαν να προσλαμβάνουν συμβασιούχους και όχι μόνιμους στο δημόσιο τα τελευταία χρόνια.Πάντως, η αλήθεια είναι ότι μέχρι στιγμής δεν έχει τεθεί τέτοιο θέμα για την εκπαίδευση, οπότε ας μην προτρέχουμε. Αρκετός πανικός επικρατεί με όσα λένε. Μην πανικοβαλλόμαστε και για όσα θα μπορούσαν να πουν.
Παράθεση από: jak_13 στις Σεπτεμβρίου 22, 2011, 11:20:51 amΜε ποια λογική θα απολύουν μονίμους και ταυτόχρονα θα προσλαμβάνουν άλλους, έστω και αναπληρωτές;Με την λογική πως αυτή την στιγμή πληρώνουν και τον μόνιμο (που δεν είναι στη θέση του για κάποιο διάστημα) και τον αναπληρωτή...ενώ αν απολύσουν τον μόνιμο θα πληρώνουν μόνο τον αναπληρωτή χωρίς να τον έχουν και μόνιμο υπάλληλο (τον αναπληρωτή) ώστε εαν στο μέλλον με περαιτέρω συγχωνεύσεις και άλλα μέτρα περιοριστούν οι ανάγκες, τον αναπληρωτή θα μπορούν ωραιότατα να τον στείλουν σπίτι του, ενώ ο μόνιμος θα τους έμενε αμανάτι...!! Μ'αυτή την λογική....!!
Επισης, μην ξεχνατε οτι οι θεσεις (80% περιπου)καλυπτονται καθε φορα απο ωρομισθιους και αναπληρωτες.οι μονιμοι ειναι ελαχιστοι σε σχεση με τις αναγκες καθε χρονια...